"When you grow up your heart dies"
Werkte gisteren voor Real ook...
[ Voor 23% gewijzigd door hoevenpe op 09-05-2024 22:51 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het is juist de essentie en achterliggende gedachte bij het nummer. Ik vind het persoonlijk wel mooi.sjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:50:
Ik denk dat ze dat stukje van Joost hebben gekozen omdat hij daar direct in de camera kijkt. Visuele connectie dus.
Waarom? Omdat het kan!!
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Party met een after begrafenis meer..masauri schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:50:
Afhankelijk van wie er door gaat kan het zaterdag wel lijken op een live duivelsaanbidding, uitdrijving en begrafenis met afterparty!
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Daarom ook de ondertiteling denk ik.Lolhozer schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:52:
[...]
Het is juist de essentie en achterliggende gedachte bij het nummer. Ik vind het persoonlijk wel mooi.
Genoeg drank ik huis dan maar.
En cake...
Opzich wel, maar het is niet hetgeen wat blijft hangen om stemmen te trekken.Lolhozer schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:52:
[...]
Het is juist de essentie en achterliggende gedachte bij het nummer. Ik vind het persoonlijk wel mooi.
Zeker door AI, die klaarblijk weer geen hol er van snapt.sjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:50:
Ik denk dat ze dat stukje van Joost hebben gekozen omdat hij daar direct in de camera kijkt. Visuele connectie dus.
Dit gaat echt punten kosten joh......
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Mooi dat hij zich daar dan niets van aantrektShinji schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:52:
[...]
Opzich wel, maar het is niet hetgeen wat blijft hangen om stemmen te trekken.
Waarom? Omdat het kan!!
The chase is better than the catch
[ Voor 63% gewijzigd door sambalbaj op 09-05-2024 22:56 ]
Heeft die dat zelf bepaald dan?Lolhozer schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:54:
[...]
Mooi dat hij zich daar dan niets van aantrekt
Jup, onbegrijpelijk....Quad schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:54:
Wut, noemen ze scooter daadwerkelijk loser?
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Vast sarcastisch bedoeld, maar komt wel heel kansloos over.
nggyu nglyd
Werd hiervoor gezegd van wel
Waarom? Omdat het kan!!
Sloeg volgens mij meer op zn liedje dan hemzelf.Quad schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:54:
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Stukje is gekozen vanwege ondertiteling en boodschap.
Wat betreft wel of niet door het is vol overtuiging de ene of andere kant op en niets er tussenin.
Vind zelf dat lalala Balkan beat achtige nummertje wel lekker. Zou het lekker doen in de tent op de laatste dag van Lowlands.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Staat de act niet helemaal vast nu dan? Het lijkt mij dat er nu een soort van 'parc fermé' is wat betreft regie, staging etc. (sorry voor de F1 vergelijkingralpje schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:56:
Mark my words: dit stukje in de round-up is voorsorteren op iets wat rondom zijn ouders/vader in de 'grote' finale in de graphics terug gaat komen.
Omdat ze geprobeerd hebben mee te doen met het Songfestival maar dat niet lukte. Met Joost is er nu toch nog wat Scooter op het Songfestival podium.Quad schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:54:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hij wist dat het kwam en zong zelfs mee, voor extra "impact".... en bij de 2e herhaling boeit het toch niet want 20 sec later sluiten de lijnen.... vast een idee van die gekke Gover Meit iddsjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:50:
Ik vind van welhoevenpe schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:58:
Zijn er meer of minder dan 5 nummers slechter dan Joost, dat is het enige wat nu telt.
6. Vanavond 16.hoevenpe schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:58:
Zijn er meer of minder dan 5 nummers slechter dan Joost, dat is het enige wat nu telt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tenenkrommend slecht altijd dit soort stukjes tussendoor..carpebios schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:58:
Pffff hoelang rekken ze dit nog uit.
Wanneer je overdag werkt bij de wasstraat en meteen door moet naar het songfestival#Eurovision #Eurovision2024 #ESF24 pic.twitter.com/bHe4q28qVp
— Jasper Schilder (@jasperschilder) 9 mei 2024
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
De notaris buigt zich nog even over de stemmen voordat ze de uitslag bekend maken.carpebios schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:58:
Pffff hoelang rekken ze dit nog uit.
12 points!Harribo schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:00:
Kan je ook op dit nummer stemmen?
Dat is vast een Japanner die uit respect boven de stemmen blijft hangen met z’n buiging.sjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:59:
[...]
De notaris buigt zich nog even over de stemmen voordat ze de uitslag bekend maken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Correctie: Th3 Power Of Water
[ Voor 14% gewijzigd door PatrickC op 09-05-2024 23:03 ]
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik vraag mij af in hoeverre de bookmakers de stemming uiteindelijk bepalen. Er zullen toch mensen gevoelig zijn voor de peilingen en dus ook zo stemmen.Justevo schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:59:
44% voor Kroatië bij de bookmakers. Volgens mij hebben ze het altijd wel bij het rechte eind.
Wilde het net zeggen. De show van Nederland was echt heel goed.PatrickC schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:00:
In Nederland hadden we het geweldige Sweet Water van Davina Michelle… Zweden komt met deze bagger aanzetten.
Sowieso schrijf je zo!
De hele show zat gewoon goed in elkaar!Quad schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:01:
[YouTube: Davina Michelle - 'The Power of Water' | First Semi-Final | Eurovision 2021]
Hier, een toffere interval act. (een van de beste ooit mi)
Technisch met afstand het beste liedje van de afgelopen 20 jaar aan songfestival. De hoeveelheid key changes in het liedje zijn echt enorm! Heel goed gedaan!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
I served in a company of heroes.
Inzending Finland vorig jaar, Käärijä is ook groot ondersteuner van Joost. En samen brengen ze een nummer "TRAFFIC" binnenkort uitVuvuzela schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:03:
Geen idee waar ik naar kijk, maar dit is best leuk.
Klopt, daar hebben ze echt een nieuwe standaard neergezet. Geweldige show.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Dat valt prima binnen de zelfspot van Zweden. We promise we won't win again... loldavidov schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:05:
Totaal verkeerde plek om dit te vragen, maar hebben ze vaker een 2e plek terug laten komen het jaar erna? Ik ben er blij mee iig.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik vond het ook niet goed in beeld gebracht. Het begin was al niet goed. Dan moet je Joost vol in beeld hebben.hoevenpe schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:05:
Joost is een mooi voorbeeld hoe de clip het nummer veel beter maakt, niet slecht gezongen maar het kwam zonder beelden veel minder binnen.
Zeker! De landen hebben daar na ons nog niet aan getipt vind ik zelf.Quad schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:05:
[...]
Klopt, daar hebben ze echt een nieuwe standaard neergezet. Geweldige show.
Rock the Roof vond ik ook vet
Of onze dark humor
De volgorde van de uitslag horen we pas na de finalesjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:08:
Zul je zien dat ze wachten tot het laatste met het bekendmaken of Nederland door is of niet.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
De uitslag voor wie er nu naar de finale gaan.Oekiejoekie schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:09:
[...]
De volgorde van de uitslag horen we pas na de finale
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Een keer vroeg
Dit topic is gesloten.
![]()
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.