[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Katseviool schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:00:
[...]

Volgens hun CEO wel:

[Twitter]
Als je een maatje, familielid of collega hebt die ook F1 kijkt dan ben je voor 77 Euro p.p. klaar. Daarbij heeft niet iedereen sterke voorkeur voor Engels commentaar of al die andere features van F1TV.

Evt via dit topic een buddy zoeken :)
Één F1TV abonnement delen met twee (of meerdere) mensen is nog steeds goedkoper. :p En het werkt net zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:04
Weet iemand hier hoe het kan dat sommigen hier kunnen verlengen voor €65 per jaar en ik €95 zie in mijn account? Mijn huidige jaarabonnement F1pro loopt tot 23 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
TexMex schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:27:
[...]

Één F1TV abonnement delen met twee (of meerdere) mensen is nog steeds goedkoper. :p En het werkt net zo goed...
Werkt dat op dit moment nog steeds? (vandaag getest tijdens de testdag steam?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:16

Pierre

Van nature lui!

Weet iemand of je bij F1TV ook weer F2 en F3 kan kijken?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Ike. schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:28:
[...]

Werkt dat op dit moment nog steeds? (vandaag getest tijdens de testdag steam?)
Net getest, verschillende tv-apps op verschillende netwerken. Het gaat nog altijd prima...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Pierre schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:28:
Website benoemd alleen het voorprogramma?

F1TV PRO:

KIJK F1 LIVE
Livestream F1. Iedere sessie
Liveboordcamera’s en teamradio
Livestream het voorprogramma: F2, F3 en Porsche Supercup

STREAM F1 ON-DEMAND*
Kijk herhalingen en hoogtepunten van Formule 1-races
Herhalingen van het hele voorprogramma: F2, F3, Porsche Supercup
Kijk exclusieve F1-programma’s
Duik in het F1-archiefmateriaal en documentaires

[ Voor 29% gewijzigd door Ike. op 21-02-2024 10:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Pierre schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:28:
nog wel.
Vanaf 2025 moet je daarvoor het F2tv en F3 tv abbo voor nemen. Voor 96 en 65,- respectievelijk :+

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
rammes schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:14:
Via Apple /iOS kun je nog een jaar abbo afsluiten. Zojuist nog voor iemand gedaan.

[Afbeelding]
Net ook dit trucje toegepast. 3.99 betaald voor 1 maand F1TV Access en daarna 94.99 betaald om meteen te upgraden naar F1TV pro voor 1 jaar. 99 euro dus in totaal voor een jaarabonnement.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OI826dqG11PJamLyLrgDjaW5vok=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZYCXx2ARiOpO1rMobLiSDH9I.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:16

Pierre

Van nature lui!

DarkSide schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:35:
[...]

nog wel.
Vanaf 2025 moet je daarvoor het F2tv en F3 tv abbo voor nemen. Voor 96 en 65,- respectievelijk :+
Echt jezus echt ze melken je goed uit bizar weer |:(

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Patrick_ schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:11:
[...]

Ter info,
Ben zelf woonachtig in België;
Afgelopen jaar NL abonnement (65 euro, Apple NL), tegelijk kunnen kijken in NL en BE, gedeeld account.

Abonnement automatisch verlengen nu opgezegd want deze zou ook 95 euro worden en een nieuw jaarabonnent gekozen in België via CC. 75 Euro dit jaar.

Toevoeging: bij een nieuw account kost het in België 63,74, 15% korting.
Dus… zo simpel kan het zijn? Sluit een abonnement af bij F1 TV en geef België op als land en je kunt gewoon kijken in Nederland? Maakt het dan nog uit of je dat doet vanaf een Nederlands ip-adres?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Pierre schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:44:
[...]

Echt jezus echt ze melken je goed uit bizar weer |:(
not sure if serious...
Maar ik had een :+ geplaatst. (hoop ze iig niet op ideeën te brengen)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 12:33
zilver7 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:45:
[...]

Dus… zo simpel kan het zijn? Sluit een abonnement af bij F1 TV en geef België op als land en je kunt gewoon kijken in Nederland? Maakt het dan nog uit of je dat doet vanaf een Nederlands ip-adres?
Helaas, wel afsluiten met een Belgisch IP adres. Op het werk (NL) alleen maandabonnement mogelijk, thuis (BE) 75 euro jaarabonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

zilver7 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:45:
[...]
Iets moeilijker…. Ik woon in BE maar je hebt wel een BE uitgegeven creditcard of een BE Apple/Google account nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:49:
[...]

Iets moeilijker…. Ik woon in BE maar je hebt wel een BE uitgegeven creditcard of een BE Apple/Google account nodig.
Duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoBiggie
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-03 16:28
bericht niet meer van toepassing

[ Voor 92% gewijzigd door JoBiggie op 21-02-2024 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobus_NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-09 11:39
Dus ik begrijp hieruit dat het je gelukt is?

PSN: CobusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-09 17:40
Ike. schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:30:
[...]

Website benoemd alleen het voorprogramma?

F1TV PRO:

KIJK F1 LIVE
Livestream F1. Iedere sessie
Liveboordcamera’s en teamradio
Livestream het voorprogrammaf: F2, F3 en Porsche Supercup

STREAM F1 ON-DEMAND*
Kijk herhalingen en hoogtepunten van Formule 1-races
Herhalingen van het hele voorprogramma: F2, F3, Porsche Supercup
Kijk exclusieve F1-programma’s
Duik in het F1-archiefmateriaal en documentaires
Het ‘voorprogramma’ betreft hier dus de races die als voorprogramma dienen op de circuits waar F1 rijdt. Alleen het is beetje ongelukkig vertaal naar het Nederlands. Je krijgt dus alles van F2, F3 en Porsche Super Cup erbij.
F1 Academy komt er dit jaar trouwens ook nog bij 👌🏼

[ Voor 3% gewijzigd door dnmw2705 op 21-02-2024 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
TexMex schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:27:
[...]

