Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Volgens mij is het weer eens iets exclusiefs voor Apple om de een of andere vage reden.Ruud888 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:10:
Ik heb het witte 4k google chrome kastje op mijn TV aangesloten.
Kan deze ook echt 4k weergeven bij het premium abonnement?
Zie het niet in de lijst staan!
Gevonden.GT-R schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:22:
[...]
Volgens mij is het weer eens iets exclusiefs voor Apple om de een of andere vage reden.
chromecast staat er niet bij.
/f/image/ksbENpD9OYCi08BjuNxMUmje.png?f=fotoalbum_large)
Dat denk ik niet, want dan hadden beiden partijen hier echt wel ruchtbaarheid aangegeven. Ik vermoed dat het eerder een combinatie is van niet al te grote userbare, afgebakende hardware specs en alle content beveiliging die op orde is.GT-R schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:22:
[...]
Volgens mij is het weer eens iets exclusiefs voor Apple om de een of andere vage reden.
Bedankt voor de Tip ! seizoen 2025 in 4K
Nee!Ruud888 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:10:
Ik heb het witte 4k google chrome kastje op mijn TV aangesloten.
Kan deze ook echt 4k weergeven bij het premium abonnement?
Zie het niet in de lijst staan!
Lees de afgelopen paar discussies. Dat is dit heel uitgebreid besproken.
Volgens f1 ben ik nu nieuwe want ik zie alleen de duurdere prijzen ipv 94,99 euro. Jammer want hiervoor had ik het direct via f1.
Klopt het dat ik nu als eerst een maand f1 tv pro abo moet nemen en die dan later moet upgraden naar premium om de korting te ontvangen. Ik zie nu alleen zeven dagen gratis trail.
Ik teken nergens meer voor
Dat kan dus nietthomas-x-1982 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:09:
Iemand een soort van idee om gebruik te maken van de korting als je wilt upgraden naar Premium met een subscription via Apple?
Jaar abonnement is mogelijk via deze methode:Quakie schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 17:20:
Ik keek f1 tv pro maar abo via viaplay. Dit heb ik opgezegd. Uiteraard ben ik afgemeld omdat ze geen abo vinden.
Volgens f1 ben ik nu nieuwe want ik zie alleen de duurdere prijzen ipv 94,99 euro. Jammer want hiervoor had ik het direct via f1.
Klopt het dat ik nu als eerst een maand f1 tv pro abo moet nemen en die dan later moet upgraden naar premium om de korting te ontvangen. Ik zie nu alleen zeven dagen gratis trail.
TexMex in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Aankoop herstellen werkt niet, uit- en inloggen lost het ook niet op.
Wat nu?
Tesla M3 LR AWD 2019-2024. Tesla MY LR AWD 2024-
Contact opnemen met F1TV?Gommert69 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:06:
Ik heb 2 weken geleden via de App store een F1 TV Pro Annual voor €94,99 aangeschaft, maar als ik de App op mijn iPhone of AppleTV open, dan zegt hij dat ik alleen een Access abo heb.
Aankoop herstellen werkt niet, uit- en inloggen lost het ook niet op.
Wat nu?
Toch jammer dat er geen 4K is voor de Shield TV
:strip_exif()/f/image/11FynHtiuXsfgKUxWdg8yLi2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Waah op 14-03-2025 16:35 ]
Je kunt een eeuwigheid tegen een F1TV chatbot lullen, maar het leidt tot niets!
Geen zin om bovenop die 240 euro nog eens 143 euro plus 185 euro voor een Apple TV uit te geven
...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij mij werkte het ook niet begin deze week nadat ik via de Apple Store het abonnement had afgesloten. Heb via de chat wel contact gehad met verschillende support medewerkers. Echt veel konden ze echter niet doen behalve vertellen dat het probleem zat aan de kant van Apple en dat ik mijn geld kon terugvragen via een bepaalde apple support pagina. Uiteindelijk dat maar gedaan en een dag later ervoor gekozen om het premium pakket aan te schaffen met de 15% kortingsactie.Gommert69 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 16:40:
Contact opnemen met F1TV? Briljant. Dat ik daar niet aan had gedacht.
Je kunt een eeuwigheid tegen een F1TV chatbot lullen, maar het leidt tot niets!
Heb het abo geannuleerd.Rabbiej schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:23:
[...]
Bij mij werkte het ook niet begin deze week nadat ik via de Apple Store het abonnement had afgesloten. Heb via de chat wel contact gehad met verschillende support medewerkers. Echt veel konden ze echter niet doen behalve vertellen dat het probleem zat aan de kant van Apple en dat ik mijn geld kon terugvragen via een bepaalde apple support pagina. Uiteindelijk dat maar gedaan en een dag later ervoor gekozen om het premium pakket aan te schaffen met de 15% kortingsactie.
Hoe heb jij nu het Premium pakket met de 15% korting aangeschaft?
Topper! Dit werkt nog prima, zojuist gebruikt om het pro jaarabo af te sluiten voor 95 euro.TexMex schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:33:
[...]
Inderdaad, het Nederlandse jaarabonnement bestaat via de appstores eigenlijk nog gewoon, maar is alleen vanuit Nederland verborgen. Dat is heel simpel en zonder enige omweg op te lossen. Bij de vele aanbieders van internationale eSIMs krijg je namelijk vrijwel altijd een buitenlands IP-adres, ook als je deze in Nederland gebruikt.
Je kunt bijvoorbeeld bij roamless.com (zonder enige omweg helemaal officieel beschikbaar in Nederland) 500 MB gratis data krijgen, of zelfs 2 GB met code 5DOLLARS. Met Roamless krijg je een eSIM met een Belgisch IP-adres (dit hoort zo, dit is geen hack/truc/omweg). Vervolgens kun je gewoon in Nederland met je Nederlandse Google-account op je Android-telefoon vanuit de F1TV-app het jaarabonnement afsluiten voor € 94,99. Na het afsluiten van het jaarabonnement heb je de eSIM verder niet meer nodig.
Zet voor het afsluiten van het jaarabonnement wel eerst je Nederlandse wifi en je Nederlandse SIM even uit, zodat je surft op het Belgische IP-adres van je eSIM. Roaming moet aan staan. Ben je nog ingelogd in de F1TV-app? Log dan eerst uit. Krijg je het Nederlandse jaarabonnement alsnog niet te zien, dan moet je in de Android-instellingen eerst de F1TV-app even 'gedwongen stoppen' en de opslag/cache wissen.
De kans is groot dat dit via iOS ook gewoon werkt. En anders heb je daar deze optie nog om het Nederlandse jaarabonnement te regelen: Mog in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen".
Dank voor de tip.
Heb je al een keer op "herstel aankoop" geklikt, en daarna even uit/in loggen? Dat hielp bij mij meteen om het premium abonnement te zien te krijgen in het accountBarfman schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:39:
Vind dit een beetje vreemd omdat ik gewoon een upgrade hebt gedaan met de code F1TVPremium2025.
Ik zie die optie niet staan bij F1 TV website?DON PAPA schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:55:
[...]
Heb je al een keer op "herstel aankoop" geklikt, en daarna even uit/in loggen? Dat hielp bij mij meteen om het premium abonnement te zien te krijgen in het account
Als ik vervolgens vast naar mijn LG77C3 via chromecast dan heb ik het idee dat ik naar iets kijk wat beter is dan ik ooit heb gehad. Dat lijkt dus wel Ultra HD of op zijn minst beter dan het oude 1080P HD.
Ik heb alleen nog geen manier gevonden om dit ook te bevestigen, omdat ik geen manier ken om de stream kwaliteit te checken. Mogelijk hebben mensen er hier wat aan of hebben misschien een tip hoe dit te controleren.
📅 Subscription 1 (March 15 - April 22, 2025)
✅ 16 March – Australian GP 🇦🇺 (Paid)
✅ 23 March – Chinese GP 🇨🇳 (Free on RTL or Paid)
✅ 6 April – Japanese GP 🇯🇵 (Paid)
✅ 13 April – Bahrain GP 🇧🇭 (Paid)
✅ 20 April – Saudi Arabian GP 🇸🇦 (Paid!)
LET OP: Je kunt nu een F1 TV Pro-abonnement nemen en profiteren van de 7 dagen gratis proefperiode. Dit betekent dat als je vandaag (15 maart) bestelt, je betaalde abonnement pas ingaat op 22 maart. Hierdoor hoef je de F1-race in Saoedi-Arabië (20 april) niet te missen.
Om te kunnen upgraden met de kortingscode moet ik wel eerst een Pro abonnement hebben, maar ik kan echt alleen maar Premium uitkiezen. Bij “Choose your plan” is er, naja weinig te kiezen. Iemand een oplossing?
EDIT: dank; ik moet naar monthly gaan en dan kan je ook Pro kiezen
[ Voor 9% gewijzigd door thomas-x-1982 op 15-03-2025 11:28 ]
Ja; net zelfde gehad. Je abonneert via website je eerst op pro via de maand optie. Dan ga je naar je subscriptions en dan staat er upgrade naar premium. Daar heb je dan de jaar optie en kun je meteen de 15% kortingscode invoeren. De kortingscode werkt alleen voor abonneren via website, niet via app-storethomas-x-1982 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 10:09:
Mij is het gelukt mijn Apple subscription ge-refund te krijgen; dus wil nu via F1TV rechtstreeks gaan abonneren.
Om te kunnen upgraden met de kortingscode moet ik wel eerst een Pro abonnement hebben, maar ik kan echt alleen maar Premium uitkiezen. Bij “Choose your plan” is er, naja weinig te kiezen. Iemand een oplossing?
[ Voor 6% gewijzigd door gustavson op 15-03-2025 10:38 ]
Via de website of App Store?gustavson schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 10:11:
[...]
Ja; net zelfde gehad. Je abonneert je eerst op pro via de maand optie. Dan ga je naar je subscriptions en dan staat er upgrade naar premium. Daar heb je dan de jaar optie en kun je meteen de 15% kortingscode invoeren.
Dat laatste geeft juist bij veel mensen problemen omdat je zelfs met de herstel aankoop niet het juiste abo krijgt.
WebsiteGommert69 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 10:21:
[...]
Via de website of App Store?
Dat laatste geeft juist bij veel mensen problemen omdat je zelfs met de herstel aankoop niet het juiste abo krijgt.
Het is me gelukt. Voor de Apple mensen die voordelig naar Premium willen overstappen: ik heb gebruik gemaakt van de refund optie via Apple. Dit verzoek werd na 24h gehonoreerd. Normaal annuleren betekende natuurlijk alleen dat ik in 2026 niet weer opnieuw geabonneerd werd, maar zonder teruggave van geld. Ik begrijp wel dat je dit niet te vaak mag doen, maar ik had nog nooit een refund request gedaan bij Apple.thomas-x-1982 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:09:
Iemand een soort van idee om gebruik te maken van de korting als je wilt upgraden naar Premium met een subscription via Apple?
Op deze manier kreeg ik mijn €94 terug en vervolgens heb ik een monthly F1TV Pro afgesloten. Daarna kon ik met de voucher voor €121 upgraden en een jaarabonnement Premium afsluiten.
Dank voor deze update! Vanmorgen abo afgesloten met idd een 7 dagen proefperiode en kon direct de qualifiers terugkijken. Top!Yash100 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 09:33:
Zie eerste reactie op pagina 63 van mij:
📅 Subscription 1 (March 15 - April 22, 2025)
✅ 16 March – Australian GP 🇦🇺 (Paid)
✅ 23 March – Chinese GP 🇨🇳 (Free on RTL or Paid)
✅ 6 April – Japanese GP 🇯🇵 (Paid)
✅ 13 April – Bahrain GP 🇧🇭 (Paid)
✅ 20 April – Saudi Arabian GP 🇸🇦 (Paid!)
LET OP: Je kunt nu een F1 TV Pro-abonnement nemen en profiteren van de 7 dagen gratis proefperiode. Dit betekent dat als je vandaag (15 maart) bestelt, je betaalde abonnement pas ingaat op 22 maart. Hierdoor hoef je de F1-race in Saoedi-Arabië (20 april) niet te missen.
Nou met geen mogelijkheid krijg ik contact met die gasten, tegenwoordig wel super waardeloos al die botjes, een lachertje gewoon. Ik vrees dat ik het weekend zonder een abonnement zit, tenzij ik nog een keer een abonnement kies en dan maar geen korting. Ik wacht het nog even af of ik nog een reactie krijg via mail, maar heb weinig hoopBarfman schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 08:39:
Hoelang duurt het voordat de upgrade naar premium klaar is. Ik heb net mijn F1 TV Pro abonnement die ik via de website een paar jaar geleden heb afgesloten ge-upgrade naar premium. Kreeg netjes een mail dat restitutie voor je F1 TV-abonnement wordt uitbetaald. Maar als ik dan naar mijn account ga, zegt die dat ik geen abonnement hebt, maar kan wel kiezen voor een F1 TV premium jaar abonnement. Vind dit een beetje vreemd omdat ik gewoon een upgrade hebt gedaan met de code F1TVPremium2025.
Ik heb hetzelfde gedaan. Refund via Apple. Maar is toch gewoon niet meer dan terecht. Je hebt 95 euro voor premium betaald en je krijgt slechts Access.thomas-x-1982 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 11:32:
[...]
Het is me gelukt. Voor de Apple mensen die voordelig naar Premium willen overstappen: ik heb gebruik gemaakt van de refund optie via Apple. Dit verzoek werd na 24h gehonoreerd. Normaal annuleren betekende natuurlijk alleen dat ik in 2026 niet weer opnieuw geabonneerd werd, maar zonder teruggave van geld. Ik begrijp wel dat je dit niet te vaak mag doen, maar ik had nog nooit een refund request gedaan bij Apple.
Op deze manier kreeg ik mijn €94 terug en vervolgens heb ik een monthly F1TV Pro afgesloten. Daarna kon ik met de voucher voor €121 upgraden en een jaarabonnement Premium afsluiten.
Update: Ah! afrekenen met code!
[ Voor 6% gewijzigd door Gommert69 op 15-03-2025 18:48 ]
Je kan gewoon een nieuw account aanmaken en een 7-day trial starten (wel gelijk weer auto-renew uitzetten). Dan kan je China volgende week ook nog gratuitment meepakken.Barfman schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 14:00:
[...]
Nou met geen mogelijkheid krijg ik contact met die gasten, tegenwoordig wel super waardeloos al die botjes, een lachertje gewoon. Ik vrees dat ik het weekend zonder een abonnement zit, tenzij ik nog een keer een abonnement kies en dan maar geen korting. Ik wacht het nog even af of ik nog een reactie krijg via mail, maar heb weinig hoop
Mij lukt nu allen F1 Live en Live Timing (dat is ook geen F1 TV stream). Maar een extra scherm zoals onboard van MAX opent deze niet.... Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Nu gaat het wel goed..
[ Voor 5% gewijzigd door RogerSch op 16-03-2025 05:00 ]
Aangezien ik mijn F1TV Pro jaren geleden via web heb afgesloten word ik dan wederom voor een jaar verlengd voor 94,99 of word ik omgezet naar een Pro maandabonnement van 11,99?
Kon het antwoord op mijn vraag niet zo gauw vinden via de zoekfunctie.
Als ik via de laptop kijk super beeld, ook als ik de laptop aansluit op de tv super beeld, maar via de chromecast dus slecht.
En F1TV is de enige die daar last van heeft, alle andere diensten (Netflix, Disney, lokaal Plex), hebben gewoon prima beeld.
Iemand toevallig ook zo iets? Omdat het alleen F1TV is weet ik niet goed waar ik het probleem zou moeten vinden..
Bij mij is vandaag ook weer 95 euro afgeschreven voor het f1tv pro annual abbo. Maar ik kan niks kijken in de f1tv app. Bij alle videos staat een slotje en er staat dat ik moet upgraden in de app om te kijken. Bv naar premium of naar monthly pro. Maar ik heb weinig zin om dubbel te betalen. Hebben anderen hier ook last van?ocaj schreef op maandag 17 maart 2025 @ 07:11:
Hier is mijn Pro-abo via het web van € 94,99 gisteren ook automatisch verlengd voor datzelfde bedrag.
Gaan zo nu proberen mij van het jaarabonnement af te krijgen ?Thank you for being an F1 TV Pro customer. As you may know, your F1 TV renewal is coming up on 24 Mar 2025. But it looks like the payment card you use to pay for your subscription has expired – so we can’t renew your subscription.
De subscription loopt via de google play store, dus ze weten niet eens of de creditcard expired zou zijn. (is die niet eens)
Werkt het op de website wel?abalone schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:30:
[...]
Bij mij is vandaag ook weer 95 euro afgeschreven voor het f1tv pro annual abbo. Maar ik kan niks kijken in de f1tv app. Bij alle videos staat een slotje en er staat dat ik moet upgraden in de app om te kijken. Bv naar premium of naar monthly pro. Maar ik heb weinig zin om dubbel te betalen. Hebben anderen hier ook last van?
Zo ja, dan is het mogelijk de app reinstallen en opnieuw inloggen/restore purchase doen?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik meende dat de spam regels in Europees verband waren geregeld. Of heb ik het mis?Beste wcduck,
VVA Market Research voert een onderzoek uit in opdracht van de Europese Commissie naar de voorkeuren van kijkers van sportwedstrijden. Voltooi de enquête voor een kans om een voucher van €100 te ontvangen.
Waarom jouw deelname belangrijk is
Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten en jouw inzichten zijn van onschatbare waarde voor dit onderzoek. Jouw antwoorden blijven volledig vertrouwelijk – er worden geen identificerende gegevens gedeeld met de Europese Commissie. Na afloop van de enquêteperiode wordt uit degenen die de enquête hebben voltooid willekeurig één deelnemer per land geselecteerd om een voucher van €100 te ontvangen. Winnaars worden per e-mail op de hoogte gebracht.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ik heb deze inmiddels ook gekregen op het specifieke geregistreerde email adres.wcduck schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 07:50:
Hebben meerdere mensen spam ontvangen op het emailadres waarop je f1 account is geregistreerd?
[...]
Ik meende dat de spam regels in Europees verband waren geregeld. Of heb ik het mis?
WP Pana 7J mono | AC Toshiba 3.5+4.6kW | PV 3200WP ZZO | Gasloos Nov23
Ja en ook door een vage italiaanse partij. Gemarkeerd als spam en delete.wcduck schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 07:50:
Hebben meerdere mensen spam ontvangen op het emailadres waarop je f1 account is geregistreerd?
[...]
Ik meende dat de spam regels in Europees verband waren geregeld. Of heb ik het mis?
Heb mijn wachtwoord al gereset maar inloggen blijft een foutmelding geven. De support via de chat is ook niet erg behulpzaam
Of er zit een gaatje bij de gegevens van f1.. of ze hebben adressen overgedragen aan deze vage partij..
Zo maar eens in de mail kruipen richting f1
Dit is trouwens de mail voor de mensen die hem niet hebben gekregen
:strip_exif()/f/image/PPtoxs7YVM9XM91EhHxjPagq.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu ik er over nadenk.
Zijn de volgende gegevens gecomprimeerd.
Email adres.
Voornaam.
2de voornaam.
Mijn email adres voor F1 is formula1@xxx.xx
Nu heb ik 1 mail gehad op dat adres waarin mijn voornaam in de tekst staat. En ik heb een mail gehad met mijn 2de voornaam in het mailadres.
Dus winter.formula1@xxx.xx
De combinatie van gegevens maakt dat het in elk geval geen gegokt emailtje is. En of de gegevens zijn verkregen van. Of F1 heeft een lekje.
Ik gok het eerste. Maar als ik antwoord heb van F1 Dan post ik het
[ Voor 100% gewijzigd door jack zomer op 19-03-2025 16:50 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Had ik ook. Ik een private window werkte het voor mij dan wel.Motion2 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 12:41:
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op de F1 website?
Heb mijn wachtwoord al gereset maar inloggen blijft een foutmelding geven. De support via de chat is ook niet erg behulpzaam
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
De Nederlandse mail heb ik op een email adres ontvangen waardoor ik weet dat ze meer info hebben naam.formule1@xxx.nlWaah schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 18:20:
@jack zomer hier ook ontvangen. Wel of een email dat ik van 2023-2024 heb gebruikt voor f1 tv.
In de tekst van de mail staat ook mijn naam en 2de naam
De Italiaanse mail heb ik op het door mij gebruikte mailadres ontvangen
Formule1@xxxx.nl
Deze heeft alleen mijn naam..
Heb een mailtje gestuurd. Hoop de komende dagen antwoord
In de aanhef staat mijn voornaam (die niet af te leiden is uit het emailadres)
:strip_exif()/f/image/F0hBQzmxJFpyAGbMKhVFIPpO.jpg?f=fotoalbum_large)
Juist. Hoe niet de vraag te beantwoorden... 2 vragen
1. Gebruiken jullie VVA marketing
2. Hebben jullie email en naam gegevens met hun gedeeld...
denk dat ik even moet zoeken naar de mail voor de privacy officer
en na wat navraag de mail voor de DPO GDPR mag naar f1media@f1.com
[ Voor 11% gewijzigd door jack zomer op 20-03-2025 08:21 ]
Overigens is 'klantonderzoek naar kijkers van sportwedstrijden' nagenoeg zeker niet iets dat de EU bekostigt.
Peace is not simply the absence of war.
Volgens mij is dit niet de daadwerkelijke reactie toch maar een reactie dat je vraag in behandeling is.jack zomer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 07:03:
[Afbeelding]
Juist. Hoe niet de vraag te beantwoorden... 2 vragen
1. Gebruiken jullie VVA marketing
2. Hebben jullie email en naam gegevens met hun gedeeld...
denk dat ik even moet zoeken naar de mail voor de privacy officer
en na wat navraag de mail voor de DPO GDPR mag naar f1media@f1.com
Maar het is idd een vage mail.
Ik had ze gemailt toen ik begin deze week mailtje kreeg dat mijn creditcard verlopen was/icm verlenging deze week terwijl ik subscription via google store heb.
Krijg je reactie :
Beide zaken moeten ze toch in hun systeem kunnen zien ? (ik had zelfs hele mail als quote in vraag gezet)Thank you for letting us know about the email that you received, Stephan. Could you kindly provide the following so we can give you an accurate information?
Screenshot of the email:
Home country:
Once we have this information, we will aim to respond back within 24hrs.
En inmiddels al weer ruim 24 uur later....
Meteen de credit card gedeblokkeerd en contact opgenomen met F1TV. Maar helaas, kan nu alleen nog de premium variant van 142 euro afsluiten. Echt.. wat een commercieel trieste bedoeling is het daar geworden.. Ben er helaas nu wel klaar mee.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik zie die nergens meer terug op de website en bij F1TV klantenservice gaven ze ook aan dat die niet meer beschikbaar zijnCLB schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 07:26:
Je hebt ook nog steeds Pro-maandabonnementen...
Verwijderd
'Zewatanejo schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 07:34:
Ik zie die nergens meer terug op de website en bij F1TV klantenservice gaven ze ook aan dat die niet meer beschikbaar zijn
:strip_exif()/f/image/Bjt1cE3iTLJezdt0vqSnUDk2.png?f=user_large)
ah.. per maand dus? nou, dan moet dan maar
Dank, in elk geval
Je kunt ook dit nog proberen.Zewatanejo schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 07:47:
[...]
ah.. per maand dus? nou, dan moet dan maar
Dank, in elk geval
idem.RogerSch schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 07:38:
Nou er is nu toch een beperking van F1PRO dit jaar. In Multiviewer for F1 krijg ik nu bij het 4e scherm de melding dat ik teveel streams open heb... Damn..
en daar vind ik wat van. Mijn abbo is gewoon verlengd, en blijkbaar zijn de voorwaarde aangepast tennadelen van mij. Dat had ik graag voor de verlenging willen horen van ze.
ik moet even nadenken over mijn opties.
1. niks doen
2. klagen en opzeggen en hopen dat ze met de goede onderbouwing van mijn kant een prumium abbo maken met een korting voor dit jaar
Het oude abo mocht je officieel altijd maar 1 stream tegelijk gebruiken. Dat het niet afgedwongen werd wil natuurlijk niet zeggen dat ze nu 'ineens' dat niet meer toestaan. Dat deden ze alleen niet, wordt alllen nu op ge-handhaafd.jack zomer schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 08:13:
[...]
idem.
en daar vind ik wat van. Mijn abbo is gewoon verlengd, en blijkbaar zijn de voorwaarde aangepast tennadelen van mij. Dat had ik graag voor de verlenging willen horen van ze.
ik moet even nadenken over mijn opties.
1. niks doen
2. klagen en opzeggen en hopen dat ze met de goede onderbouwing van mijn kant een prumium abbo maken met een korting voor dit jaar
Die ene stream betrof alleen de main race. Verder werd F1TV juist altijd gemarket als een dienst waarmee je op meerdere apparaten tegelijk kon kijken. Dit stond bijvoorbeeld tot vorig jaar in de FAQ:IJsbeer schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:17:
[...]
Het oude abo mocht je officieel altijd maar 1 stream tegelijk gebruiken. Dat het niet afgedwongen werd wil natuurlijk niet zeggen dat ze nu 'ineens' dat niet meer toestaan. Dat deden ze alleen niet, wordt alllen nu op ge-handhaafd.
F1 TV works best when viewing across multiple devices. This way you can view Live Timing and the live stream side by side. Therefore, you can have up to 6 devices registered at any time. You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted.
Firefox? die word officieel niet meer ondersteund helaas, schijnt dat je met een plugin je agent op Chrome kan zetten in Firefox. Die moet dis issue verhelpenRoom42 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 18:14:
[...]
Had ik ook. Ik een private window werkte het voor mij dan wel.
Daar is het pas honderd keer over gegaan de afgelopen week. Het lijkt inmiddels wel het grote Firefox forum geworden hierMr.Monk schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:26:
[...]
Firefox? die word officieel niet meer ondersteund helaas, schijnt dat je met een plugin je agent op Chrome kan zetten in Firefox. Die moet dis issue verhelpen

Yes, lees mijn vorige berichten terug. Dit issue staat daar los van, denk ik.Mr.Monk schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:26:
[...]
Firefox? Die wordt officieel niet meer ondersteund helaas. Schijnt dat je met een plugin je agent op Chrome kan zetten in Firefox. Die moet dit issue verhelpen.
Nou nou...La1974 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:37:
[...]
Daar is het pas honderd keer over gegaan, de afgelopen week. Het lijkt inmiddels wel het grote Firefox-forum geworden hier.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Maar inmiddels was de datum ook al bereikt dat mijn subscription verlengd moest worden, kreeg dus ook al een mailtje van google dat ze de betaling/verlenging gedaan hadden.
En net mailtje vanuit F1 support:
Wat een kul antwoord dat het een standaard notificatie mail was...It appears that the email you received is a message notification generally sent to F1 Fans that has upcoming renewal of their subscription, and it shows that the email received was prior your renewal date.
As we reviewed your account, your subscription was automatically renewed on March 26, 2025, through Google play. You no longer need to worry about the email you received.
In het oude abbo stond alleen dat je maar 1x de world feed tegelijk mocht/kon openen dacht ik?IJsbeer schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:17:
[...]
Het oude abo mocht je officieel altijd maar 1 stream tegelijk gebruiken. Dat het niet afgedwongen werd wil natuurlijk niet zeggen dat ze nu 'ineens' dat niet meer toestaan. Dat deden ze alleen niet, wordt alllen nu op ge-handhaafd.
Over stream van de non-worldfeed (pit/car/tracker etc) stond er volgens mij niet in?
PSN
Exact, ze hebben zelfs lange tijd geadverteerd met "maak je eigen pitmuur en open meerdere streams tegelijkertijd". En dat is nu dus beperkt tot "3". En zelfs Haas had aan hun 3 mans pitmuur meer streams open staan dan 3 stuksYakuzA schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 16:19:
[...]
In het oude abbo stond alleen dat je maar 1x de world feed tegelijk mocht/kon openen dacht ik?
Over stream van de non-worldfeed (pit/car/tracker etc) stond er volgens mij niet in?
Hoe bedoel je dat, ik had afgelopen weekend 4 onboard camera's (multiview) en de live stream 4K op een ander scherm aanstaan en dat werkte prima tijdens de race.
Pro heeft nu deze beperking van 3 stuks, Premium blijkbaar/schijnbaar niet (niet dat daar door F1TV over gecommuniceerd is..., maar dat heeft F1 Multiviewer hierover geschreven). En replays lijken wel nog "ongelimiteerd" te zijn. Vrijdag & zaterdag heb ik nog 5+ streams in Multiviewer kunnen openen, maar dat was replay. Zondag live de race duurde het niet lang voordat de meerderheid van de streams een error aangaven (en nog alleen F1 Live + 2 onboards speelden).DON PAPA schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 17:42:
[...]
Hoe bedoel je dat, ik had afgelopen weekend 4 onboard camera's (multiview) en de live stream 4K op een ander scherm aanstaan en dat werkte prima tijdens de race.
Nu wordt ik weer 'gedwongen' om een nieuw (duurder) abonnement af te sluiten. Een jaar abbo is nu alleen nog maar premium à 142,99
:strip_exif()/f/image/g7k4pBvPjl7p0XVz9WDi6Zv4.png?f=user_large)
Als je nog een "goedkoper" jaarabo wilt dan is dat misschien nog mogelijk via deze mogelijkheden:duronbug schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:41:
Zijn er nog meer mensen die ook een mail hebben ontvangen dat de verlenging niet is gelukt? Dit is nu voor tweede jaar op rij. Abonnement is gewoon via de App op iPhone aangeschaft. Betaald via PayPal.
Nu wordt ik weer 'gedwongen' om een nieuw (duurder) abonnement af te sluiten. Een jaar abbo is nu alleen nog maar premium à 142,99
[Afbeelding]
Mog in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
De eerst optie heb ik vorig jaar ook gebruikt. Zou het nu misschien ook weer kunnen doen, maar betekent weer een nieuw account aanmaken....ArcticWolf schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:47:
[...]
Als je nog een "goedkoper" jaarabo wilt dan is dat misschien nog mogelijk via deze mogelijkheden:
Mog in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"
Misschien optie 2 proberen dan? Die werkte bij mij zonder een nieuw account aan te maken.duronbug schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:52:
[...]
De eerst optie heb ik vorig jaar ook gebruikt. Zou het nu misschien ook weer kunnen doen, maar betekent weer een nieuw account aanmaken....
Uitloggen uit F1TV, daarna Esim inschakelen, stappen uitvoeren en als die vraagt om een login, gewoon weer inloggen met je huidige account en daarna afrekenen.
Zat eerst ook te twijfelen om een nieuw account aan te maken maar toen op de gok weer ingelogd met m'n oude account, maar de order bleef gewoon staan.
[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 26-03-2025 23:00 ]
Het is toch nog geen 2 april?duronbug schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:41:
Sturen ze dus ook naar mensen die helemaal niet via creditcard betalen.... (in mijn geval loopt abonnement gewoon via google play store)
Gewoon doen wat er staat toch? (indien nodig)duronbug schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:41:
Zijn er nog meer mensen die ook een mail hebben ontvangen dat de verlenging niet is gelukt? Dit is nu voor tweede jaar op rij. Abonnement is gewoon via de App op iPhone aangeschaft. Betaald via PayPal.
[Afbeelding]
Log in en update je payment details zodat ze over een week je verlenging kunnen doen.
Dit is al een stuk netter dan eerder, waar je gewoon op 2 april na het falen een mail kreeg dat de renewal mislukt was en dat ze maar meteen je account hadden gedelete waardoor het onmogelijk werd om te updaten/verlengen
Ik weet alleen niet of dit:DDX schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 10:53:
Zie mijn recente posts, f1 support noemt dit gewoon een standaard reminder mail.
Sturen ze dus ook naar mensen die helemaal niet via creditcard betalen.... (in mijn geval loopt abonnement gewoon via google play store)
onder datzelfde stramien valt?via de App op iPhone aangeschaft. Betaald via PayPal.
(paypal klinkt niet als standaard apple pay/google pay betaling via de app/playstore)
[ Voor 22% gewijzigd door YakuzA op 27-03-2025 10:57 ]
PSN
Klopt, de e-mail doet toch vermoeden dat ze het al geprobeerd hebben om te verlengen. Maar ik wacht het idd nog even af....
Bij mijn ging bij Google de betaling met Google Play tegoed fout! 19 minuten daarna ging het goed en verlengde het abonnement alsnog, maar kreeg ik het via de F1 TV app niet meer geactiveerd. De app gaf aan dat er geen aankoop was om te activeren.duronbug schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:41:
[Afbeelding]
De klantenservice vroeg om een aankoopbewijs EN ANNULEERDE ZONDER MIJN TOESTEMMING MIJN ABONNEMENT!
/f/image/QtRGAUhs4E92orVEI5ryMJRX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kcuvVgJBqJ1LKNr6j5Mx7JN2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qV1hRDkZ3A56hBzroRQCyUg0.png?f=fotoalbum_large)
De "Higher ups" besluiten uiteindelijk met:
:strip_exif()/f/image/NIWxl1rWe5I7DCkmsWgPQIGp.png?f=user_large)
Dan maar naar de piraterij met zo'n dienstverlening!
Dit is idd wel heeeel slecht en ze doen blijkbaar geen enkele poging om een klant te helpen. Als er een goed alternatief was kon je nog overstappen...Groentjuh schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 17:01:
[...]
Bij mijn ging bij Google de betaling met Google Play tegoed fout! 19 minuten daarna ging het goed en verlengde het abonnement alsnog, maar kreeg ik het via de F1 TV app niet meer geactiveerd. De app gaf aan dat er geen aankoop was om te activeren.
De klantenservice vroeg om een aankoopbewijs EN ANNULEERDE ZONDER MIJN TOESTEMMING MIJN ABONNEMENT!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De "Higher ups" besluiten uiteindelijk met:
[Afbeelding]
Dan maar naar de piraterij met zo'n dienstverlening!
Wel je geld terug gehad?
Ja, als een berg Google tegoed die ik zou gebruiken voor F1 TV... Daar kan F1 TV weinig aan doen.duronbug schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 20:49:
[...]
Dit is idd wel heeeel slecht en ze doen blijkbaar geen enkele poging om een klant te helpen. Als er een goed alternatief was kon je nog overstappen...
Wel je geld terug gehad?
Jawel. Dat wordt besproken in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4.Boeryepes schreef op maandag 31 maart 2025 @ 18:58:
Misschien is deze al langsgekomen maar ik vond hem niet...
[Afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Room42 op 31-03-2025 20:09 ]
Man man man hier ook echt drama. Ik had in februari al verlengd via de Apple appstore en kon deze aankoop vervolgens niet restoren in de F1 TV app. Contact met F1 support die mij vervolgens adviseerde een andere subscription in de appstore te proberen, wat leidde tot twee dubbele afschrijvingen. Daar gelukkig refunds voor gekregen, maar Apple had ook m'n originele verlening van februari gedeeltelijk vergoed.duronbug schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:41:
[Afbeelding]
Op aanraden van F1TV support emails tussen beide accounts gelijkgetrokken, nieuwe subscription om vervolgens pas na twee weken kloten te horen te krijgen dat het F1TV Pro annual abbo vam EUR 94,99 niet meer wordt aangeboden in NL en of ik of premium of maandelijks wil gaan betalen.
Als kers op de taart is m'n verzoek tot refund van die laaste subcription door Apple afgewezen, ook op 2e verzoek met bijgevoegde informatie van F1TV support dat dit abbo niet meer ondersteund wordt in NL.
En t mooie is dat niemand bij Apple me meer verder kan helpen. Niet via chat en niet via de telefoon. Kennelijk is het wanneer een refund verzoek ook op 2e verzoek is afgewezen het een doodlopende straat. En F1 TV support blijft vrolijk naar Apple wijzen..

Ik heb de aankoop via paypal gedaan, dus m'n allerlaatste hoop is dat de kopersbescherming me uit de brand helpt. Maar man wat een drama dit.. hier al zoveel tijd en helaas geld in zitten..
[ Voor 3% gewijzigd door Graft op 31-03-2025 21:22 ]
Ondanks bovenstaande e-mail is blijkbaar de verlenging toch gewoon gelukt vandaag:duronbug schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:41:
[Afbeelding]
/f/image/cCGwl1kNv6luXsG9hhzELepB.png?f=fotoalbum_large)
Als ik de E-sim inschakel, krijg ik gewoon NL KPN en de Nederlandse prijzen.ArcticWolf schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 22:59:
[...]
Misschien optie 2 proberen dan? Die werkte bij mij zonder een nieuw account aan te maken.
Uitloggen uit F1TV, daarna Esim inschakelen, stappen uitvoeren en als die vraagt om een login, gewoon weer inloggen met je huidige account en daarna afrekenen.
Zat eerst ook te twijfelen om een nieuw account aan te maken maar toen op de gok weer ingelogd met m'n oude account, maar de order bleef gewoon staan.
Je moet je normale sim wel uitschakelen :- )Marrtijn schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:35:
[...]
Als ik de E-sim inschakel, krijg ik gewoon NL KPN en de Nederlandse prijzen.
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.
Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
F1 TV Pro FAQ