• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-01 15:36
MaxxMark schreef op zondag 21 december 2025 @ 17:01:
Je hebt ook daadwerkelijk het profiel aan de key gekoppeld? Je digital key wordt ook als key weergegeven.

En heb je een Apple Watch die ook de digital key bevat? Officieel hoort die het zelfde te zijn als die van je telefoon. Maar mijn ervaring was dat hij soms het guest profile laadde terwijl ik dat niet verwachtte. Na het verwijderen van de key op m’n Watch was het probleem bij mij.
Nevermind.. Ik had een digital key aktief in mijn profiel > sleutels en ging er vanuit dat dat genoeg was. Echter moest nog op de linkse knop van sleutel koppelen oid tikken. Dacht dat die specifiek was om de keyfob te koppelen |:(
Anyway, toen ik die aantikte kreeg ik meteen de melding sleutel gekoppeld aan profiel..

• k-jah
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12:39
De mijne zit op de boot. :) Aflevering is echter nog steeds april, wat me erg lang lijkt.

• Jugonoot04
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-01 22:25
Ook zojuist bericht gehad dat de auto op de boot staat. Echter hier geschatte aflevering half februari. Staat zwart op wit in het besteloverzicht. Is begonnen met maart/april, toen half maart en nu dus half februari.

[ Voor 35% gewijzigd door Jugonoot04 op 23-12-2025 14:49 ]

• Pr8chtig
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-01 20:32
Gister de DMLR PPP mj 2025 in Storm in ontvangst genomen. Wát een auto. Kom van een Volvo XC40 P8, wat al een heerlijke sprong voorwaarts was t.o.v. de V60 D6 daarvoor, maar welk een verschil ook nu weer. Prachtig interieur, heel stil, comfortabel, goede stoelen. En die zee van zitruimte achterin. 2T trekgewicht en dus méér dan voldoende koppel voor o.a. met de caravan door de alpen. Dat wordt genieten deze kerst om alles te ontdekken en in te stellen.
Fijne dagen toegewenst een een goed 2026! o<:)

P8 to P4

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-01 23:37
Ik rijd een PS2 maar ik had navraag gedaan bij Polestar of de nieuwe AAOS UI schil ook naar de PS2 kwam, maar men gaf mij aan voorlopig alleen voor de PS3. Nou vind ik het al vreemd dat de PS2 dit niet krijgt maar bijv. de eerste generatie XC40 wagens met tragere hardware wel, maar dat de PS4 wat toch een compleet nieuwe EV is van Polestar het ook niet krijgt vind ik al helemaal vreemd.

Ik dacht dat deze grotere AAOS updates juist los zouden staan van merk/type maar net als bij een mobiel gewoon Android Automotive breed uitgerold zou worden. Blijkbaar dus niet. Al zal het me niks verbazen als het later nog wel naar de PS2/PS4 komt hoor, maar het viel me toch wel erg tegen en dan heb ik Polestar ook wel doorgegeven.

Al is het wel zo, en ik heb ook proefgereden in de PS4, dat die al een fijn groter scherm met splitscreen heeft. Dus de noodzaak voor de PS4 lijkt me wel een stuk minder.

[ Voor 10% gewijzigd door Juancho op 27-12-2025 13:12 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Juancho schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 13:11:
Ik rijd een PS2 maar ik had navraag gedaan bij Polestar of de nieuwe AAOS UI schil ook naar de PS2 kwam, maar men gaf mij aan voorlopig alleen voor de PS3. Nou vind ik het al vreemd dat de PS2 dit niet krijgt maar bijv. de eerste generatie XC40 wagens met tragere hardware wel, maar dat de PS4 wat toch een compleet nieuwe EV is van Polestar het ook niet krijgt vind ik al helemaal vreemd.

Ik dacht dat deze grotere AAOS updates juist los zouden staan van merk/type maar net als bij een mobiel gewoon Android Automotive breed uitgerold zou worden. Blijkbaar dus niet. Al zal het me niks verbazen als het later nog wel naar de PS2/PS4 komt hoor, maar het viel me toch wel erg tegen en dan heb ik Polestar ook wel doorgegeven.

