4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
Ja klopt, maar ik had dus ook al eerder verlengd. Kon ook niet meer annuleren inmiddels dus dacht laat maar.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Met Klarna kan je zeer eenvoudig een eenmalige CC aanmaken... betalen moet je tochhenri86 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 22:01:
Iemand een tip voor een tijdelijke/eenmalige creditcard om de betaling te kunnen voldoen?
Wees gewoon verstandig en betaalde wat extra. Inplaats met een VPN met de kans dat het fout gaat.
Bijzonder. Je kan met Ideal geen credit card gebruiken en je kan F1TV niet betalen via Ideal.Evertt schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 09:21:
Gisteren via VPN geprobeerd om goedkoper abbonement af te sluiten. Geprobeerd via een prepaid creditcard met iDeal deze werkt geblokkeerd door de Rabobank wegens fraude en mij rekening werd ook geblokkeerd. Gelukkig alles weer goed gekomen.
Wees gewoon verstandig en betaalde wat extra. Inplaats met een VPN met de kans dat het fout gaat.
Hij bedoelt waarschijnlijk een "creditcard" waarbij je eerst geld moet storten (bijv. via iDEAL) voordat je ermee kan betalen (Revolut, N26, bunq, etc.). Wordt ook wel een prepaid of debit creditcard genoemd, maar is geen echte creditcard omdat je geen krediet krijgt.La1974 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 09:32:
[...]
Bijzonder. Je kan met Ideal geen credit card gebruiken en je kan F1TV niet betalen via Ideal.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dan is het wel een hele schimmige CC geweest gezien het feit dat Rabobank ingreep.g0tanks schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 09:37:
[...]
Hij bedoelt waarschijnlijk een "creditcard" waarbij je eerst geld moet storten (bijv. via iDEAL) voordat je ermee kan betalen (Revolut, N26, bunq, etc.). Wordt ook wel een prepaid of debit creditcard genoemd, maar is geen echte creditcard omdat je geen krediet krijgt.
Lijkt mij eerder dat het aan gebruik van de VPN lag.La1974 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 09:39:
[...]
Dan is het wel een hele schimmige CC geweest gezien het feit dat Rabobank ingreep.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Klopt hun vertrouwde de ip adres niet denk dat de ip adres bekend stond als gevaarlijk.g0tanks schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 09:44:
[...]
Lijkt mij eerder dat het aan gebruik van de VPN lag.
Moest bellen hun dachten eerst dat ik onderdruk stond van iemand.
[ Voor 7% gewijzigd door Evertt op 20-02-2026 10:13 ]
Als ik deze reactie 'lees' dan vertrouw ik het nog niet...Evertt schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 10:10:
[...]
Klopt hun vertrouwde de ip adres niet denk dat de ip adres bekend stond als gevaarlijk.
Moest bellen hun dachten eerst dat ik onderdruk stond van iemand.
Wil gewoon anderen waarschuwen dat zo constructie gewoon niet werkt. Of dat het echt fout loopt.
Eenmalige creditcard (Revolut) werd hier geweigerd omdat het F1TV een abonnementsdienst betreft. Betaling vervolgens met reguliere cc nummer op dezelfde rekening ging zonder problemen.CreativeS schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 07:17:
[...]
Met Klarna kan je zeer eenvoudig een eenmalige CC aanmaken... betalen moet je toch
Je hebt nog een uur als je die aanbieding wil gebruiken
[ Voor 3% gewijzigd door jeanj op 20-02-2026 16:15 ]
Everything is better with Bluetooth
Helaas via gpay en CC bleef ik foutmeldingen krijgen betreffende mijn adres. Nu was het niet zo dat ik zo krap zit dit te moeten laten werken maar het probleem was meer, hoe kan ik nu wel van de aanbieding gebruik maken, VPN naar Nederland werkte tenslotte ook niet. Geen idee wat uiteindelijk de trigger was, maar VPN gaf dus problemen, daarna chrome (mobiel Android) cache gewist, opnieuw in Google F1 TV gezocht en link 15% gekozen en wonderbaarlijk zag ik toen de Nederlandse korting prijs... Doorgeklikt, en betaling ging door voor de Nederlandse prijs. Maar wat een shit show eigenlijk, ik snap de prijsverschillen wel tov Europa en landen als India e.d., maar (excuses voor mijn woordgebruik), de tering, het verschil binnen Europa is echt idioot.
Heb een mail gekregen dat ze volgende week mijn Pro abonnement voor een jaar gaan verlengen zonder prijsvermelding!!
En bij mijn inlog krijg ik dit te zien.
Ga ik 95euro betalen?
Ik kan nergens de nieuwe tarieven vinden!
Betaal met mijn creditcard.
[ Voor 3% gewijzigd door Ruud888 op 22-02-2026 09:42 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Met 0,0 garantie. Vorig jaar stond er ook doodleuk 65, en verwezen ze naar de mail waar in staat dat het 95 zou kosten bij de volgende verlenging. Als er nu niks in de mail staat is het eigenlijk dus een groot vraagteken of er (stiekem) niet alsnog een prijsverhoging is geweest die je, zoals ze zelf aangeven, niet ziet op de website (tot na verlenging).CLB schreef op zondag 22 februari 2026 @ 09:41:
Ja, 94,99 euro inderdaad!
To be clear, tegelijkertijd is er geen enkele indicatie dat de prijzen wel verhoogd zijn. Vorig jaar waren de nieuwe prijzen al eerder uitgerold voor nieuwe abonnees én stond de nieuwe prijs in de mail. Daarvan is nu geen indicatie dus dat de 95 de verlengprijs is ligt voor de hand.
Vind dat ze voor zo een groot professioneel bedrijf echt totaal niet transparant functioneren.RobertMe schreef op zondag 22 februari 2026 @ 10:08:
[...]
Met 0,0 garantie. Vorig jaar stond er ook doodleuk 65, en verwezen ze naar de mail waar in staat dat het 95 zou kosten bij de volgende verlenging. Als er nu niks in de mail staat is het eigenlijk dus een groot vraagteken of er (stiekem) niet alsnog een prijsverhoging is geweest die je, zoals ze zelf aangeven, niet ziet op de website (tot na verlenging).
To be clear, tegelijkertijd is er geen enkele indicatie dat de prijzen wel verhoogd zijn. Vorig jaar waren de nieuwe prijzen al eerder uitgerold voor nieuwe abonnees én stond de nieuwe prijs in de mail. Daarvan is nu geen indicatie dus dat de 95 de verlengprijs is ligt voor de hand.
Het lijkt er op dat ze het expres doen
[ Voor 68% gewijzigd door saviour op 22-02-2026 10:28 ]
Stuur een bedank mailtje naar Viaplay met je frustratie.Gohan040 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 01:38:
Maar wat een shit show eigenlijk, ik snap de prijsverschillen wel tov Europa en landen als India e.d., maar (excuses voor mijn woordgebruik), de tering, het verschil binnen Europa is echt idioot.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Gek, in mijn mail vorige week, die overigens ook netjes meer als een maand voor einde contract is binnen gekomen stond wel prijsvermelding. Ook via CC.Ruud888 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 09:33:
Ik vind dat ze maar slecht communiceren.
Heb een mail gekregen dat ze volgende week mijn Pro abonnement voor een jaar gaan verlengen zonder prijsvermelding!!
En bij mijn inlog krijg ik dit te zien.
Ga ik 95euro betalen?
Ik kan nergens de nieuwe tarieven vinden!
Betaal met mijn creditcard.
[Afbeelding]
We just want to let you know your F1 TV Pro subscription will renew for €94.99 on 16 Mar 2026.
If you would like to change any of your details, simply click below to login to your account.
Heb je niet een eerdere mail over het hoofd gezien?
België is toch ook duurder dan Portugal? (€95 voor premium meen ik in BE?) En denk niet dat ViaPlay voor die landen er invloed op heeft.YakuzA schreef op zondag 22 februari 2026 @ 10:39:
[...]
Stuur een bedank mailtje naar Viaplay met je frustratie.
En dit geldt natuurlijk altijd. Boodschappen zijn in Duitsland ook goedkoper. Moeten we daarvan de schuld ook bij ViaPlay leggen?
Goed idee, die zullen mij vast uit kunnen leggen waarom in België 99,99 betaald moet worden, in Portugal 89,99 en in Denemarken 180,57 (omgerekend)...YakuzA schreef op zondag 22 februari 2026 @ 10:39:
[...]
Stuur een bedank mailtje naar Viaplay met je frustratie.
En hier doet de EU dan weer niets aan? #prijsafsprakenGohan040 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 11:41:
[...]
Goed idee, die zullen mij vast uit kunnen leggen waarom in België 99,99 betaald moet worden, in Portugal 89,99 en in Denemarken 180,57 (omgerekend)...
Het probleem zit hem in de licenties per land... Viaplay heeft de rechten niet in die andere landen daarom is het daar goedkoper (in Denemarken dan weer wel).Jeuvie schreef op zondag 22 februari 2026 @ 16:59:
[...]
En hier doet de EU dan weer niets aan? #prijsafspraken
Ik weet niet of de prijsafspraken in Nederland die tussen gemaakt zijn tussen Viaplay en F1TV "illegaal" zijn... zou een keer een bericht naar de ACM sturen om het te checken.
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Wat zou de EU hier tegen moeten doen dan? Vergelijk het gemiddelde Portuguese en Deense salaris eens met elkaar.Jeuvie schreef op zondag 22 februari 2026 @ 16:59:
[...]
Wat een ongefundeerde, nietszeggende 'vraag'.Jeuvie schreef op zondag 22 februari 2026 @ 16:59:
[...]
Je hebt gelijk.Mirx_NL schreef op zondag 22 februari 2026 @ 10:52:
[...]
Gek, in mijn mail vorige week, die overigens ook netjes meer als een maand voor einde contract is binnen gekomen stond wel prijsvermelding. Ook via CC.
We just want to let you know your F1 TV Pro subscription will renew for €94.99 on 16 Mar 2026.
If you would like to change any of your details, simply click below to login to your account.
Heb je niet een eerdere mail over het hoofd gezien?
29jan
Er staat” will renew for €94.99 on 28feb
Dankjewel voor je tip
Elke jaar sinds dat Viaplay hier is betaald iedereen weer was anders. En in andere landen is het vaak goedkoper.
Ben benieuwd of dit wel mag van de EU deze prijsafspraken.
De huidige prijzen zijn ook niet grappig meer, Viaplay spant wel de kroon met prijzen boven de €15 per maand en vervolgens ook nog half schermvullend reclame durven te tonen.Evertt schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:05:
Dit is toch niet meer leuk meer.
Elke jaar sinds dat Viaplay hier is betaald iedereen weer was anders. En in andere landen is het vaak goedkoper.
Ben benieuwd of dit wel mag van de EU deze prijsafspraken.
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 22-02-2026 20:08 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je moet dan wel appels met appels vergelijken. ViaPlay is een volledige streaming dienst met naast meerdere(!) sporten ook nog eens films en series. En bv met HBO kon je ook de Olympische Spelen kijken, en het HBO topic lezende..., was dat ook met reclame.G_Dragon schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:07:
[...]
De huidige prijzen zijn ook niet grappig meer, Viaplay spant wel de kroon met prijzen boven de €15 per maand en vervolgens ook nog half schermvullend reclame durven te tonen.
Veel mensen willen alleen maar F1 en niet de rest...RobertMe schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:45:
[...]
Je moet dan wel appels met appels vergelijken. ViaPlay is een volledige streaming dienst met naast meerdere(!) sporten ook nog eens films en series. En bv met HBO kon je ook de Olympische Spelen kijken, en het HBO topic lezende..., was dat ook met reclame.
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Het punt is dat we hier idiote prijzen hebben dóór ViaPlay. Mensen waren happy met F1tv Pro, en de prijs was echt enorm prettig. Toen kwam ViaPlay, waar niemand om gevraagd had, met een duurdere dienst, en minder content voor F1 met als leuke keerzijde dat F1tv zelf aanzienlijk in prijs ging stijgen. Inmiddels zijn we vier jaar verder, verliest ViaPlay aan de lopende band abonnees, lijdt het behoorlijk wat verlies en zijn er volgens mij maar weinig F1-fans blij mee. En de F1-fans die ViaPlay hebben kunnen alsnog via F1tv kijken... Het is gewoon een puinhoop. ViaPlay had gehoopt flink z'n slag te slaan hier maar is finaal op z'n bek gegaan omdat men het aanzienlijk betere F1tv inmiddels omarmd had, eventueel in combinatie met de audio van Olav Mol. En als kers op de taart hebben ze in 2024 voor 5 jaar de uitzendrechten gekocht...RobertMe schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:45:
[...]
Je moet dan wel appels met appels vergelijken. ViaPlay is een volledige streaming dienst met naast meerdere(!) sporten ook nog eens films en series. En bv met HBO kon je ook de Olympische Spelen kijken, en het HBO topic lezende..., was dat ook met reclame.
Gelukkig kunnen we hier wel nog gewoon F1tv gebruiken, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Duitsland en Italië, vanwege exclusiviteit van uitzendrechten.
Volgens mij is darten ook nog wel populair toch?ArcticWolf schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:20:
[...]
Veel mensen willen alleen maar F1 en niet de rest...
Deze vlieger gaat dus niet op, ik noemde zomaar wat random landen. Maar als dit idd zou tellen (beetje zoals bij Netflix het geval is), waarom is een abo dan duurder in Roemenië (circa 98,-) in vergelijking met België (90,-) om maar een voorbeeld te noemen. Ander voorbeeld, Luxemburg is goedkoper dan Kroatië... (90 vs 100) Imho zit er gewoon geen enkele logica in en voelt het gewoon als een vies spelletje. We doen er niks aan, ik weet het, maar het voelt gewoon enigszins corrupt.La1974 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 17:25:
[...]
Wat zou de EU hier tegen moeten doen dan? Vergelijk het gemiddelde Portuguese en Deense salaris eens met elkaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Gohan040 op 22-02-2026 21:56 ]
Dat ligt weer net even anders, omdat ieder Europees land zijn eigen belasting en accijns mag bepalen. In Nederland zijn die op brandstof gewoon heel hoog, vooral vergeleken met omringende landen.CreativeS schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:51:
Men hoeft toch alleen maar te zeggen... prijsverschillen brandstof in Europa? Wat wil je doen?
Niet helemaal eerlijk vergelijk, de landen en bedrijven kopen onafhankelijk in bij verschillende partijen/landen. Aangezien iedereen bij F1 TV (1 partij) "inkoopt" is dat dus niet helemaal een goed vergelijk.CreativeS schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:51:
Men hoeft toch alleen maar te zeggen... prijsverschillen brandstof in Europa? Wat wil je doen?
Hoewel Viaplay inderdaad een breder pakket biedt, zit de irritatie bij velen vooral in de stapeling van factoren zoals de hoge prijs, de reclames en de moeizame start die de dienst hier heeft gehad. Wat mij eerlijk gezegd het meest verbaast, is dat er nog mensen zijn die dit verdedigen of het normaal vinden dat je bij een duur abonnement van meer dan 15 euro per maand gewoon reclames te zien krijgt. Een dienst die vanaf de eerste dag al onder de maat levert, zou eigenlijk niet zo makkelijk geaccepteerd moeten worden. Het is daarnaast gewoon doodzonde dat F1TV sindsdien aanzienlijk duurder is geworden, een punt dat anderen hier ook al terecht aanhaalden. Het is bijzonder om te zien hoe Viaplay ondanks de enorme verliezen toch de rechten blijft behouden, terwijl de onvrede onder de trouwe fans groot blijft. Het is een behoorlijke puinhoop geworden waar de kijker helaas de hoofdprijs voor betaalt.RobertMe schreef op zondag 22 februari 2026 @ 20:45:
[...]
Voor de duidelijkheid is dit mijn persoonlijke kijk erop, wat natuurlijk niet de mening van een ander hoeft te zijn.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En niet vergeten hoe moeilijk ze Olav Mol en Grand Prix radio hebben gedaan om ook nog de radio rechten te kopen en daar hebben ze nooit gebruik van gemaakt. Gelukkig is dat voorbij met de VPN verbindingen.SomerenV schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:25:
[...]
Het punt is dat we hier idiote prijzen hebben dóór ViaPlay. Mensen waren happy met F1tv Pro, en de prijs was echt enorm prettig. Toen kwam ViaPlay, waar niemand om gevraagd had, met een duurdere dienst, en minder content voor F1 met als leuke keerzijde dat F1tv zelf aanzienlijk in prijs ging stijgen. Inmiddels zijn we vier jaar verder, verliest ViaPlay aan de lopende band abonnees, lijdt het behoorlijk wat verlies en zijn er volgens mij maar weinig F1-fans blij mee. En de F1-fans die ViaPlay hebben kunnen alsnog via F1tv kijken... Het is gewoon een puinhoop. ViaPlay had gehoopt flink z'n slag te slaan hier maar is finaal op z'n bek gegaan omdat men het aanzienlijk betere F1tv inmiddels omarmd had, eventueel in combinatie met de audio van Olav Mol. En als kers op de taart hebben ze in 2024 voor 5 jaar de uitzendrechten gekocht...
![]()
Gelukkig kunnen we hier wel nog gewoon F1tv gebruiken, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Duitsland en Italië, vanwege exclusiviteit van uitzendrechten.
[...]
Volgens mij is darten ook nog wel populair toch?
Wat raar dat ze hier geen voet aan de grond krijgenEvertt schreef op maandag 23 februari 2026 @ 09:27:
[...]
En niet vergeten hoe moeilijk ze Olav Mol en Grand Prix radio hebben gedaan om ook nog de radio rechten te kopen en daar hebben ze nooit gebruik van gemaakt. Gelukkig is dat voorbij met de VPN verbindingen.
Nimmer zal ik Viaplay ook maar 1 cent betalen.SomerenV schreef op maandag 23 februari 2026 @ 10:07:
[...]
Wat raar dat ze hier geen voet aan de grond krijgenVooral klanten proberen te trekken door bewust en op smerige manieren de concurrentie weg te werken. Weet je meteen wat voor toko het is, en dat je er ver van weg moet blijven.
Uiteindelijk ligt het natuurlijk niet alleen aan Viaplay maar aan alle partijen bij die verkoop van rechten. Overwegingen:SomerenV schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:25:
[...]
Het punt is dat we hier idiote prijzen hebben dóór ViaPlay. Mensen waren happy met F1tv Pro, en de prijs was echt enorm prettig. Toen kwam ViaPlay, waar niemand om gevraagd had, met een duurdere dienst, en minder content voor F1 met als leuke keerzijde dat F1tv zelf aanzienlijk in prijs ging stijgen. Inmiddels zijn we vier jaar verder, verliest ViaPlay aan de lopende band abonnees, lijdt het behoorlijk wat verlies en zijn er volgens mij maar weinig F1-fans blij mee. En de F1-fans die ViaPlay hebben kunnen alsnog via F1tv kijken... Het is gewoon een puinhoop. ViaPlay had gehoopt flink z'n slag te slaan hier maar is finaal op z'n bek gegaan omdat men het aanzienlijk betere F1tv inmiddels omarmd had, eventueel in combinatie met de audio van Olav Mol. En als kers op de taart hebben ze in 2024 voor 5 jaar de uitzendrechten gekocht...
- F1 is met het succes en de populatiteit van Verstappen in Nederland meer bekeken > prijs rechten gaat omhoog want het inkomstenpotentieel is hoger.
- Er is opgeboden tussen Ziggo en Viaplay, zal wel enige invloed op de prijs gehad hebben.
- Uiteraard heeft de kopende partij een garantie gekregen dat F1TV Pro geen concurrent zal worden. Zonder zo'n garantie zijn die rechten namelijk weinig waard. Waarom zou je Viaplay / Ziggo abo afsluiten als het je alleen om F1 te doen is en er een alternatief is. Dus vermoedelijk een gevalletje ' de koper mag zelf bepalen wat ermee gebeurt qua prijs'. Logisch dan dat Viaplay (en in het verleden Ziggo) het gratis aanbiedt aan eigen abonnees en de rest een meer dan concurrerende prijs laat betalen. Ze hebben immers liever dat je Viaplay of een Ziggo abo afsluit, daar verdienen ze meer aan.
- Meer races is meer te kijken is meer waarde voor de klant is hogere prijs.
- Inflatie etc, wat door iedereen handig doorberekend wordt wanneer ze ermee wegkomen.
Huh, ze hebben toch juist die samenwerking verlengd? https://racingnews365.nl/...or-f1-commentaar-olav-molEvertt schreef op maandag 23 februari 2026 @ 09:27:
[...]
En niet vergeten hoe moeilijk ze Olav Mol en Grand Prix radio hebben gedaan om ook nog de radio rechten te kopen en daar hebben ze nooit gebruik van gemaakt. Gelukkig is dat voorbij met de VPN verbindingen.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Tja kijk meteen ook eens in de Steam store in Portugal en naar diensten als Netflix.Gohan040 schreef op zondag 22 februari 2026 @ 01:38:
Blijf me toch verbazen wat betreft de prijsverschillen.. Ben momenteel in Portugal en toen ik de 20e van de aanbieding gebruik wilde maken werd ik automatisch naar de Portugese aanbieding verwezen...
Heel eerlijk, ik vind de programmering op Viaplay rondom de races veel beter dan het destijds bij Ziggo was. Bij Ziggo kreeg Ho-Pin Tung bijvoorbeeld nauwelijks te ruimte, bij Viaplay wel. Ben persoonlijk minder van Amber gecharmeerd, die jongen die haar tijdelijk verving deed het wat mij betreft beter, maar goed je kunt niet alles hebben. Ik ben zelf F1tv gebruiker van het eerste uur, nog voor Viaplay er überhaupt was, en kijk via de account van een maatje van me regelmatig naar de pre en post race shows op Viaplay.SomerenV schreef op zondag 22 februari 2026 @ 21:25:
[...]
![]()
[...]
Volgens mij is darten ook nog wel populair toch?
Olav Mol is voor mij niet meer wat het ooit geweest is. Hij had altijd leuke informatie tijdens de race over dingen die niet op het scherm te zien waren. Maar tegelijkertijd miste hij ook erg veel. Zeker toen ik F1tv kreeg en ik zelf naar onboards en laptimes etc kon kijken wist ik dingen vaak 1-3 ronden eerder dan dat Mol er mee kwam. Van mij had Viaplay het Allard Kalf en Rick Winkelman samen mogen laten doen. Het huidige commentaar bij Viaplay is meer geschikt voor op de radio, die beschrijven letterlijk wat er op beeld te zien is.
Dit is toch weer een rot streep van Viaplay.sdk1985 schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 01:43:
[...]
Huh, ze hebben toch juist die samenwerking verlengd? https://racingnews365.nl/...or-f1-commentaar-olav-mol
Hun de radio rechten kopen en later verkopen aan Grand Prix radio. En vervolgens het exclusief noemen.
Fijn dat het weer Olav Mol te horen zonder VPN.
Denkt dat Olav Mol geen keus had zeker nu dat ze ook te horen zijn op fm.
[ Voor 13% gewijzigd door Evertt op 24-02-2026 09:42 ]
Ik twijfel toch wel want het product is echt 'meh', als je thuis bent en je schakelt even van je PC naar je mobiel wordt je al gepiepeld met de melding dat er al wordt gekeken op een ander device/scherm. Echt karig hoor want je kan toch wel verwachten dat dit binnen een huishouden gebeurt??
Daarom ben ik eigenlijk vanuit principe van plan om te cancellen. Wellicht dan maar de premium nemen en delen met mijn pa, dan ben ik per jaar nog goedkoper uit zelfs. Of maar een jaartje via mijn VPN kijken bij ServuzTV en andere zenders waar de races wel worden uitgezonden. Doe ik al jaren met MotoGP en bevalt prima.. alleen heb je dan weer landen die maar de helft van de races uitzenden. Gedoe allemaal
En eigenlijk had je vorige week Premium moeten afsluiten dan, dan had het je 6 tientjes de man gekost.
Eens, dacht dat de actie iets langer duurde, nu te laat helaas.CLB schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 11:45:
Ik herken dat niet van vorig jaar met een Pro-abonnement, maar dat werkt inderdaad niet fijn.
En eigenlijk had je vorige week Premium moeten afsluiten dan, dan had het je 6 tientjes de man gekost.
Daar zou ik ook gek van worden. Ik had daar overigens geen last van afgelopen jaar. Gebruikte je de wifi verbinding thuis voor je mobiel, of het mobiele netwerk? Misschien zag hij het daarom als twee losse streams.Lord_Dain schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 11:42:
Ik twijfel toch wel want het product is echt 'meh', als je thuis bent en je schakelt even van je PC naar je mobiel wordt je al gepiepeld met de melding dat er al wordt gekeken op een ander device/scherm. Echt karig hoor want je kan toch wel verwachten dat dit binnen een huishouden gebeurt??
Ik heb overigens eenmaal die melding gekregen, maar het herstarten van de app deed wonderen. Sindsdien die melding niet meer gehad.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Het was thuis op hetzelfde netwerk, PC via kabel en mobiel via wifi.wcduck schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 15:29:
[...]
Daar zou ik ook gek van worden. Ik had daar overigens geen last van afgelopen jaar. Gebruikte je de wifi verbinding thuis voor je mobiel, of het mobiele netwerk? Misschien zag hij het daarom als twee losse streams.
Ik heb overigens eenmaal die melding gekregen, maar het herstarten van de app deed wonderen. Sindsdien die melding niet meer gehad.
Het gekke is dat als je in je profiel kijkt dat je de 'apparaten' kan zien.
Echter staan hier alleen Google / Android devices in en ik denk voor mensen met apple, apple devices.. De PC en de browser die ik hierop gebruik wordt niet als 'device' gezien. Op zich wel logisch. Maar ik denk dus echt dat ze op 2 streams monitoren bij het 'Pro' abonnement. En dat is echt een beetje pauper tbh.
hoi
Je kunt er de klok op gelijk zetten dat ze het sharen over 1 of 2 jaar (of zodra ze genoeg nieuwe junkies gecreëerd hebben 🫣) ook aan banden gaan leggen natuurlijk.Lord_Dain schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:55:
Top, ik heb gisteren mijn 94,99€ abbo gecancelled. Ik kan het gewoon niet hebben dat je maar 1 streampie kan gebruiken en dat het volledig uitgekleed is verder. Ben nu aan t kijken om samen met mijn PA evt een ander duurder abbo te doen en dan de kosten te delen.
Wij delen premium met 5 man. Dus voor €121,54/5=€24,31 een jaar F1 kijken. Ik hoop dat premium nog lang zo blijft bestaanCLB schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 11:45:
Ik herken dat niet van vorig jaar met een Pro-abonnement, maar dat werkt inderdaad niet fijn.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
Oh zeker, dat zullen ze vast gaan doen, tot die tijd jammer maar helaas voor ze. Als het echt belachelijk duur wordt, zijn er genoeg alternatieven die gewoon legaal zijn.Rio schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 16:51:
[...]
Je kunt er de klok op gelijk zetten dat ze het sharen over 1 of 2 jaar (of zodra ze genoeg nieuwe junkies gecreëerd hebben 🫣) ook aan banden gaan leggen natuurlijk.
Van die €30 kun je dan mooi weer 2 4K blu-ray’s kopen!ReVision. schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 13:24:
Zojuist wederom zoals voorgaande jaren automatisch F1TV verlengd voor de oude prijs van 64,99 EUR. Dit is dan uiteraard niet de 4K versie maar dat is voor mij prima
Wel bijzonder dat je nog steeds op de oude prijs zit, maar vorig jaar zagen we ook al dat sommigen schijnbaar niet op de radar van F1 TV staan. Ik zou er wel eens achter willen komen wat de overeenkomst is tussen abonnees die nog steeds op die oude prijs zitten.
Bij mij was het vandaag..
Bedankt voor het verlengen van het abonnement op F1 TV Pro. De betaling van € 94,99 is ontvangen en uw abonnement is verlengd tot zaterdag 27 februari 2027.
[ Voor 14% gewijzigd door PatrickC op 27-02-2026 19:46 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Haha ja of een halve afhankelijk van wat je koopt natuurlijkPatrickC schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 19:45:
Van die €30 kun je dan mooi weer 2 4K blu-ray’s kopen!![]()
Wel bijzonder dat je nog steeds op de oude prijs zit, maar vorig jaar zagen we ook al dat sommigen schijnbaar niet op de radar van F1 TV staan. Ik zou er wel eens achter willen komen wat de overeenkomst is tussen abonnees die nog steeds op die oude prijs zitten.
Maar verder geen idee waarom het bij mij elk jaar dezelfde prijs blijft. Ik heb wel het abonnement bij F1TV al sinds de eerste maand dat het in NL beschikbaar kwam destijds en sindsdien nooit tussendoor opgezegd of mijn betaalmethode of iets aangepast. Mogelijk dat dit er iets mee te maken kan hebben, geen idee.
hoi
Hmmm.. dat zou kunnen… ik heb het abonnement ook sinds het beschikbaar kwam, maar doordat ik een nieuwe creditcard kreeg, ging het een keertje mis met automatisch verlengen en heb toen het abonnement moeten laten aflopen en opnieuw moeten abonneren. De creditcard maatschappij weigerde de betaling omdat F1 TV geen nieuwe autorisatie stuurde bij verlenging, terwijl mijn creditcard gegevens gewijzigd waren. Dus werd het abonnement kort onderbroken.ReVision. schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 21:07:
[Maar verder geen idee waarom het bij mij elk jaar dezelfde prijs blijft. Ik heb wel het abonnement bij F1TV al sinds de eerste maand dat het in NL beschikbaar kwam destijds en sindsdien nooit tussendoor opgezegd of mijn betaalmethode of iets aangepast. Mogelijk dat dit er iets mee te maken kan hebben, geen idee.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Edit: ja, wederom ‘door de mazen van de wet’. Bijzonder.
[ Voor 30% gewijzigd door heuker op 28-02-2026 18:09 ]
https://www.reddit.com/r/...ty_screen_after_updating/
"When you grow up your heart dies"
https://www.formula1.com/nl-nl/subscribe-to-f1-tv
Je moet je betalingsgegevens invoeren om de gratis proefperiode te activeren, annuleren kan zonder verplichtingen op elk moment gedurende de komende 7 dagen. Abonnementen op F1TV worden automatisch verlengd als ze niet vóór de verlenging worden geannuleerd.
hier ook op mijn telefoon een zwart scherm. Straks eens thuis kijken of de app het wel doet.sjaool schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 10:23:
Het gaat lekker met F1TV. Sinds de laatste update heb ik een zwart scherm in de app en kan verder niets meer doen. Dit schijnt dus een groter probleem te zijn gezien de thread op Reddit.
Apart ja, op de Shield werkt het wel maar op de telefoon (Android) niet.sjaool schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 10:23:
Het gaat lekker met F1TV. Sinds de laatste update heb ik een zwart scherm in de app en kan verder niets meer doen. Dit schijnt dus een groter probleem te zijn gezien de thread op Reddit.
Hier werkt de app ook niet op een smartphone en tablet met Android, Google TV-televisie werkt het weer wel.
Onder abonnement geeft hij daar : Vip.
Op tablet werkt het wél. Daar staat Pro.
Zelfde abonnement.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En nu staat er weer "Pro" bij abonnementsvorm.Rudolfus schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 10:47:
Op mijn telefoon ook zwart scherm.
Onder abonnement geeft hij daar : Vip.
Op tablet werkt het wél. Daar staat Pro.
Zelfde abonnement.
Fijn dat ik ze heb kunnen helpen 😃
Hallo snottt,
Bedankt voor het verlengen van het abonnement op F1 TV Pro. De betaling van € 64,99 is ontvangen en uw abonnement is verlengd tot woensdag 3 maart 2027.
Houd er rekening mee dat het abonnement automatisch wordt verlengd, tenzij u het vóór woensdag 3 maart 2027 opzegt.
Voor de AV klik hier.
Het is handig om deze e-mail ergens veilig te bewaren, voor het geval je de gegevens nog eens wilt bekijken.
Het abonnement en de persoonlijke gegevens kunnen na het inloggen op de F1TV-website in het gedeelte 'Mijn account’ worden bijgewerkt.
Bedankt,
Het Team bij F1
Bij mij werkt de app weer zoals het hoort. Mooi op tijd voor het weekend.sjaool schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 10:23:
Lees aub even de topicwarning.
[ Voor 98% gewijzigd door tweakduke op 05-03-2026 12:54 ]
[ Voor 114% gewijzigd door tweakduke op 05-03-2026 12:55 ]
[ Voor 92% gewijzigd door tweakduke op 05-03-2026 12:55 ]
Ik had een F1 TV Pro abonnement, alleen is dat blijkbaar niet automatisch verlengd omdat ik mijn creditcard niet had veranderd nadat ik een nieuwe heb gekregen. Ik krijg nu een mail dat mijn abonnement is opgezegd, maar zie nergens waar ik mijn betaalinfo kan aanpassen.
Een nieuw Pro abonnement selecteren lukt ook niet, alleen het Premium abonnement voor 140 euro. Het lijkt of het Pro abonnement alleen beschikbaar is voor de combi met Viaplay?
Iemand bekend?
Edit: ik zie het denk ik al, ik kan geen jaarabonnement voor Pro afsluiten, alleen bij maandabonnementen staat hij er tussen..
[ Voor 10% gewijzigd door HansAnders07 op 05-03-2026 10:51 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Lord_Dain op 05-03-2026 12:32 ]
[ Voor 88% gewijzigd door tweakduke op 05-03-2026 12:56 ]
Datzelfde had ik. Althans een nieuwe creditcard die ik niet gewijzigd had bij mijn betaalgegevens. Ik ontving afgelopen weekend een mail dat ze het geld niet konden afschrijven met het verzoek om mijn betaalgegevens aan te passen. Dat heb ik direct gedaan en een dag later was het alsnog afgeschreven en mijn abonnement dus met een jaar verlengd.HansAnders07 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 10:48:
... omdat ik mijn creditcard niet had veranderd nadat ik een nieuwe heb gekregen....
Behalve als je buiten het seizoen ook nog wil terugkijken heb je niet 12 maanden nodig. 10 maanden als je in maart lid wordt t/m december. 8 maanden als je elke keer als mogelijk opzegt en pas de de volgende race weer activeert, en eerder zag ik in dit topic 7 maanden als je zorgt dat je zandvoort op het open viaplay kanaal kijkt.Lord_Dain schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 12:31:
Pro abonnement bestaat inderdaad niet meer los. Inderdaad wel maandelijks, maar die hebben ze zo belachelijk duur gemaakt dat je dan beter een premium jaar kan afsluiten.
Bij 8 maanden zijn de kosten 96 euro, vergelijkbaar met was het jaarabo hiervoor kostte.
[ Voor 4% gewijzigd door Lord_Dain op 05-03-2026 15:58 ]
Het heeft een dagje geduurd maar uiteindelijk de melding gekregen dat de betaling met Google Play tegoed is gelukt.
[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 11-03-2026 10:51 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Pro heeft never nooit 4K ondersteund, noch heeft Pro multiview ondersteund.Snippertje schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:43:
Mijn abbo verloopt over 7 dagen wordt automatisch verlengd met een jaar voor 95 euro. Nu lees ik hier dat pro geen 4k meer heeft en ook geen multiview? Op dit moment kijk ik de quali van China gewoon in 4k en deel ik met een vriend het abbo. Dit werkt dus. Betekent dit dat dit over 7 dagen gedowngrade wordt?
Dus of je hebt nu helemaal geen 4K en denkt van wel (lekker Pro houden dan als je het verschil niet ziet;)) of je hebt Premium, mogelijk via België, waar het wel €95 kost, meen ik.
Edit dubbel
[ Voor 93% gewijzigd door Snippertje op 13-03-2026 09:07 ]
Hmm, dan doet mijn shield misschien de upscaling. Maar multiview heb ik zeker wel. Heb een tijdje de custom app die door een Nederlander gebouwd is gebruikt en een vriend van me kijkt altijd tegelijk met mij. Of ben ik in de war en is multiview iets compleet andere dan ik denk?RobertMe schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:03:
[...]
Pro heeft never nooit 4K ondersteund, noch heeft Pro multiview ondersteund.
Dus of je hebt nu helemaal geen 4K en denkt van wel (lekker Pro houden dan als je het verschil niet ziet;)) of je hebt Premium, mogelijk via België, waar het wel €95 kost, meen ik.
Overigens kan ik ook via de app nu de live timings, onboards etc kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door Snippertje op 13-03-2026 09:06 ]
De multiviewer app die je noemt is iets anders dan de F1 multiview iddSnippertje schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:05:
[...]
Hmm, dan doet mijn shield misschien de upscaling. Maar multiview heb ik zeker wel. Heb een tijdje de custom app die door een Nederlander gebouwd is gebruikt en een vriend van me kijkt altijd tegelijk met mij. Of ben ik in de war en is multiview iets compleet andere dan ik denk?
Overigens kan ik ook via de app nu de live timings, onboards etc kijken.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
F1 TV Pro FAQ