[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:36
ArcticWolf schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:42:
[...]

Je moet je normale sim wel uitschakelen :- )
ja, dat begrijp ik. Hij ging automatisch op roaming naar KPN NL.

Maar zelfs als ik hem op Proximus forceer, F1TV verwijder en opnieuw installeer en wifi/simkaarten uitzet krijg ik een bedrag van 142 euro/maand.

[ Voor 5% gewijzigd door Marrtijn op 02-04-2025 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Marrtijn schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:53:
[...]

Maar zelfs als ik hem op Proximus forceer en wifi/simkaarten uitzet krijg ik een bedrag van 142 euro/maand.
Hmm vreemd, ik kreeg volgens mij destijds ook KPN NL te zien (heb zelf Odido). Misschien dat ze deze methode nu door hebben en hebben uitgeschakeld? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Marrtijn schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:53:
[...]

Maar zelfs als ik hem op Proximus forceer, F1TV verwijder en opnieuw installeer en wifi/simkaarten uitzet krijg ik een bedrag van 142 euro/maand.
Je hoort ook te roamen op KPN NL, dus dat is prima. Als jij met je Nederlandse SIM in het buitenland bent, zie je toch ook de naam van een lokaal netwerk staan (terwijl je wel gewoon je Nederlandse IP-adres behoudt)?

Met Roamless werkt het net zo. Je roamt op KPN NL, maar houdt een Belgisch IP-adres van Proximus. Dus controleer even of je inderdaad een Belgisch IP-adres hebt. Zo ja, dan zou het gewoon moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:36
TexMex schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:21:
[...]

Je hoort ook te roamen op KPN NL, dus dat is prima. Als jij met je Nederlandse SIM in het buitenland bent, zie je toch ook de naam van een lokaal netwerk staan (terwijl je wel gewoon je Nederlandse IP-adres behoudt)?

Met Roamless werkt het net zo. Je roamt op KPN NL, maar houdt een Belgisch IP-adres van Proximus. Dus controleer even of je inderdaad een Belgisch IP-adres hebt. Zo ja, dan zou het gewoon moeten lukken.
IP adress staat op Brussels, maar hij geeft nog steeds 142 euro aan. Ik denk dat ze de loophole gefixed hebben, of ik heb gewoon pech.

Edit: het gekke nog is dat ik zo dicht bij België woon dat ik gewoon Proximus kan forceren.

[ Voor 6% gewijzigd door Marrtijn op 02-04-2025 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Marrtijn schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:33:
[...]

IP adress staat op Brussels, maar hij geeft nog steeds 142 euro aan. Ik denk dat ze de loophole gefixed hebben, of ik heb gewoon pech.

Edit: het gekke nog is dat ik zo dicht bij België woon dat ik gewoon Proximus kan forceren.
Ik vrees dat er toch iets misgaat bij jou, hier namelijk geen problemen:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4n07qnRQ/1111.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:07
TexMex schreef op woensdag 2 april 2025 @ 23:56:
[...]

Ik vrees dat er toch iets misgaat bij jou, hier namelijk geen problemen:
[Afbeelding]
*** never mind***

[ Voor 34% gewijzigd door Mr Magic op 03-04-2025 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:46
Mijn pro gaat komende week ook verlengen, en we gebruiken meerdere streams tegelijk op 2 ip adressen. Nou staat er in de voorwaarden dat alleen premium dit ondersteunt, maar weet iemand of ik tijdens het jaarabonnement kan switchen naar premium en wat er met de restperiode gebeurt?
Krijg je daar nog een korting voor bijvoorbeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• limpie_ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-06 20:43
Op de datum van de switch gaat een nieuw jaarcontract in en je krijgt het restant van je huidige contract terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
base_ schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 17:40:
Mijn pro gaat komende week ook verlengen, en we gebruiken meerdere streams tegelijk op 2 ip adressen. Nou staat er in de voorwaarden dat alleen premium dit ondersteunt, maar weet iemand of ik tijdens het jaarabonnement kan switchen naar premium en wat er met de restperiode gebeurt?
Krijg je daar nog een korting voor bijvoorbeeld?
Ik gebruik het 1080p abo op drie IP adressen, en kijk op twee verschillende IPs nog altijd live.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:46
Seroczynski schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:53:
[...]

Ik gebruik het 1080p abo op drie IP adressen, en kijk op twee verschillende IPs nog altijd live.
Ik ook, maar zoals @limpie_ton aangeeft kan bij eventueel blokkeren dus overgestapt worden zonder dat je de nog lopende tijd weggooit. M.a.w. als ze dit alsnog gaan blokkeren dan upgrade ik wel naar premium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:41
TexMex schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:33:
[...]

Inderdaad, het Nederlandse jaarabonnement bestaat via de appstores eigenlijk nog gewoon, maar is alleen vanuit Nederland verborgen. Dat is heel simpel en zonder enige omweg op te lossen. Bij de vele aanbieders van internationale eSIMs krijg je namelijk vrijwel altijd een buitenlands IP-adres, ook als je deze in Nederland gebruikt.

Je kunt bijvoorbeeld bij roamless.com (zonder enige omweg helemaal officieel beschikbaar in Nederland) 500 MB gratis data krijgen, of zelfs 2 GB met code 5DOLLARS. Met Roamless krijg je een eSIM met een Belgisch IP-adres (dit hoort zo, dit is geen hack/truc/omweg). Vervolgens kun je gewoon in Nederland met je Nederlandse Google-account op je Android-telefoon vanuit de F1TV-app het jaarabonnement afsluiten voor € 94,99. Na het afsluiten van het jaarabonnement heb je de eSIM verder niet meer nodig.

