• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
dnns85 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 21:53:
[...]
Ik ga nog wel even opheldering vragen.
Ik ben ook benieuwd naar die opheldering en welke dealer het voor je heeft opgelost. De mijne staat volgende week ook weer bij de dealer voor hetzelfde euvel en heb er (hopelijk ten onrechte) weinig vertrouwen in, misschien kan ik ze wat bruikbare info meegeven.

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:21

ThaDude

Hang Loose

@joblamie Bij welke dealer zit jij? Ik in Zwolle. Helaas nog geen oplossing

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

• k-jah
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07:27
Ik heb zonet m’n bestelling aan de lease doorgegeven: P4, LRSM, space, pilot+plus+pro (en trekhaak).
Nu wachten…(volgens configurator op de polestar site maart/april).

• Rockefellers
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 23:04
Gefeliciteerd, leuk vooruitzicht! Wat heeft de doorslag gegeven om tóch niet voor die dikke betaalbare Skoda Enyaq te gaan? 😉 nu toch wel benieuwd…
k-jah schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:54:
Ik heb zonet m’n bestelling aan de lease doorgegeven: P4, LRSM, space, pilot+plus+pro (en trekhaak).
Nu wachten…(volgens configurator op de polestar site maart/april).

• k-jah
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07:27
Rockefellers schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:06:
Gefeliciteerd, leuk vooruitzicht! Wat heeft de doorslag gegeven om tóch niet voor die dikke betaalbare Skoda Enyaq te gaan? 😉 nu toch wel benieuwd…

[...]
Thx!
Verschillende redenen, maar voornaamste:
Als we op vakantie gaan zullen we toch niet ontsnappen aan een dakkoffer, of het nu de p4 of enyaq is. Dan zit ik 95% van de overige tijd wel in een auto die de voorkeur heeft. :)
De enyaq is een zeer degelijke wagen, maar toch minder sexy dan de p4.

• ydd1987
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-11 21:46
dnns85 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:04:
[...]

Het beste nieuws op deze afbeelding is nog dat het accu-icoontje eindelijk netjes/transparant is geworden. Of als het bewerkt is zijn ze zich er in elk van bewust dat het eigenlijk niet kan zoals het nu is met zo'n lelijk zwart vlak er achter.
Hahaha ja daar zat ik me ook al groen/geel/paars aan te ergeren |:(

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:41
Mocht iemand trouwens nog belang hebben bij een set zomerbanden voor de Polestar 4 21" Pro velgen; ik heb nog een complete set banden liggen (zonder velg). Zit ~7mm profiel op, heeft ongeveer 3 maand op de auto gezeten.

Merk + type: Michelin pilot sport EV 255 45 r21 106w. ~7mm profiel.

Mag voor een schappelijke prijs weg :).

gewoon nee.

• Davy_Rx
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:25
Vandaag mijn P4 op gaan halen na 5 jaar gereden te hebben met een P2. Ik lees hier al even mee. Ik heb de laatste versie van de software. Mijn digital key en het automatisch laden van mijn profiel werken niet altijd. Ik kan de wagen dan wel ontgrendelen en gebruiken als ik mijn Wallet open en de key daar ontgrendel via FaceID zoals wanneer ik een betaling wil doen met ApplePay. Maar hij moet het toch ook doen zonder neem ik aan? Een aantal keer werd mijn profiel geladen maar een paar keer werd het profiel ‘gast’ geladen.

Ik blijf ook de melding krijgen dat ik het instellen van mijn profiel nog af moet ronden. Het instellen van de digital key verliep ook niet heel vlot bij de handover. Hoewel het uiteindelijk gelukt leek te zijn, moet ik dat misschien toch zelf eens opnieuw doen. Morgen experimenteer ik verder.

Nog een vraagje ivm de 3D weergave van de camera’s. Deze wordt getoond wanneer ik een pinker opzet maar in andere omstandigheden zie ik 1 van de andere camera’s (gecombineerd met top view). Is die 3D weergave enkel te zien bij het gebruiken van een pinker?

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Davy_Rx schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:22:
Vandaag mijn P4 op gaan halen na 5 jaar gereden te hebben met een P2. Ik lees hier al even mee. Ik heb de laatste versie van de software. Mijn digital key en het automatisch laden van mijn profiel werken niet altijd. Ik kan de wagen dan wel ontgrendelen en gebruiken als ik mijn Wallet open en de key daar ontgrendel via FaceID zoals wanneer ik een betaling wil doen met ApplePay. Maar hij moet het toch ook doen zonder neem ik aan? Een aantal keer werd mijn profiel geladen maar een paar keer werd het profiel ‘gast’ geladen.

Ik blijf ook de melding krijgen dat ik het instellen van mijn profiel nog af moet ronden. Het instellen van de digital key verliep ook niet heel vlot bij de handover. Hoewel het uiteindelijk gelukt leek te zijn, moet ik dat misschien toch zelf eens opnieuw doen. Morgen experimenteer ik verder.

Nog een vraagje ivm de 3D weergave van de camera’s. Deze wordt getoond wanneer ik een pinker opzet maar in andere omstandigheden zie ik 1 van de andere camera’s (gecombineerd met top view). Is die 3D weergave enkel te zien bij het gebruiken van een pinker?
Als je naar je Apple Wallet gaat en daarvandaan het Polestar pasje aantikt en daarvandaan vervolgens op het i-coontje drukt, staat dan daar "Passieve toegang" wel aan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PV0eIsO7l14Aw2uG2n8Qsg02bPQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cfSw7HABke2mDBzoqYuqEp1o.png?f=fotoalbum_large

En als het gast profiel soms wordt ingeladen, dan heb je de laatste cruciale stap nog niet uitgevoerd; Je Digital Key vanuit de auto koppelen aan je profiel met het linker oranje blok op onderstaande foto (niet van mij):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ePlLFRILiZ0Hah-nKUZsU607AUk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FeVBvL70GCa7U6lwL4jRZ57a.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door joblamie op 10-11-2025 21:18 ]

• Davy_Rx
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:25
joblamie schreef op maandag 10 november 2025 @ 21:15:
[...]

Als je naar je Apple Wallet gaat en daarvandaan het Polestar pasje aantikt en daarvandaan vervolgens op het i-coontje drukt, staat dan daar "Passieve toegang" wel aan?

[Afbeelding]

En als het gast profiel soms wordt ingeladen, dan heb je de laatste cruciale stap nog niet uitgevoerd; Je Digital Key vanuit de auto koppelen aan je profiel met het linker oranje blok op onderstaande foto (niet van mij):

[Afbeelding]
Passieve toegang staat aan. En de digital key is ook gekoppeld aan mijn profiel. Ik zocht er nog nog wat over op. Ik had wel de gewone sleutel ook bij. Ik las dat dit soms problemen geeft dus mogelijk was het dat.
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste