[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wcduck schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 07:50:
Hebben meerdere mensen spam ontvangen op het emailadres waarop je f1 account is geregistreerd?

[...]

Ik meende dat de spam regels in Europees verband waren geregeld. Of heb ik het mis?
Ja en ook door een vage italiaanse partij. Gemarkeerd als spam en delete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-08 14:51
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op de F1 website?
Heb mijn wachtwoord al gereset maar inloggen blijft een foutmelding geven. De support via de chat is ook niet erg behulpzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09 11:22
@wcduck Dan komt de vraag op of dit spam is, of toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Mmm. Net ook ontvangen.
Of er zit een gaatje bij de gegevens van f1.. of ze hebben adressen overgedragen aan deze vage partij..

Zo maar eens in de mail kruipen richting f1

Dit is trouwens de mail voor de mensen die hem niet hebben gekregen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qK-GVuKvVG8YkswulCxk_2hTngw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PPtoxs7YVM9XM91EhHxjPagq.jpg?f=fotoalbum_large

Nu ik er over nadenk.
Zijn de volgende gegevens gecomprimeerd.

Email adres.
Voornaam.
2de voornaam.

Mijn email adres voor F1 is formula1@xxx.xx
Nu heb ik 1 mail gehad op dat adres waarin mijn voornaam in de tekst staat. En ik heb een mail gehad met mijn 2de voornaam in het mailadres.
Dus winter.formula1@xxx.xx

De combinatie van gegevens maakt dat het in elk geval geen gegokt emailtje is. En of de gegevens zijn verkregen van. Of F1 heeft een lekje.
Ik gok het eerste. Maar als ik antwoord heb van F1 Dan post ik het

[ Voor 100% gewijzigd door jack zomer op 19-03-2025 16:50 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Bijzonder ik heb die mail(s) niet ontvangen. Ben wel benieuwd wat F1 gaat zeggen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Motion2 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 12:41:
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op de F1 website?
Heb mijn wachtwoord al gereset maar inloggen blijft een foutmelding geven. De support via de chat is ook niet erg behulpzaam
Had ik ook. Ik een private window werkte het voor mij dan wel.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:32
@jack zomer hier ook ontvangen. Wel of een email dat ik van 2023-2024 heb gebruikt voor f1 tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Waah schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 18:20:
@jack zomer hier ook ontvangen. Wel of een email dat ik van 2023-2024 heb gebruikt voor f1 tv.
De Nederlandse mail heb ik op een email adres ontvangen waardoor ik weet dat ze meer info hebben naam.formule1@xxx.nl
In de tekst van de mail staat ook mijn naam en 2de naam

De Italiaanse mail heb ik op het door mij gebruikte mailadres ontvangen
Formule1@xxxx.nl
Deze heeft alleen mijn naam..

Heb een mailtje gestuurd. Hoop de komende dagen antwoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 09:36
Ik heb de mail ook ontvangen. Omdat ik ieder jaar een nieuw account aan moest maken om gebruik te maken van de kortingsactie weet ik dat het om mijn account uit 2022 gaat (<adres>+F12022@gmail)

In de aanhef staat mijn voornaam (die niet af te leiden is uit het emailadres)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yEqC1G2N6Z0LHsouxGxNxjNLgfU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F0hBQzmxJFpyAGbMKhVFIPpO.jpg?f=fotoalbum_large

Juist. Hoe niet de vraag te beantwoorden... 2 vragen

1. Gebruiken jullie VVA marketing
2. Hebben jullie email en naam gegevens met hun gedeeld...

denk dat ik even moet zoeken naar de mail voor de privacy officer
en na wat navraag de mail voor de DPO GDPR mag naar f1media@f1.com

[ Voor 11% gewijzigd door jack zomer op 20-03-2025 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

KroeT

[...]

Wow. Wat een belabberde reactie. Ik interpreteer het als 'ja, we hebben je gegevens gedeeld met een ander bedrijf maar dat is conform onze privacy policy echt waar maar ga het vooral niet checken en stop met doorvragen alsjeblieft'.

Overigens is 'klantonderzoek naar kijkers van sportwedstrijden' nagenoeg zeker niet iets dat de EU bekostigt.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
jack zomer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 07:03:
[Afbeelding]

Volgens mij is dit niet de daadwerkelijke reactie toch maar een reactie dat je vraag in behandeling is.

Maar het is idd een vage mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:05

DDX

Reacties zijn zoiezo erg simpel die je krijgt van f1 support.
Ik had ze gemailt toen ik begin deze week mailtje kreeg dat mijn creditcard verlopen was/icm verlenging deze week terwijl ik subscription via google store heb.

Krijg je reactie :
Thank you for letting us know about the email that you received, Stephan. Could you kindly provide the following so we can give you an accurate information?

Screenshot of the email:
Home country:

Once we have this information, we will aim to respond back within 24hrs.
Beide zaken moeten ze toch in hun systeem kunnen zien ? (ik had zelfs hele mail als quote in vraag gezet)
En inmiddels al weer ruim 24 uur later....

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:19

Zewatanejo

Fine Thanks!

Damn, heb ik ff een tegenvaller. Deze week zou mijn abonnement worden verlengd (94,99), maar mn creditcard bleek geblokkeerd, dus de betaling was mislukt. Krijg ik doodleuk een mail direct er achteraan dat mijn abonnement is vervallen.
Meteen de credit card gedeblokkeerd en contact opgenomen met F1TV. Maar helaas, kan nu alleen nog de premium variant van 142 euro afsluiten. Echt.. wat een commercieel trieste bedoeling is het daar geworden.. Ben er helaas nu wel klaar mee.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je hebt ook nog steeds Pro-maandabonnementen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

CLB schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 07:26:
Je hebt ook nog steeds Pro-maandabonnementen...
Ik zie die nergens meer terug op de website en bij F1TV klantenservice gaven ze ook aan dat die niet meer beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:30
Nou er is nu toch een beperking van F1PRO dit jaar. In Multiviewer for F1 krijg ik nu bij het 4e scherm de melding dat ik teveel streams open heb... Damn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zewatanejo schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 07:34:
Ik zie die nergens meer terug op de website en bij F1TV klantenservice gaven ze ook aan dat die niet meer beschikbaar zijn
'
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VtQ8wPKBNUxHtR5RdWJB2116FQA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Bjt1cE3iTLJezdt0vqSnUDk2.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

ah.. per maand dus? nou, dan moet dan maar

Dank, in elk geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Zewatanejo schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 07:47:
[...]

ah.. per maand dus? nou, dan moet dan maar

Dank, in elk geval
Je kunt ook dit nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
RogerSch schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 07:38:
Nou er is nu toch een beperking van F1PRO dit jaar. In Multiviewer for F1 krijg ik nu bij het 4e scherm de melding dat ik teveel streams open heb... Damn..
idem.

en daar vind ik wat van. Mijn abbo is gewoon verlengd, en blijkbaar zijn de voorwaarde aangepast tennadelen van mij. Dat had ik graag voor de verlenging willen horen van ze.

ik moet even nadenken over mijn opties.

1. niks doen
2. klagen en opzeggen en hopen dat ze met de goede onderbouwing van mijn kant een prumium abbo maken met een korting voor dit jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
jack zomer schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 08:13:
[...]

idem.

en daar vind ik wat van. Mijn abbo is gewoon verlengd, en blijkbaar zijn de voorwaarde aangepast tennadelen van mij. Dat had ik graag voor de verlenging willen horen van ze.

ik moet even nadenken over mijn opties.

1. niks doen
2. klagen en opzeggen en hopen dat ze met de goede onderbouwing van mijn kant een prumium abbo maken met een korting voor dit jaar
Het oude abo mocht je officieel altijd maar 1 stream tegelijk gebruiken. Dat het niet afgedwongen werd wil natuurlijk niet zeggen dat ze nu 'ineens' dat niet meer toestaan. Dat deden ze alleen niet, wordt alllen nu op ge-handhaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
IJsbeer schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:17:
[...]

Het oude abo mocht je officieel altijd maar 1 stream tegelijk gebruiken. Dat het niet afgedwongen werd wil natuurlijk niet zeggen dat ze nu 'ineens' dat niet meer toestaan. Dat deden ze alleen niet, wordt alllen nu op ge-handhaafd.
Die ene stream betrof alleen de main race. Verder werd F1TV juist altijd gemarket als een dienst waarmee je op meerdere apparaten tegelijk kon kijken. Dit stond bijvoorbeeld tot vorig jaar in de FAQ:
F1 TV works best when viewing across multiple devices. This way you can view Live Timing and the live stream side by side. Therefore, you can have up to 6 devices registered at any time. You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-09 10:55
Room42 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 18:14:
[...]

Had ik ook. Ik een private window werkte het voor mij dan wel.
Firefox? die word officieel niet meer ondersteund helaas, schijnt dat je met een plugin je agent op Chrome kan zetten in Firefox. Die moet dis issue verhelpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:42
Mr.Monk schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:26:
[...]

Firefox? die word officieel niet meer ondersteund helaas, schijnt dat je met een plugin je agent op Chrome kan zetten in Firefox. Die moet dis issue verhelpen
Daar is het pas honderd keer over gegaan de afgelopen week. Het lijkt inmiddels wel het grote Firefox forum geworden hier |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Mr.Monk schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:26:
[...]

Firefox? Die wordt officieel niet meer ondersteund helaas. Schijnt dat je met een plugin je agent op Chrome kan zetten in Firefox. Die moet dit issue verhelpen.
Yes, lees mijn vorige berichten terug. Dit issue staat daar los van, denk ik. :)
La1974 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:37:
[...]

Daar is het pas honderd keer over gegaan, de afgelopen week. Het lijkt inmiddels wel het grote Firefox-forum geworden hier. |:(
Nou nou...

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

En als vervolg op vreemde mail dat mijn creditcard ging verlopen kreeg ik gisteren nogmaals verzoek om screenshot te sturen van de mail (voor 2e keer gedaan dus)
Maar inmiddels was de datum ook al bereikt dat mijn subscription verlengd moest worden, kreeg dus ook al een mailtje van google dat ze de betaling/verlenging gedaan hadden.

En net mailtje vanuit F1 support:
It appears that the email you received is a message notification generally sent to F1 Fans that has upcoming renewal of their subscription, and it shows that the email received was prior your renewal date.

As we reviewed your account, your subscription was automatically renewed on March 26, 2025, through Google play. You no longer need to worry about the email you received.
Wat een kul antwoord dat het een standaard notificatie mail was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

IJsbeer schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:17:
[...]

In het oude abbo stond alleen dat je maar 1x de world feed tegelijk mocht/kon openen dacht ik?
Over stream van de non-worldfeed (pit/car/tracker etc) stond er volgens mij niet in?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 09:39
YakuzA schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 16:19:
[...]

In het oude abbo stond alleen dat je maar 1x de world feed tegelijk mocht/kon openen dacht ik?
Over stream van de non-worldfeed (pit/car/tracker etc) stond er volgens mij niet in?
Exact, ze hebben zelfs lange tijd geadverteerd met "maak je eigen pitmuur en open meerdere streams tegelijkertijd". En dat is nu dus beperkt tot "3". En zelfs Haas had aan hun 3 mans pitmuur meer streams open staan dan 3 stuks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:32

DON PAPA

Tweaker-fan

RobertMe schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 17:28:
[...]
En dat is nu dus beperkt tot "3".
Hoe bedoel je dat, ik had afgelopen weekend 4 onboard camera's (multiview) en de live stream 4K op een ander scherm aanstaan en dat werkte prima tijdens de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
DON PAPA schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 17:42:
[...]

Hoe bedoel je dat, ik had afgelopen weekend 4 onboard camera's (multiview) en de live stream 4K op een ander scherm aanstaan en dat werkte prima tijdens de race.
Pro heeft nu deze beperking van 3 stuks, Premium blijkbaar/schijnbaar niet (niet dat daar door F1TV over gecommuniceerd is..., maar dat heeft F1 Multiviewer hierover geschreven). En replays lijken wel nog "ongelimiteerd" te zijn. Vrijdag & zaterdag heb ik nog 5+ streams in Multiviewer kunnen openen, maar dat was replay. Zondag live de race duurde het niet lang voordat de meerderheid van de streams een error aangaven (en nog alleen F1 Live + 2 onboards speelden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:20

TWKterry

Master Mariner

je kunt natuurlijk wel de driver tracker en live data van multiviewer gebruiken, die tellen niet mee. Maar meer dan race en 2 rijders gaat het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:28

duronbug

Step on it.....!

Zijn er nog meer mensen die ook een mail hebben ontvangen dat de verlenging niet is gelukt? Dit is nu voor tweede jaar op rij. Abonnement is gewoon via de App op iPhone aangeschaft. Betaald via PayPal.

Nu wordt ik weer 'gedwongen' om een nieuw (duurder) abonnement af te sluiten. Een jaar abbo is nu alleen nog maar premium à 142,99 :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-RcFGTv6BZMTFzSvvtHuM7n-ng=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/g7k4pBvPjl7p0XVz9WDi6Zv4.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
duronbug schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:41:
Zijn er nog meer mensen die ook een mail hebben ontvangen dat de verlenging niet is gelukt? Dit is nu voor tweede jaar op rij. Abonnement is gewoon via de App op iPhone aangeschaft. Betaald via PayPal.

Nu wordt ik weer 'gedwongen' om een nieuw (duurder) abonnement af te sluiten. Een jaar abbo is nu alleen nog maar premium à 142,99 :(

[Afbeelding]
Als je nog een "goedkoper" jaarabo wilt dan is dat misschien nog mogelijk via deze mogelijkheden:
Mog in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"

TexMex in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug

duronbug

Step on it.....!

ArcticWolf schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:47:
[...]

Als je nog een "goedkoper" jaarabo wilt dan is dat misschien nog mogelijk via deze mogelijkheden:
Mog in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"

TexMex in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
De eerst optie heb ik vorig jaar ook gebruikt. Zou het nu misschien ook weer kunnen doen, maar betekent weer een nieuw account aanmaken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
duronbug schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:52:
[...]

De eerst optie heb ik vorig jaar ook gebruikt. Zou het nu misschien ook weer kunnen doen, maar betekent weer een nieuw account aanmaken....
Misschien optie 2 proberen dan? Die werkte bij mij zonder een nieuw account aan te maken.

Uitloggen uit F1TV, daarna Esim inschakelen, stappen uitvoeren en als die vraagt om een login, gewoon weer inloggen met je huidige account en daarna afrekenen.
Zat eerst ook te twijfelen om een nieuw account aan te maken maar toen op de gok weer ingelogd met m'n oude account, maar de order bleef gewoon staan.

[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 26-03-2025 23:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Laatst online: 01-09 17:40
Het is toch nog geen 2 april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Zie mijn recente posts, f1 support noemt dit gewoon een standaard reminder mail.
Sturen ze dus ook naar mensen die helemaal niet via creditcard betalen.... (in mijn geval loopt abonnement gewoon via google play store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[Afbeelding]
Gewoon doen wat er staat toch? (indien nodig)
Log in en update je payment details zodat ze over een week je verlenging kunnen doen.

Dit is al een stuk netter dan eerder, waar je gewoon op 2 april na het falen een mail kreeg dat de renewal mislukt was en dat ze maar meteen je account hadden gedelete waardoor het onmogelijk werd om te updaten/verlengen :+
DDX schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:53:
Zie mijn recente posts, f1 support noemt dit gewoon een standaard reminder mail.
Sturen ze dus ook naar mensen die helemaal niet via creditcard betalen.... (in mijn geval loopt abonnement gewoon via google play store)
Ik weet alleen niet of dit:
via de App op iPhone aangeschaft. Betaald via PayPal.
onder datzelfde stramien valt?
(paypal klinkt niet als standaard apple pay/google pay betaling via de app/playstore)

[ Voor 22% gewijzigd door YakuzA op 27-03-2025 10:57 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin7290
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-08 22:18
Ik heb ook een gelijkende mail gehad, terwijl ik F1 TV kijk via het Viaplay abonnement. Helemaal vaag dus. Ik heb een mail gestuurd naar de support maar nog geen zinnig antwoord ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug

duronbug

Step on it.....!

Rudolfus schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:46:
[...]

Het is toch nog geen 2 april?
Klopt, de e-mail doet toch vermoeden dat ze het al geprobeerd hebben om te verlengen. Maar ik wacht het idd nog even af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:07

[Afbeelding]
Bij mijn ging bij Google de betaling met Google Play tegoed fout! 19 minuten daarna ging het goed en verlengde het abonnement alsnog, maar kreeg ik het via de F1 TV app niet meer geactiveerd. De app gaf aan dat er geen aankoop was om te activeren.

De klantenservice vroeg om een aankoopbewijs EN ANNULEERDE ZONDER MIJN TOESTEMMING MIJN ABONNEMENT!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h796kopxOVfBxNHlednRInrDpS4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QtRGAUhs4E92orVEI5ryMJRX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AbI4LDotkjwCw2Qzu_B-QJNWlOc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kcuvVgJBqJ1LKNr6j5Mx7JN2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FZ133u758mp2JvKbiz4_jMXqLjE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qV1hRDkZ3A56hBzroRQCyUg0.png?f=fotoalbum_large

De "Higher ups" besluiten uiteindelijk met:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AluZneQfXfNFrU83l7GUVeUSSo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NIWxl1rWe5I7DCkmsWgPQIGp.png?f=user_large

Dan maar naar de piraterij met zo'n dienstverlening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug

duronbug

Step on it.....!

Groentjuh schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 17:01:
[...]

Bij mijn ging bij Google de betaling met Google Play tegoed fout! 19 minuten daarna ging het goed en verlengde het abonnement alsnog, maar kreeg ik het via de F1 TV app niet meer geactiveerd. De app gaf aan dat er geen aankoop was om te activeren.

De klantenservice vroeg om een aankoopbewijs EN ANNULEERDE ZONDER MIJN TOESTEMMING MIJN ABONNEMENT!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De "Higher ups" besluiten uiteindelijk met:
[Afbeelding]

Dan maar naar de piraterij met zo'n dienstverlening!
Dit is idd wel heeeel slecht en ze doen blijkbaar geen enkele poging om een klant te helpen. Als er een goed alternatief was kon je nog overstappen...
Wel je geld terug gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:07
duronbug schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 20:49:
[...]

Dit is idd wel heeeel slecht en ze doen blijkbaar geen enkele poging om een klant te helpen. Als er een goed alternatief was kon je nog overstappen...
Wel je geld terug gehad?
Ja, als een berg Google tegoed die ik zou gebruiken voor F1 TV... Daar kan F1 TV weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Misschien is deze al langsgekomen maar ik vond hem niet...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_nraTGJEkphAzBvZ2OI_c7GbcI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CLiW5wMs994asBaN7FuwP4PE.jpg?f=fotoalbum_large

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Boeryepes schreef op maandag 31 maart 2025 @ 18:58:
Misschien is deze al langsgekomen maar ik vond hem niet...
[Afbeelding]
Jawel. Dat wordt besproken in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4.

edit:
En hier trouwens ook. [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

[ Voor 11% gewijzigd door Room42 op 31-03-2025 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:24

[Afbeelding]
Man man man hier ook echt drama. Ik had in februari al verlengd via de Apple appstore en kon deze aankoop vervolgens niet restoren in de F1 TV app. Contact met F1 support die mij vervolgens adviseerde een andere subscription in de appstore te proberen, wat leidde tot twee dubbele afschrijvingen. Daar gelukkig refunds voor gekregen, maar Apple had ook m'n originele verlening van februari gedeeltelijk vergoed.

Op aanraden van F1TV support emails tussen beide accounts gelijkgetrokken, nieuwe subscription om vervolgens pas na twee weken kloten te horen te krijgen dat het F1TV Pro annual abbo vam EUR 94,99 niet meer wordt aangeboden in NL en of ik of premium of maandelijks wil gaan betalen.

Als kers op de taart is m'n verzoek tot refund van die laaste subcription door Apple afgewezen, ook op 2e verzoek met bijgevoegde informatie van F1TV support dat dit abbo niet meer ondersteund wordt in NL.

En t mooie is dat niemand bij Apple me meer verder kan helpen. Niet via chat en niet via de telefoon. Kennelijk is het wanneer een refund verzoek ook op 2e verzoek is afgewezen het een doodlopende straat. En F1 TV support blijft vrolijk naar Apple wijzen.. ;w Dag 94,99 EURO, het is echt misdadig en wat een ontiegelijk slechte klantenservice heeft F1TV.

Ik heb de aankoop via paypal gedaan, dus m'n allerlaatste hoop is dat de kopersbescherming me uit de brand helpt. Maar man wat een drama dit.. hier al zoveel tijd en helaas geld in zitten..

[ Voor 3% gewijzigd door Graft op 31-03-2025 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duronbug

duronbug

Step on it.....!

[Afbeelding]
Ondanks bovenstaande e-mail is blijkbaar de verlenging toch gewoon gelukt vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6VV12ESp8UzvQ5nQLCGmiDkHUvc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cCGwl1kNv6luXsG9hhzELepB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 13:59
ArcticWolf schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:59:
[...]

Misschien optie 2 proberen dan? Die werkte bij mij zonder een nieuw account aan te maken.

Uitloggen uit F1TV, daarna Esim inschakelen, stappen uitvoeren en als die vraagt om een login, gewoon weer inloggen met je huidige account en daarna afrekenen.
Zat eerst ook te twijfelen om een nieuw account aan te maken maar toen op de gok weer ingelogd met m'n oude account, maar de order bleef gewoon staan.
Als ik de E-sim inschakel, krijg ik gewoon NL KPN en de Nederlandse prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Marrtijn schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:35:
[...]

Als ik de E-sim inschakel, krijg ik gewoon NL KPN en de Nederlandse prijzen.
Je moet je normale sim wel uitschakelen :- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
ArcticWolf schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:42:
[...]

Je moet je normale sim wel uitschakelen :- )
ja, dat begrijp ik. Hij ging automatisch op roaming naar KPN NL.

Maar zelfs als ik hem op Proximus forceer, F1TV verwijder en opnieuw installeer en wifi/simkaarten uitzet krijg ik een bedrag van 142 euro/maand.

[ Voor 5% gewijzigd door Marrtijn op 02-04-2025 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Marrtijn schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:53:
[...]

Maar zelfs als ik hem op Proximus forceer en wifi/simkaarten uitzet krijg ik een bedrag van 142 euro/maand.
Hmm vreemd, ik kreeg volgens mij destijds ook KPN NL te zien (heb zelf Odido). Misschien dat ze deze methode nu door hebben en hebben uitgeschakeld? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Marrtijn schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:53:
[...]

Maar zelfs als ik hem op Proximus forceer, F1TV verwijder en opnieuw installeer en wifi/simkaarten uitzet krijg ik een bedrag van 142 euro/maand.
Je hoort ook te roamen op KPN NL, dus dat is prima. Als jij met je Nederlandse SIM in het buitenland bent, zie je toch ook de naam van een lokaal netwerk staan (terwijl je wel gewoon je Nederlandse IP-adres behoudt)?

Met Roamless werkt het net zo. Je roamt op KPN NL, maar houdt een Belgisch IP-adres van Proximus. Dus controleer even of je inderdaad een Belgisch IP-adres hebt. Zo ja, dan zou het gewoon moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
TexMex schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:21:
[...]

Je hoort ook te roamen op KPN NL, dus dat is prima. Als jij met je Nederlandse SIM in het buitenland bent, zie je toch ook de naam van een lokaal netwerk staan (terwijl je wel gewoon je Nederlandse IP-adres behoudt)?

Met Roamless werkt het net zo. Je roamt op KPN NL, maar houdt een Belgisch IP-adres van Proximus. Dus controleer even of je inderdaad een Belgisch IP-adres hebt. Zo ja, dan zou het gewoon moeten lukken.
IP adress staat op Brussels, maar hij geeft nog steeds 142 euro aan. Ik denk dat ze de loophole gefixed hebben, of ik heb gewoon pech.

Edit: het gekke nog is dat ik zo dicht bij België woon dat ik gewoon Proximus kan forceren.

[ Voor 6% gewijzigd door Marrtijn op 02-04-2025 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Marrtijn schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:33:
[...]

IP adress staat op Brussels, maar hij geeft nog steeds 142 euro aan. Ik denk dat ze de loophole gefixed hebben, of ik heb gewoon pech.

Edit: het gekke nog is dat ik zo dicht bij België woon dat ik gewoon Proximus kan forceren.
Ik vrees dat er toch iets misgaat bij jou, hier namelijk geen problemen:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4n07qnRQ/1111.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:32
TexMex schreef op woensdag 2 april 2025 @ 23:56:
[...]

Ik vrees dat er toch iets misgaat bij jou, hier namelijk geen problemen:
[Afbeelding]
*** never mind***

[ Voor 34% gewijzigd door Mr Magic op 03-04-2025 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-09 10:51
Mijn pro gaat komende week ook verlengen, en we gebruiken meerdere streams tegelijk op 2 ip adressen. Nou staat er in de voorwaarden dat alleen premium dit ondersteunt, maar weet iemand of ik tijdens het jaarabonnement kan switchen naar premium en wat er met de restperiode gebeurt?
Krijg je daar nog een korting voor bijvoorbeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• limpie_ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06:39
Op de datum van de switch gaat een nieuw jaarcontract in en je krijgt het restant van je huidige contract terug.

Marstek venus e v2, pt003. C5 aircross bis. plus. phev. Pensioendatum. Enecsys en enphase omvormers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
base_ schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 17:40:
Mijn pro gaat komende week ook verlengen, en we gebruiken meerdere streams tegelijk op 2 ip adressen. Nou staat er in de voorwaarden dat alleen premium dit ondersteunt, maar weet iemand of ik tijdens het jaarabonnement kan switchen naar premium en wat er met de restperiode gebeurt?
Krijg je daar nog een korting voor bijvoorbeeld?
Ik gebruik het 1080p abo op drie IP adressen, en kijk op twee verschillende IPs nog altijd live.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-09 10:51
Seroczynski schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:53:
[...]

Ik gebruik het 1080p abo op drie IP adressen, en kijk op twee verschillende IPs nog altijd live.
Ik ook, maar zoals @limpie_ton aangeeft kan bij eventueel blokkeren dus overgestapt worden zonder dat je de nog lopende tijd weggooit. M.a.w. als ze dit alsnog gaan blokkeren dan upgrade ik wel naar premium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-08 10:24
TexMex schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:33:
[...]

Inderdaad, het Nederlandse jaarabonnement bestaat via de appstores eigenlijk nog gewoon, maar is alleen vanuit Nederland verborgen. Dat is heel simpel en zonder enige omweg op te lossen. Bij de vele aanbieders van internationale eSIMs krijg je namelijk vrijwel altijd een buitenlands IP-adres, ook als je deze in Nederland gebruikt.

Je kunt bijvoorbeeld bij roamless.com (zonder enige omweg helemaal officieel beschikbaar in Nederland) 500 MB gratis data krijgen, of zelfs 2 GB met code 5DOLLARS. Met Roamless krijg je een eSIM met een Belgisch IP-adres (dit hoort zo, dit is geen hack/truc/omweg). Vervolgens kun je gewoon in Nederland met je Nederlandse Google-account op je Android-telefoon vanuit de F1TV-app het jaarabonnement afsluiten voor € 94,99. Na het afsluiten van het jaarabonnement heb je de eSIM verder niet meer nodig.

Zet voor het afsluiten van het jaarabonnement wel eerst je Nederlandse wifi en je Nederlandse SIM even uit, zodat je surft op het Belgische IP-adres van je eSIM. Roaming moet aan staan. Ben je nog ingelogd in de F1TV-app? Log dan eerst uit. Krijg je het Nederlandse jaarabonnement alsnog niet te zien, dan moet je in de Android-instellingen eerst de F1TV-app even 'gedwongen stoppen' en de opslag/cache wissen.

De kans is groot dat dit via iOS ook gewoon werkt. En anders heb je daar deze optie nog om het Nederlandse jaarabonnement te regelen: Mog in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen".
Kan het kloppen dat dit niet (meer) werkt als je daadwerkelijk in België bent en je wil proberen een jaar abbo af te sluiten (zonder dat je een adres en betaalmethode vanuit België wil faken)?

Ik zie enkel Premium als jaar abbo, de overige abbonementsvormen zie ik enkel als maandelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@TexMex dit werkt inderdaad bij mij, maar de betaling werd niet goedgekeurd. Waarschijnlijk vanwege Nederlandse credit card.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
@Joster @zonoskar Doen jullie het wel via de Play Store? Ik krijg nu nog steeds dezelfde opties te zien als hier: TexMex in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen". De betaling zou ook gewoon moeten lukken, aangezien je netjes je Nederlandse Google-account gebruikt. Via de website wordt de betaling inderdaad afgewezen als betaalkaart niet overeenkomt met het land waarin je het abonnement afsluit, daarom moet het via de Play Store.

Met iOS werkte deze manier ook, maar ik kan nu niet controleren of dat nog steeds zo is. Wellicht dat het met iOS ook nog via deze weg kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Inderdaad, ik doe het niet via de play store, maar op de website.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-08 10:24
IP gecheckt en zit op Brussel, app gedwongen gestopt, alle opslag en cache leeg gemaakt en nu zie ik in elk geval het jaar abbo van € 94,99. Maar goed, voor dit seizoen kan ik het beter op deze manier doen:
henri86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 08:29:
[...]

€95,20 of €83,30 als je Saudi Arabië kan missen. ;)
  • 1mnd: 14 mrt - 13 apr: Australië, China, Japan, Bahrain (Saudi missen)
    of
    2mnd: 26 feb - 26 apr: Testing, Austalië, China, Japan, Bahrain, Saudi
  • 3mnd: 04 mei - 03 aug: Miami, Imola, Monaco, Spanje, Canada, Oostenrijk, Engeland, België, Hongarije
  • 1mnd: 29 aug - 28 sep: Nederland, Italië, Azerbaijan
  • 1mnd: 03 okt - 02 nov: Singapore, USA, Mexico
  • 1mnd: 08 nov - 07 dec: Brazilië, Las Vegas, Qatar, Abu Dhabi
Dan kost het me slechts 6 x € 11,90 voor de rest van dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
jack zomer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 07:03:
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECpzf5LG1qfWuW_ZP2ziPZhZ-MA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/34eIsZToE96Pz206SU3MztzH.jpg?f=fotoalbum_large

Een antwoord, na 2 maanden. Ik gok vind (het) een bullshit antwoord. Want ik geloof niks van de in opdracht van een eu commissie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:31
Ik interpreteer het nu zo:
1. Liberty Media (moederbedrijf van F1) wil Dorna Sports (eigenaar MotoGP) overnemen.
2. Europese Commissie doet onderzoek (ivm concurrentiebescherming of zo) en heeft F1 opgedragen om informatie over hun abonnees te delen.
3. F1 draagt persoons- en contactgegevens van abonnees over. F1 lijkt te suggereren dat de EC hier specifiek om heeft gevraagd, als dat niet zo is betekent dit een datalek bij F1.
4. Op de een of andere manier (bedoeld of onbedoeld, als dit met opzet was kunnen we van een grove inschattingsfout bij de EC spreken) zijn de gegevens van de EC bij VVA Marketing terecht gekomen om "onderzoek" uit te voeren. Misschien heeft EC het marktonderzoek tbv concurrentiebescherming uitbesteed aan een marketingbureau?!
5. VVA Marketing doet gewoon z'n ding: mailtje sturen naar de adressen die ze hebben. Gooit daarbij en passant wel de EC voor de bus, want ze zijn er in hun e-mail vrij duidelijk over dat zij de gegevens daarvandaan hebben.

Heeft de EC ook een Privacy Officer? Misschien zou die tekst en uitleg kunnen geven?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:34
Tot gisteren konden ik en 2 andere familieleden tegelijk live streamen met 1 pro abonnement. Maar dat lijkt niet meer te werken. Support gaf ook duidelijk aan dat je maar 1 stream tegelijk kan gebruiken. De 6 apparaten zijn zodat je ook nog timings of andere services kunt gebruiken, maar dus niet live streams.

Toch maar de upgrade naar premium gedaan. Als je upgrade wordt het pro abonnement opgezegd en krijg je een restant terug gestoord op basis van de looptijd van dat abonnement. Voor premium betaal je dan de volle mep en die loopt dan ook weer een jaar vanaf het moment dat je het afsluit (dus tot 16-6-2026 in mijn geval).

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 09:37
Hier nu precies hetzelfde verhaal. Hier de F1TV Pro Annual (FT) aangeschafd eind maart voor 94 euro, maar nog geen wedstrijd kunnen kijken. Apple refund niet meer en F1TV geeft doodleuk aan dat ik maar een nieuw abbo af moet sluiten vooro 142 euro. Om gek van te worden.
Graft schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:20:
[...]

Man man man hier ook echt drama. Ik had in februari al verlengd via de Apple appstore en kon deze aankoop vervolgens niet restoren in de F1 TV app. Contact met F1 support die mij vervolgens adviseerde een andere subscription in de appstore te proberen, wat leidde tot twee dubbele afschrijvingen. Daar gelukkig refunds voor gekregen, maar Apple had ook m'n originele verlening van februari gedeeltelijk vergoed.

Op aanraden van F1TV support emails tussen beide accounts gelijkgetrokken, nieuwe subscription om vervolgens pas na twee weken kloten te horen te krijgen dat het F1TV Pro annual abbo vam EUR 94,99 niet meer wordt aangeboden in NL en of ik of premium of maandelijks wil gaan betalen.

Als kers op de taart is m'n verzoek tot refund van die laaste subcription door Apple afgewezen, ook op 2e verzoek met bijgevoegde informatie van F1TV support dat dit abbo niet meer ondersteund wordt in NL.

En t mooie is dat niemand bij Apple me meer verder kan helpen. Niet via chat en niet via de telefoon. Kennelijk is het wanneer een refund verzoek ook op 2e verzoek is afgewezen het een doodlopende straat. En F1 TV support blijft vrolijk naar Apple wijzen.. ;w Dag 94,99 EURO, het is echt misdadig en wat een ontiegelijk slechte klantenservice heeft F1TV.

Ik heb de aankoop via paypal gedaan, dus m'n allerlaatste hoop is dat de kopersbescherming me uit de brand helpt. Maar man wat een drama dit.. hier al zoveel tijd en helaas geld in zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:24
OllieMongollie schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:47:
Hier nu precies hetzelfde verhaal. Hier de F1TV Pro Annual (FT) aangeschafd eind maart voor 94 euro, maar nog geen wedstrijd kunnen kijken. Apple refund niet meer en F1TV geeft doodleuk aan dat ik maar een nieuw abbo af moet sluiten vooro 142 euro. Om gek van te worden.

[...]
Balen man!!

Ik heb het nog proberen aan te vechten via de aankoopbewcherming van Paypal. Nul op het rekest, ook niet na een telefoontje met medewerker die me volledig gelijk gaf.

Echt je reinste diefstal van Apple en F1TV. Van mij krijgen ze geen cent meer.

*typ ik op m’n iphone of Macbook.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik zou acuut m'n rechtsbijstandstoko bellen, klinkt als een prima zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 09:37
Die rechtsbijstandsverzekering kijkt naar die 99 euro en naar de kosten voor 't starten van een zaak tegen Apple of F1TV, en betaalt dan die 99 euro uit eigen zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:29

Laguna

Connaisseur

Zojuist een mail van F1 ontvangen. Lijkt mij dat er wordt voorgesorteerd op het verhogen van de abonnementsprijs volgend jaar van de doorlopende abonnementen.

Wijzigingen in abonnementsprijzen – we hebben de datum bijgewerkt waarop we de prijs van uw abonnement mogen wijzigen (zijnde het einde van uw huidige abonnementsperiode) (zie het gedeelte "Onze rechten om wijzigingen aan te brengen").

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-09 21:29
Ja hier ook. En de wijzingen gaan per direct vandaag in. Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dit ook zeg haha: "If you do not agree to these changes, you should stop using our Digital Products immediately."

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Nieuwe voorwaarden F1TV Pro:
We zijn bezig onze Abonnementsvoorwaarden en onze Voorwaarden voor digitale producten te updaten. We hebben de belangrijkste wijzigingen in deze e-mail gemarkeerd. Als u deze wijzigingen volledig wilt lezen, kunt u dat hier doen (Abonnementsvoorwaarden en Voorwaarden voor digitale producten). Deze wijzigingen treden in werking vanaf today. Hieronder vindt u in één oogopslag een samenvatting van wat onze belangrijkste updates voor u betekenen:
Abonnementsvoorwaarden
  • Contact met ons opnemen – we hebben de manier gestroomlijnd waarop u vragen kunt stellen of een klacht kunt indienen (zie het gedeelte "Contact met ons opnemen").
  • Leeftijdsbeperkingen – we hebben onze minimumleeftijdsvereisten voor toegang tot F1® TV bijgewerkt (zie het gedeelte "Leeftijdsbeperkingen").
  • Wijzigingen in abonnementsprijzen – we hebben de datum bijgewerkt waarop we de prijs van uw abonnement mogen wijzigen (zijnde het einde van uw huidige abonnementsperiode) (zie het gedeelte "Onze rechten om wijzigingen aan te brengen").
  • Aantal contentstreams – we hebben het aantal contentstreams bijgewerkt dat u kunt uitvoeren op basis van uw abonnement (zie het gedeelte "Het leveren van de diensten").
  • Melding van automatische verlengingen – om u op de hoogte te houden, zullen wij u waarschuwen voordat uw abonnement automatisch wordt verlengd: (1) voor jaarabonnementen, 30 dagen (en vervolgens nogmaals 7 dagen) voordat uw abonnement wordt verlengd; en (2) voor maandabonnementen, elke 6 maanden (zie het gedeelte "Uw abonnement op de Dienst beëindigen").
Voorwaarden voor digitale producten
  • Nieuwe Voorwaarden voor digitale producten – voor het gemak hebben we onze Websitegebruiksvoorwaarden en onze Appgebruiksvoorwaarden geconsolideerd om de nieuwe "Gebruiksvoorwaarden voor digitale producten" te creëren. Deze voorwaarden zijn van toepassing op uw gebruik van elk digitaal F1®-product (bijvoorbeeld onze website, F1® TV en F1® Unlocked).
  • Leeftijdsbeperkingen – we hebben onze minimumleeftijdsvereisten voor toegang tot F1® TV bijgewerkt (zie het gedeelte "Leeftijdsbeperkingen").
  • Beperkingen op het gebruik van onze Digitale producten – we hebben een aantal updates doorgevoerd in de manier waarop u onze Digitale producten kunt gebruiken (zie het gedeelte "Hoe u onze digitale producten kunt gebruiken").
  • Links naar onze Digitale producten – we hebben de regels met betrekking tot links naar onze Digitale producten bijgewerkt (zie het gedeelte "Regels voor links naar onze Digitale producten").
  • Datamining of webscraping – we hebben bepaalde beperkingen op het gebruik ingevoerd om mogelijke datamining of webscraping te beperken (zie het gedeelte 'Geen text- of datamining of webscraping').
Houd er rekening mee dat in geval van een conflict tussen de Voorwaarden voor digitale producten en de Abonnementsvoorwaarden met betrekking tot F1® TV, de Abonnementsvoorwaarden voorrang hebben.
Door vanaf vandaag gebruik te blijven maken van onze Digitale producten (waaronder onze website, F1® TV, F1® Unlocked, enz.), gaat u akkoord met deze wijzigingen. Als u niet akkoord gaat met deze wijzigingen, dient u onmiddellijk te stoppen met het gebruik van onze Digitale producten.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
• Changes to subscription prices – we have updated the date on which we may modify the price of your subscription (being the end of your current subscription period) (see the Section entitled “Our Rights to Make Changes”).
https://www.formula1.com/...24.384sQqjslhQ2Rhm1LdKgfD
5. OUR RIGHTS TO MAKE CHANGES
5.1 We may add, vary, replace or withdraw content and features included within the Services, and the range of payment options and payment currencies, and the platforms or vendors from which the Services are made available may change in our sole discretion. We reserve the right to modify the price of the Service for new or renewed subscriptions, but current subscriptions will not be affected. For the avoidance of doubt, we will only modify the price of your subscription following the end of its current term, on the date on which your subscription automatically renews.

5.2 It may not be practical for us to notify you in advance of all changes to the content and features included within the Services and you should continue to check [https://support.formula1.com/s/f1-tv?language=en_US] for updates.

5.3 We reserve the right to make changes, modifications, amendments and/or updates to these Terms from time to time by posting such changes in this document, which you can access at any time by visiting https://account.formula1.com/#/en/subscription-terms.
ik weet niet wat er eerst stond maar dit deden ze toch al?
We reserve the right to modify the price of the Service for new or renewed subscriptions, but current subscriptions will not be affected. For the avoidance of doubt, we will only modify the price of your subscription following the end of its current term, on the date on which your subscription automatically renews.

[ Voor 21% gewijzigd door ArcticWolf op 20-08-2025 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ja, vooral 5.1 is een gemene m.b.t. verhoging van de prijs:
5.1 .....
Wij behouden ons het recht voor om de prijs van de Dienst voor nieuwe of verlengde abonnementen te wijzigen. Dit heeft echter geen invloed op huidige abonnementen. Om twijfel te voorkomen, wijzigen wij de prijs van uw abonnement pas na afloop van de huidige termijn, op de datum waarop uw abonnement automatisch wordt verlengd.
Er staat niet in de algemene voorwaarden, dat je kunt opzeggen, nadat een plotselinge abonnementsverhoging ingegaan is 8)7 omdat je die te hoog vindt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:30
• Number of content streams – we have updated the number of content streams that you may run according to your subscription (see the Section entitled “Providing the Services”).

If you are using an F1 TV Pro subscription you may only access the F1 TV service on up to a maximum of 6 devices with only 1 of those devices permitted to stream content at any one time.
Pfff... Och ja als het weer meer duurder wordt dan de Nederlandse inflatie dan stop ik ermee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ZuinigeRijder schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 22:15:
Ja, vooral 5.1 is een gemene m.b.t. verhoging van de prijs:

[...]

Er staat niet in de algemene voorwaarden, dat je kunt opzeggen, nadat een plotselinge abonnementsverhoging ingegaan is 8)7 omdat je die te hoog vindt :(
Plotseling lijkt mij erg heftig... ja snap dat als je het echt letterlijk leest het plotseling na de renew gewijzigd kan worden.

Maar dit is ook nieuw:
• Notification of automatic renewals – in order to keep you informed, we will notify you before your subscription renews automatically: (1) for annual subscriptions, 30 days (and then again 7 days) before your subscription renews; and (2) for monthly subscriptions, every 6 months (see the Section entitled “How to End your Subscription to the Service”).
Juridisch zijn de teksten niet heel sterk nee.

[ Voor 9% gewijzigd door ArcticWolf op 20-08-2025 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:19
Ik lees in de email dat je meteen zou kunnen opzeggen via website of app vanwege de nieuwe voorwaarden. Ik zit te zoeken op website en app maar kan nergens een knop vinden om op te zeggen (wel om te upgraden). Zit dat ergens goed verstopt of kijk ik niet goed?

Op de website wordt verwezen naar de app om het abonnement te beheren en visa versa??

[ Voor 4% gewijzigd door Jef61 op 20-08-2025 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Jef61 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 22:27:
Ik lees in de email dat je meteen zou kunnen opzeggen via website of app vanwege de nieuwe voorwaarden. Ik zit te zoeken op website en app maar kan nergens een knop vinden om op te zeggen (wel om te upgraden). Zit dat ergens goed verstopt of kijk ik niet goed?

Op de website wordt verwezen naar de app om het abonnement te beheren en visa versa??
Ik zou persoonlijk wachten tot je bericht krijgt van de renew, dan kun je alsnog beslissen om op te zeggen.

Anders via de website als je rechtstreeks bij F1TV een subscriptie hebt. Of via Google Play (waar ik hem heb) of Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
ArcticWolf schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 22:36:
[...]

Ik zou persoonlijk wachten tot je bericht krijgt van de renew, dan kun je alsnog beslissen om op te zeggen.

Anders via de website als rechtstreeks bij F1TV een subscriptie hebt. Of via Google Play (waar ik hem heb) of Apple?
Ach stom. ik had de laatste keer idd via Google Play een abonnement genomen (via Belgisch IP-nummer dacht ik). Mijn gedachte was dat je vanwege de gewijzigde voorwaarden direct kunt opzeggen en restitutie kunt ontvangen, maar misschien kan ik idd beter dit seizoen nog even afmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Jef61 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 22:55:
[...]

Ach stom. ik had de laatste keer idd via Google Play een abonnement genomen (via Belgisch IP-nummer dacht ik). Mijn gedachte was dat je vanwege de gewijzigde voorwaarden direct kunt opzeggen en restitutie kunt ontvangen, maar misschien kan ik idd beter dit seizoen nog even afmaken.
Je hebt nu toch al betaald :- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
ArcticWolf schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 22:24:
[...]

Plotseling lijkt mij erg heftig... ja snap dat als je het echt letterlijk leest het plotseling na de renew gewijzigd kan worden.
Ik lees tijdens de renew, dus je weet niet wat je volgend jaar gaat betalen, pas nadat het hogere bedrag ingegaan is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jef61
ArcticWolf schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 22:58:
[...]

Je hebt nu toch al betaald :- )
Ja, en of een eventuele restitutie goed gaat komen is maar de vraag. Zal veel gedoe geven gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:46
Wat ik meer vreemd vind is dat het per direct geldt. Dit soort wijzigingen moeten toch altijd minimaal een maand van te voren gemeld worden?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ZuinigeRijder schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 23:02:
[...]
Ik lees tijdens de renew, dus je weet niet wat je volgend jaar gaat betalen, pas nadat het hogere bedrag ingegaan is.
Ze lijken vooral op papier te hebben gezet wat ze in het verleden al deden.

Prijsverhoging overal neerzetten, maar mensen met een huidig jaar abbo tot volgende verlenging gelijk blijvend.

PSN

• RobertMe
YakuzA schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 09:39:
[...]

Ze lijken vooral op papier te hebben gezet wat ze in het verleden al deden.

Prijsverhoging overal neerzetten, maar mensen met een huidig jaar abbo tot volgende verlenging gelijk blijvend.
Dat kan ook niet echt anders? Je betaalt eenmalig per jaar. Hoe zouden ze het anders moeten doen? Tijdens de abonnementsperiode (van 1 jaar) nog naar rato extra afschrijven? Dat zou echt waanzin zijn 8)7
Uiteraard niet te vergelijken met een internet / TV / mobiele telefoon /... abo waarbij je mogelijk een contract van een jaar (of langer) hebt maar wel een betalingstermijn van een maand. En ook dan gaat een prijswijziging in per de nieuwe factuur / termijn, en niet nog (naar rato) extra kosten vanaf het exacte moment in de maand dat de wijziging in gaat.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 10:45:
[...]

Dat kan ook niet echt anders? Je betaalt eenmalig per jaar. Hoe zouden ze het anders moeten doen? Tijdens de abonnementsperiode (van 1 jaar) nog naar rato extra afschrijven? Dat zou echt waanzin zijn 8)7
Uiteraard niet te vergelijken met een internet / TV / mobiele telefoon /... abo waarbij je mogelijk een contract van een jaar (of langer) hebt maar wel een betalingstermijn van een maand. En ook dan gaat een prijswijziging in per de nieuwe factuur / termijn, en niet nog (naar rato) extra kosten vanaf het exacte moment in de maand dat de wijziging in gaat.
Normaal gesproken moet je een x-tijd vantevoren geinformeerd worden over de nieuwe prijs.
Dit deden ze niet correct voorheen, dus nu hebben ze opgenomen dat ze (bij wijze van spreken) 1 uur voor de verlenging nog kunnen besluiten om een ander bedrag te incasseren.

PSN

• RobertMe
YakuzA schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 10:50:
[...]

Normaal gesproken moet je een x-tijd vantevoren geinformeerd worden over de nieuwe prijs.
Dit deden ze niet correct voorheen, dus nu hebben ze opgenomen dat ze (bij wijze van spreken) 1 uur voor de verlenging nog kunnen besluiten om een ander bedrag te incasseren.
Dat klopt en was ook een puinzooi. Wel mailen over de nieuwe prijsverhoging, maar op de website nog steeds zetten "wordt verlengd op xxx voor €65".

Maar dat is iets anders dan tussentijds de prijs aanpassen (als in: "vanaf 1-sept kost het 110 i.p.v. €95 en aangezien je dan pas op de helft van het abonnement zit schrijven we nog even doodleuk de helft van de prijsverhoging af").

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:50:
[...]

Dat klopt en was ook een puinzooi. Wel mailen over de nieuwe prijsverhoging, maar op de website nog steeds zetten "wordt verlengd op xxx voor €65".

Maar dat is iets anders dan tussentijds de prijs aanpassen (als in: "vanaf 1-sept kost het 110 i.p.v. €95 en aangezien je dan pas op de helft van het abonnement zit schrijven we nog even doodleuk de helft van de prijsverhoging af").
Ja, en dat deden ze ook nooit al, zoals ik al zei :?

Ze hebben gewoon op papier gezet wat ze nu al deden.

PSN

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:45

TheVMaster

Moderator WOS
YakuzA schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:56:
[...]

Ja, en dat deden ze ook nooit al, zoals ik al zei :?

Ze hebben gewoon op papier gezet wat ze nu al deden.
Maar mag het wettelijk gezien ook wat ze al deden (ook al staat het nu op papier)?

• ArcticWolf
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:50:
[...]

Er staat nergens iets over de prijs tussentijds aanpassen.
5. OUR RIGHTS TO MAKE CHANGES
5.1 We may add, vary, replace or withdraw content and features included within the Services, and the range of payment options and payment currencies, and the platforms or vendors from which the Services are made available may change in our sole discretion. We reserve the right to modify the price of the Service for new or renewed subscriptions, but current subscriptions will not be affected. For the avoidance of doubt, we will only modify the price of your subscription following the end of its current term, on the date on which your subscription automatically renews.
Verder staat er ook dit:
• Notification of automatic renewals – in order to keep you informed, we will notify you before your subscription renews automatically: (1) for annual subscriptions, 30 days (and then again 7 days) before your subscription renews; and (2) for monthly subscriptions, every 6 months (see the Section entitled “How to End your Subscription to the Service”).
Dit is al wat ze deden (of hadden moeten doen). Naar mijn weten is dit gewoon legaal. Enige wat in mijn optiek ontbreekt is wanneer ze de melding van een mogelijke verhoging geven. Dat zou in principe in die 30 dagen en 7 dagen notice moeten staan. En ja in theorie kunnen de bedragen van die notifications anders zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door ArcticWolf op 21-08-2025 12:19 ]

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 09:37
Voor €60 per jaar was het nog prima. Toen de prijsverhoging kwam naar €95 voor een jaar was dat even slikken maar had dat er ook nog wel voor over. Nu zit je helaas vast een een abonnement en daar heb ik er liever zo min mogelijk van, dus inmiddels weer over op illegale streams.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
Bij de vorige prijsverhoging naar €95 heb ik geen enkel e-mail bericht hierover ontvangen. Ik wist er natuurlijk wel van, omdat ik hier alle berichten voorbij zag komen. Vlak voor de verlenging heb ik nog screenshots gemaakt van mijn abonnement en daar stond toen doodleuk dat het abonnement voor €60 verlengd zou worden. Ook dat was ‘normaal’ was hier te lezen. Een paar dagen later werd het abonnement voor €94,99 automatisch verlengd. En klagen bij F1 TV is dan aan dovemansoren gericht. Je kunt alleen je abonnement opzeggen als je niet akkoord gaat.

Mochten ze nu opnieuw gaan verhogen, dan ga ik serieus overwegen mijn abonnement te stoppen. Een aantal GP’s zijn gratis te bekijken en de rest… daar vind ik dan ook wel weer een andere oplossing voor.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Blokker_1999

Full steam ahead

TheVMaster schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:59:
[...]

Maar mag het wettelijk gezien ook wat ze al deden (ook al staat het nu op papier)?
Is het een automatische vernieuwing? Dan kan het zijn dat dit niet zomaar kan, als je moet bevestigen dat je vernieuwd, dan is er geen probleem. En zo kan men dat ook opvangen natuurlijk. Is er een prijsverhoging in de laatste 30 dagen geweest, dan geen automatische renewal.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• erikvanzon
  • Laatst online: 01-09 21:39
Kan je onder NL recht een restitutie naar rato van kalenderdagen eisen, omdat ze de voorwaarden eenzijdig aanpassen en geen mogelijkheid bieden tot het blijven gebruiken van service onder oude voorwaarden?

Via Apple kan je überhaupt de afschrijving niet meer aanvinken voor aanvraag tot restitutie, maar enkel 'een probleem melden'.

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:42
erikvanzon schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:50:
Kan je onder NL recht een restitutie naar rato van kalenderdagen eisen, omdat ze de voorwaarden eenzijdig aanpassen en geen mogelijkheid bieden tot het blijven gebruiken van service onder oude voorwaarden?

Via Apple kan je überhaupt de afschrijving niet meer aanvinken voor aanvraag tot restitutie, maar enkel 'een probleem melden'.
Dit valt onder Brits recht. Maar ik denk dat als je contact met ze opneemt ze een evenredig deel van je abonnement terugsturen.

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:33
Ik heb het misschien niet helemaal scherp maar vorig jaar september/oktober werd er gemeld dat nieuwe abonnementen (per oktober) 95 euro i.p.v. 60 euro gingen kosten. Daar leken renewals een voordeel te hebben om dat niet werd gerept over bestaande abonnementen. Dit werd niet veel later gecorrigeerd dat de increase ook voor renewals van bestaande contracten zou gelden. Ik vond dat niet zo gek alleen wat onhandig gecommuniceerd. Obv deze nieuwe voorwaarden lees ik met mij goed gelovige consumenten ogen dan ook dat ze het recht geven om prijzen van nieuwe abonnementen en renewals op bestaande abonnementen te kunnen aanpassen met 30 dagen vooraf aan het ingaan van een nieuw termijn + 7 dagen reminder termijn. Maw, zou je bij niet akkoord na 7 dagen in je nieuwe termijn alsnog je abonnement op te zeggen. Ik heb mijn abonnement gewoon via F1TV geregeld en zit niet met constructies als Apple of Google Play waar het evt mis kan gaan onderling de systemen.

Ik ben meer bezorgd over de de locatie beperking (want ik kijk ook een paar races tijdens de zomer in het buitenland) en het aantal ip-adressen die tegelijk kunnen kijken.
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.

Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

F1 TV Pro FAQ