[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• speedy15
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:33
Hier alleen maar een jaarabbonement af te sluiten voor Premium en niet voor Pro of Access (en helaas alleen voor 143EUR per jaar).

--Ook even een nieuw account gemaakt, maar daar dezelfde prijzen/opties.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iq6kAD3nplPF5-E9Eo7j8rU2vn8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IkiSzwXCmrO0xAV0d7vj04ks.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door speedy15 op 05-03-2025 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:13
JaRuBe schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:44:
[...]

Sorry, maar 4K is niet iets van gisteren he, het is gewoon een redelijke standaard geworden voor streamingdiensten. Je kan het proberen goed te praten, maar we hebben het hier niet over een start-up danwel kleine organisatie. Ze horen dit gewoon op orde te hebben en in staat zijn in 1x uit te kunnen rollen naar alle groot gedragen hard- en software. Dat er dan mogelijk oude Android apparaten niet ondersteund worden is een gegeven. Dat is nu ook al zo voor de andere streamingdiensten. Noem mij kritisch, maar ik vind dit gewoon een shitshow. Het alternatief is VP, maar laten we het daar maar helemaal niet over hebben.
F1TV development team is gewoon vrij incompetent. Dat is al jaren zo. Verwacht dus maar niet 4K/HDR voor 2025 voor de andere devices.

Chromecast support blijft bij mij het meest duidelijke voorbeeld. Ze kondigden aan dat "binnenkort Chromecast support zou komen". Vervolgens hebben ze 2 jaar er over gedaan om het daadwerkelijk in de app te krijgen _O-

Dat het voor- en nadelen. Het nadeel is dat 4K voor android nog lang op zich zal laten wachten, en browser support nog langer. Ook een dedicated app voor bijvoorbeeld LG zal waarschijnlijk nooit komen. Voordeel is wel: Het daadwerkelijk afdwingen van 1 live-stream tegelijk? Dat gaat ze nooit lukken _O-

Upgraden zou misschien wel kunnen trouwens. Ben zelf niet dapper genoeg om te proberen :+
https://support.formula1....0want%20to%20upgrade%20to.

tl;dr: Via de website gekocht? Dan is er via Cancel een upgrade pad. Via Apple/Google moet je volledig cancellen. Maar geen idee of je dan je resterende bedrag terug krijgt. Gok van niet maar geen idee.

[ Voor 13% gewijzigd door Waah op 05-03-2025 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-09 17:31
Als dit waar is, zeg ik nu nog F1 tv pro ook op.

Goedkoopste manier voor nieuwe klanten om F1 tv pro te kijken is alleen nog het premium pakket.

€143 (!) voor een jaar. Gewone F1 tv pro is niet meer beschikbaar ?

Bron: https://www.reddit.com/r/F1TV/s/INjdDMSq8l

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Otto Jans schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:02:
Als dit waar is, zeg ik nu nog F1 tv pro ook op.

Goedkoopste manier voor nieuwe klanten om F1 tv pro te kijken is alleen nog het premium pakket.

€143 (!) voor een jaar. Gewone F1 tv pro is niet meer beschikbaar ?

Bron: https://www.reddit.com/r/F1TV/s/INjdDMSq8l
Even op 'maandelijks' klikken. Dan zijn Pro en Access ook weer beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
TexMex schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:07:
[...]

Even op 'maandelijks' klikken. Dan zijn Pro en Access ook weer beschikbaar.
Clickbait dus. Goh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaRuBe schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 09:19:
Dat f1tv is toch ook wel gewoon een shitshow te noemen zo langzamerhand.
Ik wil er best extra voor betalen, vind dat niet zo'n punt. Maar ik moet die Apple meuk (laat staan Roku) niet in huis hier, dus 4K is dan voorlopig een nogo. Werkelijk, alle streamingdiensten hebben prima werkende apps op Android, maar het zou die Amerikanen van FOM niet lukken? BS, denk dat ze een deal hebben met Apple en Roku omdat ze denken dat mensen wel zo gek zijn om dan die zooi aan te schaffen. Nou, ik dacht het ff niet.

We zitten hier op tweakers, dus er komt vast een workaround boven tafel om toch 4K te kunnen kijken op een PC danwel Android apparaat. Is TV OS bijv als VM te installeren?
Zo makkelijk als jij het schets is het niet, daarnaast kan ook een issue zijn dat er niet genoeg bandbreedte is, iets van een combi, anyways ik ga lekker genieten op mijn AppleTV, prutst jij maar fijn op je VM of Android verder in 320p >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
Verwijderd schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 12:23:
[...]

Zo makkelijk als jij het schets is het niet, daarnaast kan ook een issue zijn dat er niet genoeg bandbreedte is, iets van een combi, anyways ik ga lekker genieten op mijn AppleTV, prutst jij maar fijn op je VM of Android verder in 320p >:)
Mwah, een miljaren organisatie die dit anno 2025 niet vanaf moment 1 op orde heeft op zo een groot belangrijk platform als Android tv is mijn inziens beschamend te noemen.

Kom op, we hebben niet over een stelletje amateurs he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:47

belblade

Belgian wacko

ik snap nog niet helemaal wat het effect gaat zijn op de use case waar je via nvidia shield de f1tv android app gebruikt. Nog geen 4k en multiview is duidelijk maar uit onderstaande lijkt ook 1080p niet ondersteund te worden? Of het is in ieder geval vreemd verwoord... En in dat tabelletje dat gisteren de ronde deed stond bij android ook onder "HD" ook nog niet ondersteund terwijl dat vandaag / vorig seizoen wel gewoon kon?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9vN1fxeu_Ef16BNSYnCcAFEhg7E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/dZPBbzyI6nYEPYu6EyN1NhkB.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerddebruin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:39
Yash100 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:38:
Ik heb me wat ingelezen en heb in de afgelopen maanden twee keer een maandabonnement op F1 TV genomen, dat ik daarna heb opgezegd. Nu weet ik dat er verschillende methoden zijn om een jaarabonnement af te sluiten voor €95, maar ik wilde toch even iets bij jullie checken.
Verwachten jullie dat F1 TV Pro in de komende twee weken een aanbieding zal doen, zowel voor nieuwe abonnees als voor mensen die eerder een maand- of jaarabonnement hebben gehad?
Daarnaast overweeg ik nu serieus om gewoon een maandabonnement te nemen en per maand te beslissen welke races voor mij interessant zijn. Dit wil ik combineren met de gratis races die worden uitgezonden op RTL Z (Duitsland) en de losse gratis race op NPO.
Kunnen jullie uitleggen hoe ik een maandabonnement afsluit op mijn iPhone en hoe ik automatische verlenging uitschakel? Is het mogelijk om dit proces onbeperkt te herhalen zonder beperkingen?
Nederland was vorig jaar uitgesloten van dergelijke kortingsacties, ik verwacht met de invloed van Viaplay dat dat dit jaar ook weer het geval zal zijn

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Dracula78
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 21:07
Het lijkt dat iedereen verschillende aanbiedingen lijkt te krijgen vanuit vorige subscriptions of Apple app stores, en dat maakt het allemaal wat onoverzichtelijk.

Op basis van de aanbiedingen die nu op de websites worden aangeboden geldt het volgende overzicht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jyt4CI8cbhDRmHMPDKdakKNtABM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l3fFbNpQ2cR12WUaiEOHJThg.png?f=fotoalbum_large

Dat we dit jaar de overstap van ViaPlay naar F1TV gaan maken wordt uit dit staatje wel weer duidelijk... En bij het ontbreken van een F1TV Pro jaar abonnement lijkt het F1TV Premium jaar abonnement een prima deal, zeker als je er toch al van uitgaat dat je je maandelijkse F1TV Pro abonnement niet direct na Abu Dhabi zou annuleren.

3720 Wp @ StecaGrid 3600 Coolcept PVOutput Tech-blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
Dracula78 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:14:
Het lijkt dat iedereen verschillende aanbiedingen lijkt te krijgen vanuit vorige subscriptions of Apple app stores, en dat maakt het allemaal wat onoverzichtelijk.

Op basis van de aanbiedingen die nu op de websites worden aangeboden geldt het volgende overzicht:

[Afbeelding]

Dat we dit jaar de overstap van ViaPlay naar F1TV gaan maken wordt uit dit staatje wel weer duidelijk... En bij het ontbreken van een F1TV Pro jaar abonnement lijkt het F1TV Premium jaar abonnement een prima deal, zeker als je er toch al van uitgaat dat je je maandelijkse F1TV Pro abonnement niet direct na Abu Dhabi zou annuleren.
Handig overzicht.

Dankje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:43
Is er al ergens een demo te zien van die nieuwe multi-view functionaliteit?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belblade

belblade

Belgian wacko

ik kwam deze tegen maar echt wijzer voor android word ik hier niet uit :
- bij Pro staat bij android (tv) ALL CONTENT HD SDR
- bij Premium Formula 1 staat bij android not yet available
- idem voor premium support series...

dus ik leid hieruit af: bij premium heb je op android geen HD SDR voor de f1 races? (maar wel bij pro?)
make it make sense please :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGVMWmmVtzM78QzVIRFT-eTSYYY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RgFNtj2qa5bAvuMhnXfUYsIm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Dracula78 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:14:

[Afbeelding]

F1TV Pro is nog steeds 94,99 per jaar voor een jaar abbo ;)
(voor bestaande jaar abbo's)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula78
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 21:07
belblade schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:40:
ik kwam deze tegen maar echt wijzer voor android word ik hier niet uit :
- bij Pro staat bij android (tv) ALL CONTENT HD SDR
- bij Premium Formula 1 staat bij android not yet available
- idem voor premium support series...

dus ik leid hieruit af: bij premium heb je op android geen HD SDR voor de f1 races? (maar wel bij pro?)
make it make sense please :)
De chat met een F1TV support medewerker begon met dezelfde verwarring, maar uiteindelijk heb ik van hem (en zijn collega) de bevestiging dat de "normale" live stream gewoon werkt op een Android device met een F1TV Premium subscription. Je kunt daar dan alleen niet de Premium-specifieke features gebruiken. Klinkt bijna logisch, maar we gaan het zien...
[Me]
So just to summarize: the regular live stream *will* work on an android device with an F1TV Premium subscription, but we cannot use the Premium-specific features such as Multiview or 4K quality... Is that right?

[F1 support]
Yes this will work
If you transfer logging into a different device that is 4k and can multiview then you could use it.
But in a regular android, live streaming works fine.
Sorry it took a minute or two, I just want to be thorough and make sure everything’s in order on my side

3720 Wp @ StecaGrid 3600 Coolcept PVOutput Tech-blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:28
Belgische prijs voor Premium is overigens € 99,99 per jaar, zojuist gevraagd aan een Belgische collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 10:23
Werkt de mogelijk om eerst een F1 TV accesabonnement te nemen en dan een jaarabonnement af te sluiten nog steeds? Kan F1TV Pro als ze erachter komen je bijvoorbeeld midden in het jaar eruit gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaRuBe
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:41
DON PAPA schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:23:
[...]

Ik heb zelf ook helemaal niks met Apple, maar het enige Apple apparaat (AppleTV 4K) hier in huis, is wel één van mijn beste aankopen ooit geweest als het om mediaplayers gaat, en ik heb er echt al heel veel verschillende in huis gehad. Maar hopelijk komt er voor jouw ook gauw 4K op die andere meuk :+ ;)
hahaha, ik mag soms wat overdrijven... Apple zal prima zijn, het is alleen niet aan mij besteed. Ik blijf trouw bij o.a. mijn Nvidia Shield Pro en hopen dat het niet al te lang duurt...

Dat gezegd hebbende, mijn vader heeft wel een Apple TV 4K apparaatje, volgens mij 1e generatie (2018 ofzo). Ik lees dat ze nu bij generatie 3 zijn (2022). Is ook bekend of dat Premium verhaal, en dan met name 4K, gaat werken op bijv. de Apple TV 4K generatie 1?

[ Voor 17% gewijzigd door JaRuBe op 05-03-2025 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
misschien lees ik niet goed. of kijk ik ergens overheen.

ULTIEME LIVE F1-BELEVING
Meervoudige weergave – bepaal je eigen meervoudige weergave. Niet beschikbaar op Android-apparaten. §Meervoudige weergave, bedoelen ze dan 2 appraten? of 1 pc met multiviewer..

heb altijd een pro abbo gehad, en die wordt hopelijk weer verlengd komende week (jaja creditcard dramas zijn bij bekent bij f1)
Maar heb totaal geen nut voor een PrEmIum abbo... dus als dat het is dan vrees ik dat ik een andere manier van kijken ga kiezen

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Laatst online: 17-09 15:54
jack zomer schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 23:53:
misschien lees ik niet goed. of kijk ik ergens overheen.

ULTIEME LIVE F1-BELEVING
Meervoudige weergave – bepaal je eigen meervoudige weergave. Niet beschikbaar op Android-apparaten. §Meervoudige weergave, bedoelen ze dan 2 appraten? of 1 pc met multiviewer..

heb altijd een pro abbo gehad, en die wordt hopelijk weer verlengd komende week (jaja creditcard dramas zijn bij bekent bij f1)
Maar heb totaal geen nut voor een PrEmIum abbo... dus als dat het is dan vrees ik dat ik een andere manier van kijken ga kiezen
Ik vermoed multi-viewer dat ze iets bekunsteld hebben met meerdere schermen in 1.
In plaats van dat je zoals nu bv. 2 windows naast elkaar moet openen als je een browser gebruikt.
Op zich logisch want op Android TV kan je de app niet 2 keer naast elkaar runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-lot
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-07 18:29
Maar zoals ik het lees, is er dus geen enkele reden om Premium te nemen boven Pro als je Android gebruikt?

Hooguit meerdere streams, maar ik begrijp dat dat bij Pro ook gewoon werkt ondanks dat het eigenlijk niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belblade

belblade

Belgian wacko

t-lot schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:08:
Maar zoals ik het lees, is er dus geen enkele reden om Premium te nemen boven Pro als je Android gebruikt?

Hooguit meerdere streams, maar ik begrijp dat dat bij Pro ook gewoon werkt ondanks dat het eigenlijk niet mag.
het werd tot nu toe gedoogd (of ze konden het niet tegenhouden) maar de verwachting is dat ze het nu wel gaan enforcen dat je maar op 1 device tegelijk kan kijken met Pro en als je dus bv je abbo deelt je sowieso naar premium moet. Zeker is dat niet, je kan tot eerste weekend wachten en proberen en eventueel dan alsnog upgraden als dat voor jou belangrijk is. Alle andere redenen om naar Premium over te schakelen zijn voor android idd nog niet relevant ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 23:02
Kon het hier zo snel niet vinden, maar wordt 4K door multiviewer ondersteunt?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Nu online
belblade schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:14:
[...]

het werd tot nu toe gedoogd (of ze konden het niet tegenhouden) maar de verwachting is dat ze het nu wel gaan enforcen dat je maar op 1 device tegelijk kan kijken met Pro
Die "verwachting" is nergens op gebaseerd. Ze hebben helemaal niets gezegd over beperking van account sharing of iets anders waarmee ze de al lang bestaande voorwaarde gaan afdwingen.

Buiten wat marketing waarmee ze het Premium abo aanprijzen is er helemaal niets gezegd over wijzigingen van het Pro abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:27
TweakGP schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:50:
[...]

Die "verwachting" is nergens op gebaseerd. Ze hebben helemaal niets gezegd over beperking van account sharing of iets anders waarmee ze de al lang bestaande voorwaarde gaan afdwingen.

Buiten wat marketing waarmee ze het Premium abo aanprijzen is er helemaal niets gezegd over wijzigingen van het Pro abo.
Het zou natuurlijk wel gek zijn om wel die 6 gelijktijdige apparaten te marketen maar vervolgens niks af te dwingen waardoor je op Pro ook op 6 apparaten kunt kijken. Sure, je kunt het zo "verkopen", maar het zal dan snel genoeg blijken dat het een kul argument is. En zolang het met Pro werkt nemen ze dan dus ook een USP van Premium weg. Lijkt mij toch dat ze juist zo veel mogelijk mensen naar Premium willen krijgen. Zogenaamd Premium only features dan ook op Pro aanbieden is gek.

En ook als ze het op Pro zometeen nog niet controleren zegt dat niks over dat die controler bv nog niet is aan het eind van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Laatst online: 13:28
TweakGP schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:50:
[...]

Dat is niet helemaal waar:

https://x.com/F1Help/status/1896963525291237771

De vraag is natuurlijk hoeveel het woord van een webcare medewerker waard is, maar het kan dus zomaar zijn dat ze wel de limiet van 1 stream tegelijk gaan afdwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Blijft de pro versie wel meerdere streams ondersteunen? Ik kijk op tv de standaard feed en op de tablet de onboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

Ik had ook de optie tot "Upgraden naar Premium" heb het toch maar gedaan, er komt binnen 3 tot 5 werkdagen een restitutie van mijn vorige abonnement.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-06 12:56
Ik heb een vriend in India en die hoeft maar 40 dollar te betalen. Als ik hem mijn account geef en hij besteld het daar dan moet het toch werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:58
DannyHrmnns schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:16:
Ik heb een vriend in India en die hoeft maar 40 dollar te betalen. Als ik hem mijn account geef en hij besteld het daar dan moet het toch werken?
Yep.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Bedankt.

Er staat alleen wel dat je het abonnement koppelt aan het land waar je inschrijft. En iemand heeft contact gehad met support en die zei dat sharen dan een probleem zou worden als je in een ander land zit. Misschien niet nu maar mogelijk wel later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
DannyHrmnns schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 05:36:
[...]

Bedankt.

Er staat alleen wel dat je het abonnement koppelt aan het land waar je inschrijft. En iemand heeft contact gehad met support en die zei dat sharen dan een probleem zou worden als je in een ander land zit. Misschien niet nu maar mogelijk wel later.
Met een abo uit een EU land kun je in de gehele EU kijken. Met een abo van buiten de EU kun je alleen kijken in die landen waar F1TV Pro beschikbaar is. Met een Nederlands / Belgisch abonnement kun je dus wel kijken in Frankrijk / Spanje. Met een abo uit India kan dat niet (omdat die landen AFAIK dus geen Pro hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:46
Mochten er nog mensen zijn die hun premium jaarabonnement hebben bemachtigd door zelf hun abo te upgraden via iOS ipv de app en bij wie PRO blijft staan ipv Premium na aankoop herstellen, dit heeft zojuist voor mij gewerkt:

F1 app verwijderen inclusief data. Opnieuw installeren. Inloggen. Aankoop herstellen. Afsluiten. Herstarten.

Zonder de app data te verwijderen bleef ie bij mij crashen bij herstel aankoop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DannyHrmnns
RobertMe schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:26:
[...]

Met een abo uit een EU land kun je in de gehele EU kijken. Met een abo van buiten de EU kun je alleen kijken in die landen waar F1TV Pro beschikbaar is. Met een Nederlands / Belgisch abonnement kun je dus wel kijken in Frankrijk / Spanje. Met een abo uit India kan dat niet (omdat die landen AFAIK dus geen Pro hebben).
Ik heb zojuist premium gekocht via een vriend in India. Ik kan gewoon kijken hier in Nederland. Dan zou het moeten werken denk ik?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
DannyHrmnns schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:51:
[...]

Ik heb zojuist premium gekocht via een vriend in India. Ik kan gewoon kijken hier in Nederland. Dan zou het moeten werken denk ik?
Ja, zo werkt het bij al meer dan een jaar met een pro abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 07:26:
[...]

Met een in Nederland afgesloten abonnement kon ik vorig jaar in Engeland niet kijken, niet zonder VPN naar huis althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
tjanssen schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 08:05:
[...]

Met een in Nederland afgesloten abonnement kon ik vorig jaar in Engeland niet kijken, niet zonder VPN naar huis althans.
Engeland is dan ook uit de EU gestapt, en er is geen Pro beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 08:09:
[...]

Rest my case. Ik dacht dat je Europa bedoelde. Sowieso belachelijk, als je veel reist heb je er weinig aan. Of je moet overal via VPN of 4G/5G in de weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

tjanssen schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 08:11:
[...]

Rest my case. Ik dacht dat je Europa bedoelde. Sowieso belachelijk, als je veel reist heb je er weinig aan. Of je moet overal via VPN of 4G/5G in de weer.
Nou, nee, je hebt alleen een probleem als in dat land geen F1TV Pro beschikbaar is, tenzij het een EU-land is en jouw abo ook een EU-abo.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Niet online
.oisyn schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:48:
[...]

Nou, nee, je hebt alleen een probleem als in dat land geen F1TV Pro beschikbaar is, tenzij het een EU-land is en jouw abo ook een EU-abo.
Dat is toch belachelijk? Ik betaal als Nederlands inwoner met een Nederlands betaalmiddel voor een online dienst, maar ik mag deze niet gebruiken als ik op vakantie of zakenreis ben. Natuurlijk heb ik dit opgelost met een VPN naar huis, maar dit is voor de meeste mensen niet heel gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nogmaals, je mag het dus wel gebruiken als in dat land wel F1TV Pro is. Je doet net alsof je het nergens anders kunt kijken, wat gewoon niet zo is, dat is de kanttekening die ik toevoeg.

Verder, tja, dat is natuurlijk niets nieuws met content providers. Ze hebben auteursrechtendeals gemaakt met de landen waarin ze opereren. De EU is het met je eens dat je overal binnen de EU je eigen content moet kunnen kijken. Voor de rest van de wereld geldt dat niet.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:32
Zojuist vanuit India ook gelukt om te upgraden naar Premium Annual voor een tientje extra (van 28 naar 38 euro). Moest wel een backup betaalmethode opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Weet iemand al wanneer ze mogelijk 4k op Android gaan aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Alexknl schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:44:
Zojuist vanuit India ook gelukt om te upgraden naar Premium Annual voor een tientje extra (van 28 naar 38 euro). Moest wel een backup betaalmethode opgeven.
Heb je je betaling rechtstreeks of via Apple lopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:32
darkdesign schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:53:
[...]

Heb je je betaling rechtstreeks of via Apple lopen?
Via de Google Play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
Ik blijf viaplay gebruiken voor voetbal maar ik heb nu wel een f1 tv pro account over. Kan ik dit in het vraag en aanbod plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelytown
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-07 21:36
Alexknl schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:57:
[...]

Via de Google Play store.
Heb jij via apple via kaarten besteld of heb jij gewoon vpn op inda gezet en dan gewoon betaald met Google play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
RobertMe schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 08:09:
[...]

Ik kijk al jaren vanuit Zwitserland als ik daar op vakantie ben en dat is ook geen EU land. Dus buiten de EU kan ook, mits in het land F1 TV wordt aangeboden.

