Via website afgesloten en morgen aan de beurt. Maar gezien de mail die ik eind januari heb ontvangen ga ik uit van 94.99 als het überhaupt weer een jaarabo wordt (bij F1TV verbaast niets mij meer inmiddels).Help!!!! schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:34:
[...]
Nice!Ik heb vorig jaar via de F1 website afgesloten, zou min of meer hetzelfde moeten zijn als de F1 app
![]()
Dus er is nog hoop.![]()
Morgen moet ik uiterlijk beslissen dus hoop nog meer (positieve E65) berichten te lezen van mensen die vorig jaar via de F1 website hebben afgesloten en die ergens tussen 23 en 27 februari automatisch verlengd zijn.
Dat is Appstore. Het zegt weinig over wat webabo's gaan doen, daar is nog geen uitsluitsel over afaik.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Idd. Er zijn genoeg Tweakers leden waarvan het abonnement op 27 februari verloopt. Ben benieuwd met welk bedrag deze abonnementen verlengd worden..oisyn schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:14:
[...]
Dat is Appstore. Het zegt weinig over wat webabo's gaan doen, daar is nog geen uitsluitsel over afaik.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik vermoed allemaal 95 euro.Mog schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:20:
[...]
Idd. Er zijn genoeg Tweakers leden waarvan het abonnement op 27 februari verloopt. Ben benieuwd met welk bedrag deze abonnementen verlengd worden.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Dat vermoed ik ook. Maar dat wil ik (en velen hier) graag bevestigd hebben
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik zit in dezelfde boot, dus ga het morgen wel meemaken. Heb precies hetzelfde als iedereen, een vermelding van € 65 op de website maar ook een e-mail ontvangen waarin staat dat ik € 95 betalen ga.Mog schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:24:
[...]
Dat vermoed ik ook. Maar dat wil ik (en velen hier) graag bevestigd hebben
Ondanks dat F1TV ongelofelijk veel steken laat vallen hier, heb ik er nog enigszins vertrouwen in dat ze dit wel goed kunnen.
Ik heb vorig jaar via de Playstore een jaarabo afgesloten welke tot 23 feb liep. In de playstore kreeg ik eerder al de melding van de prijswijziging maar die ging pas over 2025. Vanaf 23 feb 2024 zou de prijs € 64,99 zijn en vanaf 23 feb 2025 € 94,99. Dus de 22e had ik 65 euro op mijn playstore account gezet en een dag later is mijn abo met een jaar verlengd voor € 64,99. Ben dus één van de weinige gelukkigen hier merk ik. Heb verder ook nooit een mail van F1 TV ontvangen, waarschijnlijk omdat het via de Playstore afgesloten is.
[ Voor 11% gewijzigd door XNL073 op 26-02-2024 10:34 ]
Even een reminder: de kwalificatie en de race van Bahrein zijn komend weekend gewoon FTA te kijken bij RTL Duitsland. Mits dat in jouw TV pakket zit natuurlijk. Nadeel is overigens dat er tussendoor reclame wordt getoond. Maar wie nog even geen F1TV Pro of ViaPlay wil is het een vrij goed alternatief.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Volgens mij hebben er heel veel mensen 27-02 als datum (ook hier) dat kan eigenlijk geen toeval zijn - verwacht dat ze morgen de prijs ineens verhogen naar 95 euro.
Even een poll om te kijken of dat inderdaad klopt:
Poll: Wat is je volgende betaal datum?
• 27-02
• Anders

Ook een poll maken? Klik hier
Even een poll om te kijken of dat inderdaad klopt:
Poll: Wat is je volgende betaal datum?
• 27-02
• Anders
Ook een poll maken? Klik hier
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hier ook een 27'er. Ik laat de betaling terugdraaien als het 95 euro wordt zonder eerst een update in mijn account. Heb de mail overigens wel gehad.
Deze signature is strikt genomen langer dan noodzakelijk.
Bijzonder onverstandig, grote kans dat je dan alleen nog maar een maandabbo kan afsluiten. De prijs in de mail is leidend, dat is hier al meerdere malen genoemd.Crakie schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:33:
Hier ook een 27'er. Ik laat de betaling terugdraaien als het 95 euro wordt zonder eerst een update in mijn account. Heb de mail overigens wel gehad.
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
Wrong topic
[ Voor 96% gewijzigd door 964C2 op 26-02-2024 13:16 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Met revolut krijg ik een melding van issueing bank :-/. Denk dat het voor mij en f1 helaas gaat zijn. Iemand het wel daarmee aan de gang gekregen?
Zie mijn vorige comment, vorig jaar een abo gekocht en met Revolut betaald zonder enig issue.FietsFanaat33 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:19:
Met revolut krijg ik een melding van issueing bank :-/. Denk dat het voor mij en f1 helaas gaat zijn. Iemand het wel daarmee aan de gang gekregen?
hoi
Het is mij vorig jaar ook gelukt. Had toen via de revolut van mijn broertje. Heb nu een eigen maar zodra ik kaart nummer invoer krijg ik bank issueReVision. schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:23:
[...]
Zie mijn vorige comment, vorig jaar een abo gekocht en met Revolut betaald zonder enig issue.
Edit: had de verkeerde kaart gepakt. De andere virtuele doet het wel
[ Voor 8% gewijzigd door FietsFanaat33 op 26-02-2024 15:05 ]
Het is eerder F1 tussen de reclames door daarSpotmatic schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:46:
Even een reminder: de kwalificatie en de race van Bahrein zijn komend weekend gewoon FTA te kijken bij RTL Duitsland. Mits dat in jouw TV pakket zit natuurlijk. Nadeel is overigens dat er tussendoor reclame wordt getoond. Maar wie nog even geen F1TV Pro of ViaPlay wil is het een vrij goed alternatief.
Maandabbo kan ik mee leven, zeker als het weer zo'n optocht achter Verstappen aan wordt.BobV schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:34:
[...]
