Maand 5 zou je mogelijk nog kunnen skippen? Spa bij Sporza en Zandvoort bij de NPO.Hark_k schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:05:
De prijsverhoging is natuurlijk belachelijk, maar dat het jaarabonnement verdwijnt is niet zo boeiend. Ik kijk alleen de live races, in de winter kijk ik geen oude races bijvoorbeeld. Je zou het dan als volgt kunnen doen:
Maand 1:
Bahrein GP Bahrein 02 mrt
Saudi-Arabië GP Saoedi-Arabië 09 mrt
Australië GP Australië 24 mrt
Maand 2:
Japan GP Japan 07 apr
China GP China 21 apr
Verenigde Staten GP Miami 05 mei
Maand 3:
Italië GP Emilia-Romagna 19 mei
Monaco GP Monaco 26 mei
Canada GP Canada 09 jun
Maand 4:
Spanje GP Spanje 23 jun
Oostenrijk GP Oostenrijk 30 jun
Engeland GP Groot-Brittannië 07 jul
Hongarije GP Hongarije 21 jul
Maand 5:
België GP België 28 jul
Nederland GP Nederland 25 aug
Maand 6:
Italië GP Italië 01 sep
Azerbeidzjan GP Azerbeidzjan 15 sep
Singapore GP Singapore 22 sep
Maand 7:
Verenigde Staten GP Verenigde Staten 20 okt
Mexico GP Mexico 27 okt
Brazilië GP São Paulo 03 nov
Maand 8:
GP Las Vegas 24 nov
GP Qatar 01 dec
GP Abu Dhabi 08 dec
Dan betaal je dus 8 x 11,90 = 95,20
Als je een maand abonnement afsluit en je annuleert hem daarna direct, dan wordt het automatisch stop gezet aan het eind van die periode. Hoef je hem dus voor een race alleen maar weer even te activeren.
Wat een teleurstelling:
op 31 jan:
Hallo xxxxxx,
Dit is een herinnering dat je abonnement op F1 TV (F1 TV Pro Annual) op Google Play automatisch wordt verlengd op 2 mrt 2024. De onderstaande kosten worden automatisch in rekening gebracht op de betaalmethode die je hebt opgegeven, tenzij je vóór die datum opzegt. Je kunt op elk moment opzeggen en aankomende kosten bekijken via Abonnementen op Google Play. Meer informatie over opzeggen
Overzicht
Volgende betaling € 64,99/jaar
Betalingsdatum 2 mrt 2024
op 1 feb:
De prijs van je abonnement op F1 TV wordt gewijzigd van € 64,99/jaar in € 94,99/jaar op 2 maart 2024. Je moet akkoord gaan met de nieuwe prijs om je abonnement actief te houden.
Android-apparaat
Open de Play Store-app en zoek Abonnementen in het menu. Zoek F1 TV en tik op Controleren.
Browser
Zoek bij Mijn abonnementen naar F1 TV en klik op Controleren.
op 31 jan:
Hallo xxxxxx,
Dit is een herinnering dat je abonnement op F1 TV (F1 TV Pro Annual) op Google Play automatisch wordt verlengd op 2 mrt 2024. De onderstaande kosten worden automatisch in rekening gebracht op de betaalmethode die je hebt opgegeven, tenzij je vóór die datum opzegt. Je kunt op elk moment opzeggen en aankomende kosten bekijken via Abonnementen op Google Play. Meer informatie over opzeggen
Overzicht
Volgende betaling € 64,99/jaar
Betalingsdatum 2 mrt 2024
op 1 feb:
De prijs van je abonnement op F1 TV wordt gewijzigd van € 64,99/jaar in € 94,99/jaar op 2 maart 2024. Je moet akkoord gaan met de nieuwe prijs om je abonnement actief te houden.
Android-apparaat
Open de Play Store-app en zoek Abonnementen in het menu. Zoek F1 TV en tik op Controleren.
Browser
Zoek bij Mijn abonnementen naar F1 TV en klik op Controleren.
[Geoblokkade omzeilen
[ Voor 104% gewijzigd door Outerspace op 22-02-2024 23:11 ]
MarcelGo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 14:53:
Ik kan er niets aan doen hoor, maar verlengen in maart voor de oude prijs, wat een ongelofelijke bende is het bij die F1TV

Tja, ik heb tot april en dan alsnog voor 64.99
Kan ook komen doordat we paar maanden gratis verlenging ofzo kregen staat me vaag nog wat bij?
Dit dus.
Je gaat gewoon €95 betalen - bedrag in de interface klopt gewoon niet. Staat ook in hun FAQ.FunkyTrip schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:06:
[...]
[Afbeelding]
Tja, ik heb tot april en dan alsnog voor 64.99
Kan ook komen doordat we paar maanden gratis verlenging ofzo kregen staat me vaag nog wat bij?
Dan ga ik waarschijnlijk TV Access nemen voor 3.99 p/m en dan de races delayed terugkijken en nieuws en dit forum skippen ofzo. Bijna verdubbeling vind ik het niet waard.Katseviool schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:11:
[...]
Je gaat gewoon €95 betalen - bedrag in de interface klopt gewoon niet. Staat ook in hun FAQ.
Dit dus.
Ook overwogen maar 2 dagen erna heb je op elke nieuwssite al gelezen wat de uitslag is. Over vrienden/collegas nog maar te zwijgen.FunkyTrip schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:13:
[...]
Dan ga ik waarschijnlijk TV Access nemen voor 3.99 p/m en dan de races delayed terugkijken en nieuws en dit forum skippen ofzo. Bijna verdubbeling vind ik het niet waard.
WTF, 2 dagen? Dacht dat het paar uur zou zijn. Ja, dan is dat ook geen alternatief.Cartman! schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:36:
[...]
Ook overwogen maar 2 dagen erna heb je op elke nieuwssite al gelezen wat de uitslag is. Over vrienden/collegas nog maar te zwijgen.
Dit dus.
Het is inderdaad 2 dagen: https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.htmlFunkyTrip schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:21:
[...]
WTF, 2 dagen? Dacht dat het paar uur zou zijn. Ja, dan is dat ook geen alternatief.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Schotel neerzetten en Channel 4 oppikken (of via vpn streamen volgens mij), die zend aantal uur na de live race uit. (meestal 's avonds)
Ze noemen het highlights maar zijn wel highlights van 2 uur oid.
https://www.channel4.com/...ula-1-coverage-until-2026
Ze noemen het highlights maar zijn wel highlights van 2 uur oid.
https://www.channel4.com/...ula-1-coverage-until-2026
[ Voor 3% gewijzigd door DDX op 22-02-2024 20:04 ]
Ik heb geprobeerd een abonnement af te sluiten met een Revolut creditcard. Is iemand anders dit gelukt? Bij mij wordt de kaart telkens geweigerd.
Ben bang dat de revolut kaart (icm India??) Iets te verdacht is geworden door F1 tv..
En mogelijk staat je vpn aan? Daar lijken ze. Ook een blokkade op te gooien
En mogelijk staat je vpn aan? Daar lijken ze. Ook een blokkade op te gooien
[ Voor 31% gewijzigd door greatgonzo op 22-02-2024 21:31 ]
Goed idee. Als je Sporza niet kunt ontvangen is het ook een mogelijkheid om de GP van Japan te skippen (uitslapen!) en alles iets door te schuiven. Koekje van eigen deeg voor de F1noo schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:21:
[...]
Maand 5 zou je mogelijk nog kunnen skippen? Spa bij Sporza en Zandvoort bij de NPO.
Heb wel gezien dat de adres gelijk moet zijn als de CC.Lifelogger schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:28:
Ik heb geprobeerd een abonnement af te sluiten met een Revolut creditcard. Is iemand anders dit gelukt? Bij mij wordt de kaart telkens geweigerd.
Zal misschien daar aan liggen.
Hiervoor kon je willekeurige adres gebruik dan de cc.
Weet iemand of dit nog werkt?Zo betaal je de oude prijs
Er is gelukkig nog een manier om niet € 142,80, maar € 94,99 te betalen voor je F1 TV Pro-abonnement. Je hebt hiervoor een iPhone of iPad nodig met de F1 TV Pro-app, een account bij de dienst, en een Apple-account met daarop een actieve betaalmethode. Zo werkt het:
Open de F1 TV Pro-app.
Sluit via je Apple-account een abonnement af voor F1 TV Access voor € 3,99.
Je kunt deze stap overslaan als je ooit eerder via je Apple-account een F1 TV-abonnement hebt afgesloten.
Open nadat je abonnement is bevestigd de Instellingen-app.
Navigeer in Instellingen naar ‘[Je naam]>Abonnementen>F1 TV>Bekijk alle abonnementen’.
Selecteer hier ‘F1 TV Pro annual’ (dus niet ‘FT’ of ‘Intro’) voor € 94,99 en bevestig de aankoop.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Iemand deze mail ook gehad? 6-2 Viaplay gekoppeld aan F1TV, maar nu ineens beëindigd:
Hi
We wanted to let you know that we have removed your F1 TV Pro subscription, as we have been unable to confirm you have an eligible Viaplay subscription.
If your subscription with Viaplay is still active, then please contact Viaplay Customer Services. Choose how you contact Viaplay by heading to the Viaplay website and for further help to reinstate your F1 TV Pro subscription.
Hi
We wanted to let you know that we have removed your F1 TV Pro subscription, as we have been unable to confirm you have an eligible Viaplay subscription.
If your subscription with Viaplay is still active, then please contact Viaplay Customer Services. Choose how you contact Viaplay by heading to the Viaplay website and for further help to reinstate your F1 TV Pro subscription.
Geoblokkade omzeilen
[ Voor 94% gewijzigd door Outerspace op 22-02-2024 23:12 ]
Geoblokkadeomzeilen.
[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 22-02-2024 23:12 ]
Ja maar dat staat nergensEvertt schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:38:
[...]
Je betaal niet via CC maar via Google Android F1 app.
Ik kom een heel eind, maar met betalen gaat het mis

/f/image/B82nZ0FlZGrQJwJ0PsZekW4M.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet of je een betaling zo kan doen met een prepaid cc zonder registratie.Damian schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:39:
[...]
Ja maar dat staat nergensIk zat het op de website te proberen.
Ik kom een heel eind, maar met betalen gaat het mis
[Afbeelding]
Ik heb gewoon een VISA...Evertt schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:48:
[...]
Ik weet niet of je een betaling zo kan doen met een prepaid cc zonder registratie.
Hier staat je woonadres op geregisseerd en dat je uit Nederland komt.
Er zijn cc online te koop zonder registatie van een woonplaats anoniem dus.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Als dat zo zou zijn had vorig jaar mijn OpenBank MasterCard (Debit) kaart ook gewoon moeten werken. Maar dat deed die niet.Evertt schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:53:
[...]
Hier staat je woonadres op geregisseerd en dat je uit Nederland komt.
En sowieso denk ik dat het uberhaupt niet kan / mag. Iets met AVG wetgeving. Waarom moet de kaart uitgever de verkoper het adres aanleveren (zonder toestemming van de klant)? Nergens voor nodig en pure inbreuk van privacy.
Kans is veel groter dat F1TV, net zoals vele andere, naar de BIN kijkt. De eerste X cijfers van het kaartnummer. Daarin staat de uitgever en land van uitgifte. In het geval van OpenBank staan alle BINs geregistreerd als uitgegeven in Spanje, wat dus verklaart waarom een OpenBank MasterCard niet werkt. Echter weet ik niet hoe het zit met bv Revolut die nog een klap internationaler (& groter?) zijn dan OpenBank. Of zij dan ook allemaal unieke BINs hebben voor de verschillende landen waar ze actief zijn, er wellicht een "internationaal" / "niet land specifiek" optie is, etc.. Nog los van het feit dat die BIN lijsten nooit echt kloppen, soms meer cijfers dan de daadwerkelijke BIN gebruikt worden (dus mogelijk een Revolut die i.p.v. alleen de eerste zeg 4 cijfers van de daadwerkelijke BIN ook nog het 5e + 6e cijfer gebruikt om een "landcode" er aan toe te voegen), etc, etc.
Hier nog geen mail gehad over een prijs verhoging.
Subscription amount
€64.99
Next payment date
05/01/2024 (1 mei)
Subscription amount
€64.99
Next payment date
05/01/2024 (1 mei)
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
De mail lijken ze een maand en een beetje voor de verlenging te sturen. Dus met die aanname klopt het inderdaad dat het nog wel een maandje duurt voordat je de mail zult krijgen.ToasterxD schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 22:38:
Hier nog geen mail gehad over een prijs verhoging.
Subscription amount
€64.99
Next payment date
05/01/2024 (1 mei)
Vorig jaar heeft een eenmalig revolut kaart (van mijn broertje) gewerkt voor betaling. Heb nu een eigen revolut acc aangemaakt. Hopelijk werkt het.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
WTF, ik zat vanavond een beetje te kutten in de F1TV app met een oud account waarvan het abonnement vorig jaar al verlopen was, en ik kreeg ineens de optie om 'm per jaar af te sluiten ipv alleen per maand.
Kan het nu alleen niet meer repro'en.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik kreeg het aanvankelijk niet voor elkaar, mede omdat ik de betaling aan had staan facturering via Provider.
Uiteindelijk F1 TV Pro Monthly op basis van herroepingsrecht geannuleerd(kan binnen 14 dagen via de factuur die je krijgt).
Toen ik de bevestiging binnenkreeg dat de herroeping was goedgekeurd(duurde +- 36 uur) kon ik via instellingen ->Apple ID -> Abonnementen -> F1 TV -> het jaarabonnement afsluiten en inmiddels ook bevestiging gekregen.
In de F1 TV App bleef eerst zichtbaar dat het maandelijks abonnement van toepassing was, na uitloggen en opnieuw inloggen staat er F1 TV Pro Annual a 94,99
[ Voor 18% gewijzigd door Peerke15 op 23-02-2024 08:55 ]
Dan zal dat de reden zijn dat het niet werkt.Evertt schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:56:
[...]
Heb wel gezien dat de adres gelijk moet zijn als de CC.
Zal misschien daar aan liggen.
Hiervoor kon je willekeurige adres gebruik dan de cc.
*knip*
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
[ Voor 87% gewijzigd door tweakduke op 23-02-2024 12:54 ]
*knip*
Zie de TW aub.
Zie de TW aub.
[ Voor 105% gewijzigd door tweakduke op 23-02-2024 12:59 ]
Amazon? Hier in VK en Singapore krijg je de code via email dus wordt niet opgestuurd.
[ Voor 84% gewijzigd door alienfruit op 23-02-2024 12:10 ]
We zijn nu een maand en 1 dag na de prijsverhogingsmail. Zijn er al mensen waar er €95 is afgeschreven bij het verlengen?
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Vanmorgen hier gelukt. Maar wel andere route.
Na aankoop : instellingen -> aankopen -> abonnementen -> F1 TV -> bekijk alle abonnementen -> aanpassen naar F1 TV Pro annual. ( a € 95 p/j )
Dat zal de aankomende dagen wel duidelijk worden. Volgens mij hebben er een hoop mensen vorig jaar rond de 25e een nieuw abo genomen (toen was de kortingsactie). Die van mij verloopt de 27e, in mijn account staat nog steeds dat er dan 65 euro wordt afgeschrevenMog schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:24:
We zijn nu een maand en 1 dag na de prijsverhogingsmail. Zijn er al mensen waar er €95 is afgeschreven bij het verlengen?
Vaak bu'j te bang!
Werkt hier met iOSJerryJerryJerry schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:33:
[...]
Vanmorgen hier gelukt. Maar wel andere route.
Na aankoop : instellingen -> aankopen -> abonnementen -> F1 TV -> bekijk alle abonnementen -> aanpassen naar F1 TV Pro annual. ( a € 95 p/j )
Het was ook te mooi om waar te zijn:Hans1990 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 14:51:
Ik heb het abonnement lopen via de Google Play Store incl betaling:
[Afbeelding]
Nouja, moet dan maar. Nog altijd beter dan Viaplay, en ik heb geen zin in per maand te moeten aanrommelen ook al zou dat iets goedkoper kunnen zijn.F1 TV will change the price of your subscription from €64.99/year to €94.99/year on 24 March 2024. You'll need to agree to the new price before then to keep your subscription active.
Android device
Open the Play Store app and find 'Subscriptions' in the menu. Find F1 TV and tap 'Review'.
Browser
Under 'My subscriptions', find F1 TV and click 'Review'.
Maar zoals eerder hier gemeld.. wat een puinzooi.
Dus... Ik had afgelopen maandag contact gehad met F1TV (chat) over het jaar abo. Toen werd mij vertelt dat het jaarabonnement niet was af te sluiten door een technisch probleem en ze contact zouden opnemen als het probleem was opgelost. Ik verwachtte er uiteraard niks van. Maar heb nu alsnog een mail ontvangen: abo wordt niet meer aangeboden, maar je kunt wel een maand abo afsluiten.
Note: ik heb in werkelijkheid een jaar abo dat begin maart afloopt. Contact met de chat heb ik gehad vanaf een ander emailadres en algemene vraag gesteld. Dus v.w.b. een doorlopend abo, dat de boot is waar ik daadwerkelijk in zit, heb ik geen antwoord.
Ben nu wel aan het twijfelen om nog terug te mailen en wat naar hun ogenschijnlijke verboden prijsafspraken met ViaPlay te verwijzen en dat ik hun nu het geld niet gun. Maar in werkelijkheid even afwacht of het jaar abo verlengd wordt aan €95. Dat vind ik nog acceptabel. Initieel als verhoging sowieso. Maar de fuckerij in afspraak met VP...
Note: ik heb in werkelijkheid een jaar abo dat begin maart afloopt. Contact met de chat heb ik gehad vanaf een ander emailadres en algemene vraag gesteld. Dus v.w.b. een doorlopend abo, dat de boot is waar ik daadwerkelijk in zit, heb ik geen antwoord.
Ben nu wel aan het twijfelen om nog terug te mailen en wat naar hun ogenschijnlijke verboden prijsafspraken met ViaPlay te verwijzen en dat ik hun nu het geld niet gun. Maar in werkelijkheid even afwacht of het jaar abo verlengd wordt aan €95. Dat vind ik nog acceptabel. Initieel als verhoging sowieso. Maar de fuckerij in afspraak met VP...
Heeft totaal geen nut, die persoon aan de andere kant tikt gewoon een random antwoord waar je toch niets aan hebt.
Als het al een persoon is en niet gewoon chatgpt.
Als het al een persoon is en niet gewoon chatgpt.
Oeps. Dat wist ik niet. Zal niet meer gebeuren.Cartman! schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:30:
[...]
Graag geen trucs en hacks (zie topic warning), ik hou het topic liever nog even open.
Ik heb een account die ik betaal via CC, deze loopt 3-3 af, wordt automatisch verlengd zie ik aan de hand van de mail voor 95 euro per jaar.
Nu had ik nog een account waarmee ik dat jaar ervoor via google play had betaald. Ik zag dat ik de aankoop kon herstellen voor 95 euro. Gedaan, voor het geval dat dat andere account naar maandelijks gaat.
Helaas lukte het herstellen niet, kreeg een foutmelding in de f1tv app. Het was wel al afgeschreven, dus ik de chat geopend. Die hebben het terugbetaald en ik moet het opnieuw proberen.. Je raadt het al, de optie op hem te hervatten was weg. Vervolgens zegt de persoon in de chat dat helaas alleen nog maandelijks kan worden afgesloten, terwijl ik net daarvoor nog voor een kaar had verlengd.
Nu hopen dat het eerste account hem wel automatisch verlengd voor 95 euro, anders zoeken ze het maar uit.
Nu had ik nog een account waarmee ik dat jaar ervoor via google play had betaald. Ik zag dat ik de aankoop kon herstellen voor 95 euro. Gedaan, voor het geval dat dat andere account naar maandelijks gaat.
Helaas lukte het herstellen niet, kreeg een foutmelding in de f1tv app. Het was wel al afgeschreven, dus ik de chat geopend. Die hebben het terugbetaald en ik moet het opnieuw proberen.. Je raadt het al, de optie op hem te hervatten was weg. Vervolgens zegt de persoon in de chat dat helaas alleen nog maandelijks kan worden afgesloten, terwijl ik net daarvoor nog voor een kaar had verlengd.
Nu hopen dat het eerste account hem wel automatisch verlengd voor 95 euro, anders zoeken ze het maar uit.
Bij Viaplay is al duidelijk dat 2 gelijktijdige streams van verschillende ip-adressen niet mogelijk is. Hoe zit dit bij F1TV?
Ik meende juist dat de CEO van Via play getweet had dat dit vanaf dit seizoen wel kan? Omdat er dan 1 stream via Viaplay kan lopen en de andere via F1TV dat je nu bij Viaplay in het pakket erbij krijgt?fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 23:52:
Bij Viaplay is al duidelijk dat 2 gelijktijdige streams van verschillende ip-adressen niet mogelijk is. Hoe zit dit bij F1TV?
@fRiEtJeSaTe & @Dennism zie [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 of Viaplay in Nederland, dit topic gaat enkel over de prijsdiscussie en kortingen.
[ Voor 12% gewijzigd door Laguna op 24-02-2024 00:10 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hm ok.
Ik dacht een paar jaar geleden "Waarom heb ik eigenlijk via de Play Store een F1TV Pro abo afgesloten? Nu krijgt Google 30%".
Zat er over te denken om dit jaar over te gaan naar een "direct" F1 TV Pro account, maar ehm... als dat alleen nog maar maandelijks kan en daardoor duurder is... dan laat maar. Dan krijgt Google maar die centen.
Ik heb de prijswijziging dus nu maar geaccepteerd in Google Play. Ook een heel gedoe, maar wel goed dat je zoiets moet accorderen.
Ik dacht een paar jaar geleden "Waarom heb ik eigenlijk via de Play Store een F1TV Pro abo afgesloten? Nu krijgt Google 30%".
Zat er over te denken om dit jaar over te gaan naar een "direct" F1 TV Pro account, maar ehm... als dat alleen nog maar maandelijks kan en daardoor duurder is... dan laat maar. Dan krijgt Google maar die centen.
Ik heb de prijswijziging dus nu maar geaccepteerd in Google Play. Ook een heel gedoe, maar wel goed dat je zoiets moet accorderen.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Ik had op 13 februari mijn verlenging stopgezet (loopt tot 12 maart). Nu ik overal lees dat je alleen nog maar maandelijkse abonnementen heb ik ingelogd en mijn subscription weer actief gemaakt voor €94,99
Ik neem aan dat ik dit, vanaf 12 maart, dan ga betalen en niet opeens een mail krijg dat het niet meer kan en ik enkel de optie heb om maandelijks te betalen.
Wel baal ik dat ik destijds niet via Apple of Google een account heb afgesloten zodat er 30% NIET naar de FOM zelf gaat. Want het gedrag dat ze de laatste maand vertonen is absurd en ronduit onbeschoft! Benieuwd of het volgend jaar weer beter wordt als Viaplay er niet meer is danwel de rechten niet meer beheert en andere partijen een "normaal" bedrag willen betalen en/of er mogelijk niet eens rechten worden verkocht omdat de FOM de geboden prijs te laag vindt.
Ik neem aan dat ik dit, vanaf 12 maart, dan ga betalen en niet opeens een mail krijg dat het niet meer kan en ik enkel de optie heb om maandelijks te betalen.
Wel baal ik dat ik destijds niet via Apple of Google een account heb afgesloten zodat er 30% NIET naar de FOM zelf gaat. Want het gedrag dat ze de laatste maand vertonen is absurd en ronduit onbeschoft! Benieuwd of het volgend jaar weer beter wordt als Viaplay er niet meer is danwel de rechten niet meer beheert en andere partijen een "normaal" bedrag willen betalen en/of er mogelijk niet eens rechten worden verkocht omdat de FOM de geboden prijs te laag vindt.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
^
Inderdaad. De hoop bij FOM is natuurlijk dat er maar weinig mensen opzeggen bij Viaplay EN F1tvpro en vrijwel iedereen de nogal absurde prijsstijgingen alsmede de totaal amateuristische gang van zaken accepteert.
Daarmee ligt er voor de FOM de meest ideale usecase om weer veel geld te vangen in het biedingsproces om de rechten voor 2025 en verder.
Inderdaad. De hoop bij FOM is natuurlijk dat er maar weinig mensen opzeggen bij Viaplay EN F1tvpro en vrijwel iedereen de nogal absurde prijsstijgingen alsmede de totaal amateuristische gang van zaken accepteert.
Daarmee ligt er voor de FOM de meest ideale usecase om weer veel geld te vangen in het biedingsproces om de rechten voor 2025 en verder.
[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 24-02-2024 10:03 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Je ziet door de bomen het bos niet meer.
Bizar dat er zoveel onduidelijkheden zijn. Ben gewoon duidelijk en geef aan wat iedereen kan verwachten.
Over 4 dagen weet ik hopelijk meer. Dan loopt mijn abonnement af die ik rechtstreeks bij F1TV heb lopen.
Op de site staat (zoals bij vele) nog de oude prijs, maar ik heb wel een mail gehad.
Ook zie ik een upgrade knop staan, die druk ik niet in
Als het de prijs wordt wat in de mail staat, laat ik dat zo staan. Van het begin geen problemen mee gehad. Liever geen verhoging natuurlijk maar ik vind de prijs dan nog steeds prima.
Mocht het duurder worden, dan rijd ik wel even naar België (woonachtig bij de grens, ~10km). En probeer ik daar een abonnement af te sluiten.
Bizar dat er zoveel onduidelijkheden zijn. Ben gewoon duidelijk en geef aan wat iedereen kan verwachten.
Over 4 dagen weet ik hopelijk meer. Dan loopt mijn abonnement af die ik rechtstreeks bij F1TV heb lopen.
Op de site staat (zoals bij vele) nog de oude prijs, maar ik heb wel een mail gehad.
Ook zie ik een upgrade knop staan, die druk ik niet in
Als het de prijs wordt wat in de mail staat, laat ik dat zo staan. Van het begin geen problemen mee gehad. Liever geen verhoging natuurlijk maar ik vind de prijs dan nog steeds prima.
Mocht het duurder worden, dan rijd ik wel even naar België (woonachtig bij de grens, ~10km). En probeer ik daar een abonnement af te sluiten.
Ik zit nu dus een beetje met een dilemma. F1TV jaarabonnement loopt nog tot eind april en ik was van plan om mee te gaan liften op mn ouders hun Viaplay abonnement, maar toen schrapte FOM het jaarabonnement opeens... Met de onzekerheid omtrent Viaplay lijkt het me niet slim om een half jaartje gratis F1TV mee te pikken als je vervolgens in de toekomst gebonden bent aan een maandelijks abonnement die 50% duurder is
Of nog erger, helemaal buiten de boot vallen mochten ze F1TV schrappen met het oog op de lopende onderhandelingen voor uitzendrechten. Zo voelt het namelijk wel een beetje. Lastig...

Dat dilemma zit ik ook mee. Kan het ook meepikken op VP van familie. Maar met het wegvallen van het jaar abo en vooruitzicht van nieuwe uitzendrechten kan het juist ook na dat/een jaartje VP wel eens r*k worden. Zie bv ook Duitsland waar eerst F1TV wel was en later niet meer, bestaande abos lopen door, nieuwe afsluiten kan niet. Die vrees was er hier natuurlijk ook toen de rechten naar VP gingen, en bleek achteraf onterecht te zijn. Maar nu moge duidelijk zijn dat F1TV/FOM wel naar de pijpen van VP danst.Frank schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 09:28:
Ik zit nu dus een beetje met een dilemma. F1TV jaarabonnement loopt nog tot eind april en ik was van plan om mee te gaan liften op mn ouders hun Viaplay abonnement, maar toen schrapte FOM het jaarabonnement opeens... Met de onzekerheid omtrent Viaplay lijkt het me niet slim om een half jaartje gratis F1TV mee te pikken als je vervolgens in de toekomst gebonden bent aan een maandelijks abonnement die 50% duurder isOf nog erger, helemaal buiten de boot vallen mochten ze F1TV schrappen met het oog op de lopende onderhandelingen voor uitzendrechten. Zo voelt het namelijk wel een beetje. Lastig...
Ik heb hetzelfde gedaan, lijkt me niet meer dan logisch dat het jaarabonnement in dat geval gehandhaafd blijft.MazeWing schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 07:28:
Ik had op 13 februari mijn verlenging stopgezet (loopt tot 12 maart). Nu ik overal lees dat je alleen nog maar maandelijkse abonnementen heb ik ingelogd en mijn subscription weer actief gemaakt voor €94,99
Dat laatste acht ik helaas zeer onwaarschijnlijk, zie ook mijn reactie hier: Laguna in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"Benieuwd of het volgend jaar weer beter wordt als Viaplay er niet meer is danwel de rechten niet meer beheert en andere partijen een "normaal" bedrag willen betalen en/of er mogelijk niet eens rechten worden verkocht omdat de FOM de geboden prijs te laag vindt.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Het Duitsland scenario doelde ik op idd. En Nederland is momenteel natuurlijk dé kans voor FOM om lekker te cashen nu Max dominant is. Viaplay stapte wat dat aan gaat net op tijd in voordat hij kampioen werd.RobertMe schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 09:38:
[...]
Dat dilemma zit ik ook mee. Kan het ook meepikken op VP van familie. Maar met het wegvallen van het jaar abo en vooruitzicht van nieuwe uitzendrechten kan het juist ook na dat/een jaartje VP wel eens r*k worden. Zie bv ook Duitsland waar eerst F1TV wel was en later niet meer, bestaande abos lopen door, nieuwe afsluiten kan niet. Die vrees was er hier natuurlijk ook toen de rechten naar VP gingen, en bleek achteraf onterecht te zijn. Maar nu moge duidelijk zijn dat F1TV/FOM wel naar de pijpen van VP danst.
Het voelt allemaal een beetje alsof FOM aan het voorsorteren is op een soortgelijk scenario. Ze lijken erg graag een nieuwe deal met Viaplay of andere (buitenlandse) partij te willen, en doen nu dus water bij de wijn met F1TV. Want FOM weet ook dondersgoed dat lokale spelers als Ziggo geen €30m/y (kunnen) ophoesten.
[ Voor 3% gewijzigd door Frank op 24-02-2024 10:02 ]
De commerciële belangen in deze sport zijn nog nooit zo hoog geweest. Dat zie je aan alles van de keuze tot het zoveelste strand circuit in de volgende zandbak tot enorme prijsverhogingen van meer dan 100%Frank schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:01:
[...]
Het Duitsland scenario doelde ik op idd. En Nederland is momenteel natuurlijk dé kans voor FOM om lekker te cashen nu Max dominant is. Viaplay stapte wat dat aan gaat net op tijd in voordat hij kampioen werd.
Het voelt allemaal een beetje alsof FOM aan het voorsorteren is op een soortgelijk scenario. Ze lijken erg graag een nieuwe deal met Viaplay of andere (buitenlandse) partij te willen, en doen nu dus water bij de wijn met F1TV. Want FOM weet ook dondersgoed dat lokale spelers als Ziggo geen €30m/y (kunnen) ophoesten.
En ze kunnen wel willen met Viaplay maar als er simpelweg geen geld is dan houdt het toch echt op met Viaplay en de rechten voor de formule 1.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Zelfde gedachtes hier.RobertMe schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 09:38:
[...]
Dat dilemma zit ik ook mee. Kan het ook meepikken op VP van familie. Maar met het wegvallen van het jaar abo en vooruitzicht van nieuwe uitzendrechten kan het juist ook na dat/een jaartje VP wel eens r*k worden. Zie bv ook Duitsland waar eerst F1TV wel was en later niet meer, bestaande abos lopen door, nieuwe afsluiten kan niet. Die vrees was er hier natuurlijk ook toen de rechten naar VP gingen, en bleek achteraf onterecht te zijn. Maar nu moge duidelijk zijn dat F1TV/FOM wel naar de pijpen van VP danst.
Ik heb nu 3 jaar F1TV Pro. Telkens met korting kunnen afsluiten, dus rond de 50 euro elke keer.
Komende week loopt het 3e jaar af en ik heb vanalles overwogen de afgelopen weken.
Uiteindelijk toch maar besloten de verlenging aan te zetten voor 95 euro.
@MazeWing eigenlijk kon je wel voorspellen dat dit eraan zat te komen nadat de F1 in Amerikaanse handen is beland in 2017. Je lijkt overigens de situatie te onderschatten mbt Viaplay, heb je wel het bericht gelezen waarnaar ik verwees?
@Frank VodafoneZiggo is in principe onderdeel van Liberty Global, net als Liberty Media (de huidige eigenaar van F1). Je zou verwachten dat ze daardoor een voordeel hebben, maar toch verloren ze in 2021 de rechten aan Viaplay (vanwege een absurd hoog bod).
@Frank VodafoneZiggo is in principe onderdeel van Liberty Global, net als Liberty Media (de huidige eigenaar van F1). Je zou verwachten dat ze daardoor een voordeel hebben, maar toch verloren ze in 2021 de rechten aan Viaplay (vanwege een absurd hoog bod).
[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 24-02-2024 12:59 ]
Hier idem. Loopt tot half maart; eens zien of het gaat werken.Plenkske schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:34:
[...]
Uiteindelijk toch maar besloten de verlenging aan te zetten voor 95 euro.
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
Ik zag midden in een YouTube filmpje een reclame voor 15% korting via zijn referral link waarschijnlijk. Weet niet of het werkt voor Nederlanders maar is het proberen waard.
Link staat onder dit filmpje
https://youtu.be/QmmETEw7jbc?si=kfNRC1EblXwD86br
Geldig t/m 25 feb
Geldig t/m 25 feb
Werkt nietwokkelz schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:26:
Ik zag midden in een YouTube filmpje een reclame voor 15% korting via zijn referral link waarschijnlijk. Weet niet of het werkt voor Nederlanders maar is het proberen waard.
Geldig t/m 25 feb
Ik weet niet of ik het onderschat maar als er geen geld is, het aandeel is praktisch 0 waard en investeerders voeler er weinig voor om tientallen miljoenen op te hoesten voor een dienst waar de overlevingskansen nog steeds gering zijn, dan denk ik dat het een zeer reëel scenario is dat Viaplay niet mee kan doen.Laguna schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:55:
@MazeWing eigenlijk kon je wel voorspellen dat dit eraan zat te komen nadat de F1 in Amerikaanse handen is beland in 2017. Je lijkt overigens de situatie te onderschatten mbt Viaplay, heb je wel het bericht gelezen waarnaar ik verwees?
Wat dat betreft zie ik alleen een overlevingskans als ze afslanken en geen formule 1 meer uitzenden en daardoor de prijs flink kunnen verlagen en op die.manier eerst een bescheiden en stabiel bestaan op kunnen bouwen OF dat ze het zo regelen dat er geen F1TV beschikbaar is in Nederland. Dat is namelijk hun allergrootste concurrent!
Laatst mijn abonnement geannuleerd vanwege de prijsverhoging. Na het inloggen stond ook dat de prijs naar 95euro zou gaan.
Nu een paar week later weer ingelogd en had ineens de optie om abonnement te verlengen voor 65euro... Heb ik gedaan, verwacht niet dat het gaat werken en dat ze een mail sturen dat het niet kan en je een maand abonnement moet afsluiten maar we gaan het zien.
Nu een paar week later weer ingelogd en had ineens de optie om abonnement te verlengen voor 65euro... Heb ik gedaan, verwacht niet dat het gaat werken en dat ze een mail sturen dat het niet kan en je een maand abonnement moet afsluiten maar we gaan het zien.
Financieel staan ze er inderdaad niet goed voor, maar ze zien F1 als hun enige kans om te overleven. Zonder F1 redden ze het sowieso niet in Nederland is de verwachting, dat heb je kunnen lezen in het bericht waarnaar ik verwees (net als het mogelijk verdwijnen van F1TV in Nederland).MazeWing schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:29:
[...]
Ik weet niet of ik het onderschat maar als er geen geld is, het aandeel is praktisch 0 waard en investeerders voeler er weinig voor om tientallen miljoenen op te hoesten voor een dienst waar de overlevingskansen nog steeds gering zijn, dan denk ik dat het een zeer reëel scenario is dat Viaplay niet mee kan doen.
Wat dat betreft zie ik alleen een overlevingskans als ze afslanken en geen formule 1 meer uitzenden en daardoor de prijs flink kunnen verlagen en op die.manier eerst een bescheiden en stabiel bestaan op kunnen bouwen OF dat ze het zo regelen dat er geen F1TV beschikbaar is in Nederland. Dat is namelijk hun allergrootste concurrent!
F1TV was inderdaad hun grootste concurrent in Nederland, maar het lijkt dat Viaplay daarmee dus onlangs prijsafspraken heeft gemaakt gezien de forse prijsstijgingen van F1TV.
Hmmm, mijn abonnent zou per vandaag verlengd worden. Vanochtend een email dat er geen geld kon worden afgeschreven en dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar direct daarop een beëindiging van mijn contract. Heb het zelf niet beëindigd en mijn gekoppelde CC werkt gewoon.
Via de chat contact gehad met de helpdesk, maar niet veel wijzer geworden. Heb het ooit in de playstore besteld en F1TV zegt mij nu met Google (third party) contact op te nemen en te vragen waarom het niet kon worden afgeschreven. Voorzie een traject van teleurstellingen en heb er weinig zin in omdat ik geen snelle oplossing verwacht. Anderzijds zijn de opties om een nieuw contract af te sluiten ook niet echt super. Linksom of rechtsom, Viaplay heeft het inmiddels redelijk dichtgetimmerd c.q. onaantrekkelijk gemaakt om een maandabonnement bij F1TV af te sluiten.
Ga me er eens op beraden, maar vroeg me af of er meer mensen deze emails hebben ontvangen?
Via de chat contact gehad met de helpdesk, maar niet veel wijzer geworden. Heb het ooit in de playstore besteld en F1TV zegt mij nu met Google (third party) contact op te nemen en te vragen waarom het niet kon worden afgeschreven. Voorzie een traject van teleurstellingen en heb er weinig zin in omdat ik geen snelle oplossing verwacht. Anderzijds zijn de opties om een nieuw contract af te sluiten ook niet echt super. Linksom of rechtsom, Viaplay heeft het inmiddels redelijk dichtgetimmerd c.q. onaantrekkelijk gemaakt om een maandabonnement bij F1TV af te sluiten.
Ga me er eens op beraden, maar vroeg me af of er meer mensen deze emails hebben ontvangen?
Handtekening
In 2022 een vergelijkbaar probleem gehad. De CC maatschappij keurde de betaling af omdat F1 TV niet om een autorisatie vroeg via de CC app, Maar ik had toen wel een nieuwe CC gekregen, dus moest de CC op mijn F1 TV abonnement veranderen. Maar doordat je het contract dan verlengt, werd er niet opnieuw om autorisatie gevraagd. Mijn F1 TV abonnement is toen gestopt en in 2022 heb ik Viaplay genomen. In 2023 weer F1 TV, dus ik ben benieuwd volgende week hoe mijn verlenging gaat, want dat moet op de 27e gaan gebeuren.Balboa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 19:41:
Hmmm, mijn abonnent zou per vandaag verlengd worden. Vanochtend een email dat er geen geld kon worden afgeschreven en dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar direct daarop een beëindiging van mijn contract. Heb het zelf niet beëindigd en mijn gekoppelde CC werkt gewoon.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
@Balboa ik had zo'n mail vorig jaar maart ontvangen, had toen niks gedaan en een dag later kreeg ik weer een mail dat de betaling wel gelukt was.
Via de Apple App Store precies hetzelfde geouwehoer. Jammer dan, als ik nog had kunnen verlengen voor 65, dus was het prima, maar vertik het om om 95 euro (of meer) af te tikken. Kijk ik wel via alternatieve kanalen of gewoon niet.Balboa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 19:41:
Hier ook de F1tvpro mail gehad. Het is nog steeds beter als Viaplay af te sluiten 
(en een bezoekje McD per jaar minder met het zoontje, als alle races doorgaan ipv gecancelde Italië race vorig jaar. Dan kost het precies hetzelfde).
Dat die toko (Viaplay) maar zo snel mogelijk dicht gaat.
(en een bezoekje McD per jaar minder met het zoontje, als alle races doorgaan ipv gecancelde Italië race vorig jaar. Dan kost het precies hetzelfde).
Dat die toko (Viaplay) maar zo snel mogelijk dicht gaat.
[ Voor 34% gewijzigd door Chevy454 op 24-02-2024 20:56 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Betaalde je direct via creditcard of via een app store?Joop34 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:50:
Voor wie het interesseert: ik had geen mail ontvangen over de prijsverhoging van F1TV, ook niet in de spam. In mijn account op F1TV stond nog steeds €64,99. Mijn abonnement is gisteren verlengd met inderdaad ook nog de oude prijs, dus ik heb geen verhoging gekregen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Via creditcardPhusebox schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:05:
[...]
Betaalde je direct via creditcard of via een app store?
Kijk het idd even een paar dagen aan. Jammer dat het zo is gegaan. Kijk al F1 vanaf 1993 en wil geen geklooi met IPTV of andersoortige vage streams. Vond F1TV echt perfect. Geen oeverloos geouwehoer, gewoon kwali en race kijken. Enige wat ik nog wel eens mis is de gang van Olav door de pits met alle updates bij de teams.Laguna schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:06:
@Balboa ik had zo'n mail vorig jaar maart ontvangen, had toen niks gedaan en een dag later kreeg ik weer een mail dat de betaling wel gelukt was.
Handtekening
@Balboa herkenbaar, ik was tot voor kort ook vol lof over F1TV. Meermaals aanbevolen in mijn omgeving, zeer professionele verslaggeving en ik koos zelf altijd voor het internationale Engelse commentaar. Ik was blij van Olav af te zijn, die geen co-commentator naast zich duldt. Die technische items doet hij wel goed, net als zijn input bij de voor- of nabeschouwing, maar als commentator nee dank je.
Ik heb die email ook niet gehad en dinsdag wordt als het goed is mijn abonnement verlengd, dus dan zal het voor mij ook nog de oude prijs worden verwacht ik.Joop34 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:50:
Voor wie het interesseert: ik had geen mail ontvangen over de prijsverhoging van F1TV, ook niet in de spam. In mijn account op F1TV stond nog steeds €64,99. Mijn abonnement is gisteren verlengd met inderdaad ook nog de oude prijs, dus ik heb geen verhoging gekregen.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als het goed is gaat de prijsverhoging voor bestaande abonnementen vanaf 1 April in.
Als je bij je abonnementen kijkt in de playstore of app store dan krijg je een vraag (ik tenminste wel) of je akkoord wilt gaan met de prijsverhoging. A €11.90 /maand
Als je bij je abonnementen kijkt in de playstore of app store dan krijg je een vraag (ik tenminste wel) of je akkoord wilt gaan met de prijsverhoging. A €11.90 /maand
www.aiontdekking.nl
Mijn abonnement loopt tot ergens in mei, maar ben niet van plan om te gaan betalen voor de slechte zakelijke beslissingen van Viaplay. De India-methode hoeft niet per sé voor mij, maar een €65 land ga ik wel naar wisselen.
Ik heb zojuist de F1TV app via Viaplay geïnstalleerd, maar ik vraag me af of er tijdens de races ook Nederlandstalig commentaar beschikbaar is. Op dit moment hoor ik alleen een Engelstalige audiostream tijdens de testraces.
Quali en race kan in het Nederlands. trainingen (FP1,2 &3) weet ik niet.DeJurist schreef op zondag 25 februari 2024 @ 12:56:
Ik heb zojuist de F1TV app via Viaplay geïnstalleerd, maar ik vraag me af of er tijdens de races ook Nederlandstalig commentaar beschikbaar is. Op dit moment hoor ik alleen een Engelstalige audiostream tijdens de testraces.
Testdagen waren alleen in het Engels
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 25-02-2024 13:05 ]
Deze vraag is eigenlijk voor een ander topic.DeJurist schreef op zondag 25 februari 2024 @ 12:56:
[ Voor 4% gewijzigd door PatrickC op 25-02-2024 13:24 ]
1 april grap zeker?Bb500 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 12:13:
Als het goed is gaat de prijsverhoging voor bestaande abonnementen vanaf 1 April in.
Bij mij op stond voor 19 maart al de verhoogde prijs aangegeven.
Nee is geen grap haha.
Geeft bij mij echt 1 april aan.
Geeft bij mij echt 1 april aan.
www.aiontdekking.nl
Dus alle verlengingen in maart gaan naar €94.99 voor het komende jaar en vanaf 1 april kun je alleen nog 'verlengen' naar het maandabo?
Is dat het idee?
Is dat het idee?
Ik snap het ook niet. Ik verleng 30 maart voor €95 en mijn broertje staat in de app nog op €65. Die moet verlengen in juni.
PSN: bollsie
Mijn abbo verloopt per juni dit jaar maar kon via de playstore verlengen voor €94,99 per die datum. Time will tell of dat allemaal zo blijft.
:strip_exif()/f/image/cZwgibvyR5OxbaLyRxjvaZOZ.jpg?f=fotoalbum_large)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik heb net even gekeken, mijn verlenging geeft aan dat deze wordt afgeschreven via mijn creditcard op 3 april tegen € 64,99
Misschien kunnen we die topic banner eens updaten met boodschap dat die online prijs in de portal niet klopt en link naar FAQ van F1TV. Vrij vermoeiend dat om de paar berichten weer zo’n post verschijnt.
Iedereen na 1 maart betaald gewoon €95.
https://support.formula1....e-Increase?language=en_USI've received an email about a Price Increase. The next renewal amount shown on my account does not match the price increase I have been notified of
The amount you will pay at your next renewal can be found in your email. This renewal amount will be reflected on your account shortly before or at your next renewal.
[ Voor 40% gewijzigd door Katseviool op 25-02-2024 18:53 ]
Hoe kom je bij 1 maart?Katseviool schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:51:
Misschien kunnen we die topic banner eens updaten met boodschap dat die online prijs in de portal niet klopt en link naar FAQ van F1TV. Vrij vermoeiend dat om de paar berichten weer zo’n post verschijnt.
[...]
https://support.formula1....e-Increase?language=en_US
Vaak bu'j te bang!
Ook een poging gedaan om een jaar abbo voor 94,99 te bestellen via apple .
Lijkt gelukt. Bij Apple id > Abonnementen staat nu inderdaad F1TV pro annual. Maar in de F1TV app staat nog steeds TV Access monthly. Moet dit maandelijkse abbo eerst aflopen voordat er annual komt te staan?
Uiteraard de aankoop al meedere malen geprobeerd te herstellen, dit bied geen soelaas.
Wat een gruwelijke draak ook die app en idem de website. Al meerdere keren foutmeldingen gehad die duits/engels en nederlands waren gemixt.
Lijkt gelukt. Bij Apple id > Abonnementen staat nu inderdaad F1TV pro annual. Maar in de F1TV app staat nog steeds TV Access monthly. Moet dit maandelijkse abbo eerst aflopen voordat er annual komt te staan?
Uiteraard de aankoop al meedere malen geprobeerd te herstellen, dit bied geen soelaas.
Wat een gruwelijke draak ook die app en idem de website. Al meerdere keren foutmeldingen gehad die duits/engels en nederlands waren gemixt.

Bl44t
Ok, ik heb de F1TV app helemaal opnieuw geinstalleerd, en ik krijg nu weer de optie om per jaar te betalen. Dit is met een oud account met een al verlopen abonnement..oisyn schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 01:35:
WTF, ik zat vanavond een beetje te kutten in de F1TV app met een oud account waarvan het abonnement vorig jaar al verlopen was, en ik kreeg ineens de optie om 'm per jaar af te sluiten ipv alleen per maand.
:strip_exif()/f/image/4IdWXTpkCvlH4QTCVkwqsTQQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik hierna uitlog en inlog in een ander account, dan kan het niet meer. Ook niet als ik weer terugga naar het oude account.
.edit: Aah ik ben erachter! Ik had nog een VPN draaien op de achtergrond. Krijg dus wel Nederlandse prijzen, dus geen geoblock omzeiling, maar wel de optie om per jaar te betalen. Ook met een nieuw aangemaakt account!
.edit2: Ja, duidelijk VPN uit, optie om per jaar te betalen weg. VPN weer aan, optie weer terug.
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2024 22:10 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat is inderdaad nog maar zeer de vraag. We gaan deze week wel horen wat er bij mensen afgeschreven wordt voor hun verlenging. Veel hebben namelijk wel de mail ontvangen met de prijsverhoging.
Ik ben nu op vakantie in Oostenrijk en heb zojuist ook op mijn bestaande account via de f1tv app het jaarabonnement voor 95 euro kunnen afsluiten. De optie was ook alleen aanwezig als mijn mobiel met wifi was verboden. Via het mobiele netwerk was de enige optie een maandabonnement.oisyn schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:06:
[...]
Ok, ik heb de F1TV app helemaal opnieuw geinstalleerd, en ik krijg nu weer de optie om per jaar te betalen. Dit is met een oud account met een al verlopen abonnement.
[Afbeelding]
Als ik hierna uitlog en inlog in een ander account, dan kan het niet meer. Ook niet als ik weer terugga naar het oude account.
.edit: Aah ik ben erachter! Ik had nog een VPN draaien op de achtergrond. Krijg dus wel Nederlandse prijzen, dus geen geoblock omzeiling, maar wel de optie om per jaar te betalen. Ook met een nieuw aangemaakt account!
.edit2: Ja, duidelijk VPN uit, optie om per jaar te betalen weg. VPN weer aan, optie weer terug.
Voor mij is dit de laatste dag dat ik mijn abo kan opzeggen voordat die verlengd wordt per 27-02.
Dus ik zou graag vernemen of iemand de afgelopen dagen al een verlenging heeft gekregen tegen de oude prijs van € 64,99 of niet.
Dus ik zou graag vernemen of iemand de afgelopen dagen al een verlenging heeft gekregen tegen de oude prijs van € 64,99 of niet.
Die van mij wordt ook morgen pas verlengd dus ik kan het je niet zeggen. Maar ik heb destijds betaald met Revolut en heb er gewoon nu enkel 65 euro op staan zodat ze sowieso niet meer dan dat kunnen afschrijven.Zappert schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:46:
Voor mij is dit de laatste dag dat ik mijn abo kan opzeggen voordat die verlengd wordt per 27-02.
hoi
Kijk eens 3 posts boven je...Zappert schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:46:
ReVision. schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:12:
[...]
Die van mij wordt ook morgen pas verlengd dus ik kan het je niet zeggen. Maar ik heb destijds betaald met Revolut en heb er gewoon nu enkel 65 euro op staan zodat ze sowieso niet meer dan dat kunnen afschrijven.
offtopic:
Dat dacht ik ook toen ik mijn zorgverzekering had aangepast van jaarlijkse naar maandelijkse betaling. Alleen bleek toen dat de Rabobank automatische incassos doodleuk uitvoert als het saldo onvoldoende is. Ook als je "Rood staan" uit hebt staan kun je bij Rabo dus "Rood staan" hierdoor, inclusief bijbehorende rente, als je saldo aanvult (als je storneert betaal je geen rente, en als je saldo niet aanvult doet Rabo na aantal dagen automatisch storneren en betaal je ook geen rente).
Dat dacht ik ook toen ik mijn zorgverzekering had aangepast van jaarlijkse naar maandelijkse betaling. Alleen bleek toen dat de Rabobank automatische incassos doodleuk uitvoert als het saldo onvoldoende is. Ook als je "Rood staan" uit hebt staan kun je bij Rabo dus "Rood staan" hierdoor, inclusief bijbehorende rente, als je saldo aanvult (als je storneert betaal je geen rente, en als je saldo niet aanvult doet Rabo na aantal dagen automatisch storneren en betaal je ook geen rente).
Nice!Milan1NL schreef op zondag 25 februari 2024 @ 23:10:
[Afbeelding]
ik had vorig jaar een abonnement via de F1 app afgesloten, en kreeg vanavond een mailtje dat ik nog voor de oude prijs een verlenging kreeg. Dus misschien geluk denk ik
Dus er is nog hoop.
Morgen moet ik uiterlijk beslissen dus hoop nog meer (positieve E65) berichten te lezen van mensen die vorig jaar via de F1 website hebben afgesloten en die ergens tussen 23 en 27 februari automatisch verlengd zijn.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.
F1 TV Pro FAQ
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.
F1 TV Pro FAQ