hmm....interessant om daar ff op te wachten idd.Phusebox schreef op zondag 8 februari 2026 @ 09:36:
Vanaf 16 februari zou er korting zijn voor een week ongeveer. Verwacht max 10 a 15 procent zelf.
https://www.formula1.com/...ch.7CO7QIofVts3T1EGvIBrCA
De bitrate in combinatie met de compressie in 4k op een Apple TV is meer dan prima. Beter dan Netflix :-).Phusebox schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:30:
[...]
Ligt eraan of die 4k streams ook echt goed zijn of crippled Netflix bitrate kwaliteit. Ik ga het proberen dit jaar. Maar ja hopelijk komt die AppleTV dan wel ergens voor juni of juli uit.
Ik kijk zowel op een 55" als 65" tv en de kwaliteit is gewoon erg goed. Groot verschil met de eerdere HD kwaliteit die ook niet eens slecht is. Maar je ziet gelijk een fors verschil met de uitzendingen en segmenten die niet in 4k zijn.
Voor mij komt er ook vast wel een nieuwe ATV maar ik mis op dit moment eigelijk alleen de AV1 ondersteuning en HD audio formaten, verder niets tov het huidige model. En de vraag is maar of daar iets in gaat veranderen.
Nee hoor, velen met het Android TV OS (met Google of Android TV GUI), draaien ook met V14, maar V14 is niet voldoende, er moet echt "Google" op het apparaat zelf staan (tot dit moment)DON PAPA schreef op zondag 8 februari 2026 @ 15:06:
Jouw posting suggereerde in mijn ogen dat er "Google TV OS" op zou staan, wat niet zou kloppen, want het is "Android TV OS", maar dat had ik dan verkeerd begrepen. Maar ondanks dat er op de nieuwe Chromecasten dezelfde OS staat, draait wel alleen de Google TV Streamer op Android TV OS 14 en alle andere volgens mij nog steeds op versie 12
[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 08-02-2026 15:51 ]
Testing, one, two ...
De beide Chromecasts met Google TV (4K en HD) draaien ook alweer enige tijd op Android TV 14. Alleen met de HD-versie krijg je uiteraard geen 4K te zien met een premium abonnement (met de Streamer en de CCwGTV 4K wel).DON PAPA schreef op zondag 8 februari 2026 @ 15:06:
[...]
Maar ondanks dat er op de nieuwe Chromecasten dezelfde OS staat, draait wel alleen de Google TV Streamer op Android TV OS 14 en alle andere volgens mij nog steeds op versie 12
Oke, ik wist niet dat die ook al een update hadden gehad naar versie 14, weer wat geleerd...
Ik meldde gewoon even netjes dat 'die 4K-support' nogal beperkt is, dat is gewoon de waarheid. Tevens is een Chromecast of Google TV Streamer qua OS echt niet veel beter dan gewoon Google TV op een televisie. Daarbij is het onzinnig om een extern apparaat te moeten kopen om een volledig beleving te krijgen, ondanks de aanschafprijs. En je hebt je post inmiddels ge-edit zie ik, want je was nogal nors in je laatste zin eerderTweakGP schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:00:
En die leveren je dan een veel betere gebruikservaring dan welk tv os dan ook. En 4k is ook een forse verbetering op de meeste tv's. Dus zo spannend is het niet, koop gewoon iets als een Apple TV of een Chromecast en je gaat er flink op vooruit voor meer dan alleen F1tv, en tegen een hele beperkte aanschafprijs. En anders blijf je lekker op HD kwaliteit, ook goed.
Ik doelde er gewoon op dat (laten we zeggen) 10% korting op het Premium-abonnement wat het dan zo'n 130 euro laat kosten, natuurlijk leuk klinkt. Maar voor een grote groep mensen biedt het helemaal geen meer- waarde, omdat ze die 4K-kwaliteit toch niet kunnen gaan zien en ervaren met hun huidige set-up.
Jazeker, dat geloof ik! Zou voor mij persoonlijk zeker een reden zijn om te upgraden, naast de mogelijkheid om nog 'echt' te kunnen delen met meerdere personen. Helaas gebruik ik hier gewoon een inferieur tv osTheVMaster schreef op zondag 8 februari 2026 @ 15:07:
Moet zeggen dat er hier op de AppleTV wel super strak uitziet altijd.
Hier wacht ik de 16de nog even af, want je weet het nooit. Vooralsnog blijf ik het Premium-abonnement, wat ik deel met een ander, nog even aanhouden. Pro wordt alleen interessant hier, als het delen met meerderen kan.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik verwacht dat het niet geld voor NL dat zal Viaplay weer hebben geregeld.Phusebox schreef op zondag 8 februari 2026 @ 09:36:
Vanaf 16 februari zou er korting zijn voor een week ongeveer. Verwacht max 10 a 15 procent zelf.
Lijkt me wel, er staat tenslotte 'F1 TV Pre-Season Intro Pricing 2026 - Dutch'Evertt schreef op zondag 8 februari 2026 @ 21:40:
[...]
Ik verwacht dat het niet geld voor NL dat zal Viaplay weer hebben geregeld.
Zou niet weten waarom dat dan niet voor ons zou gelden, F1 TV werkt ook zonder Viaplay.
Hmm dat was 64,99 en dat is het toch nog steeds voor lopende diensten?ArcticWolf schreef op maandag 2 februari 2026 @ 10:59:
[...]
Viaplay was de reden dat F1TV zo duur is geworden jammer genoeg, was eerst 64,50 euro per jaar tot Viaplay kwam.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik betaalde vorig jaar voor de verlenging van Pro €95 (/94,99 of zo). En de hele shitzooi rondom de communicatie van F1TV over deze verhoging is de hele reden dat dit topic bestaat.sdk1985 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 23:02:
[...]
Hmm dat was 64,99 en dat is het toch nog steeds voor lopende diensten?
En dus nee, 64,99 is het niet meer voor lopende abo's. Alhoewel er wat geluksvogels zijn die wel nog steeds dat schijnen te betalen. Maar het grote gros zal 95 betalen.
Dat is dus precies een dingetje.CLB schreef op zondag 8 februari 2026 @ 21:11:
Vooralsnog blijf ik het Pro-abonnement, wat ik deel met een ander, nog even aanhouden. Pro wordt alleen interessant hier, als het delen met meerderen kan.
https://f1help.formula1.c...comparison?language=nl_NL
Met Pro kan je maar 1 gelijktijdige stream hebben. Met Premium 6. Dit lijkt te zijn gewijzigd tov afgelopen seizoen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat wordt er gezegd ja, in de praktijk valt dat nog wel mee is mijn ervaring...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vorig jaar kon ik 2 streams in 2 huizen. Een derde gaf toen al wel eens problemen.CLB schreef op maandag 9 februari 2026 @ 08:20:
Dat wordt er gezegd ja, in de praktijk valt dat nog wel mee is mijn ervaring...
Tijd van werken, tijd van rusten
Klopt, daarom zijn wij naar Premium gegaan.Richh schreef op maandag 9 februari 2026 @ 00:50:
[...]
Dat is dus precies een dingetje.
Met Pro kan je maar 1 gelijktijdige stream hebben. Met Premium 6. Dit lijkt te zijn gewijzigd tov afgelopen seizoen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat je maar 1 'world feed' stream mag kijken met Pro is niet gewijzigd, alleen lijken ze het dus sinds einde vorig jaar meer te controleren/enforcen.Richh schreef op maandag 9 februari 2026 @ 00:50:
[...]
Dat is dus precies een dingetje.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hier Idem. Maar als trots bewoner op de zeeen van India is de schade redelijk beperkt wanneer je upgrade. We liepen hier ook regelmatig tegen de beperking aan van het aantal streams. Dus premium is de moeite wel.G_Dragon schreef op maandag 9 februari 2026 @ 08:42:
[...]
Klopt, daarom zijn wij naar Premium gegaan.
Ben benieuwd wanneer 4K/HDR naar android komt. Want met een Nvidia Shield zou dat toch best leuk kijken zijn.... En ben niet van plan een apple TV aan te schaffen (ook al is dit een iPhone huishouden)
Pagina is inmiddels offline... zal mij benieuwenPhusebox schreef op zondag 8 februari 2026 @ 09:36:
WP Pana 7J mono | AC Toshiba 3.5+4.6kW | PV 3200WP ZZO | Gasloos Nov23
Hmm typisch ja, uiteraard ook (net) niet te vinden in web.archive... We will see
Ik ben ook een oude klant. Kan nog steeds verlengen voor 99. Heb ook 6 streams maar misschien gaat dat veranderen. Ik heb net via België premium aangeschaft. Dat kost 99 en dus 6 streams in HD. Detail: ik zei net mijn huidige NL abo ad 99 op. Krijg ik de aanbieding het voor 99 euro naar premium te zetten. Dus heb je het 99 verlengtraject, klik dan even op annuleren en pak je aanbieding. Scheelt wat gerommel met playstore vpn enz... Succes!
Je post leest een beetje chaotisch, misschien kun je nog wat duiding geven. Je hebt dus net je abonnement opgezegd, waarna je automatisch het offer kreeg om je abonnement om te zetten naar Premium voor hetzelfde bedrag? Dat is trouwens 94,99 euro volgens mij, 99 euro heeft het nooit gekost (behalve misschien met actie).
Je had het over dit scherm en hebt dus daadwerkelijk op de rode knop gedrukt?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ibWtrwKf0Fk5ZYTGbMDMpI5e.jpg?f=user_large)
Tot wanneer zou je abonnement actief zijn? Ook tot ergens deze maand?
Daarbij heb je het over een Nederlands abonnement wat opgezegd is, maar Premium dat via België besteld is?
Je had het over dit scherm en hebt dus daadwerkelijk op de rode knop gedrukt?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ibWtrwKf0Fk5ZYTGbMDMpI5e.jpg?f=user_large)
Tot wanneer zou je abonnement actief zijn? Ook tot ergens deze maand?
Daarbij heb je het over een Nederlands abonnement wat opgezegd is, maar Premium dat via België besteld is?
[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 10-02-2026 14:24 ]
99eu was de premium belgie prijs.CLB schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 14:17:
Je post leest een beetje chaotisch, misschien kun je nog wat duiding geven. Je hebt dus net je abonnement opgezegd, waarna je automatisch het offer kreeg om je abonnement om te zetten naar Premium voor hetzelfde bedrag? Dat is trouwens 94,99 euro volgens mij, 99 euro heeft het nooit gekost (behalve misschien met actie).
Dus ergens wordt belgie en nederland door elkaar gehusselt.
Voor wisselen van land is het vast makkelijker om een nieuw account aan te maken?
[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 10-02-2026 15:06 ]
PSN
Kwam hier eerder voorbij dacht ik: ook heb je een juist betaalmiddel nodig. Een NL-CC werkt niet in BE enzo.YakuzA schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 15:05:
Voor wisselen van land is het vast makkelijker om een nieuw account aan te maken?
Oke, misschien verwarrend hoe ik het vertel.
Ik heb al jaar en dag f1tvpro. Ik sta dus op de rol om op 10-02-2026 te verlengen net als jij voor 94,99. Daar stond niet bij hoeveel streams maar in de huidige situatie pro (web) stond 6 stuks. Dus ik ga er vanuit dat dat het zelfde zou blijven. Ik kon het upgraden voor +/- 45 euro naar premium.
Ik zag dat Belgie een iets ander aanbod heeft:
F1 TV Pro (Maandelijks): €8,99 per maand.
F1 TV Pro (Jaarlijks): €74,99 per jaar.
F1 TV Premium (Jaarlijks, 4K): €99,99 per jaar.
Dus daar wilde ik gebruik van maken.
Stappenplan was :
-Belgie eerste aanvragen. De kans was dat dat niet lukte en ik wilde niet mijn optie in NL kwijt zijn.
-Belgie aanvragen is gelukt en alles werkt op web en in de app
-Dan NL opzeggen. Ik zag het zelfde als jij en heb op die rode knop gedrukt.
-Toen kreeg ik een verleng aanbod van 99,- Premium.
-Dat is nu weer weg en nu stat er dus dit.
:/f/image/wji6EYOqvfZuFVx8K1Rl2rT9.png?f=fotoalbum_large)
Het kan zijn dat dat nog een upgrade prijs is boven op de 94,-.
Het blijft een beetje vaag.
Ik heb al jaar en dag f1tvpro. Ik sta dus op de rol om op 10-02-2026 te verlengen net als jij voor 94,99. Daar stond niet bij hoeveel streams maar in de huidige situatie pro (web) stond 6 stuks. Dus ik ga er vanuit dat dat het zelfde zou blijven. Ik kon het upgraden voor +/- 45 euro naar premium.
Ik zag dat Belgie een iets ander aanbod heeft:
F1 TV Pro (Maandelijks): €8,99 per maand.
F1 TV Pro (Jaarlijks): €74,99 per jaar.
F1 TV Premium (Jaarlijks, 4K): €99,99 per jaar.
Dus daar wilde ik gebruik van maken.
Stappenplan was :
-Belgie eerste aanvragen. De kans was dat dat niet lukte en ik wilde niet mijn optie in NL kwijt zijn.
-Belgie aanvragen is gelukt en alles werkt op web en in de app
-Dan NL opzeggen. Ik zag het zelfde als jij en heb op die rode knop gedrukt.
-Toen kreeg ik een verleng aanbod van 99,- Premium.
-Dat is nu weer weg en nu stat er dus dit.
:
/f/image/wji6EYOqvfZuFVx8K1Rl2rT9.png?f=fotoalbum_large)
Het kan zijn dat dat nog een upgrade prijs is boven op de 94,-.
Het blijft een beetje vaag.
Dan heb je nu dus een Belgisch abonnement voor 99,99, dat is ook mooi natuurlijk!
Zou mooi zijn premium voor €89,99, bij mij staat er gewoon €142,99 (NL)
Zeker, ben ook blij met mijn nieuwe abonnement. Heel vreemd natuurlijk dat onze zuiderburen zoveel minder betalen.
Dit is wat er over het opzeggen te vinden is en dat heb ik dus ervaren. Als je op annuleren drukt moet je altijd nog bevestigen dus je kan het ongedaan maken.
Het opzeggen van F1 TV Pro kan soms leiden tot een aanbod voor korting om je als klant te behouden, hoewel dit niet gegarandeerd is. In Nederland zijn de prijzen voor 2026 gestegen tot ongeveer €94,99 per jaar of €11,90 per maand, waarbij voor het Pro-abonnement soms geen nieuwe jaarabonnementen meer beschikbaar zijn.
Hier is wat je moet weten over opzeggen en korting:
Opzeggen en 'Retentie-aanbod': Bij het opzeggen via de website (via het profielicoon -> 'Abonnement annuleren') krijg je soms de vraag waarom je opzegt. Soms wordt hierna een aanbod gedaan om het abonnement tegen een lagere prijs voort te zetten.
Kortingsacties: F1 TV biedt met name rond het voorseizoen (februari/maart) en soms rond de Dutch GP kortingen aan, die kunnen oplopen tot 20-50%.
Via de App Store/Apple TV: In 2025 waren er acties waarbij je via de Apple App Store op een abonnement kon besparen.
Heel herkenbaar want veel diensten doen dit.
Dit is wat er over het opzeggen te vinden is en dat heb ik dus ervaren. Als je op annuleren drukt moet je altijd nog bevestigen dus je kan het ongedaan maken.
Het opzeggen van F1 TV Pro kan soms leiden tot een aanbod voor korting om je als klant te behouden, hoewel dit niet gegarandeerd is. In Nederland zijn de prijzen voor 2026 gestegen tot ongeveer €94,99 per jaar of €11,90 per maand, waarbij voor het Pro-abonnement soms geen nieuwe jaarabonnementen meer beschikbaar zijn.
Hier is wat je moet weten over opzeggen en korting:
Opzeggen en 'Retentie-aanbod': Bij het opzeggen via de website (via het profielicoon -> 'Abonnement annuleren') krijg je soms de vraag waarom je opzegt. Soms wordt hierna een aanbod gedaan om het abonnement tegen een lagere prijs voort te zetten.
Kortingsacties: F1 TV biedt met name rond het voorseizoen (februari/maart) en soms rond de Dutch GP kortingen aan, die kunnen oplopen tot 20-50%.
Via de App Store/Apple TV: In 2025 waren er acties waarbij je via de Apple App Store op een abonnement kon besparen.
Heel herkenbaar want veel diensten doen dit.
Er zat een tijd terug nog een bug in dat als je via een app store (iOS, Android) met een Nederlands account, maar met een ip van een ander land, een nieuw abonnement afsluit, dat je dan wel voor een jaar kunt kiezen. Blijkbaar is de "is jaar abo beschikbaar" check lokaal. Je betaalt dan wel gewoon de Nederlandse prijzen en je hebt gewoon een NL abo (want je app store account is NL)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Iemand toevallig ook contact proberen te leggen met het F1 TV-team over het offline halen van die informatie?
Ben benieuwd of en wanneer er antwoord wordt gegeven en wat er uiteraard aan de hand is.
Helaas geen screenshot gemaakt van het bericht, zal wel weer uitdoven als een nachtkaars allemaal
Ben benieuwd of en wanneer er antwoord wordt gegeven en wat er uiteraard aan de hand is.
Helaas geen screenshot gemaakt van het bericht, zal wel weer uitdoven als een nachtkaars allemaal
Op Reddit staat er nog een screenshot.CLB schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 12:23
Reddit blijft top, dank! Is stiekem wel net een iets andere URL en niet geënt op NL natuurlijk.
Afwachten maar
Viaplay zal er vast wel een stokje voor steken hier in NL.CLB schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 13:23:
Reddit blijft top, dank! Is stiekem wel net een iets andere URL en niet geënt op NL natuurlijk.
'Selected territories' zijn meestal de landen waar de rechten niet aan 1 specifieke partij zijn verkocht idd.grun93 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 13:45:
[...]
Viaplay zal er vast wel een stokje voor steken hier in NL.
PSN
Ik zou graag eens willen kijken in hoeverre 4K voor mij van toegevoegde waarde is, beschik namelijk over een Google Streamer. Heb nu een Pro-abbo voor 94,99 welke over 3 weken wordt verlengd. Wanneer ik nu upgrade kan ik natuurlijk niet meer terug als het verschil me toch tegen gaat vallen.
Klopt het dat ik onder een ander account een maandabonnement kan aanschaffen, deze binnen 14 dagen kan opzeggen en dan alsnog het volledige bedrag teruggestort krijg? Wanneer ik in de algemene voorwaarden kijk staat er het volgende, maar wellicht zie ik wat over het hoofd::strip_exif()/f/image/7bXcjpy2w9FPnrwB12zAJuHH.png?f=user_large)
Edit: heb de gok maar even genomen, het is niet dat het om een ontzettend groot risico gaat natuurlijk. Even de laatste race opgezet en het verschil in beeldkwaliteit is wel duidelijk op te merken. Nu even overwegen of me dat die extra euro's waard is. Sowieso even afwachten of er aankomende week nog een aanbieding komt.
Klopt het dat ik onder een ander account een maandabonnement kan aanschaffen, deze binnen 14 dagen kan opzeggen en dan alsnog het volledige bedrag teruggestort krijg? Wanneer ik in de algemene voorwaarden kijk staat er het volgende, maar wellicht zie ik wat over het hoofd:
:strip_exif()/f/image/7bXcjpy2w9FPnrwB12zAJuHH.png?f=user_large)
Edit: heb de gok maar even genomen, het is niet dat het om een ontzettend groot risico gaat natuurlijk. Even de laatste race opgezet en het verschil in beeldkwaliteit is wel duidelijk op te merken. Nu even overwegen of me dat die extra euro's waard is. Sowieso even afwachten of er aankomende week nog een aanbieding komt.
[ Voor 18% gewijzigd door Giel1 op 11-02-2026 15:43 ]
Heb je bij een abonnement uit een ander land nog steeds de optie voor Viaplay/NL commentaar?
BlaBlaBla
jaStrider schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 16:24:
Heb je bij een abonnement uit een ander land nog steeds de optie voor Viaplay/NL commentaar?
Kan je nog steeds je abonnement 'herstellen' als je deze annuleert?
Dus als ik m'n Pro opzeg en ik krijg geen mooie aanbieding, dat ik m'n Pro weer kan heractiveren zodat deze in Maart alsnog gewoon voor een jaar verlengd wordt?
Voorheen kon dat namelijk.
Dus als ik m'n Pro opzeg en ik krijg geen mooie aanbieding, dat ik m'n Pro weer kan heractiveren zodat deze in Maart alsnog gewoon voor een jaar verlengd wordt?
Voorheen kon dat namelijk.
op basis van track record vast wel, voor dubbel de prijs
Ik zat 1 of 2 dagen voor mijn verlenging. Jij hebt net verlengd voor een jaar. Dan is het voor beide partijen (nog) niet interessant.Miesjh schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 14:19:
Ik heb zojuist mijn Premium geannuleerd. Maar ik krijg geen aanbieding.
[Afbeelding]
Net getest. Via Belgische dienst kan ik nl/viaplay luisteren. Maar dat zal je mij niet snel zien doen. Luister altijd int. of Olav en Jack.Strider schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 16:24:
Abbo eindigt 12 maart. Dus ik kijk dan wel.floormans schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 00:32:
[...]
Ik zat 1 of 2 dagen voor mijn verlenging. Jij hebt net verlengd voor een jaar. Dan is het voor beide partijen (nog) niet interessant.
Xbox Live: Miesjh NL
Voor degenen die op de centen willen letten en geen duur F1 TV Premium jaarabonnement willen (of nodig hebben), en ook geen 4K/multiview nodig hebben maar gewoon HD willen kijken via F1 TV Pro, heb ik – samen met ChatGPT – een geoptimaliseerde lijst samengesteld voor 2026.
F1 TV Pro – Optimized 7-Subscription Plan for 2026 (HD)
💡 Zo weinig mogelijk betalen, wél alle sessies (FP/Quali/Race) binnen de actieve periodes.
✅ F1 TV Pro – Geoptimaliseerd 7-Maandenplan 2026
✅ 8 Mar – Australia 🇦🇺
✅ 15 Mar – China 🇨🇳
✅ 29 Mar – Japan 🇯🇵
✅ 12 Apr – Bahrain 🇧🇭
✅ 19 Apr – Saudi Arabia 🇸🇦
✅ 3 May – Miami 🇺🇸
✅ 24 May – Canada 🇨🇦
✅ 7 Jun – Monaco 🇲🇨
✅ 14 Jun – Spain (Barcelona) 🇪🇸
✅ 28 Jun – Austria 🇦🇹
✅ 5 Jul – Great Britain 🇬🇧
✅ 19 Jul – Belgium 🇧🇪
✅ 26 Jul – Hungary 🇭🇺
✅ 6 Sep – Italy 🇮🇹
✅ 13 Sep – Spain 🇪🇸
✅ 26 Sep – Azerbaijan 🇦🇿
✅ 11 Oct – Singapore 🇸🇬
✅ 25 Oct – United States 🇺🇸
✅ 1 Nov – Mexico 🇲🇽
✅ 8 Nov – Brazil 🇧🇷
✅ 21 Nov – Las Vegas 🇺🇸
✅ 29 Nov – Qatar 🇶🇦
✅ 6 Dec – Abu Dhabi 🇦🇪
========================================================================
📊 Eindresultaat
🏁 Totaal races: 24
🇳🇱 1 gratis via Ziggo
💰 Betaalde maanden: 7
Bij €11,90 per maand:
7 × €11,90 = €83,30
Dat is de minimale volledige dekking voor 2026
Vergeet na maand 2, 3, 4, 5 en 7 tijdig op te zeggen.
EDIT:
16/2
Aangepast na feedback van iedereen hieronderin. Dank je wel .Ik heb er ook nu zelf GOED naar gekeken.
💡 Zo weinig mogelijk betalen, wél alle sessies (FP/Quali/Race) binnen de actieve periodes.
✅ F1 TV Pro – Geoptimaliseerd 7-Maandenplan 2026
✅ 8 Mar – Australia 🇦🇺
✅ 15 Mar – China 🇨🇳
✅ 29 Mar – Japan 🇯🇵
✅ 12 Apr – Bahrain 🇧🇭
✅ 19 Apr – Saudi Arabia 🇸🇦
✅ 3 May – Miami 🇺🇸
✅ 24 May – Canada 🇨🇦
✅ 7 Jun – Monaco 🇲🇨
✅ 14 Jun – Spain (Barcelona) 🇪🇸
✅ 28 Jun – Austria 🇦🇹
✅ 5 Jul – Great Britain 🇬🇧
✅ 19 Jul – Belgium 🇧🇪
✅ 26 Jul – Hungary 🇭🇺
✅ 6 Sep – Italy 🇮🇹
✅ 13 Sep – Spain 🇪🇸
✅ 26 Sep – Azerbaijan 🇦🇿
✅ 11 Oct – Singapore 🇸🇬
✅ 25 Oct – United States 🇺🇸
✅ 1 Nov – Mexico 🇲🇽
✅ 8 Nov – Brazil 🇧🇷
✅ 21 Nov – Las Vegas 🇺🇸
✅ 29 Nov – Qatar 🇶🇦
✅ 6 Dec – Abu Dhabi 🇦🇪
========================================================================
📊 Eindresultaat
🏁 Totaal races: 24
🇳🇱 1 gratis via Ziggo
💰 Betaalde maanden: 7
Bij €11,90 per maand:
7 × €11,90 = €83,30
Dat is de minimale volledige dekking voor 2026
Vergeet na maand 2, 3, 4, 5 en 7 tijdig op te zeggen.
EDIT:
16/2
Aangepast na feedback van iedereen hieronderin. Dank je wel .Ik heb er ook nu zelf GOED naar gekeken.
[ Voor 110% gewijzigd door Yash100 op 16-02-2026 09:51 ]
Typisch weer vol met fouten en onlogisch....Yash100 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 11:37:
heb ik – samen met ChatGPT
- Total Races Covered: 22/24 & Missed Races 3. Sommetje klopt niet,,,
- Volgorde inconsistent
- Waar zijn Italie, Spanje en Azerbaijan ?
Sinterklaas wil bier !
September is uitgefaseerd met AI. Mis je niks, telt het ook niet meer met de gemiste races. Meteen 8,125% bespaard op een jaar. Zo verdient AI zichzelf terug.ParaWM schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 12:08:
[...]
Typisch weer vol met fouten en onlogisch....
- Total Races Covered: 22/24 & Missed Races 3. Sommetje klopt niet,,,
- Volgorde inconsistent
- Waar zijn Italie, Spanje en Azerbaijan ?
Serieus: je bespaart dus niets en kunt beter niet AI zoiets laten uitdenken.
Luxe probleemNmgn schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 12:59:
Ik snap niet precies waarom, maar de prijsverhogingen hebben mijn account nooit bereikt. Sinds 2021 wordt mijn jaarabonnement op F1TV Pro steeds verlengd voor €64,99 per jaar. Op zich zou ik graag in 4K kijken, maar de meerprijs is wel extreem zo.
[Afbeelding]
Wel aardig van ze dat je nog steeds voor de oude prijs mag verlengen
PSN
Daarin tegen, kun je het premium abonnement met meerdere personen delen, waardoor je nog voordeliger uit kan zijn dan de €64,99Nmgn schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 12:59:
Ik snap niet precies waarom, maar de prijsverhogingen hebben mijn account nooit bereikt. Sinds 2021 wordt mijn jaarabonnement op F1TV Pro steeds verlengd voor €64,99 per jaar. Op zich zou ik graag in 4K kijken, maar de meerprijs is wel extreem zo.
Account sharing, dat mag toch niet...DON PAPA schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 15:27:
[...]
Daarin tegen, kun je het premium abonnement met meerdere personen delen, waardoor je nog voordeliger uit kan zijn dan de €64,99
Misschien kan je Canada bekijken via RTL Duitsland net als in 2025 (gratis bij Ziggo,Delta, Odido en KPN). Dan zijn alle races gecovered.Yash100 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 11:37:
Voor degenen die op de centen willen letten en geen duur F1 TV Premium jaarabonnement willen (of nodig hebben), en ook geen 4K/multiview nodig hebben maar gewoon HD willen kijken via F1 TV Pro, heb ik – samen met ChatGPT – een geoptimaliseerde lijst samengesteld voor 2026.
Met deze lijst hoef je slechts zes maandabonnementen af te sluiten en kun je 23 van de 24 races kijken. Je mist alleen de GP van Canada. De GP van Nederland (Zandvoort) is gratis via Ziggo/NPO en neem ik daarom mee als “free race”.
Let er wel op dat je je maandabonnement tijdig opzegt of de automatische verlenging uitschakelt! F1 TV werkt in de praktijk met een lopende 30-dagenperiode vanaf jouw startdatum (niet met kalendermaanden).
📅 Subscription 1 + 2 (2 maanden door laten lopen)
Start: 6 maart 2026 → einde: 5 mei 2026
✅ 8 Mar – Australian GP 🇦🇺
✅ 15 Mar – Chinese GP 🇨🇳
✅ 29 Mar – Japanese GP 🇯🇵
✅ 12 Apr – Bahrain GP 🇧🇭
✅ 19 Apr – Saudi Arabian GP 🇸🇦
✅ 3 May – Miami GP 🇺🇸
❌ 24 May – Canadian GP 🇨🇦 (valt net buiten dit blok)
📅 Subscription 3
Start: 6 juni 2026 → einde: 5 juli 2026
✅ 7 Jun – Monaco GP 🇲🇨
✅ 14 Jun – Barcelona-Catalunya GP 🇪🇸
✅ 28 Jun – Austrian GP 🇦🇹
✅ 5 Jul – British GP 🇬🇧
📅 Subscription 4
Start: 18 juli 2026 → einde: 16 augustus 2026
✅ 19 Jul – Belgian GP 🇧🇪
✅ 26 Jul – Hungarian GP 🇭🇺
🎥 Free Race (geen F1 TV nodig)
✅ 23 Aug – Dutch GP 🇳🇱 (Zandvoort – gratis via Ziggo/NPO)
📅 Subscription 5
Start: 5 september 2026 → einde: 4 oktober 2026
✅ 6 Sep – Italian GP 🇮🇹
✅ 13 Sep – Spanish GP 🇪🇸
✅ 26 Sep – Azerbaijan GP 🇦🇿
📅 Subscription 6 & 7
Start: 10 oktober 2026 → einde: 10 december 2026
✅ 11 Oct – Singapore GP 🇸🇬
✅ 25 Oct – United States GP 🇺🇸
✅ 1 Nov – Mexico GP 🇲🇽
✅ 8 Nov – Brazil GP 🇧🇷
✅ 21 Nov – Las Vegas GP 🇺🇸
✅ 29 Nov – Qatar GP 🇶🇦
✅ 6 Dec – Abu Dhabi GP 🇦🇪
Missed Races (Not Covered in This Plan)
❌ 24 May – Canadian GP 🇨🇦
📌 Summary
✅ Total Races Covered: 23/24 (waarvan 1 gratis: Zandvoort)
💰 F1 TV Pro months needed: 7 × €11,90 = €83.30
✅ Inclusief trainingen + kwalificaties tijdens actieve abonnementen
⚠️ Vergeet niet: op tijd opzeggen / auto-renew uit
EDIT:
Aangepast na feedback.
Volgens mij kan het 7 subsription plan nog beter:
Als je subscription 3 start op 22 mei t/m 21 juni en subscription 4 start op 27 juni t/m 26 juli dan heb je ook Canada erbij mis je vrijdag Oostenrijk. Als je subsribed via de google play store kun je ook 26 juni starten, abo stopt daar pas na de dag waarop je bent gestart, in dit geval 27 juli, dan pak je vrijdag Oostenrijk ook mee.
Om niet te vergeten op tijd op te zeggen kun je dit gelijk na het subscriben doen, abo blijft actief tot einddatum van de abonnementsperiode.
Als je subscription 3 start op 22 mei t/m 21 juni en subscription 4 start op 27 juni t/m 26 juli dan heb je ook Canada erbij mis je vrijdag Oostenrijk. Als je subsribed via de google play store kun je ook 26 juni starten, abo stopt daar pas na de dag waarop je bent gestart, in dit geval 27 juli, dan pak je vrijdag Oostenrijk ook mee.
Om niet te vergeten op tijd op te zeggen kun je dit gelijk na het subscriben doen, abo blijft actief tot einddatum van de abonnementsperiode.
Ben benieuwd welke markten er vanaf 10.30 een korting kunnen verwachten, hier vast en zeker niet:
De korting staat live, 15 procent.Phusebox schreef op zondag 8 februari 2026 @ 09:36:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nou voor die €21 ga ik niet heel moeilijk doen om account stop te zetten en weer opnieuw aan te melden. Dan kan je beter een account via Turkije of India afsluiten, dan bespaar je pas echt een leuk bedrag...
Ben benieuwd hoeveel het in België zal zijn.
Sinds Viaplay is dit niet meer leuk zeker als ik vorige jaar nog €95 betaalde zonder 4k.
Sinds Viaplay is dit niet meer leuk zeker als ik vorige jaar nog €95 betaalde zonder 4k.
Als je zoals ik vorig jaar 10x maand abonnement pro hebt, kan je nu dus 'gratis' upgraden naar premium.
Vorig jaar elke keer een maandabonnement afgesloten, maar nu maar voor een heel jaar gegaan voor 121 euro.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Oh ja als je het zo bekijkt is dit idd een koopargument, ik pak 'm mee, dank voor dit inzicht!nietorigineel schreef op maandag 16 februari 2026 @ 10:56:
Als je zoals ik vorig jaar 10x maand abonnement pro hebt, kan je nu dus 'gratis' upgraden naar premium.
Wat had je verwacht dan? 50 procent korting?DON PAPA schreef op maandag 16 februari 2026 @ 10:53:
Nou voor die €21 ga ik niet heel moeilijk doen om account stop te zetten en weer opnieuw aan te melden.=
Ik vind het wel leuk en schappelijk. Ik stap over van 95 euro kostende Pro, naar 120 euro kostende Premium
Als je gmail of iets anders gebruikt dat aliassen ondersteunt; gewoon een alias email adres DONPAPA+f1tv@gmail.com. Ja je moet een nieuw account maken, maar je kunt elk jaar wisselen tussen de alias en niet alias versieDON PAPA schreef op maandag 16 februari 2026 @ 10:53:
Nou voor die €21 ga ik niet heel moeilijk doen om account stop te zetten en weer opnieuw aan te melden. Dan kan je beter een account via Turkije of India afsluiten, dan bespaar je pas echt een leuk bedrag...
In België gaat er momenteel 15% van het premium abonnement af. Van 99.99 voor 84.99, enkel voor het eerste jaar.Evertt schreef op maandag 16 februari 2026 @ 10:55:
Ben benieuwd hoeveel het in België zal zijn.
Pro heeft geen korting en blijft 74.99.
In NL heb je geeneens jaar PRO abonnementen meer (nieuw)Harrie schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:14:
[...]
In België gaat er momenteel 15% van het premium abonnement af. Van 99.99 voor 84.99, enkel voor het eerste jaar.
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Nee hoor, ik vind het ook een hele schappelijke korting, ik vind het prijs verschil (voor mij) alleen te weinig om het oude account te verwijderen en een nieuw account aan te maken
Je oude account kan gewoon blijven bestaan, scheelt je weer wat werk. Ik wou dat ik 22 euro verdiende in de 3 min die me dit kostteDON PAPA schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:17:
[...]
Nee hoor, ik vind het ook een hele schappelijke korting, ik vind het prijs verschil (voor mij) alleen te weinig om het oude account te verwijderen en een nieuw account aan te maken
Phusebox schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:07:
Ja je moet een nieuw account maken
Is een aliasje nu wel of niet genoeg zeg je?Phusebox schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:31:
Je oude account kan gewoon blijven bestaan
Ja een nieuw F1TV account met een email alias. Waardoor je dus geen tweede mailbox of wat dan ook nodig hebt.CLB schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:33:
[...]
[...]
Is een aliasje nu wel of niet genoeg zeg je?
En dan gewoon elk jaar switchen van het ene naar het andere account, dus eenmalig opzetten, elk jaar korting (voor zover ze korting geven).
Yes, gracias!
En dan?Phusebox schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:31:
[...]
Je oude account kan gewoon blijven bestaan, scheelt je weer wat werk.
:strip_exif()/f/image/wEB2evawSqaGItEA7GvSp6hs.jpg?f=fotoalbum_large)
En bij beide gebruik je dezelfde betaal (CC) gegevens?Phusebox schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:34:
[...]
En dan gewoon elk jaar switchen van het ene naar het andere account, dus eenmalig opzetten, elk jaar korting (voor zover ze korting geven).
[ Voor 22% gewijzigd door DON PAPA op 16-02-2026 11:44 ]
Jep, al heb ik mijn creditcard verwijderd, doe altijd meteen annuleren na betaling en creditcard verwijderen.DON PAPA schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:38:
[...]
En dan?
[Afbeelding]
[...]
En bij beide gebruik je dezelfde betaal (CC) gegevens?
Je moet ook niet inlogen:Gohan040 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:58:
Ik zal wel scheel zijn maar ik zie geen aanbieding...
[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 16-02-2026 12:05 ]
Had prima gekund hoor. Hebben ze vroeger / de eerste jaren altijd wel in december gehad (50% korting dus voor een jaar als je in off season deed afsluiten). En in februari / maart een 25% kortingsactie. 15% korting is dan gewoon (veel) minder.
Maarja, dat was ook in de periode dat het niet altijd even goed werkte en ze nog klanten moesten winnen. Intussen moet het gewoon geld opleveren.
Precies wat je zegt: vroegáh. En natuurlijk het feit dat Viaplay hier zo'n vinger in de pap heeft
En weer betalen we meer. Omdat blijkbaar Viaplay veel macht heeft.Harrie schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:14:
[...]
In België gaat er momenteel 15% van het premium abonnement af. Van 99.99 voor 84.99, enkel voor het eerste jaar.
Kijken of het via een vpn kan Viaplay krijgt geen cent van mij.
Ik was eerst ook niet ingelogd, heb met nieuw account ingelogd om dat ik dacht dat daar het misschien aan lag.. Maar probleem gevonden, link naar de website opende de app meteen, daar is de aanbieding dus niet zichtbaar... ThanxCLB schreef op maandag 16 februari 2026 @ 12:04:
[...]
Je moet ook niet inlogen:
[Afbeelding: F1 TV Premium]
Ik lees hier toch echt dat het in BE ook 15% is. En correct me if I'm wrong, maar volgens mij heeft ViaPlay daar géén vinger in de pap.CLB schreef op maandag 16 februari 2026 @ 12:31:
En natuurlijk het feit dat Viaplay hier zo'n vinger in de pap heeft
Doordat VP hier een vinger in de pap heeft is de korting in euro's wel hoger.
/glas half vol
Maar daarom is een abonnement in België in vergelijking met Nederland op F1 TV dus wel stukken goedkoper.RobertMe schreef op maandag 16 februari 2026 @ 13:15:
Ik lees hier toch echt dat het in BE ook 15% is.
En correct me if I'm wrong, maar volgens mij heeft ViaPlay daar géén vinger in de pap.
Meen je nietCLB schreef op maandag 16 februari 2026 @ 13:17:
[...]
Maar daarom is een abonnement in België in vergelijking met Nederland op F1 TV dus wel stukken goedkoper.
Maar het ging over het kortingspercentage, vroeger 50% en 25%, nu nog maar 15%. En dat is hier met VP gelijk aan andere landen.
Voor klagen over VP en de korting ben je een jaar te laat. Want vorig jaar was er in NL geen korting, als een van de weinige landen. Waarvan de oorzaak mogelijk bij VP lag. (Uiteraard weten we (officieel) helemaal niet waarom de prijzen hier zoveel hoger zijn en is het puur gissen).
Suf dat ik dat dan niet zie als ik wil upgraden van Pro naar Premium. Moet ik waarschijnlijk weer een tweede account maken. Ik vind dat echt zo lomp, dat trouwe klanten weer naast het net vissen.Harrie schreef op maandag 16 februari 2026 @ 11:14:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 16-02-2026 14:40 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja dat blijft vreemd altijd, net of ze nog ergens commissies scoren bij nieuwe klanten ofzo.
Dat terzijde net nog geprobeerd om via België een abonnement af te sluiten, maar het loopt logischerwijs mis op de Nederlandse creditcard. Nu heb je ook nog van die prepaidCC's enzo, maar dat is me ook weer gedoe.
Vandeweek gewoon F1 TV afsluiten in Nederland dan maar, delen en dan zijn de kosten prima voor een jaar.
Dat terzijde net nog geprobeerd om via België een abonnement af te sluiten, maar het loopt logischerwijs mis op de Nederlandse creditcard. Nu heb je ook nog van die prepaidCC's enzo, maar dat is me ook weer gedoe.
Vandeweek gewoon F1 TV afsluiten in Nederland dan maar, delen en dan zijn de kosten prima voor een jaar.
Voor mij is de korting via de website (ingelogd) wel te zien, maar via de app niet, mogelijk is da een reden?.oisyn schreef op maandag 16 februari 2026 @ 14:39:
[...]
Suf dat ik dat dan niet zie als ik wil upgraden van Pro naar Premium. Moet ik waarschijnlijk weer een tweede account maken. Ik vind dat echt zo lomp, dat trouwe klanten weer naast het net vissen.
Er een optie om nieuwe Google Android account te maken en daar te betalen met je CC.CLB schreef op maandag 16 februari 2026 @ 16:05:
Ja dat blijft vreemd altijd, net of ze nog ergens commissies scoren bij nieuwe klanten ofzo.
Die actie abonnement gaat zeker direct in? Startdatum kiezen zal geen optie zijn.
Mn huidige 1 jaars abo loopt nog tot mei helaas.
resterende kosten krijg je gewoon gerestitueerd als je upgrade?RF1000 schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:31:
Die actie abonnement gaat zeker direct in? Startdatum kiezen zal geen optie zijn.
PSN
Ja, maar om dan op de Belgische F1 TV-omgeving te komen heb ik een VPN nodig gok ik, erg irritant. Afgelopen week wel wat VPN's bekeken, maar Belgie is vaak alleen te vinden bij de premium-servers.Evertt schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:29:
Er een optie om nieuwe Google Android account te maken en daar te betalen met je CC.
Nu keek een Belgische vriend van me even mee, gewoon via de website, vanuit België zelf.
Maar hij upgrade dan niet, hij gaat een nieuw abonnement aan met een nieuw account volgens mij.YakuzA schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:34:
resterende kosten krijg je gewoon gerestitueerd als je upgrade?
Een 1 jaars abonnement kan je in het eerste jaar iig niet eerder beëindigen. Wellicht na de eerste keer wel?YakuzA schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:34:
[...]
resterende kosten krijg je gewoon gerestitueerd als je upgrade?
Volgens mij kun je enkel nog maar via je CC direct betalen.Evertt schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:29:
[...]
Er een optie om nieuwe Google Android account te maken en daar te betalen met je CC.
Ik heb nog via PayPal/Google Play lopen, maar krijg die optie ook niet meer bij een nieuw abonnement.
Is alleen als je via de Playstore abonneert, maar deze aktie loopt direct via de website, zo proberen ze de procenten die ze aan Google moeten afdragen te beperken, wat ik geheel logisch vind. Een deel van die procenten geven ze nu dus aan de consument als voordeel.Koekstra schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:40:
[...]
Volgens mij kun je enkel nog maar via je CC direct betalen.
Ik heb nog via PayPal/Google Play lopen, maar krijg die optie ook niet meer bij een nieuw abonnement.
Iemand een tip voor een tijdelijke/eenmalige creditcard om de betaling te kunnen voldoen?
Ah, dat zou kunnen, maar ik heb mijn abo via de Playstore dus als ik ingelogd de website bekijk, dan zegt ie dat ik mijn abo via de app moet regelen.nietorigineel schreef op maandag 16 februari 2026 @ 16:34:
[...]
Voor mij is de korting via de website (ingelogd) wel te zien, maar via de app niet, mogelijk is da een reden?
Het omzeilen van een regiolock kan hier sowieso niet besproken worden, maar het heeft ook weinig nut aangezien F1TV de IPs van de meeste VPNs blokkeert. Je kan dan helemaal geen abo afsluiten.CLB schreef op maandag 16 februari 2026 @ 17:36:
[...]
Ja, maar om dan op de Belgische F1 TV-omgeving te komen heb ik een VPN nodig gok ik, erg irritant. Afgelopen week wel wat VPN's bekeken, maar Belgie is vaak alleen te vinden bij de premium-servers.
[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 16-02-2026 23:50 ]
De korting is dus alleen als je F1 zelf betaald met creditcard. Er zijn op de website geen opties om google pay of paypal te gebruiken, en vanuit de google app geldt de aanbieding niet.
[ Voor 77% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2026 00:24 ]
knip
[ Voor 96% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2026 00:24 ]
Ook niet op deze pagina?.oisyn schreef op maandag 16 februari 2026 @ 14:39:
[...]
Suf dat ik dat dan niet zie als ik wil upgraden van Pro naar Premium. Moet ik waarschijnlijk weer een tweede account maken. Ik vind dat echt zo lomp, dat trouwe klanten weer naast het net vissen.
https://www.formula1.com/nl-be/subscribe-to-f1-tv
Ik ben ook eens ingelogd met mijn account, en die actie blijft er staan. Maar heb al 1 of 2 jaar geen abonnement gehad.
Ah je spreekt over een upgrade. Dat zal inderdaad dan weer anders zijn...
[ Voor 6% gewijzigd door Harrie op 18-02-2026 09:01 ]
In Finland betalen ze €179 euro per jaar en met de korting €152.
Waarom zo veel prijs verschil en ook dat het in sommige landen niet beschikbaar is.
Maar in U.S.A is het gratis in combinatie met Apple TV.
Waarom zo veel prijs verschil en ook dat het in sommige landen niet beschikbaar is.
Omdat per land de broadcast rechten aan een andere partij worden verkocht (Sky/Viaplay/Ziggo etc), waarin ook afspraken worden gemaakt over de beschikbaarheid en prijs van F1TV in dat land.Evertt schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:27:
In Finland betalen ze €179 euro per jaar en met de korting €152.
(in NL heb je ook 'gratis' F1TV als je Viaplay betaalt
[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 18-02-2026 09:30 ]
PSN
Begin februari via deze weg een abo aangeschaft en vandaag gepoogd de pre season sessies aan te zetten. Blijkt dat m'n abo nog op 'Monthly Access' stond bij F1TV, dus via chat even verhaal gehaald bij support:Mog schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 12:55:
Voor mensen die F1 TV Pro jaarabonnement voor €99 willen, dit werkt volgens mij nog altijd:
[...]
I'm sorry as currently, the F1 TV Pro Annual subscription is unavailable in Netherlands. While we would love to make all our content available to fans around the world, however, some limitations are in place due to the nature of our pre-existing media rights contracts. Over time we will be looking to increase the number of countries where F1 TV is available and to also provide an ever-increasing amount of live video content along with historical races from our archive.
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
In de app bieden ze het inderdaad niet aan. Maar in de App Store kan ik gewoon nog switchen naar een jaarabonnement van Pro hoor.Serial-X schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 12:15:
[...]
Begin februari via deze weg een abo aangeschaft en vandaag gepoogd de pre season sessies aan te zetten. Blijkt dat m'n abo nog op 'Monthly Access' stond bij F1TV, dus via chat even verhaal gehaald bij support:
[...]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Klopt, dat had ik dus ook gedaan. Is netjes via Apple gelopen en van m'n rekening af gehaald. Toegang tot de content krijg ik echter niet..Mog schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:45:
[...]
In de app bieden ze het inderdaad niet aan. Maar in de App Store kan ik gewoon nog switchen naar een jaarabonnement van Pro hoor.
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Nee, want:Harrie schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:01:
[...]
Ook niet op deze pagina?
https://www.formula1.com/nl-be/subscribe-to-f1-tv
.oisyn schreef op maandag 16 februari 2026 @ 23:49:
[...]
Ah, dat zou kunnen, maar ik heb mijn abo via de Playstore dus als ik ingelogd de website bekijk, dan zegt ie dat ik mijn abo via de app moet regelen.
Had nog contact opgenomen met F1TV support maar de 15% actie geldt enkel voor nieuwe klanten geven ze aan. Ik had dus net begin februari al geupgrade van Pro naar Premium. Had het wel willen testen maar helaas. Nu is 15% ook niet meer de wereld, 20-25 euro ofzo dus daar kan ik dan nog wel enigzins mee leven..
Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
F1 TV Pro FAQ
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
F1 TV Pro FAQ
/f/image/GI4ndUJ7kZz5Ko7xeVpcmlqy.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mwu6x88tYW0jvb6GbSAewwwC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EAVO7wN4rxxWwekUayEzG7QT.jpg?f=fotoalbum_large)