Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Man, je zat on point!Darrell schreef op woensdag 10 april 2024 @ 16:13:
[...]
Niet jinxen, we moeten eerst nog ff de POC en de VWAP reclaimen.
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Hoe heerlijk zou dat zijn? De YOLO en CAN kicken we daarna vanzelf wel.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Leg dat hun maar eens uit.tomtom901 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 16:57:
[...]
Man, je zat on point!
tomtom901 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 16:57:
[...]
Man, je zat on point!
:strip_exif()/f/image/Mcq2FoUPH193iRcC3ZXlBn5P.jpg?f=fotoalbum_large)
Maakt niet uit toch, is een extra stukje vlees voor ons op de SC BBQ?
min ? Niet gezien wel dip gekochtGelukszoekr schreef op woensdag 10 april 2024 @ 16:04:
Dat was het? Slechte CPI cijfers en we staan op -2% op de daily.
Bullish man
gvd ahahahahahahhah als groot risitas fan, heb ik deze helemaal gemist. GA helemaal stuk hier

edit, 3x gekeken, krijg geen lucht meer
sold a pic of my own shit

[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 10-04-2024 17:19 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op woensdag 10 april 2024 @ 17:16:
[...]
gvd ahahahahahahhah als groot risitas fan, heb ik deze helemaal gemist. GA helemaal stuk hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi he, ik ga ook al ff stukanti elppa schreef op woensdag 10 april 2024 @ 17:16:
[...]
gvd ahahahahahahhah als groot risitas fan, heb ik deze helemaal gemist. GA helemaal stuk hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sold a pic of my own shit![]()
![]()
![]()
![]()
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je stress is wel verminderd hoorzwembroek schreef op woensdag 10 april 2024 @ 17:42:
Ik ga net zoals mijn pf ook helemaal stuk hier.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JSkaP0oVIEF91JGBNuyP2XFE.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/00yNgT6suhNOMsFY1GWutAZP.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
No longer Polaroid!Kol Nedra schreef op woensdag 10 april 2024 @ 17:58:
[...]
Je stress is wel verminderd hoor![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hej, da's privé-informatieKol Nedra schreef op woensdag 10 april 2024 @ 17:58:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik verkoop geen vis meer?Kol Nedra schreef op woensdag 10 april 2024 @ 17:58:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Haha deze is echt heel goedtomtom901 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 17:05:
[...]
Maakt niet uit toch, is een extra stukje vlees voor ons op de SC BBQ?

Wel lekkere long
*checks off*tomtom901 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 18:49:
Nu next up weekly open at 69.3k en we zijn terug waar we vanochtend begonnen
Wel lekkere long
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bv3SEUiSnbjRiOIq3W2gD1oJ.gif?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Redelijke rugpull van de FED, weet niet waar de opwaartse kracht vandaan komt...Vis schreef op woensdag 10 april 2024 @ 18:57:
Net thuis gekomen van een harde dag werken, wil je de dip kopen... Wat is deze?
[Afbeelding]
De opwaartse inflatiedrukWhySoSerious schreef op woensdag 10 april 2024 @ 19:11:
[...]
Redelijke rugpull van de FED, weet niet waar de opwaartse kracht vandaan komt...
5 triljard "inflation reduction act" - mooi he

student loan foregiveness
verkiezingen met beloften en cadeautjes
etc.
etc.
etc.
Het is meer sheike bullshit woordenbingo aan het worden 😀knakworst schreef op woensdag 10 april 2024 @ 19:28:
[...]
De opwaartse inflatiedruk![]()
![]()
![]()
5 triljard "inflation reduction act" - mooi he![]()
student loan foregiveness
verkiezingen met beloften en cadeautjes
etc.
etc.
etc.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Yeps!resusaapje schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:46:
Hej @Skrunsies , heb jij je DOTjes native staan? Dan zou je nu net als ik een paar duizendmiljoenmiljard aan DOTisDED ($DED) moeten bezitten. DED is een memecoin, dus hartstikke hip en astie ooooooit gelist wordt, zijn we superrijk man!
Kijk bv via Talisman
Had ze bij NovaWallet, had even gekeken wat dikke DED waard is. Kan er amper een wieldop voor halen

