De Mol 2024 - België Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:31

masauri

aka qwybyte

De gedrevenheid van stéphanie, en slim... _/-\o_
boekje opofferen met weinig informatie en weten dat de return groter gaat zijn. Helaas... voor haar...
Ook weer een leuke creatieve opdracht , dagje rusten... >:)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-07 16:36
Maar wat is 'Lolo' toch echt een vervelend kind, jeezz...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-07 17:33
De stem van kijkend vlaanderen
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/1158801289237504070/1234234459537277020/20240428_215134.jpg?ex=662ffdea&is=662eac6a&hm=cb9eef14f4e1963b3d3a001411ed594679f0c54e615727b1d674df570c211e13&

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Tomski1986 schreef op zondag 28 april 2024 @ 22:01:
Maar wat is 'Lolo' toch echt een vervelend kind, jeezz...
Dood!!! Ge ze dood!! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• razerBE
Exocet schreef op zondag 28 april 2024 @ 21:43:
Als Charlotte de mol is, dan is dit wel echt een geweldige acteerprestatie.
Zou zalig zijn met haar achternaam als achtergrond.
Stel je voor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:14

Crazy D

I think we should take a look.

Superleuke aflevering weer. Heerlijke opdracht, in een kist door de stad gedragen worden, fantastisch :D En lekker maken met 'je gaat de stem van de mol horen'. Ja, niet gelogen, onhandig dat er nog meer stemmen waren :+ Weet niet zeker of hij er echt veel aan heft gehad, hij zei dat ie 2 stemmen goed herkende. Nou ja, dat is dan toch 50% kans zeg maar dat je de juiste mol noemt, maar denk dat ie meer had gehoopt. En die molboekjes, supergrappig :D

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Crazy D schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:41:
Superleuke aflevering weer. Heerlijke opdracht, in een kist door de stad gedragen worden, fantastisch :D En lekker maken met 'je gaat de stem van de mol horen'. Ja, niet gelogen, onhandig dat er nog meer stemmen waren :+ Weet niet zeker of hij er echt veel aan heft gehad, hij zei dat ie 2 stemmen goed herkende. Nou ja, dat is dan toch 50% kans zeg maar dat je de juiste mol noemt, maar denk dat ie meer had gehoopt. En die molboekjes, supergrappig :D
Exact zoals ik het mij had voorgesteld met die stemmen. Er zal nooit duidelijkheid gegeven worden maar wie weet dat het voor een kandidaat iets makkelijker is? Hij zit immers al een hele tijd met dezelfde mensen aan tafel dus hij kent hun stemmen en de manier van praten erg goed. Voor mij klonk Stéphanie het minst overtuigend echt omdat het accent net iets te vreemd klonk. Maar ja, die ging er dan ook gewoon uit :P In Café De Mol zei de eigenaar van het bedrijf dat de AI stemmen had gemaakt ook nog dat accenten wel een uitdaging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 02-08 17:49

3_s

Ik denk dat je, bij het horen van de stemmen, als kandidaat altijd bevestigd wordt in je tunnel (als je daar al in zit) en dus vooral hoort wat je wil horen.
Daarom vind ik het redelijk naïef dat je er echt vanuit gaat dat je de mol zo zult ontmaskeren (wat niet wil zeggen dat ik geen € 2000 zou bieden). Daarnaast vind ik het ook naïef van Charlotte dat ze zo aangedaan is van die hoge inzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Weer een post met cijfermateriaal :9 De uitslagen voor aflevering 6 zijn nog wat voorbarig want er hebben nog veel mensen niet gestemd.

Ik wil nog altijd heel graag dat Charlotte de mol is maar deze aflevering heeft dat voor mij niet bevestigd. Misschien ook niet helemaal ontkracht maar toch. De emotionele outburst hecht ik weinig waarde aan. De Mol is een zwaar spel en de emoties kunnen snel de overhand nemen. Als Charlotte wel gewoon een kandidate is dan snap ik het laag bieden helemaal niet. In dit spel, en zeker in deze fase, gaat er niemand laag bieden.

LinkResultatenAantal stemmenUpdate op
Poll na aflevering 1Aflevering 164 (gesloten)15-04-2024
Poll na aflevering 2Aflevering 262 (gesloten)15-04-2024
Poll na aflevering 3Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B7r0f6bvFvcxQXH4zxfhp0gIgIA=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/g7CtvdzSCxhKZsiT2Sx88sVR.png?f=fotoalbum_small44 (gesloten)19-04-2024
Poll na aflevering 4Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ikZO2e7H4VUH972LScqQJFSB2lI=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/2ArX6b695foc9ATqTFUOGU0z.png?f=fotoalbum_small58 (gesloten)29-04-2024
Poll na aflevering 5Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3axzaLK_30M2RVLT0ZSMUBtapIU=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/CLCil4ZVYrf6MhtomxENCeFk.png?f=fotoalbum_small4429-04-2024
Poll na aflevering 6Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TEGBgRRXNnO7zjV4ZBTlEN2qvF8=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/fRzXTV7bh54P9YUJXn5i4uI3.png?f=fotoalbum_small1929-04-2024

En de evolutie op basis van bovenstaande cijfers:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SudMsQIEJWObW2jWQByQmlcaMHo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2paoFwbV6kEOe6OUZe9AjHpi.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07
Wat ik me bij zo'n opdracht wel afvraag, kun je niet gewoon met de groep afspreken dat je tussen de 0 en 300 gaat zitten oid? Want uiteindelijk gaat het toch om gokken en de andere kandidaten inschatten en dan maakt het weinig uit in welke range je gaat bieden.

[removed]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
redwing schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:04:
Wat ik me bij zo'n opdracht wel afvraag, kun je niet gewoon met de groep afspreken dat je tussen de 0 en 300 gaat zitten oid? Want uiteindelijk gaat het toch om gokken en de andere kandidaten inschatten en dan maakt het weinig uit in welke range je gaat bieden.
Ik heb het gevoel dat er soms regels zijn die we niet te horen krijgen om het programma niet te zwaar te maken. Dit kan er ook wel eentje geweest zijn. Geen overleg.

Denk maar aan de opdracht waarbij ze de auto puzzel moesten oplossen. Ik dacht heel de tijd: ga nu toch op dat heuveltje staan voor het overzicht. Maar misschien mocht dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Ik denk idd ook dat ze geen eens de tijd hebben gekregen om te overleggen. Dit is de opdracht, hier de papieren, schrijf je bod op en klaar. Ik denk dat Lotte haar outburst ook meer toneel is (en vermoeidheid van 2 weken op pad), want idd erg naïef om te denken dat iemand niet zo hoog gaat bieden. Nu lijkt het alsof ze flink verontwaardigt is, maar dat is wel een beetje fake natuurlijk, dit is gewoon een inkopper: er gaat flink geboden worden (en dankzij de limiet van 3k is er geen geld uit de pot gegaan.. had me anders niet verbaast als er 5k of meer was geboden).

Natuurlijk ook naief om te denken dat de mol op een presenteerblaadje wordt aangereikt. Maar wellicht inderdaad, als je 2 weken met ze optrekt hoor je misschien net iets beter wie echt is en wie niet.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Crazy D schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:44:
Ik denk idd ook dat ze geen eens de tijd hebben gekregen om te overleggen. Dit is de opdracht, hier de papieren, schrijf je bod op en klaar. Ik denk dat Lotte haar outburst ook meer toneel is (en vermoeidheid van 2 weken op pad), want idd erg naïef om te denken dat iemand niet zo hoog gaat bieden. Nu lijkt het alsof ze flink verontwaardigt is, maar dat is wel een beetje fake natuurlijk, dit is gewoon een inkopper: er gaat flink geboden worden (en dankzij de limiet van 3k is er geen geld uit de pot gegaan.. had me anders niet verbaast als er 5k of meer was geboden).

Natuurlijk ook naief om te denken dat de mol op een presenteerblaadje wordt aangereikt. Maar wellicht inderdaad, als je 2 weken met ze optrekt hoor je misschien net iets beter wie echt is en wie niet.
Tegelijkertijd wil je als kandidaat ook wel de kans niet missen denk ik. Al is het maar voor de kleine kans dat er extra informatie in zit die nuttig kan zijn bij de eliminatie of om een vermoeden te bevestigen of juist iemand helemaal af te schrijven.

