• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:36

Animal_X

Rodin

HVAHVA schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 12:02:
[...]

2 vragen:
Heb jij je destijds moeten aanmelden op de Vodafone pagina? Lees je gebruikt de Voda sim
Welke software release heb jij icm met de MY26 PS4?

Bijzondere is wel ik weer onderweg was met een PS4 die geen connectiviteit had in Nederland agv het parkeergarage probleem. Dus wel 4G op het dashboard maar de PS4 weigert te connecten.

Bij het verlaten naar Nederland naar Duitsland ging roaming in Duitsland aan en was de PS4 ineens wel connected.

Lijkt er toch op dat dit probleem iets te maken heeft met het actief willen zoeken naar een ander netwerk als het Vodafone netwerk niet beschikbaar is.
MY26 met Software versie 4.2.8.
Heb mij inderdaad moeten aanmelden bij Vodafone. Ik heb geen idee of hij op de achtergrond naar de mobiele connectie van mijn telefoon (KPN) overschakelt als hij geen bereik heeft met Vodafone. Vrijdag a.s. sta ik weer op -2 op kantoor. Ik zal proberen te onthouden om bij vertrek expliciet een aantal online services te testen.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:48
Die van mij staat ook regelmatig op -3/-4 in parkeergarage en nooit problemen gehad. Ik heb een link gehad om Vodafone idd aan te melden en te koppelen net voor levering.

• Rtolboom
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-03 16:54
Bij mij was die koppeling niet goed en had ik geen data ondanks dat de auto zei dat er verbinding was. Aan de polestar kant moesten ze een vinkje zetten en ik opnieuw via Vodafone aanmelden. Misschien is dit een soortgelijke situatie?

• k-jah
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 05-03 16:17
Polestar 4 “wagon” bevestigd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-QZ_ss4x2iFfvjRt9hjneneqL0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u1BD6uj2azhu3jomsgyIXsoc.jpg?f=fotoalbum_large

https://media.polestar.co...edia/pressreleases/695254

• DaWouw
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Had je ook de foto van de nieuwe Polestar 4 variant in de press release gezien? Die heeft een achterruit.

• dnns85
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05:55
Polestar 4 coupé is our current best-seller. Already by the end of this year, we will launch a new variant of Polestar 4, based on the same great technology. With this car, Polestar will once again set new standards. Sweden is famous for its estate cars, and its SUVs are world-class. We are combining the space of an estate and the versatility of an SUV with the dynamic performance that is Polestar.
Een wat meer estate-achtige versie wellicht

• JustTrying
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:21
DaWouw schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 15:28:
Had je ook de foto van de nieuwe Polestar 4 variant in de press release gezien? Die heeft een achterruit.
https://media.polestar.co...ses/695254/related/695290

Bedoel je dat plaatje?

• JustTrying
ah hier zie ik wel een ingepakte Polestar 4 estate..

Afbeeldingslocatie: https://carnewschina.com/wp-content/uploads/2026/02/polestar_4_estate-1-800x450.jpg

Afbeeldingslocatie: https://carnewschina.com/wp-content/uploads/2026/02/polestar_4_estate-2-800x450.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door JustTrying op 18-02-2026 19:39 ]

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
JustTrying schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 19:38:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
De 7 wordt een SUV toch?

[ Voor 6% gewijzigd door SirLenncelot op 18-02-2026 21:46 ]

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:23
JustTrying schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 19:38:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vind hem nou niet bepaald mooier op geworden, net of ze er een stuk op hebben geplakt om hem toch maar een achterruit te geven.

• Rhys08
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:28
Toch strookt de foto van Polestar-website niet met de ingepakte auto een paar posts terug. Totaal andere verhouding.

Deze render, die ik online tegen kwam vandaag, lijkt er meer op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YRekenm_bQ4G30Kgze5MOY8hBZo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wQF93qrmDWtM1mZPWwm41bka.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4x-GFWQPtjhIlZGsJ0YECR7-Vms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2LLevvxq8ntZk36xEHsSh8wo.jpg?f=fotoalbum_large

• JustTrying
Ja dat is een andere auto dan de 4 estate :Polestar 7 – the compact, premium SUV, planned to be launched in 2028.

• JustTrying
Rhys08 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 23:50:
Toch strookt de foto van Polestar-website niet met de ingepakte auto een paar posts terug. Totaal andere verhouding.

Deze render, die ik online tegen kwam vandaag, lijkt er meer op.

[Afbeelding][Afbeelding]
Dat zou toch best het beeld kunnen zijn wanneer je achter de Polestar 4 estate staat, die render van de zijkant lijkt al best in de buurt te komen.

Jammer wel dat ze al aangeven dat ze qua techniek niet veel gaan veranderen, gaan we dan gewoon een nieuwe Polestar 4 zien eind 2026 met 400v techniek aan boord, zou toch jammer zijn.

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:45
JustTrying schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 00:01:
Jammer wel dat ze al aangeven dat ze qua techniek niet veel gaan veranderen, gaan we dan gewoon een nieuwe Polestar 4 zien eind 2026 met 400v techniek aan boord, zou toch jammer zijn.
Er wordt aangegeven dat beide P4's een 800v platform krijgen...

• k-jah
Timmy schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 03:06:
[...]

Er wordt aangegeven dat beide P4's een 800v platform krijgen...
Waar baseer je dat op?
In de screenshot die ik postte van de polestar website staat duidelijk “based on same technology”.
Lijkt me ook sterk dat ze zo’n wijziging in hetzelfde MY (26) zouden doorvoeren.

• Supergroover76
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-03 21:02
Softwareversie P4.2.10 komt eraan. Zie website Polestar
code:
1
2
3
4
5
6
7
Updates in softwareversie P4.2.10
Verbeteringen aan het preconditioneren van de accu, met daardoor o.a. een dynamischer werkend systeem, waardoor het conditioneren eerder kan beginnen en een hogere temperatuur kan worden bereikt, wat de algehele laadprestaties verbetert.
Om de preconditionering te starten, moet u een DC-snellader (>70 kW) als bestemming instellen in de geïntegreerde Google Maps-app en ervoor zorgen dat de geschatte laadtoestand bij aankomst boven 7% blijft
Zorg er bij lange ritten met meerdere stopplaatsen voor dat de stopplaats voor opladen prioriteit krijgt en uw eerste stopplaats in de routebegeleiding is
Verbeteringen aan het klimaatsysteem, waaronder een bugfix voor het sporadisch blazen van koude lucht door het klimaatsysteem
Verbeteringen aan ADAS
Verbeteringen aan de verkeersbordherkenning, waaronder een bugfix om te voorkomen dat het systeem verkeersborden op parallelwegen leest

• Kaoh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-03 19:03
Supergroover76 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 16:35:
Softwareversie P4.2.10 komt eraan. Zie website Polestar
code:
1
2
3
4
5
6
7
Updates in softwareversie P4.2.10
Verbeteringen aan het preconditioneren van de accu, met daardoor o.a. een dynamischer werkend systeem, waardoor het conditioneren eerder kan beginnen en een hogere temperatuur kan worden bereikt, wat de algehele laadprestaties verbetert.
Om de preconditionering te starten, moet u een DC-snellader (>70 kW) als bestemming instellen in de geïntegreerde Google Maps-app en ervoor zorgen dat de geschatte laadtoestand bij aankomst boven 7% blijft
Zorg er bij lange ritten met meerdere stopplaatsen voor dat de stopplaats voor opladen prioriteit krijgt en uw eerste stopplaats in de routebegeleiding is
Verbeteringen aan het klimaatsysteem, waaronder een bugfix voor het sporadisch blazen van koude lucht door het klimaatsysteem
Verbeteringen aan ADAS
Verbeteringen aan de verkeersbordherkenning, waaronder een bugfix om te voorkomen dat het systeem verkeersborden op parallelwegen leest
Wel OTA deze keer?

• Timmy
Ja, de update wordt momenteel door mijn auto geïnstalleerd.

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 00:16
Ik het de laatste tijd last van dat de auto niet van slot gaat als ik aan kom lopen en/of er naast sta. Ik gebruik de key fob, wat beter werkt voor mij dan de digitale sleutel en de pas (als die dus werkt :( ).

De situatie altijd dat mijn auto aan het pre-conditioneren is in de ochtend. Loop ik er dan naartoe, dan wordt er niets herkend. Sta ik dan ter hoogte van de laadklep of naast de achterdeur, gebeurt er ook niets. Na een minuut of meer (voelt i.i.g. als lang), gaat de auto wel van slot. Als ik dan later op de dag naar huis ga, dan werkt het juist wèl.

Gevalletje “auto moet wakker worden” of zo?! Andere mensen ook last van?

