Vanmiddag kreeg ik een bericht van Babboe:
Beste Bart,
Je hebt je framenummer ingevoerd op controleerjeframe.nl. Helaas hebben we je type bakfiets nog niet kunnen herkennen. Om te bepalen welke type bakfiets je hebt en of jouw bakfiets in de terugroepactie valt hebben wij aanvullende informatie nodig.
We willen je vragen om de gegevens op controleerjebakfiets.nl aan te vullen.
Hoe gaan we verder?
Ga naar controleerjebakfiets.nl en vul je framenummer in
Klik op 'Check' en 'Laat je gegevens achter' om verder te gaan
Vul de gegevens aan
Wij gaan verder met het onderzoek naar jouw bakfiets model
Je ontvangt een update per e-mail zodra er meer bekend is
Deze eerder ook al eerder ontvangen. Het framenummer wordt niet herkent en vervolgens doet de genoemde (laat je gegevens achter) link het niet. Ik kreeg steeds een server error 500 oid. Toen een mail gestuurd met foto's als reply op die mail. Nooit iets van gehoord.
Ook nu deed die link het niet. zelfde probleem. Tot de 10 keer of zo ik opeens wel een formulier kreeg.
Deze ingevuld.
Ondanks dat ik aanvinkte dat de fiets 2e hands was, moest ik toch verplicht een aankoopbewijs uploaden.
Toch maar ingediend met nog een foto van de fiets.
Het gekke is ook dat een foto van de motor verplicht is, zelfs als je aanvinkt dat het een motorloze fiets is!
Ik ben benieuwd of ik hier ooit iets van ga horen. Ik hoef hoe dan ook geen nieuwe bakfiets. Maar een vergoeding voor een onverkoopbare bakfiets, of een reparatie/versterking zou prima zijn.
[
Voor 9% gewijzigd door
ahbart op 19-06-2024 17:49
]