Het helpt ook dat dit geld was dat nog niet verdiend was. Dat is véél makkelijker uit te geven dan geld uit de pot. Ik denk dat dit in het echte leven ook geldt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Admiral Freebee schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:48:
[...]

Tegelijkertijd wil je als kandidaat ook wel de kans niet missen denk ik. Al is het maar voor de kleine kans dat er extra informatie in zit die nuttig kan zijn bij de eliminatie of om een vermoeden te bevestigen of juist iemand helemaal af te schrijven.

Het helpt ook dat dit geld was dat nog niet verdiend was. Dat is véél makkelijker uit te geven dan geld uit de pot. Ik denk dat dit in het echte leven ook geldt :P
Ja maar ik vraag me dus af of het Lotte nu meer tot mol maakt, ze heeft immers die opname niet nodig ;) maar door zo laag te bieden, lijkt het dan alsof je een fanatieke kandidaat bent die veel geld in de pot wil stoppen (incl tranen...), of een opvallende mol actie want omdat zij het niet hoeft te horen, kan ze laag bieden. Voor een mol vind ik het erg slecht, doe dan 2250 of zo, mocht je dan toevallig toch de ena-hoogste zijn speel je toch nog even dat geld weg, en de kans dat iemand anders meer biedt is hoog. Afijn. Geen flauw idee 8)7

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 17:34
Een lastig seizoen dit jaar. Ik zit sinds aflevering 1 in mijn Michael-tunnel. Ja het ligt er (te) dik bovenop en is veelal in beeld, maar hij zit altijd wel op de key positie en weet het keer op keer te verkloten. Ook als we FTM toe passen staat hij flink onderaan. Maar ik twijfel toch, want Senne doet ook veel verdachte dingen. Ik geloof zelf niet dat Bernard of Charlotte de mol zijn. Al zou het voor de laatste natuurlijk wel fantastisch zijn gezien haar achternaam en haar uitspraak in aflevering 1: 'Ik ben... de mol'.

Nee ik blijf bij Michael. Ik hoop dat hij het is, want dan hebben we dit jaar weer een lekkere actieve mol.

Ik geniet in ieder geval weer van elke aflevering. De Vlaamse variant is echt zo veel beter dan Wie is de Mol. Veel is wel te danken aan Gilles. Maar ook de opdrachten, groepsdynamiek en montage is vaak veel beter 👍🏻

Ik kan niet wachten tot zondag voor een nieuwe aflevering 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik vind 'm ook lastig maar het is wel weer een heerlijk seizoen. Ik vind Michael ook wel opvallend, hoewel hij bij het paintballen wel weer zijn best leek te doen.

Stiekem denk ik toch dat het Charlotte is. En dat de meest eenvoudige hint is dat ze verdubbelaars in het spel hebben omdat zij dubbel de mol is; haar achternaam en haar rol in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Micheal vond ik de laatste aflevering niet echt mols overkomen. Ik zit ook wel in de tunnel maar zoals ik al eerder zei sluit ik Senne zeker niet uit.

Wel een mooi seizoen verder met uitgesproken kandidaten. Jammer van Stpehanie. Leuke vrouw!

Prachtige locatie trouwens, Sicilië. Staat hier met stip op 1 om ook eens naartoe te gaan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
ilhanko schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:10:
Ik vind 'm ook lastig maar het is wel weer een heerlijk seizoen. Ik vind Michael ook wel opvallend, hoewel hij bij het paintballen wel weer zijn best leek te doen.

Stiekem denk ik toch dat het Charlotte is. En dat de meest eenvoudige hint is dat ze verdubbelaars in het spel hebben omdat zij dubbel de mol is; haar achternaam en haar rol in het spel.
Charlotte blijft mijn nummer 1 en dan Senne. Als het Bernard is eet ik mijn schoen op hoewel hij de laatste tijd meer verdacht overkomt. Hij kan ook gewoon onhandig zijn. Sowieso wel onhandig in ongemakkelijke situaties :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:59
Crazy D schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:44:
dankzij de limiet van 3k is er geen geld uit de pot gegaan.. had me anders niet verbaast als er 5k of meer was geboden.
Ik heb zo'n vermoede dat als de pot wat hoger was geweest (want die is best laag dit jaar) er wellicht uit de pot geboden moest worden. Maar nu ze een soort van credit kregen om de pot met rust te laten met een kansje om er nog wat extra in te spelen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:15
Ik dacht precies hetzelfde inderdaad. Zou me niets verbazen als opdrachten on the fly nog worden aangepast qua te verdienen bedrag of net een subtiel verschil met een 'alles of niets' bedrag vs een gedeeltelijk bedrag kunnen winnen als delen van de opdracht goed gaan.

Voor mij de eerste keer dat ik de mol belgie volg. Zoals velen al voor mij zeiden: echt een heel stuk leuker / interessanter dan de NL versie!

Weet alleen nog niet hoe ze in BE omgaan met de montage. Als Michael de mol is zouden ze denk ik niet zo overdreven die actie met die touwen met gewichten vasthouden zo overdreven in beeld zetten als dit NL was. Maar als ik iemand moet aanwijzen kies ik toch voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Nah daar heb ik wat moeite mee om dat te geloven. De Mol is ook al een keer met min-heel-veel-geld gestart toch? En een aflevering waarin kandidaten konden bieden (onbeperkt) waarmee toen de pot richting de 0 is gegaan... Ik denk dat dit echt wel heel bewust was. Het spel element: geld voor in de pot, of, wat minder geld in de pot maar dan die stemmen horen. En dan ook nog eens, niet het hoogste bod maar het ena-hoogste bod (en hoeveel ga je dan bieden? 3k wordt er niet geboden want daarmee weet je dat je het hoogste bod bent, maar hoever ga je er dan onder zitten?). En dan daarna in de auto (maar dat wisten ze dan weer niet van te voren) het restant van die 3k inzetten om het nog eens te horen. Als je 2,5k biedt, dan maken die paar 100 euro niets meer uit en luister je nog een keer. Maar wat als je met 1500 had gewonnen?

Ik denk echt wel dat dat echt van te voren zou bedacht was.

De montage in de Mol is altijd zo dat het supervermakelijke TV is maar je hebt er geen reet aan :+

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:59
Als je in aflevering 1 begint met een grote min pot, dan kan het prijzengeld subtiel verhoogd zijn zodat je makkelijker uit de schuld komt. We lopen nu tegen het einde aan is dat moeilijker nog aan te vullen tot een leuk prijzen bedrag voor de winnaar.

Met bieden uit de pot kon het ook zijn. Het hoogste bod was €5000, jij hebt €3500 geboden, wil je voor €1500 (het verschil naar het hoogste bod) het geluid nog een keer horen?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Jawel maar ik denk dat ze het een leuk twist vonden om eigenlijk de keuze te bieden: gratis extra geld, de stem horen, of de combinatie (wanneer je niet nog een keer de stemmen wilde horen). Het spelidee van echt geld uit de pot halen is een totaal ander concept, had hier op zich ook prima bij gepast maar dan hadden die stemmen niet via AI gedaan moeten zijn. De winst van het luisteren naar deze stemmen is een stuk kleiner dan vrijstellingen of pasvragen (weet even niet meer wat het toen was). De stemmen waren leuk, maar als je geen idee hebt wie het is, heb je er echt niet zoveel aan. Denk je het wel zeker te weten, zit je in de tunnel en hoor je uiteraard die stem...

Voordeel van de Mol is wel dat er redelijk wat geld te verdienen is (meer dan in NL). Als ze nu eens 2 opdrachten echt goed doen, kan er zo 6000 bij komen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Crazy D schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:03:
Voordeel van de Mol is wel dat er redelijk wat geld te verdienen is (meer dan in NL). Als ze nu eens 2 opdrachten echt goed doen, kan er zo 6000 bij komen.
Ik denk dat de meeste kandidaten echt meedoen voor het spel en de ervaring en dat het geld bijzaak is. Als men voor Monopoly geld zou spelen zou men even fanatiek zijn denk ik :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 17:34
@Admiral Freebee Ik ben het hier helemaal met je eens. Toen Bart in seizoen 8 zorgde dat aflevering 1 begon met een pot van -10.200 euro zei hij iets soortgelijks:

'Het nieuwtje dit jaar is: we spelen niet voor geld, maar voor Artispunten. Had je dan nog meegedaan?'