UberLurker Departement #GG.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nee joh nieuwe van Beyoncé.Richh schreef op woensdag 10 april 2024 @ 20:16:
Oké... wat is VWAP? Een nieuw nummer van Cardi B?
Ik heb geen idee joh, ik zeg ook maar wat..Richh schreef op woensdag 10 april 2024 @ 20:16:
Oké... wat is VWAP? Een nieuw nummer van Cardi B?
Wappiedewauwwauw.. bommeroni
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Waar kan ik deze munt kopen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op woensdag 10 april 2024 @ 20:37:
50% SOL omgezet naar Bitcoin, zie teveel berichten langskomen van mensen die niet van hun muntjes afkomen, dat wordt nog wat als verkopen ineens wel lukt...
:strip_exif()/f/image/UGqKkhGCQIltZgUciAaAVBvD.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb er ook een paar geswapt via Ledger Live, daar kon ik er dus vanaf op die manier. Zo omgezet naar BTC.Taro schreef op woensdag 10 april 2024 @ 20:37:
50% SOL omgezet naar Bitcoin, zie teveel berichten langskomen van mensen die niet van hun muntjes afkomen, dat wordt nog wat als verkopen ineens wel lukt...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Is wel weer een gevalletje compleet gemist.
Die had ik gewoon in de bear moeten oppikken maar je kunt niet alles kopen.
Of ik toch niet
Heb 100% SOL verkocht. Het was er toch maar 1 :-) Stond sowieso meer dan 20% in de plus, en ik heb besloten dat ik tevreden ben met 20% of 30% of anders niet moet zeiken als ik te lang HODL.Taro schreef op woensdag 10 april 2024 @ 20:37:
==
hoi
Wat een geheugen heb jij! En je bent niet eens een vrouw, toch?
Ja, had ik ja. Helemaal in het begin. Zag er zeker wel wat in, maar in de weg van 1.50 naar 1 verkocht. Keuzes maken. Ze hebben nu een goed werkbaar product, en dan schiet het ineens naar 6.50. Tja, dan had ik 3 jaar geduld moeten hebben. Dat is heel lang voor een altcoin.
Net als met Ordi, die shilde ik hier toen die op 3 stond. Ik verkocht ze toen ze gelist werden op 20. Nooit verwacht dat die nu naar de 70 zouden gaan.
Achteraf is makkelijk lullen, maar jij weet ook, jaren shitcoins hodlen werkt lang niet altijd goed. Zoals Bifi die ik ook niet lang heb aangehouden
Eusebius schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:05:
[...]
Heb 100% SOL verkocht. Het was er toch maar 1 :-) Stond sowieso meer dan 20% in de plus, en ik heb besloten dat ik tevreden ben met 20% of 30% of anders niet moet zeiken als ik te lang HODL.
Ik heb zojuist het 50% restant SOL dat ik op exchanges had staan ook maar verkocht richting Bitcoin, was blijkbaar niet de enige die er zo over dacht.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op woensdag 10 april 2024 @ 20:37:
:strip_exif()/f/image/YyHAm7PSCTI3Il1FstQUnZUu.jpg?f=fotoalbum_large)
Accepteer dat je bijna alle pumps zal missen. Zolang je onder aan de streep wint gaat het goed. Daar slaap je een stuk rustiger van
Gelukszoekr schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:13:
[...]
Wat een geheugen heb jij! En je bent niet eens een vrouw, toch?

Maar ik snap m.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p1ewcDUIz9Q0rRbZEYTP1j73.jpg?f=user_large)
Of Pingo.D_Jeff schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:20:
Tenzij @Alpina in een vorig leven een vrouw was. Vragen, vragen, vragen
Mindfuck
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9qUHb8XNK7PBFObftKDccjGS.jpg?f=user_large)

We krijgen Kamino hè. Wanneer gaan ze die troep droppen denk je? Ik krijg er maar 107. Laat ze maar binnenkomen op 4 per stuk ofzoNeoflexNL schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:31:
Ik laat m'n SOL nog even pruttelen, maar toegegeven, het is wel echt een drama in dat ecosysteem.

