bij mij valt dit allemaal best mee, ik herken me hier niet in
te hard remmen als je cruise control aan hebt en harder bent gaan rijden is irritant maar verder is het een top auto
ik heb ruis bij de linker spiegel maar dat zal verholpen worden door de volvo garage in de buurt
verder soms echo op de telefoon - daar heb ik anderen nog neit over gehoord
ThaDude schreef op zondag 12 april 2026 @ 13:25:
[...]
Lol nou zal positief beginnen

Het bereik in de winter is top, dus ook zomer! Kofferbak is top! Ruimte in de auto is top! Ik heb een LRSM overigens.
Maar het hele ADAS is gewoon stuk minder dan bv de P2. Daarnaast rij ik nooit meer OPD omdat ik dan zieke mensen in auto krijg. Gas en remrespons zijn buitengewoon minder dan P2 (ow ja de P2 is mijn voorloper dus daar vergelijk ik mee) de auto schokt ook bij opnieuw activeren van ACC. Achteruit rijden gaat bv ook in golf bewegingen. In de winter werkt ACC niet omdat voorruit niet goed schoon wordt met voorverwarmen. Er zit dan condens bij de camera en krijg je enorm veel meldingen. Toen het vroor kreeg ik auto niet warm. Hier is update voor gekomen maar dit heb ik nog niet kunnen testen. Als het niet vriest en wel koud is wordt het soms 28-30° in de auto. De buiten temperatuur sensor wijkt overigens ook 2° af naar boven.
Sinds laatste update is het vechten met de auto als lane assist aan staat. Dus ook deze zet ik deze tegenwoordig ook uit. Naast snelheids waarschuwing en dat koffie ding.
Ik hoop dat P4 er met updates ooit komt.
Ik heb overigens wel goed contact met Polestar support
PS en mijn vrouw en dochter pakken liever de Cooper S omdat ze de P4 te groot/log vinden.