Ik lees alleen dat gelijktijdige streams alleen mogelijk zijn als de apparaten zich op hetzelfde IP-adres bevinden. Dus abbo delen met je buren wordt lastig als je allebei live wilt kijken.

https://www.streamwijzer....n-tegelijk-account-delen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

zilver7 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:09:
[...]

Ik lees alleen dat gelijktijdige streams alleen mogelijk zijn als de apparaten zich op hetzelfde IP-adres bevinden. Dus abbo delen met je buren wordt lastig als je allebei live wilt kijken.

Nu je gratis F1TV bij Viaplay krijgt ga ik het Viaplay abonnement van mijn schoonzus delen. Zij streamt Viaplay en ik F1TV Pro. We kijken nu allebei naar de testdagen vanaf verschillende IP's, werkt prima.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:13
TexMex schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:31:
[...]
Mee eens hoor.

Ik hoop eigenlijk dat ze allemaal hun hand weer overspelen door zich te verkijken op de Nederlandse betaal tv-klant. Het probleem is over het algemeen niet eens dat die Nederlandse kijker het niet kan betalen, maar dat die het niet wil betalen. Te veel gezeik, te veel gerommel met de prijzen en men haakt al snel af.
Probleem is dat veel mensen het toch willen zien en het dan (met tegenzin) toch maar accepteren. Ik haak ook af. Vond de 30 euro verhoging al apart, dit slaat helemaal nergens meer op. 12 euro per maand voor alleen F1 is wel erg veel geld. Ze zoeken het maar uit.
jack zomer schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:43:

95 euro/518400 sec=0.0001832561 euro per seconde

ik heb geen enkele moeite met deze kosten en rekensom
Ja, als je zo redeneert....dan kost een F-16 vliegen ook maar 6 euro per seconde....geen geld! doe mij er maar eentje! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
zilver7 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:09:
[...]

Dat is de theorie. In de praktijk werkt delen nog steeds prima (al jarenlang). Ook het hoofdkanaal, ook op verschillende locaties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

TexMex schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:21:
[...]

Dat is de theorie. In de praktijk werkt delen nog steeds prima (al jarenlang). Ook het hoofdkanaal, ook op verschillende locaties.
Tegen de tijd dat F1 TV met een Netflix-achtige oplossing komt is Max alweer gestopt met de F1 en kunnen ze in Nederland nog geen 5 euro per maand vragen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:32
Patrick_ schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:11:
[...]

Ter info,
Ben zelf woonachtig in België;
Afgelopen jaar NL abonnement (65 euro, Apple NL), tegelijk kunnen kijken in NL en BE, gedeeld account.

Abonnement automatisch verlengen nu opgezegd want deze zou ook 95 euro worden en een nieuw jaarabonnent gekozen in België via CC. 75 Euro dit jaar.

Toevoeging: bij een nieuw account kost het in België 63,74, 15% korting.
Bedankt.
Een jaar abonnement hier in Nederland is ook 20euro duurder.

Jammer dat vpn adres wordt geblokkeerd bij f1 tv.

Zo gaan mensen naar een andere (illegale) alternatief kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 07:30

Dr.Nono

Hello there!

Phusebox schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 05:50:
Lekkere communicatie ook.

Is er nu ergens officieel te vinden dat een jaarabonnement dat (automatisch) verlengd wordt nu omgezet wordt in een maandabonnement?

In dat geval ga ik namelijk opzeggen, die van mij loopt tot 27/02.
Ik las op Twitter/X dat iemand zijn/haar jaarabonnement, die vandaag zou verlopen, gewoon verlengd is met een jaar, en de 95 euro ook al afgeschreven zijn. Dus het lijkt er op dat bestaande abonnementen niet omgezet worden naar maandabonnementen. :9~

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:17

aap

Dr.Nono schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 13:02:
[...]

Ik las op Twitter/X dat iemand zijn/haar jaarabonnement, die vandaag zou verlopen, gewoon verlengd is met een jaar, en de 95 euro ook al afgeschreven zijn. Dus het lijkt er op dat bestaande abonnementen niet omgezet worden naar maandabonnementen. :9~
Oh, dat is balen, want ik heb net mijn abo verlengd voor 3.99 + 94,99 met de iOS truc, terwijl ik op mijn huidige abo nog tot 15 maart had lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaverBoer
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23-09 11:52
Thyranys schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:35:
[...]

Net ook dit trucje toegepast. 3.99 betaald voor 1 maand F1TV Access en daarna 94.99 betaald om meteen te upgraden naar F1TV pro voor 1 jaar. 99 euro dus in totaal voor een jaarabonnement.

[Afbeelding]
Ik heb de truuk ook net gedaan en werkt prima.

[ Voor 10% gewijzigd door KlaverBoer op 21-02-2024 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-09 11:44

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Phusebox schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 05:50:
Lekkere communicatie ook.

Is er nu ergens officieel te vinden dat een jaarabonnement dat (automatisch) verlengd wordt nu omgezet wordt in een maandabonnement?

In dat geval ga ik namelijk opzeggen, die van mij loopt tot 27/02.
Hoe kom je hierbij dan? Vziw is het nu voor nieuwe klanten alleen mogelijk om een maand abbo af te sluiten, mits het toepassen van eerder genoemde truc.

Zou wat zijn, eerst verhogen van €64.99 naar €94.99 en het dan opeens omzetten naar een maand abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:43
Mijn abonnement lijkt ook nog steeds voor 64,99 te worden verlengd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oWKDFmI.png

Als ik op Upgrade klik kan ik "upgraden" naar de maandversie van 12€. Ik ga eens kijken wat er gebeurt op de 28e als ik niks doe. Ik kan me niet heugen mails te hebben gehad over de prijsstijgingen dus een chargeback op m'n creditcard is zo gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Luco op 21-02-2024 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 22:02

-tom-562

Oliesjeik

Luco schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:30:
Mijn abonnement lijkt ook nog steeds voor 64,99 te worden verlengd

[Afbeelding]

Als ik op Upgrade klik kan ik "upgraden" naar de maandversie van 12€. Ik ga eens kijken wat er gebeurt op de 28e als ik niks doe. Ik kan me niet heugen mails te hebben gehad over de prijsstijgingen dus een chargeback op m'n creditcard is zo gedaan.
Zo staat die van mij ook nog steeds (maar dan voor de 27e). Maar ik verwacht dat het gewoon de volle mep word. Ik heb mij er inmiddels bij neergelegd als het 90 euro (o.i.d.) zou worden, dan laat ik het gewoon doorlopen. Gaat het richting dat 'maandabonnement', dan annuleer ik de zooi en wordt het IPTV

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:35
Wij komen regelmatig in Belgie, dus ik zou via Belgie een abo kunnen nemen, maar kan je in NL wel gewoon kijken? Zonder VPN en andere poespas.

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
c-nan schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:30:
Wij komen regelmatig in Belgie, dus ik zou via Belgie een abo kunnen nemen, maar kan je in NL wel gewoon kijken? Zonder VPN en andere poespas.
https://europa.eu/youreur...0kijken%20en%20downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken Wood
  • Laatst online: 16:12
Ik denk dat FOM een bewuste prijstactiek toepast. Eerst doen ze alsof de prijs van 65 naar 95 euro gaat. Iedereen boos, dreigen met opzeggen en hopen dat alsnog de oude prijs wordt afgeschreven, want zo staat het in de account. Vervolgens verhogen ze de prijs naar 144 euro. Iedereen weer boos en nu hoopt iedereen dat ze alsnog voor 95 euro kunnen afsluiten. Dus als bij de bestaande abonnementen 95 euro wordt afgeschreven, zoals aangekondigd in de e-mail, is iedereen blij.

Mijn account loopt 4 maart af dus ik kan nog mooi de eerste race meepakken. Als het niks is kan ik alsnog opzeggen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:46
Ken Wood schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:46:
Ik denk dat FOM een bewuste prijstactiek toepast. Eerst doen ze alsof de prijs van 65 naar 95 euro gaat. Iedereen boos, dreigen met opzeggen en hopen dat alsnog de oude prijs wordt afgeschreven, want zo staat het in de account. Vervolgens verhogen ze de prijs naar 144 euro. Iedereen weer boos en nu hoopt iedereen dat ze alsnog voor 95 euro kunnen afsluiten. Dus als bij de bestaande abonnementen 95 euro wordt afgeschreven, zoals aangekondigd in de e-mail, is iedereen blij.

Mijn account loopt 4 maart af dus ik kan nog mooi de eerste race meepakken. Als het niks is kan ik alsnog opzeggen :+
Dit heeft alles te maken met de deal met Viaplay. Ze willen je die kant op duwen.
Viaplay in leven = extra bieder voor de FOM. En uiteindelijk hogere biedingen.

Nu met de maandabo’s kan het bijna niet anders dan dat F1TV helemaal gaat verdwijnen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzinnige link in dit geval….. voor video is het ook afhankelijk van rechten.
Maar voor F1TV in BE/NL lijkt er met de huidige rechthebbenden nog geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c-nan schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:30:
Je kan alleen een BE abo afsluiten met een BE creditcard of BE Apple/Google account….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:54:
[...]

Je kan alleen een BE abo afsluiten met een BE creditcard of BE Apple/Google account….
Wat maakt een Google account Belgisch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Voor wat het waard is: mijn F1TV PRO Annual is vandaag verlengt voor €64.
Ja in de Apple Appstore subscriptie staat €99, maar ik kreeg afgelopen week toch een e-mail van Apple dat ze gingen verlengen voor €64, en inderdaad die zijn ook via de creditcard afgeschreven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Hxje57jZRd0Ay8ee9JVzQN_-d4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i1kIqbP4HTY6a4oO8OtvofQk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door Beta op 21-02-2024 16:58 ]

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Laatst online: 00:33
Op 27-Feb wordt mijn abonnement verlengd. Ik heb geen enkele email ontvangen over een prijsverhoging en op de site staat ook nog de oude prijs. Zo vlak voor de verlenging mogen ze volgens mij de prijs ook niet meer verhogen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

Mijn abo verloopt pas op 28/03, maar als ik nu naar "My Subscription" kijk, staat er nu al een "Subscription Amount" van € 94,99 ...

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c-nan schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:55:
[...]

Wat maakt een Google account Belgisch?
Gaat natuurlijk om het land van de Play store…. Hoe denk je anders dat ze de tarieven bepalen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2024 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:10:
[...]

Gaat natuurlijk om het land van de Play store…. Hoe denk je anders dat ze de tarieven bepalen.
Je koopt toch gewoon op de website, niet via een mobiele store?

Of is het zo:
- Indien je koopt via de website, dan belgische CC
- Indien je mobiel koopt, dan belgische apple/play store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 07:10
S913 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:04:
Mijn abo verloopt pas op 28/03, maar als ik nu naar "My Subscription" kijk, staat er nu al een "Subscription Amount" van € 94,99 ...
Vaag, de mijne verloopt op 5 april maar daar staat nog 64,99 als amount... Maar kan nog niks verlengen oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

c-nan schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:20:
[...]
Of is het zo:
- Indien je koopt via de website, dan belgische CC
- Indien je mobiel koopt, dan belgische apple/play store?
Precies. De eerste heeft als voordeel dat je deze week wat korting krijgt, de tweede dat je niet persé een BE creditcard nodig hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Nou ik heb een screenshot genomen van het dashboard waar staat dat het abonnement verlengt wordt voor 65 euro, wanneer er een hoger bedrag wordt afgeschreven van mijn CC dan laat ik de boel via MasterCard terugboeken met screenshot als bewijs. Vervolgens bekijk ik de boel via VPN.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/B6BCfmN/Screenshot-2024-02-21-172823.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:52:
[...]

Onzinnige link in dit geval….. voor video is het ook afhankelijk van rechten.
Het is Europese regelgeving, die staan boven de rechten. In dit geval gaat het erom dat je gewoon de content moet kunnen consumeren uit je eigen land in een ander EU-land. De rechten in anderen landen zijn dus niet zo van toepassingen; het gaat om de rechten in het land waar je normaal verblijft en waar je je abo hebt afgesloten.

Dus, in die lijn, als je als Belg in Nederland op vakantie bent, moet je dus gewoon F1TV kunnen kijken met een Belgisch F1TV abonnement. Ze hoeven het uiteraard niet mogelijk te maken dat je als inwoner van Nederland een abonnement in België kunt afsluiten.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 21-02-2024 17:37 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:33
magnifor schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:29:
Nou ik heb een screenshot genomen van het dashboard waar staat dat het abonnement verlengt wordt voor 65 euro, wanneer er een hoger bedrag wordt afgeschreven van mijn CC dan laat ik de boel via MasterCard terugboeken met screenshot als bewijs. Vervolgens bekijk ik de boel via VPN.

[Afbeelding]
Dat zal ze leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:34:
[...]

Het is Europese regelgeving, die staan boven de rechten.
Helaas….. kijk Netflix of Amazon video met jezelfde account in de verschillende EU landen en je krijgt ook gewoon verschillende content te zien.

En zo werkt F1TV ook niet in Spanje bijvoorbeeld, ook niet met Nl accounts. Daarom zijn er VPN’s.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2024 17:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:50
Gelukkig heeft F1TV hier gewoon een support pagina over: https://support.formula1....ing-abroad?language=en_US
Home country is based in the EU

Travelling to another EU country

You will have access to the same content as your home territory
Ergo: als je afsluit in een EU land en kijkt in een EU land heb je toegang tot dezelfde content als in je thuisland. Dus als je in Nederland F1TV Pro afsluit dan kun je ook in Spanje F1TV Pro gebruiken.

Edit:
Zelfs het voorbeeld schetst bijna deze situatie. Abo afgesloten in Nederland en kijken in Italie (heeft geen F1TV Pro). Dan heb je wel toegang tot F1TV Pro.

[ Voor 14% gewijzigd door RobertMe op 21-02-2024 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:21
Inderdaad ik moest als niet Ziggo klant, altijd al €15 per maand aftikken voor het sportpakket.
Dat zou na inflatiecorrectie nu nog meer kosten en dan had je enkel 1 beeld en geen onboards enzo.
Ook enkel het Nederlandse commentaar. Waar gaat het over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Laguna

Connaisseur

FastForwardNL schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:52:
[...]

Nu met de maandabo’s kan het bijna niet anders dan dat F1TV helemaal gaat verdwijnen in NL.
Dat is allerminst zeker en sterk afhankelijk van de partij die later dit jaar de uitzendrechten voor de komende jaren bemachtigd.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:55
RobertMe schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:11:
Gelukkig heeft F1TV hier gewoon een support pagina over: https://support.formula1....ing-abroad?language=en_US

[...]

Ergo: als je afsluit in een EU land en kijkt in een EU land heb je toegang tot dezelfde content als in je thuisland. Dus als je in Nederland F1TV Pro afsluit dan kun je ook in Spanje F1TV Pro gebruiken.

Edit:
Zelfs het voorbeeld schetst bijna deze situatie. Abo afgesloten in Nederland en kijken in Italie (heeft geen F1TV Pro). Dan heb je wel toegang tot F1TV Pro.
Klopt, ik heb afgelopen zomer in Spanje een race gekeken met mijn NL F1TV abonnement. Via een Spaanse glasvezel verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:48:
[...]

Helaas….. kijk Netflix of Amazon video met jezelfde account in de verschillende EU landen en je krijgt ook gewoon verschillende content te zien.

En zo werkt F1TV ook niet in Spanje bijvoorbeeld, ook niet met Nl accounts. Daarom zijn er VPN’s.
Helaas houden ze zich niet aan de wet, idd. Het wil niet zeggen dat wat ze doen juist is :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopie schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:13:
[...]

Klopt, ik heb afgelopen zomer in Spanje een race gekeken met mijn NL F1TV abonnement. Via een Spaanse glasvezel verbinding.
Knap….. bij mij en vrienden werkt het daar alleen met een VPN. En dat kan je ook overal lezen.

Maar ik zal het binnenkort weer eens testen als ik bij vrienden ben die daar ook op de NPO daar niet naar het schaatsen kunnen kijken zonder VPN.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2024 18:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Arjantje72 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:11:
[...]

Inderdaad ik moest als niet Ziggo klant, altijd al €15 per maand aftikken voor het sportpakket.
Dat zou na inflatiecorrectie nu nog meer kosten en dan had je enkel 1 beeld en geen onboards enzo.
Niemand klaagt dat het duurder wordt want laten we wel wel wezen al jaren lang kijken voor zo rond de 50 per jaar kan je niet eeuwig in stand houden. Wat wel ergerlijk is is het feit dat nu achterlijke prijsverhogingen worden doorgevoerd puur om Viaplay te redden. Maak F1TV als losstaand pakket zo onaantrekkelijk mogelijk zodat men Viaplay neemt. Is gewoon niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:23
Arjantje72 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:11:
[...]

Dat is niet waar. Bij ziggo sport totaal zat f1tv pro inbegrepen, dus ook Engels commentaar, alle beelden, via f1tv pro en waren op extra lineair zenders 1 onboard camera, en ander timelaps te zien.

[ Voor 34% gewijzigd door Soppyscroll op 21-02-2024 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Soppyscroll schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:40:
[...]

Dat is niet waar. Bij ziggo sport totaal zat f1tv pro inbegrepen, dus ook Engels commentaar, alle beelden, via f1tv pro en waren op extra lineair zenders 1 onboard camera, en ander timelaps te zien.
Ook dat is niet waar. Dat was alleen het laatste jaar dat Ziggo de rechten had en alleen voor Ziggo + Ziggo Sport Totaal klanten. Als je bv KPN had en Ziggo Sport Totaal deed afnemen had je hier geen recht op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:22:
[...]

Knap….. bij mij en vrienden werkt het daar alleen met een VPN. En dat kan je ook overal lezen.

Maar ik zal het binnenkort weer eens testen als ik bij vrienden ben die daar ook op de NPO daar niet naar het schaatsen kunnen kijken zonder VPN.
Voor gratis content (NPO Start) geldt deze EU-regelgeving niet. Met betaalde content (F1TV of NPO Plus) zou het moeten werken. In de praktijk is dat helaas niet altijd het geval, want streamingdiensten gaan hier nog wel eens mee de mist in. Wel zijn er veel Spanjaarden (F1TV Pro is daar officieel niet beschikbaar) die hun abonnement in Portugal regelen (F1TV Pro is daar wél beschikbaar) en daarna probleemloos in Spanje kunnen kijken. Dus onmogelijk is het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Soppyscroll schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:40:
[...]

Dat is niet waar. Ik keek voordat F1TV uberhaupt bestond Formule 1 via Ziggo Sport Totaal a 15 euro per maand (want ik woonde niet in een Ziggo gebied). Met een waardeloze app ook nog. Regelmatig een maandje teruggekregen wegens problemen tijdens de races :)

[ Voor 9% gewijzigd door noo op 21-02-2024 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
RobertMe schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:11:

[...]

Edit:
Klopt. Wij hebben zo de afgelopen jaren op vakantie in Frankrijk en Denemarken (via wifi) races gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:15

FlipFluitketel

Frontpage Admin
S913 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:04:
Ze weten zelf niet welk bedrag ze moeten rekenen. :P Mijn abo verloopt op 27-02 en er staat in mijn account dat het dan verlengd wordt voor €64,99 maar ik heb begin januari wel een mail gehad dat het €30,- duurder wordt.

Ik zie volgende week wel of er iets afgeschreven wordt en wat het is. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:30

DDX

Zo heb ik ook tijden niet op m'n werk f1tv kunnen kijken als ipv6 aanstond, iets met geoip database die dat ipv6 adres niet op juiste land matchte. (whois had gewoon adres in Amsterdam)
Soort van makkelijk op te lossen door tijdelijk ipv6 uit te zetten maar handig is anders.

En supportcase met vragen welke geoip database ze gebruiken was kansloos....

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
[...]

Afgelopen jaar in Duitsland, België en zuid Frankrijk F1 gekeken via mijn tablet.

Op de wifi van de B&B en op de camping’s, zonder VPN.
Abonnement afgesloten in NL. Totaal geen problemen ondervonden.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkNL
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:44:
[...]

Ze weten zelf niet welk bedrag ze moeten rekenen. :P Mijn abo verloopt op 27-02 en er staat in mijn account dat het dan verlengd wordt voor €64,99 maar ik heb begin januari wel een mail gehad dat het €30,- duurder wordt.

Ik zie volgende week wel of er iets afgeschreven wordt en wat het is. :)
Voor mij staat de volgende betaaldatum ook op 27-2 en het bedrag nog op 64,99.

Zover ik mij kan heugen heb ik geen email ontvangen over een verhoging. :?

Vind de communicatie van F1tv dan wel erg bijzonder, en daarbij ook niet normaal weer kunnen geven wat ik nu ga betalen op 27-2.
Hoe moeilijk kan het zijn een getal van 64,99 aan te passen naar 94,99 (of nog meer)...

Dinsdag a.s. weet ik het 8)7

EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600SA - 2005 | Thuisaccu: 1x HW - 2,7kWh - 800w (Beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Laatst online: 00:33
[...]

Je kunt F1 TV kijken in de landen waar F1 TV wordt aangeboden.
https://www.formula1.com/...roadcast-information.html
Afgelopen jaren ook gewoon in Zwitserland gekeken, terwijl je daar b.v. niet naar de NPO zenders kunt kijken, want Zwitserland is geen EU land.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Ja, NLZiet werkt ook in GB of Singapore. Maar niet in Hong Kong. Er is geen pijl aan te trekken imho. F1 TV Pro werkt in alledrie niet lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
alienfruit schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 21:21:
Ja, NLZiet werkt ook in GB of Singapore. Maar niet in Hong Kong. Er is geen pijl aan te trekken imho. F1 TV Pro werkt in alledrie niet lol
F1TV Pro werkt dus alleen in de landen waar F1TV Pro beschikbaar is. Tenzij je in een EU land F1TV Pro hebt afgesloten, dan kun je in de gehele EU kijken.

En GB, Singapore en Hong Kong zijn natuurlijk ook geen EU landen waardoor de aanbieder zelf kan bepalen hoe en wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Het lijkt erop dat iedereen waarvan het abonnement in februari (of eerder) verloopt nog een jaar voor 65 euro kan kijken en dat iedereen waarvan het abonnement ergens in maart verloopt wel 95 euro mag aftikken. Waarbij nieuwe klanten nu enkel nog voor een maandabonnement kunnen kiezen (los van de workaround die hier is gepost).

Ik vind dat niet sjiek van de FOM. Of je zorgt dat je je zaken tijdig op orde hebt zodat alle bestaande en nieuwe klanten te maken krijgen met de prijsverhoging voor het nieuwe seizoen of je laat alle bestaande klanten nog eenmaal 65 euro betalen en dat enkel de nieuwe klanten te maken krijgen met de prijsverhoging, maar niet het huidige debacle.

Al is dan nog wel de vraag waar leg je de grens. Ik was zelf 2 jaar geleden gestart met een abonnement (een week voor de eerste race), maar de eerste race was toen pas op 20 maart, inmiddels is de eerste race al op 2 maart.

[ Voor 21% gewijzigd door Laguna op 21-02-2024 22:23 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik probeer het een beetje bij te houden, maar ik heb geloof ik nog geen reacties gezien van mensen waarvan hun web-abo (dus niet appstore of gplay) in de afgelopen paar dagen is hernieuwd voor €65, klopt dat?

Ik ben zelf de 28e aan de beurt, en ik heb meerdere gebruikers gezien op deze datum. Een paar op de 27e. Wie toept over? :)

[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 21-02-2024 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@.oisyn goeie vraag, ik dacht nog geen bestaande abonnees te hebben gezien waarbij er 95 euro is afgeschreven voor verlenging.

[ Voor 16% gewijzigd door Laguna op 21-02-2024 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@.oisyn Mijn (web-) abonnement is 26-1-2024 verlengt voor 65 euro, is dat wat je bedoelt met 'de afgelopen dagen'?

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 21-02-2024 22:28 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Room42 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:27:
@.oisyn Mijn (web-) abonnement is 26-1-2024 verlengt voor 65 euro, is dat wat je bedoelt met 'de afgelopen dagen'?
Neen. De ogenschijnlijke cutoff datum lijkt nu ergens te zijn. 26 januari is dus (veel) eerder. Mogelijk zelfs nog van voordat FOM uberhaupt klanten is gaan mailen over de verhoging.

Volgens mij heeft vandaag wel iemand gepost dat hij op twitter had gezien dat bij iemand €95 was afgeschreven en daarmee ook het jaar abo verlengd (dus niet ineens maand abo). Maar of dat over een directe aankoop ging...? (vs via app store)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 09:48
Room42 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:27:
4 weken geleden is nou niet bepaald 'afgelopen dagen' :+
Had jij ook een mail ontvangen, met daarin de aankondiging van de prijsverhoging naar EUR 94,99?

Zelf wacht ik wel even af, wat er gaat gebeuren. Mijn abonnement wordt op 27-02 aanstaande verlengd. Ik ga uit van 94,99, wat ik het maximale vind. Mocht het 64,99 zijn, dan is dat prima en mooi meegenomen. Mocht het 11,99 per maand gaan worden, dan trek ik per direct de stekker er uit.

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 09:48
RobertMe schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:33:
[...]

Neen. De ogenschijnlijke cutoff datum lijkt nu ergens te zijn. 26 januari is dus (veel) eerder. Mogelijk zelfs nog van voordat FOM uberhaupt klanten is gaan mailen over de verhoging.

Volgens mij heeft vandaag wel iemand gepost dat hij op twitter had gezien dat bij iemand €95 was afgeschreven en daarmee ook het jaar abo verlengd (dus niet ineens maand abo). Maar of dat over een directe aankoop ging...? (vs via app store)
De mail is van 22 januari jl. Althans, toen heb ik de mail gekregen.

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Leut schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:34:
[...]

4 weken geleden is nou niet bepaald 'afgelopen dagen' :+
Fair point, fair point :+
Had jij ook een mail ontvangen, met daarin de aankondiging van de prijsverhoging naar EUR 94,99?
[...]
Nee. Hij staat in mijn profiel ook nog steeds op 64,99 euro.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik bedoel idd vooral vanaf het moment dat het jaarabonnement niet meer af te sluiten is. Dus deze week waarschijnlijk? Zo/ma ergens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 07:04
F1TV FAQ verteld duidelijk dat de getoonde prijs niet te vertrouwen is:
I've received an email about a Price Increase. The next renewal amount shown on my account does not match the price increase I have been notified of

The amount you will pay at your next renewal can be found in your email. This renewal amount will be reflected on your account shortly before or at your next renewal.
Bron: https://support.formula1....e-Increase?language=en_US

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovano
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-09 13:23
Laguna schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 21:52:
Het lijkt erop dat iedereen waarvan het abonnement in februari (of eerder) verloopt nog een jaar voor 65 euro kan kijken en dat iedereen waarvan het abonnement ergens in maart verloopt wel 95 euro mag aftikken.
...
Ik heb tot op heden nog geen mail ontvangen van F1TV dat ik meer moet gaan betalen, laat staan dat het een maandelijkse betaling wordt. Mijn verlenging is ook pas eind maart (27-03) dus ik ben heel benieuwd. Hopelijk toch wel een jaar abbonement...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb een antwoord van F1TV
Dear Sylvester,

I have reviewed the issue you have raised to F1. Before I outline the outcome, I would like to summarize the points you have raised:

- That you want to purchase the F1TV Pro annual subscription.

I can confirm that we have investigated the points you raised above and can confirm the following:

- F1TV Pro and Access annual subscriptions are no longer available in your country.
- You can continue to subscribe to F1TV Pro and Access by purchasing a monthly subscription if you wish

Should my understanding of the issue be incorrect in any way, please do let me know.

Thank you,

The F1 team
TL;DR: "Fuck you"

.edit: mijn account laat nog steeds zien "Daarna per jaar €64,99", dus we gaan het zien.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2024 12:00 ]

• RobertMe
.oisyn schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:59:
Ik heb een antwoord van F1TV

[...]

TL;DR: "Fuck you"
Maar heb je nu wel of niet een lopend abo? Want naar mijn idee heb je een lopend abo, dat verlengd wordt? Terwijl het antwoord lijkt te zijn op de vraag "ik heb geen abo, en wil er een afsluiten".

Beantwoord wel de vraag "is het nu daadwerkelijk een technisch probleem?" => Nee, het is gewoon weggehaald (op verzoek van VP?). Want toen ik afgelopen week informeerde was het nog een "technisch probleem" waardoor het jaarlijks abo niet was af te sluiten.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

RobertMe schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 12:01:
[...]

Maar heb je nu wel of niet een lopend abo? Want naar mijn idee heb je een lopend abo, dat verlengd wordt? Terwijl het antwoord lijkt te zijn op de vraag "ik heb geen abo, en wil er een afsluiten".
Ik heb een lopend abo tot 28-2.

Maar ze hebben idd totaal niet mijn klacht geaddresseerd dat ik in januari nog een mailtje heb gehad dat het 95 per jaar zou worden, en dat ik nu dus ineens nog eens 50 euro extra zou moeten betalen.

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 22-02-2024 12:04 ]

• noo
  • Niet online

noo

Dat wordt dan interessant, want ik heb de beruchte email van ze gehad dat mijn jaarabo op 27/2 voor 94,99 Euro verlengd gaat worden...

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Ja precies, maar geen email dat je geen jaarlijkse abonnementen kan afsluiten en dus per maand moet betalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
BobV schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:41:
F1TV FAQ verteld duidelijk dat de getoonde prijs niet te vertrouwen is:

[...]

Bron: https://support.formula1....e-Increase?language=en_US
Het probleem is echter dat een aantal hier waaronder ik zelf nog steeds geen e-mail hebben gehad. Daarmee is juridisch gezien de prijsverhoging ook niet rechtsgeldig. Je moet een redelijke termijn hanteren waarbinnen je de prijsverhoging aankondigt.
Ik ben dus aankomende dinsdag wel benieuwd, met name hoe men reageert op mijn klacht want dat ik zeer waarschijnlijk €95 moet aftikken dat is me wel duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Miki schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 12:21:
[...]

Het probleem is echter dat een aantal hier waaronder ik zelf nog steeds geen e-mail hebben gehad. Daarmee is juridisch gezien de prijsverhoging ook niet rechtsgeldig. Je moet een redelijke termijn hanteren waarbinnen je de prijsverhoging aankondigt.
Ik ben dus aankomende dinsdag wel benieuwd, met name hoe men reageert op mijn klacht want dat ik zeer waarschijnlijk €95 moet aftikken dat is me wel duidelijk.
Ik heb de mail wel gekregen, op annuleren gedrukt in m'n account en toen op "renew" geklikt met 65 zichtbaar. Chat medewerker bevestigde dat ik dan 65 zal betalen terwijl ik natuurlijk ook weet dat ze gewoon 95 gaan afschrijven. Ga ik natuurlijk over klagen maar verwacht dat het een 'take it or leave it" situatie zal worden waar ik mag kiezen tussen nu 95 betalen en een jaar kijken of moeilijk doen, storneren en vastzitten aan een maand abo :{

edit: mijn verlenging staat op 27 feb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Oh je hebt zelfs het mailtje voor de verhoging naar €95 nog niet ontvangen? Ik heb zelf alleen geen mail ontvangen dat de jaarabonnement opgeheven worden.

• Winkiller
  • Laatst online: 21:48

Winkiller

De Mopperpot

22 dagen terug;
Bedankt voor het verlengen van het abonnement op F1 TV Pro. De betaling van € 64,99 is ontvangen en uw abonnement is verlengd tot vrijdag 31 januari 2025.

• FietsFanaat33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 21:42
Winkiller schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 12:29:
22 dagen terug;
Bedankt voor het verlengen van het abonnement op F1 TV Pro. De betaling van € 64,99 is ontvangen en uw abonnement is verlengd tot vrijdag 31 januari 2025.
Ging het verlengen automatisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Hier op 11 februari de mail mbt de verhoging ontvangen, net een maand voordat mijn abonnement afloopt. Dat de ene nu €65 voor een jaar betaalt, de ander €95 voor een jaar betaalt en weer een ander €11,90 p/m moet betalen is natuurlijk enorm slecht geregeld door de FOM, die blijkbaar nog gesprekken met Viaplay had lopen wat hier de aanleiding voor is geweest.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:15
Kwam ik net tegen op Reddit:

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/for-my-fellow-dutch-wo-man-renew-while-you-can-v0-fdiwbr1pi4kc1.png?auto=webp&s=3ef49e31d0863808f6d5a32df530b35e1de74ceb

[ Voor 8% gewijzigd door Katseviool op 22-02-2024 13:44 ]

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 12:24
Voor de mensen die toch een jaar abonnement willen en een iOS device hebben; ik heb zojuist in de Appstore voor €95 een jaar abonnement afgesloten betaald met Apple Pay.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

• noo
  • Niet online

noo

<verkeerde topic>

[ Voor 95% gewijzigd door noo op 22-02-2024 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21:48

Winkiller

De Mopperpot

:Y cc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Net gespot op de FP: Hans1990 in 'F1-zender Viaplay schrijft opnieuw rode cijfers en zegt maatregelen te nemen'

@Hans1990, kun je bevestigen of dit abonnement via de website was afgesloten? En dat is vandaag dus automatisch verlengd voor €65?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb het abonnement lopen via de Google Play Store incl betaling:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmmWVTfnM6EJGn8hXK3HOxT_eFI=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/GxoLuPEh0UtK2UmPDtalLubH.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:33
Ik kan er niets aan doen hoor, maar verlengen in maart voor de oude prijs, wat een ongelofelijke bende is het bij die F1TV 8)7

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Het lijkt erop dat je dit jaar dus beter af bent als je voorheen hebt betaald via Google Play Store of de App Store. Ik snap niet helemaal hoe dat kan, maar uiteraard prettig voor wie daar gebruik van kan maken. Je zou toch denken dat Google/Apple dan het verschil bij moeten gaan leggen?
De administratie bij F1TV is volgens mij een groot zooitje.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:06
Seroczynski schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 14:56:
Het lijkt erop dat je dit jaar dus beter af bent als je voorheen hebt betaald via Google Play Store of de App Store. Ik snap niet helemaal hoe dat kan, maar uiteraard prettig voor wie daar gebruik van kan maken. Je zou toch denken dat Google/Apple dan het verschil bij moeten gaan leggen?
De administratie bij F1TV is volgens mij een groot zooitje.
Mijn account wordt 28 februari vernieuwd als het goed is, maar staat vooralsnog ook nog steeds op 64,99 voor het volgende jaar hoor. Gewoon via formula1.com.

Het is nog niet zo ver dus ik hou nog een slag om de arm..

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
lolgast schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 14:58:
[...]

Mijn account wordt 28 februari vernieuwd als het goed is, maar staat vooralsnog ook nog steeds op 64,99 voor het volgende jaar hoor. Gewoon via formula1.com.

Het is nog niet zo ver dus ik hou nog een slag om de arm..
Dat heb ik ook, maar heb ook een e-mail ontvangen met een bedrag van 95 euro. Dat is wat ik verwacht dat afgeschreven gaat worden. Maar de manier waarop ze communiceren is echt van een niveau.. |:(

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18
De prijsverhoging is natuurlijk belachelijk, maar dat het jaarabonnement verdwijnt is niet zo boeiend. Ik kijk alleen de live races, in de winter kijk ik geen oude races bijvoorbeeld. Je zou het dan als volgt kunnen doen:

Maand 1:
Bahrein GP Bahrein 02 mrt
Saudi-Arabië GP Saoedi-Arabië 09 mrt
Australië GP Australië 24 mrt

Maand 2:
Japan GP Japan 07 apr
China GP China 21 apr
Verenigde Staten GP Miami 05 mei

Maand 3:
Italië GP Emilia-Romagna 19 mei
Monaco GP Monaco 26 mei
Canada GP Canada 09 jun

Maand 4:
Spanje GP Spanje 23 jun
Oostenrijk GP Oostenrijk 30 jun
Engeland GP Groot-Brittannië 07 jul
Hongarije GP Hongarije 21 jul

Maand 5:
België GP België 28 jul
Nederland GP Nederland 25 aug

Maand 6:
Italië GP Italië 01 sep
Azerbeidzjan GP Azerbeidzjan 15 sep
Singapore GP Singapore 22 sep

Maand 7:
Verenigde Staten GP Verenigde Staten 20 okt
Mexico GP Mexico 27 okt
Brazilië GP São Paulo 03 nov

Maand 8:
GP Las Vegas 24 nov
GP Qatar 01 dec
GP Abu Dhabi 08 dec

Dan betaal je dus 8 x 11,90 = 95,20

Als je een maand abonnement afsluit en je annuleert hem daarna direct, dan wordt het automatisch stop gezet aan het eind van die periode. Hoef je hem dus voor een race alleen maar weer even te activeren.

• Samsuck
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2024
Op 14-2 heb ik een mail gekregen dat ik die 94,99 euro moet gaan betalen. Ik zie in mijn account dat ik op diezelfde dag een "removal" order heb staan voor het pro annual abonnement...
En ik zie dat ik voor mijn volgende termijn, wat ingaat op 17-3, die 94,99 euro moet gaan betalen.

Zojuist via de chat gesproken waar ik ook niet wijzer van wordt.. het bedrag wat in mijn account staat wordt automatisch afgeschreven is de hele korte samenvatting.. hoe het zit met andere gebruikers en prijzen kon hij geen uitspraak over doen.... en die removal.... geen antwoord op... :? ik kon er van verzekerd zijn dat ik voor die 94,99 gewoon weer een jaar F1 kan kijken.... ik denk dat we het met zijn allen maar gewoon af moeten wachten want duidelijkheid kunnen of willen ze toch niet geven. |:(
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.

Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

F1 TV Pro FAQ