• Kratos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-03 18:21
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een OTA-update beschikbaar wordt? Dit is mijn eerste OTA-update :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kratos op 26-02-2026 16:05 ]

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 00:16
Kratos schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 16:04:
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een OTA-update beschikbaar wordt? Dit is mijn eerste OTA-update :)
Hier nog geen update gezien. Ik meen dat ze het in fases doen om de boel niet te overbelasten. Bij Volvo kon daar wel een/enkele weken overheen gaan maar hoe snel het bij Polestar gaat kan ik nog niet zeggen..

Zou 4.2.9 hier ook in zitten, want die heb ik niet (al was dat geen OTA staat me ergens vaag bij)

• Timmy
TheRebell schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 17:12:
Zou 4.2.9 hier ook in zitten, want die heb ik niet (al was dat geen OTA staat me ergens vaag bij)
Volgens de Polestar website: "Eerdere updates worden ook geïnstalleerd wanneer de software naar de nieuwste versie wordt bijgewerkt."

• sbin
Oeh. ben benieuwd wanneer wij dit krijgen...
Live lane guidance is now rolling out in Polestar 4. No more missed turns or last-minute lane changes.

Polestar is rolling out Google Maps live lane guidance, introducing a new navigation experience directly in the driver display. Using AI-powered, real-time analysis from the car’s forward-facing camera, the system understands which lane you’re in and guides you through complex highways, interchanges, and dense traffic with clear visual and audio cues, helping ensure you’re positioned correctly well before decisions need to be made.

Live lane guidance is another example of how our collaboration with Google continues to bring new capabilities that enhance the driving experience over time.

The feature has started rolling out to Polestar 4 customers in the US and Sweden. Availability requires software version 4.2.9 or 4.2.10.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h0gPFk3tbO5mNp90n8G90g8DIng=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JvDMRCrfN8blUz9nLNnvzjGj.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door sbin op 26-02-2026 22:30 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

• podloot
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 04-03 21:13
sinds dinsdag ben ik geswitched van een single motor naar een dual motor - demping is strakker, power is er meer dan voldoende - dit rijdt weer beter zoals ik van de PS2 performance gewend was - met de single motor stond ik met de gladheid eens haaks naast de weg op een halve meter van een boom terwijl ik rustig en rechtdoor reed; ook met de trailer achter de auto in het gras en bij hobbels in de weg miste ik de 4wiel aandrijving - deze PS4 is gelijk aan de vorige maar dan DM, snowwhite en met pilot assist - achteraf ben ik te zuinig geweest met de SM - deze DM is trouwens van 2025 en mijn single motor was van 2026; op de oude ‘25 knoppen kwam commentaar, maar ik vind ze juist fijn op het stuur

[ Voor 12% gewijzigd door podloot op 27-02-2026 20:56 ]

• k-jah
Paar renders die iemand op Instagram gemaakt heeft van hoe de suv er uit zou kunnen gaan zien: https://www.instagram.com...AZ/?igsh=d3pvMTh5c3QycDRr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ig2FmGDlRmJIyDBVRrFtW6ximvo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jZOpI1qe6oItQbwO4BWsvPFl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wMKCAb3p-fO321fK0K4gov5jZHY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cFRuFvazl0OgmrE9CoLu4UG2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nOdKeG4A70kiWAhH_V-8kxkIrq8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2v5VrESG22ABi4pc18KhmZLm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lqy0VNKoyeG1G2HYAqTq0GZw0Zs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ak3V7nHZex7MmZ3tXXulhSIz.jpg?f=fotoalbum_large

• Jugonoot04
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20:04
Deze week mijn P4 opgehaald. SM, Storm, Prime Pack, Elektrochromatisch dak en lederen interieur. Dit weekend wat kilometers gemaakt en wat een bofkonten zijn wij met deze fantastische rijdersauto. Was wel even zoeken om de juiste “knopjes” te vinden en het zal nog wel een paar weken duren om die ook blindelings te kunnen vinden. Paar puntjes die ik jullie nog zou willen voorleggen:
- Ik krijg Apple Carplay niet aan de praat. Vind ik echt belangrijk met name vanwege Flitsmeister wat helaas nog niet beschikbaar is als App in Android Automotive. Bij activeren van de App geeft het systeem aan dat er geen iPhone is verbonden terwijl dit wel degelijk het geval is. Er kan ook gewoon gebeld worden met de gekoppelde iPhone en ook Siri is beschikbaar. Is dus echt gekoppeld maar blijkbaar niet voor Carplay.
- Ik weet het: puntje van niets maar viel me gewoon op. In de Surround modus van het bestuurdersdisplay is de auto zichtbaar in z’n omgeving en tussen de lijntjes. Aan de rechterzijde van de geprojecteerde auto is een vreemd zwart blokje zichtbaar. Zien jullie dat ook en is het een “designelement” of is het toch een foutje in mijn bestuurdersdisplay?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zpbniSh4PMTUq5_xj16k6ObruQ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TgqqpWwaIdVpMhVT4JY1fRfq.jpg?f=fotoalbum_large

