Babboe bakfiets terugroepactie

Pagina: 1 ... 9 ... 42 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• londemanmp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-06 19:12
Vaak helpt een U voor het framenummer te zetten wel.

Op mijn city mountain begint het met WSP en wordt ook niet herkent, op de factuur van Babboe staat er UWSP en dan krijg ik wel de juiste info.

Of dat bij de andere modellen ook zo werkt geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ps4mm schreef op maandag 8 april 2024 @ 16:11:
@Kurios ik vermoed dat de vorige eigenaren van onze City-E dit ook hebben gedaan. Heb jij ook bij het voorwiel een GB19 en bij de trapas een GB18(of ouder) code staan?
Ik probeer de vorige eigenaar te traceren om deze vraag beantwoord te krijgen maar als jij hetzelfde hebt dan is het ook duidelijk.

Verder staan we er hetzelfde in, m.i. is het na de eerdere reparatie-actie weer een 'nieuwe' fiets geworden dus bouwjaar 2019
Dat is toch totaal onlogisch? Bij reparatie wordt nooit de fabrieksgarantie verlengd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wolly schreef op maandag 8 april 2024 @ 18:23:
[...]

Dat is toch totaal onlogisch? Bij reparatie wordt nooit de fabrieksgarantie verlengd.
De reparatie heeft echter het probleem niet opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-06 16:37
Net even gekeken, heb in februari vorig jaar 3100 euro betaald voor onze City-E. Als ik nu ga kijken welke bakfiets ik heel graag als alternatief zou willen binnen de Accell groep dan kom ik bij de Carqon Classic uit... a 6000 euro. Beide prijzen zijn consumentenverkoopprijzen. Ik vermoed dat Babboe ons morgen niet een bakfiets gaat aanbieden die twee keer zo duur is :P de wonderen zullen nog lang niet de wereld uit zijn, maar ik acht de kans wel erg klein dat het gaat gebeuren... Een man mag dromen

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-06 10:54
Jasphur schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 08:40:
Net even gekeken, heb in februari vorig jaar 3100 euro betaald voor onze City-E. Als ik nu ga kijken welke bakfiets ik heel graag als alternatief zou willen binnen de Accell groep dan kom ik bij de Carqon Classic uit... a 6000 euro. Beide prijzen zijn consumentenverkoopprijzen. Ik vermoed dat Babboe ons morgen niet een bakfiets gaat aanbieden die twee keer zo duur is :P de wonderen zullen nog lang niet de wereld uit zijn, maar ik acht de kans wel erg klein dat het gaat gebeuren... Een man mag dromen
Nee de City-E Mountain is een hoogwaardige upgrade voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
I know en die is ook prima, hoewel het wel weer een Babboe is :P Alleen is het woord 'hoogwaardig' verdwenen uit de tekst. Daarnaast was ik gewoon eens aan het scrollen door het bakfiets aanbod van Accell. Zitten leuke bakfietsen tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:57
Jasphur schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 08:53:
I know en die is ook prima, hoewel het wel weer een Babboe is :P Alleen is het woord 'hoogwaardig' verdwenen uit de tekst. Daarnaast was ik gewoon eens aan het scrollen door het bakfiets aanbod van Accell. Zitten leuke bakfietsen tussen.
In m’n mail staat het nog wel :P

Maar inderdaad erg benieuwd waar ze mee komen. Die Mountain is opzich ook prima, alleen de restwaarde he..

Kan ik tenminste wel m’n tent, kussens enzo overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Geerts
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 22:06
Op de website staat het nog wel:

Omdat de gebruikers hun bakfiets lang niet hebben kunnen gebruiken, krijgen zij een hoogwaardiger bakfiets aangeboden. Indien gewenst kunnen zij ook een e-bike kiezen.

Tja.... 🤨

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
A.Geerts schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 09:34:
[...]

Omdat de gebruikers hun bakfiets lang niet hebben kunnen gebruiken, krijgen zij een hoogwaardiger bakfiets aangeboden. Indien gewenst kunnen zij ook een e-bike kiezen.
oeoe Onderaan inderdaad. Eerst stond het ook bovenaan in de tekst. Scherp, vol overheen gelezen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ps4mm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-06 12:47
Hoogwaardig lijkt me vooral marketing tekst.. álles is meer hoogwaardig dan een Babboe met frameprobleem :).
Heb je misschien een linkje naar een overzicht van t Accell assortiment? Kunnen we alvast wat voorbereidend werk doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Heb geen linkje, ben gewoon over de sites van de merken op deze pagina van Accell gegaan. Het is eigenlijk alleen Batavus, Carqon en Babboe :P

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 09-04-2024 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• londemanmp
Die Batavus fier is idd gewoon een mountain met een stuk tussen de buizen gelast.

Verder is die ONTZETTEND lelijk !

Ik zal hem wel accepteren als er weinig andere mogelijkheden zijn, maar dat wordt direct weer inruilen bij een fietsenwinkel

[ Voor 35% gewijzigd door londemanmp op 09-04-2024 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bakfietsje
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-06 09:04
alwind schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 08:51:
[...]

Nee de City-E Mountain is een hoogwaardige upgrade voor je.
Ik heb het hele topic gelezen (super nuttige info!) en heb me uiteindelijk toch maar geregistreerd omdat ik heel benieuwd ben wat voor mij een hoogwaardige upgrade is. Ik heb namelijk een gewone city die vervangen moet gaan worden (<1 jaar oud). Krijg ik dan een city-e? Want daar zit al €1500 verschil tussen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze dat gewoon gaan weggeven. En al helemaal geen batavus of urban arrow. Maar er is geen hoogwaardiger niet-elektrisch model. Alleen de city en de big, maar de city is al duurder dan de big. En gaan ze überhaupt nog nieuwe city's produceren? Ik kan me ook voorstellen dat ze dat type (of het hele merk Babboe) eruit werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Bakfietsje schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:36:
[...]

Ik heb het hele topic gelezen (super nuttige info!) en heb me uiteindelijk toch maar geregistreerd omdat ik heel benieuwd ben wat voor mij een hoogwaardige upgrade is. Ik heb namelijk een gewone city die vervangen moet gaan worden (<1 jaar oud). Krijg ik dan een city-e? Want daar zit al €1500 verschil tussen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze dat gewoon gaan weggeven. En al helemaal geen batavus of urban arrow. Maar er is geen hoogwaardiger niet-elektrisch model. Alleen de city en de big, maar de city is al duurder dan de big. En gaan ze überhaupt nog nieuwe city's produceren? Ik kan me ook voorstellen dat ze dat type (of het hele merk Babboe) eruit werken..
Ik vraag mij hetzelfde af, heb een gewonen Mini. Er staat overigens overal dat je iets ‘aangeboden’ wordt en niet dat je bakfiets kosteloos vervangen wordt voor een nieuw model. Ik hou van er dus rekening mee dat je zelf kan gaan bijbetalen wat natuurlijk zot zou zijn. Benieuwd waar ze morgen mee komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Daar ben ik ook bang voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Bakfietsje schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:36:
[...]

Welkom! Zoals iemand al eerder in dit topic zei zijn die prijzen consumentenprijzen natuurlijk en hanteert de Accell groep hele andere. Dus wie weet wat zij zien als bedrag dat wij, consumenten, mogen ontvangen (in natura) als vervanging van het product dat je hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:51

Matjan

:D

Helaas nog eventjes geduld hebben denk ik :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iakocAm3CTG8Iks0yLUwDJ0jSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sD5jZG8145K4AKqvi4xHTMCX.jpg?f=fotoalbum_large

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleesje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-03 19:58
Gisteravond deed de website het al wel (ineens). Maar volgens mij wel kreeg ik de oude aanmeldpagina te zien, ik kreeg alleen een bevestiging van aanmelding. Geen gegevens over wat er voor mij gaat gebeuren. Alleen algemene info dat ik hem niet mag gebruiken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1rdrm6o1504MQCuD7zNFNBQ3U1I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vGLQqo1lFCkWuxOW7EoQ5MqR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door bleesje op 10-04-2024 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

bleesje schreef op woensdag 10 april 2024 @ 08:13:
Gisteravond deed de website het al wel (ineens). Maar volgens mij wel kreeg ik de oude aanmeldpagina te zien, ik kreeg alleen een bevestiging van aanmelding. Geen gegevens over wat er voor mij gaat gebeuren. Alleen algemene info dat ik hem niet mag gebruiken

[Afbeelding]
Ze geven alleen het advies ;)
Ze geven niet aan dat je hem niet meer mag gebruiken?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:51

Matjan

:D

bleesje schreef op woensdag 10 april 2024 @ 08:13:
Heb je controleerjeframe.nl of controleerjebakfiets.nl gebruikt?

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prammers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-06 10:25
YakuzA schreef op woensdag 10 april 2024 @ 08:31:
[...]

Ze geven alleen het advies ;)
Ze geven niet aan dat je hem niet meer mag gebruiken?
Babboe is geen politie. Ze kunnen niets anders dan aangeven dat je hem niet meer zou moeten gebruiken (advies). Grote vraag is wie aansprakelijk is bij een ongeval met een product waarvan breeduit in de media is gesteld dat je er niet mee mag rijden. Stel je fietst op de bakfiets en je krijgt een ongeval, dan ben je nalatig geweest. Ik weet niet of je dan formeel strafbaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-06 09:22
prammers schreef op woensdag 10 april 2024 @ 08:38:
[...]

Babboe is geen politie. Ze kunnen niets anders dan aangeven dat je hem niet meer zou moeten gebruiken (advies). Grote vraag is wie aansprakelijk is bij een ongeval met een product waarvan breeduit in de media is gesteld dat je er geadviseerd niet mee mag rijden. Stel je fietst op de bakfiets en je krijgt een ongeval, dan ben je nalatig geweest. Ik weet niet of je dan formeel strafbaar bent.
ftfy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwind
Wordt het zo'n dag. Tot diep in de nacht een website f5 en om daarna een melding te krijgen dat we nog even geduld moeten hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

A.Geerts schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 09:34:
[...]

Je krijgt dus geen Babboe ;)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOP_ERWT|IA
  • Laatst online: 24-06 13:48
alwind schreef op woensdag 10 april 2024 @ 08:50:
Wordt het zo'n dag. Tot diep in de nacht een website f5 en om daarna een melding te krijgen dat we nog even geduld moeten hebben.
Terminal staat gewoon open met python for loopje :P

code:
1
2
3
4
5
(☸|minikube:default)~/scripts ❯❯❯ ./bakfiets.py
Website is still not ready. Checking again in 15 seconds...

>:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03 15:29

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Check4Change plugin werkt ook prima ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
En dan straks een 503 Server to busy :+

Dankjewel @DOP_ERWT|IA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOP_ERWT|IA
Jasphur schreef op woensdag 10 april 2024 @ 09:07:
En dan straks een 503 Server to busy :+

Dankjewel @DOP_ERWT|IA
Mag hopen dat mijn enkele scriptje wat elke 15 seconden pollt daartoe niet in staat is, maar je weet maar nooit. Wie weet hebben ze de staalwerkers ook site reliability bij babboe laten doen. :+

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:16

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Pas op met het belasten van die site mensen, straks breekt hun framework ook nog in tweeën

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• londemanmp
Vanaf 10 april, dus kan ook later in de week zijn…

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Rempage0611 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 09:07:
Check4Change plugin werkt ook prima ;)
Dit topic open laten staan ook, komt het vanzelf voorbij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oebie
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19-02 14:47
Heroic_Nonsense schreef op woensdag 10 april 2024 @ 09:26:
Pas op met het belasten van die site mensen, straks breekt hun framework ook nog in tweeën
_/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
londemanmp schreef op woensdag 10 april 2024 @ 09:33:
Vanaf 10 april, dus kan ook later in de week zijn…
Check again. De tekst is aangepast! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:16
Ze lezen gewoon mee! Boefjes, of ze hebben al heel veel telefoontjes gehad :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
sbmuc schreef op woensdag 10 april 2024 @ 10:36:
Ze lezen gewoon mee! Boefjes, of ze hebben al heel veel telefoontjes gehad :+
Ik zie dat de tekst nog een keer is aangepast :o :+Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9BKGseL75JYPopt1HYv80Bek2Zs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/A00Ucr8kIO1dqwwFZZqNbrQI.png?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• devalph
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-06 17:53
In de page source :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x9Nti6Q-x_VvmZWBOqL9nOdoEWE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sTC1YONfbDakodCtn0Eb5bkE.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rempage0611

Rempage0611

Ze lezen mee dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Maar even een ETA geven is te lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devalph
Ben benieuwd. We hebben een City Mountain uit 2018. Als ik de communicatie goed begrijp zou het betekenen dat als onze fiets in maart 2018 is aangekocht we de dagwaarde krijgen, maar als hij in juni 2018 is aangekocht krijgen we een vervangende fiets? Er moet ergens een grens getrokken worden, maar dat kleine verschil zou wel krom voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londemanmp
Jasphur schreef op woensdag 10 april 2024 @ 10:40:
[...]

Ik zie dat de tekst nog een keer is aangepast :o :+[Afbeelding]
🤓

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pendora
  • Laatst online: 07:23
Ondertussen

code:
1
<!--;-) -->

Ze zijn ons gewoon aan het pesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devalph
Hij is online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempage0611

Rempage0611

Hij doetet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
IT'S LIVE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sber
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-06 10:52
Hij doet het

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rempage0611

Rempage0611

En hij is weer stuk (404), en hij doet het weer.

Uiteraard framenummer niet herkend.... hij gaat lekker.

[ Voor 68% gewijzigd door Rempage0611 op 10-04-2024 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Werkt niet lekker inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
- Hierboven al toegevoegd. Hier de Winora geworden voor onze City-e. Helemaal dikke prima, thnx Babboe. Nu nog zien gebeuren natuurlijk ;)

[ Voor 93% gewijzigd door sbmuc op 10-04-2024 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Sessie verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Laatst online: 07:23
De site zelf is mijn gegevens nog aan het controleren maar ik heb al wel een mail dat ik ben aangemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Via de link in je e-mail zie je dan ook een omruilstatus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NHdE4tWDh_FkdbYcCQsL6nFgbRQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1SjeWCLoEHCsV8Gtikzrn835.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door sbmuc op 10-04-2024 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Je hebt het framenummer van jouw bakfiets ingevoerd op controleerjebakfiets.nl. Jouw bakfiets moet gecontroleerd worden.

Hoe gaat het verder?

Een gespecialiseerde Babboe inspecteur komt kosteloos bij je thuis om jouw bakfiets te inspecteren. We nemen contact met je op om een inspectieafspraak in te plannen. Na de controle ontvang je een inspectierapport en weet je of je weer de weg op kunt met jouw bakfiets.

Heb je nog vragen? Onze klantenservice staat voor je klaar.

Babboe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Ik maak mij wel zorgen om de laatste 2 stappen. Ik ben heel erg benieuwd hoe lang er tussen stap 4 en 5 zit... Wij gebruiken de bakfiets gewoon nog elke dag, meerdere keren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:49
Tja, moeilijk. Een onbekende Winora waar je maar met 2 kinderen in kan (en 1 achter) of een Babboe Mountain waarvan het onzeker is wat de toekomst gaat zijn van Babboe.

Winora heeft wel een Bosch motor, die erg goed bekend staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
sbmuc schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:12:
Ik maak mij wel zorgen om de laatste 2 stappen. Ik ben heel erg benieuwd hoe lang er tussen stap 4 en 5 zit... Wij gebruiken de bakfiets gewoon nog elke dag, meerdere keren...
Vergeet niet dat er waarschijnlijk ook levertijd zit op de nieuwe (bak)fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyrex
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
City mountain heeft dus schijnbaar geen issues? Die keuze was onverwachts….

Framenummer wederom niet herkend.

[ Voor 20% gewijzigd door Zephyrex op 10-04-2024 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Pendora schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:06:
De site zelf is mijn gegevens nog aan het controleren maar ik heb al wel een mail dat ik ben aangemeld
Ik heb hetzelfde. De link in de email werkt, dus ik sluit de website :)

Ben voor de City Mountain gegaan. Dan krijgen we in ieder geval hetzelfde als dat we hadden (maar dan met middenmotor ipv ondersteuning). Dan kan ik er weer een deurtje in maken zodat de hond er in kan plus ik kan mijn accessories weer gebruiken. Moet alleen wel een nieuwe slip mat halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempage0611

Rempage0611

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aIMFqRruBKzpx8BzTMsocXACRUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bpaqHZ0ZsiLV2Fs27iGVMlht.png?f=fotoalbum_large

Lekker dan. Streven naar enkele weken. Realiteit enkele maanden?

[ Voor 6% gewijzigd door Rempage0611 op 10-04-2024 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het framenummer van mijn 1.5 jaar oude Curve-E wordt niet geaccepteerd :( Iedere keer dat ik hem opnieuw wil invullen moet ik ook de ellendige Google recaptcha invullen (die vanuit het netwerk van mijn werkgever ellendig lang duurt om te voltooien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Caayn schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:17:
Het framenummer van mijn 1.5 jaar oude Curve-E wordt niet geaccepteerd :( Iedere keer dat ik hem opnieuw wil invullen moet ik ook de ellendige Google recaptcha invullen (die vanuit het netwerk van mijn werkgever ellendig lang duurt om te voltooien).
Even via je telefoon hotspotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:58
Mijn framenummer wordt ook nog steeds niet herkend. Irritant

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Jasphur schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:18:
[...]

Even via je telefoon hotspotten?
Geen optie. Geforceerde VPN op elk netwerk.

Via mijn telefoon wordt het framenummer gek genoeg wel geaccepteerd :)

[ Voor 15% gewijzigd door Caayn op 10-04-2024 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wat ik niet snap vanuit de bevestigingsmail:
Jouw nieuwe (bak)fiets uitzoeken
Bekijk het aanbod alvast in de webshop. Let op: na ontvangst van jouw omruilcertificaat kun je jouw nieuwe (bak)fiets bestellen. Levertijden staan aangegeven in de webshop.
Waarvoor selecteerde ik dan zojuist op de website voor de mountain? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londemanmp
Waardeloos !!

Vage merken ( Batavus ) of een merk wat om gaat vallen.

Als je een fucking duur ding hebt gekocht, maar uiteindelijk een city E had gekocht kan je nu lekker kiezen.

Geen onderscheid in gemaakt.. fuck zooi !!

[ Voor 52% gewijzigd door londemanmp op 10-04-2024 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
En klaar :) Bevestigingsmail ontvangen voor het maken van een inspectie afspraak. Ben benieuwd.

Helaas geen gratis upgrade naar een mountain model :P Maar zolang ik weer officieel de weg op mag met mijn Curve-E ben ik al blij.

[ Voor 51% gewijzigd door Caayn op 10-04-2024 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Jasphur schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:19:
Wat ik niet snap vanuit de bevestigingsmail:

[...]

Waarvoor selecteerde ik dan zojuist op de website voor de mountain? :P
De keuze is niet definitief, stond er in koeieletters boven. Geeft een idee wat ze kunnen verwachten qua aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Levertijd van de City Mountain (en de andere bakfietsen) is meer dan vier weken :P

[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 10-04-2024 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyrex
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ze hebben informatie ook bijgewerkt of je een nieuwe fiets krijgt of dagwaarde. Nu stellen ze heel duidelijk: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e6X0tQl5L0pDVv7z2SiFrtoTV50=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bD9lc1OvR0G5n3vSBhrPTLwu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
londemanmp schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:20:
Waardeloos !!

Als je een fucking duur ding hebt gekocht, maar uiteindelijk een city E had gekocht kan je nu lekker kiezen.

Wat had je dan exact verwacht? Zijn toch geen hele onredelijke keuzes die er nu zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
Waardeloos !!

Ik snap je reactie niet zo goed. Wat voor verwachting had je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londemanmp
Een city e was voorheen voor 3k te krijgen, mountain daarin tegen 4,5k.

Dus mensen die alles onder de mountain hebben gekozen hebben nu geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
londemanmp schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:34:

Geluk bij een ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc

€ 2.549,00 voor onze city-e in 2021 betaald. Mijn vrouw zegt ook dit voelt als een cadeautje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londemanmp
Nou, mensen die graag een city mountain willen kopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenz0
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05 11:54
Rempage0611 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:17:
[Afbeelding]

Lekker dan. Streven naar enkele weken. Realiteit enkele maanden?
Mijn framenummer van de Babboe Big wordt niet herkend, mogelijk omdat deze al vrij oud is denk ik. Zelfde response kreeg ik na het verder invullen van de vragen. @Rempage0611 kreeg jij wel een bevestigingsmail? Ik namelijk niet (of ik ben te ongeduldig nog) :)

EDIT: ik was te ongeduldig, en email was ook nog eens in de spam beland :+

[ Voor 6% gewijzigd door Lorenz0 op 10-04-2024 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DOP_ERWT|IA
"Oeps er ging iets mis" bij invullen van framenummer van mijn Curve-E. Geen "foute" http-status codes noch errors in de console, dus voor mij onduidelijk of het aan mijn serienummer ligt. Bakfiets is 1.5 jaar oud 🤷

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tompouce
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Ik krijg bij het invullen van het framenummer helaas steeds de melding 'oeps er ging iets mis'. Al 30 keer geprobeerd, niks werkt. Meer die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremers
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 04-02 09:28
Framenummer wordt hier ook nu niet herkend.. maar wat ik lees is ook niet erg hoopvol:

Let op! Jouw tegoed of korting ontvang je per e-mail nadat jouw huidige bakfiets door onze logistiek partner is opgehaald. Met het omruilcertificaat kun je jouw nieuwe (bak)fiets in de speciale webshop bestellen.

Oke en dan ben je hem al kwijt... wat als je het niet eens bent met het bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.N
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 10-04-2024
Tompouce schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:42:
Ik krijg bij het invullen van het framenummer helaas steeds de melding 'oeps er ging iets mis'. Al 30 keer geprobeerd, niks werkt. Meer die hier last van hebben?
Yes, heb ik ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenz0
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05 11:54
Ik heb net nog mijn framenummer in kunnen vullen (werd niet herkend, maar gaf geen error). En nu wel een error. Dus er zal een storing zijn op de check.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kremers
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 04-02 09:28
Tompouce schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:42:
Na nieuwe poging krijg ik dat ook nu inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Loopt ook vast nu inderdaad. Kom niet voorbij de keuzepagina als ik op verder klik. An error occurred.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbiemans
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-04-2024
Same here.. Oeps er ging iets mis. Nou laten we eerlijk zijn er gingen wel meer dingen mis ;-). Framenummer werd bij eerdere check ook niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarah56
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 11-04-2024
Heb net alles ingevuld voor de ophaal en krijg een certificaat en een link om een nieuwe fiets te kopen maar de fietsen zijn verdubbeld in prijs ik moet met de certificaat zeker minimaal 2500 bijbetalen en moet nu een gewone fiets uitzoeken maar ook daar moet ik minimaal 500 bijbetalen. Weet nog niet de waarde van de certificaat maar neem aan dat het de waarde van de fiets is toen ik hem kocht 4 jaar geleden. toen betaalde ik 2199 voor dezelfde fiets moet ik nu 4899 betalen. Dus kort om het te vervangen zonder bijbetaling moet ik een gewone fiets uitzoeken zonder accu maar daar is ook de collectie matig alleen maar sportfietsen. als ik de certificaat krijg zal ik updaten ik hoop dat ze de certificaat met de inflatie op hun fietsen meewegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rempage0611

Rempage0611

Lorenz0 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:39:
[...]

Mijn framenummer van de Babboe Big wordt niet herkend, mogelijk omdat deze al vrij oud is denk ik. Zelfde response kreeg ik na het verder invullen van de vragen. @Rempage0611 kreeg jij wel een bevestigingsmail? Ik namelijk niet (of ik ben te ongeduldig nog) :)

EDIT: ik was te ongeduldig, en email was ook nog eens in de spam beland :+
Inderdaad, hij was gelijk binnen hierzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984

En jij hebt dus een Mountain-e? Dan is er toch sowieso niks mis met je bakfiets en kun je toch doorfietsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mijn GB17 framenummer wordt niet herkend. Deze is in 2019 al gerepareerd met terugroepactie, maar ook dat framenummer werkt niet (GB19 nummer). zucht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Denk overigens dat de website overbelast is, ik krijg nu ook de "oeps, er ging iets mis" melding waar ik eerder gewoon kon inloggen met het framenummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06 15:06
Hier ook een Oeps er ging iets mis met een 10J** serienummer van een Big-E.
Formulier maar ingevuld en hopen dat er iets op terugkomt.

If it ain't broke, fix it till it is...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TinusXIII
Ik denk dat er vandaag een flinke stijging is in Google zoekopdrachten van Winora :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prammers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-06 10:25
Website is nu overbelast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Geen idee of het hier al voorbij gekomen is maar ook Arag heeft vorige week een post online gezet over Babboe en juridisch stappen.

https://www.arag.nl/nieuw...kfiets-dit-moet-je-weten/

Op de site kom ik er niet doorheen dus ga het denk ik gewoon via de rechtsbijstand proberen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06 15:06
Nogmaals de site gecheckt en inderdaad overbelast op dit moment.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X7HW_wIsmm3_pPRqMothQhd7MaY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/atj0ZZbWvKnnhtP9c6EZjUim.png?f=user_large

If it ain't broke, fix it till it is...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-06 19:00
Waardeloos !!

Batavus is toch geen 'vaag merk', ik denk ik een van Nederlands meest bekende en meest historische fietsmerken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Dennism schreef op woensdag 10 april 2024 @ 12:11:
[...]

Batavus is toch geen 'vaag merk', ik denk ik een van Nederlands meest bekende en meest historische fietsmerken :o
Batavus staat er niet tussen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Dat ligt aan de waarde die op je omruilcerticaat staat.

Als dat het bedrag is waarvoor je hem destijds hebt gekocht…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sbmuc
TinusXIII schreef op woensdag 10 april 2024 @ 12:14:
[...]

Batavus staat er niet tussen toch?
Het is een beetje vaag. Op veel sites wordt de Winora genoemd als een Winora-batavus en de ander weer niet.

https://www.rahtour.nl/pr...b-2w-elektrische-bakfiets

Wij zijn specifiek voor de Winora gegaan omdat ik mij afvraag wie er over een paar jaar nog een 2e handse babboe gaat kopen. Als Babboe er dan nog is als merk zijnde…

[ Voor 19% gewijzigd door sbmuc op 10-04-2024 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
sbmuc schreef op woensdag 10 april 2024 @ 12:24:
[...]

Het is een beetje vaag. Op veel sites wordt de Winora genoemd als een Winora-batavus en de ander weer niet.

https://www.rahtour.nl/pr...b-2w-elektrische-bakfiets
Hij lijkt ook wel op de Batavus Fier 2.
Pagina: 1 ... 9 ... 42 Laatste

Let op:
Gelieve de 'hebben jullie al wat gehoord?!' posts tot een minimum te houden. Iedereen wacht in spanning af, maar deze vermeldingen hebben geen toegevoegde waarde voor de discussie.