Wat een performance, hij gaat door hoor, kan niet anders.
Heel erg gaaf Joost!
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Kippevel van dat publiek!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kreeg iedereen mee! Goed gehakt ook! Z’n stem viel mij tegen…
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
40 jaar geleden ja.
"When you grow up your heart dies"
Zijn stem leek soms wat minder, maar het hakken ging wel lekker goed!gambieter schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:34:
Het viel me wat tegen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Pun IntendedQuad schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:34:
Kippenvel!
Bla Bla Bla
Wat als er geen 10 goed genoeg zijn?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is verre van mijn kopje thee maar hij voert het goed en energiek op
Ik blijf erbij: Barry uit New Kids moet met z'n vorkheftruck live door een stapel TV's rijden...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik moet hem nog een keer pauzeren op het Windows blue screen want ik wil wel even lezen wat daar nu op stond.
Maakt allemaal geen reet uit. Hij gaat winnen!Maarten_E schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:33:
Kan niet zeggen dat Joost heel goed aan het zingen is, vrij kortademig.
Dan sluiten de minst slechte aan...G_Dragon schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:35:
Wat als er geen 10 goed genoeg zijn?
Iets van "loading graphics"sjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:36:
Ik moet hem nog een keer pauzeren op het Windows blue screen want ik wil wel even lezen wat daar nu op stond.
Het had leuk geweest als ze hem alleen voor dat Welkom in Europa jongu hadden opgetrommeld.hoevenpe schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:35:
Ik blijf erbij: Barry uit New Kids moet met z'n vorkheftruck live door een stapel TV's rijden...
Ik hoopte oprecht stiekem op hem of elstakhoevenpe schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:35:
Als ik hem moet vergelijken met waar velen hem mee vergelijken, Käärijä, dan staat hij daar maar wat… Hij zal vast de finale halen maar zelfs zevende, wat de bookies momenteel voorspellen, lijkt me te enthousiast. Heel middelmatig zo zonder de musicvideo.
In de rustigere stukken heb ik Joost wel beter gehoord? Toch zenuwen? Kan ook de emotie zijn geweest dat hij nu heeft gedaan wat hij zijn ouders heeft beloofd ooit.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Prima feestje, maar inderdaad qua zang niet top. Maakte zinnen niet af. Maar wel goed genoeg om door te gaan. Toch? Toch?! TOCH!!!
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Noorwegen, Armenië en Tsjechië mogen van mij door. En Estland natuurlijk!
Joost heeft prima optreden gegeven. Zou hij de nieuwe chachacha zijn?
Joost was wel vermakelijk. Goed gehakt hoor, moet je echt kunnen anders ziet het er niet uit.
En Nederland!VeertienKaVier schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:37:
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Waar staat ekow voor?StefanVerkerk schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:36:
Hehe, vol met visuele verrassingen die act
[Afbeelding]
Dat sowieso.
Zal wel doorgaan, beetje Q1 van F1.
Verwacht dat Israël er sowieso uit gaat, sowieso vier die minder waren.
Mis wel een echte liveact.
Verwacht dat Israël er sowieso uit gaat, sowieso vier die minder waren.
Mis wel een echte liveact.
Eens met bovenstaande. Goed genoeg om door te gaan, publiek ging er lekker op. Maar zie het hem niet ver schoppen in de finale.
Waarom laten ze nou dit stukje zien van Joost voor het stemmen?!
Hoeft van mij niet door
Malta
Albania
Greece
Denmark
San Marino
Belgium
Mag van mij wel door
Switzerland
Czechia
Austria
Armenia ( sowieso) lekker een eigen feestje
Latvia
Nederland
Georgia
Estonia (100% goed)
Israel
Norway
Malta
Albania
Greece
Denmark
San Marino
Belgium
Mag van mij wel door
Switzerland
Czechia
Austria
Armenia ( sowieso) lekker een eigen feestje
Latvia
Nederland
Georgia
Estonia (100% goed)
Israel
Norway
Waarom moet ik nou weer betalen met credit card voor het stemmen..... Laat maar.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 09-05-2024 22:39 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Die recap laat alleen het laatste stukje zien, wtf?
En IsraëlVeertienKaVier schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:37:
Idd, onbegrijpelijk...RobinNL schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:39:
Bepaalt de delegatie dat zelf of doet de regie dat?RobinNL schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:39:
Echt hè….RobinNL schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:39:

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ja leuk toch?Frieda schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:34:
wat een gekte in die zaal joh! fantastisch!
Elect a clown, expect a circus.
Ja laat ook maar iddZeror schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:39:
Waarom moet ik nou weer betalen met credit card voor het stemmen..... Laat maar.
Dat is al van tevoren bepaald heb ik vanmiddag gehoord. Ik denk dat ze op het emotionele in willen spelen. Ik zou dat stukje met Welkom in Europa jongu hebben gekozen.RobinNL schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:39:
Ik heb geen idee, maar ze konden beter het refrein laten zien of het hakken.StefanVerkerk schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:40:
[...]
Bepaalt de delegatie dat zelf of doet de regie dat?
Is hij nou pro-Woke of anti-Woke?masauri schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:39:
Draai t eens om...
Maakt nogal wat uit met de stemmen.
Zeror schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:39:

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Het begin was wel een octaaf lagerDetmer schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:34:
Heel erg gaaf Joost!
Och, bij het eerste nummer was de zang niet eens inbegrepen in de recapRobinNL schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:39:
Mag Hans Teeuwen het liedje zingenhoevenpe schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:35:
Hey Rikkert, das een geintje...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ja tuurlijk!sjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:40:
[...]
Dat is al van tevoren bepaald heb ik vanmiddag gehoord. Ik denk dat ze op het emotionele in willen spelen. Ik zou dat stukje met Welkom in Europa jongu hebben gekozen.
Ben het wel hier me eens. De act was niet top. Stem matig. Gaat sowieso door een het einde maakt het nummer ook heel sterk. Hoop dat het vocaal beter is zaterdag.Notlupus schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:37:
Als ik hem moet vergelijken met waar velen hem mee vergelijken, Käärijä, dan staat hij daar maar wat… Hij zal vast de finale halen maar zelfs zevende, wat de bookies momenteel voorspellen, lijkt me te enthousiast. Heel middelmatig zo zonder de musicvideo.
Maar goed. Heel de zaal die zingt mee. Hoe vet
Sowieso schrijf je zo!
Het is een anagram van ewok, die harige beestjes uit Star Wars.hoevenpe schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:40:
[...]
Is hij nou pro-Woke of anti-Woke?
Moet je maar willen zo op de cam
Nou als mensen op basis van de recap moeten stemmen....
Welke idioot heeft dat laatste stukje, zonder zang, gekozen?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Iedereen krijgt een mooi stuk en Joost dat trieste stukje. Laat dat hak stukje dan zien
Idd geen zin in, en de alternatieven zoals big tech pay liever ook niet, ik heb uiteindelijk maar een ouderwetse sms verstuurd. Hoop dat Europees ideal snel door gaat
Oh hey mooie dame.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat Govert Meit daar achter zit.MazeWing schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:41:
Nou als mensen op basis van de recap moeten stemmen....
Ik hoor net dat ze hoi terug zegtQuad schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:42:
Oh hey mooie dame.
Jij bent haar nummer 1. 😍😍
⏩ PVOutput☀️
Heel het evenement trollen voor een half miljard kijkers, waarom niet?alexbl69 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:41:
Mag Hans Teeuwen het liedje zingen.
Hey Rikkert, das een geintje...

Zolang iedereen het in zijn eigen straatje interpreteert levert dat de meeste stemmen ophoevenpe schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:40:
[...]
Is hij nou pro-Woke of anti-Woke?
Ik krijg een klein beetje een Patty Brard gevoel bij deze zangeres, qua uiterlijk.
Vooraf nog niks gehoord hebbende viel Tsjechië wel positief op.
Israël is eigenlijk ook gewoon een goed optreden
Israël is eigenlijk ook gewoon een goed optreden
Ik luister nu sowieso via een stereo setup dus dat maakte voor mijn verder niks uit en de BBC uitzending klinkt een stuk harder en voller. Ziggo via dvb-c overigens en VRT hierop is enkel een stereo kanaal(?). NPO staat ook standaard op het stereokanaal en moest het volume ook een stuk opkrikkensjaool schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:19:
[...]
BBC is bij mij stereo. VRT en NPO surround. BBC en NPO zijn veel zachter dan de VRT. Dus ben bij de Belgen blijven hangen. Het commentaar is daar ook prima.
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 09-05-2024 22:45 ]
Dus pro-woke, anti-woke (ekow) en Star Wars fans dusShinji schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:43:
[...]
Zolang iedereen het in zijn eigen straatje interpreteert levert dat de meeste stemmen op
Ik ook, kon niet op haar naam komen.RobinNL schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:44:
Ik krijg een klein beetje een Patty Brard gevoel bij deze zangeres, qua uiterlijk.
⏩ PVOutput☀️
zelfde chirurg misschienRobinNL schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:44:
Video in tweet:
Europapa from the press center! 🇳🇱 #Eurovision2024 pic.twitter.com/HaK3PHeLoF
— Songfestival.be (@Songfestival_be) 9 mei 2024
Waar blijft Lordi?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Dat is toch die "comedian" met recent een show die zo enorm slecht was?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Zo, zoutjespauze. Iets gemist?
Leg eens uit?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Doen je speakers het nog?VeertienKaVier schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:45:
Dan niet...
Geweldig haha
Er komen allerlei blast from the past voorbij.VeertienKaVier schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:45:
Elect a clown, expect a circus.
Yep, voorheen Stefano Keizers.MazeWing schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:45:
[...]
Dat is toch die "comedian" met recent een show die zo enorm slecht was?
Zojuist had je nog een compilatie met alle liedjes, en dan word je dus getrakteerd met het laatste stukje van Joost zijn liedje...
Waarom gewoon niet halverwege?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Nou dan kan ie weer wat op z'n lijstje zetten met dingen die hij niet kan!
Wat is dit voor slecht nummer zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nog een keer!AW_Bos schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 22:47:
Zojuist had je nog een compilatie met alle liedjes, en dan word je dus getrakteerd met het laatste stukje van Joost zijn liedje...
⏩ PVOutput☀️
Haha cool!
Ik vind Tsjechië steeds leuker worden.
Die van Zwitserland, zo sta ik er ook bij na 10 biertjes.

⏩ PVOutput☀️
Stemmen via SMS kan ook nog gewoon.
Hoe kan ik stemmen tijdens de halve finales?
Je kunt vanuit Nederland alleen stemmen tijdens de tweede halve finale. Stuur een SMS bericht naar 2580 met het getal 1 t/m 15 in het bericht of bel naar 0909 03 -01 tot 0909 03 -15 (de laatste getallen 01 t/m 15 staan voor de act). Je kunt niet op Joost Klein (Nederland) stemmen.
Je kunt op 9 mei stemmen vanaf het einde van de laatste act, dat zal ongeveer om 22.30 uur zijn. De stemming sluit 15 minuten later, dus wees er snel bij!
Je kunt ook online stemmen via esc.vote of download de officiële Eurovision app.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit topic is gesloten.
Let op:
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.
Graag voordat je op verstuur bericht klinkt even doorlezen of het niet te ver gaat met je tekst!
We weten nog niet wat er exact is gebeurd, dus daarover speculeren doen we dan ook het liefst niet of in ieder geval met bronnen die iets toevoegen. Niet ieder X bericht is even goed te verifiëren. Voor je het weet vallen we over elkaar om iets wat niet eens waar is.
Verder let even op, het is uiteindelijk wel het songfestvial, draait het om het evenement, de liedjes en dus niet:
• De politieke situatie in Israël of politiek in het algemeen.
• We gaan geweld niet goedpraten.
• We sluiten landen niet zomaar uit.
Puur alleen al, omdat het een te beladen onderwerp is en daarnaast off-topic.