[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste
Acties:

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:23

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:05:
Overigens is een Chromecast 4K toch de Google TV Streamer? Of is het die oude dongle die ik laatst heb weggegooid omdat ik die toch nergens meer voor kan gebruiken :D
Google Chromecast 4K (je hebt ook een HD versie)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O6dehEXmR_0N3EFLd8knudQK9kA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pUxk1zRSKDSourL1nKijdDJQ.jpg?f=fotoalbum_large

Google TV Streamer 4K
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8EJHqL6tzgy_EUfWClrm7z2cJ8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hLx1lDlcJOFl1Fm9f4CMeYJ4.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door DON PAPA op 29-01-2026 15:14 ]

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:06
DON PAPA schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:10:
[...]

Google Chromecast 4K (je hebt ook een HD versie)
[Afbeelding]

Google TV Streamer 4K
[Afbeelding]
Volgens mij is er ook een klassieke Chromecast 4K? Dus zonder Android TV en (dus ook) zonder afstandsbediening. Die wat jij hier post is "with Google TV".

• RobertMe
fredgroes schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:00:
[...]

sideloaden doe ik alleen voor mijn sony tv omdat google daar ook van vind dat de f1 app niet in de play store mag voorkomen.
Nee. FOM heeft de app niet gepubliceerd voor TVs. Dit ligt dus niet aan Google.

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:35
Volgens mij is er ook een klassieke Chromecast 4K? Dus zonder Android TV en (dus ook) zonder afstandsbediening. Die wat jij hier post is "with Google TV".
Chromecast Ultra bedoel je ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wrY2m1I7n3tp3ZrkYKpFIHvmEGI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qmp8uGYB0j3dnr92PbyK5oVs.avif?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Gohan040 op 29-01-2026 16:04 ]

• Grin
  • Laatst online: 21:25

Grin

Ride si sapis.

Hebben andere apparaten dan de Apple TV nu trouwens ook de betere stream? Eerder was het zo dat de hogere kwaliteit stream (H265/hogere bitrate?) alleen met bij ATV beschikbaar was.
Kan het zo snel niet meer terugvinden maar er was toen (1-2 jaren geleden) ook wat over te vinden.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Grin schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 16:26:
Hebben andere apparaten dan de Apple TV nu trouwens ook de betere stream? Eerder was het zo dat de hogere kwaliteit stream (H265/hogere bitrate?) alleen met bij ATV beschikbaar was.
Kan het zo snel niet meer terugvinden maar er was toen (1-2 jaren geleden) ook wat over te vinden.
Daar ging het in recente reacties ook over 😉

Testing, one, two ...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

fredgroes schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:00:
sideloaden doe ik alleen voor mijn sony tv omdat google daar ook van vind dat de f1 app niet in de play store mag voorkomen. Maar ben tegenwoordig over naar 4k abbo dus prop mijn chromecast 4k in de tv. probleem opgelost.
Daarom schreef ik ook "mediaspelers" als zijnde streaming apparaten.

Maar dat terzijde, voor mijn goedkope Toshiba TV met daarop officiëel Android TV als OS, staat de F1TV app wel in de Google Play Store 🤷‍♂️

Testing, one, two ...

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Kan je met dat Premium abo nu ook je account delen? Anders lijkt het mij toch veel voordeliger om samen met je buurman/broer/collega gezamenlijk zo'n abonnement af te sluiten?

Vaak bu'j te bang!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

-tom-562 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:43:
Kan je met dat Premium abo nu ook je account delen? Anders lijkt het mij toch veel voordeliger om samen met je buurman/broer/collega gezamenlijk zo'n abonnement af te sluiten?
Ik deel het Premium abo met twee andere (ieder twee apparaten) en dat werkt tot nu toe zonder problemen

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
DON PAPA schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:55:
[...]

Ik deel het Premium abo met twee andere (ieder twee apparaten) en dat werkt tot nu toe zonder problemen
Interessante optie. Nooit in de problemen gekomen met de 6 devices? ik kijk wel eens op tv, telefoon, tablet, laptop. Niet tegelijk natuurlijk, maar eenmaal gebruikt komen ze in de lijst. Met 2 anderen zou ik wel attent moeten zijn om niet meer dan 2 devices tegelijk geregistreerd te hebben voor mijzelf.

• AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:14
nietorigineel schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 08:11:
[...]

Interessante optie. Nooit in de problemen gekomen met de 6 devices? ik kijk wel eens op tv, telefoon, tablet, laptop. Niet tegelijk natuurlijk, maar eenmaal gebruikt komen ze in de lijst. Met 2 anderen zou ik wel attent moeten zijn om niet meer dan 2 devices tegelijk geregistreerd te hebben voor mijzelf.
Af en toe met de bezem door de geregistreerde apparaten... Alleen even opnieuw aanmelden en het werkt weer prima d:)b

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

nietorigineel schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 08:11:
[...]

Interessante optie. Nooit in de problemen gekomen met de 6 devices?
Nee eigenlijk niet, ik heb voor thuis altijd twee tv schermen aangemeld staan. En mocht ik een keer niet thuis zijn en onderweg toch willen kijken, dan verwijder ik één thuis scherm uit de lijst en meld dan mijn telefoon of tablet aan, en bij thuiskomst verwijder ik die weer en meld het tv scherm weer aan. Op die manier doen de andere twee gebruikers het ook en dat werkt tot nu toe prima.

[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 30-01-2026 08:43 ]

• Eric H
  • Laatst online: 14:07
Ik heb op dit moment een Pro abonnement wat in maart afloopt. Dit heb ik afgesloten via Apple en staat daar dus tussen mijn abonnementen.

Maar als ik wil verlengen en kijk naar de opties zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXO0-tHBIMSiC5SKE8euTzplHQ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vqt0MRfr5txKRNxQhtnFSlBW.jpg?f=fotoalbum_large

and the list goes on:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKrQkUuOCScBqG_a1sqH_leckK0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QiAkCVcLVQgXGZXqQqBPVWL9.jpg?f=fotoalbum_large

De omcirkelde is het abbo wat ik nu heb, maar waar kijk ik naar en wat betekenen de aanduidingen FT en/of (FT) ??

Eric, Signing off !!

• QuattroNL
  • Laatst online: 22:26

QuattroNL

It is I.

FT zou staan voor Free Trial. Hoe dat dan werkt, geen idee (aangezien er wel een bedrag onder staat).

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

• Eric H
DON PAPA schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:55:
[...]

En streamen die anderen dan ook vanaf andere (IP) adressen ?

Want dan is dit wel een reële optie voor mij om te overwegen aangezien ik nu een Pro abbo deel met mijn broer en mijn beste vriend.

Mijn beste vriend woont 2 straten bij mij vandaan maar mijn broer woont een "stukkie" verder weg (wel in NL)
Maar dat zorgde regelmatig voor wegvallende verbindingen en foutmeldingen. Wat in de praktijk in hield dat met z'n drieën tegelijkertijd kijken eigenlijk niet mogelijk was. Met twee lukte wel.

Eric, Signing off !!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Eric H schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:06:
[...]
En streamen die anderen dan ook vanaf andere (IP) adressen ?
Ja, we hebben bijna een vergelijkbare situatie, één persoon woont in dezelfde woonplaats als mij en één persoon woont een eind bij ons vandaan, en niemand gebruikt vpn.

Er staat ook nergens dat het niet zou mogen op hun website (volgens mij), sterker nog er staat wel heel duidelijk:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kiwnz3GkI4nJV4g3I8ZKBfxtwsE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HfmUtx4ouYGkGPS5ki1hrCte.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door DON PAPA op 30-01-2026 10:49 ]

• Eric H
DON PAPA schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:17:
[...]

Ja, we hebben bijna een vergelijkbare situatie, één persoon woont in dezelfde woonplaats als mij en één persoon woont een eind bij ons vandaan, en niemand gebruikt vpn.
Mooi, dan gaat dit hem voor ons wel worden denk ik.
Nu nog kijken welke optie dan wat betekend en waar en hoe ik deze het beste kan afsluiten 8)

Eric, Signing off !!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:08
Had met mijn pa 2x F1TVPRO abbo, dan nu toch maar eens proberen om Premium met zijn 2 te delen.

• Grin
  • Laatst online: 21:25

Grin

Ride si sapis.

hardware-lover schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 17:29:
[...]

Daar ging het in recente reacties ook over 😉
Ik zocht in het verkeerde topic, never mind! :)

[ Voor 34% gewijzigd door Grin op 30-01-2026 11:08 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• RobertMe
Grin schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 10:47:
[...]

Als ik het me goed herinner was het verschil niet zozeer 4K of geen 4K, maar: 4K/H264 vs. 4K/H265/hogere bitrate. Die laatste was toen alleen op de Apple TV beschikbaar, alle andere spelers hadden de 4K/H264 stream die beduidend minder was.
Dat staat mij alleen bij van FHD. Daar hadden ze op een gegeven noment H.265 op de AppleTV en de rest niet.
Hoe het intussen, incl met 4K, zit weet ik niet. Maar H.265 gebruikten ze bij mijn weten op de AppleTV al voor introductie van het Premium abo / 4K stream.

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

DON PAPA schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:17:
[...]

Er staat ook nergens dat het niet zou mogen op hun website (volgens mij), sterker nog er staat wel heel duidelijk:
[Afbeelding]
Goed om te horen, dan ga ik die stap denk ik ook maken. Minder geld kwijt en nog eens 4K 8)

Vaak bu'j te bang!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:58
Kan die kwaliteitsdiscussie hier verder: https://gathering.tweaker...ist_messages/2167942/last

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:54
Ik zie nu dat als je geen abonnement meer hebt je ook geen jaarlijks F1TV Pro meer kunt krijgen? Enkel nog in combinatie met Viaplay of een maand abonnement.

Dus zo gaan ze iedereen dwingen naar F1 TV Premium. En dan de controle op IP adres erop zetten zeker.

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 30-01-2026 12:11 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:44
Phusebox schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 12:08:
Ik zie nu dat als je geen abonnement meer hebt je ook geen jaarlijks F1TV Pro meer kunt krijgen? Enkel nog in combinatie met Viaplay of een maand abonnement.
Dus zo gaan ze iedereen dwingen naar F1 TV Premium.
Je kunt ook een maandabonnement nemen, dan ben je met 9x11,90=107,10 ook klaar. In de winter wordt er toch niet gereden, die ene wedstrijd in december daargelaten.

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

En dan de controle op IP adres erop zetten zeker.
Dat zou dan inhouden dat je ook zelf niet meer buiten de deur kan kijken, ik denk niet dat ze dat snel gaan doen. Maar stel dat ze dat wel zouden doen, dan moet gewoon één iemand een vpn server aanzetten, zodat de rest via daar kan kijken ;)

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Voor mensen die F1 TV Pro jaarabonnement voor €99 willen, dit werkt volgens mij nog altijd:
Ik had 15 minuten geleden geen account of abonnement en nu heb ik voor €99 een jaarabonnement op F1TV Pro. Dat vind ik een goede deal *O* Ik heb een iPhone, dus ik weet niet of dit ook zo voor Android werkt:
  • Download/open F1 TV app
  • Login
  • Neem een maand F1 TV Access (niet Pro) voor €3,99/maand in de F1 TV app
  • Open App Store
  • Ga naar je profiel (rechtsboven)
  • Ga naar ‘Abonnementen’
  • Ga naar ‘F1 TV’ *
  • Ga naar ‘Bekijk alle abonnementen >’ **
  • Selecteer ‘F1 TV Pro Annual (€94,99 per jaar)’ ***
  • Bevestig jaarabonnement
*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9eyDKlLg7lPY1WXek3mBXFh5qQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DhSknaUPiW30n45Bqf8GpQk1.jpg?f=fotoalbum_large

**
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQgGyn7FKcJGc5fyBSzTQCyHVNQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/81wOtCrZ8AOmwqzLU3Bfbsaw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RgAhEKGjOJhrIOEWXe11vNdmNOY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GElmiZITodteC02XMeHWfQla.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Dus zo gaan ze iedereen dwingen naar F1 TV Premium. En dan de controle op IP adres erop zetten zeker.
dat is al sinds de overname door Viaplay zo.
Viaplay wil voorkomen dat mensen in NL een F1 TV pro annual kunnen aanschaffen op de reguliere manier.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Phusebox
YakuzA schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:01:
[...]

dat is al sinds de overname door Viaplay zo.
Viaplay wil voorkomen dat mensen in NL een F1 TV pro annual kunnen aanschaffen op de reguliere manier.
Vorige week zag ik toch echt nog Pro Jaarlijks voor 95 euro.

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:39

Aldmar

Niks...

Mog schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 12:55:
Voor mensen die F1 TV Pro jaarabonnement voor €99 willen, dit werkt volgens mij nog altijd:

[...]
Net geprobeerd en het werkt. _/-\o_

Bij mijn oude account (via emailadres naam+f1tv@gmail.com) abonnement opgezegd en via ander emailadres (naam@gmail.com) bovenstaande stappen gevolgd en nieuw jaar abonnement voor 94,99+3.99. :)

Blijkbaar elk jaar dus wisselen tussen 2 accounts met het jaarabbonement om 42 euro minder uit te geven -edit- (klopt niet natuurlijk, want premium is nog steeds 142 ;) )

[ Voor 27% gewijzigd door Aldmar op 30-01-2026 15:34 ]

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Aldmar schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 13:58:
[...]

Net geprobeerd en het werkt. _/-\o_

Bij mijn oude account (via emailadres naam+f1tv@gmail.com) abbonement opgezegd en via ander emailadres (naam@gmail.com) bovenstaande stappen gevolgd en nieuw jaar abbonement voor 94,99+3.99. :)

Blijkbaar elk jaar dus wisselen tussen 2 accounts met het jaarabbonement om 42 euro minder uit te geven. :o 8)7
Goed om te weten dat het nog steeds werkt!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mog schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 12:55:

[...]
Of € 94,99 voor mensen met Android: TexMex in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen". (Deze manier werkte in het verleden overigens ook bij iOS-gebruikers, dus wellicht gaat dat nog steeds prima.)

[ Voor 14% gewijzigd door TexMex op 30-01-2026 15:45 ]

• TexMex
  • Niet online
grun93 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 12:29:
[...]

Je kunt ook een maandabonnement nemen, dan ben je met 9x11,90=107,10 ook klaar. In de winter wordt er toch niet gereden, die ene wedstrijd in december daargelaten.
En voor wie toevallig over een Amazon Fire Stick beschikt: daar is F1TV Pro via de app nog altijd beschikbaar voor € 7,99 per maand.

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:01
Even dubbelcheck:

Met F1 TV Premium kan je 6 live streams tegelijk kijken vanaf verschillende IP adressen?

Dus ik zou die kunnen nemen en delen met 5 vrienden/familieleden en we kunnen allemaal dan tegelijk dmeen race live kijken?

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:05

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Treveo schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 09:12:
Even dubbelcheck:

Met F1 TV Premium kan je 6 live streams tegelijk kijken vanaf verschillende IP adressen?

Dus ik zou die kunnen nemen en delen met 5 vrienden/familieleden en we kunnen allemaal dan tegelijk dmeen race live kijken?
Ja, wij delen het ook met mijn vader en vrienden van ons.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
Even dubbelcheck:

Ja, deze vraag is de afgelopen herhaaldelijk gesteld en beantwoord. Het mogen trouwens ook onbekenden zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door La1974 op 31-01-2026 12:20 ]

• grun93
Dat wil ik ook wel, maar het lukt niet. Ik heb de F1 TV app op m'n iphone gezet, maar per ongeluk het email adres ingevuld waarmee ik vroeger bij F1 TV bekend was. Nu krijg ik geen keuzemenu met verschillende abonnementen zoals hierboven, maar kan alleen nog naar een Premium abo (wat ik niet wil).

Als ik de app verwijder en weer opnieuw installeer, is de koppeling met het email adres behouden, hoe kan ik dat verwijderen om vervolgens met een ander email adres en wachtwoord te kunnen registeren, zodat ik daarna wel het keuzemenu krijg? IOS is 26.2.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:44
grun93 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 20:58:
[...]

Dat wil ik ook wel, maar het lukt niet. Ik heb de F1 TV app op m'n iphone gezet, maar per ongeluk het email adres ingevuld waarmee ik vroeger bij F1 TV bekend was. Nu krijg ik geen keuzemenu met verschillende abonnementen zoals hierboven, maar kan alleen nog naar een Premium abo (wat ik niet wil).

Als ik de app verwijder en weer opnieuw installeer, is de koppeling met het email adres behouden, hoe kan ik dat verwijderen om vervolgens met een ander email adres en wachtwoord te kunnen registeren, zodat ik daarna wel het keuzemenu krijg? IOS is 26.2.
Ik neem aan dat je afmelden onder "mijn account" in de app al geprobeerd hebt?
En anders op je accountnaam klikken en "account verwijderen" kiezen?

iRacing Profiel

• grun93
Wild Chocolate schreef op zondag 1 februari 2026 @ 01:24:
Ik neem aan dat je afmelden onder "mijn account" in de app al geprobeerd hebt? En anders op je accountnaam klikken en "account verwijderen" kiezen?
Goede vragen! Nee, eerlijk gezegd had ik dat nog niet gedaan, maar nu wel. Het account is verwijderd, maar dat duurt 7 dagen? Er stond iets over 7 dagen...en als ik eerst de app verwijder en meteen weer opnieuw installeer, komt de app nog steeds met de vorige inlognaam naar voren.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:44
grun93 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 02:30:
[...]

Goede vragen! Nee, eerlijk gezegd had ik dat nog niet gedaan, maar nu wel. Het account is verwijderd, maar dat duurt 7 dagen? Er stond iets over 7 dagen...en als ik eerst de app verwijder en meteen weer opnieuw installeer, komt de app nog steeds met de vorige inlognaam naar voren.
Oh, ok, dat schiet niet op. Ik weet ook niet meer precies hoe ik het nieuwe account heb aangemaakt, na mijn verhuizing naar India. Maar ik zou verwachten dat je na uitloggen toch op z'n minst met een ander account moet kunnen inloggen. Ik ga er wel vanuit dat ik dat destijds bij F1 zelf heb aangemaakt, voordat ik in de app heb ingelogd en het abonnement gekocht heb via Apple.
Zojuist wel alvast weer even een cadeaukaart toegevoegd voor de automatische verlenging, half maart.

iRacing Profiel

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

grun93 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 02:30:
[...]

Als je niet uitlogt, blijf je inderdaad ingelogd.

PSN

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-02 08:03
Even dubbelcheck:

Goed idee. Nu nog even vijf lotgenoten zoeken om mee te delen :+

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik zit in België en kan daar de premium aanschaffen voor €99,99. Alleen bij het betalen (CC) krijg ik een fout op de betaling omdat de factuur informatie niet zou kloppen?

Kijken ze naar het adres waarop de CC is geregistreerd oid? Ik krijg 'm ook niet betaald op mijn oude adres, dus ik snap niet zo goed wat er mis gaat..

• TexMex
  • Niet online
Koekstra schreef op zondag 1 februari 2026 @ 09:22:
Ik zit in België en kan daar de premium aanschaffen voor €99,99. Alleen bij het betalen (CC) krijg ik een fout op de betaling omdat de factuur informatie niet zou kloppen?

Kijken ze naar het adres waarop de CC is geregistreerd oid? Ik krijg 'm ook niet betaald op mijn oude adres, dus ik snap niet zo goed wat er mis gaat..
Als je creditcard een Nederlandse is loopt het daar inderdaad op vast. Grote kans dat het wel lukt als je vanuit de app betaalt via de Google Play Store of Apple App Store. Wellicht eerst nog even uitloggen uit de F1TV-app.

[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 01-02-2026 09:51 ]

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 10-02 11:53
Koekstra schreef op zondag 1 februari 2026 @ 09:22:
Ze accepteren voor een BE abo alleen kaarten die in BE zijn uitgegeven….. via een omweg als Apple pay ofzo werkt het wel.

[ Voor 3% gewijzigd door TweakGP op 01-02-2026 11:36 ]

• alki
  • Laatst online: 09:43
*knip*
Zie de topicwarning.

[ Voor 83% gewijzigd door tweakduke op 02-02-2026 11:33 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50
*knip*
Zie de topic warning.

Hier toch maar weer F1TV per maand genomen, Viaplay gun ik het niet.

[ Voor 92% gewijzigd door tweakduke op 02-02-2026 11:34 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 2 februari 2026 @ 10:22:
[...]

*knip*

Hier toch maar weer F1TV per maand genomen, Viaplay gun ik het niet.
Viaplay was de reden dat F1TV zo duur is geworden jammer genoeg, was eerst 64,50 euro per jaar tot Viaplay kwam.

[ Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 02-02-2026 11:34 . Reden: quote aangepast ]

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC

• Phusebox
*knip*
Zie de tw.

[ Voor 94% gewijzigd door tweakduke op 03-02-2026 15:17 ]

• RobertMe
Vast wel. Door EU regelgeving is FOM verplicht om in elk EU land dezelfde dienst te leveren als in het EU land waar het abo is afgesloten. Ze mogen dus niet het abonnement beperken omdat je niet in je eigen land bent (dus in een land waar je niet Pro en Premium kunt afsluiten kun je als Nederlander wel je Pro en Premium abo gebruiken).

Enige dat FOM hier waarschijnlijk tegen kan/mag doen is iets met controles dat je periodiek vanuit het thuisland de dienst moet gebruiken. Je kunt immers niet 6, 7, 8, ... maanden per jaar op vakantie zijn. (Volgens min begint een belastingdienst of bv een autoverzekering ook te miepen in dat geval)

[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 03-02-2026 15:17 . Reden: quote aangepast ]

• Scrtz
In Amerika heeft Apple TV+ (oke dat heet nu gewoon Apple TV, de dienst) de rechten van F1. Ben benieuwd of ze die in NL/EU ook nog gaan krijgen, zou mooi meegenomen zijn.

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Of je gebruikt deze methode:
TexMex in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"

Belgische Esim en dan gewoon een NL account afsluiten.

[ Voor 17% gewijzigd door tweakduke op 03-02-2026 15:19 . Reden: quote aangepast ]

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:21

Dido

heforshe

ArcticWolf schreef op maandag 2 februari 2026 @ 10:59:
Viaplay was de reden dat F1TV zo duur is geworden jammer genoeg, was eerst 64,50 euro per jaar tot Viaplay kwam.
Hier is afgelopen oktober gewoon weer 64,99 afgeschreven voor een jaar PRO :X

Gene idee waarom, en ik ga het ze niet vragen ook :+

Wat betekent mijn avatar?

• grun93
ArcticWolf schreef op maandag 2 februari 2026 @ 10:59:
Dat was idd de normale prijs, in een actieperiode heb ik ook wel eens 48 euro betaald.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:28
Scrtz schreef op maandag 2 februari 2026 @ 15:31:
In Amerika heeft Apple TV+ (oke dat heet nu gewoon Apple TV, de dienst) de rechten van F1. Ben benieuwd of ze die in NL/EU ook nog gaan krijgen, zou mooi meegenomen zijn.
Ik ben ook wel benieuwd, naar kwaliteit (bitrate/4K), prijs en beschikbaarheid. Wat betreft het laatste verwacht ik niet dat het snel in NL beschikbaar zal komen.

• Dido

Dido

heforshe

Scrtz schreef op maandag 2 februari 2026 @ 15:31:
Ik hoop het niet, eerlijk gezegd. Ik zit er niet op te wachten het Apple-universum ingetrokken te worden omdat ik F1 wil kijken.

Waarom denk je het een positieve ontwikkeling zou zijn?

• Scrtz
Dido schreef op maandag 2 februari 2026 @ 16:46:
[...]

Ik hoop het niet, eerlijk gezegd. Ik zit er niet op te wachten het Apple-universum ingetrokken te worden omdat ik F1 wil kijken.

Waarom denk je het een positieve ontwikkeling zou zijn?
Ja snap ik, voor mij positief was een betere verwoording geweest. Heb Apple tv’s aan alle tv’s hangen thuis vandaar

• Dido

Dido

heforshe

Scrtz schreef op maandag 2 februari 2026 @ 17:07:
Ja snap ik, voor mij positief was een betere verwoording geweest. Heb Apple tv’s aan alle tv’s hangen thuis vandaar
Dan is het net zoiets als iemand die stelt dat het wel tof is dat Viaplay de rechten heeft, omdat ze toch al een Viaplay abonnement hadden...

• Scrtz
Dido schreef op maandag 2 februari 2026 @ 17:50:
[...]

Dan is het net zoiets als iemand die stelt dat het wel tof is dat Viaplay de rechten heeft, omdat ze toch al een Viaplay abonnement hadden...
Haha ja je hebt gelijk. Alhoewel TV+ beter en meer aanbod heeft dan viaplay.

• Sempy
  • Laatst online: 21:50
Scrtz schreef op maandag 2 februari 2026 @ 17:57:
[...]

Haha ja je hebt gelijk. Alhoewel TV+ beter en meer aanbod heeft dan viaplay.
Behalve als je graag darten en Premier League kijkt. ;)

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:08
Over een maand of wat wordt mijn abonnement weer voor een jaar verlengd voor €95,-

Het betreft een pro abonnement en zie nu dat er ook een premium abonnement is geïntroduceerd.

Ik deel het pro abonnement al jaren met mijn vader en dat werkte altijd prima (twee verschillende ip adressen). Is dat met de introductie van premium nog steeds wel mogelijk?

Ik lees ook dat premium weer niet werkt op android-tv, dus dat zou dan niet eens een optie zijn voor mij.

Bovendien vind ik zo snel geen overzicht van de verschillende abonnementen. Formula1.com brengt alleen premium groot in beeld.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Eigenlijk zijn al je vragen al tig keer besproken in dit topic...
En dat je geen Pro meer ziet is logisch, ze willen alleen Premium-abo's verkopen aan nieuwe klanten.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:08
CLB schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 08:08:
En dat je geen Pro meer ziet is logisch, ze willen alleen Premium-abo's verkopen aan nieuwe klanten.
Ok, ik zag de discussie alleen op de laatste twee pagina's, daar kwam het niet ter sprake en was in de veronderstelling dat het een recente introductie betrof.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

CLB schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 08:08:
Ze mogen van Viaplay geen pro aanbieden in NL, maar alleen premium zodat viaplay niet teveel concurrentie ervan heeft.

PSN

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:22

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Even dubbelcheck:

Let wel op; je moet devices registreren. Dat kunnen er maximaal 6 zijn. Als jij met z'n zessen deelt, kun jij niet én je laptop én je telefoon tegelijk hebben gekoppeld dus je kunt dan zelf nog steeds maar één stream bekijken - ook al kijken die 5 anderen dan niet.

• juanpabloo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:43
In mijn ervaring kan 2 tegelijk kijken met Pro wel, 3 niet.

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-03 18:35
LA-384 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 07:50:
Over een maand of wat wordt mijn abonnement weer voor een jaar verlengd voor €95,-

Het betreft een pro abonnement en zie nu dat er ook een premium abonnement is geïntroduceerd.

Ik deel het pro abonnement al jaren met mijn vader en dat werkte altijd prima (twee verschillende ip adressen). Is dat met de introductie van premium nog steeds wel mogelijk?

Ik lees ook dat premium weer niet werkt op android-tv, dus dat zou dan niet eens een optie zijn voor mij.

Bovendien vind ik zo snel geen overzicht van de verschillende abonnementen. Formula1.com brengt alleen premium groot in beeld.
De Premium tier was vorig jaar ook al te krijgen, premium werkt ook wel op Android-TV je krijgt alleen niet de 4k HDR stream die je wel bij AppleTV krijgt, ook kan je zelf niet meervoudide weergave instellen; bijvoorbeeld de race, en Verstappen en Alonso cam. Dus als je het abonnement wilt blijven delen moet je toch premium afnemen.

Zelf heb ik vorig jaar een AppleTV 4k aangeschaft en ondanks dat ik heel blij was met mijn Nvidia Shield is de AppleTV 4k wel een betere streamdoos vindt ik.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:17

charrel

Cortisol4life..

juanpabloo schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:40:
In mijn ervaring kan 2 tegelijk kijken met Pro wel, 3 niet.
Hier ging dat dus wel 2 op hetzelfde ip adres wel, maar verschillende niet meer. Kon uiteindelijk de laatste races niet meer tegelijk kijken met de wie ik het abo deelde.

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:01
Icephase schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:19:
[...]

Let wel op; je moet devices registreren. Dat kunnen er maximaal 6 zijn. Als jij met z'n zessen deelt, kun jij niet én je laptop én je telefoon tegelijk hebben gekoppeld dus je kunt dan zelf nog steeds maar één stream bekijken - ook al kijken die 5 anderen dan niet.
Thanks, goed om te weten, gewoon afspreken dat wij 1 device per persoon registreren en klaar.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Treveo schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 10:04:
[...]

Thanks, goed om te weten, gewoon afspreken dat wij 1 device per persoon registreren en klaar.
Je hebt ook minimaal 1 login nodig om op de website in te loggen en je abbo te beheren. Dat kan weer niet via de app.

PSN

• TexMex
  • Niet online
Senaxx schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:42:
[...]

De Premium tier was vorig jaar ook al te krijgen, premium werkt ook wel op Android-TV je krijgt alleen niet de 4k HDR stream die je wel bij AppleTV krijgt, ook kan je zelf niet meervoudide weergave instellen; bijvoorbeeld de race, en Verstappen en Alonso cam. Dus als je het abonnement wilt blijven delen moet je toch premium afnemen.
4K HDR is met Android TV (met Premium) in ieder geval beschikbaar op de Google TV Streamer en de Chromecast met Google TV 4K. Multiview ontbreekt inderdaad nog. Zie ook hier: https://f1help.formula1.c...TV-Premium?language=nl_NL.

[ Voor 24% gewijzigd door TexMex op 04-02-2026 12:52 ]

• TexMex
  • Niet online
YakuzA schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 10:08:
[...]

Je hebt ook minimaal 1 login nodig om op de website in te loggen en je abbo te beheren. Dat kan weer niet via de app.
Inloggen op de website lukt hier gewoon met zes andere geregistreerde apparaten voor de app. Dat moet ook wel, want anders zou je met zes geregistreerde app apparaten niet meer op de website kunnen inloggen om er een apparaat uit te gooien.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

TexMex schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 10:16:
[...]
Inloggen op de website lukt hier gewoon met zes andere geregistreerde apparaten voor de app. Dat moet ook wel, want anders zou je met zes geregistreerde app apparaten niet meer op de website kunnen inloggen om er een apparaat uit te gooien.
Vroeger zag ik de weblogin inclusief browser wel in het rijtje 'logged in devices' wel handig dat het nu dan blijkbaar verbeterd is :)

PSN

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-03 18:35
TexMex schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 10:12:
[...]

4K HDR is gewoon beschikbaar op Android TV met Premium (afgelopen seizoen in ieder geval met Google TV Streamer en Chromecast met Google TV 4K). Alleen Multiview ontbreekt inderdaad nog. Zie ook hier: https://f1help.formula1.c...TV-Premium?language=nl_NL.
Ah, dat wist ik niet dat ze dat inmiddels ook hadden toegevoegd. Ik wist alleen dat ze het niet bij de launch hadden. Dus als je toch toevallig wilt delen met je vrienden kijk je ook nog eens in 4k :D

Mijn premium staat voor verlenging in maart voor 142 euro, hoop toch dat daar nog een actie voor komt.

[ Voor 8% gewijzigd door Senaxx op 04-02-2026 10:37 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TexMex schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 10:12:
[...]
4K HDR is gewoon beschikbaar op Android TV met Premium (afgelopen seizoen in ieder geval met voor Google TV Streamer (4k) en Chromecast met Google TV 4K. Alleen Multiview ontbreekt inderdaad nog. Zie ook hier: https://f1help.formula1.c...TV-Premium?language=nl_NL.
En verder voor geen enkele andere Android TV 4k Streamer, dus niets "gewoon', enkel voor die 2 tot nu toe :)

Maar dit hoort eigenlijk in dit topic thuis vanzelfsprekend; [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 ;)

Testing, one, two ...

• TexMex
  • Niet online
@hardware-lover Die informatie is me bekend: TexMex in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4". :p

Maar ik vind het nu niet meer terug op de website van F1 TV (of ik kijk met mijn neus), terwijl het daar eerst wel stond. Hier bijvoorbeeld ook niet. Dus wellicht wordt de ondersteuning verbreed.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TexMex schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 12:15:
@hardware-lover Die informatie is me bekend hoor: TexMex in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4". :p

Maar ik vind het nu niet meer terug op de website van F1 TV (of ik kijk met mijn neus), terwijl het daar eerst wel stond. Hier bijvoorbeeld ook niet. Dus wellicht wordt de ondersteuning verbreed.
Ik zie de verwarring eigenlijk iedere maand wel ergens voorbij komen. Het lijkt erop dat ze de bewuste pagina, of goed hebben verstopt, of weg hebben gehaald. Ik controleer het na iedere keer dat er zo'n bericht ergens opduikt, maar ik heb het op geen enkele andere (officiële Android TV) speler, buiten de 2 welbekende, als werkend gezien.

Maar vingers gekruist dat het voor dit jaar met nieuwe uitzendingen anders gaat zijn ;)

Testing, one, two ...

• nietorigineel
  • Niet online
Senaxx schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 10:29:
[...]
Mijn premium staat voor verlenging in maart voor 142 euro, hoop toch dat daar nog een actie voor komt.
Reken maar niet op kortingen zolang Viaplay de rechten heeft. Er is de route via TVacces en dan alsnog kunnen omzetten naar jaarabo voor pro, de route via e-sim om alsnog via Belgie af te kunnen sluiten als nederlander en dat is het wel qua opties voor 'korting'.

• CLB
  • Niet online

CLB

Zo lang Pro nog werkt qua delen is het goed voor mij. Ik deel het met een ander persoon en ikzelf kijk al bijna nooit live. Dat zorgt er misschien voor dat ik nagenoeg nooit meldingen zie dat ik niet meer mag kijken. Vorig seizoen alleen drie keer meegemaakt bij de laatste race geloof ik. Overstappen naar Premium lijkt me nu nog geen noodzaak. Wordt alleen leuker als er gedeeld kan worden met meer mensen, om zo weer kosten te drukken. Ik zou het nog overwegen misschien als 4K werkt op alle Android-devices, maar ook dat is niet zo.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21:35
nietorigineel schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:21:
[...]

Reken maar niet op kortingen zolang Viaplay de rechten heeft. Er is de route via TVacces en dan alsnog kunnen omzetten naar jaarabo voor pro, de route via e-sim om alsnog via Belgie af te kunnen sluiten als nederlander en dat is het wel qua opties voor 'korting'.
Zou er eigenlijk een deel van de opbrengsten naar Viaplay gaan? Of is het simpelweg het optrekken van de prijs zodat niet iedereen massaal wegblijft bij Viaplay?

• nietorigineel
  • Niet online
Sineplex schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:33:
[...]

Zou er eigenlijk een deel van de opbrengsten naar Viaplay gaan? Of is het simpelweg het optrekken van de prijs zodat niet iedereen massaal wegblijft bij Viaplay?
Ik vermoed het laatste maar dat is niet meer dan een gok. Overigens heb ik niet de illusie dat mocht Viaplay omvallen of de rechten niet meer hebben de prijs weer teruggaat naar wat het eerder was.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

charrel schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:57:
[...]

Hier ging dat dus wel 2 op hetzelfde ip adres wel, maar verschillende niet meer. Kon uiteindelijk de laatste races niet meer tegelijk kijken met de wie ik het abo deelde.
Bij mij ging het nog wel met 2 apparaten op 2 verschillende adressen.

Maar 1 is formeel (al jaren) het volgens de voorwaarden.

Everything is better with Bluetooth

• Phusebox
Vanaf 16 februari zou er korting zijn voor een week ongeveer. Verwacht max 10 a 15 procent zelf.

https://www.formula1.com/...ch.7CO7QIofVts3T1EGvIBrCA

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:04

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Phusebox schreef op zondag 8 februari 2026 @ 09:36:
Vanaf 16 februari zou er korting zijn voor een week ongeveer. Verwacht max 10 a 15 procent zelf.

Goed gevonden! Dat wordt de 16e even kijken of het de moeite waard is om m'n huidige abo op te zeggen en een nieuwe op een nieuw account af te sluiten, aangezien het alleen geldt voor nieuwe en terugkerende gebruikers.

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:31
Zeker interessant! Het betreft zo te zien wel alleen het Premium abonnement (wat normaal 143 euro kost)
Ik zit nu op Pro voor 95 euro, dus ik moet even de afweging maken of ik dat de moeite waard vind voor races in 4K

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarbij 4K slechts werkt op een handvol devices...

• Phusebox
True, ik ben zelf van plan een Apple TV aan te schaffen hiervoor als de nieuwe eindelijk eens gereleased wordt.

Plus met de Multiview app kan ik dan eindelijk weer meer dan 1 on board stream kijken.

• TweakGP
CLB schreef op zondag 8 februari 2026 @ 11:43:
En die leveren je dan een veel betere gebruikservaring dan welk tv os dan ook. En 4k is ook een forse verbetering op de meeste tv's.

Dus zo spannend is het niet, koop gewoon iets als een Apple TV of een Chromecast en je gaat er flink op vooruit voor meer dan alleen F1tv, en tegen een hele beperkte aanschafprijs.

En anders blijf je lekker op HD kwaliteit, ook goed.

[ Voor 10% gewijzigd door TweakGP op 08-02-2026 12:04 ]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:05

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Hebben wij thuis helaas niks aan door de automatische verlening van Google PlayStore, jammer! Want een beetje korting op dat duurste abonnement was zeker wel welkom geweest..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

TweakGP schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:00:
[...]

En die leveren je dan een veel betere gebruikservaring dan welk tv os dan ook. En 4k is ook een forse verbetering op de meeste tv's.

Dus zo spannend is het niet, koop gewoon iets als een Apple TV of een Chromecast en je gaat er flink op vooruit voor meer dan alleen F1tv, en tegen een hele beperkte aanschafprijs.

En anders blijf je lekker op HD kwaliteit, ook goed.
De grap is dat Chromecast niet vermeld staat als supported device ;) alleen Android TV. Dus dan moet je je chromecast upgraden naar een Google TV streamer om 4k te kijken.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:03

Thx effe afwachten :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• TweakGP
Gropah schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:09:
[...]

De grap is dat Chromecast niet vermeld staat als supported device ;) alleen Android TV. Dus dan moet je je chromecast upgraden naar een Google TV streamer om 4k te kijken.
Dat is dus de nieuwe "Chromecast" de anderen worden niet meer gemaakt.

• Phusebox
Gropah schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:09:
[...]

En sowieso ook niet elke Android TV, volgens specifiek alleen de Google TV Streamer.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

TweakGP schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:35:
[...]

Dat is dus de nieuwe "Chromecast" de anderen worden niet meer gemaakt.
Maar er zit een wezenlijk ander OS op. Dat maakt het een wezenlijk verschil en dus zullen mensen die al een chromecast hebben (edit: wat er veel zijn want versies met GoogleTV/AndroidTV zijn er pas 5 jaar) geen 4k kunnen kijken, en dus een nieuw apparaat moeten kopen.

edit; Maar goed, dit gaat niet echt over de prijs of kortingen rondom F1TVPro...

[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 08-02-2026 14:57 ]

• TweakGP
Wat een drama en gezeik is het nu al een jaar...... als je 4k kwaliteit kan waarderen dan heb je die paar tientjes extra per jaar voor het abo en de eventuele afschrijving op je nieuwe streamer er toch gewoon voor over. Kan je je account nog delen ook of lekker op veel schermen tegelijk kijken.

En als je daar de waarde niet van inziet dan kijk je in HD voor wat minder, ook goed.

[ Voor 8% gewijzigd door TweakGP op 08-02-2026 12:52 ]

• Phusebox
TweakGP schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:45:
Wat een drama en gezeik is het nu al een jaar...... als je 4k kwaliteit kan waarderen dan heb je die paar tientjes extra per jaar voor het abo en de eventuele afschrijving op je nieuwe streamer er toch gewoon voor over. Kan je je account nog delen ook of lekker op veel schermen tegelijk kijken.

En als je daar de waarde niet van inziet dan kijk je in HD voor wat minder, ook goed.
Ligt eraan of die 4k streams ook echt goed zijn of crippled Netflix bitrate kwaliteit. Ik ga het proberen dit jaar. Maar ja hopelijk komt die AppleTV dan wel ergens voor juni of juli uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 08-02-2026 14:31 ]

• RobertMe
Gropah schreef op zondag 8 februari 2026 @ 12:40:
[...]

Maar er zit een wezenlijk ander OS op.
De TV Streamer draait Google TV, de laatste Chromecast(s) hete voluit "Chromecast with Google TV" (in 4K en FHD variant). Welk OS zou daar dus op staan? ;)

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

RobertMe schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:37:
[...]
De TV Streamer draait Google TV, de laatste Chromecast(s) hete voluit "Chromecast with Google TV" (in 4K en FHD variant). Welk OS zou daar dus op staan? ;)
Gek dat Google dan bij de Google TV Streamer zelf in de webshop schrijft: Besturingssysteem, Android TV OS. En na mijn weten bestaat er niet eens een Google TV OS, er bestaat alleen een Google TV interface die over de Android TV OS ligt zeg maar.

[ Voor 18% gewijzigd door DON PAPA op 08-02-2026 14:57 ]

• RobertMe
DON PAPA schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:47:
[...]

Gek dat Google dan bij de Google TV Streamer zelf in de webshop schrijft: Besturingssysteem, Android TV OS. En na mijn weten bestaat er niet eens een Google TV OS, er bestaat alleen een Google TV layout die over de Android TV OS ligt zeg maar.
Conclusie: de laatste Chromecast modellen zijn niet wezenlijk anders dan de nieuwere TV Streamer. (I.t.t. wat gesteld werd in de post waar ik op reageerde).

Dus bedankt voor het bevestigen van mijn punt ;)

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

RobertMe schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:55:
[...]
Conclusie: de laatste Chromecast modellen zijn niet wezenlijk anders dan de nieuwere TV Streamer. (I.t.t. wat gesteld werd in de post waar ik op reageerde).

Dus bedankt voor het bevestigen van mijn punt ;)
Jouw posting suggereerde in mijn ogen dat er "Google TV OS" op zou staan, wat niet zou kloppen, want het is "Android TV OS", maar dat had ik dan verkeerd begrepen. Maar ondanks dat er op de nieuwe Chromecasten dezelfde OS staat, draait wel alleen de Google TV Streamer op Android TV OS 14 en alle andere volgens mij nog steeds op versie 12

[ Voor 4% gewijzigd door DON PAPA op 08-02-2026 15:10 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:53

TheVMaster

Moderator WOS
CLB schreef op zondag 8 februari 2026 @ 11:43:
Moet zeggen dat er hier op de AppleTV wel super strak uitziet altijd. Daarnaast is een ATV (of vergelijkbare Google/Amazon oplossing) in veel gevallen fijner dan de ingebakken TV apps, die na 1-2 jaar minder snappy aanvoelen of vaak niet aanwezig zijn.

Weet trouwens niet wat de bitrate is, maar ik weet dat AppleTV met z'n eigen content een betere bitrate heeft dan sommige andere streaming apps. Geen idee of F1TV (zeker nu ze met Apple samenwerken in de VS) ook een betere kwaliteit heeft dan andere streamingdiensten.

[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 08-02-2026 15:10 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste

Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.

Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

F1 TV Pro FAQ