• sbin
Jugonoot04 schreef op zondag 1 maart 2026 @ 18:01:
Deze week mijn P4 opgehaald. SM, Storm, Prime Pack, Elektrochromatisch dak en lederen interieur. Dit weekend wat kilometers gemaakt en wat een bofkonten zijn wij met deze fantastische rijdersauto. Was wel even zoeken om de juiste “knopjes” te vinden en het zal nog wel een paar weken duren om die ook blindelings te kunnen vinden. Paar puntjes die ik jullie nog zou willen voorleggen:
- Ik krijg Apple Carplay niet aan de praat. Vind ik echt belangrijk met name vanwege Flitsmeister wat helaas nog niet beschikbaar is als App in Android Automotive. Bij activeren van de App geeft het systeem aan dat er geen iPhone is verbonden terwijl dit wel degelijk het geval is. Er kan ook gewoon gebeld worden met de gekoppelde iPhone en ook Siri is beschikbaar. Is dus echt gekoppeld maar blijkbaar niet voor Carplay.
- Ik weet het: puntje van niets maar viel me gewoon op. In de Surround modus van het bestuurdersdisplay is de auto zichtbaar in z’n omgeving en tussen de lijntjes. Aan de rechterzijde van de geprojecteerde auto is een vreemd zwart blokje zichtbaar. Zien jullie dat ook en is het een “designelement” of is het toch een foutje in mijn bestuurdersdisplay?

[Afbeelding]
Ik heb ook wat zitten klooien met Carplay (ook voor FM), maar uiteindelijk telefoon weer helemaal losgekoppeld/vergeten en opnieuw gekoppeld en toen werkte het. Uiteindelijk gebruik ik het nooit, ingebouwde Google Maps is mooier en daarmee heb je ook batterwijvoorverwarming bij snelladen + laadstops plannen. Flitsers in Google Maps is nog een beetje hit/miss, dus om toch FM te kunnen gebruiken heb ik de oude vertrouwde Flitsmeister One weer eens ergens uit een rommellade gehaald en die er weer in geplakt >:)

• Jugonoot04
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20:04
sbin schreef op maandag 2 maart 2026 @ 10:11:
[...]

Ik heb ook wat zitten klooien met Carplay (ook voor FM), maar uiteindelijk telefoon weer helemaal losgekoppeld/vergeten en opnieuw gekoppeld en toen werkte het. Uiteindelijk gebruik ik het nooit, ingebouwde Google Maps is mooier en daarmee heb je ook batterwijvoorverwarming bij snelladen + laadstops plannen. Flitsers in Google Maps is nog een beetje hit/miss, dus om toch FM te kunnen gebruiken heb ik de oude vertrouwde Flitsmeister One weer eens ergens uit een rommellade gehaald en die er weer in geplakt >:)
Super bedankt. Dit was idd de simpele oplossing en ik weet nu ook waarom het niet werkte. Ze hebben tijdens de Handover mijn telefoon gekoppeld. Nu ik dat zelf opnieuw heb gedaan zie ik dat tijdens het koppelingsproces expliciet om toestemming wordt gevraagd om Apple Carplay te gebruiken incl. contacten etc. Dat heb ik nu aangevinkt en dan werkt Carplay als een zonnetje en wordt FM telkens automatisch op de achtergrond gestart.

Ook grappig detail: als je nu op de knop van de spraakassistent drukt kun je roepen “Hey Google…..” of “Hey Siri…..” waarna Google of Apple je vraag afhandelt. Nu nog even wachten op Google Gemini en je kunt gewoon lekker een diepgaand gesprek voeren met je auto _/-\o_

• Supergroover76
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-03 21:02
Kratos schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 16:04:
Bij mij was hij net de nieuwe update aan downloaden. Mijn reistijd van een half uur is te kort om een update volledig binnen te hengelen.
Bij voorgaande updates moest ik in totaal ongeveer 1,5 uur rijden.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:22
Supergroover76 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 07:37:
[...]

