Niet helemaal, maar toch wel. ;-)
(KBX) Harkanoid had het over de 'willekeur'. Die willekeur gaat ook het bedrag aan volgens zijn tekst. Dus kun je niet op de informatie die F1 TV op de 'subscription page' zet. Er staat wel wat, maar wat er daadwerkelijk wordt geïncasseerd is maar de vraag.
Ik heb het vorig jaar gehad, eindeloze discussies gevoerd, kwam niks uit.
Ik voer nog steeds de discussie; ze hebben toch echt consumentenrecht geschonden. Wat ik F1 TV hierin vooral verwijt is dat ze in elke e-mail proberen niet te antwoorden, door hele andere, niet ter zaken doende dingen te schrijven.
Inmiddels heb ik wel een aantal e-mails waarin zaken worden tegengesproken én aangegeven wordt dat ze überhaupt geen vastlegging hebben van welke bedragen mensen zien ten tijde van inschakelen van een verlenging noch wanneer dit plaatsvindt.
Iedereen die claimt dat F1 TV bij hun het consumentenrecht heeft geschonden, omdat er meer geld is geïncasseerd en zegt dat zij dit vlak voor verlenging van hun abonnement hadden ingeshcakeld zou dan in het gelijk gesteld moeten worden.
Maar zoals Fopjurist al aangeeft; als ze weigeren / afwijzen / lulverhaal ophangen dan is het lastig.
Dat heeft niet zoveel met 'de 24e' te maken lijkt het. Bij verschillende abonnees is, zelfs tot voor kort, blijkbaar een bedrag voor verlenging afgeschreven van.... €64,99.
Ik denk dat ik het eind maart maar eens bij de ACM ga deponeren. Want ik ben bepaald niet de enige die expliciet verlenging weer had ingeschakeld, nadat bij abonnees de €64,99 werd afgeschreven die op hun 'subscription page' werd genoemd als bedrag voor verlening op datum 'x'.
@
fopjurist wellicht een tip m.b.t. ACM & consumentenrecht?