[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 96% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 12:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-07 11:53
Seroczynski schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:44:
[...]

Wilde best € 95 per maand gaan betalen maar dit wordt mij te gortig.
Ja dat snap ik dan zit je voor een heel seizoen toch op ongeveer 900 euro. :+

Enige manier waarop je iets kan doen en als signaal is gewoon en masse abonnementen opzeggen op viaplay alswel F1TV. Stop met het kijken van de sport, en de inkomsten van de zendgemachtigden droogt op. Inkomsten van de FOM droogt op. En misschien dat er dan wel weer (betaalbare) kijjkmogelijkheden ontstaan

[ Voor 6% gewijzigd door Turralyon op 20-02-2024 10:52 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik stoor mij voornamelijk aan de incompetentie van de F1TV dienst. Verschillende mensen die via support verschillende antwoorden krijgen. Verschillende bedragen en looptijden die vermeld staan op hun eigen diensten.

Bij mij staat dat er verlengd wordt voor 65 euro, maar ik heb ook een e-mail ontvangen waarin staat dat ik 95 euro ga betalen. Er staat dat ik per jaar kan betalen, maar de website meld dat enkel maandelijkse abonnement mogelijk zijn. En over het algemeen wordt hier niet of nauwelijks over gecommuniceerd.

Wat een amateuristische bende zeg..

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:15
Met dank aan de commentsectie op de frontpage :) heb ik zojuist nog voor 94,95/jr een F1TV abo kunnen afsluiten. Dit werkt iig op iOS, google kan ik niet bevestigen.

Ik heb eerst het F1TV Access maandabonnement afgesloten via de F1TV iOS app. Deze betalen met apple pay. Vervolgens ga je uit de app en naar je iCloud Subscriptions onder instellingen. Daar klik je op "see all plans" onder deze subscription en dan kan je hem (nog) omzetten naar het jaarabo voor 94,95. Daarna moet je in de app onder je profiel nog ff op "restore purchase" klikken en dan staat ie er als F1TV Pro jaarabo in!

Nog steeds duur natuurlijk, maar deze prijs was al aangekondigd en kan ik mee leven. Dit 100x liever dan ook maar 1 eurocent aan viaplee overmaken, die mogen zsm failliet.

[ Voor 8% gewijzigd door RonJ op 20-02-2024 11:56 ]

All-electric.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
RonJ schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:29:
Met dank aan de commentsectie op de frontpage :) heb ik zojuist nog voor 94,95/jr een F1TV abo kunnen afsluiten. Dit werkt iig op iOS, google kan ik niet bevestigen.

Ik heb eerst het F1TV Access maandabonnement afgesloten via de F1TV iOS app. Deze betalen met apple pay. Vervolgens ga je uit de app en naar je iCloud Subscriptions onder instellingen. Daar klik je op "see all plans" onder deze subscription en dan kan je hem (nog) omzetten naar het jaarabo voor 94,95. Daarna moet je in de app onder je profiel nog ff op "restore purchase" klikken en dan staat ie er als F1TV Pro jaarabo in!

Nog steeds duur natuurlijk, maar deze prijs was al aangekondigd en kan ik mee leven. Dit 100x liever dan ook maar 1 euro aan viaplay overmaken, die mogen zsm failliet.
Mooie vondst!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-07 10:29

Nog steeds duur natuurlijk, maar deze prijs was al aangekondigd en kan ik mee leven. Dit 100x liever dan ook maar 1 euro aan viaplay overmaken, die mogen zsm failliet.
Muha, gelukt. Idd mooie vondst, thanks (ook al is het 30 euro duurder dan vorige jaar). Ik betaal GEEN CENT aan Viaplay.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-07 18:43

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Bij mij staat in mijn iCloud account dat er morgen verlengd wordt voor €64,99. Wanneer ik bij beschikbare abonnementen kijk staat daar ook nog het jaarabonnement maar dan voor €95,- Ben benieuwd wat er morgen afgeschreven gaat worden…..

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Skarloc schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:41:
[...]

Bij mij staat in mijn iCloud account dat er morgen verlengd wordt voor €64,99. Wanneer ik bij beschikbare abonnementen kijk staat daar ook nog het jaarabonnement maar dan voor €95,- Ben benieuwd wat er morgen afgeschreven gaat worden…..
ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:10
Is er een actueel overzicht van de prijzen per land/regio?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tjidory
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-07 03:48
Skarloc schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:41:
[...]

Toevallig vandaag definitief op mijn creditcardafschrift. Bij mij is er 65 euro afgeschreven voor het komende jaar. Denk/Hoop?? Ik heb nog geluk het komende jaar... Volgend jaar zien we dan wel weer. :|

*Edit verkeerde post gequote

[ Voor 33% gewijzigd door Tjidory op 20-02-2024 12:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:12
Ik zit even de kalender erbij te pakken... Als je een maandabonnement bij F1TV Pro neemt dan kan je de eerste race (Bahrain) kijken op RTL+. Vanaf 8 maart zal je een abo moeten hebben om te beginnen bij Jeddah.