[ Voor 22% gewijzigd door PatrickC op 09-03-2025 08:51 ]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
PatrickC schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:49:
[...]
Ik kijk al jaren vanuit Zwitserland als ik daar op vakantie ben en dat is ook geen EU land. Dus buiten de EU kan ook, mits in het land F1 TV wordt aangeboden.
Dat staat dan ook exact zo in mijn bericht ;)

Engeland heeft en geen F1TV Pro en valt buiten de EU. Dus als in Zwitserland wel F1TV Pro beschikbaar is is de situatie anders dan Engeland, en werkt het in dat geval gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
RobertMe schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:55:
[...]

Dat staat dan ook exact zo in mijn bericht ;)

Engeland heeft en geen F1TV Pro en valt buiten de EU. Dus als in Zwitserland wel F1TV Pro beschikbaar is is de situatie anders dan Engeland, en werkt het in dat geval gewoon prima.
Klopt, maar ik dacht, ik voeg nog een ervaring uit de praktijk toe. 8)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 10:23
Voor degenen die op de centen willen letten en geen duur F1 TV Premium jaarabonnement willen (of nodig hebben), en ook niet de methode willen gebruiken waarbij je via een F1 TV Access-abonnement een F1 TV Pro jaarabonnement afsluit, heb ik – samen met ChatGPT – een lijst samengesteld.

Met deze lijst hoef je slechts zes maandabonnementen af te sluiten en kun je 22 van de 24 races bekijken! Je mist alleen de Grand Prix van Saoedi-Arabië en Oostenrijk, maar betaalt daarvoor slechts 6 x €11,90.

Deze lijst is samengesteld met inachtneming van de races die gratis worden uitgezonden via RTL Duitsland en de GP van Zandvoort op de NPO. Ik heb zelf Ziggo, en bij mij is RTL Duitsland gratis beschikbaar.

Let er wel op dat je je maandabonnement tijdig opzegt of de automatische verlenging uitschakelt!

Ik heb de lijst ook zo samengesteld dat je de laatste zes races goed kunt bekijken, omdat ik verwacht dat het spannend zal worden en niet één team er echt bovenuit zal steken. Mogelijk is er een nog betere optimalisatie mogelijk, maar deze voorwaarde heb ik bewust meegenomen in de keuze.

F1 TV Pro - Optimized 6-Subscription Plan for 2025
💡 This plan minimizes costs while covering 22 out of 24 races by smartly using RTL Deutschland & NPO free broadcasts.
✅ 6 April – Japanese GP 🇯🇵 (Paid)
✅ 13 April – Bahrain GP 🇧🇭 (Paid)
❌ 20 April – Saudi Arabian GP 🇸🇦 (Missed!)
✅ 25 May – Monaco GP 🇲🇨 (Paid)
✅ 1 June – Spanish GP 🇪🇸 (Free on RTL)
✅ 15 June – Canadian GP 🇨🇦 (Free on RTL, but outside subscription!)
❌ 29 June – Austrian GP 🇦🇹 (Missed!)
✅ 3 August – Hungarian GP 🇭🇺 (Paid)
✅ 31 August – Dutch GP 🇳🇱 (Free on RTL & NPO!)
✅ 5 October – Singapore GP 🇸🇬 (Paid)
✅ 9 November – Brazilian GP 🇧🇷 (Paid)
✅ 7 December – Abu Dhabi GP 🇦🇪 (Paid)
💰 F1 TV Pro Subscriptions Needed: 6
🚀 Final Two Months Fully Covered for the Championship Battle

Edit:
Na de opmerking van Patrick C. blijkt dat het inderdaad! niet langer nodig is om het abonnement op te zeggen na de vijfde maand en vervolgens opnieuw af te sluiten voor de zesde maand. Dit bespaart dus een extra opzegging en het opnieuw afsluiten van het abonnement.

[ Voor 3% gewijzigd door Yash100 op 10-03-2025 10:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MekkerSchaap
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13-05 20:14
MekkerSchaap schreef op zondag 2 maart 2025 @ 17:49:
[...]

Even een update ... ze hebben kennelijk even na moeten nadenken (de eerste keer was binnen 5 minuten) maar krijg zojuist een bericht. Ze bieden aan 25% terugbetaling, maar dan annuleren ze wel gelijk het abonnement. Hun eerste bericht was overigens dat er helemaal geen sprake was van een terugbetaling, en dus nu ineens wel maar dan 25%. Ik wil best de eerste 3 maanden betalen (ik was zelf te laat) maar volgens mij is 75% toch ook niet onredelijk?

Maar wat er ook stond is dat als ik nu annuleer, ik geen F1TV abonnement kan afsluiten want ze bieden het niet meer aan in Nederland?
[...]
Een weekje en heel wat mailverkeer verder heb ik zojuist eindelijk 75% retour gekregen. Dat ging niet zonder slag of stoot, ze blijven in principe bij elk antwoord vasthouden aan hun 14 dagen opzegtermijn. Als je de Nederlandse wet erbij haalt negeren ze dat vakkundig en wijzen ze wederom naar de reglementen en de 14 dagen opzegtermijn, alsof je tegen een AI assistent praat.

Het meest irritante is echter dat je bij elk antwoord een ander persoon treft, de een pakt het goed op en gaat in op de opmerkingen n.a.v. hun antwoord, bij een volgende krijg je weer enkel een link naar de regels en de 14 dagen opzegtermijn ... dan kan je dus weer opnieuw beginnen. Gister was ik het zat en heb ik een wat minder vriendelijke bericht gestuurd, dat had kennelijk effect want behalve ineens een stuk snellere reactie kwamen de laatste 3 berichten van dezelfde persoon (of tenminste, dezelfde naam stond er onder) terwijl dat bij de andere berichten telkens een ander was. Het bedrag is inmiddels ook al binnen, dus ik ben er gelukkig klaar mee.

Ik wil fopjurist bedanken, ik kwam er zelf met Google niet helemaal uit maar zijn antwoord was wat ik nodig had ... _/-\o_

Op de vraag of ik 100% terug had kunnen krijgen ... misschien wel, maar a) ik was zelf te laat dus 3 maanden zelf betalen is fair b) als ze je zat zijn en gewoon niet meer antwoorden kan je in principe weinig meer. Ja, een klacht indienen en misschien juridisch iets maar dat zijn die paar tientjes mij niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:45
Edit

[ Voor 97% gewijzigd door Fromz op 10-03-2025 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Fromz schreef op maandag 10 maart 2025 @ 06:54:
Heeft er iemand ervaring met het “delen” van een abbo? Werkt dat gewoon?
Lees de topic warning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:45
Oeps never mind

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Yash100 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:49:
Voor degenen die op de centen willen letten en geen duur F1 TV Premium jaarabonnement willen (of nodig hebben), en ook niet de methode willen gebruiken waarbij je via een F1 TV Access-abonnement een F1 TV Pro jaarabonnement afsluit, heb ik – samen met ChatGPT – een lijst samengesteld.

Met deze lijst hoef je slechts zes maandabonnementen af te sluiten en kun je 22 van de 24 races bekijken! Je mist alleen de Grand Prix van Saoedi-Arabië en Oostenrijk, maar betaalt daarvoor slechts 6 x €11,90.

Deze lijst is samengesteld met inachtneming van de races die gratis worden uitgezonden via RTL Duitsland en de GP van Zandvoort op de NPO. Ik heb zelf Ziggo, en bij mij is RTL Duitsland gratis beschikbaar.

Let er wel op dat je je maandabonnement tijdig opzegt of de automatische verlenging uitschakelt!

Ik heb de lijst ook zo samengesteld dat je de laatste zes races goed kunt bekijken, omdat ik verwacht dat het spannend zal worden en niet één team er echt bovenuit zal steken. Mogelijk is er een nog betere optimalisatie mogelijk, maar deze voorwaarde heb ik bewust meegenomen in de keuze.

💡 This plan minimizes costs while covering 22 out of 24 races by smartly using RTL Deutschland & NPO free broadcasts.
Mooi plan maar waarom nog een 6e subscription? Als je de 5e nog een maandje langer laat doorlopen t/m 18 december ben je er toch ook? Scheelt een keertje opzeggen en opnieuw abonneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

PatrickC schreef op maandag 10 maart 2025 @ 07:35:
[...]

Mooi plan maar waarom nog een 6e subscription? Als je de 5e nog een maandje langer laat doorlopen t/m 18 december ben je er toch ook? Scheelt een keertje opzeggen en opnieuw abonneren.
Ze bedoelen dat je 6 maanden een abo hebt. Niet dat je per se 6 individuele aanvragen en opzeggingen doet :)
.edit: oh wacht ik snap wat je bedoelt, het staat er idd een beetje raar met die 6e subscription. Of is er misschien iets te zien 19-22 december?

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 10-03-2025 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerebrum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:28
Yash100 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:49:

Edit:
Na de opmerking van Patrick C. blijkt dat het inderdaad! niet langer nodig is om het abonnement op te zeggen na de vijfde maand en vervolgens opnieuw af te sluiten voor de zesde maand. Dit bespaart dus een extra opzegging en het opnieuw afsluiten van het abonnement.
Je kunt nog overwegen om Sub 3 te laten lopen van 28 juni tot 27 juli. Dan moet je de Dutch GP op NPO kijken, maar kun je wel de Austrian GP i.p.v. de Hungarian GP zien.

WP Pana 7J mono | AC Toshiba 3.5+4.6kW | PV 3200WP ZZO | Gasloos Nov23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Mijn Pro verliep op 20 maart aanstaande en heb al geupgrade naar Premium.

Nu geeft hij beide abonnementen aan in het overzicht, Pro en Premium op active. Kijk ik in My Account dan staat er Subscription: Pro.

Meer mensen die hebben geupgrade terwijl hun Pro nog wel doorliep? Kan de Pro ook niet verwijderen oid. Mag hopen dat ik wel de Premium features heb aankomend weekend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Leuk voor de geluksvogels onder ons met Apple, maar denk dat veel hier Android gebruiken en er weinig aan hebben :o..

Hoop dat ze deze code weer geven als ae ook Android gaan ondersteunen bij 4K O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-lot
Vreemd dat deze code alleen is voor mensen die een abonnement via het web hebben afgesloten. Waarom zou je dat onderscheid maken? Veel mensen hier zullen het abonnement via de apple/play store hebben afgesloten om een jaarabonnement mogelijk te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:51
t-lot schreef op maandag 10 maart 2025 @ 23:06:
Vreemd dat deze code alleen is voor mensen die een abonnement via het web hebben afgesloten. Waarom zou je dat onderscheid maken? Veel mensen hier zullen het abonnement via de apple/play store hebben afgesloten om een jaarabonnement mogelijk te maken.
Als je direct een deel van je omzet aan Apple of Google moet afdragen zou ik ook proberen om mensen met kortingen te verleiden om direct via je eigen website en payment service processor zaken te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Nice, meteen geupgrade :)

Apple TV 4K besteld en gaan met die banaan!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Actie: "Alleen af te sluiten via web en als je via web klant bent geworden"
Premium: "Alleen beschikbaar op AppleTV en Roku, niet via web en Android"

Does not compute. Vele die een Apple apparaat hebben zullen waarschijnlijk ook via de App Store het abo hebben lopen. En velen die via web hebben afgesloten zullen kijken via web, of Android. Dus de groep AppleTV kijkers + afgesloten via web zal vrij klein zijn. Maar dat zijn dus wel de enige die hier gebruik van kunnen maken. En de rest kan stikken, want deze actie komt vast niet terug als Premium "nuttig" wordt ales je via Android of web kijkt. Of mag stikken door nu het duurdere abo te nemen met 0,0 toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:55
Hoe weet je of je via web een abbo hebtr afgesloten?
welke andere manier is er eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 16:55
Gisteren kreeg ik een mail dat voor 94,99 het F1 TP Pro Annual INTRO abonnement automatisch verlengd is via de Google Play Store. Bestaande abonnementen hebben dus nog "geluk" en blijven de oude prijs betalen voor een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Ragnar9999 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:27:
Daar was je zelf bij neem ik aan?

Je kan een abo afsluiten via f1tv.com (web dus) of via de app store van resp. Apple en Google (niet-web dus).

Als je via de F1TV app op je telefoon of tablet probeert te upgraden als je je abo via web hebt afgesloten zegt ie dat je via de website moet upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:11
RobertMe schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:19:

Premium: "Alleen beschikbaar op AppleTV en Roku, niet via web en Android"

Does not compute.
Los van deze actie, F1TV is sowieso vaag met dat "web". Op de ene plek geven ze aan dat premium niet beschikbaar is via web, en op de andere plek zeggen ze weer alleen via Chrome. Wat is het nou...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Ragnar9999 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:27:
Dat kun je hier zien: https://account.formula1.com/#/en/my-subscription.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik heb mijn abonnement van de App Store afgesloten en kan dus geen gebruik maken van de upgrade mogelijkheid.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-lot
Plenkske schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:57:
[...]

Los van deze actie, F1TV is sowieso vaag met dat "web". Op de ene plek geven ze aan dat premium niet beschikbaar is via web, en op de andere plek zeggen ze weer alleen via Chrome. Wat is het nou...
Ja, het is chaos. Hier spreken ze elkaar bijv. ook tegen:
https://support.formula1....es-Limitations-on-Devices
https://support.formula1.com/s/article/4K-UHD-HDR

Is HD nu wel of niet op Android (TV) beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:08
Niet te gebruiken voor een upgrade zo te zien? Heb via web afgesloten maar heb geen mogelijkheid een code in te voeren bij upgraden van Pro > Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Bolo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:19
Code werkt niet, eerder afgesloten via web maar code wordt niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:40
Brutuss schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:35:
Gisteren kreeg ik een mail dat voor 94,99 het F1 TP Pro Annual INTRO abonnement automatisch verlengd is via de Google Play Store. Bestaande abonnementen hebben dus nog "geluk" en blijven de oude prijs betalen voor een jaar.
Ik zou er maar niet van uit gaan dat dit voor bestaande abonnementen bij anderen ook zo gaat. Ik had een abonnement, daar stond een prijs voor verlenging per datum x bij, maar er werd doodleuk €30 meer afgeschreven.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
The Lord schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:12:
[...]
Ik zou er maar niet van uit gaan dat dit voor bestaande abonnementen bij anderen ook zo gaat. Ik had een abonnement, daar stond een prijs voor verlenging per datum x bij, maar er werd doodleuk €30 meer afgeschreven.
Ik kan op Paypal ook zien dat er 94,99 word afgeschreven. Ik heb het ook al van andere mensen voorbij zien komen. Wellicht kunnen andere mensen dit nog bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

The Lord schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:12:
[...]
de 'echte' prijs is momenteel 94,99 (pro annual NL) dus het lijkt me sterk dat er ineens meer wordt afgeschreven dan de huidige prijs?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t-lot
oohh schreef op maandag 10 maart 2025 @ 23:14:
[...]

Als je direct een deel van je omzet aan Apple of Google moet afdragen zou ik ook proberen om mensen met kortingen te verleiden om direct via je eigen website en payment service processor zaken te doen.
Dit gaat over mensen die zich in het verleden al via het web hebben aangemeld, er is dus al geen afdracht aan de orde. Hooguit beloon je die mensen daarvoor.

Als dit nu voor nieuwe abonnees zou gelden kon je nog beargumenteren dat ze hopen dat mensen hun play store abonnement opzeggen om de korting the kunnen pakken op het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:11
t-lot schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:34:

Is HD nu wel of niet op Android (TV) beschikbaar?
Is het altijd al geweest, dus lijkt me sterk dat dit ineens verdwijnt.

(edit)

Die pagina met de gekleurde tabel gaat denk ik puur over Premium. Dan klopt het wel.

Op deze pagina: https://support.formula1....ed-Devices?language=en_US
Staat bij Web: Chrome only. Dat is dan wel weer duidelijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Plenkske op 11-03-2025 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

The_Admin schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:43:
[...]

Niet te gebruiken voor een upgrade zo te zien? Heb via web afgesloten maar heb geen mogelijkheid een code in te voeren bij upgraden van Pro > Premium.
Dat zou moeten werken, het is mij vanochtend gelukt met die code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
noo schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:52:
[...]

Dat zou moeten werken, het is mij vanochtend gelukt met die code.
Waar vul je die in dan? want als ik op upgrade klik kom ik meteen op een pagina waar m'n creditcard details al ingevuld staan e.d., dus vermoed dat als ik daar op 'upgrade' klik ik meteen de order afgerond heb?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 21:08

SambalBij

We're all MAD here

The_Admin schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 13:03:
[...]

Waar vul je die in dan? want als ik op upgrade klik kom ik meteen op een pagina waar m'n creditcard details al ingevuld staan e.d., dus vermoed dat als ik daar op 'upgrade' klik ik meteen de order afgerond heb?
Er zit nog een bevestigingspagina mét optie voor een vouchercode tussen;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tjM_WmNkTLG9iKqYEIHz7yU4WqQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/HQq6OrHT3whslubB47MGi80Q.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/btAAsfLR6qGsrck3S62qzNoph7A=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Lze6ONMwxVOqj63ON4vtze7E.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mf7yklyInhffQ9VadJVYrcDmHNs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/HLUssJoLUvuQZVUCrzSt38Pl.png?f=fotoalbum_tile

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 23:51
Thanks @SambalBij , net met korting een nieuw jaarabonnement afgesloten :-)

[ Voor 10% gewijzigd door Robsta86 op 11-03-2025 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
SambalBij schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 13:17:
[...]

Er zit nog een bevestigingspagina mét optie voor een vouchercode tussen;
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Super, thanks voor de uitleg!
WELCOME TO F1 TV Premium
Payment Success
Your upgrade is now complete

Thank you for upgrading your subscription

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Mijn pro abonnement was net vernieuwd maar ik kan er vanuit gaan dat als ik naar premium upgrade dat ik dan alleen het verschil betaal toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gustavson
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 18:21
Miki schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:38:
Mijn pro abonnement was net vernieuwd maar ik kan er vanuit gaan dat als ik naar premium upgrade dat ik dan alleen het verschil betaal toch?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l6z6URg5hCU37mA7EPunXoPjZ_s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/62CnWfa70T6dj3ceS3RpWKN2.png?f=fotoalbum_large

Zelfde situatie hier. Zo te zien word je oude abo gecancelled (heeft dat nadelen?) en krijg je daarvan 91,86 terug (raar bedrag, net niet volledig). Nieuwe wordt dan 121,54.
Ik twijfel, kijk zelf op Apple TV en nog nooit 4K gemist. Multiview kan wel leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 21:08

SambalBij

We're all MAD here

Je krijgt zo te zien het resterende deel van je huidige abo terug. In mijn geval zou dat nog 13,54 zijn zo te zien...
Ik weet nog niet of ik upgrade... De 4K is best leuk hoor, maar niet echt noodzakelijk en om daarvoor nou dik meer te gaan betalen...? Die leuke korting is ook maar alleen voor het eerste jaar, daarna ga je alsnog naar de 143 euro, of wat het over een jaar dan ook gaat kosten...

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 16:34
Ik kwam er zojuist achter dat mijn oude abonnement was verlopen omdat mijn credit card was verlopen.
Nu twijfel ik tussen het pro-abonnement en het premium-abonnement.

In het pro-abonnement zie ik het volgende:
> Watch F1 live in 4K UHD/HDR. ‡
> Multiple devices - watch live on up to 6 devices simultaneously

De races waren toch nooit in 4K te bekijken of op meer dan 1 scherm gelijk? Of is dit een 'downgrade' op het oude pro-abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
Imposant1 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:55:
Ik kwam er zojuist achter dat mijn oude abonnement was verlopen omdat mijn credit card was verlopen.
Nu twijfel ik tussen het pro-abonnement en het premium-abonnement.

In het pro-abonnement zie ik het volgende:
> Watch F1 live in 4K UHD/HDR. ‡
> Multiple devices - watch live on up to 6 devices simultaneously

De races waren toch nooit in 4K te bekijken of op meer dan 1 scherm gelijk? Of is dit een 'downgrade' op het oude pro-abonnement?
De twee punten welke jij hier benoemd behoren tot TV Premium en niet TV Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 16:34
Brutuss schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:17:
[...]

De twee punten welke jij hier benoemd behoren tot TV Premium en niet TV Pro.
Ik had het verkeerd verwoord. Deze opties heb ik dus niet bij het pro-abonnement.
De vraag was, deze 2 onderdelen zaten toch nooit in het pro-abonnement? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutuss
Imposant1 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:28:
[...]

Ik had het verkeerd verwoord. Deze opties heb ik dus niet bij het pro-abonnement.
De vraag was, deze 2 onderdelen zaten toch nooit in het pro-abonnement? :)
Klopt dat is nieuw. Maar let wel op dat het vooral op Apple devices werkt en niet zo zeer op Android.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:48

Rayzman

+31 Rayzman

Ik ben bang dat als ik de extra’s het toch niet waard vind, ik volgend seizoen niet kan downgraden naar pro annual.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Laatst online: 23:03
Heeft iemand al Premium in z’n Apple TV staan? Op m’n telefoon staat Premium maar op m’n Apple TV blijft Pro staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

La1974 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:11:
Heeft iemand al Premium in z’n Apple TV staan? Op m’n telefoon staat Premium maar op m’n Apple TV blijft Pro staan.
Ja, ik heb hier Premium staan in Settings -> Profile op m'n Apple TVs. App geupdate? Uit- en weer ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Laatst online: 23:03
noo schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:43:
[...]

Ja, ik heb hier Premium staan in Settings -> Profile op m'n Apple TVs. App geupdate? Uit- en weer ingelogd?
Uit- en inloggen nog niet. Dat ga ik nog proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
En inmiddels hier dankzij de code ook geupgrade. Dank, erg benieuwd aankomend weekend hoe het er uit gaat zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 21:58

rammes

koekebakker 1e klas

Rayzman schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:00:
Ik ben bang dat als ik de extra’s het toch niet waard vind, ik volgend seizoen niet kan downgraden naar pro annual.
Soms ben je te bang

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinfish1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:15
La1974 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:11:
Ik vond dit op reddit. Bij mij heeft het gewerkt :)
"I upgraded in the App Store, and had to click the “upgrade” button on the app, as if I were buying a second time. Then I got a “you already did this, dummy” pop up, and after that it shows as a premium sub everywhere."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud888
  • Laatst online: 10-08 00:00
Ik heb het witte 4k google chrome kastje op mijn TV aangesloten.
Kan deze ook echt 4k weergeven bij het premium abonnement?

Zie het niet in de lijst staan!
Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.

Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

F1 TV Pro FAQ