WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Jugonoot04
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 23:10
Allereerst grote complimenten voor @loewie1984 om zoveel tijd en moeite hierin te steken. Tuurlijk: met behulp van AI maar er zal toch behoorlijk wat tijd in zijn gaan zitten en daar hebben we met z’n allen wat aan in dit forum. Chapeau!

Ook behoefte aan kleine nuance: als je de lijst zo ziet schrik je je de blubber en een potentiële P4 koper zou zich wel 10x bedenken. Ik herken veel van de klachten gelukkig niet (enkele ook wel, w.o PA) maar ben elke dag nog steeds supertrots als ik in m’n P4 stap.

Zou toch zonde zijn om niets met die inspanningen en info te doen. Polestar Support NL inmiddels een beetje kennende zullen zij ook niet ongelukkig zijn met enige vorm van collectief zodat ook zij een vuist kunnen maken naar de fabrikant en de P4 naar een (nog) hoger niveau kunnen tillen. Het is een flinke lijst met klachten dus duidelijke prioritering is m.i. wel belangrijk maar de data van @loewie1984 geeft daarvoor voldoende input.

Kortom: wat mij betreft collectieve en constructief opbouwende actie richting Polestar. Maar dan blijft de vraag: hoe geef je dat praktisch vorm? Iemand daarvoor een slim idee. Of kan @loewie1984 nogmaals AI inzetten om daar een oplossing voor te bedenken 😂

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:46
Ik ben blij dat ik al een jaar niet meer in mijn P4 stap, haha!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:14
GuiltyNL schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 22:12:
Wie A zegt moet B zeggen, ben benieuwd. Vertel

discogs

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:14
Ik zie/lees dat Polestar toch 40.000 modellen van de 4 heeft rondrijden en 190.000 van de 2. Dan zou je toch zeggen dat ze de software redelijk op orde moeten hebben.

discogs

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04:01
Dit weekend hoorde ik wat windgeruis en wat geklapper naast m’n raam. Toen zag ik ineens dat de kap vlakbij de spiegel los aan het komen was, gestopt en de kap maar verwijderd. Aan de andere kant begon de kap ook al los te komen. 🤷‍♂️

Bij beide kappen waren de klipjes gebroken en het schroefje had nogal wat moeite om de kappen op hun plek te houden. Ik mag eind volgende maand bij de dealer langs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XjGKQXqSqY4ZhMsggZtI1GIyTXk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tpOmrWw13XIem3z8ZIWAGnsU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KlENoFIjjsaKa3fPrScxZd0ySmE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TB4ulFlETMGViik6qAfH2NqC.jpg?f=fotoalbum_large

Kwaliteitje! Ik begin er wel moedeloos van te worden.

| I've got permission to color outside the lines |

• Jugonoot04
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 23:10
GuiltyNL schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 22:12:
Maar toen dacht je toch nog: ik blijf lekker meelezen in het forum zodat ik zelfs na een jaar afscheid te hebben genomen van mijn P4 m’n cynische kritiek kwijt kan naar de huidige P4 rijders. Lol!

• GuiltyNL
Jugonoot04 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 23:10:
[...]

Maar toen dacht je toch nog: ik blijf lekker meelezen in het forum zodat ik zelfs na een jaar afscheid te hebben genomen van mijn P4 m’n cynische kritiek kwijt kan naar de huidige P4 rijders. Lol!
Haha. Iemand likete een aantal van mijn oude berichten hier en toen dacht ik: hoe staat het er inmiddels mee.

En toen dacht ik inderdaad: blij dat ik er vanaf ben. Dat is persoonlijk natuurlijk en ik snap dat anderen blij met de P4 kunnen zijn.

• GuiltyNL
loewie1984 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 22:12:
[...]

Wie A zegt moet B zeggen, ben benieuwd. Vertel
Je kunt mijn bijdragen in dit forum denk ik wel filteren. Genoeg ellende gehad, binnen 6.000 kilometer de auto (helaas) helemaal zat en verkocht met € 20.000 verlies.
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste