[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04:59

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:05:
Overigens is een Chromecast 4K toch de Google TV Streamer? Of is het die oude dongle die ik laatst heb weggegooid omdat ik die toch nergens meer voor kan gebruiken :D
Google Chromecast 4K (je hebt ook een HD versie)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O6dehEXmR_0N3EFLd8knudQK9kA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pUxk1zRSKDSourL1nKijdDJQ.jpg?f=fotoalbum_large

Google TV Streamer 4K
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8EJHqL6tzgy_EUfWClrm7z2cJ8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hLx1lDlcJOFl1Fm9f4CMeYJ4.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door DON PAPA op 29-01-2026 15:14 ]

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:43
DON PAPA schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:10:
[...]

Google Chromecast 4K (je hebt ook een HD versie)
[Afbeelding]

Google TV Streamer 4K
[Afbeelding]
Volgens mij is er ook een klassieke Chromecast 4K? Dus zonder Android TV en (dus ook) zonder afstandsbediening. Die wat jij hier post is "with Google TV".

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:43
fredgroes schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:00:
[...]

sideloaden doe ik alleen voor mijn sony tv omdat google daar ook van vind dat de f1 app niet in de play store mag voorkomen.
Nee. FOM heeft de app niet gepubliceerd voor TVs. Dit ligt dus niet aan Google.

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:08
Volgens mij is er ook een klassieke Chromecast 4K? Dus zonder Android TV en (dus ook) zonder afstandsbediening. Die wat jij hier post is "with Google TV".
Chromecast Ultra bedoel je ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wrY2m1I7n3tp3ZrkYKpFIHvmEGI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qmp8uGYB0j3dnr92PbyK5oVs.avif?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Gohan040 op 29-01-2026 16:04 ]

• Grin
  • Laatst online: 29-01 18:09

Grin

Ride si sapis.

Hebben andere apparaten dan de Apple TV nu trouwens ook de betere stream? Eerder was het zo dat de hogere kwaliteit stream (H265/hogere bitrate?) alleen met bij ATV beschikbaar was.
Kan het zo snel niet meer terugvinden maar er was toen (1-2 jaren geleden) ook wat over te vinden.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Grin schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 16:26:
Hebben andere apparaten dan de Apple TV nu trouwens ook de betere stream? Eerder was het zo dat de hogere kwaliteit stream (H265/hogere bitrate?) alleen met bij ATV beschikbaar was.
Kan het zo snel niet meer terugvinden maar er was toen (1-2 jaren geleden) ook wat over te vinden.
Daar ging het in recente reacties ook over 😉

Testing, one, two ...

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

fredgroes schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:00:
sideloaden doe ik alleen voor mijn sony tv omdat google daar ook van vind dat de f1 app niet in de play store mag voorkomen. Maar ben tegenwoordig over naar 4k abbo dus prop mijn chromecast 4k in de tv. probleem opgelost.
Daarom schreef ik ook "mediaspelers" als zijnde streaming apparaten.

Maar dat terzijde, voor mijn goedkope Toshiba TV met daarop officiëel Android TV als OS, staat de F1TV app wel in de Google Play Store 🤷‍♂️

Testing, one, two ...

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15

-tom-562

Oliesjeik

Kan je met dat Premium abo nu ook je account delen? Anders lijkt het mij toch veel voordeliger om samen met je buurman/broer/collega gezamenlijk zo'n abonnement af te sluiten?

Vaak bu'j te bang!

• DON PAPA
  • Laatst online: 04:59

DON PAPA

Tweaker-fan

-tom-562 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:43:
Kan je met dat Premium abo nu ook je account delen? Anders lijkt het mij toch veel voordeliger om samen met je buurman/broer/collega gezamenlijk zo'n abonnement af te sluiten?
Ik deel het Premium abo met twee andere (ieder twee apparaten) en dat werkt tot nu toe zonder problemen
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.

Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

F1 TV Pro FAQ