Al is het wel zo, en ik heb ook proefgereden in de PS4, dat die al een fijn groter scherm met splitscreen heeft. Dus de noodzaak voor de PS4 lijkt me wel een stuk minder.
Bij oudere Xc40 is nog niet duidelijk of die update er gaat komen. Is een nieuwsbericht van geweest, maar dat is volgens mij weer ingetrokken….

Ik ben er persoonlijk wel voor om dit mogelijk te maken tegen x euro. Heb er ook wel een aanzienlijk bedrag voor over mits het echt sneller is. Ongeacht of het een P2/P3 of XC40/XC60 is.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Juancho
TheKerremenke schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 17:00:
[...]

Bij oudere Xc40 is nog niet duidelijk of die update er gaat komen. Is een nieuwsbericht van geweest, maar dat is volgens mij weer ingetrokken….

Ik ben er persoonlijk wel voor om dit mogelijk te maken tegen x euro. Heb er ook wel een aanzienlijk bedrag voor over mits het echt sneller is. Ongeacht of het een P2/P3 of XC40/XC60 is.
Ik heb het niet over de snapdragon processor maar over de nieuwe AAOS UI schil...😉. Die komt/is voorlopig alleen op de PS3.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• Kaoh
  • Laatst online: 09-01 18:49
Juancho schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 13:11:
Ik dacht dat deze grotere AAOS updates juist los zouden staan van merk/type maar net als bij een mobiel gewoon Android Automotive breed uitgerold zou worden.
Basis versie ja, maar UI is weer een soort App van de fabrikant. Dus die moeten zijn zelf updaten om de mogelijkheden van de major os release ook werkelijk te gebruiken. En daar zit dus resource allocation prio discussies op en de kans dat die extra load op de cpu veroorzaken waardoor men ze niet eens op de backlog komt.
Dus helaas geen garanties dat features ook beschikbaar worden.
Na X jaar zal het ook vooral weer minor updates zijn ipv majors.

• Juancho
Kaoh schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 18:00:
[...]

Basis versie ja, maar UI is weer een soort App van de fabrikant. Dus die moeten zijn zelf updaten om de mogelijkheden van de major os release ook werkelijk te gebruiken. En daar zit dus resource allocation prio discussies op en de kans dat die extra load op de cpu veroorzaken waardoor men ze niet eens op de backlog komt.
Dus helaas geen garanties dat features ook beschikbaar worden.
Na X jaar zal het ook vooral weer minor updates zijn ipv majors.
Zou je idd denken maar Volvo heeft al aangekondigd dat de eerste generatie wagens die update ook krijgen. En die heeft dezelfde trage processor als de Polestars VOOR MY26.

En anders had ik wel verwacht dat de update alleen voor de Polestars kwamen die de Snapdragon processor hebben. Die kan dat makkelijk aan.

Waarom zou je als Polestar tijd, geld en moeite stoppen in zo'n schil om die vervolgens alleen uit de rollen op de PS3? 🤔

[ Voor 6% gewijzigd door Juancho op 27-12-2025 18:07 ]

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-01 15:35
Juancho schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 18:06:
[...]
Waarom zou je als Polestar tijd, geld en moeite stoppen in zo'n schil om die vervolgens alleen uit de rollen op de PS3? 🤔
Voor toekomstige auto's natuurlijk...
Is niet echt een onbekende werkwijze, mijn Audi a1 had destijds bijvoorbeeld enkel wireless carplay en geen wireless android auto de modellen die een maand later werden geleverd hadden ook wireless aa...

Nooit beschikbaar gekomen op mijn model, helaas is tesla de enige fabrikant die oude modellen goed blijft ondersteunen wat netreft software...

7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)

• Juancho
izzet3838 schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 20:10:
[...]

Voor toekomstige auto's natuurlijk...
Is niet echt een onbekende werkwijze, mijn Audi a1 had destijds bijvoorbeeld enkel wireless carplay en geen wireless android auto de modellen die een maand later werden geleverd hadden ook wireless aa...

Nooit beschikbaar gekomen op mijn model, helaas is tesla de enige fabrikant die oude modellen goed blijft ondersteunen wat netreft software...
Is dat niet meer een kwestie van hardware? Hoe dan ook, dit gaat om een relatief simpele UI upgrade die praktisch gezien (voor mij iig) wel enorm veel toevoegd. De PS3 heeft/krijgt het, de MY26 Volvo's hebben het al en de 1e generatie wagens krijgen het ook. Dan vind ik het erg vreemd dat Polestar het niet uitrolt op minimaal een MY26 PS2 met snapdragon processor. Het is gewoon een AAOS upgrade met veel handiger schilletje.

Zoals er vast over x jaar wel weer een nieuw schilletje komt.

• dnns85
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-01 19:02
Polestar heeft toch z'n eigen schil op AAOS die anders is dan bij Volvo? Lijkt me sterk dat ze dat gelijk gaan trekken.

Volgens mij is de hardware voor AAOS niet echt het probleem in de P4, die voelt snel genoeg aan, zeker in vergelijking met de oudere P2. Het is meer dat er nog veel mist, al heeft dat niet zoveel te maken met de schil volgens mij.

Van mij hoeven ze geen nieuwe schil toe te voegen, (o.a.) het batterij-icoontje transparant maken is al een hele stap vooruit 😂

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-01 15:35
Juancho schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 23:27:
[...]

Is dat niet meer een kwestie van hardware? Hoe dan ook, dit gaat om een relatief simpele UI upgrade die praktisch gezien (voor mij iig) wel enorm veel toevoegd. De PS3 heeft/krijgt het, de MY26 Volvo's hebben het al en de 1e generatie wagens krijgen het ook. Dan vind ik het erg vreemd dat Polestar het niet uitrolt op minimaal een MY26 PS2 met snapdragon processor. Het is gewoon een AAOS upgrade met veel handiger schilletje.

Zoals er vast over x jaar wel weer een nieuw schilletje komt.
Heeft vaak niks met hardware te maken, ik heb bv ook een kia ev6, de nieuwe modellen hebben een knop in het infotainment om manueel te preconnen (auto verwarmen voor snelladen).
Bij mijn 2024 model kan dit enkel door een lader in te geven als bestemming...

Dat heeft niks met de cpu of hardware te maken, they just don't care...

Niet vergeten dat een jaar na de release de ps4 nog steeds geen digital key voor android heeft dit was initieel beloofd in q4 van 2024...

7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)

• Jugonoot04
Ik ben al een tijdje geleden helemaal verliefd geworden op de P4 en mijn exemplaar staat inmiddels ook al op de boot. Toch begint me de laatste tijd wat op de te vallen en was gewoon benieuwd of mede-forumleden hier iets over weten of meer info hebben. Het gaat me om het feit dat steeds meer auto journalisten wereldwijd zich negatief uitlaten over de toekomst van Polestar als zelfstandig merk. Er schijnt recent weer een financiële injectie te zijn geweest van € 600M maar het verlies over 2024/2025 loopt in de miljarden. Zeker met de nieuwe modellen is er een stijgende lijn te zien in de verkopen maar veel te weinig om uit de ontwikkelingskosten te komen. Iemand hier info of gedachten over? Wat zou het concreet betekenen als die journalisten gelijk zouden krijgen?

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-01 22:17
Jugonoot04 schreef op zondag 28 december 2025 @ 19:17:
Er schijnt recent weer een financiële injectie te zijn geweest van € 600M maar het verlies over 2024/2025 loopt in de miljarden. Zeker met de nieuwe modellen is er een stijgende lijn te zien in de verkopen maar veel te weinig om uit de ontwikkelingskosten te komen. Iemand hier info of gedachten over? Wat zou het concreet betekenen als die journalisten gelijk zouden krijgen?
Geely heeft (deels indirect) zo'n 82 procent van de aandelen Polestar in bezit. Denk daarbij aan Geely zelf, Geely's oprichter en Volvo. De rest is beursgenoteerd.

Het afgelopen jaar is er een flinke afschrijving op de ontwikkeling van de P3 geweest, hetzelfde heeft Volvo ook gedaan (voor hetzelfde platform). Wel zie je dat verkoopaantallen en omzet stijgen en wordt er hard gewerkt aan uitbreiding van het verkoop- en onderhoudsnetwerk.

De komende paar jaar zullen niet makkelijk worden, de P5 zal weinig brengen maar ik verwacht wel veel van de P7 (mits op tijd gelanceerd). Maar tot die tijd hebben ze met Geely een eigenaar met diepe zakken.

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-01 18:00

MaxxMark

HT is Tof!

In een van de artikelen (bron weet ik niet meer) las ik dat het zo scheen te zijn dat Geely geen financiële injecties doet als het er geen heil in ziet. Als ze dat wel doen zou het aangeven dat ze een lange termijn visie hebben en het niet zien als een “laatste poging”.

Persoonlijk maak ik me er niet zo druk om, al zou ik het wel jammer vinden als Polestar zou verdwijnen.

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• Kratos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-01 16:52
Nou na wat wachten ( mijn keuze ivm kosten) vandaag mijn polestar opgehaald bij polestar Zwolle! Het is de LRSM magnesium met prime pakket, leren stoelen en electrochromatisch dak.

Heel blij mee en hij rijdt heerlijk :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eGSs2pl9SWVbuvbl-JzojpSo_fU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xqUkNu0STN22mMabXy6rXrKy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3xK07VjtmGFHrWWTqoPhXT0FGhQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/92PGmWvUgTSyFfgdLWzDNuBj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YFicVbO7wGtqb7tcgfT1ZFd5pQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ywG280YPtlPUQXQ7Yyn3Sie0.jpg?f=fotoalbum_large

• podloot
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-01 06:34
die heb ik ook zo ongeveer, ook uit zwolle, ik had ook de single motor maar dan met pluspakket en de stoffen stoelbekleding - de kleur pakt erg goed uit - jou kleurstelling is ook fraai trouwens met lichte stoele en deuren en dan donker daaroverheen

[ Voor 3% gewijzigd door podloot op 31-12-2025 17:32 ]

• iceman314
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-01 21:05
Hi
Hebben jullie problemen met de breedte van de auto en de wasstraten? Ik heb een wasstraat vlakbij maar tot 2.05 breedte en de p4 is 2.06+

• Jugonoot04
iceman314 schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 21:19:
Hi
Hebben jullie problemen met de breedte van de auto en de wasstraten? Ik heb een wasstraat vlakbij maar tot 2.05 breedte en de p4 is 2.06+
Mijn auto staat nog op de boot maar ik maak me hier ook een beetje zorgen over. Ik zie zelfs veel wasstraten die aangeven: maximale breedte 195 cm. Ben dus ook benieuwd naar de ervaringen.

• Kratos
Ik ben tot nu toe erg blij met de auto, maar ik heb twee irritatiepunten:
1. In apps zoals Chrome en YouTube is de lettergrootte enorm klein. Dit maakt het lastig zoeken en typen. Is hier een oplossing voor?
2. Bij automatisch grootlicht merk ik op de snelweg dat het heel erg pulseert, wat afleidend is. Dit is raar genoeg niet het geval op zijweggetjes. Ik heb misschien het gevoel dat hij probeert zich aan te passen aan de hectometerpaaltjes langs de weg. Komt dit bij jullie ook bekend voor?

• iceman314
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-01 21:05
Jugonoot04 schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 23:28:
[...]

Mijn auto staat nog op de boot maar ik maak me hier ook een beetje zorgen over. Ik zie zelfs veel wasstraten die aangeven: maximale breedte 195 cm. Ben dus ook benieuwd naar de ervaringen.
ik denk dat ik een wasbox moet gebruiken :-(

• Rhys08
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-01 13:51
Jugonoot04 schreef op donderdag 1 januari 2026 @ 23:28:
[...]

