[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

• erikvanzon
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-01 09:10
Kan je onder NL recht een restitutie naar rato van kalenderdagen eisen, omdat ze de voorwaarden eenzijdig aanpassen en geen mogelijkheid bieden tot het blijven gebruiken van service onder oude voorwaarden?

Via Apple kan je überhaupt de afschrijving niet meer aanvinken voor aanvraag tot restitutie, maar enkel 'een probleem melden'.

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:54
erikvanzon schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:50:
Kan je onder NL recht een restitutie naar rato van kalenderdagen eisen, omdat ze de voorwaarden eenzijdig aanpassen en geen mogelijkheid bieden tot het blijven gebruiken van service onder oude voorwaarden?

Via Apple kan je überhaupt de afschrijving niet meer aanvinken voor aanvraag tot restitutie, maar enkel 'een probleem melden'.
Dit valt onder Brits recht. Maar ik denk dat als je contact met ze opneemt ze een evenredig deel van je abonnement terugsturen.

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-01 23:28
Ik heb het misschien niet helemaal scherp maar vorig jaar september/oktober werd er gemeld dat nieuwe abonnementen (per oktober) 95 euro i.p.v. 60 euro gingen kosten. Daar leken renewals een voordeel te hebben om dat niet werd gerept over bestaande abonnementen. Dit werd niet veel later gecorrigeerd dat de increase ook voor renewals van bestaande contracten zou gelden. Ik vond dat niet zo gek alleen wat onhandig gecommuniceerd. Obv deze nieuwe voorwaarden lees ik met mij goed gelovige consumenten ogen dan ook dat ze het recht geven om prijzen van nieuwe abonnementen en renewals op bestaande abonnementen te kunnen aanpassen met 30 dagen vooraf aan het ingaan van een nieuw termijn + 7 dagen reminder termijn. Maw, zou je bij niet akkoord na 7 dagen in je nieuwe termijn alsnog je abonnement op te zeggen. Ik heb mijn abonnement gewoon via F1TV geregeld en zit niet met constructies als Apple of Google Play waar het evt mis kan gaan onderling de systemen.

Ik ben meer bezorgd over de de locatie beperking (want ik kijk ook een paar races tijdens de zomer in het buitenland) en het aantal ip-adressen die tegelijk kunnen kijken.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-02 17:30
Is het nog steeds mogelijk om op meerdere adressen naar f1 te kijken met f1tv premium?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Palindrome schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:24:
Is het nog steeds mogelijk om op meerdere adressen naar f1 te kijken met f1tv premium?
Yes

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:44
Palindrome schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:24:
Alleen met een premium abo. Pro is uberhaupt gelimiteerd op max 2 streams intussen. En gisteren gaf iemand in het "F1 kijken" topic aan dat "buitenshuis" en "binnenshuis" niet meer werkte en een steeds uit viel.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:12
RobertMe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:39:
[...]

Alleen met een premium abo. Pro is uberhaupt gelimiteerd op max 2 streams intussen. En gisteren gaf iemand in het "F1 kijken" topic aan dat "buitenshuis" en "binnenshuis" niet meer werkte en een steeds uit viel.
Pro is helaas 1 max stream. Vervelend want ik heb vaak met een tablet ernaast voor de onboards gekeken. Maar goed ik zit nog altijd op het originele tarief dus dan is die upgrade meer dan een verdubbeling.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• RobertMe
sdk1985 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:40:
[...]

Pro is helaas 1 max stream. Vervelend want ik heb vaak met een tablet ernaast voor de onboards gekeken. Maar goed ik zit nog altijd op het originele tarief dus dan is die upgrade meer dan een verdubbeling.
Vorige race nog op 2 TVs kunnen kijken in hetzelfde huishouden (1x F1 Live, 1x International, beiden met de officiële Android TV app).
Maar 2 streams in Multiviewer en dan nog de tweede TV (/derde stream) klapte veel eerder dit seizoen er al uit.

Edit:
Als jij trouwens nog €65 betaalt kan ik me indenken dat je nog minder krijgt dan die wat wel €95 betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door RobertMe op 05-10-2025 12:51 ]

• sdk1985
RobertMe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:49:
[...]

Vorige race nog op 2 TVs kunnen kijken in hetzelfde huishouden (1x F1 Live, 1x International, beiden met de officiële Android TV app).
Maar 2 streams in Multiviewer en dan nog de tweede TV (/derde stream) klapte veel eerder dit seizoen er al uit.

Edit:
Als jij trouwens nog €65 betaalt kan ik me indenken dat je nog minder krijgt dan die wat wel €95 betalen.
Volgens f1tv is het maximaal 1 stream;
You are allowed stream on up to 6 devices at any one time when using an F1 TV Premium Subscription.

If you are using an F1 TV Pro subscription you may only access the F1 TV service on up to a maximum of 6 devices with only 1 of those devices permitted to stream content at any one time. You can read more about this policy in section 6.2 of our subscription terms here

[ Voor 24% gewijzigd door sdk1985 op 05-10-2025 13:41 ]

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:45
Gisteren de kwalificatie op 3 streams in de Quest 3 kunnen kijken. 1x de live stream, 1x de on board bij Verstappen en 1x de posities op de baan. Ben benieuwd of dat tijdens de race zo dadelijk ook weer werkt...

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

KlaasjeNL schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:41:
[...]

Gisteren de kwalificatie op 3 streams in de Quest 3 kunnen kijken. 1x de live stream, 1x de on board bij Verstappen en 1x de posities op de baan. Ben benieuwd of dat tijdens de race zo dadelijk ook weer werkt...
Zal wel prima werken, de restrictie van 1 stream is voor de world feed met de live beelden.
Driver tracker en onboard vallen niet in die restrictie.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• RobertMe
YakuzA schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:51:
[...]

Zal wel prima werken, de restrictie van 1 stream is voor de world feed met de live beelden.
Eerder dit seizoen heb ik toch weldegelijk problemen gehad met of 1x F1 Live en/of meerdere onboards, en met F1 Live, 1 onboard, en international. Dus nee, onboard is niet uitgesloten van de stream count.

• sdk1985
YakuzA schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:51:
[...]

Op dit moment kan ik opvallend genoeg alles naast via de tv (mibox) ook op mijn telefoon kijken. Maakt niet uit welk kanaal. Eerder in het jaar kwam ik nergens in, dan kon je ook niet wisselen naar onboards.

[ Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 05-10-2025 14:26 ]

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:50
KlaasjeNL schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:41:
[...]

Hoe doe je dat dan met een Quest 3? Via de browser?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:14
Ik heb pro, 1 stream op de tv en 1 stream op de tel met gewoon de race met F1TV commentaar. Ook als ik de stream op de telefoon start met 5G werken beide.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:45
PatrickC schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:56:
[...]

Hoe doe je dat dan met een Quest 3? Via de browser?
Via de browser inderdaad. En dan meerdere tabs openen en naar de gewenste plek in de woonkamer slepen. Werkt echt geweldig! Door de spatial audio kun je ook vrij probleemloos het commentaar volgen terwijl je de radio van de on board in de gaten houdt.

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:57
Iemand recentelijk nog kortingsacties voorbij zien komen of zijn er nog mogelijkheden voor een lagere prijs, liefst premium?

• RobertMe
dez1983 schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 18:44:
Iemand recentelijk nog kortingsacties voorbij zien komen of zijn er nog mogelijkheden voor een lagere prijs, liefst premium?
Heel erg vroeger was er een actie on december, maar die is er al verschillende jaren niet geweest. Daarnaast was er toen ook een actie rond de testdagen, die is er wel nog, maar... al 2? jaar niet meer in Nederland (want de acties zijn "wereldwijd" waar F1TV beschikbaar is, met maar een aantal landen uitgesloten, waar Nederland dus de laatste jaren ook bij hoorde).

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

De testfase met F1TVPro is ruimschoots voorbij, de early adopters hebben het toen vrij goedkoop kunnen gebruiken. Maar nu wordt het product geexploiteerd en uitgemolken; geen reden om een serieuze kortingsactie te doen als er genoeg belangstelling is. Mijn belangstelling is sinds vorig jaar voorbij na die enorme prijsverhogingen en feature afname (zoals Multiviewer niet meer kunnen gebruiken).

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 13:57
Thanks, tja was te verwachten, maar blijft zuur, zekers als het in België fors goedkoper is.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-01 09:24
Zolang Viaplay de rechten heeft verwacht ik geen korting of prijsverlaging. Nederland is niet voor niets een heel stuk duurder dan omliggende landen.

TheS4ndm4n#1919

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik heb 1,5 jaar geleden nog via een Belgische E-sim een abonnement voor 99 euro/jaar kunnen afsluiten via Google Play in Nederland, weet niet of die optie nog werkt?

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

JPS schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 21:18:
(zoals Multiviewer niet meer kunnen gebruiken).
Multiviewer werkt nog gewoon :? Of is dat een verandering die nog moet ingaan?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• JPS
  • Niet online

JPS

.oisyn schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 22:51:
[...]

Multiviewer werkt nog gewoon :? Of is dat een verandering die nog moet ingaan?
Alleen dan met de duurste abonnementsvorm (ivm parallele streams)? Kan zijn dat ik me hier dan in vergis want ik ben uitgestapt voordat de verschillende abonnnementsvormen kwamen en dacht dat het daardoor niet meer werkte.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@JPS Ik heb het standaard Pro abonnement en bij mij werkt het gewoon :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:27
Multiviewer werkt nog gewoon. Met het F1 Pro abonnement kun je wel 1 Live stream maar bekijken. Maar zaken zoals sectortijden per coureur, transcriptie van de boordradio's, track positie zijn geen F1 live streams.
Kijk je niet live dan werken meerdere F1 streams wel.

• JPS
  • Niet online

JPS

.oisyn schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 23:03:
@JPS Ik heb het standaard Pro abonnement en bij mij werkt het gewoon :)
OK ik heb het doorgehaald in mijn post. Kun je nog wel meerdere streams naast elkaar draaien op 1 scherm zoals main/cockpit/data? EDIT: thanks voor de verduidelijking @RogerSch
Neemt niet weg dat het product o.a. via de abovormen en landenbeleid geheel uitgemolken wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door JPS op 09-01-2026 23:09 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

RogerSch schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 23:04:
Multiviewer werkt nog gewoon. Met het F1 Pro abonnement kun je wel 1 Live stream maar bekijken. Maar zaken zoals sectortijden per coureur, transcriptie van de boordradio's, track positie zijn geen F1 live streams.
Kijk je niet live dan werken meerdere F1 streams wel.
Ik dacht dat die limiet van 1 stream alleen voor de "hoofdstreams" gold (dus F1TV stream en international stream). Of is dat wel veranderd met het nieuwe abonnement? Volgens mij heb ik weleens zitten kijken icm een onboard stream, maar dat doe ik echt maar zelden dus ik durf niet te garanderen dat dat nog steeds werkt.

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-02 23:44
Multiviewer werkt gewoon

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Na een jaar afwezigheid overweg ik toch weer een abonnement.

Ik heb heb chromecast with google TV. Dat is toch voldoende voor 4k en DV? Het enige wat ik daarmee niet kan is multiview toch.
Anders kan ik beter 9 a 10 maanden en maandabonnement op pro nemen.

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-01-2026 11:59 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ArthurMorgan schreef op maandag 26 januari 2026 @ 11:57:

Ik heb heb chromecast with google TV. Dat is toch voldoende voor 4k en DV? Het enige wat ik daarmee niet kan is multiview toch.
4K en HLG HDR met een van de Google streamers (CCmGTV en Streamer).

Testing, one, two ...

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

ArthurMorgan schreef op maandag 26 januari 2026 @ 11:57:

Ja, hier ook het 4K abbonnement op Google TV (Google TV Streamer). Ik heb zelf alleen nooit multiview gebruikt, dus daar heb ik zo even geen antwoord op.

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 26-01-2026 12:28 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ragnar9999
  • Laatst online: 01-02 23:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V2s0XQakS9_9Syg4u6x4_-4PZzs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7S2NgeSr3r5ecC0480nhE12G.png?f=fotoalbum_large

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:42
Het lijkt erop dat je bij de premium het abbonement dus wel weer kunt delen. Klopt dat, heeft iemand daar ervaring mee?

Ik deelde eerst het normale abbonement maar dat ging op een gegeven moment niet meer.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• noo
  • Niet online

noo

Gynnad schreef op maandag 26 januari 2026 @ 19:28:
[...]

Het lijkt erop dat je bij de premium het abbonement dus wel weer kunt delen. Klopt dat, heeft iemand daar ervaring mee?

Ik deelde eerst het normale abbonement maar dat ging op een gegeven moment niet meer.
Premium delen werkt inderdaad.

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 18:41
Heeft iemand nog recentelijk zn oude (niet premium) jaar abbonement verlengd?
Bij mij geeft die nog steeds 94,99 aan met de verlengdatum begin maart.
Maar met F1-tv weet je dat toch niet zeker, of dat dan zo blijft.

[ Voor 3% gewijzigd door Madman_K op 26-01-2026 20:03 ]

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-02 17:13
Madman_K schreef op maandag 26 januari 2026 @ 20:02:
Heeft iemand nog recentelijk zn oude (niet premium) jaar abbonement verlengd?
Bij mij geeft die nog steeds 94,99 aan met de verlengdatum begin maart.
Maar met F1-tv weet je dat toch niet zeker, of dat dan zo blijft.
Op 21 dec is die van mij verlengd voor 94,99. dit ook in de mail zo ontvangen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:42
noo schreef op maandag 26 januari 2026 @ 19:56:
[...]

Premium delen werkt inderdaad.
Kijken ze dan maar 6 actieve streams of dien je elk device te registreren? Bijv. als ik beneden op mijn Google TV Streamer en op mijn Google TV op de slaapkamer wil en ik kijk op dat moment alleen op de Google TV Streamer telt dat dan als 1 of 2?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

@Madman_K Eergister automagisch verlengt; €94,99

Wear Sunscreen!

• noo
  • Niet online

noo

Gynnad schreef op maandag 26 januari 2026 @ 20:25:
[...]

Kijken ze dan maar 6 actieve streams of dien je elk device te registreren? Bijv. als ik beneden op mijn Google TV Streamer en op mijn Google TV op de slaapkamer wil en ik kijk op dat moment alleen op de Google TV Streamer telt dat dan als 1 of 2?
Je kunt maximaal zes devices 'registreren' (dat doet F1TV voor je als je voor het eerst met dat device streamt). Die kun je alle zes tegelijk gebruiken. Wil je dan een zevende device kunnen gebruiken dan moet je een van de zes al bekende devices verwijderen in je account settings wat wel een beetje vervelend is. Als ze gewoon zes actieve streams zouden tellen was die device list helemaal niet nodig geweest (maar als jangjarige F1TV abonnee heb ik al genoeg rare dingen gezien bij F1TV en zal dit wel een historische misfeature zijn).

Overigens worden alleen devices met de officlele F1TV app als devices geregistreerd, Multiviewer for F1 verschijnt niet in die lijst van zes maar werkt wel, ik gebruik die voor onboards en live timing bv.

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Op de F1TV pro site zag ik dat een jaar abonnement 143,- gaat kosten, dat geeft toch te denken of ik het nog wel ga verlengen.

Vandaag kreeg ik de volgende mail:

Hi HenkNL,

We just want to let you know your F1 TV Pro subscription will renew for €94.99 on xx Feb 2026.
If you would like to change any of your details, simply click below to login to your account.

Ik zou zeggen; het staat er, dus het is €94,99
Ergens toch een onderbuikgevoel dat het een ander bedrag gaat worden.... :?

🚗 Tesla M3H 2024 | ☀️ 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | 🚿 QB1-16 | ❄️ MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | 🏍️ Honda CBF600SA - 2005 |🔋HomeWizard 2x2,7=5,4kWh

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

henkNL schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 20:50:
Op de F1TV pro site zag ik dat een jaar abonnement 143,- gaat kosten, dat geeft toch te denken of ik het nog wel ga verlengen.

Vandaag kreeg ik de volgende mail:

Hi HenkNL,

We just want to let you know your F1 TV Pro subscription will renew for €94.99 on xx Feb 2026.
If you would like to change any of your details, simply click below to login to your account.

Ik zou zeggen; het staat er, dus het is €94,99
Ergens toch een onderbuikgevoel dat het een ander bedrag gaat worden.... :?
Premium is 143/jaar. Pro is nog steeds 95/jaar.

Denk dat je naar een verkeerd product keek.
Minder onderbuiken, meer lezen :p

PSN

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
YakuzA schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:02:
[...]

Premium is 143/jaar. Pro is nog steeds 95/jaar.

Denk dat je naar een verkeerd product keek.
Minder onderbuiken, meer lezen :p
Ahhh my bad, tnx 8)7

🚗 Tesla M3H 2024 | ☀️ 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | 🚿 QB1-16 | ❄️ MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | 🏍️ Honda CBF600SA - 2005 |🔋HomeWizard 2x2,7=5,4kWh

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
Sinds wanneer werkt 4K op Android TV?

Ik wacht al anderhalf jaar tot Apple eens hun nieuwe AppleTV uitbrengt zodat ik 4k kan kijken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:22:
Ik wacht al anderhalf jaar tot Apple eens hun nieuwe AppleTV uitbrengt zodat ik 4k kan kijken.
Wat mis je aan de huidige AppleTV dat je al anderhalf jaar op de nieuwe AppleTV gaat zitten wachten?

• Phusebox
DON PAPA schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:36:
[...]

Wat mis je aan de huidige AppleTV dat je al anderhalf jaar op de nieuwe AppleTV gaat zitten wachten?
Er wordt al zo lang gesproken over een opvolger dat ik zoiet had van, ga nu niet de volle mep betalen voor een binnenkort verouderd device.

Inmiddels had ik hem destijds gewoon kunnen kopen en al die tijd 4k kunnen kijken... betaalde afgelopen jaar premium enkel om 2 stream in multiviewer te hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 28-01-2026 22:40 ]

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:53
Phusebox schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:22:
Sinds wanneer werkt 4K op Android TV?
.
al een tijdje toch sinds afgelopen jaar. Let op wel alleen op Google Chromecast 4K en de Google Streamer. Op mijn sony tv waar ik de app moet sideloaden werkt het bv niet.

• Phusebox
fredgroes schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 08:45:
[...]

al een tijdje toch sinds afgelopen jaar. Let op wel alleen op Google Chromecast 4K en de Google Streamer. Op mijn sony tv waar ik de app moet sideloaden werkt het bv niet.
Ah ok, dus een Android TV box werkt nog steeds niet. Vage shit

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

fredgroes schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 08:45:
Dat zijn de enige 2 apparaten met een Android TV OS waarop 4K en HLG HDR werkt, de rest van de door Google gecertificeerde Android TV spelers mogen het niet. De F1TV app is beschikbaar voor deze in de Google Play Store, sideloading is nergens voor nodig.

Politiek geneuzel lijkt het wel, er is namelijk geen reden om het voor die anderen niet beschikbaar te stellen, het is niet dat Google speciale hardware of software gebruikt voor hun apparaten. Android TV V14 is op vele andere streamers ook al lang beschikbaar, met de Android of de Google TV interface.

Dus wie het weet mag het zeggen 🤷‍♂️

Testing, one, two ...

• marnix1977
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-01 12:58
dus die 4k werkt ook niet op een shield pro ?

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:53
hardware-lover schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 09:19:
[...]

Dat zijn de enige 2 apparaten met een Android TV OS waarop 4K en HLG HDR werkt, de rest van de door Google gecertificeerde Android TV spelers mogen het niet. De F1TV app is beschikbaar voor deze in de Google Play Store, sideloading is nergens voor nodig.

Politiek geneuzel lijkt het wel, er is namelijk geen reden om het voor die anderen niet beschikbaar te stellen, het is niet dat Google speciale hardware of software gebruikt voor hun apparaten. Android TV V14 is op vele andere streamers ook al lang beschikbaar, met de Android of de Google TV interface.

Dus wie het weet mag het zeggen 🤷‍♂️
sideloaden doe ik alleen voor mijn sony tv omdat google daar ook van vind dat de f1 app niet in de play store mag voorkomen. Maar ben tegenwoordig over naar 4k abbo dus prop mijn chromecast 4k in de tv. probleem opgelost.

• Phusebox
Overigens is een Chromecast 4K toch de Google TV Streamer? Of is het die oude dongle die ik laatst heb weggegooid omdat ik die toch nergens meer voor kan gebruiken :D

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik hoop het niet voor je, dat ding is inmiddels 'goud' waard...
Dat was de laatste Chromecast voordat de Google TV Streamer werd uitgebracht.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:05:
Overigens is een Chromecast 4K toch de Google TV Streamer? Of is het die oude dongle die ik laatst heb weggegooid omdat ik die toch nergens meer voor kan gebruiken :D
Google Chromecast 4K (je hebt ook een HD versie)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O6dehEXmR_0N3EFLd8knudQK9kA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pUxk1zRSKDSourL1nKijdDJQ.jpg?f=fotoalbum_large

Google TV Streamer 4K
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8EJHqL6tzgy_EUfWClrm7z2cJ8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hLx1lDlcJOFl1Fm9f4CMeYJ4.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door DON PAPA op 29-01-2026 15:14 ]

• RobertMe
DON PAPA schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:10:
[...]

Google Chromecast 4K (je hebt ook een HD versie)
[Afbeelding]

Google TV Streamer 4K
[Afbeelding]
Volgens mij is er ook een klassieke Chromecast 4K? Dus zonder Android TV en (dus ook) zonder afstandsbediening. Die wat jij hier post is "with Google TV".

• RobertMe
fredgroes schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:00:
[...]

sideloaden doe ik alleen voor mijn sony tv omdat google daar ook van vind dat de f1 app niet in de play store mag voorkomen.
Nee. FOM heeft de app niet gepubliceerd voor TVs. Dit ligt dus niet aan Google.

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:45
Volgens mij is er ook een klassieke Chromecast 4K? Dus zonder Android TV en (dus ook) zonder afstandsbediening. Die wat jij hier post is "with Google TV".
Chromecast Ultra bedoel je ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wrY2m1I7n3tp3ZrkYKpFIHvmEGI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qmp8uGYB0j3dnr92PbyK5oVs.avif?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Gohan040 op 29-01-2026 16:04 ]

• Grin
  • Laatst online: 11:31

Grin

Ride si sapis.

Hebben andere apparaten dan de Apple TV nu trouwens ook de betere stream? Eerder was het zo dat de hogere kwaliteit stream (H265/hogere bitrate?) alleen met bij ATV beschikbaar was.
Kan het zo snel niet meer terugvinden maar er was toen (1-2 jaren geleden) ook wat over te vinden.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Grin schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 16:26:
Hebben andere apparaten dan de Apple TV nu trouwens ook de betere stream? Eerder was het zo dat de hogere kwaliteit stream (H265/hogere bitrate?) alleen met bij ATV beschikbaar was.
Kan het zo snel niet meer terugvinden maar er was toen (1-2 jaren geleden) ook wat over te vinden.
Daar ging het in recente reacties ook over 😉

Testing, one, two ...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

fredgroes schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:00:
sideloaden doe ik alleen voor mijn sony tv omdat google daar ook van vind dat de f1 app niet in de play store mag voorkomen. Maar ben tegenwoordig over naar 4k abbo dus prop mijn chromecast 4k in de tv. probleem opgelost.
Daarom schreef ik ook "mediaspelers" als zijnde streaming apparaten.

Maar dat terzijde, voor mijn goedkope Toshiba TV met daarop officiëel Android TV als OS, staat de F1TV app wel in de Google Play Store 🤷‍♂️

Testing, one, two ...

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Kan je met dat Premium abo nu ook je account delen? Anders lijkt het mij toch veel voordeliger om samen met je buurman/broer/collega gezamenlijk zo'n abonnement af te sluiten?

Vaak bu'j te bang!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

-tom-562 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:43:
Kan je met dat Premium abo nu ook je account delen? Anders lijkt het mij toch veel voordeliger om samen met je buurman/broer/collega gezamenlijk zo'n abonnement af te sluiten?
Ik deel het Premium abo met twee andere (ieder twee apparaten) en dat werkt tot nu toe zonder problemen

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
DON PAPA schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:55:
[...]

Ik deel het Premium abo met twee andere (ieder twee apparaten) en dat werkt tot nu toe zonder problemen
Interessante optie. Nooit in de problemen gekomen met de 6 devices? ik kijk wel eens op tv, telefoon, tablet, laptop. Niet tegelijk natuurlijk, maar eenmaal gebruikt komen ze in de lijst. Met 2 anderen zou ik wel attent moeten zijn om niet meer dan 2 devices tegelijk geregistreerd te hebben voor mijzelf.

• AvAars
  • Laatst online: 11:52
nietorigineel schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 08:11:
[...]

Interessante optie. Nooit in de problemen gekomen met de 6 devices? ik kijk wel eens op tv, telefoon, tablet, laptop. Niet tegelijk natuurlijk, maar eenmaal gebruikt komen ze in de lijst. Met 2 anderen zou ik wel attent moeten zijn om niet meer dan 2 devices tegelijk geregistreerd te hebben voor mijzelf.
Af en toe met de bezem door de geregistreerde apparaten... Alleen even opnieuw aanmelden en het werkt weer prima d:)b

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

nietorigineel schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 08:11:
[...]

Interessante optie. Nooit in de problemen gekomen met de 6 devices?
Nee eigenlijk niet, ik heb voor thuis altijd twee tv schermen aangemeld staan. En mocht ik een keer niet thuis zijn en onderweg toch willen kijken, dan verwijder ik één thuis scherm uit de lijst en meld dan mijn telefoon of tablet aan, en bij thuiskomst verwijder ik die weer en meld het tv scherm weer aan. Op die manier doen de andere twee gebruikers het ook en dat werkt tot nu toe prima.

[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 30-01-2026 08:43 ]

• Eric H
  • Laatst online: 09:26
Ik heb op dit moment een Pro abonnement wat in maart afloopt. Dit heb ik afgesloten via Apple en staat daar dus tussen mijn abonnementen.

Maar als ik wil verlengen en kijk naar de opties zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXO0-tHBIMSiC5SKE8euTzplHQ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vqt0MRfr5txKRNxQhtnFSlBW.jpg?f=fotoalbum_large

and the list goes on:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKrQkUuOCScBqG_a1sqH_leckK0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QiAkCVcLVQgXGZXqQqBPVWL9.jpg?f=fotoalbum_large

De omcirkelde is het abbo wat ik nu heb, maar waar kijk ik naar en wat betekenen de aanduidingen FT en/of (FT) ??

Eric, Signing off !!

• QuattroNL
  • Nu online

QuattroNL

It is I.

FT zou staan voor Free Trial. Hoe dat dan werkt, geen idee (aangezien er wel een bedrag onder staat).

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

• Eric H
DON PAPA schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:55:
[...]

En streamen die anderen dan ook vanaf andere (IP) adressen ?

Want dan is dit wel een reële optie voor mij om te overwegen aangezien ik nu een Pro abbo deel met mijn broer en mijn beste vriend.

Mijn beste vriend woont 2 straten bij mij vandaan maar mijn broer woont een "stukkie" verder weg (wel in NL)
Maar dat zorgde regelmatig voor wegvallende verbindingen en foutmeldingen. Wat in de praktijk in hield dat met z'n drieën tegelijkertijd kijken eigenlijk niet mogelijk was. Met twee lukte wel.

Eric, Signing off !!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Eric H schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:06:
[...]
En streamen die anderen dan ook vanaf andere (IP) adressen ?
Ja, we hebben bijna een vergelijkbare situatie, één persoon woont in dezelfde woonplaats als mij en één persoon woont een eind bij ons vandaan, en niemand gebruikt vpn.

Er staat ook nergens dat het niet zou mogen op hun website (volgens mij), sterker nog er staat wel heel duidelijk:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kiwnz3GkI4nJV4g3I8ZKBfxtwsE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HfmUtx4ouYGkGPS5ki1hrCte.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door DON PAPA op 30-01-2026 10:49 ]

• Eric H
DON PAPA schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:17:
[...]

Ja, we hebben bijna een vergelijkbare situatie, één persoon woont in dezelfde woonplaats als mij en één persoon woont een eind bij ons vandaan, en niemand gebruikt vpn.
Mooi, dan gaat dit hem voor ons wel worden denk ik.
Nu nog kijken welke optie dan wat betekend en waar en hoe ik deze het beste kan afsluiten 8)

Eric, Signing off !!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:28
Had met mijn pa 2x F1TVPRO abbo, dan nu toch maar eens proberen om Premium met zijn 2 te delen.

• Grin
  • Laatst online: 11:31

Grin

Ride si sapis.

hardware-lover schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 17:29:
[...]

Daar ging het in recente reacties ook over 😉
Ik zocht in het verkeerde topic, never mind! :)

[ Voor 34% gewijzigd door Grin op 30-01-2026 11:08 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• RobertMe
Grin schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 10:47:
[...]

Als ik het me goed herinner was het verschil niet zozeer 4K of geen 4K, maar: 4K/H264 vs. 4K/H265/hogere bitrate. Die laatste was toen alleen op de Apple TV beschikbaar, alle andere spelers hadden de 4K/H264 stream die beduidend minder was.
Dat staat mij alleen bij van FHD. Daar hadden ze op een gegeven noment H.265 op de AppleTV en de rest niet.
Hoe het intussen, incl met 4K, zit weet ik niet. Maar H.265 gebruikten ze bij mijn weten op de AppleTV al voor introductie van het Premium abo / 4K stream.

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

DON PAPA schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:17:
[...]

Er staat ook nergens dat het niet zou mogen op hun website (volgens mij), sterker nog er staat wel heel duidelijk:
[Afbeelding]
Goed om te horen, dan ga ik die stap denk ik ook maken. Minder geld kwijt en nog eens 4K 8)

Vaak bu'j te bang!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:55
Kan die kwaliteitsdiscussie hier verder: https://gathering.tweaker...ist_messages/2167942/last

• Phusebox
Ik zie nu dat als je geen abonnement meer hebt je ook geen jaarlijks F1TV Pro meer kunt krijgen? Enkel nog in combinatie met Viaplay of een maand abonnement.

Dus zo gaan ze iedereen dwingen naar F1 TV Premium. En dan de controle op IP adres erop zetten zeker.

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 30-01-2026 12:11 ]

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:16
Phusebox schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 12:08:
Ik zie nu dat als je geen abonnement meer hebt je ook geen jaarlijks F1TV Pro meer kunt krijgen? Enkel nog in combinatie met Viaplay of een maand abonnement.
Dus zo gaan ze iedereen dwingen naar F1 TV Premium.
Je kunt ook een maandabonnement nemen, dan ben je met 9x11,90=107,10 ook klaar. In de winter wordt er toch niet gereden, die ene wedstrijd in december daargelaten.

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

En dan de controle op IP adres erop zetten zeker.
Dat zou dan inhouden dat je ook zelf niet meer buiten de deur kan kijken, ik denk niet dat ze dat snel gaan doen. Maar stel dat ze dat wel zouden doen, dan moet gewoon één iemand een vpn server aanzetten, zodat de rest via daar kan kijken ;)

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Voor mensen die F1 TV Pro jaarabonnement voor €99 willen, dit werkt volgens mij nog altijd:
Ik had 15 minuten geleden geen account of abonnement en nu heb ik voor €99 een jaarabonnement op F1TV Pro. Dat vind ik een goede deal *O* Ik heb een iPhone, dus ik weet niet of dit ook zo voor Android werkt:
  • Download/open F1 TV app
  • Login
  • Neem een maand F1 TV Access (niet Pro) voor €3,99/maand in de F1 TV app
  • Open App Store
  • Ga naar je profiel (rechtsboven)
  • Ga naar ‘Abonnementen’
  • Ga naar ‘F1 TV’ *
  • Ga naar ‘Bekijk alle abonnementen >’ **
  • Selecteer ‘F1 TV Pro Annual (€94,99 per jaar)’ ***
  • Bevestig jaarabonnement
*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9eyDKlLg7lPY1WXek3mBXFh5qQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DhSknaUPiW30n45Bqf8GpQk1.jpg?f=fotoalbum_large

**
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQgGyn7FKcJGc5fyBSzTQCyHVNQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/81wOtCrZ8AOmwqzLU3Bfbsaw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RgAhEKGjOJhrIOEWXe11vNdmNOY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GElmiZITodteC02XMeHWfQla.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Dus zo gaan ze iedereen dwingen naar F1 TV Premium. En dan de controle op IP adres erop zetten zeker.
dat is al sinds de overname door Viaplay zo.
Viaplay wil voorkomen dat mensen in NL een F1 TV pro annual kunnen aanschaffen op de reguliere manier.

PSN

• Phusebox
YakuzA schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:01:
[...]

dat is al sinds de overname door Viaplay zo.
Viaplay wil voorkomen dat mensen in NL een F1 TV pro annual kunnen aanschaffen op de reguliere manier.
Vorige week zag ik toch echt nog Pro Jaarlijks voor 95 euro.

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:49

Aldmar

Niks...

Mog schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 12:55:
Voor mensen die F1 TV Pro jaarabonnement voor €99 willen, dit werkt volgens mij nog altijd:

[...]
Net geprobeerd en het werkt. _/-\o_

Bij mijn oude account (via emailadres naam+f1tv@gmail.com) abonnement opgezegd en via ander emailadres (naam@gmail.com) bovenstaande stappen gevolgd en nieuw jaar abonnement voor 94,99+3.99. :)

Blijkbaar elk jaar dus wisselen tussen 2 accounts met het jaarabbonement om 42 euro minder uit te geven -edit- (klopt niet natuurlijk, want premium is nog steeds 142 ;) )

[ Voor 27% gewijzigd door Aldmar op 30-01-2026 15:34 ]

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Aldmar schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:58:
[...]

Net geprobeerd en het werkt. _/-\o_

Bij mijn oude account (via emailadres naam+f1tv@gmail.com) abbonement opgezegd en via ander emailadres (naam@gmail.com) bovenstaande stappen gevolgd en nieuw jaar abbonement voor 94,99+3.99. :)

Blijkbaar elk jaar dus wisselen tussen 2 accounts met het jaarabbonement om 42 euro minder uit te geven. :o 8)7
Goed om te weten dat het nog steeds werkt!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mog schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 12:55:

[...]
Of € 94,99 voor mensen met Android: TexMex in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen". (Deze manier werkte in het verleden overigens ook bij iOS-gebruikers, dus wellicht gaat dat nog steeds prima.)

[ Voor 14% gewijzigd door TexMex op 30-01-2026 15:45 ]

• TexMex
  • Niet online
grun93 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 12:29:
[...]

Je kunt ook een maandabonnement nemen, dan ben je met 9x11,90=107,10 ook klaar. In de winter wordt er toch niet gereden, die ene wedstrijd in december daargelaten.
En voor wie toevallig over een Amazon Fire Stick beschikt: daar is F1TV Pro via de app nog altijd beschikbaar voor € 7,99 per maand.

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:30
Even dubbelcheck:

Met F1 TV Premium kan je 6 live streams tegelijk kijken vanaf verschillende IP adressen?

Dus ik zou die kunnen nemen en delen met 5 vrienden/familieleden en we kunnen allemaal dan tegelijk dmeen race live kijken?

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Treveo schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 09:12:
Even dubbelcheck:

Met F1 TV Premium kan je 6 live streams tegelijk kijken vanaf verschillende IP adressen?

Dus ik zou die kunnen nemen en delen met 5 vrienden/familieleden en we kunnen allemaal dan tegelijk dmeen race live kijken?
Ja, wij delen het ook met mijn vader en vrienden van ons.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• La1974
  • Laatst online: 11:54
Even dubbelcheck:

Ja, deze vraag is de afgelopen herhaaldelijk gesteld en beantwoord. Het mogen trouwens ook onbekenden zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door La1974 op 31-01-2026 12:20 ]

• grun93
Dat wil ik ook wel, maar het lukt niet. Ik heb de F1 TV app op m'n iphone gezet, maar per ongeluk het email adres ingevuld waarmee ik vroeger bij F1 TV bekend was. Nu krijg ik geen keuzemenu met verschillende abonnementen zoals hierboven, maar kan alleen nog naar een Premium abo (wat ik niet wil).

Als ik de app verwijder en weer opnieuw installeer, is de koppeling met het email adres behouden, hoe kan ik dat verwijderen om vervolgens met een ander email adres en wachtwoord te kunnen registeren, zodat ik daarna wel het keuzemenu krijg? IOS is 26.2.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
grun93 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:58:
[...]

Dat wil ik ook wel, maar het lukt niet. Ik heb de F1 TV app op m'n iphone gezet, maar per ongeluk het email adres ingevuld waarmee ik vroeger bij F1 TV bekend was. Nu krijg ik geen keuzemenu met verschillende abonnementen zoals hierboven, maar kan alleen nog naar een Premium abo (wat ik niet wil).

Als ik de app verwijder en weer opnieuw installeer, is de koppeling met het email adres behouden, hoe kan ik dat verwijderen om vervolgens met een ander email adres en wachtwoord te kunnen registeren, zodat ik daarna wel het keuzemenu krijg? IOS is 26.2.
Ik neem aan dat je afmelden onder "mijn account" in de app al geprobeerd hebt?
En anders op je accountnaam klikken en "account verwijderen" kiezen?

iRacing Profiel

• grun93
Wild Chocolate schreef op zondag 1 februari 2026 @ 01:24:
Ik neem aan dat je afmelden onder "mijn account" in de app al geprobeerd hebt? En anders op je accountnaam klikken en "account verwijderen" kiezen?
Goede vragen! Nee, eerlijk gezegd had ik dat nog niet gedaan, maar nu wel. Het account is verwijderd, maar dat duurt 7 dagen? Er stond iets over 7 dagen...en als ik eerst de app verwijder en meteen weer opnieuw installeer, komt de app nog steeds met de vorige inlognaam naar voren.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
grun93 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 02:30:
[...]

Goede vragen! Nee, eerlijk gezegd had ik dat nog niet gedaan, maar nu wel. Het account is verwijderd, maar dat duurt 7 dagen? Er stond iets over 7 dagen...en als ik eerst de app verwijder en meteen weer opnieuw installeer, komt de app nog steeds met de vorige inlognaam naar voren.
Oh, ok, dat schiet niet op. Ik weet ook niet meer precies hoe ik het nieuwe account heb aangemaakt, na mijn verhuizing naar India. Maar ik zou verwachten dat je na uitloggen toch op z'n minst met een ander account moet kunnen inloggen. Ik ga er wel vanuit dat ik dat destijds bij F1 zelf heb aangemaakt, voordat ik in de app heb ingelogd en het abonnement gekocht heb via Apple.
Zojuist wel alvast weer even een cadeaukaart toegevoegd voor de automatische verlenging, half maart.

iRacing Profiel

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

grun93 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 02:30:
[...]

Als je niet uitlogt, blijf je inderdaad ingelogd.

PSN

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-02 20:42
Even dubbelcheck:

Goed idee. Nu nog even vijf lotgenoten zoeken om mee te delen :+

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik zit in België en kan daar de premium aanschaffen voor €99,99. Alleen bij het betalen (CC) krijg ik een fout op de betaling omdat de factuur informatie niet zou kloppen?

Kijken ze naar het adres waarop de CC is geregistreerd oid? Ik krijg 'm ook niet betaald op mijn oude adres, dus ik snap niet zo goed wat er mis gaat..

• TexMex
  • Niet online
Koekstra schreef op zondag 1 februari 2026 @ 09:22:
Ik zit in België en kan daar de premium aanschaffen voor €99,99. Alleen bij het betalen (CC) krijg ik een fout op de betaling omdat de factuur informatie niet zou kloppen?

Kijken ze naar het adres waarop de CC is geregistreerd oid? Ik krijg 'm ook niet betaald op mijn oude adres, dus ik snap niet zo goed wat er mis gaat..
Als je creditcard een Nederlandse is loopt het daar inderdaad op vast. Grote kans dat het wel lukt als je vanuit de app betaalt via de Google Play Store of Apple App Store. Wellicht eerst nog even uitloggen uit de F1TV-app.

[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 01-02-2026 09:51 ]

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Nu online
Koekstra schreef op zondag 1 februari 2026 @ 09:22:
Ze accepteren voor een BE abo alleen kaarten die in BE zijn uitgegeven….. via een omweg als Apple pay ofzo werkt het wel.

[ Voor 3% gewijzigd door TweakGP op 01-02-2026 11:36 ]

• alki
  • Laatst online: 10:42
*knip*
Zie de topicwarning.

[ Voor 83% gewijzigd door tweakduke op 02-02-2026 11:33 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:27
*knip*
Zie de topic warning.

Hier toch maar weer F1TV per maand genomen, Viaplay gun ik het niet.

[ Voor 92% gewijzigd door tweakduke op 02-02-2026 11:34 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• ArcticWolf
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 2 februari 2026 @ 10:22:
[...]

*knip*

Hier toch maar weer F1TV per maand genomen, Viaplay gun ik het niet.
Viaplay was de reden dat F1TV zo duur is geworden jammer genoeg, was eerst 64,50 euro per jaar tot Viaplay kwam.

[ Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 02-02-2026 11:34 . Reden: quote aangepast ]

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.

Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

F1 TV Pro FAQ