Zet voor het afsluiten van het jaarabonnement wel eerst je Nederlandse wifi en je Nederlandse SIM even uit, zodat je surft op het Belgische IP-adres van je eSIM. Roaming moet aan staan. Ben je nog ingelogd in de F1TV-app? Log dan eerst uit. Krijg je het Nederlandse jaarabonnement alsnog niet te zien, dan moet je in de Android-instellingen eerst de F1TV-app even 'gedwongen stoppen' en de opslag/cache wissen.

De kans is groot dat dit via iOS ook gewoon werkt. En anders heb je daar deze optie nog om het Nederlandse jaarabonnement te regelen: Mog in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen".
Kan het kloppen dat dit niet (meer) werkt als je daadwerkelijk in België bent en je wil proberen een jaar abbo af te sluiten (zonder dat je een adres en betaalmethode vanuit België wil faken)?

Ik zie enkel Premium als jaar abbo, de overige abbonementsvormen zie ik enkel als maandelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:57

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@TexMex dit werkt inderdaad bij mij, maar de betaling werd niet goedgekeurd. Waarschijnlijk vanwege Nederlandse credit card.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
@Joster @zonoskar Doen jullie het wel via de Play Store? Ik krijg nu nog steeds dezelfde opties te zien als hier: TexMex in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen". De betaling zou ook gewoon moeten lukken, aangezien je netjes je Nederlandse Google-account gebruikt. Via de website wordt de betaling inderdaad afgewezen als betaalkaart niet overeenkomt met het land waarin je het abonnement afsluit, daarom moet het via de Play Store.

Met iOS werkte deze manier ook, maar ik kan nu niet controleren of dat nog steeds zo is. Wellicht dat het met iOS ook nog via deze weg kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:57

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Inderdaad, ik doe het niet via de play store, maar op de website.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:41
IP gecheckt en zit op Brussel, app gedwongen gestopt, alle opslag en cache leeg gemaakt en nu zie ik in elk geval het jaar abbo van € 94,99. Maar goed, voor dit seizoen kan ik het beter op deze manier doen:
henri86 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 08:29:
[...]

€95,20 of €83,30 als je Saudi Arabië kan missen. ;)
  • 1mnd: 14 mrt - 13 apr: Australië, China, Japan, Bahrain (Saudi missen)
    of
    2mnd: 26 feb - 26 apr: Testing, Austalië, China, Japan, Bahrain, Saudi
  • 3mnd: 04 mei - 03 aug: Miami, Imola, Monaco, Spanje, Canada, Oostenrijk, Engeland, België, Hongarije
  • 1mnd: 29 aug - 28 sep: Nederland, Italië, Azerbaijan
  • 1mnd: 03 okt - 02 nov: Singapore, USA, Mexico
  • 1mnd: 08 nov - 07 dec: Brazilië, Las Vegas, Qatar, Abu Dhabi
Dan kost het me slechts 6 x € 11,90 voor de rest van dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
jack zomer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 07:03:
[Afbeelding]

Juist. Hoe niet de vraag te beantwoorden... 2 vragen

1. Gebruiken jullie VVA marketing
2. Hebben jullie email en naam gegevens met hun gedeeld...

denk dat ik even moet zoeken naar de mail voor de privacy officer
en na wat navraag de mail voor de DPO GDPR mag naar f1media@f1.com
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECpzf5LG1qfWuW_ZP2ziPZhZ-MA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/34eIsZToE96Pz206SU3MztzH.jpg?f=fotoalbum_large

Een antwoord, na 2 maanden. Ik gok vind (het) een bullshit antwoord. Want ik geloof niks van de in opdracht van een eu commissie

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:20
Ik interpreteer het nu zo:
1. Liberty Media (moederbedrijf van F1) wil Dorna Sports (eigenaar MotoGP) overnemen.
2. Europese Commissie doet onderzoek (ivm concurrentiebescherming of zo) en heeft F1 opgedragen om informatie over hun abonnees te delen.
3. F1 draagt persoons- en contactgegevens van abonnees over. F1 lijkt te suggereren dat de EC hier specifiek om heeft gevraagd, als dat niet zo is betekent dit een datalek bij F1.
4. Op de een of andere manier (bedoeld of onbedoeld, als dit met opzet was kunnen we van een grove inschattingsfout bij de EC spreken) zijn de gegevens van de EC bij VVA Marketing terecht gekomen om "onderzoek" uit te voeren. Misschien heeft EC het marktonderzoek tbv concurrentiebescherming uitbesteed aan een marketingbureau?!
5. VVA Marketing doet gewoon z'n ding: mailtje sturen naar de adressen die ze hebben. Gooit daarbij en passant wel de EC voor de bus, want ze zijn er in hun e-mail vrij duidelijk over dat zij de gegevens daarvandaan hebben.

Heeft de EC ook een Privacy Officer? Misschien zou die tekst en uitleg kunnen geven?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:58
Tot gisteren konden ik en 2 andere familieleden tegelijk live streamen met 1 pro abonnement. Maar dat lijkt niet meer te werken. Support gaf ook duidelijk aan dat je maar 1 stream tegelijk kan gebruiken. De 6 apparaten zijn zodat je ook nog timings of andere services kunt gebruiken, maar dus niet live streams.

Toch maar de upgrade naar premium gedaan. Als je upgrade wordt het pro abonnement opgezegd en krijg je een restant terug gestoord op basis van de looptijd van dat abonnement. Voor premium betaal je dan de volle mep en die loopt dan ook weer een jaar vanaf het moment dat je het afsluit (dus tot 16-6-2026 in mijn geval).

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.

Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

F1 TV Pro FAQ