Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eurovision Song Contest 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 58 Laatste
Acties:
  • 188.975 views

Onderwerpen

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:47

St@m

@ Your Service

Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 18:58:
Op de vraag of Joost ook iets zei bij het dreigende gebaar zegt de algemeen directeur van de AvroTros 'Dat weet ik niet'.

Op de vraag of het een gewelddadige beweging was zegt hij 'Ik kan dat niet beoordelen omdat ik er niet bij was' 'Dit baseer ik op de getuigen die erbij waren waaronder Joost zelf'.

'Die getuigen zeggen dat er sprake was van een dreigende beweging naar de camera, maar meer dan dat ook niet '

Bron: Eenvandaag van vanavond.

Deze directeur is niet volledig geinformeerd denk ik dan.
Apart weer.. Hoezo weet je dat niet..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:16
Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 18:52:
Bron
Er wordt niet gezegd dat ze zero tolerance voor alles hanteren.
Nou dat wordt dan nog een tijdje proefondervindelijke gaan vaststellen wat daar onder valt.
De ogenschijnlijke misdragingen van een vorige edititie is dan toch vakkundig onder het tapijt de tafel gesnoven geschoven.

Achja de jurering en televoting was al arbitrair, dit kan er ook nog wel bij.
Misschien onze bijdrage dan ook maar even arbitrair maken.

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-11 22:42
Orangelights23 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 18:43:
[...]

Mooie RTL Boulevard reactie van je. Wat denk je, ze hebben hier maanden naartoe geleefd en een schijnbaar klein iets heeft grote gevolgen.
Ja hier moest ik wel weer even om lachen, en het rest van de festival ook wel, maar wel een beetje met zure ogen kijken straks.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Cornald Maas had het over het naar beneden duwen van een filmende telefoon.

Dat zou dan toch wel contact zijn.

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11 20:48
Orangelights23 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 18:50:
[...]

Wat is hier woke aan? Mensen gebruiken die term ook te pas en te onpas.
Jaja, dit is dus precies wat ik bedoel.
Die voortdurende drang om alles en iedereen maar terecht te wijzen. Bah.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Op de vraag of Joost ook iets zei bij het dreigende gebaar zegt de algemeen directeur van de AvroTros 'Dat weet ik niet'.

Op de vraag of het een gewelddadige beweging was zegt hij 'Ik kan dat niet beoordelen omdat ik er niet bij was' 'Dit baseer ik op de getuigen die erbij waren waaronder Joost zelf'.

'Die getuigen zeggen dat er sprake was van een dreigende beweging naar de camera, maar meer dan dat ook niet '

“We weten helemaal niks, maar vinden het super overdreven hoor!”

Goed, dan weten we ook hoe serieus we het statement van de Avrotros moeten nemen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:27
@Detmer
Misschien voor start topic.

Volledige time table finale

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8aWdcxkw2V9wO6mZC1g4Oka3C74=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hfgCHwqSqsKYyxAQEM52O33q.jpg?f=fotoalbum_large

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 18:33
wildhagen schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 18:58:
[...]

Triest maar begrijpelijk als je ziet in dit topic hoeveel haat er over haar uitgestort wordt, en er aan victim blaming wordt gedaan, waarbij zij de schuld krijgt van de(kennelijke) acties van Klein, zonder dat we sowieso de details maar kennen.

Hopelijk wordt deze medewerker. Die het slachtoffer hier is, door haar werkgever volledig gesteund en ondersteund.
Dat is toch helaas het tendens tegenwoordig. Het slachtoffer heeft er vaak meer last van dan de 'dader'. Is het triest hoe alles loopt op het ESF? Zeker. Maar volgens mij zijn wij zelf ook aardig triest aan het doen door victim blaming.

Ik vergelijk het altijd maar zo. Voor de een is zijn kleine teen stoten aan een kastje de ergste pijn die die heeft gehad en erg vervelend. Voor de ander zijn er veel ergere pijnen geweest en is dat niks meer. Maar helaas kunnen mensen dat niet begrijpen / relativeren.

Zucht...

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
St@m schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 18:59:
[...]

Apart weer.. Hoezo weet je dat niet..
In films wordt de baas van het WhiteHouse ook niet altijd gedetailleerd op de hoogte gehouden.

Plausable deniability noemen ze dat.

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11 14:38
stylezzz schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 18:48:
[...]

Aan de andere kant. Als je jezelf al bedreigd voelt door een joost klein die een gebaar naar je maakt. Ga je dan nog verder in gesprek met andere partijen? Waarschijnlijk slaapt de bewuste vrouw vanavond niet rustig.... als haar identiteit bekend word breekt de ellende voor haar pas echt los.
Ze hebben alles netjes achter gesloten deuren weten te houden. Daarom is er zo lang zo veel onduidelijk geweest. Dat is dus geen excuus want dat kan ook gewoon onderdeel van het gesprek zijn.

Maargoed, als ik tegenwoordig op de fiets naar de stad ga heb ik ook minstens 26 dood verwensingen gehad (en nee zo'n verkeersmaniak ben ik niet). Maar dat hoort er kennelijk allemaal bij tegenwoordig. Bedoel rechts voorrang geven kun je blijkbaar ook oplossen met "opzouten tyfeslijer, anders tief ik je wel in de singel".

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-11 16:40
Orangelights23 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 18:50:
[...]

Wat is hier woke aan? Mensen gebruiken die term ook te pas en te onpas.
offtopic:
woke is op T.net een verzamelterm voor alle progressieve ideeën over inclusie en diversiteit. Het is vooral iets waar rechtse lezers erg emotioneel op reageren, dus het wordt vaak gebruikt om deze groep op te hitsen. In elk domein waar mensen zich individueel uitdrukken, opstaan voor hun rechten (of die van andere mensen), of grensoverschrijdend gedrag aan de kaak stellen, wordt door rechtse mediakanalen moord en brand geschreeuwd over 'woke'. Dit leidt ertoe dat dit fenomeen zich verspreidt naar kanalen als GoT. Ookal comment men in een topic over een van de gayste evenementen op aarde... Zelfs de presentatie maakt daar grappen over.

Sorry mods, gaat vast wel weg maar ik hoop dat een paar mensen het konden lezen...

[ Voor 4% gewijzigd door BeefHazard op 11-05-2024 19:05 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

haha wat een farçe, ze spreken er schande van maar weten (schijnbaar) niet wat er precies gezegd en gedaan is. En iedereen neemt dit statement voor waarheid aan :D

Echt wat een grap!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 01:07
d-vine schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:01:
@Detmer

[Afbeelding]
"Petra talks about the rules of Eurovision"
Ben benieuwd of er iets over Joost gezegd wordt..

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:01
Tsja, wat bezielt je om aangifte te doen bij de politie als je iets hebt gedaan wat niet de bedoeling was (filmen terwijl dit niet de bedoeling was).

Wat denk je dan? “Jeetje wat is die man boos, ik wil hem gewoon filmen” Wat doe ie nu, wil hij me slaan?” “Laat ik hier maar een complete politie aangifte doen”?

Ik kan me dat bijna niet voorstellen. Nee, ik vermoed dat deze schermutseling is gezien door anderen en dat dit escaleerde achter de schermen, er leidinggevenden bij zijn gekomen waarvan er eentje een scherpslijper was die volgens de regeltjes aangaf dat ze nu aangifte moet doen. Eenmaal aangifte gedaan zou het zomaar in hun eigen regeltjes staan dat je in dat geval iemand uitsluit van deelname. Oeps.

Dat dit vervolgens ZO HARD terugslaat in hun gezicht hadden ze denk ik niet verwacht. Je zou denken dat ze met dat hele Israël debacle (genocidaal regime sponsort en eist dat ze mogen inzenden) wel heeeel erg zachtjes op hun sokken zouden rondlopen…..

Wat ik wel mooi vond is dat er ook mensen zijn die daad bij woord voegen zoals die Noorse presentatrice. Je zal maar de vervangster zijn van die vrouw en akkoord gaan om het van haar over te nemen…… Normbesef is vreemd. In ieder geval is dit songfestival er eentje voor mij om over te slaan. En de Zweden hebben wat mij betreft ook een slechte indruk achtergelaten..

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

• gekkie
  • Laatst online: 22:16
HEY_DUDE schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 18:58:
[...]
Vind het verleden irrelevant. De EBU zou wel moeten aangeven waarom diskwalificatie (volgens mij de uiterste straf maatregel) op zijn plek is.
Nouja het zou fijn zijn als het een beetje in lijn is met de beoordelingen van gedragingen in heden en verleden.
Maar uitleg van het onderhavige geval is inderdaad wel het absolute minimum.
Dan wordt het misschien wat duidelijke in dit aandachtscircus waar de grens ongeveer ligt, scheelt misschien weer wat diskwalificaties.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Frieda schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 18:47:
[...]

van RTL boulevard heb ik geen verstand. ik begrijp zijn frustratie zeker wel, maar om dan eens flink te gaan ranten tegen de pers vind ik gewoon opvallend. :)
Heb je een link naar een artikel, video of andere bron waarin hij tegen de pers loopt te ranten?

Dat zit wel Schnorr.

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Interview met Cornald Maas op video; https://www.nu.nl/308397/...in-fuck-de-ebu.html#nujij

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16

Zerora

Ik Henk 'm!

Nu het meer duidelijker is geworden wat het issue was, is het behoorlijk hypocriet van Eurovision om Joost te diskwalificeren. Maargoed. Ik wil er verder geen woorden aan vuil maken. Ik ga vanavond wel kijken, maar weiger te stemmen (als we wel kunnen stemmen).

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 18:37
sambalbaj schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:00:
Cornald Maas had het over het naar beneden duwen van een filmende telefoon.

Dat zou dan toch wel contact zijn.
Meerdere keren vragen om niet te filmen, in de weg lopen en niet luisteren. Dan duw je de telefoon omlaag: ophef, een aanklacht en niet in gesprek willen.

Is dit echt alles?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

hoevenpe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:06:
[...]

Meerdere keren vragen om niet te filmen, in de weg lopen en niet luisteren. Dan duw je de telefoon omlaag: ophef, een aanklacht en niet in gesprek willen.

Is dit echt alles?
Je hebt fysiek van mensen af te blijven, dat is gewoon een kwestie van fatsoen. Zeker als dat ook nog eens in combinatie met kennelijk dreigende gebaren is.

Virussen? Scan ze hier!

• Chip.
  • Niet online
hoevenpe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:06:
[...]

Is dit echt alles?
Plus het feit dat het ook al eerder (andere dag) is gebeurd waar hij toen ook al vroeg om dat niet te doen.

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

Zerora schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:05:
Nu het duidelijk is geworden wat het issue was, is het behoorlijk hypocriet van Eurovision om Joost te diskwalificeren. Maargoed. Ik wil er verder geen woorden aan vuil maken. Ik ga vanavond wel kijken, maar weiger te stemmen (als we wel kunnen stemmen).
Nee hoor dat weten we helemaal niet.

Iedereen neemt het statement van de AvroTros voor waarheid aan maar feitelijk hebben ze geen flauw idee wat er nu precies voorgevallen is :')

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:33

Sport_Life

Solvitur ambulando

wildhagen schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:07:
[...]

Je hebt fysiek van mensen af te blijven, dat is gewoon een kwestie van fatsoen. Zeker als dat ook nog eens in combinatie met kennelijk dreigende gebaren is.
Er is door de politie aangegeven dat er geen fysiek contact is geweest.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• redwing
  • Laatst online: 22:18
fsfikke schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:01:
[...]
“We weten helemaal niks, maar vinden het super overdreven hoor!”

Goed, dan weten we ook hoe serieus we het statement van de Avrotros moeten nemen.
Tja, de EBU heeft met dezelfde reden Joost er uit geknikkerd......

[removed]

• Jorah_Newstone
Nu het duidelijk is geworden wat het issue was, is het behoorlijk hypocriet van Eurovision om Joost te diskwalificeren. Maargoed. Ik wil er verder geen woorden aan vuil maken. Ik ga vanavond wel kijken, maar weiger te stemmen (als we wel kunnen stemmen).
Dit had zo makkelijk opgelost kunnen worden, Zeg gewoon sorry tegen elkaar en ga verder, maar de EBU weigerde alles en ging vrij makkelijk over op dsq.. 8)7

• stylezzz
  • Laatst online: 22:11
[...]

Dan nog is dat geen reden tot diskwalificatie. Zie mijn f1 post een aantal paginas terug.

• xStunned
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:57
Uiteraard kunnen we stemmen, levert ze geld op..

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sport_Life schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:08:
[...]

Er is door de politie aangegeven dat er geen fysiek contact is geweest.
Dan zit die Cornald Maas dus glashard te liegen? Die beweert immers dat er wel degelijk fysiek contact was?

[ Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 11-05-2024 19:09 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Pluisje1989
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 15-06 18:29
Mensen, het is maar een spelletje :9

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 18:33
Jorah_Newstone schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:08:
[...]

Dit had zo makkelijk opgelost kunnen worden, Zeg gewoon sorry tegen elkaar en ga verder, maar de EBU weigerde alles en ging vrij makkelijk over op dsq.. 8)7
Wie weet was dat ook wel de intentie achter de schermen maar ging het er verhit aan toe, wou de ene niet toegeven, wou de ander zijn gelijk. We weten het niet.

Zucht...

• MijnCommentaar
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:42
de avrotros is het niet eens met de uitspraak, zenden ze het vanavond dan nog uit?
ik zou Nederland dan maar teleurstellen en een leuke “andre van duin” of zo uitzenden
:)

• hoevenpe
Je hebt fysiek van mensen af te blijven, dat is gewoon een kwestie van fatsoen.
Fatsoen gaat twee kanten op: als ik jou meerdere keren vriendelijk vraag te stoppen doe dat dan ook. Actie en reactie.

Los daarvan: uitpraten, excuses aanbieden en weer door.

• Wolly
  • Niet online
MijnCommentaar schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:09:
de avrotros is het niet eens met de uitspraak, zenden ze het vanavond dan nog uit?
ik zou Nederland dan maar teleurstellen en een leuke “andre van duin” of zo uitzenden
Natuurlijk, er moet wel geld verdiend worden.

• redwing
Shadow_Agent schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:07:
[...]

Nee hoor dat weten we helemaal niet.

[...]

Iedereen neemt het statement van de AvroTros voor waarheid aan maar feitelijk hebben ze geen flauw idee wat er nu precies voorgevallen is :')
De politie zegt precies hetzelfde... Er is geen fysiek contact geweest.

[removed]

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:13
Precies wat ik hier eerder meldde… de reden waarom Joost niet gefilmd wil worden na zijn optreden.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• redwing
Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:10:
[...]

Natuurlijk, er moet wel geld verdiend worden.
Ze moeten wel, anders krijgen ze een forse boete.

[removed]

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 11:11
wildhagen schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:09:
[...]

Dan zit die Cornald Maas dus glashard te liegen? Die beweert immers dat er wel degelijk fysiek contact was?
Ookal zou Cornald Maas gelijk hebben en Joost die telefoon naar onder hebben geduwd, nou poeh poeh het is toch wat he. Meine liebe wat een heisa, hij heeft d'r gezicht niet bond en blauw geslagen.

Twente komt eraan!

• Wolly
  • Niet online
redwing schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:11:
[...]

Ze moeten wel, anders krijgen ze een forse boete.
Exact. Er moet dus geld verdiend worden.

• Jorah_Newstone
SgtElPotato schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:09:
[...]

Wie weet was dat ook wel de intentie achter de schermen maar ging het er verhit aan toe, wou de ene niet toegeven, wou de ander zijn gelijk. We weten het niet.
En dan gaan ze maar over op Joost eruit knikkeren, niet een strenge waarschuwing, maar meteen de maximale straf.

Beiden zijn natuurlijk fout, maar de EBU nog fouter eigenlijk. Een strenge waarshuwing had hierbij volstaan.

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 00:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Er zijn toch zonnevlammen onderweg?
Dames en heren,

In verband met atmosferische omstandigheden kunnen we de verbinding met Malmo niet garanderen
Als vervangend programma zenden we nu het Eurovisie Songfestival 1972 uit

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• redwing
Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:12:
[...]

Exact. Er moet dus geld verdiend worden.
Nee, ze hebben een contract waar ze niet onderuit kunnen. Ze zenden het dus uit omdat het moet, niet omdat ze geld willen verdienen.

[removed]

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 14:40
Heel het land een over het algemeen leuk evenement ontzeggen omdat Koning Joost zich niet kon gedragen?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:46
Wat een herhaling van zetten hier :+

Maarreuh...zo te zien laat de EBU niets meer van zich horen, ook niet over de zogenaamde zero-policy en wat ze dan gaan doen over de weigerende vlaggendragers, statement van die Franse artiest en klacht van Ierland tegen Israël?

• Chip.
  • Niet online
wildhagen schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:09:
[...]

Heb je i.p.v. een bord een hele diner set voor je hoofd? Uit alle hoeken komt naar voren dat het een gebaar is dat het een hand is die de mobiel naar beneden duwt. Wat maakt het uit.

Gaat erom dat 1) Joost in zijn act zit op het laatste gedeelte, 2) dat hij al eerdere dagen heeft verzocht niet te filmen waar ook een afspraak uit kwam, 3) men vervolgens dan toch gaat filmen, 4) Joost meerdere keren verzoekt aan mevr. om niet te filmen, 5) vervolgens wat zegt en een gebaar maakt / hand met mobiel naar beneden duwt.

Je doet net alsof Joost mevr heeft aangerand of helemaal de grond in heeft gestampt. Gaat 3x nergens over die diskwalificatie.

• redwing
Notlupus schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:13:
[...]

Heel het land een over het algemeen leuk evenement ontzeggen omdat Koning Joost zich niet kon gedragen?
Je bedoelt omdat een cameravrouw zich niet aan de afspraak hield en ook nog eens niet wilde luisteren toen ze er op gewezen werd?

[removed]

• hoevenpe
Jorah_Newstone schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:12:
Beiden zijn natuurlijk fout, maar de EBU nog fouter eigenlijk. Een strenge waarshuwing had hierbij volstaan.
En een grondige evaluatie van de beveiliging: als je afspreekt dat na optredens niet gefilmd wordt moet je zorgen dat artiesten niet in deze situatie komen.

• Jorah_Newstone
sewer schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:14:
Wat een herhaling van zetten hier :+

Maarreuh...zo te zien laat de EBU niets meer van zich horen, ook niet over de zogenaamde zero-policy en wat ze dan gaan doen over de weigerende vlaggendragers, statement van die Franse artiest en klacht van Ierland tegen Israël?
Volgens mij zitten ze nogsteeds in crisis overleg lol, ze zijn alleen wel erg traag zoals we gewend zijn inmiddels. Denk morgen de uitslag. :+

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:35

13art

Moderator Mobile
[...]

Is ook niet gebeurd toch? Geen fysiek contact aldus het statement van de AVROTROS (en de politie lees ik net).

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 11-05-2024 19:16 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Wolly
  • Niet online
redwing schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:13:
[...]

Nee, ze hebben een contract waar ze niet onderuit kunnen. Ze zenden het dus uit omdat het moet, niet omdat ze geld willen verdienen.
Een contract dat bedoeld is om geld te verdienen. De adverteerders die rondom de show zitten zullen het er ook niet mee eens zijn als die ineens wordt vervangen door Nana Mouskouri.

En als je een boete moet betalen en ook nog eens reclamegelden moet terugstorten doe je het tegenovergestelde van geld verdienen :+

• Notlupus
redwing schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:14:
[...]

Je bedoelt omdat een cameravrouw zich niet aan de afspraak hield en ook nog eens niet wilde luisteren toen ze er op gewezen werd?
Je kunt ook gewoon een klacht indienen en eisen dat de beelden niet gebruikt worden in plaats van wat hij deed. Volledig overtrokken diva-gedrag.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

13art schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:15:
[...]

Is ook niet gebeurd toch? Geen fysiek contact aldus het statement van de AVROTROS (en de politie lees ik net).
Cornand Maas beweert in het interview /video van wel, maar kennelijk zit die glashard te liegen dan.

Virussen? Scan ze hier!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:45
Notlupus schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:16:
[...]

Je kunt ook gewoon een klacht indienen en eisen dat de beelden niet gebruikt worden in plaats van wat hij deed. Volledig overtrokken diva-gedrag.
Jij weet exact wat er gebeurd is dus? Knap.

Mensen snappen blijkbaar niet wat emoties zijn en wat daarbij komt kijken als je optredens geeft waar dergelijke emoties hoog op kunnen lopen. Maar gelukkig zijn hier vele mensen heel heilig :)

• Wolly
  • Niet online
wildhagen schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:17:
[...]

Cornand Maas beweert in het interview /video van wel, maar kennelijk zit die glashard te liegen dan.
De directeur zegt dat Joost 'HAAR' niet heeft geraakt.

Dan kan hij natuurlijk nog wel de camera hebben geraakt...

• Chip.
  • Niet online
[...]

In jou wereld geven we ook allemaal een 'hover' hug? Want je mag niemand meer aanraken.

Afbeeldingslocatie: https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/54f7c017e4b0ceb22a706c44/1565086278321-SHG3DOOC41ELXBUO10VK/keanu+hand+hover.jpeg?format=2500w

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11 20:25
[...]

Cornand Maas beweert in het interview /video van wel, maar kennelijk zit die glashard te liegen heeft hij het verkeerd dan.
Ftfy

Het is de toon die de muziek maakt hè

• Notlupus
Orangelights23 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:17:
[...]

Jij weet exact wat er gebeurd is dus? Knap.

Mensen snappen blijkbaar niet wat emoties zijn en wat daarbij komt kijken als je optredens geeft waar dergelijke emoties hoog op kunnen lopen. Maar gelukkig zijn hier vele mensen heel heilig :)
Ik weet net zoveel als jou, dus je kunt lekker sarcastisch op mij reageren maar dat verandert het feit niet dat Joost zijn actie blijkbaar erg genoeg was dat de EBU het nodig vond hem te diskwalificeren. De eerste diskwalificatie in 68 jaar. Maar nee, het zal vast meevallen. Het ligt niet aan Joost, natuurlijk.

• redwing
Notlupus schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:16:
[...]

Het gaat er helemaal niet om of die beelden wel of niet gebruikt worden. Het gaat er om dat hij rustig uit zijn optreden kan komen. Je zit dan vol in de emotie. Dat heeft dan ook totaal niets met diva-gedrag te maken, maar met de staat waarop een artiest na zo'n nummer van het podium af komt.

[removed]

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:45
Notlupus schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:19:
[...]

Ik weet net zoveel als jou, dus je kunt lekker sarcastisch op mij reageren maar dat verandert het feit niet dat Joost zijn actie blijkbaar erg genoeg was dat de EBU het nodig vond hem te diskwalificeren. De eerste diskwalificatie in 68 jaar. Maar nee, het zal vast meevallen. Het ligt niet aan Joost, natuurlijk.
_O- Ik vind het zeer opmerkelijk dat het mensen zo hoog zit en ze graag met hun digitale vinger willen wijzen. Wat maakt dit er nou beter op mensen? Iedereen zit te gissen. We kunnen geen conclusie koppelen aan een verhaal wat niet compleet is.

Ohja, als jij i.p.v. als jou.

• hoevenpe
Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:17:
Dan kan hij natuurlijk nog wel de camera hebben geraakt...
Waarbij 'camera' een mobieltje lijkt te zijn geweest. Geen officiële beelden dus, iemand die zelf filmpjes aan het maken was.

Begreep al niet wat een cameraploeg daar deed als vooraf afgesproken was dat er niet gefilmd zou worden.

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 11:11
[...]

"Voor zover ik weet, en nogmaals voor zover ik weet, want ik was er niet bij". Hij heeft het ook over de camera of telefoon, niet over de vrouw ansich...

[ Voor 21% gewijzigd door JoteW op 11-05-2024 19:22 ]

Twente komt eraan!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:16
Terecht of onterechte diskwalificatie, gezien alle feiten zeer waarschijnlijk nooit helemaal transparant op tafel zullen komen kan je erover blijven discussiëren. Met wat we wel ongeveer weten (feit of speculatie) kan je beide kanten wel op redeneren. Daar kom je m.i. nooit uit.

Ik heb persoonlijk echt geboeid zitten kijken de afgelopen weken en dagen naar wat Joost Klein. Soms met een glimlach en verrassend gepakt door een nummer dat in je kop gaat zitten. Bewondering voor hoe hij een zaal kan pakken en op de kop krijgt. Ergernis over zijn gedrag in interviews en bij persconferenties, dat ligt mij dan weer niet. Met uiteindelijk deze aportiose en toch ook wel anti-climax van de diskwalificatie. Erg jammer, ik had het willen zien en meemaken in de finale.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:35

13art

Moderator Mobile
[...]

Hij zegt letterlijk in het interview: 'voor zover ik weet nu want ik was er niet bij'.

Edit: @JoteW was me voor :)

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 11-05-2024 19:22 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Chip.
  • Niet online
hoevenpe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:20:
[...]

Waarbij 'camera' een mobieltje lijkt te zijn geweest. Geen officiële beelden dus, iemand die zelf filmpjes aan het maken was.

Begreep al niet wat een cameraploeg daar deed als vooraf afgesproken was dat er niet gefilmd zou worden.
Dat is ook nog een factor om mee te wegen inderdaad. Als het een mobieltje was, dan word de zaak alleen maar triester. Krijgen we vast nog te horen over een aantal dagen.

[ Voor 5% gewijzigd door Chip. op 11-05-2024 19:23 ]

• redwing
[...]
Gezien het verhaal lijkt het eerder dat de EBU het een goede reden vindt om van een lastpak af te komen. Als zelfs de politie binnen een dag het onderzoek heeft afgerond zal er toch echt weinig gebeurd zijn.

[removed]

• Notlupus
Orangelights23 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:20:
[...]

_O- Ik vind het zeer opmerkelijk dat het mensen zo hoog zit en ze graag met hun digitale vinger willen wijzen. Wat maakt dit er nou beter op mensen? Iedereen zit te gissen. We kunnen geen conclusie koppelen aan een verhaal wat niet compleet is.
Het zit hoog omdat ik het Eurovisie een heel leuk evenement vind elk jaar en dit soort gezeik er een hele nare smaak aan geeft. Dat de straf te zwaar is ben ik het mee eens maar ik kan er niet bij dat mensen zo'n actie verdedigen. Kijk lekker voor je Joost, tien seconden later zit je in je kleedkamer en heb je geen last meer van die dame. Superdom om je zo te laten gaan.

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

Het ligt niet aan Joost, natuurlijk.
geloof dat niemand hier beweert dat het niet aan Joost ligt. Hij is soms zwaar irritant, kijkend naar video materiaal van hem tot op heden

Het is de strafmaat die volgt, die is in mijn ogen (en in die van velen), niet proportioneel.
En wat hier al een paar keer voorbij is gekomen; ''het zero tolerance beleid'' van de EBU is een ware wassen neus.

• Chip.
  • Niet online
redwing schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:22:
[...]

Gezien het verhaal lijkt het eerder dat de EBU het een goede reden vindt om van een lastpak af te komen. Als zelfs de politie binnen een dag het onderzoek heeft afgerond zal er toch echt weinig gebeurd zijn.
Precies, want anders hadden ze hem direct meegenomen. Nu hebben ze het doorgegeven aan de openbaar aanklager, beslis jij maar, want volgens onze kennis kunnen we hier niks mee.

• PatrickC
Als zo dadelijk mocht blijken dat Joost wordt vrijgesproken door het Openbaar Ministerie in Zweden, dan zou ik het advies van Knoops zeer ter harte nemen en een fixe schadeclaim neerleggen bij de EBU.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Wolly
  • Niet online
hoevenpe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:20:
[...]

Dan lijkt het niet zo vreemd dat die vrouw toch aan het filmen was, ik neem aan dat de EBU niet alle mensen met een mobiel ervan op de hoogte stelt dat men bij het zien van Joost Klein geen beelden mag maken.

Misschien was ze wel een fan die bij de EBU werkt die even een videootje wilde schieten voor haar persoonlijk archief :o

• Chip.
  • Niet online
Notlupus schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:23:
[...]

Het zit hoog omdat ik het Eurovisie een heel leuk evenement vind elk jaar en dit soort gezeik er een hele nare smaak aan geeft. Dat de straf te zwaar is ben ik het mee eens maar ik kan er niet bij dat mensen zo'n actie verdedigen. Kijk lekker voor je Joost, tien seconden later zit je in je kleedkamer en heb je geen last meer van die dame. Superdom om je zo te laten gaan.
Als doende de robot vertelde. Zit totaal geen humane of context factor in je betoog.

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:55

Detmer

Professioneel prutser

Topicstarter
d-vine schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:01:
@Detmer

[Afbeelding]
@RobinNL wil jij dit regelen? Zit nu op telefoon en werkt niet fijn :) .

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Wolly
  • Niet online
Chip. schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:24:
[...]

Precies, want anders hadden ze hem direct meegenomen. Nu hebben ze het doorgegeven aan de openbaar aanklager, beslis jij maar, want volgens onze kennis kunnen we hier niks mee.
Zo werkt dat niet. Als de politie alle informatie heeft en er geen kans is op herhaling dan zet men in de regel de verdachte niet vast tot het proces.

• BeefHazard
PatrickC schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:25:
Als zo dadelijk mocht blijken dat Joost wordt vrijgesproken door het Openbaar Ministerie in Zweden, dan zou ik het advies van Knoops zeer ter harte nemen en een fixe schadeclaim neerleggen bij de EBU.
Een groepsvordering van alle kroegen in Nederland voor 'misgelopen' omzet! :Y)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• alienfruit
  • Laatst online: 03:28

alienfruit

the alien you never expected

Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:26:
Dan lijkt het niet zo vreemd dat die vrouw toch aan het filmen was, ik neem aan dat de EBU niet alle mensen met een mobiel ervan op de hoogte stelt dat men bij het zien van Joost Klein geen beelden mag maken.

Misschien was ze wel een fan die bij de EBU werkt die even een videootje wilde schieten voor haar persoonlijk archief :o
Nou ja, backstage filmen zonder te vragen lijkt mij eigenlijk al not-done. Het is niet voor niks backstage.

• rammes
  • Laatst online: 19:42

rammes

koekebakker 1e klas

Voor diegene die de theater /artiesten wereld niet kent, backstage filmen is uit den boze

Ik zou het doen!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PatrickC schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:25:
En mocht het wél kloppen en het OM wél tot vervolging overgaan, dan moet die vrouw lijkt me hetzelfde doen richting Klein, AVROTROS etc.

Virussen? Scan ze hier!

• Wolly
  • Niet online
rammes schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:29:
Voor diegene die de theater /artiesten wereld niet kent, backstage filmen is uit den boze
Bij het Eurovisie Songfestival is dat blijkbaar wel normaler.

Zomaar een paar linkjes waaruit dat blijkt/

https://eurovision.tv/gallery/backstage-grand-final
https://eurovision.tv/gal...lmo-2024-first-semi-final

• Notlupus
Chip. schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:26:
[...]

Als doende de robot vertelde. Zit totaal geen humane of context factor in je betoog.
Uit emotie reageren maakt het niet opeens acceptabel. Hooguit strafverminderend. Helaas voor ons en voor Joost is het EBU onverbiddelijk.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:25

Herman

FP ProMod
bazzemans schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:21:
Terecht of onterechte diskwalificatie, gezien alle feiten zeer waarschijnlijk nooit helemaal transparant op tafel zullen komen kan je erover blijven discussiëren. Met wat we wel ongeveer weten (feit of speculatie) kan je beide kanten wel op redeneren. Daar kom je m.i. nooit uit.

(...)
Hij reageerde op een cameravrouw. Daar zijn beelden van. Daarop zou wel vrij duidelijk naar voren komen of de sanctie terecht is, of niet. Ik ben benieuwd of die beelde ergens gaan opduiken :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Gebanned
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 00:43
[...]

Van een professionele organisatie mag je verwachten dat ze het backstage personeel gewoon instructies/gedragsregels geven.

• hoevenpe
Mag aannemen dat medewerkers bekend zijn met dit soort afspraken, backstage filmen is not done en doorgaan als je daarop afgesproken wordt niet oké.

Dan moet je als artiest niet fysiek worden maar begrijpelijk is het wel, dat mevrouw een dag later aangifte doet en niet in gesprek wil op z'n zachts gezegd opmerkelijk.

• Wolly
  • Niet online
Gebanned schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:31:
[...]

Van een professionele organisatie mag je verwachten dat ze het backstage personeel gewoon instructies/gedragsregels geven.
Dat mag je verwachten.

Net als dat je mag verwachten dat gasten zich gedragen en niet gaan lopen dreigen.

• redwing
Notlupus schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:30:
[...]

Uit emotie reageren maakt het niet opeens acceptabel. Hooguit strafverminderend. Helaas voor ons en voor Joost is het EBU onverbiddelijk.
Maar als organisatie niet de hand in eigen boezem steken is ook niet acceptabel. Of ze hadden beter door moeten geven dat er niet gefilmd mocht worden, of ze hadden het op een andere manier moeten voorkomen. Zeker omdat het al eerder was gebeurd hadden ze tijd genoeg om maatregelen te nemen.

[removed]

• BeefHazard
Herman schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:30:
[...]

Hij reageerde op een cameravrouw. Daar zijn beelden van. Daarop zou wel vrij duidelijk naar voren komen of de sanctie terecht is, of niet. Ik ben benieuwd of die beelde ergens gaan opduiken :)
Dat zij cameravrouw was wil niet zeggen dat zij een 24/7 360° camera op haar hoofd droeg. Het kan zijn dat de vermeende bedreiging gebeurde nadat zij was gestopt met opnemen. Het is nog niet eens duidelijk of zij een camera vasthield die met een netwerk verbonden was.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gebanned schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:31:
[...]

Tegenwoordig is het doodnormaal dat er bij dit soort events backstage voor op de socials ’behind the scenes’ opgenomen worden. Laten we nou niet opeens heel fake verontwaardigd doen daarover.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-11 22:42
rammes schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:29:
Ligt aan het contract. En begrip backstage. Voor de een is dat alles buiten het podium en audiotorium, voor de ander pas echt de kleedkamers.

Het contract had kunnen zeggen dat een bepaald gebied nog steeds telt als podium/filmbaar gebied.

• redwing
Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:32:
[...]

Dat mag je verwachten.

Net als dat je mag verwachten dat gasten zich gedragen en niet gaan lopen dreigen.
Het hele punt is juist dat veel artiesten niet backstage gefilmd willen worden, juist omdat ze in de emotie zitten. En omdat ze weten dat je dan niet altijd heel netjes kunt reageren.

[removed]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEfFHMWErQDljjFp7OvTczN-4g8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DxYckMw7WkfM9Bxpb5SrRIoL.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• stylezzz
  • Laatst online: 22:11
hoevenpe schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:32:
[...]
Dan moet je als artiest niet fysiek worden maar begrijpelijk is het wel, dat mevrouw een dag later aangifte doet en niet in gesprek wil op z'n zachts gezegd opmerkelijk.
Maar niet ondenkbaar. Als je jezelf al bedreigd voelt door een joost klein en vervolgens ziet wat voor shitstorm er ontstaat nadat je bij je chef bent gaan klagen snap ik wel dat mevrouw inmiddels maar heeft besloten om ergens in een hutje tussen de zweedse meren te gaan zitten om de storm uit te zitten.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 16:41
redwing schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:13:
[...]

Contractbreuk is altijd een optie. Een geldelijke boete, sure. Maar gewoonweg vanavond niet, nooit meer uitzenden. Klaar. Een harder statement kun je niet maken richting de EBU.

• redwing
psychodude schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:34:
[...]

Contractbreuk is altijd een optie. Een geldelijke boete, sure. Maar gewoonweg vanavond niet, nooit meer uitzenden. Klaar. Een harder statement kun je niet maken richting de EBU.
Tja, gezien de bedragen die hierin omgaan acht ik de kans groot dat AVROTROS dan een groot geldprobleem krijgt.

[removed]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:15
Fascinerend verhaal wel. Ik ben benieuwd naar de achtergrond van die vrouw. Waarom? Nou, omdat ze blijkbaar direct aangifte deed en niet in gesprek wilde met Klein en consorten. Dat vind ik wel erg bijzonder. Ook is dus gebleken dat het kennelijk niet zoveel voorstelt, want de politie was snel klaar met het onderzoek en hij heeft haar blijkbaar niet eens aangeraakt. Fascinerend.

• Wolly
  • Niet online
redwing schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:34:
[...]

Het hele punt is juist dat veel artiesten niet backstage gefilmd willen worden, juist omdat ze in de emotie zitten. En omdat ze weten dat je dan niet altijd heel netjes kunt reageren.
Wat @fsfikke zojuist zegt, get used to it.

De foto's van backstage staan prominent op de site van Eurovision. Hun instagram vertelt dat je de app moet downloaen voor 'exclusive backstage acces'.

Dat hoort er schijnbaar bij tegenwoordig.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/2SJDrDt8/screenshot-377.png

[ Voor 6% gewijzigd door Wolly op 11-05-2024 19:38 ]

• Martan
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:04
Vraag me dan ook af of deze vrouw ook na afloop van andere acts heeft gefilmd.
Of alleen bij onze Joost om deze lekker ff goed te stangen en misschien de fout in gaat.
Dat zou mooi zijn voor de EBU en andere partijen.
Krijg een beetje 2022 vibe erbij met het doorgestoken stemmen...

• psychodude
  • Laatst online: 20-11 16:41
redwing schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:35:
[...]

Tja, gezien de bedragen die hierin omgaan acht ik de kans groot dat AVROTROS dan een groot geldprobleem krijgt.
Betwijfel het. Met crowdfunding schat ik zo in dat er voldoende mensen geld over hebben om zich uit te spreken tegen de EBU.

• PatrickC
wildhagen schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:29:
[...]

En mocht het wél kloppen en het OM wél tot vervolging overgaan, dan moet die vrouw lijkt me hetzelfde doen richting Klein, AVROTROS etc.
Richting Klein kan ik nog snappen, maar AVROTROS slaat natuurlijk nergens op.

• graceful
  • Niet online
fsfikke schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:33:
[...]

Tegenwoordig is het doodnormaal dat er bij dit soort events backstage voor op de socials ’behind the scenes’ opgenomen worden. Laten we nou niet opeens heel fake verontwaardigd doen daarover.
Zijn account met, inmiddels 1 miljoen volgers, had meerdere backstage video's erop staan voor dat hij die allemaal verwijderde. Dus, tja :7

Hij zal wel z'n eigen show van maken ergens d:)b Hij heeft inmiddels voldoende publiciteit genoten.

• redwing
Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:35:
[...]
Wat @fsfikke zojuist zegt, get used to it.

De foto's van backstage staan prominent op de site van Eurovision. Hun instagram vertelt dat je de app moet downloaen voor 'exclusive backstage acces'.

Schijnbaar toch niet, want er was een afspraak dat hij niet gefilmt zou worden.

En dat is geen geval van get used to it, de mens werkt helaas niet zo. Er zijn wel meer artiesten bekend die je de eerste tijd na een optreden niet moet storen.

[removed]

• hoevenpe
Wolly schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:35:
Dat hangt van het moment en plaats af: bij EuroVision is 'backstage' meestal andere deelnemers met een drankje op de bank, met vlaggetjes juichen op commando.

Kan me niet herinneren artiesten te zien die van het podium aflopen, tientallen seconden na hun optreden. Daar waren blijkbaar afspraken over gemaakt, daar mag je als artiest op rekenen.

• Cartman!
  • Niet online
graceful schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:38:
[...]

Zijn account met, inmiddels 1 miljoen volgers, had meerdere backstage video's erop staan voor dat hij die allemaal verwijderde. Dus, tja :7

Hij zal wel z'n eigen show van maken ergens d:)b Hij heeft inmiddels voldoende publiciteit genoten.
Ik gebruik geen Instagram maar heb een account dus ook op volgen geklikt, hopelijk geeft hem deze massale steun wat kracht.
Pagina: 1 ... 37 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!

We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.

Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.

Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.