Bijzonder onverstandig, grote kans dat je dan alleen nog maar een maandabbo kan afsluiten. De prijs in de mail is leidend, dat is hier al meerdere malen genoemd.
Ik ga niet afwachten wat bij mij afgeschreven gaat worden. Storneren zou wel eens moeilijk kunnen gaan worden omdat het enige bewijs dat er € 64,99 zou worden een schermafbeelding van mijn abbonnement is en daar staat geen datum op dus die kan ook veel eerder gemaakt zijn.
Het afschaffen van het jaarabonnement kan nog wel eens slecht voor ze uitpakken. Immers als Verstappen al vroeg in het seizoen dominant blijkt te zijn zullen mensen geneigd zijn hun maandabonnement te beëindigen.Crakie schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:52:
[...]
Maandabbo kan ik mee leven, zeker als het weer zo'n optocht achter Verstappen aan wordt.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Is het volledige reclame of reclame met in een onderhoek F1?tlpeter schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:38:
[...]
Het is eerder F1 tussen de reclames door daar
Vaak bu'j te bang!
Het is alweer even geleden maar ik dacht een combi van beide.-tom-562 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:31:
[...]
Is het volledige reclame of reclame met in een onderhoek F1?
Ik kan sindsdien geen Ford reclame meer zien zovaak kwam die voorbij.
Als je de mail gehad hebt en ook op de website staat dat de prijs in je account kan afwijken neem ik aan dat je creditcard maatschappij niet zo maar akkoord gaat met een stornering. Als je geen €95 wil betalen gewoon zou ik nu nog opzeggenCrakie schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:33:
Ik ben zojuist met een collega tot een oplossing gekomen. OpgezegdTim01 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:38:
[...]
Als je de mail gehad hebt en ook op de website staat dat de prijs in je account kan afwijken neem ik aan dat je creditcard maatschappij niet zo maar akkoord gaat met een stornering. Als je geen €95 wil betalen gewoon zou ik nu nog opzeggen
Als mensen chargebacks aanvragen en de creditcardmaatschappijen deze goedkeuren, kan dit veel geld kosten voor F1TV. Bij een chargeback kunnen kosten worden doorberekend aan F1TV. Een groot risico met veel gebruikers.
Pardon my dutch
Hoeveel mensen in Nederland zouden nou echt via F1TV kijken en er ophef over maken? De average Joe keek toch al via Viaplay en kent F1TV niet eens.Kip schreef op maandag 26 februari 2024 @ 16:22:
Als mensen chargebacks aanvragen en de creditcardmaatschappijen deze goedkeuren, kan dit veel geld kosten voor F1TV. Bij een chargeback kunnen kosten worden doorberekend aan F1TV. Een groot risico met veel gebruikers.
Dat zou je denken, maar blijkbaar toch genoeg voor Viaplay om prijsafspraken te maken met F1TV, waardoor de prijzen van F1TV van zo'n €5,40 p/m vorig jaar zijn gestegen naar €11,90 p/m dit jaar.TheBrut3 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 16:31:
[...]
Hoeveel mensen in Nederland zouden nou echt via F1TV kijken en er ophef over maken? De average Joe keek toch al via Viaplay en kent F1TV niet eens.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
75.000 in 2022, zal vast toegenomen zijn in 2023 met Viaplay en de negatieve berichten daaromtrentTheBrut3 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 16:31:
[...]
Hoeveel mensen in Nederland zouden nou echt via F1TV kijken en er ophef over maken? De average Joe keek toch al via Viaplay en kent F1TV niet eens.
Volgens mij is het de laatste jaren veel moeilijker geworden om een chargeback te doen. Toen ik via een webwinkel een bezorging niet heb gekregen moest ik echt bewijs aanleveren dat ik er van alles aan had gedaan om er met de webwinkel zelf uit te komen. Ik denk daarom ook niet dat een chargeback bij F1tv gaat lukken als je de mail hebt ontvangen over de verhogingKip schreef op maandag 26 februari 2024 @ 16:22:
Er bestaat toch nog steeds zoiets als wet koop op afstand en de 14 dagen bedenktermijn? Simpelweg binnen die 14 dagen termijn opzeggen. Veel ingewikkelder hoeft het naar mijn idee dan niet te worden.
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Bij automatische verlenging kun je elke maand opzeggen.Leut schreef op maandag 26 februari 2024 @ 16:50:
Er bestaat toch nog steeds zoiets als wet koop op afstand en de 14 dagen bedenktermijn? Simpelweg binnen die 14 dagen termijn opzeggen. Veel ingewikkelder hoeft het naar mijn idee dan niet te worden.
https://www.consumentenbo...opzeggen-van-abonnementen
Ik begrijp het sentiment, maar ik denk niet dat er genoeg weglopers gaan zijn om F1TV en/of Viaplay pijn te doen. Pas als Verstappen ermee kapt misschien. En dan is de kans groot dat de prijzen alleen nog verder omhoog gaan, de echte fan betaalt immers sowieso.
Hoe graag ik ook een statement zou willen maken door alles op te zeggen en tegen VP en F1tv FU te zeggen....
Wil ik gewoon lekker kijken dit jaar.
Met de testdagen al weer de kriebels en nu gewoon weer zin om dit weekend te gaan kijken.
Ja ik vind het maffia praktijken. Maar zie niet dat we met "zn allen" gaan stoppen zodat er een goede statement gemaakt kan worden.
En dan heb ik er meer nadeel bij dat ik niet kan kijken tov de 95,- die het me kost.
Volgend weekend uitgenodigd voor een Etentje dus dat scheelt weer boodschappen en is de verhoding al weer terugverdiend ;-)
Wil ik gewoon lekker kijken dit jaar.
Met de testdagen al weer de kriebels en nu gewoon weer zin om dit weekend te gaan kijken.
Ja ik vind het maffia praktijken. Maar zie niet dat we met "zn allen" gaan stoppen zodat er een goede statement gemaakt kan worden.
En dan heb ik er meer nadeel bij dat ik niet kan kijken tov de 95,- die het me kost.
Volgend weekend uitgenodigd voor een Etentje dus dat scheelt weer boodschappen en is de verhoding al weer terugverdiend ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Je begint toch bijna te denken dat een privé server IN India uit kan. Daar een VPN dienst op installeren en op 1 of andere manier mensen daar voor een euro een uurtje gebruik van laten maken.
.oisyn schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:14:
[...]
Ik zal iedereen vast uit de droom helpen. Ze gaan €94,99 afschrijven.Mog schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:20:
[...]
Idd. Er zijn genoeg Tweakers leden waarvan het abonnement op 27 februari verloopt. Ben benieuwd met welk bedrag deze abonnementen verlengd worden.
Geloof je me niet? Browse maar eens naar https://account.formula1.com/#/en/my-subscription en bekijk met de network inspector van je browser naar de request naar https://services.prdXX.contentdirect.tv/subscriber/RetrieveSubscription
Je zult de JSON response goed moeten doorlezen, maar uiteindelijk staat er:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| { "Subscription": { ... "Renew": true, "RenewAmount": 94.9900, .... } |
Die €64.99 uit het frontend komt terug als PricingPlan, maar er is een ChangePricingPlan-element aanwezig (voor de €94,99) en bovenal: het Subscription.RenewAmount-attribuut à €94,99 is zo ongeveer toplevel dus dat lijkt me leidend.
En al die screenshots van Google/Apple-betalingen voegen weinig meer toe. Ja, het is inmiddels duidelijk dat je dáár wel €64,99 betaalt - maar daar zijn ze gewoon traag mee en/of ze kunnen de wijziging uberhaupt niet doorvoeren, zie bv. Apple "Subscribers on introductory or promotional price subscriptions, including free trials and paid offers, will renew for at least one more billing period at the price that was displayed when they subscribed"
[ Voor 21% gewijzigd door Thralas op 26-02-2024 21:33 ]
@Thralas Well done, Sir.
Mijn abonnement verloopt vandaag af maar heb ik nog niks gezien op mijn credit card
Ik maak me niet zo druk, ben bereid om 94,99 te betalen, vind dat nog wel een schappelijke prijs. Maar als mijn jaar abonnement automatisch wordt omgezet naar een maand abonnement dan stop ik mijn abonnement en wil ik mijn geld terug, ik ga geen 12.99 per maand betalen.. Je hebt daar ook recht op.
https://account.formula1.com/#/nl/subscription-terms7. UW RECHTEN OM UW ABONNEMENT OP DE DIENST TE BEËINDIGEN
7.1 Tenzij u uw abonnement annuleert in overeenstemming met onderstaande clausule 8.1, gebeurt het volgende in geval van:
(a) een jaarabonnement: uw abonnement wordt één jaar na uw aankoop automatisch verlengd, en de betaalmethode die u hebt gebruikt op het moment van uw eerste aankoop van de Diensten zal dienovereenkomstig in rekening worden gebracht op het moment dat het abonnement verlengd moet worden; of
(b) een maandabonnement: uw abonnement wordt elke maand automatisch verlengd, en de betaalmethode die u hebt gebruikt op het moment van uw eerste aankoop van de Diensten zal dienovereenkomstig elke maand in rekening worden gebracht op de overeenkomstige datum van uw eerste aankoop.
7.2 Wanneer u een jaarabonnement hebt aangeschaft, zullen wij u uiterlijk 30 dagen voorafgaand aan de verlenging van uw abonnement een e-mail sturen om u eraan te herinneren dat uw abonnement automatisch wordt verlengd.
7.3 U kunt uw jaar- of maandabonnement opzeggen door ons een redelijke kennisgeving te sturen voordat uw maand- of jaarabonnement wordt verlengd. Wanneer u uw abonnement opzegt, blijft u toegang hebben tot de betreffende Diensten tot aan het einde van de maand of het jaar (voor zover van toepassing) waarvoor u hebt betaald. U krijgt geen restitutie voor een dergelijke annulering, tenzij u annuleert op grond van onderstaande clausule 8.2.
7.4 U hebt tot 14 dagen na de aankoopdatum het recht om uw aankoop van een Dienst te annuleren en een volledige terugbetaling te ontvangen zonder dat u een reden hoeft op te geven, behalve wanneer u: (a) een Dienst hebt geactiveerd en ermee hebt ingestemd dat u op dat moment afstand deed van uw recht op annulering; of (b) een Dienst hebt gekocht en ermee hebt ingestemd dat u op dat moment afstand deed van uw recht op annulering.
Tsja jij hebt hebt rechten, namelijk dat je maandelijks mag opzeggen. Zij hebben ook rechten, namelijk uitzendrechten en dus het recht om te vragen wat ze maar willen.
Ik heb betaald:
Maart 2021: € 48,74
April 2022: € 64,99
April 2023: € 64,99
Maar ik heb elke keer gedoe gehad met het verlengen. ICS-kaart van ABN, en elk jaar "We hebben je laatste betaling voor F1 TV niet kunnen verwerken" / "We weren't able to process your latest F1 TV payment". Kaart is geldig tot 2026, gegevens staan goed in m'n account, er is niks wat ik kan doen behalve annuleren en opnieuw afsluiten.
Als het nou dit jaar weer mislukt en ik daardoor overga op een maandabonnement, kunnen ze het bekijken.
Maar ik heb elke keer gedoe gehad met het verlengen. ICS-kaart van ABN, en elk jaar "We hebben je laatste betaling voor F1 TV niet kunnen verwerken" / "We weren't able to process your latest F1 TV payment". Kaart is geldig tot 2026, gegevens staan goed in m'n account, er is niks wat ik kan doen behalve annuleren en opnieuw afsluiten.
Als het nou dit jaar weer mislukt en ik daardoor overga op een maandabonnement, kunnen ze het bekijken.

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 26-02-2024 22:53 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
In Scandinavië was F1TV 2 jaar geleden al zo'n 70% duurder dan andere landen dankzij Viaplay:Evertt schreef op maandag 26 februari 2024 @ 23:14:
[Afbeelding]
Dit zijn de prijzen in Zweden. Waar ze ook Viaplay hebben. VP heeft niet alleen in Nederland afspraken gemaakt.
https://www.reddit.com/r/...sorted_by_price_for_each/
De prijsverhoging van F1TV hebben we mede te danken aan alle mensen in Nederland die een abonnement bij Viaplay hebben/hadden, waardoor ze prijsafspraken hebben kunnen bedingen.
Ik denk dat het een afspraak is tussen F1TV en Viaplay en niet zozeer de schuld van de mensen die een abonnement bij Viaplay hebben.Laguna schreef op maandag 26 februari 2024 @ 23:43:
[...]
De prijsverhoging van F1TV hebben we mede te danken aan alle mensen in Nederland die een abonnement bij Viaplay hebben/hadden, waardoor ze prijsafspraken hebben kunnen bedingen.
Het is eerder het gevolg van de financiële situatie bij Viaplay waardoor ze alle mogelijke opties moeten aanwenden om extra geld binnen te krijgen.
Gevolg voor ons is dus de prijs van F1TV.
Vanochtend nog even gekeken, mn abonnement is nog niet verlengd en ik ben 1 van de 27-02 generatie
[ Voor 11% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 27-02-2024 07:48 ]
@Sjaak_Trekhaak zonder die miljoen abonnees in Nederland hadden ze het sowieso niet gered om die 30 miljoen euro die ze hadden betaald voor de uitzendrechten terug te verdienen en waren ze ook niet in de positie gekomen om prijsafspraken te bedingen. Al weten we niet wat er was gebeurd indien men massaal Viaplay had geboycot en voor F1TV had gekozen. Veel mensen kozen simpelweg voor wat er beschikbaar is en dat was Viaplay omdat F1TV in veel gevallen niet als app beschikbaar was op hun TV of mediabox, dus ja die mensen kan je het ook niet kwalijk nemen die willen gewoon graag F1 kijken.
Ik zit in 100% hetzelfde scenario, behalve dat ik vorig jaar met een +f1tv2023 alias de intro prijs van €51,99 betaald heb. Maar ook een ICS creditcard van ABN en daar betaal ik al jaren mee. Nooit problemen gehad.CodeCaster schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:51:
Ik heb betaald:
Sterker nog: toen F1TV Pro in NL gelanceerd werd, dat moet dus 2021 zijn geweest, had ik eerst via de App Store op iOS een abo afgesloten, maar toen was F1TV nog zo bagger dat ik op mijn browser niet kon kijken omdat hij de subscription niet kon vinden/ophalen omdat het gekoppeld was aan de App Store. Later hebben ze dit gefixt, maar daardoor ben ik destijds met hulp van hun helpdesk gestopt met de App Store variant en gewoon met ICS gaan betalen. Letterlijk nog nooit problemen gehad. Lijkt me dus sterk dat het aan ICS/ABN ligt.
Als ik via de methode van @Thralas de JSON opzoek zie ik ook nog:
Op dit moment is er op mijn cc nog niks afgeschreven/gereserveerd, maar gezien de tijd van 12:27 zou het me niks verbazen als ik vanmiddag dat wel ineens zie.
Zo te zien hebben veel mensen vorig jaar op 20-2 hun abo met intro prijs in laten gaan en zat daar ook nog een 7-daagse proefperiode aan vast.
Bij mij staat dus dat ik de IntroPricing van €51,99 betaald heb met GrossRenewAmount van €64,99 binnen het PricingPlan en dus RenewAmount van €94,99.
Ik vind dit overigens prima. Ja, het is een 46% prijsverhoging, maar zolang ze me niet naar een maandelijks abo omzetten zonder mij dat vooraf meegedeeld te hebben, vind ik het best.
Met maandelijks moet je namelijk (ervan uitgaande dat de meesten met hun oude abo nog de test hebben kunnen zien) op z'n laatst don 29-2 afsluiten om alles mee te krijgen en 8-12 is de laatste race, dus zit je minstens aan 10 maanden per jaar vast (29-2 t/m 29-12). Als je t/m 29-11 zou doen mis je de laatste 2 races namelijk. Nu is maandelijks in de tussentijd ook alweer verhoogd, was paar weken geleden toen ze net jaarlijks afgeschaft hadden €10,99 en nu ineens €11,90. Oftewel: €119 om alles te kunnen zien voor degenen die toch aan maandelijks vast komen te zitten. Dan heb je het ineens over een 83% prijsverhoging.
Na dit jaar hoop ik maar dat Viaplay z'n rechten gaat verliezen. Laat ze maar weer lekker naar Ziggo teruggaan want ondanks dat ik de helft niet kan luchten daar, is het tenminste altijd betaalbaar geweest en werkt de dienst gewoon met prima beeldkwaliteit.
code:
1
2
| CycleDate: 2024-02-27T12:27:52.713Z SubscriptionStart: 2023-02-20T12:27:52.937Z |
Op dit moment is er op mijn cc nog niks afgeschreven/gereserveerd, maar gezien de tijd van 12:27 zou het me niks verbazen als ik vanmiddag dat wel ineens zie.
Zo te zien hebben veel mensen vorig jaar op 20-2 hun abo met intro prijs in laten gaan en zat daar ook nog een 7-daagse proefperiode aan vast.
Bij mij staat dus dat ik de IntroPricing van €51,99 betaald heb met GrossRenewAmount van €64,99 binnen het PricingPlan en dus RenewAmount van €94,99.
Ik vind dit overigens prima. Ja, het is een 46% prijsverhoging, maar zolang ze me niet naar een maandelijks abo omzetten zonder mij dat vooraf meegedeeld te hebben, vind ik het best.
Met maandelijks moet je namelijk (ervan uitgaande dat de meesten met hun oude abo nog de test hebben kunnen zien) op z'n laatst don 29-2 afsluiten om alles mee te krijgen en 8-12 is de laatste race, dus zit je minstens aan 10 maanden per jaar vast (29-2 t/m 29-12). Als je t/m 29-11 zou doen mis je de laatste 2 races namelijk. Nu is maandelijks in de tussentijd ook alweer verhoogd, was paar weken geleden toen ze net jaarlijks afgeschaft hadden €10,99 en nu ineens €11,90. Oftewel: €119 om alles te kunnen zien voor degenen die toch aan maandelijks vast komen te zitten. Dan heb je het ineens over een 83% prijsverhoging.
Na dit jaar hoop ik maar dat Viaplay z'n rechten gaat verliezen. Laat ze maar weer lekker naar Ziggo teruggaan want ondanks dat ik de helft niet kan luchten daar, is het tenminste altijd betaalbaar geweest en werkt de dienst gewoon met prima beeldkwaliteit.
Dat F1TV een week langer doorloopt kwam, omdat de GP van Imola was afgelast. We kregen daardoor 7 dagen verlenging van het abonnement.Zo te zien hebben veel mensen vorig jaar op 20-2 hun abo met intro prijs in laten gaan en zat daar ook nog een 7-daagse proefperiode aan vast.
Ook bij mij staat dat het met €64,99 wordt verlengt, maar ga er gewoon vanuit dat het de €94,99 wordt.
Voor mij geen reden om op te zeggen, vind dat de content die F1TV me aanbied ook erg veel waard is. (documentaries, terugkijken van oude GP's)
Ah dat verklaart het, thanks!Koploper07 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 09:10:
[...]
Dat F1TV een week langer doorloopt kwam, omdat de GP van Imola was afgelast. We kregen daardoor 7 dagen verlenging van het abonnement.
Mee eens, al zitten er (voor mij persoonlijk) wel grenzen aan. Als ik er vanmiddag of morgen achter kom dat ze me toch naar maandelijks hebben omgezet, dan pas ik ervoor, niet alleen vanwege de nóg hogere kosten maar ook de principekwestie.Ook bij mij staat dat het met €64,99 wordt verlengt, maar ga er gewoon vanuit dat het de €94,99 wordt.
Voor mij geen reden om op te zeggen, vind dat de content die F1TV me aanbied ook erg veel waard is. (documentaries, terugkijken van oude GP's)
Dan ga ik wel de legale opties van RTL DE en dergelijke bekijken en dus inderdaad ook de nodige GP's missen, maar YouTube heeft altijd de highlights, NOS een uitgebreide samenvatting, Ziggo Race Cafe ook een samenvatting + bespreking, dus uiteindelijk zijn er genoeg opties gratis en legaal, alleen echt live kijken wordt dan beperkt tot wat je van het buitenland kan kijken/streamen. Ik zag onlangs nog een opsomming van iCulture hierover. Veel tekst daar is lariekoek, maar er zitten een paar opties tussen waar ik nog niet aan had gedacht:
https://www.iculture.nl/deals/formule-1-gratis-kijken/
Die van mij staat op:
code:
1
2
| CycleDate: 2024-02-27T12:40:31.957Z SubscriptionStart: 2023-02-20T12:27:52.957Z |
[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 27-02-2024 09:55 ]
Zojuist automatisch voor een jaar verlengd voor € 95 👍
[ Voor 11% gewijzigd door Seroczynski op 27-02-2024 11:26 ]
Hier ook verlengd voor 95 euro.
Het was een Introductie abbo van 51.99 die natuurlijk initieel verlengd zou worden voor 64.99!
Screen van vanmorgen.
/f/image/91ptmVa3vTgh7y9qGc5Jcz0p.png?f=fotoalbum_large)
en dit is wat er nu staat:
Het was een Introductie abbo van 51.99 die natuurlijk initieel verlengd zou worden voor 64.99!
Screen van vanmorgen.
/f/image/91ptmVa3vTgh7y9qGc5Jcz0p.png?f=fotoalbum_large)
en dit is wat er nu staat:
:fill(white):strip_exif()/f/image/JQz8dxA2hwf7ZD45JtxwvCLB.png?f=user_large)
[ Voor 146% gewijzigd door Wiibe op 27-02-2024 11:33 ]
@Seroczynski web-abo?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ok, lijkt me duidelijk. Die €65 kunnen we wel vergeten, maar goed om te zien dat het iig per jaar is.
Mee too... verlenging 27 feb, email gehad, t/m gisteren onscreen 64,99, hoopte dat het nog 1x dat bedrag zou zijn en dan de verhoging... maar dus toch vandaag 94,99 afgeschreven.
Als je ziet dat de optie voor jaarbo's verdwijnen, zou je ook tevreden kunnen zijn met dit bedrag. Nu afwachten of het een aantal jaar zo blijft. Na inloggen zie ik nu alleen het huidige abo bedrag, niet wat het volgend jaar gaat worden.
Als je ziet dat de optie voor jaarbo's verdwijnen, zou je ook tevreden kunnen zijn met dit bedrag. Nu afwachten of het een aantal jaar zo blijft. Na inloggen zie ik nu alleen het huidige abo bedrag, niet wat het volgend jaar gaat worden.
Ja, dit dus.. Ben dik tevreden met het bedrag als ik het met 12x 11.90 vergelijk.Mickey77 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:51:
Mee too... verlenging 27 feb, email gehad, t/m gisteren onscreen 64,99, hoopte dat het nog 1x dat bedrag zou zijn en dan de verhoging... maar dus toch vandaag 94,99 afgeschreven.
Dit is haast gewoon Stockholm syndroomed1703 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:10:
[...]
Ja, dit dus.. Ben dik tevreden met het bedrag als ik het met 12x 11.90 vergelijk.
Hier ook 95 euro...
Vaak bu'j te bang!
Bij mij staat in de CC app ook 94,99 gereserveerd. Ik vind het wel kwalijk dat ik hier geen enkel e-mail over heb ontvangen, en ja, ik heb ook in mijn spam folder gekeken. Ben nu wel benieuwd of de CC maatschappij de betaling gaat goedkeuren, want dat ging de vorige keer (2022) nog mis (ICS Mastercard van ABN Amro).
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zojuist mijn doorlopende abonnement afgezegd.
Nu is het duidelijk dat de nieuwe prijs automatisch gehanteerd wordt. Ondanks dat er een verlengingsprijs van 65 euro stond.
Hier hanteren wij een budgetcap. Gelukkig zijn er door globalisering andere opties.
Nu is het duidelijk dat de nieuwe prijs automatisch gehanteerd wordt. Ondanks dat er een verlengingsprijs van 65 euro stond.
Hier hanteren wij een budgetcap. Gelukkig zijn er door globalisering andere opties.
Pardon my dutch
Hier idem (verlenging was op 29-02). Voor mij is het niet eens het geld, maar gewoon een principekwestie. Het zal geen zoden aan de dijk zetten, maar als we elke verhoging maar blijven slikken dan is het over een paar jaar weer verdubbeld.Kip schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:42:
Zojuist mijn doorlopende abonnement afgezegd.
Ik heb 24 februari via de play store verlengd. Netjes 64,99 gereserveerd op mijn cc.
Wel als ik in de play store bij abonnementen kijk moet ik akkoord gaan met een prijsverhoging per februari 2025.
Wel als ik in de play store bij abonnementen kijk moet ik akkoord gaan met een prijsverhoging per februari 2025.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Hier ook de verlenging gehad. Wel apart dat het dus volgend jaar weer gewoon voor een jaar verlengd gaat worden terwijl ze die abonnementsvorm dus niet meer aanbieden. Zal dus dan echt alleen maar voor nieuwe abonnementen zijn?
(Ook) abo afgesloten via de website? Wat een gigantische shitshow dan. Als op dezelfde dag bij verschillende personen verschillende bedragen worden afgeschreven terwijl het abo op dezelfde manier is afgesloten.ReVision. schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:08:
HA! van mijn Revolut is zojuist 64,99 afgeschreven door F1TV
En ze hebben het direct bevestigd via de mail![]()
[Afbeelding]
Hmm, wel bijzonder. Ik heb zoals ik vanochtend ook aangaf dus ook een 27-2 abo met als tijd 12:27 maar ik zie nog niks gewijzigd. Geen reservering op cc en de subscription page ziet er nog uit als de afgelopen tijd.
Laten we maar even van een stapsgewijze verlenging uitgaan, dat ze x subscriptions per uur verwerken ofzo. Als ik donderdag maar kan kijken.
Laten we maar even van een stapsgewijze verlenging uitgaan, dat ze x subscriptions per uur verwerken ofzo. Als ik donderdag maar kan kijken.
Mooi, ik krijg Revolut nooit werkend met Nederlandse betaal websites zoals F1T Pro of Viaplay. Maar goed, dat is ook een VK bankrekening.
Zit eigenlijk te twijfelen tussen een jaarabonnement van Viaplay zodat mijn schoonvader mooi Premier League kan kijken wanneer hij bij ons is.
Zit eigenlijk te twijfelen tussen een jaarabonnement van Viaplay zodat mijn schoonvader mooi Premier League kan kijken wanneer hij bij ons is.
[ Voor 34% gewijzigd door alienfruit op 27-02-2024 13:16 ]
Via de website op de 20e vorig jaar en betaald met Revolut. In mijn account is het nu ook zichtbaarRobertMe schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:13:
[...]
(Ook) abo afgesloten via de website? Wat een gigantische shitshow dan. Als op dezelfde dag bij verschillende personen verschillende bedragen worden afgeschreven terwijl het abo op dezelfde manier is afgesloten.

hoi
Bij mij is er ook nog geen verandering, verlengdatum staat ook op 27-02-2024. Wel is er een reservering op 22-02-2024 gedaan op mijn creditcardnummer (zag ik vandaag pas) het vreemde is alleen dat het bedrag wat gereserveerd is € 0,00 isMooDyBLueS schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:15:
Hmm, wel bijzonder. Ik heb zoals ik vanochtend ook aangaf dus ook een 27-2 abo met als tijd 12:27 maar ik zie nog niks gewijzigd. Geen reservering op cc en de subscription page ziet er nog uit als de afgelopen tijd.

EDIT: Inmiddels ook €94.99 gereserveerd en een jaar verlenging gehad.
[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 27-02-2024 13:49 ]
Misschien moet ik mijn abo dan ook maar aanpassen naar de Revolut (virtuele) kaartReVision. schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:18:
[...]
Via de website op de 20e vorig jaar en betaald met Revolut. In mijn account is het nu ook zichtbaar
[Afbeelding]
Verschil is denk ik dat @ReVision. op 20 febr heeft afgesloten. Ik heb zelf op 27 febr afgesloten en nu ook de verhoging naar €94,99
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik denk eerder dat jij gewoon geluk hebt, toeval zeg maar. Leuk voor jou natuurlijk, maar tot nu toe ben je ook de enige, dus ik heb ernstig mijn twijfels of het dankzij je Revolut kaart komt. Uiteindelijk heb je gewoon een NL abo namelijk.ReVision. schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:43:
Ik had overigens ook nooit de mail ontvangen (ook niet in spam) van de prijsverhoging
Bij mij is het abo ook zojuist verlengd: web abo, vorig jaar intro prijs, betaald met ICS ABN cc, nu €94,99 gereserveerd op de cc én mail van F1TV gehad waarin ook de €94,99 staat.
Nope, iemand legde het al uit: we hebben allemaal (nou ja, de meesten) een 20-2 abo maar het is vanwege het wegvallen van een GP verlengd met 7 dagen.LuPo schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:39:
Verschil is denk ik dat @ReVision. op 20 febr heeft afgesloten. Ik heb zelf op 27 febr afgesloten en nu ook de verhoging naar €94,99
Zojuist bevestiging van de 94.99 zoals verwacht dus meteen chat geopend en verwezen naar een eerdere chat waarin me is bevestigd dat het 64.99 zou worden voor mij. Het is geescaleerd naar een supervisor en krijg er nog email over. De transcripts heb ik in m'n inbox dus heb datum, tijdstip en naam van de persoon die dit bevestigd heeft. Erg benieuwd wat eruit komt maar vrees dat ik een "helaas, foutje bedankt, het is gewoon 94.99" mailtje ga krijgen.
Ik dacht vanmorgen dat iedereen vanaf nu wel 94,99 zou betalen. Maar als er toch meerdere mensen zijn die vandaag of de komende week slechts 64,99 betalen, dan ben ik toch wel nieuwsgierig.
Ik heb even gekeken en in 2023 was mijn afschrijving op 20 februari 2023 WWW.F1.COM INTERNET GBR -51,99 en dat was dus mijn eerste jaar, dit is mijn tweede jaar. Ik heb dus die week extra gekregen door het uitvallen van de ITA GP vorig jaar en daardoor kwam ik nu uit op vandaag, 27 februari 2024. Maar vanmorgen is er bij mij dus 94,99 afgeschreven, via mijn CC van de ING.
Ik ga er geen werk van maken, maar ik ben wel nieuwsgierig het waarom. Heeft het te maken met die datum van vorig jaar of de extra week? Of is het dan de betaalwijze? Dat bij betalen via Apple/Google/Revolut er een dag eerder al een reservering wordt gemaakt?
Ik heb even gekeken en in 2023 was mijn afschrijving op 20 februari 2023 WWW.F1.COM INTERNET GBR -51,99 en dat was dus mijn eerste jaar, dit is mijn tweede jaar. Ik heb dus die week extra gekregen door het uitvallen van de ITA GP vorig jaar en daardoor kwam ik nu uit op vandaag, 27 februari 2024. Maar vanmorgen is er bij mij dus 94,99 afgeschreven, via mijn CC van de ING.
Ik ga er geen werk van maken, maar ik ben wel nieuwsgierig het waarom. Heeft het te maken met die datum van vorig jaar of de extra week? Of is het dan de betaalwijze? Dat bij betalen via Apple/Google/Revolut er een dag eerder al een reservering wordt gemaakt?
Hier hetzelfde, nooit een email met prijsverhoging ontvangen, maar 2 emails,. 2023 bij activeren account en vandaag met betaling en nieuwe prijs.Mickey77 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:20:
Ik dacht vanmorgen dat iedereen vanaf nu wel 94,99 zou betalen. Maar als er toch meerdere mensen zijn die vandaag of de komende week slechts 64,99 betalen, dan ben ik toch wel nieuwsgierig.
Ben in de chat geklommen, wordt nu ge-escaleert.
Vergeten de chat logs te mailen

Oh klopt, ik heb ook 20 febr 2023 betaald idd!MooDyBLueS schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:46:
[...]
Nope, iemand legde het al uit: we hebben allemaal (nou ja, de meesten) een 20-2 abo maar het is vanwege het wegvallen van een GP verlengd met 7 dagen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Mijn abo staat voor verlenging voor vandaag maar er is tot nu toe nog niets gebeurd. Komt dit wel goed? Meer mensen die dit hebben gehad?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Hier hetzelfde. Nog niets gewijzigd en ook geen reservering op mijn cc. Vandaag is wel de dag van de verlenging. Ben benieuwd...MooDyBLueS schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:15:
©2004
Hier ook nog niets gebeurd.Jassy schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:09:
Mijn abo staat voor verlenging voor vandaag maar er is tot nu toe nog niets gebeurd. Komt dit wel goed? Meer mensen die dit hebben gehad?
Ik ben benieuwd naar wat er nog gaat komen vandaag.
EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600SA - 2005 | Thuisaccu: 1x HW - 2,7kWh - 800w (Beta)
Hier ook nog niets.Jassy schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:09:
Het wordt zowaar spannend!
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Voor wat het waard is, volgens de Support van F1TV moet het goedkomen..... Dan wachten we rustig af.
I apologize for any confusion and worries that this has caused you. I can assure you that the subscription will also renew today so you actually don't have to do anything on your end.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
De support zal het aardig druk hebben met alle verwarring die ze creeren. Kreeg vandaag mailtje dat de betaalgegevens niet zouden kloppen en na even chatten hebben ze alsnog een reservering gemaakt. Moet zeggen dat ze wel snel zijn met 3 wachtenden voor mij. Wel duidelijk vertaalde chat en gescript met elke zin beginnen met "We hebben geweldig nieuws!"...
De gebrekkige communicatie is niet chique, al moet ik bekennen dat ik 3 weken voor het aflopen van m'n 2023 abonnement gewoon een mailtje heb gekregen met het verlengingstarief van 65 euro. Wat moet F1 TV dan nog meer doen?
Ik vind dat 65 of 95 euro voor een hobby (want zo zie ik het) prima te doen is. Dat men met een "lokkertje" van 65 of 52 euro een hoop klanten heeft binnengehaald de afgelopen jaren, waar misschien 10-15% van afhaakt ivm de prijs, volgens mij is de business case bij F1 TV wel rond. Alternatieven zijn er beperkt dus kwestie van vraag en aanbod.
Mocht Formule 1 weer bij Ziggo terecht komen in de nabije toekomst, vlak ik ook niet uit dat linksom dan wel rechtsom je een dergelijk tarief moet bijplussen op je jaarlijke abonnementkosten van Ziggo.
Niet bedoeld als stoken of kont tegen de kribbe, maar een F1 TV abo is niet het enige wat overmatig naar inflatie is geindexeerd.
Ik vind dat 65 of 95 euro voor een hobby (want zo zie ik het) prima te doen is. Dat men met een "lokkertje" van 65 of 52 euro een hoop klanten heeft binnengehaald de afgelopen jaren, waar misschien 10-15% van afhaakt ivm de prijs, volgens mij is de business case bij F1 TV wel rond. Alternatieven zijn er beperkt dus kwestie van vraag en aanbod.
Mocht Formule 1 weer bij Ziggo terecht komen in de nabije toekomst, vlak ik ook niet uit dat linksom dan wel rechtsom je een dergelijk tarief moet bijplussen op je jaarlijke abonnementkosten van Ziggo.
Niet bedoeld als stoken of kont tegen de kribbe, maar een F1 TV abo is niet het enige wat overmatig naar inflatie is geindexeerd.
Net een mail ontvangen van F1 dat het niet gelukt is om het geld te incasseren van mijn creditcard. Had als testje maar 70 euro op m'n N26 creditcard gezet om te voorkomen dat men 94,99 euro zou afschrijven.
Net met behulp van ChatGPT een deftige engelstalige mail getypt dat ze het verkeerde bedrag hebben geincasseerd, zowel op de site als via de chat heb ik namelijk 64,99 als bedrag staan wat ze zouden incasseren.
Heb er verder geen hoop voor dat ze het verzoek zullen honoreren, maar wie weet heb ik geluk, en anders zeg ik het op.
Ter info,
Mijn contract zou vandaag ook verlengd moeten worden, F1 heeft rond 15:22 proberen af te schrijven van mijn creditcard. Zou wel in batches gaan vandaag gok ik zo.
Net met behulp van ChatGPT een deftige engelstalige mail getypt dat ze het verkeerde bedrag hebben geincasseerd, zowel op de site als via de chat heb ik namelijk 64,99 als bedrag staan wat ze zouden incasseren.
Heb er verder geen hoop voor dat ze het verzoek zullen honoreren, maar wie weet heb ik geluk, en anders zeg ik het op.
Ter info,
Mijn contract zou vandaag ook verlengd moeten worden, F1 heeft rond 15:22 proberen af te schrijven van mijn creditcard. Zou wel in batches gaan vandaag gok ik zo.
[ Voor 13% gewijzigd door XO101 op 27-02-2024 16:47 ]
Bij mij hetzelfde. Ik snap er niks vanJassy schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:09:
De dag is nog lang, bij mij duurde het ook later dan verwacht.
Maar ze zwemmen nu wel in het geld met al die prijsstijgingenLuPo schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:10:
Één grote chaos daar lijkt het
Hier is het nieuwe jaarbedrag gefactureerd. Het is wat duurder geworden maar goed dan maar dik uurtje extra werken deze maand. Betaal in ieder geval niet direct aan Viaplay. (Er zal vast wel wat geld doorvloeien van F1tv naar Viaplay)
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Zojuist de mail ter bevestiging ontvangen dat abonnement verlengd is.Jassy schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:24:
Voor wat het waard is, volgens de Support van F1TV moet het goedkomen..... Dan wachten we rustig af.
[...]
Helaas voor 95 euro
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
wat betreft de FAQ:
Daarnaast staat f1tv natuurlijk niet heel sterk dat wanneer je inlogt er bij subscription gewoon 64.99 staat.
Via de chat werd mij verteld dat wanneer je alsnog niet akkoord bent je nog kunt annuleren omdat er nog geen gebruik gemaakt is van de service. Korreltje zout uiteraard maar toch.
Spam folder wordt automatisch leeggemaakt naar 30 dagen volgens mij. Verder komen de overige F1tv emails wel gewoon in mijn emailbox, ik vermoed toch echt dat niet alle emails zijn verstuurd.My subscription price has increased, and I wasn’t aware.
The email we sent may have been re-directed to your spam folder. Please check if you have received it there.
You may also want to check your email address to ensure that your account reflects the correct address. You can check this by logging into your account. Alternatively, please contact our customer services team who may be able to help you.
Daarnaast staat f1tv natuurlijk niet heel sterk dat wanneer je inlogt er bij subscription gewoon 64.99 staat.
Via de chat werd mij verteld dat wanneer je alsnog niet akkoord bent je nog kunt annuleren omdat er nog geen gebruik gemaakt is van de service. Korreltje zout uiteraard maar toch.
[ Voor 10% gewijzigd door Viper® op 27-02-2024 17:45 ]
Ja, verkeerde bedrag op de site is wel een rare fout. Dat hadden ze allang kunnen oplossen....
Heb inderdaad net pas ook de mail gehad voor verlenging van een jaar voor € 95,-. Helemaal prima.Jassy schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:24:
[...]
©2004
Dat van die maandelijkse afschrijving was gewoon een truc om je nu het gevoel te geven dat je blij mag zijn met die verhoogde jaarafschrijving. Een deel van de mensen is daar gevoelig voor, en zo heeft F1TV weer wat extra abonnees aan zich weten te binden.
Er was niemand meer die die code durfde aan te passen denk ik.alienfruit schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 18:24:
Ja, verkeerde bedrag op de site is wel een rare fout. Dat hadden ze allang kunnen oplossen....
Je kan hooguit zeggen dat het jaarlijkse abonnement van 95 euro een "truc" was om de bestaande abonnees soort van tegemoet te komen ivm het maandabonnement dat ze vermoedelijk al van plan waren om in te voeren. Met het nieuwe maandabonnement zullen ze immers weinig nieuwe abonnees werven, dus dat is geen beste "truc". Ik betwijfel namelijk of het veel verschil had gemaakt onder het aantal bestaande abonnees indien ze het maandabonnement niet hadden ingevoerd.henrid schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:25:
Dat van die maandelijkse afschrijving was gewoon een truc om je nu het gevoel te geven dat je blij mag zijn met die verhoogde jaarafschrijving. Een deel van de mensen is daar gevoelig voor, en zo heeft F1TV weer wat extra abonnees aan zich weten te binden.
Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
F1 TV Pro FAQ
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
F1 TV Pro FAQ