Ja check, zou ergens in april moeten komen. Ik krijg er totaal 4500. Las ergens rond 0.15 tot 0.20 dus dat haalt nog niet echt aan...Gelukszoekr schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:32:
[...]
We krijgen Kamino hè. Wanneer gaan ze die troep droppen denk je? Ik krijg er maar 107. Laat ze maar binnenkomen op 4 per stuk ofzo
We zullen zien!
Meh haha, niet de moeite dus, voor jou wel lekkerNeoflexNL schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:35:
[...]
Ja check, zou ergens in april moeten komen. Ik krijg er totaal 4500. Las ergens rond 0.15 tot 0.20 dus dat haalt nog niet echt aan...
We zullen zien!
Mooi weer terug in de pot stoppen en op naar ronde 2.. alles of niets...Gelukszoekr schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:37:
[...]
Meh haha, niet de moeite dus, voor jou wel lekker
Ze moeten dan bij Solana wel even flink in de cartridge blazen anders blijft er weinig van over
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Die gaat wel naar de klote als het verzenden ervan naar exchanges weer werkt.Aeronaut schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:51:
Ik maar denken dat sol prijs naar de klote gaat… staat nog op 170. Btc ook zo op 70k
Vooralsnog pakt de swap naar BTC prima uit.
Ja, of het vindt weer de weg omhoog. De koers is na de vorige downtime nou ook niet echt afgestraft.Taro schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:53:
[...]
Die gaat wel naar de klote als het verzenden ervan naar exchanges weer werkt.
Vooralsnog pakt de swap naar BTC prima uit.
Maar goed, ik praat ook maar met m'n eigen portemonnee. Het is gewoon niet best...
Tadatomtom901 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 19:23:
70.1 incoming.
Ok, vooruit, 70099.8 Bybit spot
[ Voor 11% gewijzigd door tomtom901 op 10-04-2024 22:01 ]
SOL gaat zeker de weg omhoog weer vinden, dit is immers crypto.NeoflexNL schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:56:
[...]
Ja, of het vindt weer de weg omhoog. De koers is na de vorige downtime nou ook niet echt afgestraft.
Maar goed, ik praat ook maar met m'n eigen portemonnee. Het is gewoon niet best...
Een korte downtime kan ik persoonlijk nog wel mee leven, maar >7 dagen lang niets kunnen doen vind ik een ander verhaal want dan kan je gedurende langere tijd niet bij je funds zonder uitzicht te hebben op wanneer dat wel weer kan. Heb nog een stuk of 4-5 SOL in een wallet zitten, het overgrote deel stond gelukkig op exchanges. Een nieuw fiasco kan maar zo plaatsvinden.
Gelukszoekr schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:21:
Zo'n 2 jaar geleden ben ik zo goed als Bitcoin maxi geworden. Omdat de fundamentals naar mijn idee veruit het beste zijn. De rest van de cryptomarkt is zo random en gedreven door hype. Er valt steeds minder een pijl op te trekken. Of ik ben het verleerd, dat kan natuurlijk ook.
Gelukszoekr schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:32:
[...]
We krijgen Kamino hè. Wanneer gaan ze die troep droppen denk je? Ik krijg er maar 107. Laat ze maar binnenkomen op 4 per stuk ofzo
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Qny0XaOg0PbbKEliAU7biXiD.gif?f=user_large)
De komende weken worden verschillende patches uitgerold die het probleem moeten oplossen. Even afwachten wat daar het effect van is. Verwacht dat het allemaal wel weer goed komt. Moet alleen niet te lang duren.NeoflexNL schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:56:
[...]
Ja, of het vindt weer de weg omhoog. De koers is na de vorige downtime nou ook niet echt afgestraft.
BTC en ETH is een veiligere keuze. Met SOL en Solana alts loop je een hoger risico, maar staat wel weer een potentieel hogere reward tegenover. Heb dankzij deze alt’s mijn BTC en ETH stack behoorlijk kunnen uitbreiden.
Pendle is wel een van de weinige DeFi protocollen dat met zijn product uniek is en een toegevoegde waarde heeft. Heb er ook wat ETH staan wat me een mooie APY oplevert.Alpina schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:04:
@Gelukszoekr had jij Pendle toevallig nog?
Is wel weer een gevalletje compleet gemist.
Die had ik gewoon in de bear moeten oppikken maar je kunt niet alles kopen.
Of ik toch niet

JUST IN: 🇺🇸 SEC to file lawsuit against Uniswap, issuing a Wells Notice to the company.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 10 april 2024
The SEC just declared war on crypto.
— Altcoin Daily (@AltcoinDailyio) 10 april 2024
Uniswap is the LARGEST decentralized exchange (DEX) in existence.
Has over $2 trillion in total volume since its launch in 2018.
Ranked #1 in most metrics including over $6.1B in TVL.
Today Uniswap Labs received a Wells Notice from the… pic.twitter.com/D5G7EWUFD7
Kwam deze video erover tegen. Het is niet goed, maar niet slechter dan paar maanden terug. Op één of andere manier ligt er nu meer focus op.jvel92 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 22:17:
[...]
De komende weken worden verschillende patches uitgerold die het probleem moeten oplossen. Even afwachten wat daar het effect van is. Verwacht dat het allemaal wel weer goed komt. Moet alleen niet te lang duren.
BTC en ETH is een veiligere keuze. Met SOL en Solana alts loop je een hoger risico, maar staat wel weer een potentieel hogere reward tegenover. Heb dankzij deze alt’s mijn BTC en ETH stack behoorlijk kunnen uitbreiden.
Trust me when I say this is only the beginning.
Netwerk congestie, al enkele dagen en volgens mij komen ze pas de 15e met een patch.tomtom901 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 22:24:
Maar wat lees ik over sol? Iemand de TL:dr?
Heb gisteren de uitleg hier gepost, komt erop neer dat goedkope fee's leiden tot teveel transacties en de grote mannen nu een wedstrijdje doen met dure transacties, maar de rest dus in de rij blijft staan en niets meer kan doen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/40RMoDRILUjmr820gBM6BFeT.gif?f=user_large)
Kamino rewards lijken inderdaad erg tegen te vallen. Ben benieuwd w.b.t. Marginfi, maar heb daar zelf niet zoveel punten.
Al met al houd ik het denk ik weer voor gezien binnenkort met de air drops (m.u.v. Keplr waar ik wat ATOM in staking heb staan). Lijkt toch vaker tegen te vallen dan mee te vallen, en heb te weinig tijd om me er echt in te verdiepen + veel punten te verzamelen. Wellicht dat Kamino season 2 meer oplevert maar lijkt me niet.
Haha idd. Doet iig ook niets met de btc koers. Laat heel swapsolshitgeitenbende maar naar de vinkentering gaan
Stack Sats
vrypto, is dat een nieuwe shitcoin?Stovirpi schreef op woensdag 10 april 2024 @ 22:49:
Wellicht spuit11, maar de Technoloog op BNR staat deze week in het teken van Bitcoin, vrypto en de blockchain. Ben benieuwd!
Brett, degen of toshi?
Heb zojuist mijn funds van Marginfi weggehaald. Een van de founders heeft een meltdown op TwitterChaes schreef op woensdag 10 april 2024 @ 22:33:
@jvel92 Jij nog bezig met Solana airdrop farming, of momenteel al op Base bezig?
Kamino rewards lijken inderdaad erg tegen te vallen. Ben benieuwd w.b.t. Marginfi, maar heb daar zelf niet zoveel punten.
Al met al houd ik het denk ik weer voor gezien binnenkort met de air drops (m.u.v. Keplr waar ik wat ATOM in staking heb staan). Lijkt toch vaker tegen te vallen dan mee te vallen, en heb te weinig tijd om me er echt in te verdiepen + veel punten te verzamelen. Wellicht dat Kamino season 2 meer oplevert maar lijkt me niet.
Airdrop game is nu competitiever geworden in vergelijking met eind vorig jaar. Waar je met honderd USD een airdrop kon binnenharken van 10k, omdat iedereen nog lag te slapen. Deze maand krijg ik de Parcl airdrop nog. Verder vooral met ETH op de Mantle chain en Arbitrum. Farmen op Pendle o.a.
De r/r verhouding ligt nu over de gehele linie wel anders dan vorig jaar. Ook qua nieuwe coins. Projecten lanceren allemaal met een hoop hype, 10% van de token supply en hoge FDV.
Ik heb inmiddels HEMULE en 50% OLAS omgewisseld in TATSU en DETENSOR, die gaan wel lekker. Denk dat ik een deel van PAAL naar ETH omzet en voor toekomstige projecten ga gebruiken.
Moon.
Ik zet ze niet meer in staking maar parkeer ze op de Ledger. Ik hou ze gewoon vast. Heb er nog steeds veel vertrouwen in. Ze zijn bijna klaar met hun nieuwe platform PAALx. Dan verwacht ik weer wat hype. Het is wel weer even zoeken hoe je PAAL het beste uit staking kunt halen. Ik moet die rewards nog claimen , ETH en PAAL en dan nog unstaken. Ik heb geen idee wat nu de beste manier is. Met een swap kom je er niet vanaf.Taro schreef op woensdag 10 april 2024 @ 23:41:
@zwembroek Zaterdag komt PAAL hier uit staking, de ETH fee's zijn nu weer acceptabel (+- 18 USD), druk je ze daarna weer in staking, laat je ze staan of verkoop je een deel?
Ik heb inmiddels HEMULE en 50% OLAS omgewisseld in TATSU en DETENSOR, die gaan wel lekker. Denk dat ik een deel van PAAL naar ETH omzet en voor toekomstige projecten ga gebruiken.
Detensor heb ik ook nog naar gekeken maar ik heb vandaag gekozen voor een ander project van een paar dagen oud. Ik heb er best wat geld in geswapped. Een grote gok want ik ben de afgelopen weken al weer twee keer gescammed. Gelukkig viel de schade nog mee. Ik deel ze ook bewust niet meer want de scams vliegen je om de oren. Deze nieuwe lijkt vooralsnog goed te gaan. Ik blijf alleen niet te lang zitten.
Helpt dat? Je kunt ook goed gedrag belonen i.p.v. ongewenst gedrag straffen. Vertellen dat je bitcoin gaat kopen als ze slaapt, misschien helpt dat (ook).kbuntu schreef op donderdag 11 april 2024 @ 00:25:
Dochter wil niet slapen… welke shitcoin zal ik nu eens kopen
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Nothing has really changed for #Cardano. $ADA is exactly where it should be, consolidating in the $0.55 to $0.80 range before a breakout to $1.70! https://t.co/414rFQhxLf pic.twitter.com/Djx9YqOp7F
— Ali (@ali_charts) 9 april 2024
:strip_exif()/f/image/d5u7MCGttmXPIYuoPcJZOLfh.jpg?f=fotoalbum_large)
Cardano….
Vorige bull een mooie run mee gemaakt, en deze bear ook wat opgepikt rond de 25-35 cent.
Maar als je de comments onder die Tweet leest dan zie je het al: een hoop hopium en bagholders, die allemaal hun zakken nog moeten dumpen als ze hun instapprijs eruit kunnen halen.
Next.
[ Voor 14% gewijzigd door MrMrq op 11-04-2024 07:42 ]
Maktub
Idd, mensen moeten gewoon ff dat risitas filpmje van gisteren kijken. Dat is gewoon de shitcoin guideline.MrMrq schreef op donderdag 11 april 2024 @ 07:27:
[...]
[Afbeelding]
Cardano….
Vorige bull een mooie run mee gemaakt, en deze bear ook wat opgepikt rond de 25-35 cent.
Maar als je de comments onder die Tweet leest dan zie je het al: een hoop hopium en bagholders, die allemaal hun zakken nog moeten dumpen als de hun instapprijs eruit kunnen halen.
Next.
Ik zal nog ff..anti elppa schreef op donderdag 11 april 2024 @ 07:39:
[...]
Idd, mensen moeten gewoon ff dat risitas filpmje van gisteren kijken. Dat is gewoon de shitcoin guideline.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!