Ik rijd de auto regelmatig door de wasstraat (volautomatische met transportband) en zet altijd de wasmodus aan waarbij de spiegels inklappen, wat ook vast een paar centimeter scheelt. Nooit problemen gehad. De P4 is breed maar een Range Rover is dat ook.

• Animal_X
  • Laatst online: 07:09

Animal_X

Rodin

Rhys08 schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 09:53:
[...]

Ik rijd de auto regelmatig door de wasstraat (volautomatische met transportband) en zet altijd de wasmodus aan waarbij de spiegels inklappen, wat ook vast een paar centimeter scheelt. Nooit problemen gehad. De P4 is breed maar een Range Rover is dat ook.
Zelfde hier. Die wasstraten met volautomatische transportband (er zijn meerdere hier) passen prima. Wel even opletten de eerste keer dat de auto pas in neutraal gaat wanneer je de schakelhendel een paar seconden in de N stand moet houden... Hij slaat de de N-stand normaal over. Dit gaf de eerste keer door de wasstraat hier enigzins wat stress.. :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Animal_X
  • Laatst online: 07:09

Animal_X

Rodin

Kratos schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 00:15:
1. In apps zoals Chrome en YouTube is de lettergrootte enorm klein. Dit maakt het lastig zoeken en typen. Is hier een oplossing voor?
2. Bij automatisch grootlicht merk ik op de snelweg dat het heel erg pulseert, wat afleidend is. Dit is raar genoeg niet het geval op zijweggetjes. Ik heb misschien het gevoel dat hij probeert zich aan te passen aan de hectometerpaaltjes langs de weg. Komt dit bij jullie ook bekend voor?
Herken ik niet. Wel dat hij zo nu en dan breder will stralen als er geen auto al te dicht bij zit. Dit is normaal gedrag m.i.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-01 22:17
Kratos schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 00:15:
1. Volgens mij niet, althans ik krijg het niet voorelkaar. Ik heb het idee dat beide apps niet voor Android Automotive gemaakt zijn.
2. Dat heb ik ook en het is een bekend probleem. Om die reden heb ik automatisch grootlicht niet meer aan staan.

• Pr8chtig
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-01 20:32
Kan inmiddels bevestigen dat achteruit om een hoek van een gebouw manoeuvreren met een dichte aanhanger een extra uitdaging is zonder achterruit en sterk oplopende zijruitlijn. ;) Inschatten wat de hoek tussen auto en aanhanger is louter op camerabeelden blijkt ietwat lastiger. Zal de skills nog wat moeten trainen.

P8 to P4

• Kratos
Ben tot nu toe na 4 dagen erg tevreden, sideloaden van apps lijkt ook gemakkelijker dan verwacht, nu kan ik tijdens het laden straks gewoon old school runescape spelen 🤣
Alleen nog een manier vinden om Flitsmeister aan de gang te krijgen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TCuocAdUmitFUmukXZVdP5aAwUY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h40Li1jc7GRwWWu6sFRlZPJs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CapqtDep9P4n0wjo4GWtYaTEr-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X7ZU5XD6cUsdZtGmMqHhEprJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Kratos op 03-01-2026 17:55 ]

• Rtolboom
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-01 14:04
Kratos schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 17:54:
Ben tot nu toe na 4 dagen erg tevreden, sideloaden van apps lijkt ook gemakkelijker dan verwacht, nu kan ik tijdens het laden straks gewoon old school runescape spelen 🤣
Alleen nog een manier vinden om Flitsmeister aan de gang te krijgen!

[Afbeelding]
Hoe heb je Plex erop en aan de praat gekregen? Lijkt me ideaal voor tijdens het snelladen langs de weg!

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Dit is toch wel bijzonder. Het is dat de auto wat verder weg staat. Anders was ik wel even gaan voelen hoe warm het echt is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SznVm_ulfKDGn7yatTMv4S-cQU0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nzAP6kLqrNU6aqqfnKWN4C9q.png?f=fotoalbum_large

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• Kaoh
Rtolboom schreef op zondag 4 januari 2026 @ 11:16:
[...]