Natuurlijk was het antwoord hierop volmondig en unaniem: ja 😎

[ Voor 5% gewijzigd door Psyx88 op 03-05-2024 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik begin … ja. Eens, dat denk ik ook.
Als het einde in zicht komt en je kans op winst wordt aannemelijk… nee.
Dan denk ik dat men (de niet BNers) toch voor het geld gaat.
Zo zou ik het vermoedelijk spelen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SittingDucks
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-05 09:32
IntToStr schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 08:58:
Ik dacht precies hetzelfde inderdaad. Zou me niets verbazen als opdrachten on the fly nog worden aangepast qua te verdienen bedrag of net een subtiel verschil met een 'alles of niets' bedrag vs een gedeeltelijk bedrag kunnen winnen als delen van de opdracht goed gaan.

Voor mij de eerste keer dat ik de mol belgie volg. Zoals velen al voor mij zeiden: echt een heel stuk leuker / interessanter dan de NL versie!

Weet alleen nog niet hoe ze in BE omgaan met de montage. Als Michael de mol is zouden ze denk ik niet zo overdreven die actie met die touwen met gewichten vasthouden zo overdreven in beeld zetten als dit NL was. Maar als ik iemand moet aanwijzen kies ik toch voor hem :)
Ik meen me te herinneren dat de regie/editors thuis, dus de mensen die de aflevering in elkaar knutselen niet weten wie de mol is en niets meer weten dan de kijker. Ze krijgen uiteraard wel veel beeldmateriaal te zien, maar niet waaruit blijkt wie de mol is.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:34
Godmiljaar wat een aflevering _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Leuke camera actie toen ze binnen werden gereden!
En damn, ff met iemand in bad zitten...
Hoe verzinnen ze het toch keer op keer weer !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Poll: Wie is de Mol 2024? (na aflevering 7)
Bernard
Michael
Senne
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406540&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Nee, geen Charlotte meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

masauri schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:57:
Arme Michael die alleen op zn hotelkamer zat terwijl de rest allemaal toffe dingen deed ;(

Verder toffe aflevering inderdaad :D

Gilles de Coster is echt een baas 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:34
masauri schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:57:
Ik dacht in het begin dat dat wel een leugen zou zijn, want vliegschaamte blablabla. Toen bedacht ik me dat we naar de Belg kijken waar ze gelukkig minder tere zieltjes hebben :D

Ben toch benieuw hoe zo'n vergadering eruit ziet waar ze de opdrachten verzinnen _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
En weer een update van de cijfers:

Poll na aflevering 3Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B7r0f6bvFvcxQXH4zxfhp0gIgIA=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/g7CtvdzSCxhKZsiT2Sx88sVR.png?f=fotoalbum_small44 (gesloten)19-04-2024
Poll na aflevering 4Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ikZO2e7H4VUH972LScqQJFSB2lI=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/2ArX6b695foc9ATqTFUOGU0z.png?f=fotoalbum_small58 (gesloten)29-04-2024
Poll na aflevering 5Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3axzaLK_30M2RVLT0ZSMUBtapIU=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/CLCil4ZVYrf6MhtomxENCeFk.png?f=fotoalbum_small44 (gesloten)06-05-2024
Poll na aflevering 6Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sgcEXZPmHvoFLk0VUMeoYM0ifiE=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/csuGAQfGIg7nVfdxCCNNqqki.png?f=fotoalbum_small3806-05-2024
Poll na aflevering 7Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPXAGcVQvE_2Vl0oarFv6ox7ty0=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/dLIcmdkWsBhK5dCnuFb086QI.png?f=fotoalbum_small1906-05-2024

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HtIudisUTOBMPF1CJP9Ny1yPA5A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sLXxyUiWpUpeWAiBdA2Hn2wr.png?f=user_large

Als ik het zo zie dan kan Michaël niet de mol zijn want het ligt er, volgens de montage, te dik op. Langs de andere kant heb ik het gewoonlijk verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
DCNY schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:27:
[...]

Ik dacht in het begin dat dat wel een leugen zou zijn, want vliegschaamte blablabla. Toen bedacht ik me dat we naar de Belg kijken waar ze gelukkig minder tere zieltjes hebben :D

Ben toch benieuw hoe zo'n vergadering eruit ziet waar ze de opdrachten verzinnen _O-
En sponsored by TUI, dus die moest ook nog even wat screen time hebben, haha. Maar echt, wie verzint dit soort bizarre constructies, heerlijk!

Mijn mol is nu wel Michael, ook al ligt het er zo dik bovenop. Met die poppen was het voor mij duidelijk dat hij goed geoefend had van te voren, want dat lijkt me echt moeilijk. Maar als het dan echt moet lukt ineens niets meer.

[ Voor 18% gewijzigd door mrwolf op 06-05-2024 09:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
mrwolf schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:36:
[...]

En sponsored by TUI, dus die moest ook nog even wat screen time hebben, haha. Maar echt, wie verzint dit soort bizarre constructies, heerlijk!
TUI maakt er, naast het programma, natuurlijk ook reclame mee al denk ik niet dat deze pagina publiekelijk toegankelijk hoort te zijn :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zd3kz8_pOpVcgYFVGaFCRQUa2xU=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/A3IxuH5cUkHH3e8Ntj31dBGx.png?f=fotoalbum_medium
Mijn mol is nu wel Michael, ook al ligt het er zo dik bovenop. Met die poppen was het voor mij duidelijk dat hij goed geoefend had van te voren, want dat lijkt me echt moeilijk. Maar als het dan echt moet lukt ineens niets meer.
Ze brengen het wel overduidelijk in beeld hé. En waarom zou je als Mol het schijnbaar zo goed doen in het oefenen om dan te beginnen sukkelen tijdens de proef? Langs de andere kant kan je weer veel doen met montage. Je moet als Mol ook wel overtuigend genoeg zijn tijdens het oefenen om Charlotte ervan te weerhouden dit deel te doen. Uiteindelijk waren de dingen die Charlotte moest doen veel eenvoudiger en moeilijker onopgemerkt te mollen.

VRT NWS heeft overigens nog een artikel met wat achtergrond over het verhaal van Pinokkio: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/05/05/pinokkio-de-mol/

[ Voor 5% gewijzigd door Admiral Freebee op 06-05-2024 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Wat een geweldig originele aflevering was me dat gisteren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• razerBE
De stem van kijkend vlaanderen.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/1158801289237504070/1237011276279054356/20240505_220324.jpg?ex=663a1806&is=6638c686&hm=62a10699a19c365d3efc9262fd8ab91fedb66b6c12577c57814eab214e7b984b&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Tomski1986 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:41:
Wat een geweldig originele aflevering was me dat gisteren...
Ik dacht eerst "Oh nee, allemaal apart? Hoe kan dat nu een leuke opdracht worden zonder de groupsdynamiek?" Maar dit was een meesterlijke opdracht weer. En knap gefilmd in de parkeergarage.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Wat een heerlijk briljante aflevering weer. Top-vermaak. Leuke twist om ze 24 uur op zichzelf te laten zijn. Weer een keertje blufpoker spelen :) Al vind ik 2 pasvragen wel laat in het spel, als je die nu nog nodig hebt, weet ik niet of je op de juiste mol zit. Maar wel leuk gedaan. De opdracht met de poppen was ook wel erg tof. Beetje verneukeratief dat de lopers 6000 euro zouden kunnen verdienen want dat kon natuurlijk niet, ze moesten naar dat museum dus het zou hoe dan ook minder worden dan dat. Maar zoveel minder.... die liepen wel erg te kloten met steeds verkeerde antwoorden. Daar is wel aardig wat geld uit de pot gehouden. Zal me niks verbazen als we bij de terugblik dan iets te zien krijgen dat de mol, als die even achteraan liep, juist hele kleine pasjes maakte of zo.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Speelde Michael ook niet heel toevallig de rol van de mol in het poppenspel?

Hmmmm... 🤔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
mrwolf schreef op maandag 6 mei 2024 @ 19:04:
Speelde Michael ook niet heel toevallig de rol van de mol in het poppenspel?

Hmmmm... 🤔
En Bernard zat in een treinstel waar Comfort opstond. En wie was vorig jaar de mol? En zei men niet dat alles terugkomt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15:38
Al heel lang denk ik dat Bernard de Mol is maar hoop ik op Michael. Dat ze beiden dan de finale halen helpt me niet, maar dan wordt mijn definitieve mol toch Michael.
Ik denk dat de Mol wel wist in welke auto welke opdracht lag, als ik Bernard was geweest en de Mol had ik echt wel ervoor gezorgd dat ik in de auto zat waar ik even kort naar m'n zwangere vrouw en kleine dochter had gekund.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Vld1989 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:49:
Al heel lang denk ik dat Bernard de Mol is maar hoop ik op Michael. Dat ze beiden dan de finale halen helpt me niet, maar dan wordt mijn definitieve mol toch Michael.
Ik denk dat de Mol wel wist in welke auto welke opdracht lag, als ik Bernard was geweest en de Mol had ik echt wel ervoor gezorgd dat ik in de auto zat waar ik even kort naar m'n zwangere vrouw en kleine dochter had gekund.
Tenzij men dan een arrangement met een andere mama had geregeld? De tekst in de auto sprak misschien over een andere kandidaat zijn mama in plaats van specifiek die van Bernard?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-08 16:37
Je kan het ook interpreteren dat als Michael de mol is, hij de andere 3 een leuk "avontuurtje" heeft gegund. Plus, dat geeft de crew ook nog eens 24u om met Michael rustig de finale te doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Zou kunnen maar Senne zou me ook niet veel verbazen. Hij laat dingen vaak maar gebeuren, om dan soms net even een antwoord te geven dat toch niet klopt. Beetje de stille mol die stiekum toch flink wat uit de pot haalt?

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
Admiral Freebee schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 06:20:
[...]

Tenzij men dan een arrangement met een andere mama had geregeld? De tekst in de auto sprak misschien over een andere kandidaat zijn mama in plaats van specifiek die van Bernard?
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen ja. Ik ben er in ieder geval 100% van overtuigd dat ze niet ineens een envelop zouden wisselen mocht Bernard in deze auto gestapt zijn. En ik ben er ook zeker van dat ik mezelf echt wel op een tripje naar huis zou hebben getrakteerd als ik de Mol was en de naam stond specifiek genoemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:58
Bernard lijkt mij juist de meest logische keus voor mol bij de dagje weg opdracht.
Waarom zou je als Mol naar huis willen, dat snap ik echt niet. Je weet van tevoren dat je mogelijk (laten we zeggen) 21 dagen van huis bent, dat is thuis ook besproken met evt partners en kids, als je de mol bent ga je al helemaal het meest bijzondere avontuur van je leven aan... een droom die uitkomt, once in a lifetime... en dan wil je op dag 18/19 perse naar huis? Terwijl er ook andere "prijzen" in het verschiet liggen zoals het ontmoeten van een van je helden, of een toffe fietstocht?
Bovendien; het lijkt mij een tikkie onwaarschijnlijk dat als je je opgeeft voor de mol, dat iedere moeder zin heeft om op TV te komen (ok vooruit ik doe wel mee), laat staan iemand bij je in bad te ontvangen (nee dank je, dat gaat me te ver). Ik kan me dus voorstellen dat het gaat om de moeder van de mol, dan hoeft er maar 1 moeder overtuigd te worden en dat kon ook besproken worden toen de moeders een dagje langs kwamen (hey mams, verrassing: Ik ben de mol! je gaat me helpen vandaag en over een week komt er iemand thuis bij je in bad)

Ik zou als mol graag gekozen hebben voor de positie van Bernard: een unieke ontmoeting geregeld door het team van de mol voor jezelf (misschien heeft de mol invloed gehad op welke BV'er hij zou ontmoeten, dat dat in overleg is gegaan), een bizarre badsessie met je moeder voor een ander en dan lekker achterover leunen en lachen.

[ Voor 5% gewijzigd door davidov op 07-05-2024 12:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

davidov schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:24:
(hey mams, verrassing: Ik ben de mol! je gaat me helpen vandaag en over een week komt er iemand thuis bij je in bad)
Hoewel ik je gedachtegang volgis het geheim houden van wie de mol is wel echt een groot ding. Lang niet iedereen die aan het programma meewerkt, weet wie de mol is. Laat staan dat ze dan even tegen een moeder zeggen dat haar zoon de mol is. Ik denk dat ze wel iedereen gewoon gevraagd hebben, en wellicht dat er een paar nee zeiden. Nou, dan wordt het misschien "met de zus in bad". Met zwemkleding aan dus waar hebben we het over.
Ik zou als mol graag gekozen hebben voor de positie van Bernard: een unieke ontmoeting geregeld door het team van de mol voor jezelf (misschien heeft de mol invloed gehad op welke BV'er hij zou ontmoeten, dat dat in overleg is gegaan), een bizarre badsessie met je moeder voor een ander en dan lekker achterover leunen en lachen.
Ik zou de MTB rit wel hebben willen doen, die zag er wel echt vet uit.
Maar, een dagje chillen in het hotel (het zijn zo te zien geen simpele hostels waar ze zitten...) is misschien ook wel lekker hoor. Zoals iemand hierboven al zegt, mooi de tijd om de finale dagen nog even goed door te nemen, biertje te drinken. Ik kan me goed voorstellen dat juist even een dagje niets doen ook wel lekker is.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:58
Crazy D schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:36:
[...]

Hoewel ik je gedachtegang volgis het geheim houden van wie de mol is wel echt een groot ding. Lang niet iedereen die aan het programma meewerkt, weet wie de mol is. Laat staan dat ze dan even tegen een moeder zeggen dat haar zoon de mol is. Ik denk dat ze wel iedereen gewoon gevraagd hebben, en wellicht dat er een paar nee zeiden. Nou, dan wordt het misschien "met de zus in bad". Met zwemkleding aan dus waar hebben we het over.
Het vertellen wie de mol is aan de moeder is zeker een groot ding, maar dat is voorheen toch ook eerder gebeurd? M'n geheugen bij dit soort shows is een zeef, echter er staat me bij dat ze vorig jaar in een zwemparadijs buisjes moesten zoeken en dat er toen ook (een) ouder(s) van de mol meehielp met mollen? Dat kan alleen als je weet dat jou zoon/dochter de mol is, anders...dan... loop je de boel te verstieren?

Het klopt wel wat je zegt dat betreffende moeders die niet in bad willen ze evt een ander familielid kunnen kiezen, maar óók dat moet maar net kunnen. Zo heb ik geen broers of zussen, mn moeke is er niet meer en mn vader zou uberhaupt in geen miljardjaar op TV willen.
Ik zou de MTB rit wel hebben willen doen, die zag er wel echt vet uit.
Maar, een dagje chillen in het hotel (het zijn zo te zien geen simpele hostels waar ze zitten...) is misschien ook wel lekker hoor. Zoals iemand hierboven al zegt, mooi de tijd om de finale dagen nog even goed door te nemen, biertje te drinken. Ik kan me goed voorstellen dat juist even een dagje niets doen ook wel lekker is.
Zit ook zeker een punt in. Persoonlijk zie ik de mol wel als de meest gedreven speler van het gehele gezelschap, de enige speler die al maanden van tevoren bezig is met voorbereiden. De speler die absoluut het onderste uit de kan wil halen en geen enkele kans laat liggen. Een dagje in alle luxe chillen kan je ook zien als een kans (die de mol niet wil laten liggen), maar ik zie het meer als iets dat altijd nog kan (net zoals het dagje uit in Amsterdam van Senne); terwijl zo'n voor jou georganiseerde fietstocht (beetje zeldzaam) of Lukaku ontmoeten (lukt je normaal nooit) toch wel zeldzamere kansen zijn.

Ach het blijft koffiedik kijken, zoals wij kijkers kunnen verschillen wat we zouden kiezen, zo kunnen de kandidaten dat ook. Op die manier past elke theorie wel een beetje, dat krijg je met zulke leuke spellen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Ik word nu ineens getriggerd door nog iets richting Michael: hij was er zo zeker van dat Lokaku de avond er voor een wedstrijd had gespeeld (want dat had hij zelf gezien), dat zo hij het verhaal van Bernard als leugen probeerde te bestempelen. En dus geld uit de pot houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
davidov schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:24:
Bernard lijkt mij juist de meest logische keus voor mol bij de dagje weg opdracht.
Waarom zou je als Mol naar huis willen, dat snap ik echt niet. Je weet van tevoren dat je mogelijk (laten we zeggen) 21 dagen van huis bent, dat is thuis ook besproken met evt partners en kids, als je de mol bent ga je al helemaal het meest bijzondere avontuur van je leven aan... een droom die uitkomt, once in a lifetime... en dan wil je op dag 18/19 perse naar huis? Terwijl er ook andere "prijzen" in het verschiet liggen zoals het ontmoeten van een van je helden, of een toffe fietstocht?
Bovendien; het lijkt mij een tikkie onwaarschijnlijk dat als je je opgeeft voor de mol, dat iedere moeder zin heeft om op TV te komen (ok vooruit ik doe wel mee), laat staan iemand bij je in bad te ontvangen (nee dank je, dat gaat me te ver). Ik kan me dus voorstellen dat het gaat om de moeder van de mol, dan hoeft er maar 1 moeder overtuigd te worden en dat kon ook besproken worden toen de moeders een dagje langs kwamen (hey mams, verrassing: Ik ben de mol! je gaat me helpen vandaag en over een week komt er iemand thuis bij je in bad)

Ik snap je punt wel, maar ik denk dat het psychologische aspect ook iets is wat je niet moet onderschatten. Je bent dag en nacht met het spel bezig en ik kan me voorstellen dat je hoofd daar helemaal vol van gaat zitten. Iedereen reageert ook zonder uitzondering altijd superemotioneel op de familie die langs komt en dat is meestal op het moment dat ze nog "slechts" 10 dagen ofzo weg zijn. Het lijkt me heel fijn als je even alles los kunt laten bij een bekende als je in zo'n heftig spel zit, zeker als je de Mol bent. Ik zou dan heel graag even naar huis gaan, zeker als mijn vrouw zwanger zou zijn en mijn kindje nog zo jong dat ze nog niet helemaal snapt waarom papa er niet is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Vld1989 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 14:13:
[...]

Ik snap je punt wel, maar ik denk dat het psychologische aspect ook iets is wat je niet moet onderschatten. Je bent dag en nacht met het spel bezig en ik kan me voorstellen dat je hoofd daar helemaal vol van gaat zitten. Iedereen reageert ook zonder uitzondering altijd superemotioneel op de familie die langs komt en dat is meestal op het moment dat ze nog "slechts" 10 dagen ofzo weg zijn. Het lijkt me heel fijn als je even alles los kunt laten bij een bekende als je in zo'n heftig spel zit, zeker als je de Mol bent. Ik zou dan heel graag even naar huis gaan, zeker als mijn vrouw zwanger zou zijn en mijn kindje nog zo jong dat ze nog niet helemaal snapt waarom papa er niet is.
Ik denk wel dat het dan extra zwaar is om weer te vertrekken ook al is het voor een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Maar 2 dagen of zo voor de finale is wel erg kort dag. Als het halverwege was geweest had ik dat heel goed begrepen. Maar met nog 2 dagen te gaan?

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Runner15
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-08 23:52
Senne is de mol toch? Bernard is gewoon te vaak kandidaat geweest. Michaël zou heel leuk zijn maar hij zit toch vaak op plekken met weinig invloed uiteindelijk. Senne zit vanaf dag 1 altijd op precies de juiste plek om belangrijke besluiten te nemen. Vooral dat verhaal dat hij onder de douche stond toen er enveloppen/nummers op de ontbijttafel lachen was natuurlijk heel slim gespeeld. Daardoor zat hij boven in de toren, kon hij de ventilatoren mooi aan laten en kwam zijn naam hoog in het rijtje te hangen (als men uiteindelijk bovenaan kwam), zodat hij zeker weten de doos van Pandora kon openen. Hoewel dat laatste natuurlijk ook had gekund als hij als laatste was geweest, dus dat is niet het sterkste onderdeel van mijn theorie 😋 En ik denk nog steeds dat de mol sowieso op de boot wilde staan bij de eerste opdracht. Die knop drukken heeft gewoon 6000 euro gekost. Dat is toch vrij simpel gewonnen (of verloren, als je kandidaat bent).

Mijn mol is Senne en ik kan je vertellen dat het een fijne tunnel is om vanaf aflevering 2 in te zitten 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Runner15 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 19:16:
Senne is de mol toch? Bernard is gewoon te vaak kandidaat geweest. Michaël zou heel leuk zijn maar hij zit toch vaak op plekken met weinig invloed uiteindelijk. Senne zit vanaf dag 1 altijd op precies de juiste plek om belangrijke besluiten te nemen. Vooral dat verhaal dat hij onder de douche stond toen er enveloppen/nummers op de ontbijttafel lachen was natuurlijk heel slim gespeeld. Daardoor zat hij boven in de toren, kon hij de ventilatoren mooi aan laten en kwam zijn naam hoog in het rijtje te hangen (als men uiteindelijk bovenaan kwam), zodat hij zeker weten de doos van Pandora kon openen. Hoewel dat laatste natuurlijk ook had gekund als hij als laatste was geweest, dus dat is niet het sterkste onderdeel van mijn theorie 😋 En ik denk nog steeds dat de mol sowieso op de boot wilde staan bij de eerste opdracht. Die knop drukken heeft gewoon 6000 euro gekost. Dat is toch vrij simpel gewonnen (of verloren, als je kandidaat bent).

Mijn mol is Senne en ik kan je vertellen dat het een fijne tunnel is om vanaf aflevering 2 in te zitten 🤣
Tjah. Ik luister de trust nobody podcast en ze hebben gelijk: het zou nog steeds elke van de 3 kunnen zijn. Op zich wil de mol idd wel op de boot zitten bij de 1e opdracht, maar door aan de zijkant te bungelen en daar langzaam te zijn, hou je ook dat geld uit de pot. Ja, bij het kasteel is bovenin zitten handig, maar, onderin en gewoon steeds alle kaarsen aansteken voordat je naar de volgende gaat om antwoord te geven kun je ook lekker tijd mee rekken. Een ronde te vroeg stoppen met Mario kart is natuurlijk een goede, maar met die pijpen klungelen en daarmee die hulp-goodies niet krijgen en daarna vanaf de toren ook een beetje onduidelijk zijn over het aantal rondes (en de boost net op een verkeerd moment inzetten), helpt ook mee. Bij het poppenspel kon je als loper natuurlijk lekker wat geld uit de pot houden, door wat meer stappen te zetten dan nodig was, maar dat zou sowieso echt by far nog niet eens 3k opleveren, 1500 of heel misschien 2k meer had er sowieso niet ingezeten tenzij ze mochten liften of zo. Maar als je die voorstelling moest doen, kon je natuurlijk makkelijk zorgen dat die helm niet omlaag ging en het zwaard niet terug ging in die schede.

Het zal mij niets verbazen als het Senne is omdat je daar net even wat minder acties van hebt gezien (hoewel, kiezen voor weekend Amsterdam was dan wel weer overdreven opvallen), maar van wat er op tv is getoond zouden het alle 3 prima mollen kunnen zijn.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zet hem nu aan…
Veel plezier met de laatste aflevering weer!
Ik gok Senne

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:16
spoiler:
Ik zat er naast. Senne goede mol hoor!!

[ Voor 14% gewijzigd door Theswitch op 13-05-2024 20:34 . Reden: spoiler tag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

M
Je moet ff spoiler tag gebruiken, niet members only ;)

Erg goed gespeeld, ik zat toch meer op de andere kandidaten, en pas op het laatste moment had ik het goed.

Fantastisch seizoen weer, genoten van elke aflevering !

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Hoeveel budget zou er aan de intro gespendeerd zijn?
Zalig in beeld gebracht!

En ja, wat een mol.
Ik kijk uit naar volgende week!
Heerlijk seizoen weer.
Na de uitzending volgende week maar weer eens proberen in te schrijven.
Dat de nieuwe regisseur van de mol nl maar goed heeft opgelet!
En voor de tweakers , toch leuk zo'n hondje 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Deze mol heeft altijd wel ergens op mijn radar gestaan als mogelijkheid maar zelden als nummer één kanshebber. Het was weer een mooie aflevering en spijtig dat alle knappe proeven weer gedaan zijn voor een jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:48
Mijn vrouw had deze als hoofdmol, ik de niet winnaar.

Ben heel benieuwd naar volgende week. Vind dat altijd super leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Speciaal voor de finale een GoPlay account aangemaakt. Wat een finale! Wat een seizoen. Het benadert perfectie <3

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:09

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Dat verzint toch gewoon niemand, zing de verschillen, zoek de roos of hup de lucht in...
Wie bedenkt dat nou?? Dat lukt ze hier in NL van zijn leven niet, manmanman wat origineel weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Fantastische aflevering. Ben superbenieuwd naar de molacties :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:15
Ik heb de aflevering gezien, maar vind nog steeds dat de niet-winnaar meer een mol was dan de mol zelf :P

Eerste keer De Mol ipv widm voor mij, maar ga dit zeker vaker volgen. Was een mooi seizoen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
IntToStr schreef op maandag 13 mei 2024 @ 09:01:
Ik heb de aflevering gezien, maar vind nog steeds dat de niet-winnaar meer een mol was dan de mol zelf :P

Eerste keer De Mol ipv widm voor mij, maar ga dit zeker vaker volgen. Was een mooi seizoen!
Fijn voor jou. Dan kan je nog heel veel vorige seizoenen inhalen :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

GurbY{nl} schreef op maandag 13 mei 2024 @ 08:29:
Dat verzint toch gewoon niemand, zing de verschillen, zoek de roos of hup de lucht in...
Wie bedenkt dat nou?? Dat lukt ze hier in NL van zijn leven niet, manmanman wat origineel weer!!
Vond het een op het oog gevaarlijke lancering. Lijkt mij niet echt goed voor je nek ;)

Verder inderdaad goede opdracht met dat zingen van de klassiekers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

GurbY{nl} schreef op maandag 13 mei 2024 @ 08:29:
Dat inderdaad. Hoe gruwelijk. En zoveel laagjes. Eerst de muziek instuderen. Dan de 5 verschillen zingen. De verschillen op een kaartje aan rozen hangen. Een verkeerde roos en je schiet je medespeler de lucht in :D Geniaal!

En ook de laatste opdracht met Boston Dynamics' Spot. Zo vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

Ik had de Mol dit jaar goed *O* Voor het eerst denk ik (de NL'se meegeteld)

Alle voorgaande seizoen ook gezien maar dit seizoen: echt een super vet seizoen vond ik dit! De setting, de opdrachten, Sicilië, afwisseling, out of the box opdrachten en bovenal de kandidaten *; Wat een leuke groep mensen! d:)b

Op de GoPlay app heb je trouwens ook een behind the scenes. Ook zeer aan te raden!

Nu helaas weer een jaartje wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:42

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ze hadden aan Michaël wel een goede om de kijkers op het verkeerde been te zetten, veel gekluns wel zeg, of bewust zelf de mol willen spelen om medespelers af te laten vallen?
Weer genoten en ben benieuwd naar volgende week. Denk dat Senne ook heel vaak achterover kon leunen.
Zoals met dat karten: o roept iemand dat ik in mn laatste ronde zit? Mooi! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

CyBeRSPiN schreef op maandag 13 mei 2024 @ 10:22:
Ze hadden aan Michaël wel een goede om de kijkers op het verkeerde been te zetten, veel gekluns wel zeg, of bewust zelf de mol willen spelen om medespelers af te laten vallen?
Weer genoten en ben benieuwd naar volgende week. Denk dat Senne ook heel vaak achterover kon leunen.
Zoals met dat karten: o roept iemand dat ik in mn laatste ronde zit? Mooi! :D
Op zich vond ik dat alle kandidaten wel mol-acties hadden, maar soms zo opvallend dat je denkt, dat kan de mol niet zijn dat zenden ze normaal niet uit. Zoals de ronde te vroeg stoppen en te kiezen voor weekendje Amsterdam :P

Terugdenkend zat Senne vaak wel op een plek waarin hij goed kon mollen, maar was er ook wel vaak iemand die ook wat verklote (al dan niet bewust). Al vind ik bv dat Senne bij die beproevingen opdracht, bovenop de berg stond en dan ook nog eens als 1e die balken vast hield, juist weer geen mol gedrag. Michael had immers wellicht nog 1 minuut langer die dingen vast kunnen houden, hadden die dames misschien ook nog even dat ding vast kunnen houden. Je weet natuurlijk niet hoe ver Bernard en Stephanie (?) achter lagen, in de montage kan dat wel vertekenen. Maar dat leek me best wel een risico. En volgens mij keken Michael en hij bij de molproeving ook niet naar het scherm, wat op zich prima had gekund zonder op te vallen.

In dat kasteel dat hij lekker op die zolderkamer zat, dat was natuurlijk weer wel een goede plek. Vooral "niet doorhebben" dat die knop was om de ventilator te stoppen. En daarna de doos van pandora openen.

Maakt me wel dubbelnieuwsgierig naar de mol-acties volgende week, want ik heb het idee dat er best wel veel momenten waren dat hij al-dan-niet bewust niet heeft gemold, en dat het uiteindelijk mazzel was dat er dan toch geen geld in de pot kwam.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Crazy D schreef op maandag 13 mei 2024 @ 10:49:
[...]

Op zich vond ik dat alle kandidaten wel mol-acties hadden, maar soms zo opvallend dat je denkt, dat kan de mol niet zijn dat zenden ze normaal niet uit. Zoals de ronde te vroeg stoppen en te kiezen voor weekendje Amsterdam :P

Terugdenkend zat Senne vaak wel op een plek waarin hij goed kon mollen, maar was er ook wel vaak iemand die ook wat verklote (al dan niet bewust). Al vind ik bv dat Senne bij die beproevingen opdracht, bovenop de berg stond en dan ook nog eens als 1e die balken vast hield, juist weer geen mol gedrag. Michael had immers wellicht nog 1 minuut langer die dingen vast kunnen houden, hadden die dames misschien ook nog even dat ding vast kunnen houden. Je weet natuurlijk niet hoe ver Bernard en Stephanie (?) achter lagen, in de montage kan dat wel vertekenen. Maar dat leek me best wel een risico. En volgens mij keken Michael en hij bij de molproeving ook niet naar het scherm, wat op zich prima had gekund zonder op te vallen.

In dat kasteel dat hij lekker op die zolderkamer zat, dat was natuurlijk weer wel een goede plek. Vooral "niet doorhebben" dat die knop was om de ventilator te stoppen. En daarna de doos van pandora openen.

Maakt me wel dubbelnieuwsgierig naar de mol-acties volgende week, want ik heb het idee dat er best wel veel momenten waren dat hij al-dan-niet bewust niet heeft gemold, en dat het uiteindelijk mazzel was dat er dan toch geen geld in de pot kwam.
Sowieso zijn de opdrachten altijd bijzonder moeilijk en zijn er veel plekken waarin een onhandige actie al gelijk veel geld verloren laat gaan. En de montage hé... veel kansen om dingen uit te vergroten of dingen net niet te laten zien. Er zijn vaak kleine dingetjes die we helemaal niet zien en die toch een groot effect kunnen hebben.

Maar door de moeilijkheid van de opdrachten kan je vaak als mol ook wel gewoon even afwachten en kijken of iemand anders het al niet verkloot voor jou. En er zijn ook van die opdrachten waarin je keihard je best kan doen maar waarvan je weet dat het geld later nog verkwanseld kan worden in de opdracht. Denk maar aan de pizza-opdracht waarbij Senne wel heel goed deegjes kon gooien maar dat zorgde er ook gewoon voor dat hij maar mooi een pizza mocht dragen en op dat moment wat zaken kon sturen (en zelf ananas op zijn eigen pizza gooien :P ).

De meest in het oog springende acties van Senne waren uiteindelijk het weekendje Amsterdam (my god, dat zou geen enkele kandidaat bij zijn zinnen kiezen), de proef met het kasteel (zeer slechte communicatie, slecht gebruik van de knop en de woordjes niet gezien hebben) en de doos van Pandora (die zou wel door iemand anders geopend geweest zijn maar als hij erbij was kon hij alles weer lekker vertragen).

Dat gezegd zijnde zou Michaël ook wel de mol geweest kunnen zijn. Die heeft veel geld laten schieten met zijn oepsies :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:42

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ook leuk om te weten dat Senne dus niet wist welke opdracht er in welke auto lag, en hij dus per toeval in bad belandde :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Poll na aflevering 5Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3axzaLK_30M2RVLT0ZSMUBtapIU=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/CLCil4ZVYrf6MhtomxENCeFk.png?f=fotoalbum_small44 (gesloten)06-05-2024
Poll na aflevering 6Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sgcEXZPmHvoFLk0VUMeoYM0ifiE=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/csuGAQfGIg7nVfdxCCNNqqki.png?f=fotoalbum_small38 (gesloten)13-05-2024
Poll na aflevering 7Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e4wyKkn2U4UcXb6Xulo61UhxnfE=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/WxHvyfUg9obaXNp2eA66v7JI.png?f=fotoalbum_small41 (gesloten)17-05-2024

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o66d6tciqaK-NpN-89azqr_98u8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UTFjMViBGvXhdFNPWCoOvKIX.png?f=user_large

Senne en Michaël zijn toch wel de twee uitschieters :)

[ Voor 3% gewijzigd door Admiral Freebee op 17-05-2024 14:14 ]

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:56
Bericht van Gilles de Coster in de Mollengroep op Facebook:
Ciao amici!

We zijn weer in die ene week in mei aanbeland. De week waarin ik niet langer hoef te zwijgen (Senne is de mol!) is er altijd ook eentje die, om in het thema van dit seizoen te blijven, wat dubbel aanvoelt. Euforie om de fijne afloop, maar ook lichte weemoed om het nakende einde.

Ik zeg wel “nakend”, want afgelopen is het natuurlijk nog niet. Zondag volgt nog onze laatste aflevering, met de reünie van de kandidaten, de sabotages van Senne en nog een hoop andere geheimen en leuke dingen.

Op het moment dat ik dit schrijf, zijn we alles nog druk aan het monteren, en het wordt een huzarenstukje om Senne’s mollenstreken er allemaal in te krijgen. Wat heeft die kerel lopen saboteren, zeg. In zo goed als élke opdracht heeft hij wel iets uitgestoken om de boel naar de haaien te helpen. Enkel bij de spaghetti-opdracht met de mama’s kon hij niets meer doen, want die was al mislukt toen Senne een bord mocht gaan kiezen. Iets wat hij overigens zelf om baalde. En tijdens de zwijgplicht koos Senne ervoor om niet te saboteren, maar wel… een hint te verstoppen naar zijn identiteit. Iemand die hem vindt?

Maar voor de rest? In élke opdracht, en dat is zeer straf. Hij kondigde het zelf al aan in aflevering 1: het valsspelen kan hij echt niet laten. Senne was een onverschrokken mol, eentje met de voeten vooruit en die zich allerminst wegstak. Hij was dan ook (en terecht) behoorlijk verdacht bij jullie en bij andere mollenjagers. Bij zijn medekandidaten was hij vooral (en even terecht) geliefd en graag gezien. Een crème van een kerel, bestaande uit een snor, pretoogjes en een klaterende Kempense lach. En de ideale mol in een seizoen waarin de groepspot dankzij de verdubbelaars heel snel ongekende hoogtes had kunnen bereiken. Maar die strijd heeft de mol dus met glans gewonnen.

Veel dank ook aan Gillian, Lien, Philippe, Coco, Lynn, Stéph, Lolo, Mich en Bernard. Naar Senne’s evenbeeld was de groep kandidaten er eentje waar de pret en het plezier van afdropen, en ook dat maakte dit seizoen voor mij zo mooi. Ze hadden de tijd van hun leven, hebben De Mol op een fijne en speelse manier beleefd en zijn een hechte groep vrienden geworden. Met wie ik met heel veel plezier drie weken lang door Sicilië mocht reizen.

Ik geef jullie net als elk jaar ook weer enkele weetjes mee over dit seizoen. Wist je bijvoorbeeld dat…

• we op dag 1 echt even hebben moeten zoeken naar een geschikte plek voor onze boot? Er stond ’s ochtends behoorlijk wat wind op zee, waardoor we uiteindelijk het anker dichter bij de kust hebben neergelaten dan de bedoeling was. Pas toen we na de middag begonnen te draaien kon ik eindelijk stoppen met alle borden en glazen vast te houden aan tafel.

• de ijsjes waar de kandidaten aan likten wel degelijk tussen hun beurten werden vervangen? Verrassend veel kijkers maakten zich zorgen om de hygiëne, maar dat hoefde dus helemaal niet.

• in het decor van diezelfde ijsjesopdracht twee decormannen verstopt zaten die de bolletjes ijs lieten verschijnen op het juiste moment? Hetgeen me eraan doet denken dat we die twee er nog moeten gaan uithalen.

• we het hele liksysteem slash elektrische signalen slash Pacmanscherm zelf ontworpen en gebouwd hebben? Daarmee bedoel ik uiteraard niet ikzelf, maar wel onze zeer getalenteerde redacteur/ingenieur Kurt, die overigens ook het Pandora-aanraakscherm heeft geprogrammeerd.

• er een kandidaat in het gips had kunnen zitten in Centuripe? Dat was namelijk plan B als het bij de dokter niet was gelukt het juiste gebaar te vinden. De dokter zou dan vervolgens de lengte van de crimineel op het gips hebben geschreven. Het was warm die dag, dus ergens ben ik wel blij voor de kandidaten.

• we pas heel laat hebben beslist om de A.I.-stemveiling te doen? Tot enkele dagen voor opname waren de kunstmatige stemmen namelijk nog niet goed genoeg. Maar plots, op de dag waarop we op het kartcircuit waren, kregen we nieuwe versies door die griezelig accuraat waren. DataRoots heeft daar echt voortreffelijk werk geleverd.

• de 24-urenopdracht in Palermo op productioneel vlak één van de meest stresserende ooit was? Niet alleen moesten de kandidaten stipt op tijd uit het theater kunnen vertrekken (er moesten treinen en vliegtuigen worden gehaald), maar we moesten natuurlijk ook hopen dat ze allemaal op tijd terug zouden zijn. ’s Anderendaags bleek de terugvlucht uit Rome overboekt te zijn, waardoor Bernard alleen is teruggereisd, en we onze redacteur Koen 24 uur langer hebben moeten missen. Kleine stressmomentjes, maar ’s avonds wel veel ontlading. Wat een dag!

• we de tafel van Pinocchio eigenlijk ergens anders wilden zetten, op een dijkje buiten aan de zee. Maar het regende en waaide zo hard dat we te elfder ure een nieuwe locatie hebben gezocht, leeggemaakt, uitgelicht en opgebouwd. Tja, we hadden toch 24 uur. En uiteindelijk ben ik erg blij dat het die groezelige garage is geworden.

Uiteraard wil ik ook jullie vanuit de grond van mijn hart bedanken. Jullie waren elke week met meer dan anderhalf miljoen om onze avonturen te volgen, erover te praten, en ontelbare theorieën te bedenken. Vaak gekke theorieën, zeker, maar soms ook boenk erop. Het is fantastisch dit programma te mogen maken voor zo’n toegewijde kijkers. Ik hoop dat jullie er even hard van hebben genoten als ik.

Tot slot grote dank aan de hele crew van dit prachtprogramma. Elk jaar opnieuw ben ik onder de indruk van het professionalisme, het talent, de creativiteit en de tomeloze inzet die werkelijk iedereen élke dag hier laat zien. Jullie weten wie jullie zijn, en jullie weten dat jullie allemaal in mijn hart zitten.

En Senne… chapeau. Je bent een hele grote.

Maffiabaasje!

x Gilles
Hulde aan de makers! Helaas nu weer 10 maanden wachten op het volgende seizoen ;w

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ik heb al zin in de aflevering van zondag :9 Wel jammer dat we dan weer een lange tijd moeten wachten voor het volgende seizoen. Wat mij betreft altijd een hoogtepunt van het jaar en nog één van de weinige keren dat ik nog live naar iets kijk op TV :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:24
Na vele jaren aangehoord hebben dat De Mol echt veel beter is dan Wie is de Mol dit jaar ook maar eens onze Vlaamse vrienden een kans gegeven en ik moet toegeven dat het echt een verademing is.
Alles zoveel beter uitgelegd, zoveel beter in beeld gebracht en niet dat "gedoe" met (semi) bekende mensen.
Ben toch ook wel benieuwd naar het seizoen in Oman wat in juni op NPO start komt met een nieuwe regisseur, maar kan voor nu al niet wachten op het volgende seizoen van De Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:16
Mooie hints hoor.
* Coordinaat Finale
* Handgebaar Mol
* 1998 > eerste seizoen De Mol
* op de kist Senne acherstevoren.
* de 3 kleuren bij de druiven opdracht verwijzing naar de vlag van zijn dorp

Wel dat de laatste 3 kandinaten al vol op Senne zaten bij de test. Mindere mol dan toch?

[ Voor 42% gewijzigd door Theswitch op 19-05-2024 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:56
Theswitch schreef op zondag 19 mei 2024 @ 21:09:
Mooie hints hoor.
* Coordinaat Finale
* Handgebaar Mol

Wel dat de laatste 3 kandinaten al vol op Senne zaten bij de test. Mindere mol dan toch?
Hij moest natuurlijk wel meer risico nemen in sommige gevallen ivm de verdubbelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Theswitch schreef op zondag 19 mei 2024 @ 21:09:
Mooie hints hoor.
* Coordinaat Finale
* Handgebaar Mol

Lastig. Ja, kandidaten zaten op hem, maar dat gebeurt volgens mij bij de laatste afleveringen altijd wel. Hij heeft wel veel geld uit de pot gehouden. En het waren wel enkel de finalisten plus dan de laatste die afviel die echt op hem zaten.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wat een geweldig seizoen! Mooie afsluiter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
Toch wel een zwakke mol die door quasi iedereen veel te vroeg werd ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:48
Tomski1986 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 07:16:
Dat viel wel mee toch?

Maar moet wel zeggen dat vanuit thuis we uiteindelijk op kluns Michael zaten en Senne. Maar dat viel meer op de editting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Hoezo? Volgens mij pas bij de enalaaste aflevering (de laatste voor de finale). Dat vind ik niet per se heel vroeg of zo. Alleen Bernard had m een paar afleveringen eerder al door, die hupjes waren toch net iets te opvallend :D

Exact expert nodig?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Crazy D schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:49:
[...]

Hoezo? Volgens mij pas bij de enalaaste aflevering (de laatste voor de finale). Dat vind ik niet per se heel vroeg of zo. Alleen Bernard had m een paar afleveringen eerder al door, die hupjes waren toch net iets te opvallend :D
Stéphanie had hem toch ook als hoofdverdachte vlak voor ze er uit ging? Maar ze had ook nog op Michael ingezet. Ik had ook het idee dat Senne vroeger op mensen hun radar stond dan sommige andere mollen van voorbije seizoenen. Het spel heeft natuurlijk ook geen expliciete penalty voor ontmaskerd te worden als mol en het wordt overgelaten aan de eer van de mol om het zo stiekem mogelijk te doen. Het enige nadeel aan vroeg ontmaskerd te worden is dat kandidaten je extra in de gaten gaan houden en je gaan weren van sleutelposities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Admiral Freebee schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:20:
[...]

Stéphanie had hem toch ook als hoofdverdachte vlak voor ze er uit ging? Maar ze had ook nog op Michael ingezet. Ik had ook het idee dat Senne vroeger op mensen hun radar stond dan sommige andere mollen van voorbije seizoenen. Het spel heeft natuurlijk ook geen expliciete penalty voor ontmaskerd te worden als mol en het wordt overgelaten aan de eer van de mol om het zo stiekem mogelijk te doen. Het enige nadeel aan vroeg ontmaskerd te worden is dat kandidaten je extra in de gaten gaan houden en je gaan weren van sleutelposities.
Stephanie spreide nog. Dus ze was niet heel erg zeker. En je zag online dat er ook super veel stemmen voor Michael waren, al is dat waarschijnlijk vooral door de montage.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Crazy D schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:41:
[...]

Stephanie spreide nog. Dus ze was niet heel erg zeker. En je zag online dat er ook super veel stemmen voor Michael waren, al is dat waarschijnlijk vooral door de montage.
De montage ja, maar tegelijk waren er veel kandidaten die hem als 'klungel' omschreven dus ik neem aan dat zijn gedrag ook wel leidde tot twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
Niet mee eens. De taak van de Mol is opdrachten laten mislukken en zoveel mogelijk geld laten verdwijnen, dat hij niet op moeten vallen is niet zijn taak maar hoogstens mooi meegenomen omdat je dan vaker in de posities gezet wordt waar je goed kunt mollen.
Senne is gewoon vol voor het mollen gegaan en dat valt wat mij betreft alleen maar te prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:24
Michael heeft zichzelf super verdacht gemaakt, maar de mol acties van Senne voor zover ze die konden uitzenden waren ook vol in beeld.
Vind niet dat de montage Senne gespaard heeft wat dat betreft.
Ik zat zelf in het begin nog wel op Senne, maar Michael is gewoon een enorm goede afleider geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

scrappy.doo schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 21:27:
Michael heeft zichzelf super verdacht gemaakt, maar de mol acties van Senne voor zover ze die konden uitzenden waren ook vol in beeld.
Vind niet dat de montage Senne gespaard heeft wat dat betreft.
Ik zat zelf in het begin nog wel op Senne, maar Michael is gewoon een enorm goede afleider geweest.
Viel ie idd wat minder op. Misschien kijk ik het seizoen nog eens met m'n vriendin, en ga ik extra op Senne letten.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-08 16:06
Als je het weet, dan ga je toch op andere dingen letten.

Ik kijk de afleveringen ook vaak 2x. Zelf zondagavond live of daarna.
Dan later in de week nog een keer met vrouw+kind.
En omdat je dan bijvoorbeeld al weet wat er gaat gebeuren en wie afvalt, kun je op hele andere dingen letten.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eis-T
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 01-08 12:50
Iemand een idee hoe ik in dit vluchtige streamingtijdperk de afleveringen terug kan kijken? Vier.be wil niet, ook via VPN laadt het niet in, op npostart staat alleen de laatste aflevering open en op de open zeeën heb ik geen torrent kunnen vinden (en in de lokale free record shop lag geen DVD boxset van seizoen 12).

Sorry voor de boomer-speak, maar kon 't niet laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bertjuuhh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-07 13:08
Op goplay.be kan je hem terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eis-T
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 01-08 12:50
dank je wel. Op goplay blijft 'ie bij mij hangen, ook als ik ingelogd ben, ook als de vpn op brussel staat. https://www.goplay.be/vid...l/de-mol-s12-aflevering-1

Maar de crisis is opgelost: via NLziet is het laatste seizoen terug te kijken. Zelf heb ik het - overigens zeer sterke - seizoen al gezien maar m'n ouders waren benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertjuuhh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-07 13:08
Ik kan hem zonder problemen en zonder vpn kijken in NL op goplay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Eis-T schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 14:15:
Iemand een idee hoe ik in dit vluchtige streamingtijdperk de afleveringen terug kan kijken? Vier.be wil niet, ook via VPN laadt het niet in, op npostart staat alleen de laatste aflevering open en op de open zeeën heb ik geen torrent kunnen vinden (en in de lokale free record shop lag geen DVD boxset van seizoen 12).

Sorry voor de boomer-speak, maar kon 't niet laten.
NLziet staan alle 9 afleveringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Eis-T schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 19:34:
dank je wel. Op goplay blijft 'ie bij mij hangen, ook als ik ingelogd ben, ook als de vpn op brussel staat. https://www.goplay.be/vid...l/de-mol-s12-aflevering-1

Maar de crisis is opgelost: via NLziet is het laatste seizoen terug te kijken. Zelf heb ik het - overigens zeer sterke - seizoen al gezien maar m'n ouders waren benieuwd.
Heb je een adblocker aan staan? Dan werkt goplay niet.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-07 18:11
Eis-T schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 19:34:

gebruik je toevallig een adblocker zoals pi-hole? Voor goplay zet je deze best af of moet je whitelisten.

edit, sorry, had laatste reactie voor mij niet gezien

[ Voor 4% gewijzigd door fre_ op 30-05-2024 16:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ik maak één van de dagen het nieuwe topic aan :9

En we kunnen verder in De Mol 2025 - België *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Admiral Freebee op 30-12-2024 21:13 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste