* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
15:23Stovirpi schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 13:51:
Gister hebben we dus een netto Outflow gehad. Hoe laat settelen ze die?
waar haal je die info vandaan?Stovirpi schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 13:51:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Klopt. Dus dagelijks even in de gaten houden...JPS schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 07:27:
[...]
Ik zie (nog) niets staan in de App. Als ik het goed lees kan dat binnen een week gebeuren? En moet je dan binnen 7 dgn claimen?
[Twitter: https://x.com/hodl15capital/status/1777514997133844734?s=46]
Met name door flinke outflow bij GBTC, maar ook zeer beperkte inflow bij de andere ETFs
[ Voor 16% gewijzigd door Blik1984 op 09-04-2024 14:12 ]
thanks. Die zijn volgens mij al gesetteld gisteren als ik ze optel. gok dat er niet te veel te zien gaat zijn straks. MAar wellicht heb ik het verkeerdBlik1984 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:12:
[...]
[Embed]
Met name door flinke outflow bij GBTC, maar ook zeer beperkte inflow bij de andere ETFs
Zal per aanbieder wel verschillen welke wallets ze allemaal tracken en hoe ze het precies optellen.
Welke whale heeft gisteren een half miljard in Bitcoin zitten pumpen dan

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, veel betere profits dan hiero.Kol Nedra schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:52:
interessante topic om te volgen:
Het spaartopic - Deel 4
Lekker sfeertje daar. Ook vrij memeloosKol Nedra schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:52:
Het spaartopic - Deel 4
Wat zal de sfeer zijn als ik even binnenkom met Nexo 9% op euro's.
3 pagina's gelezen, levenslust zakt naar diepte punt.....werkt ook prima als je niet kan slapenKol Nedra schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:52:
Het spaartopic - Deel 4
Dat dashboard loopt sowieso altijd 1 dag achter omdat de settlements altijd later gebeuren. Het dashboard dat @iVibes deelt is het meest up-to-date document van de flows per aanbieder. Deze wordt na iedere handelsdag geüpdate.Guere schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:18:
Het is soms maar net welk dashboard of overzicht je bekijkt. Volgens dit dashboard was er gisteren juist een net inflow van $286 miljoen.
Zal per aanbieder wel verschillen welke wallets ze allemaal tracken en hoe ze het precies optellen.
SparenKol Nedra schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:52:
Het spaartopic - Deel 4
Stoer doen over compound interest met 0,01% meer rente.
Boomertopic.
Waar maken ze zich zo druk om daar? Wel makkelijk volgen, het topic is gestart in November '23 en heeft pas 220+ pagina'sKol Nedra schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:52:
Het spaartopic - Deel 4

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
en hier hebben we 400 paginas in een maand.. gekte is nog niet eens begonnenStokstaart schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 15:06:
[...]
Waar maken ze zich zo druk om daar? Wel makkelijk volgen, het topic is gestart in November '23 en heeft pas 220+ pagina's
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Kijk anders hiero eens voor de gein...Stokstaart schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 15:06:
[...]
Waar maken ze zich zo druk om daar? Wel makkelijk volgen, het topic is gestart in November '23 en heeft pas 220+ pagina's
Bitcoin-topic #4
Gestart in 2018 en net aan 17 pagina's
Ook voor @Guere : Lekker sfeertje en net zo memeloos!
[ Voor 22% gewijzigd door resusaapje op 09-04-2024 15:13 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Geen goed voorbeeld van proof of work. Beter Ravencoin.resusaapje schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 15:09:
[...]
Kijk anders hiero eens voor de gein...
Bitcoin-topic #4
Gestart in 2018 en net aan 17 pagina's
Vandaag weer 6250 BTC aan outflowBlik1984 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:12:
[...]
[Embed]
Ze hebben weer wat ingeslagen, heb weer wat orders aangemaaktAlpina schreef op maandag 8 april 2024 @ 20:08:
[...]
TAO aan het traden toevallig? Exchanges hebben niet genoeg van dat spul. Schaars beestje
Kol Nedra schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:52:
Het spaartopic - Deel 4
:gifsicle():strip_exif()/f/image/YgcAzJPisBeyIkZ7BK07HbDb.gif?f=user_large)
Het is ook maar net wat je belangrijk vind om te tracken: de handelsdag waarop de inflow/outflow plaatsvond, of de dag waarop de daadwerkelijke settlement naar Coinbase plaatsvond. Ik denk dat het laatste voor de meesten hier net wat belangrijker is, omdat dit ook echt effect op de koers gaat hebben. Zeker als er een flinke in- of outflow is: dan is het daadwerkelijke moment van settlement relevant.Blik1984 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:58:
[...]
Dat dashboard loopt sowieso altijd 1 dag achter omdat de settlements altijd later gebeuren. Het dashboard dat @iVibes deelt is het meest up-to-date document van de flows per aanbieder. Deze wordt na iedere handelsdag geüpdate.
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 09-04-2024 15:38 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
denk dat ie nog wel wat verder op gaat lopen. Die inflatie zijn we echt nog niet van af. Dat zou veel te makkelijk gegaan zijn. ff rente omhoog en klaar. In de jaren 70 waren daar 3 golven voor nodig.zwembroek schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 15:35:
Morgen weer de CPI.
De olieprijs is in de tussentijd ook weer flink gestegen. Tijd dat de Arabieren de pompen weer wat harder gaan laten draaien.anti elppa schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 15:40:
[...]
denk dat ie nog wel wat verder op gaat lopen. Die inflatie zijn we echt nog niet van af. Dat zou veel te makkelijk gegaan zijn. ff rente omhoog en klaar. In de jaren 70 waren daar 3 golven voor nodig.
Trust me when I say this is only the beginning.
Zeker nu de prijs van olie aardig aan het stijgen is.. zie ik niet in dat de inflatie gezakt zal zijn neeanti elppa schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 15:40:
[...]
denk dat ie nog wel wat verder op gaat lopen. Die inflatie zijn we echt nog niet van af. Dat zou veel te makkelijk gegaan zijn. ff rente omhoog en klaar. In de jaren 70 waren daar 3 golven voor nodig.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
:fill(white):strip_exif()/f/image/otnWUzmkj1LZbsy4bm55Os3s.png?f=user_large)
Betwijfel of dat uitmaakt, heeft namelijk geen impact op de koers omdat het OTC gaat.Guere schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 15:24:
[...]
Het is ook maar net wat je belangrijk vind om te tracken: de handelsdag waarop de inflow/outflow plaatsvond, of de dag waarop de daadwerkelijke settlement naar Coinbase plaatsvond. Ik denk dat het laatste voor de meesten hier net wat belangrijker is, omdat dit ook echt effect op de koers gaat hebben. Zeker als er een flinke in- of outflow is: dan is het daadwerkelijke moment van settlement relevant.
Waarom ik kijk naar de overzichten van de handelsdag is omdat dat het meest accuraat is op dagniveau.
Zo kom ik nooit aan mijn eerste verkoop en moet ik toch weer spaarcentjes uploaden naar Nexo voor de boodschapjes
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Meer lenen daarWiley99 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 16:24:
Mij was 74.5k voor BTC beloofd deze week, wie kan ik daarover bellen? Week gaat snel voorbij...
Zo kom ik nooit aan mijn eerste verkoop en moet ik toch weer spaarcentjes uploaden naar Nexo voor de boodschapjes
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
geprobeerd om valutasymbool naar zwitserse frank te swappen?Wiley99 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 16:24:
Mij was 74.5k voor BTC beloofd deze week, wie kan ik daarover bellen? Week gaat snel voorbij...
Wiley99 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 16:24:

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik leen daar niets, ik ben alleen LP voor hen en mezelf.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Haha dat werkt niet, die 74.5 zei ik ook alleen maar omdat ik 69k EUR niet durfde te zeggen in het topic. Dat is mijn eigenlijke limit order.Aeronaut schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 16:28:
[...]
geprobeerd om valutasymbool naar zwitserse frank te swappen?
Onder de 60 was mijn laatste aankoop... Ik zit in limbo, niet kunnen kopen en niet kunnen verkopen.knakworst schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 16:29:
Weer een laatste kans om onder de 70 te kopen.
Nu mag je het wel vragen
69420 geraakt, van mij mogen we nu weer omhoog.
[ Voor 6% gewijzigd door Ray_ op 09-04-2024 16:41 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ja die 69 moeten we wel houden. En dan graag up voor een mooie doji. Volume is nu iig wel hoogRay_ schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 16:41:
[...]
Nu mag je het wel vragen
69420 geraakt, van mij mogen we nu weer omhoog.
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 09-04-2024 16:43 ]
Dat heeft niet lang geduurdanti elppa schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 16:42:
ja die 69 moeten we wel houden.
Ik denk ongeveer nu.Stovirpi schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 13:51:
bedoel een close van een candle van minimaal een uur. Niet de 1min chart
anti elppa schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 16:52:
[...]
bedoel een close van een candle van minimaal een uur. Niet de 1min chart
:fill(white):strip_exif()/f/image/3B0oJXydEoEn0IApU38VAeGt.png?f=user_large)
Die broodjes echt goud gaan inmiddels als zoete broodjes over de toonbank. Daar wel moon en ath na ath
BurnerT schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:01:
Het digitale goud(btc) blijft wel een beetje tegenvallen he![]()
Die broodjes echt goud gaan inmiddels als zoete broodjes over de toonbank. Daar wel moon en ath na ath
/f/image/kDNqKNGngE9dB0UH81LulYOd.png?f=fotoalbum_large)
Ik zou zeggen bekijk de grafieken van beiden even en bepaal dan wat de beste investering was geweest.BurnerT schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:01:
dat zien we aan de marktprijs ja. bloed aan de paalDurpstick schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:10:
Grayscale deed z'n best even flink te dumpen.
[Afbeelding]
Ze bestaan natuurlijk niet beide even lang. Maar als BTC het zelfde gaat doen in de komende jaren dan lijkt het me dat btc het beter gaat doen. Maar had er niet iemand hier een glazen bol?Nopheros schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:11:
[...]
Ik zou zeggen bekijk de grafieken van beiden even en bepaald dan wat de beste investering was geweest.
Een aantal maar er blijkt een productiefout in die dingen te zitten, werken vaak niet.BurnerT schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:13:
[...]
Ze bestaan natuurlijk niet beide even lang. Maar als BTC het zelfde gaat doen in de komende jaren dan lijkt het me dat btc het beter gaat doen. Maar had er niet iemand hier een glazen bol?
Vorig jaar ook goed mijn zakken gevuld met goud onder de 20k.BurnerT schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:01:
Ohnee, dat was Bitcoin, terwijl goud toen 55k de kilo kostte.
Valt erg tegen allemaal.
:strip_exif()/f/image/wFdJIKO0aFJ5QM6cVJEMiBal.jpg?f=fotoalbum_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ach dan zijn ze sneller zonder BTC. Stel je voor dat er GrayScale niet meer dumpt, dan knallen we echt hard omhoog.Durpstick schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:10:
Grayscale deed z'n best even flink te dumpen.
[Afbeelding]
Je merkt wel dat door de stijging de afgelopen maanden vergeleken met nu mensen sneller ongeduldig zijn.zwembroek schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:32:
Wees blij dat we nog niet op 80k staan. Tijd zat boys. Haast is nergens goed voor.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Heel herkenbaar.Zaratrass schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:33:
[...]
Je merkt wel dat door de stijging de afgelopen maanden vergeleken met nu mensen sneller ongeduldig zijn.

Volgende run beter guys!
Wel een hele marge left translated cycle dan. Kutmunten!Don Guacamole schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:48:
Zonde dit zeg, volgens mij is dit de start van de nieuwe bearmarket.
Volgende run beter guys!
Zeker weten dat er genoeg ervaring is met overheerlijke hamburgers bakken. Dat wordt smullen dames en heren! Met een paar kratjes Schultenlau erbijzwembroek schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 18:06:
Laten we een collectieve sell doen. Misschien kunnen we van de laatste restjes nog een BBQ houden ...
@Darrell heeft wel een Black Bastard.
We vertrouwen daarop.Darrell schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 18:07:
Komt goed. Op 20 april staan we op 200k heb ik hier gelezen.
Je hebt gelijk.BurnerT schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:01:
DCA deze keer in zilver gedaan 🇳🇱
:strip_exif()/f/image/Wtojk4HwqqUFY9TVRyouPMfX.jpg?f=fotoalbum_large)
Het zijn maar getallen in de range.Wispe schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 19:13:
De SC is er stil van hoe BTC zich gedraagt vandaag.
Op de website (pro.kraken.com/app) werken de alerts bij mij gewoon. Popups en geluidsalerts.Ray_ schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 18:54:
Ik weet niet of het aan mijn browser ligt (Vivaldi) maar ik merk dat de alerts in Kraken pro helemaal niet meer afgaan. Meer mensen die daar last van hebben?
Google Chrome.
Wispe schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 19:13:
De SC is er stil van hoe BTC zich gedraagt vandaag.
:strip_exif()/f/image/AaPMOfhmDK0yl3rH6a74ZMov.jpg?f=fotoalbum_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ja, kudmunten.
Ingestort?, vraagt ze
Ja, we staan weer op hetzelfde niveau als drie dagen terug
Oh, hier heb je wat van m'n spaargeld. Stop er meteen maar 2x zoveel in als ik er al in had zitten, zegt ze.
Dat wordt weer een hele week koken, afwassen en stofzuigen voor me.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Kan je dit vertalen aub Groet Henk & Ingrid
Die snapt het! Bij de dips fors bijkopen!resusaapje schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 19:17:
Wat ben je stil, zegt mijn vrouw.
Ja, kudmunten.
Ingestort?, vraagt ze
Ja, we staan weer op hetzelfde niveau als drie dagen terug
Oh, hier heb je wat spaargeld. Stop er meteen maar 2x zoveel in als ik er al in had zitten, zegt ze.
Dat wordt weer een hele week koken, afwassen en stofzuigen voor me.
Zo werkt OTC niet.Blik1984 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 16:09:
[...]
Betwijfel of dat uitmaakt, heeft namelijk geen impact op de koers omdat het OTC gaat.
Waarom ik kijk naar de overzichten van de handelsdag is omdat dat het meest accuraat is op dagniveau.
Foei als je ook richting 66 gaat. dan ga ik stampen op de grond uit boosheid
[ Voor 50% gewijzigd door Aeronaut op 09-04-2024 19:32 ]
Dit.zwembroek schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:32:
Wees blij dat we nog niet op 80k staan. Tijd zat boys. Haast is nergens goed voor.
Ondanks dat dit heel saai aanvoelt. Helemaal na de actie van de maanden ervoor. Dit is goed voor de markt.
Dit is een prima niveau om mensen te laten twijfelen. "Was dit het alweer? Dit voelt steeds meer aan als een tripple top. Straks gaan we weer naar beneden, laat ik maar wat winst nemen".
Laat de muntjes maar een tijdje van eigenaar wisselen. Hoe minder ongerealiseerde winst er in de markt zit hoe beter. Hoe meer we dit niveau normaliseren hoe beter. Hoe langer we hier blijven hangen, hoe "sterker" dit niveau zal worden vanuit een TA oogpunt.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
The first #Fantom validator using Sonic tech is live ✅
— Fantom Foundation (@FantomFDN) 9 april 2024
Marking a major milestone, this deployment paves the way for unleashing Sonic's impressive speeds on the Opera mainnet, achieving ~2,000 TPS at sub-second finality.
Check out the validator page herehttps://t.co/Vs06AFDbZ2 pic.twitter.com/kVvGlTW7dR
nothing stops this train
Epic!Afca_020 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 19:33:
jow jow....mooi man dat AI.
https://app.suno.ai/song/...0-4e7c-a8d1-bea358155d1d/
stelen van de rijke?Afca_020 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 19:33:
Grote (en kleine) mannen die een OTC deal doen zijn niet magische entiteiten die enkel OTC kunnen of willen handelen. Een OTC deal onttrek je aan de reguliere markt en andersom. Ze hebben wel degelijk invloed op elkaar alleen is een OTC deal minder publiek.
Hahaha wist niet eens dat dit ook al kon.Afca_020 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 19:33:
Imagine being in crypto without AI exposure
— Johnny (@CryptoGodJohn) 8 april 2024
Het heeft invloed op de beschikbaarheid, niet direct invloed op de prijs.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 20:26:
[...]
Grote (en kleine) mannen die een OTC deal doen zijn niet magische entiteiten die enkel OTC kunnen of willen handelen. Een OTC deal onttrek je aan de reguliere markt en andersom. Ze hebben wel degelijk invloed op elkaar alleen is een OTC deal minder publiek.
Je krijgt wat BTC als je een ledger koopt.
Bij de goedkoopste ledger krijg je 20usd aan BTC.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
poekiepoes12 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:04:
Net Bitconned gekeken op Netflix. Doet je weer even extra beseffen hoe idioot het is om zoveel geld te stoppen in shitcoins.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RVQhPYiSq5ygmpcmOZ1yjUBv.jpg?f=user_large)
Ja mooi. Ik heb er al een.Gondor schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 20:42:
Ledger heeft een actie.
Je krijgt wat BTC als je een ledger koopt.
Bij de goedkoopste ledger krijg je 20usd aan BTC.
Ik ook maar 1, maar velen (hier) hebben er twee.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!