Hoe heb je Plex erop en aan de praat gekregen? Lijkt me ideaal voor tijdens het snelladen langs de weg!
Inmiddels Teams aan de praat gekregen 👍. Nog geen meeting getest, tenminste ik kon me niet unmuten doordat hij geblokkeerd werd tijdens het rijden.

• Kaoh
Door een lange stroom storing vandaag weer eens mee druk aan het maken over vehicle to load, it's die optie nu al beschikbaar met de adapter? Of is dat ook nog een 'later' feature? Het internet is nogal wispelturig over for onderwerp

• Davy_Rx
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-01 18:33
Het laden van mijn profiel en bijhorende instellingen heeft tot nu toe perfect gewerkt. Ik merk echter dat de instellingen van mijn stuurwiel niet bewaard blijven. Ik heb al geprobeerd om het in te stellen en nadien even met de zetel te bewegen zodat ik de pop up krijg om de wijzigingen op te slaan, maar ook dit helpt niet. Nog iemand die dit probleem heeft?

• Kratos
Rtolboom schreef op zondag 4 januari 2026 @ 11:16:
[...]

Het sideloaden zelf is niet heel lastig. Je kan je Android-telefoon verbinden met de Polestar via de rechter USB-C poort (onder de armsteun), daarna selecteer je op de telefoon de optie "Gegevens overzetten". Vervolgens verschijnt er een bestandsbrowser op het scherm waarmee je naar je telefoon kunt navigeren. Klik op de APK, accepteer de voorwaarden, en de app wordt geïnstalleerd.
Helaas zijn veel apps tegenwoordig .apkm-bestanden (split APK's), die je niet zomaar op de Polestar kunt installeren. Hiervoor heb ik AntiSplit M gebruikt (opensource project op GitHub). Deze tool voegt de split APK's samen tot één installeerbaar APK-bestand. Dit werkt verrassend goed, ik heb er onder andere Plex mee kunnen installeren.
Flitsmeister heb ik ook aan de praat gekregen, maar de snelheid van de app is om een of andere reden bar slecht. Daarnaast moet ik nog testen of de meldingen goed binnenkomen. Helaas kan ik nu niet veel rijden aangezien ik de auto met zomerbanden heb gekregen en de all-seasons nog twee weken op zich laten wachten....
De nieuwste versies van Flitsmeister hebben overigens ook een Play Integrity-check, wat het nog lastiger maakt, maar daar ga ik me niet aan branden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pz6oXxw7jQB0HyCFIMnoEy7wyWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GK1e9KixUhv7fOVTIUQD21eP.jpg?f=fotoalbum_large

• Rhys08
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-01 13:51
Davy_Rx schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 11:03:
Het laden van mijn profiel en bijhorende instellingen heeft tot nu toe perfect gewerkt. Ik merk echter dat de instellingen van mijn stuurwiel niet bewaard blijven. Ik heb al geprobeerd om het in te stellen en nadien even met de zetel te bewegen zodat ik de pop up krijg om de wijzigingen op te slaan, maar ook dit helpt niet. Nog iemand die dit probleem heeft?
Zelfde probleem. Stuur komt onvoldoende naar mij toe en na aanpassen wordt dit niet opgeslagen in profiel.

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Ik dacht dat het probleem met profielkeuze was opgelost. Gisteren laadde hij weer het gastprofiel in. Opvallend was wel dat ik deze keer weer de pas (in secrid) bij me had. Dus misschien dat dat toch invloed hebt, ondanks dat hij niet in de buurt van een card reader was.

• ydd1987
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01 14:28
MaxxMark schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 09:45:
Ik dacht dat het probleem met profielkeuze was opgelost. Gisteren laadde hij weer het gastprofiel in. Opvallend was wel dat ik deze keer weer de pas (in secrid) bij me had. Dus misschien dat dat toch invloed hebt, ondanks dat hij niet in de buurt van een card reader was.
FYI: ik heb altijd de pas in secrid bij me (in een tas of in mijn broekzak) en heb hier nooit last van.

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Het is voor mij voor het eerst in maanden. Ik dacht dat ik de oplossing had. Maar helaas …

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste