Het gaat niet om een toetsenbord dat vervangen moet worden, maar om een bakfiets. Dit is een gigantische operatie die ook nog eens "uit het niets" komt. Je hebt een bedrijf als Babboe, met een bepaald aantal medewerkers, waarbij normaal gesproken een specifiek aantal fietsen per dag geleverd wordt. En nu moeten er per dag veel meer fietsen geleverd worden, en dat ook nog eens "gratis" uit eigen zak. Dus je kunt ook niet zomaar zeggen: "jongens, we nemen gelijk 100 mensen extra aan om dit geregeld te krijgen!" Ze gaan geen extra fabrieken bouwen om de nieuwe fietsen te maken; het zal hetzelfde proces en dezelfde fabriek blijven.
Geduld is inderdaad het toverwoord, en dat is moeilijk. Mijn vrouw zegt ook geregeld: "ik mis onze bakfiets", en ik mis hem ook... Het vervelende is dat Babboe slecht/onhandig is in communiceren. Je geeft eerst je eigen bakfiets weg en hoort vervolgens 4-8 weken niets totdat de nieuwe er staat. Dat is niet fijn, vooral omdat je altijd in je achterhoofd hebt: "straks zijn ze failliet, mijn oude bakfiets is weg, en mijn nieuwe heb ik nooit ontvangen". Ook ik heb dat stemmetje, maar ik probeer het gewoon te negeren.
Geduld is inderdaad het toverwoord, en dat is moeilijk. Mijn vrouw zegt ook geregeld: "ik mis onze bakfiets", en ik mis hem ook... Het vervelende is dat Babboe slecht/onhandig is in communiceren. Je geeft eerst je eigen bakfiets weg en hoort vervolgens 4-8 weken niets totdat de nieuwe er staat. Dat is niet fijn, vooral omdat je altijd in je achterhoofd hebt: "straks zijn ze failliet, mijn oude bakfiets is weg, en mijn nieuwe heb ik nooit ontvangen". Ook ik heb dat stemmetje, maar ik probeer het gewoon te negeren.