Bij mij was hij net de nieuwe update aan downloaden. Mijn reistijd van een half uur is te kort om een update volledig binnen te hengelen.
Bij voorgaande updates moest ik in totaal ongeveer 1,5 uur rijden.
Bij de PS2 hoef je helemaal niet te rijden, lijkt me stug dat dit bij de PS4 wel moet? De wagen heeft immers gewoon een dataverbinding, ook bij stilstaan.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• Kratos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-03 18:21
Bij mij ging het downloaden van de update gewoon op de achtergrond. Ben tot nu toe nog niet heel tevreden met de update. Heb tot nu toe al 3x een kerstverlichting gehad op het instrumentencluster, en bij de files doet hij inderdaad na 10 seconden niets meer. Het vervelende is dus ook dat je geen icoontje of melding ziet dat je zelf actie moet ondernemen... De auto blijft gewoon stil staan en blijft wachten.

• ydd1987
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-03 16:17
ydd1987 schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 15:56:
[...]

Ik heb hetzelfde. Je kunt je telefoon wel als hotspot gebruiken en de auto met wifi aan je telefoon verbinden. Maar dit is inderdaad by far de meest irritante bug en ik heb dit ook al gemeld bij PS.
Gisteren ben ik gebeld door Polestar dat ze een oplossing hebben voor dit probleem door iets te regelen met de provider. Vandaag belde ze dat ze de wijziging gingen doorvoeren. De oplossing vergt wel dat je digital key en app worden ontkoppelt van de auto. Ik ga straks alles weer koppelen en hopelijk is het dan opgelost.

• HVAHVA
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 05-03 09:03
ydd1987 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 15:39:
[...]

Gisteren ben ik gebeld door Polestar dat ze een oplossing hebben voor dit probleem door iets te regelen met de provider. Vandaag belde ze dat ze de wijziging gingen doorvoeren. De oplossing vergt wel dat je digital key en app worden ontkoppelt van de auto. Ik ga straks alles weer koppelen en hopelijk is het dan opgelost.
Ik ben heel nieuwsgierig. Moet de grage nog iets doen of is het "slechts" het ontkoppelen van de digital key die het oplost. Waarbij ik hoop dat de digital key in deze de keyfob is. En dat deze oplossing niet werkt als je geen Iphone gebruikt

• JustTrying
k-jah schreef op zondag 1 maart 2026 @ 07:36:
Paar renders die iemand op Instagram gemaakt heeft van hoe de suv er uit zou kunnen gaan zien: https://www.instagram.com...AZ/?igsh=d3pvMTh5c3QycDRr

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
De Polestar 4 Estate bedoel je dan, zou er zo best prima uitzien toch? Meer kofferbak, een raam ipv een digitale spiegel, en hopelijk dan ook een upgrade naav 800v techniek. Leveringen starten in Q4 lees ik, zou je deze dan van de zomer moeten kunnen bestellen? Ben wel benieuwd, wel opeens eens potentiële kanshebber erbij als volgende leaseauto.

• k-jah
JustTrying schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 14:52:
[...]

De Polestar 4 Estate bedoel je dan, zou er zo best prima uitzien toch? Meer kofferbak, een raam ipv een digitale spiegel, en hopelijk dan ook een upgrade naav 800v techniek. Leveringen starten in Q4 lees ik, zou je deze dan van de zomer moeten kunnen bestellen? Ben wel benieuwd, wel opeens eens potentiële kanshebber erbij als volgende leaseauto.
Naamgeving zou SUV worden, de huidige coupé.
800v zal het zeker niet worden, die aanpassing is te groot.

• ydd1987
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-03 16:17
HVAHVA schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 14:31:
[...]

Ik ben heel nieuwsgierig. Moet de grage nog iets doen of is het "slechts" het ontkoppelen van de digital key die het oplost. Waarbij ik hoop dat de digital key in deze de keyfob is. En dat deze oplossing niet werkt als je geen Iphone gebruikt
Ik weet niet goed wat ze hebben gedaan aan de Polestar/provider kant maar ik weet wel dat mijn account werd ontkoppeld van de auto. Dat betekende dat inderdaad de app en digital key niet meer werkte en daarna waren ook al mijn accounts in de auto verwijderd dus moest ik alles (van HUD tot stoelen tot apps etc) weer opnieuw instellen. Erg vervelend.. Maar goed, morgen gaan we zien of ik na het parkeren in de garage gewoon weer internet heb in mijn auto.

[ Voor 6% gewijzigd door ydd1987 op 04-03-2026 16:15 ]

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste