I served in a company of heroes.
Ja, die landen worden in willekeurige volgorde opgenoemd. Dus niet op volgorde van punten. De punten van de halve finale worden meestal na de finale bekend gemaakt.sjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:09:
[...]
De uitslag voor wie er nu naar de finale gaan.
Nederland is in ieder geval door.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Goedemorgen Jacqueline XD
[ Voor 3% gewijzigd door RobinNL op 09-05-2024 23:12 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik heb het ook niet over punten gehad. Het ging om de volgorde en is die hoeft echt niet zo willekeurig te zijn. Hoe vaak Nederland wel niet als laatste genoemd werd is niet meer op een hand te tellen.Oekiejoekie schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:11:
[...]
Ja, die landen worden in willekeurige volgorde opgenoemd. Dus niet op volgorde van punten. De punten van de halve finale worden meestal na de finale bekend gemaakt.
Nederland is in ieder geval door.
"When you grow up your heart dies"
Ik ga pas weer NPO kijken als ze Maarten van Rossem en Hans Teeuwen als commentaarduo neerzetten...
Voor mij mag peter pannenkoek het ook wel doen hoor!Oekiejoekie schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:13:
[...]
Ik ga pas weer NPO kijken als ze Maarten van Rossem en Hans Teeuwen als commentaarduo neerzetten...
Kijk nog eens goedhoevenpe schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:12:
Oostenrijk, hoezo?
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Jaaa! Beter dan Maarten vind ik zelf.masauri schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:14:
[...]
Voor mij mag peter pannenkoek het ook wel doen hoor!
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Wil je me ook ff de euro million cijfers voor morgen geven?Zeror schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:15:
Mijn stemmen hebben iig nut gehad. Alle landen door waarop ik heb gestemd.
Was het maar zo'n feestmasauri schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:16:
[...]
Wil je me ook ff de euro million cijfers voor morgen geven?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Stuur maar ik pb voor de veiligheid , anders heb ik er nog weinig aan
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 09-05-2024 23:18 ]
Van Bol.comZeror schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:18:
Dacht ff dat joost weer terug op het podium kwam, dit is een ander blauw pak.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Subliminal voting influence activated.Zeror schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:18:
Dacht ff dat joost weer terug op het podium kwam, maar dit is een ander blauw pak.
Tot zaterdag

Moge de Joost winnen
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
De #2 van vorig jaar, was nogal wat gedoe over met lorren die al eens mee deed etc.scrappy.doo schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:20:
Wat stond er op het bord wat Joost omhoog hield? Iets met käärijä????
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Finland got robbedRubman schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:21:
[...]
De #2 van vorig jaar, was nogal wat gedoe over met lorren die al eens mee deed etc.
Karrija Should've wonsjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:23:
Het bordje van Joost gaat te snel door het beeld. Ik krijg het er niet scherp voor.
Wel een goede, alleen jammer dat ze alsnog doorgaan naar de finale (als niet EU land in oorlog) in een Euro songfestival..sjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:21:
VRT heeft een kort protest tegen Israël in beeld staan.
En zo goed vond ik die schreeuw madam niet (met aangepaste tekst want anders was het te pro israel) maar he, das persoonlijk.
Ik heb het even gefilmd met mijn telefoon en ik kon er ook zoiets uit opmaken.
Er staat nog iets onder maar dit kon ik verder niet zien bij het terugkijken van de YouTube stream.sjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:28:
[...]
Ik heb het even gefilmd met mijn telefoon en ik kon er ook zoiets uit opmaken.
Sneusjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:21:
VRT heeft een kort protest tegen Israël in beeld staan.
ESF is niet van de EU maar van de EBU. Iedereen die daar lid van is mag mee doen.Humma Kavula schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:27:
[...]
Wel een goede, alleen jammer dat ze alsnog doorgaan naar de finale (als niet EU land in oorlog) in een Euro songfestival..
En zo goed vond ik die schreeuw madam niet (met aangepaste tekst want anders was het te pro israel) maar he, das persoonlijk.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 99% gewijzigd door KorteGebruiker op 10-05-2024 01:31 ]
Mijn favorieten tot nu toe zijn: Cyprus, Luxemburg, Australië en Portugal (allemaal uit show 1) en Malta, Denemarken, Letland, België, Estland en Israël (allemaal uit show 2)
Ik ben geen fan van het liedje van Joost Klein. Het happy hardcore-geluid uit de jaren 90 is leuk, hij is een geweldige performer en maakt het publiek enthousiast, maar het nummer heeft een zeer zwakke tekst en de zang is ook zwak. Veel mensen hier zijn echter erg gecharmeerd van zijn inzending. Ik hoop dat hij het goed doet in de finale, maar ik denk dat er een paar nummers zijn die veel beter zijn dan de zijne.
Ik heb niet veel aandacht besteed aan de zes reeds gekwalificeerde nummers, omdat ik ze wil horen als het er toe doet. Ik begrijp dat de 'big 5' het meeste betalen en de meeste kijkers hebben, wat essentieel is voor de EBU en het Eurovisie Songfestival, maar voor vier daarvan zijn de resultaten op zijn best middelmatig. Alleen Italië presteert een beetje behoorlijk. Mogelijk omdat het Sanremofestival al heel prestigieus is en de winnaar daarvan naar het Songfestival gaat.
Your Friendly Neighborhood Moderator
https://www.telegraaf.nl/...tival-per-ongeluk-te-zien
Wanneer we dat een beetje als graadmeter nemen als bandbreedte waarbinnen gestemd is gisteren dan zou Israël zonder al te veel moeite op de overwinning af gaan.
Ben benieuwd wat dat dan voor volgend jaar zou betekenen, de EBU komt dan wel in een lastige positie wanneer men naar Israël moet voor de finale. (Niet op de minste plaats qua boycot en/of protest van deelnemers)
Vergeet niet dat Duitsland samen met VK een historische wedstrijd binnen de wedstrijd hebben, wie haalt de minste punten op de Zaterdag en jaarlijks proberen buiten de top tien te eindigen.Jorgen schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 04:53:
Ik heb beide halve finales gezien. De 2e show bevatte meer goede nummers dan de eerste. Muv Joost Kleins Europapa,had ik vooraf nog geen enkel nummer gehoord omdat ik me graag laat verrassen.
Mijn favorieten tot nu toe zijn: Cyprus, Luxemburg, Australië en Portugal (allemaal uit show 1) en Malta, Denemarken, Letland, België, Estland en Israël (allemaal uit show 2)
Ik ben geen fan van het liedje van Joost Klein. Het happy hardcore-geluid uit de jaren 90 is leuk, hij is een geweldige performer en maakt het publiek enthousiast, maar het nummer heeft een zeer zwakke tekst en de zang is ook zwak. Veel mensen hier zijn echter erg gecharmeerd van zijn inzending. Ik hoop dat hij het goed doet in de finale, maar ik denk dat er een paar nummers zijn die veel beter zijn dan de zijne.
Ik heb niet veel aandacht besteed aan de zes reeds gekwalificeerde nummers, omdat ik ze wil horen als het er toe doet. Ik begrijp dat de 'big 5' het meeste betalen en de meeste kijkers hebben, wat essentieel is voor de EBU en het Eurovisie Songfestival, maar voor vier daarvan zijn de resultaten op zijn best middelmatig. Alleen Italië presteert een beetje behoorlijk. Mogelijk omdat het Sanremofestival al heel prestigieus is en de winnaar daarvan naar het Songfestival gaat.
[ Voor 71% gewijzigd door TIGER1125 op 10-05-2024 08:01 ]
Ik wil niet te politiek zijn, maar vind het persoonlijk jammer dat er door bijvoorbeeld Italië bijna 40% op Israël wordt gestemd. Oekraïne won een paar geleden ook vanwege de situatie daar. Dat kan niet het uitgangspunt zijn in mijn optiek.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Klopt helemaal, op deze manier gaat het festival zeker naar de knoppen. Je mag dit degenen die het festival politiek hebben gemaakt verwijten. Die groep is weliswaar klein, maar zeer luidruchtig (en vernielzuchtig). De overgrote meerderheid van de bevolking moet er niets van hebben en pakt nu dit middel aan om haar ongenoegen te uiten.THE_BASE schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 07:54:
Zaterdag dus als 5e aan de beurt. Geloof niet dat dat per se een gunstige positie is voor onze Joost.
Ik wil niet te politiek zijn, maar vind het persoonlijk jammer dat er door bijvoorbeeld Italië bijna 40% op Israël wordt gestemd. Oekraïne won een paar geleden ook vanwege de situatie daar. Dat kan niet het uitgangspunt zijn in mijn optiek.
Zou me niets verbazen als er zaterdag een 'technische storing' is bij het televoten
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Wat ik las is dat dit een keuze van Joost is. Ik verwacht dat ze voor de finale wel een stuk met meer energie late zien.Justevo schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:17:
Waarom zijn de visuals uit de clip eigenlijk niet gebruikt? Of mag dat niet. Dat brandende huis etc.
Ik vind het een tof nummer, anders dan de rest. Ze mogen van mij wel winnen, alhoewel dat toch niet gaat gebeuren. Het valt teveel buiten het kader van een 13-dozijn pop/rock liedje.sjaool schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 00:58:
Ierland heeft met hun optreden 3.9 miljoen views in twee dagen tijd. 1 miljoen meer dan Baby Lasagna. Verrassend.
Dat zeiden ze toch ook over het WK in Qatar.TIGER1125 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 07:51:
Ben benieuwd wat dat dan voor volgend jaar zou betekenen, de EBU komt dan wel in een lastige positie wanneer men naar Israël moet voor de finale. (Niet op de minste plaats qua boycot en/of protest van deelnemers)
[...]
Veel blablabla, maar voor de roem en het potentieel geld doen ze toch allemaal mee.
Er hebben al vaker outsiders gewonnen met een aparte act. Ik zou dus niet verrasd zijn als ze zouden winnen.segil schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 08:40:
[...]
Ik vind het een tof nummer, anders dan de rest. Ze mogen van mij wel winnen, alhoewel dat toch niet gaat gebeuren. Het valt teveel buiten het kader van een 13-dozijn pop/rock liedje.
Beetje twitter volgend is dit niet alleen in Italië gebeurd. De televote zullen ze ruim winnen en ik denk dat dat genoeg gaat zijn. Vind het verder ook niet een heel slecht liedje.TIGER1125 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 07:51:
Italië heeft gisteren "per ongeluk?" de cijfers van de (Italiaanse) televoters gelekt, meer dan 39% voor Israël.
https://www.telegraaf.nl/...tival-per-ongeluk-te-zien
Wanneer we dat een beetje als graadmeter nemen als bandbreedte waarbinnen gestemd is gisteren dan zou Israël zonder al te veel moeite op de overwinning af gaan.
Eurovisie hoort om de liedje te gaan maar het politieke aspect geeft het festival wel een extra dimensie die ik wel interessant vind.
Ik kijk niet elk jaar maar als ik kijk doe ik dat op de BBC, heb ik nu niet en daarom via Youtube gekeken. Is Graham Norton een beetje sterk dit jaar?
Een vrouw half ontbloot dansend vs een man in een vreemd blauw pak. Hmm I wonder whysjaool schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 08:26:
Bij het aantal views op YouTube voor de tweede halve finale staat Joost op 511.544 weergaven achter Griekendland met 690.021 weergaven. Die laatste staat alleen al een uurtje langer op. De rest blijft redelijk ver achter.
Ik vind het liedje van Israël wel heel mooi, ongeacht de situatie daar.THE_BASE schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 07:54:
Zaterdag dus als 5e aan de beurt. Geloof niet dat dat per se een gunstige positie is voor onze Joost.
Your Friendly Neighborhood Moderator

Blij voor Nederland dat Joost zo een knap prestatie heeft neergezet, dikke pluim van deze Belg !
Mustii ....
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar ik vond het enorm zwak gezongen, geen uitstraling en eigenlijk een terechte uitschakeling.
Het is een mooi lied en de zang was erg goed. Erg gaat alleen iets met het stemmen want dat lijkt niet geheel objectief te gaan worden. Dit wordt vooral bepaald door sympathie stemmen net als een paar jaar terug met Oekraïne..Jorgen schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:11:
[...]
Ik vind het liedje van Israël wel heel mooi, ongeacht de situatie daar.
Ik vond het eigenlijk maar een beetje nietszeggend, wel met een aardige stem gezongen. Echt geen materiaal wat er met kop en schouders bovenuit zou steken, ook al wat menig concurrent gewoon waardeloos.Jorgen schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:11:
[...]
Ik vind het liedje van Israël wel heel mooi, ongeacht de situatie daar.
Ik vrees voor een enorme bulk aan sympathie-stemmen, een Oekraïne 2.0. En dat maakt heel Eurovision een beetje meh voor mij. Het mag allemaal wat minder bloot, minder politiek-getint en minder om de snelle lichtshows; ga gewoon weer eens zingen.
---
Trouwens, met vlagen kon dit wel Eurovision Playbackfestival genoemd kunnen worden. Henny Huisman had niet misstaan als presentator.
Nederland
Ierland (wat een prestatie zeg...)
Italië
Ukraine (mooi liedje)
Croatië zegt me eigenlijk weinig tot niets, buiten dat het een immense Rammstein - Dicke Titten rip off is
Ik vond het juist 1 van de betere nummers.Humma Kavula schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:27:
[...]
Wel een goede, alleen jammer dat ze alsnog doorgaan naar de finale (als niet EU land in oorlog) in een Euro songfestival..
En er zijn wel meer landen door die niet bij de EU horen (gisteravond alleen al Armenie, Noorwegen en Zwitserland). En het is geen Europees festival, maar wordt georganiseerd door de EBU. Ja, er staat Euro in die naam, maar er zijn wel meerdere landen van buiten Europa lid (o.a. Marokko, Egypte, Israel en nog wat landen rondom de Middellandse Zee).
De muziek komt van band en achtergrond zang kan ook van band komen. De hoofdzang is live,eric.1 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:22:
[...]
Trouwens, met vlagen kon dit wel Eurovision Playbackfestival genoemd kunnen worden. Henny Huisman had niet misstaan als presentator.
https://eurovision.tv/about/how-it-works
Dat is het punt, geregeld was de achtergrond-zang meer prominent aanwezig dan de hoofdzang waardoor het een beetje raar overkwam.[Roland] schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:30:
[...]
De muziek komt van band en achtergrond zang kan ook van band komen. De hoofdzang is live,
https://eurovision.tv/about/how-it-works
Eens, het was wel één van de beteren. Helaas geeft het politieke aspect niet altijd de terechte winnaar de winst, dat had Sam Ryder in '22 bijvoorbeeld moeten zijn. (was zelfs een beetje sneu voor 'm)[Roland] schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:02:
[...]
Beetje twitter volgend is dit niet alleen in Italië gebeurd. De televote zullen ze ruim winnen en ik denk dat dat genoeg gaat zijn. Vind het verder ook niet een heel slecht liedje.
Eurovisie hoort om de liedje te gaan maar het politieke aspect geeft het festival wel een extra dimensie die ik wel interessant vind.
Ik kijk niet elk jaar maar als ik kijk doe ik dat op de BBC, heb ik nu niet en daarom via Youtube gekeken. Is Graham Norton een beetje sterk dit jaar?
Norton komt helaas alleen op de zaterdag om de hoek kijken, maar als de voorgaande jaren een goede graadmeter zijn dan zit dat wel snor. Mocht het niet leuk zijn of echt vervelend worden dan schakel ik persoonlijk altijd richting de Belg. Heb namelijk niet goed op het netvlies hoe politiek gekleurd het commentaar van Norton is ten aanzien van het hele Israël/Gaza verhaal.
Ik vind dat je als commentator van het Songfestival natuurlijk wel wat zelfspot moet hebben en ook niet al te serieus moet becommentariëren, kritiek op een land mag maar dat moet meer op de act gericht zijn en minder op de Politiek die een land voert. Daar moet je als commentator ook gewoon ver vandaan blijven levert alleen maar gezeik op. Norton en die van de Belg, hebben door de jaren heen laten zien erg goed kritiek en tot in het absurde een mening te kunnen hebben op de act.
[ Voor 16% gewijzigd door TIGER1125 op 10-05-2024 09:41 ]
Vandaag maar even voldoende proviand inslaan, anders red ik het niet.Oekiejoekie schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 02:29:
De loting voor de finale is binnen. Nederland staat als 5e act op het programma. Dat wordt een lange zit tot het eind van de avond...
Oostenrijk als laatste, hopelijk blijft die 90s eurodance niet te veel bij de stemmers hangen.
Ik ga de show morgen in Oostenrijk met Oostenrijkse vrienden kijken - dus nee, liever niet laatsteVeertienKaVier schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:43:
[...]
Vandaag maar even voldoende proviand inslaan, anders red ik het niet.
Oostenrijk als laatste, hopelijk blijft die 90s eurodance niet te veel bij de stemmers hangen.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Ik hoor dat wel meer, dat mensen verwachten dat ze in de finale (wat dan ook) anders gaan doen. Maar dat mag dus niet. Vanaf dat ze de eerste 30 seconden van de tweede repetitie hebben vrijgegeven was al bekend dat dat ook de recap-beelden zouden zijn. Die moeten daar namelijk uit komen (tenzij je daar ruim van tevoren een uitzondering voor had aangevraagd bij de EBU).kezzza schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 08:28:
[...]
Wat ik las is dat dit een keuze van Joost is. Ik verwacht dat ze voor de finale wel een stuk met meer energie late zien.
Zou natuurlijk kunnen dat ze speciaal voor de finale een uitzondering hebben aangevraagd, maar ligt wat mij betreft niet voor de hand. Echt grote verrassingen (waar iedereen over fantaseerde) zijn er verder ook niet geweest.
Ga maar uit dat het zaterdag precies zo is als gisteren.
Iets anders: waarom zingt Joost niet alle zinnen helemaal? Vooral deze voelen voor mij als een steentje in mijn schoen: hij zingt "dus de bus naar Polen" in plaats van "dus neem de bus naar Polen" en na "er is niemand die me..." spreekt hij het woord "helpt" niet uit.
Anoniem: 2080528
Het Frank Boeijen efectZentbeer schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:10:
Iets anders: waarom zingt Joost niet alle zinnen helemaal? Vooral deze voelen voor mij als een steentje in mijn schoen: hij zingt "dus de bus naar Polen" in plaats van "dus neem de bus naar Polen" en na "er is niemand die me..." spreekt hij het woord "helpt" niet uit.
🎶 Ga die wereld ui
Een seconde en rij snel door die werel ui
Ga die wereld ui
Een seconde en kijk goed ron in ons paradij
En vraag niet naar de we, want iedereen is de weg kwij🎶
En Joost is nogal een Frank Boeijen fan zie:
"Het boeit Frank niet maar ik vind van Frank Boeijen best aardig" - Joost Klein 4
Het hele nummer Dutch Classic 2020 (https://genius.com/Joost-dutch-classic-2020-lyrics)
In rap gebeurt dat wel vaker. Maar dit is niet het moeilijkste nummer ooit om te rappen, zeker omdat hij amper wat doet tijdens het refrein. Het is inderdaad wat slordig.Zentbeer schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:10:
[...]
Je slaat de spijker op z’n kop!eric.1 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:22:
[...]
Ik vond het eigenlijk maar een beetje nietszeggend, wel met een aardige stem gezongen. Echt geen materiaal wat er met kop en schouders bovenuit zou steken, ook al wat menig concurrent gewoon waardeloos.
Ik vrees voor een enorme bulk aan sympathie-stemmen, een Oekraïne 2.0. En dat maakt heel Eurovision een beetje meh voor mij. Het mag allemaal wat minder bloot, minder politiek-getint en minder om de snelle lichtshows; ga gewoon weer eens zingen.
---
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Doet me een beetje denken aan Frodo/Elijah Wood.Jorah_Newstone schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:13:
Bij deze de Joost Klein bouw zelf een kubus:
[Afbeelding]
Dat is wel altijd heel leuk, in een ander land kijken. Veel plezier!Garyu schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:00:
[...]
Ik ga de show morgen in Oostenrijk met Oostenrijkse vrienden kijken - dus nee, liever niet laatste.
Hoop dat alles goed met hem is.
Volgens het NOS-journaal van 15.00 uur heeft de organisatie een incident met Joost Klein under investigation...Zentbeer schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 14:46:
Hm, wat zou dit nu weer zijn? Joost (vooralsnog zonder uitleg/toelichting) afwezig bij de repetitie voor zaterdag: https://www.ad.nl/songfes...le-songfestival~adf7cc86/
Hoop dat alles goed met hem is.
https://nos.nl/artikel/25...-voorlopig-geen-repetitie
[ Voor 10% gewijzigd door Oekiejoekie op 10-05-2024 15:09 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ludieke stunt of echt iets aan de hand?Oekiejoekie schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:08:
[...]
Volgens het NOS-journaal van 15.00 uur heeft de organisatie een incident met Joost Klein under investigation...
Misschien moeten ze ff met Joost praten over zijn overwinningsspeech, mocht hij gaan winnen, dat ie niet verkeerde dingen gaat zeggen.Oekiejoekie schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:08:
[...]
Volgens het NOS-journaal van 15.00 uur heeft de organisatie een incident met Joost Klein under investigation...
Als het dit is, heeft Joost denk ik wel een probleempje.... Ik ben benieuwd hoe de EBU dat op gaat lossen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik vermoed het ook.
Op social media lees ik hier en daar dat ie voorlopig geschorst is.
Dit topic is gesloten.
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.