Dan zeg je op zodat je abonnement op 8 juli afloopt. Dat zijn dus 4 maanden een abonnement. De volgende races kan je allemaal op RTL+ kijken (zie topicstart waar te kijken)

21-9 stap je weer in voor Singapore en laat je het abo doorlopen tot 22 december. Dat zijn weer 3 maanden.

In totaal ben je dan voor 7 maanden klaar. 6 kan ook, Las Vegas is namelijk ook te zien op RTL+. Dan mis je alleen de laatste 2 races.

[ Voor 7% gewijzigd door asing op 20-02-2024 12:32 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb zojuist in mijn Android app store de prijsverhoging van 65,- naar 95,- bevestigd, maar dit gaat pas op 17 maart in, dus dan wordt het bedrag afgeschreven. Deze grote prijsverhoging wil ik nog wel slikken. Maar 12,- per maand wordt echt te gortig.

Misschien dat de 12,- per maand alleen voor nieuwe abbonnees is? Wel onduidelijk allemaal zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 12:41
Hier staat dat de 15% korting voor een jaar niet geld in Nederland en andere landen. https://www.formula1.com/en/toolbar/tc-2024-intro-offer.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:12
abalone schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:39:
Misschien dat de 12,- per maand alleen voor nieuwe abbonnees is? Wel onduidelijk allemaal zo.
Ik heb mijn abo opgezegd, dat loopt af op 24-2.

Ik heb nu (nog) 2 opties. De eerste is verlengen voor 95 euro. De andere heet upgrade in het menu. Dan kan je alleen een maandabonnement kiezen.

Ik kan overigens nergens vinden of dat maandelijks opzegbaar is.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:26
asing schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:48:
[...]
Ik kan overigens nergens vinden of dat maandelijks opzegbaar is.
Het jaarabonnement duurt een jaar, het maandabonnement een maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Net geprobeerd en het werkt
This still works (as of 20-02-2024 09:00) for new subscribers. In iOS, subscribe to the monthly TV Access (€3,99) through the F1TV app. Go to the Subscriptions settings in iOS. Click on the F1TV subscription and “See All Plans”. Select the annual plan. You may need to logout and login to the F1TV app for the change to show up.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uENwvG7cR_MVsl_1I3wcSd8Pv8U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z68lNOsE5rmhu5Yg6kwR37Hv.jpg?f=fotoalbum_large

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekkertje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 11:32
Maar dan ben je dus 1 maand + 1 jaar kwijt (dus 1 extra maand)? Je kunt het jaarabo pas nemen nadat het eerste maandabo is afgelopen, toch? Dat had ik namelijk, ik kon op dezelfde dag niet meer wijzigen van 1 maand naar 1 jaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Dekkertje op 20-02-2024 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonJ
Dekkertje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:15:
[...]

Maar dan ben je dus 1 maand + 1 jaar kwijt (dus 1 extra maand)? Je kunt het jaarabo pas nemen nadat het eerste maandabo is afgelopen, toch? Dat had ik namelijk, ik kon op dezelfde dag niet meer wijzigen van 1 maand naar 1 jaar.
1 Maand voor Access (3,99). Geen idee of die nog apart afgeschreven wordt na het direct erna upgraden van de subscription bij Apple, anders is dat wat het is. Liever naar de FOM (hoewel die hier natuurlijk net zo fout bezig zijn) dan naar Viaplay.

[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 20:29 . Reden: Naamverbastering eruit gehaald ]

All-electric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

[...]

Maar dan ben je dus 1 maand + 1 jaar kwijt (dus 1 extra maand)? Je kunt het jaarabo pas nemen nadat het eerste maandabo is afgelopen, toch? Dat had ik namelijk.
Niet dat ik kan zien. Ik zo lang als het er is een F1TV Pro abonnement gehad, afgelopen december zou dat verlengd worden maar de CC was verlopen en de aankoop heb ik laten verlopen. Dit met het idee dat er in februari toch wel weer de 25% aanbieding zou komen. Dat dit zou gebeuren had ik niet zien aankomen, anders had ik wel voor 65 Euro laten verlengen in december.

Maar omdat ik de aankoop had laten verlopen had ik dus niets meer actief en werd ik als 'new subscriber' gezien en kon ik het bovenstaande verhaal via de in-app aankoop regelen. Voorheen deed ik dat via de website. Aan mijn Apple ID zit een CC gekoppeld, dus ik kon het gelijk regelen. 21/02/2025 is de volgende 'billing date', dus geen extra maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-07 20:46
[...]

Waarschijnlijk wel, heb het vanochtend op deze manier ingesteld en mijn jaarabonnement gaat inderdaad op 20 maart 2024 in, na afloop van dit eerste maandabonnement.

Achteraf.... had ik gewoon de verlenging voor 64,99 automatisch moeten laten doorlopen, maar zoals zo velen dacht ik dat er wel weer een kortingsactie zou komen. Verdorie twee dagen daarna de prijsstijging naar 95 euro en nog steeds in de verwachting dat er een kortingsactie zou komen, tot gisteren zeg maar |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Misschien is mijn verschil dat ik een F1TV Access maandelijks heb omgezet naar een Pro jaarlijks. Pro heb je dan gelijk en gaat dus ook al nu in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
eigenlijk wou ik wachten tot 10 maart om te kijken wat er afgeschreven gaat worden zonder de prijsverhoging te bevestigen. (f1protv huppelepup)

maar door groepsdruk en de angst voor een maandabbo net de verhoging geaccepteerd.
vanaf 10maart een jaarabbo voor 94.99 euro

24 race's x 6 uur ( fp1 fp2 fp3 Q en race)
144 uur totaal.
144x60min= 8640 min
144x60minx60sec=518400 sec
95 euro/144uur=0.659722 euro per uur...
95 euro/8640min=0.0109953 euro per min
95 euro/518400 sec=0.0001832561 euro per seconde

ik heb geen enkele moeite met deze kosten en rekensom

[ Voor 16% gewijzigd door jack zomer op 20-02-2024 14:23 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:43

Spotmatic

Ken sent me

Zo'n berekening slaat natuurlijk nergens op. Dan kun je het net zo goed per seconde uitrekenen. Zelfs het duurste lijkt immers goedkoop als je naar dergelijke tijdseenheden gaat omrekenen.

"Uw hypotheek kost u netto slechts € 0,70 per uur".

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Spotmatic schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:52:
Dan kun je het net zo goed per seconde uitrekenen.
goed idee. meteen gedaan. geen moeite

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:06
Blijf het bijzonder vinden dat er allerlei argumenten bijgehaald worden dat het allemaal wel meevalt, ik kan niet in een ander zijn portemonnee kijken...daarbij is het nu dus per definitie een sport geworden voor mensen met een inkomen boven het minimum.

Gelukkig zijn onze Belgische tweakers beter af.

Uiteindelijk is de hele manier waarop het nu gaat ronduit crimineel gedrag van F1TV en Viaplay, ze zullen over een paar jaar wel op de vingers getikt worden wegens prijsafspraken, met een beetje geluk een miljoenenboete.

Als er bij mij niet verlengd wordt voor het bedrag wat nu in de app staat 64,99, storneer ik het geld en ga ik ook crimineel gedrag vertonen, tenzij de EU als een economische zone wordt gezien........

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
MarcelGo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:03:
Blijf het bijzonder vinden dat er allerlei argumenten bijgehaald worden dat het allemaal wel meevalt, ik kan niet in een ander zijn portemonnee kijken...daarbij is het nu dus per definitie een sport geworden voor mensen met een inkomen boven het minimum.
2.50 per maand verschil. Je maakt er zo wel een heel dramatisch verhaal van.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

in het kader van wat het waard is en het kijken in iemands portomonee zijn 2 losse dingen.

in de basis kan ik het prima dragen om 143,- per jaar te betalen voor een dienst.

Feit blijft voor mij wel dat ik 65,- betaalde. Of te wel 5,3 per maand voor een jaar
Dat wordt 95,-. Of te wel 7,91 per maand voor een jaar.
En straks dus 143,- of te werl 11,91 per maand.

En dat binnen 2 jaar.

e.e.a. gaan omrekeningen door maandje te stoppen, race ergens anders kijken etc. tel ik niet mee.
Om een jaar van F1 tv gebruik te kunnen maken gaat de prijs gewoon enorm omhoog.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:06
toolkist schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:41:
[...]

Ik doe regelmatig iets bij de voedselbank en 2.5 euro is echt geld voor die mensen hoor.

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 17:28
MarcelGo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:03:
Gevalletje FOMO, werkt vaak goed in dit soort situaties. En dat weten partijen als FOM en Viaplay ook. Laten we hopen dat de gemiddelde kijker het niet meer slikt, anders komt er volgend jaar weer 15% bij.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:20

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

toolkist schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:41:
[...]

Ik ga van €51 naar waarschijnlijk €142,80. Ik weet niet hoe jij rekent, maar dat is €7,65 per maand verschil en bijna 3x zoveel als dat ik eerst betaalde.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-07 12:44

Laguna

Connaisseur

Vanwaar hebben bepaalde mensen de behoefte om de prijsverhogingen te relativeren? Als alles duurder wordt en je salaris blijft hetzelfde hou je simpelweg minder geld over voor andere zaken. Indien er een legitieme reden is om de prijzen te verhogen prima, maar aandeelhouders spekken valt daar mijns inziens niet onder.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Laatst online: 09:27
Laguna schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:52:
Vanwaar hebben bepaalde mensen de behoefte om de prijsverhogingen te relativeren? Als alles duurder wordt en je salaris blijft hetzelfde hou je simpelweg minder geld over voor andere zaken. Indien er een legitieme reden is om de prijzen te verhogen prima, maar aandeelhouders spekken valt daar mijns inziens niet onder.
Ik kan je wel mijn reden geven. Ik kijk al een aantal jaar veel goedkoper dan toen het nog bij Ziggo zat. Bij Ziggo was dat namelijk 14.99 per maand.

Daarna heb ik Viaplay en F1TV samen genomen, als de ene faalde had ik nog een backup. Dat was ongeveer dezelfde prijs als Ziggo.
Al snel kwam ik erachter dat Viaplay's streams vaak faalde en hun bitrate en frames ruk waren (kon ik mooi vergelijken met beide abonnementen) en heb vorig seizoen alleen een abonnement bij F1TV afgesloten voor 51.99.
Die 51.99 was eigenlijk alleen bedoeld voor nieuwe klanten maar iedereen kon daar met een ander email adres ook ge(mis)bruik van maken.

F1TV was te goedkoop en de prijs die ze nu hanteren is gewoon de normale prijs. Sterker nog, 11.90 is nog steeds goedkoper dan 14.99.
Dus jij als harde werker met hetzelfde salaris van 3 jaar geleden (hoe dan) houdt nog steeds meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:59
Nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door Lieuwe15 op 20-02-2024 18:08 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 16:10

twi

7 maart 2025 staat er

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

wes- schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:12:
[...]

F1TV was te goedkoop en de prijs die ze nu hanteren is gewoon de normale prijs. Sterker nog, 11.90 is nog steeds goedkoper dan 14.99.
Dus jij als harde werker met hetzelfde salaris van 3 jaar geleden (hoe dan) houdt nog steeds meer over.
Waar baseer je op dat F1TV te goedkoop was? Je vergelijkt immers appels met peren (enkel F1 abo vs betaalzenders met tal van sporten).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RonJ
wes- schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:12:
[...]
offtopic:
Want F1TV is het enige dat in prijs gestegen is? Ik weet natuurlijk niet wat jij aan inflatiecorrecties op je salaris krijgt, maar bij de meeste mensen is dat lang niet genoeg om alle prijsstijgingen op te vangen hoor. Die zijn er alleen maar op achteruit gegaan de laatste jaren.

All-electric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:30
Ik ben benieuwd hoe het gaat als in augustus mijn account moet worden verlengt.
Wordt het gewoon een jaar of denken ze over te schakelen op maandelijks.

Hoewel het enerzijds flink is zou ik met de prijsverhoging naar 95 euro/jaar nog niet eens zoveel moeite hebben. Dat is nog geen 4 euro per raceweekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Laguna schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:20:
[...]

Waar baseer je op dat dit te goedkoop was? Je vergelijkt immers appels met peren (enkel F1 abo vs betaalzenders met tal van sporten).
Ik baseer dat op alleen F1 kijken, Ziggo had hier maar 1 pakket voor, dat je daardoor ook toegang hebt voor andere sporten is voor mij niet relevant. De enige manier om toen F1 te kijken was om 14.99 per maand te betalen. (of Ziggo klant te zijn)
RonJ schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:23:
[...]

offtopic:
Want F1TV is het enige dat in prijs gestegen is? Ik weet natuurlijk niet wat jij aan inflatiecorrecties op je salaris krijgt, maar bij de meeste mensen is dat lang niet genoeg om alle prijsstijgingen op te vangen hoor. Die zijn er alleen maar op achteruit gegaan de laatste jaren.
Klopt ik kan niet in andermans financiën kijken, maar 14.99 is nog steeds duurder dan 11.90 dus het is nog steeds goedkoper dan wat ik 3 jaar geleden moest ophoesten.

[ Voor 39% gewijzigd door wes- op 20-02-2024 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:52:
[...]

Ik ga van €51 naar waarschijnlijk €142,80. Ik weet niet hoe jij rekent, maar dat is €7,65 per maand verschil en bijna 3x zoveel als dat ik eerst betaalde.
van 65 naar 95?
MarcelGo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:20:
[...]

Ik doe regelmatig iets bij de voedselbank en 2.5 euro is echt geld voor die mensen hoor.
Iemand die van een minimum inkomen en voedselbank rond moet komen geeft zeer waarschijnlijk al geen 65 uit aan een sport die je ook gratis als samenvatting kunt zien. Zo wel dan heeft die persoon hele vreemde prioriteiten.
Dat bedoel ik met dat je het overdramatiseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

.oisyn schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:52:
[...]

De 51 euro was een tijdelijke actie. En dat is ook zo gecommuniceerd. Dus dat is ook niet helemaal eerlijk vergelijken.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

wes- schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:27:
[...]

Ik baseer dat op alleen F1 kijken, Ziggo had hier maar 1 pakket voor, dat je daardoor ook toegang hebt voor andere sporten is voor mij niet relevant. De enige manier om toen F1 te kijken was om 14.99 per maand te betalen. (of Ziggo klant te zijn)
Dat het voor jou niet relevant is, is voor de vergelijking niet relevant. Het blijven gewoon verschillende producten met daardoor verschillende prijzen. Tevens heb ik nog geen argument gehoord waarom F1TV te goedkoop zou zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-07 03:30

alienfruit

the alien you never expected

Ja, het is tot nu goedkoper dan Sky Sports of StarHub. Maar het stoppen van het jaarabonnement met een nieuwe prijs van €143 als gevolg is wel wat veel. Ze willen vast dat we één keer door de zere appel bijten ofzo. F1 is leuk om te kijken maar bijna €150 heb er ik nou ook weer niet voor over en het is al zo'n gedoe om te kijken buiten de EU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Nu online
Laguna schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:52:
Je plaat heeft nu wel een enorme kras en je hebt je punt nu wel een keer of 20 gemaakt

Je kunt ook gewoon stoppen met afgeven op redenatie van anderen. Ik kijk niet op een paar tientjes meer of minder en mijn overweging is dat het mij waard is. Wie ben jij dan als anonieme internetgebruiker om mij de les te leren over financiën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Xeo

We kunnen natuurlijk ook stoppen met elkaar de les te lezen en deze discussie beëindigen.

Lets agree to disagree....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Laguna schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:43:
[...]

Dat het voor jou niet relevant is, is voor de vergelijking niet relevant. Het blijven gewoon verschillende producten met daardoor verschillende prijzen. Tevens heb ik nog geen argument gehoord waarom F1TV te goedkoop zou zijn geweest.
Je bent nu aan het discusseren om te discusseren maar het feit is dat de goedkoopste manier om nu F1 te kijken je 11.90 kost en 3 jaar geleden was dat 14.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zoals het er nu voor staat is een jaar abo van 95 niet meer af te sluiten, alleen nog 11,90 per maand.
Mog schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:38:
[...]

De 51 euro was een tijdelijke actie. En dat is ook zo gecommuniceerd. Dus dat is ook niet helemaal eerlijk vergelijken.
Het was het jaar ervoor ook een tijdelijke actie. Het is natuurlijk een aanname, maar ik zag geen reden om het niet voor de derde keer te kunnen herhalen.

De Belgen hebben nu ook gewoon weer een actie.

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 20-02-2024 18:33 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

wes- schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:28:
[...]

Je bent nu aan het discusseren om te discusseren maar het feit is dat de goedkoopste manier om nu F1 te kijken je 11.90 kost en 3 jaar geleden was dat 14.99.
F1TV bestond 3 jaar geleden toch ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
.oisyn schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:35:
[...]

F1TV bestond 3 jaar geleden toch ook al?
Volgens mij wel maar was het toen redelijk drama met betrouwbaarheid van de stream tov een televisiekanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:07
wes- schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:39:
[...]

Volgens mij wel maar was het toen redelijk drama met betrouwbaarheid van de stream tov een televisiekanaal.
Even verder terugspoelen. F1TV is al van 2017 of 2018. Sinds sowieso 2020 geen problemen meer gehad (ok, 1 race vorig seizoen).

Edit:
En als je slechte kwaliteit niet meetelt, dan telt ViaPlay dus ook niet? Dus is F1TV momenteel de enige optie?

[ Voor 14% gewijzigd door RobertMe op 20-02-2024 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:30
.oisyn schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:30:
[...]

Zoals het er nu voor staat is een jaar abo van 95 niet meer af te sluiten, alleen nog 11,90 per maand.
Sterker nog, je jaarabo wordt automatisch omgezet naar een maandabo.

Bron
Goed om te vermelden: zodra een huidig jaarabonnement van F1 TV Pro afloopt, wordt het vanaf nu automatisch een maandelijks opzegbaar abonnement tegen het nieuwe tarief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Frappuccino schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:41:
[...]

Bron

[...]
Wait what....
Dus ik ga van iets meer dan 5 tientjes per jaar naar bijna het 3-voudige? 8)7 8)7 IPTV here I come...

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik heb "geluk" gehad en nog verlengt voor €65,- echter als ik nu bij mijn Google play F1TV abonnement kijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zSPltTb9e9Q-dREtw1NPVFFs3GU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uQxjTup31hGUrmW7qsrIEjBJ.png?f=user_large

Schijnbaar kan ik nu gewoon nog verlengen voor €95,- ..

Yep, net akkoord gegaan en nu wordt er €95,- afgeschreven op 25 januari 2025.

Ik had het via de Play store afgesloten, allicht een optie voor anderen?

NVM, andere telefoon gepakt en je kan alleen maand abbo afsluiten als nieuw account.

[ Voor 8% gewijzigd door Humma Kavula op 20-02-2024 19:33 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
[...]

Bron

[...]
Op basis hiervan heb ik dus nu 1 jaar viaplay aangeschaft en F1tv pro opgezegd. Viaplay is op jaarbasis nu 11 euro duurder, dus dat is voor mij geen dealbraker.
Jammer dat het zo moet gaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00

rammes

koekebakker 1e klas

Via Apple /iOS kun je nog een jaar abbo afsluiten. Zojuist nog voor iemand gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uEyhjbJqCW_XZRPap_wvQSXKdMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cpPdaozxJjUEWx5YkcPwiSXb.png?f=fotoalbum_large

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-07 16:28
[...]

Bron

[...]
Hoe betrouwbaar is deze info? Ik heb eind januari de e-mail gekregen van F1 dat de prijs voor mij omhoog gaat naar 94.99 voor een jaarabonnement. Het zou wel heel erg raar zijn als ze daar nu ook al weer van terug moeten komen. Ik wacht het wel af, mijn abonnement loopt op 1 maart af dus we gaan het zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:21
Hier verloopt die op 28 februari, heb wel een mail gekregen dat die naar 95 euro gaat per jaar. Maar bij mij subscription details staat dat de 28e 65 euro wordt afgeschreven. Eigenlijk is het best onbeschoft dat ze zomaar ons een maand abonnement door de neus boren.

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:21
[...]

Bron

[...]
Dan wordt dit mijn laatste jaar dat ik nog F1 kijk buiten samenvattingen en races op open kanalen. Het geld verdienen begint er veel te dik op te liggen. Jaarabo verdwijnt op de dag dat VP een prijsverhoging aankondigt om de rechten binnen te kunnen halen. Blijkbaar moet VP de nieuwe rechten ook binnenhalen omdat dat zo lekker makkelijk is voor FOM zodat de rechten in Scandinavië ook meteen verkocht zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-06 19:30
Het lijkt mij dat bij een bestaand abonnement in overeenstemming met lid 8.1a en 7.2 van de voorwaarden van F1 TV het abonnement automatisch wordt verlengd. We gaan het zien.

7. UW RECHTEN OM UW
ABONNEMENT OP DE DIENST TE
BEËINDIGEN
7.1 Tenzij u uw abonnement annuleert in overeenstemming met onderstaande clausule
8.1, gebeurt het volgende in geval van:
(a) een jaarabonnement: uw abonnement wordt één jaar na uw aankoop automatisch verlengd, en de betaalmethode die u hebt gebruikt op het moment van uw eerste aankoop van de Diensten zal dienovereenkomstig in rekening worden gebracht op het moment dat het abonnement verlengd moet worden; of
(b) een maandabonnement: uw abonnement wordt elke maand automatisch verlengd, en de betaalmethode die u hebt gebruikt op het moment van uw eerste aankoop van de Diensten zal dienovereenkomstig elke maand in rekening worden gebracht op de overeenkomstige datum van uw eerste aankoop.
7.2 Wanneer u een jaarabonnement hebt aangeschaft, zullen wij u uiterlijk 30 dagen voorafgaand aan de verlenging van uw abonnement een e-mail sturen om u eraan te herinneren dat uw abonnement automatisch wordt verlengd.
7.3 U kunt uw jaar- of maandabonnement opzeggen door ons een redelijke kennisgeving te sturen voordat uw maand- of jaarabonnement wordt verlengd.
Wanneer u uw abonnement opzegt, blijft u toegang hebben tot de betreffende Diensten tot aan het einde van de maand of het jaar (voor zover van toepassing) waarvoor u hebt betaald. U krijgt geen restitutie voor een dergelijke annulering, tenzij u annuleert op grond van onderstaande clausule 8.2.
7.4 U hebt tot 14 dagen na de aankoopdatum het recht om uw aankoop van een Dienst te annuleren en een volledige terugbetaling te ontvangen zonder dat u een reden hoeft op te geven, behalve wanneer u: (a) een Dienst hebt geactiveerd en ermee hebt ingestemd dat u op dat moment afstand deed van uw recht op annulering; of (b) een Dienst hebt gekocht en ermee hebt ingestemd dat u op dat moment afstand deed van uw recht op annulering.

(Heb de voorwaarden gekopieerd van het Viva-forum.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpio_King
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:01
rammes schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:14:
Via Apple /iOS kun je nog een jaar abbo afsluiten. Zojuist nog voor iemand gedaan.

[Afbeelding]
Top, bedankt voor het delen. Zojuist ook voor een jaar F1 TV Pro afgesloten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Afwezig
  • Laatst online: 06-05 20:36
Ergens denk ik; ik kijk elke keer met plezier, 95 euro per jaar, dus nog geen 5 euro per race, waar doe ik zo moeilijk over?

Maar ik ben er over uit. Ik ga het niet doen. Sowieso vind ik viaplay zo extreem kut dat ik daar al in geen honderd jaar een euro naar toe zal brengen, maar met die bizarre prijsverhoging kan ook F1TV nu echt de pot op. It was fun while it lasted.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb de truuk met de 3.99 op Google Play geprobeerd vanmiddag, maar dat valt niet te wijzigen in een jaarabonnement dus :P.

Hoe dan ook, ik ga F1TV wel weer abonneren. Zelfs als het duurder zou zijn dan Viaplay.

offtopic:
Viaplay heeft objectief gezien alleen maar een slechtere kwaliteit beeld opgeleverd, en subjectief een slechtere show eromheen en waardeloos commentaar. Nog nooit eerder zo teleurgesteld geweest met een abonnement.

Gelukkig is er nog een keuze, hopelijk helpt het stemmen met de centen nog wat mee.

Ten tijde van schrijven is het aandeel Viaplay nog maar €0,08 waard tov €25,26 een jaar eerder. Zou niet weten waar je als Viaplay zijnde in 2025 dan nog de slagkracht vandaan kan halen om een fatsoenlijk platform te kunnen leveren en de rechten te kunnen kopen.

Ik hoop dat we in 2025 weer een leuke show, met 4K optie, en goed commentaar kunnen abonneren. Net als Sky F1 UHD. Daar zou ik ook wel geld voor over hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Sjaak_Trekhaak schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 20:17:
Gelukkig is er nog een keuze, hopelijk helpt het stemmen met de centen nog wat mee.
Viaplay krijgt gewoon een aandeel van dat abonnementsgeld, hoor. Stemmen met je centen kun je het echt niet noemen.

Als je dat echt wil dan moet je datgene doen wat hier besproken mag worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrIV
  • Laatst online: 27-07 21:43
Ik ben wel in de war nu. Eerder een mail gehad dat mijn jaarabbo verhoogd zou worden naar 95. Echter bij mijn account staat dat de prijs eenmalig per jaar 64,99 gaat zijn.

Iemand die dit nog volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrIV
Weet iemand of een F1 TV pro account nu wel of niet te delen is? Hoor er wisselende verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
MrIV schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:52:
Weet iemand of een F1 TV pro account nu wel of niet te delen is? Hoor er wisselende verhalen over.
Jazeker is deze te delen. Ik deel hem met 1 ander en je kunt 6 apparaten toevoegen aan 1 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:49
Dingdong schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:55:
[...]

Jazeker is deze te delen. Ik deel hem met 1 ander en je kunt 6 apparaten toevoegen aan 1 account.
Echter; officieel (zie algemene voorwaarden) mag je maar op 1 apparaat tegelijk de livestream kijken. Terugkijken kan/mag wel op alle apparaten voor zo ver ik weet.
Geen idee of het gecontroleerd wordt, maar aangezien alle streamingdiensten de duimschroeven aandraaien vwb account delen, zal het zomaar gedaan kunnen zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door breew op 20-02-2024 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MrIV schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:52:
Afgelopen jaar was dit geen enkel probleem maar of dat komend jaar ook weer kan weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrIV
Cartman! schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:00:
[...]

Afgelopen jaar was dit geen enkel probleem maar of dat komend jaar ook weer kan weet niemand.
We gaan de gok maar wagen. Mocht het niet kunnen dan is een maandabonnement de oplossing, mits deze ook maandelijks opzegbaar is. Krijg ik niet zo snel gevonden in de algemene voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Nu online
breew schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:58:
[...]

Echter; officieel (zie algemene voorwaarden) mag je maar op 1 apparaat tegelijk de livestream kijken. Terugkijken kan/mag wel op alle apparaten voor zo ver ik weet.
Geen idee of het gecontroleerd wordt, maar aangezien alle streamingdiensten de duimschroeven aandraaien vwb account delen, zal het zomaar gedaan kunnen zijn.
Oeps, draai vaak een onboard op de tablet en een normale stream op de tv.. stoute ik :+

Delen is wel mogelijk, totdat ze de Netflix optie gaan toepassen dat het binnen hetzelfde IP adres moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:22
MrIV schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:04:
[...]

We gaan de gok maar wagen. Mocht het niet kunnen dan is een maandabonnement de oplossing, mits deze ook maandelijks opzegbaar is. Krijg ik niet zo snel gevonden in de algemene voorwaarden.
Huh? Een maandabonnement dat niet maandelijks opzegbaar is, is geen maandabonnement. Toch? Mocht je 12 maanden moeten afsluiten en maandelijks betalen is het toch een jaarabonnement?

Wordt met de dag vreemder en aparter met F1TV. Gelukkig bestaan er tegenwoordig goede alternatieven a €60 per jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrIV
Incognitum schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:08:
[...]

Huh? Een maandabonnement dat niet maandelijks opzegbaar is, is geen maandabonnement. Toch? Mocht je 12 maanden moeten afsluiten en maandelijks betalen is het toch een jaarabonnement?

Wordt met de dag vreemder en aparter met F1TV. Gelukkig bestaan er tegenwoordig goede alternatieven a €60 per jaar.
Haha ja daar heb je een punt.... Het is al laat. Ik raak ook in de war van die constructies tegenwoordig. Vroegah keek je gewoon naar RTL 4 met Ruudje en Olav.... Lekker makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrIV
Ik zat mij nog te bedenken. Is het mogelijk dat 1 persoon een VIaplay abonnement neemt en het bijbehorende F1 TV pro account deelt met 2 anderen? Ofwel 1 persoon kijkt via Viaplay en de andere 2 via de F1 TV pro app? Dan is het gewoon door drie te delen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 17:18
Ik zag dit op de F1TV website: https://support.formula1....e-Increase?language=en_US
I’ve received an email about a price increase. Is there anything I need to do?

No. Your price increase will take place during your next billing / renewal date. You can find out when your next renewal date is by checking the email or logging into your account and viewing ‘My Subscription’.
Dat houd dan in dat je automatisch verlengd wordt door de laatste mail die je hebt gekregen met de prijsverhoging naar 94,99 euro, ze mogen dan niet je abonnement vorm veranderen naar maandelijks lijkt me.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Incognitum schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:08:
[...]

Nu hou je een semantische discussie over hoe iemand het hier in het topic noemt. Op de site staat dat je per maand betaalt. Als ik een jaarabonnement bij een mobiele provider afsluit, dan betaal ik ook per maand, maar is het nog steeds een jaarabonnement.

Hiermee wil ik overigens niet impliceren dat het F1TV abonnement alsnog een jaarabonnement is, maar ik zou even goed opletten of het idd per maand opzegbaar is.

.edit:
7.1 Tenzij u uw abonnement annuleert in overeenstemming met onderstaande clausule 8.1, gebeurt het volgende in geval van:

(a) een jaarabonnement: uw abonnement wordt één jaar na uw aankoop automatisch verlengd, en de betaalmethode die u hebt gebruikt op het moment van uw eerste aankoop van de Diensten zal dienovereenkomstig in rekening worden gebracht op het moment dat het abonnement verlengd moet worden; of

(b) een maandabonnement: uw abonnement wordt elke maand automatisch verlengd, en de betaalmethode die u hebt gebruikt op het moment van uw eerste aankoop van de Diensten zal dienovereenkomstig elke maand in rekening worden gebracht op de overeenkomstige datum van uw eerste aankoop.

7.2 Wanneer u een jaarabonnement hebt aangeschaft, zullen wij u uiterlijk 30 dagen voorafgaand aan de verlenging van uw abonnement een e-mail sturen om u eraan te herinneren dat uw abonnement automatisch wordt verlengd.

7.3 U kunt uw jaar- of maandabonnement opzeggen door ons een redelijke kennisgeving te sturen voordat uw maand- of jaarabonnement wordt verlengd. Wanneer u uw abonnement opzegt, blijft u toegang hebben tot de betreffende Diensten tot aan het einde van de maand of het jaar (voor zover van toepassing) waarvoor u hebt betaald. U krijgt geen restitutie voor een dergelijke annulering, tenzij u annuleert op grond van onderstaande clausule 8.2.

7.4 U hebt tot 14 dagen na de aankoopdatum het recht om uw aankoop van een Dienst te annuleren en een volledige terugbetaling te ontvangen zonder dat u een reden hoeft op te geven, behalve wanneer u: (a) een Dienst hebt geactiveerd en ermee hebt ingestemd dat u op dat moment afstand deed van uw recht op annulering; of (b) een Dienst hebt gekocht en ermee hebt ingestemd dat u op dat moment afstand deed van uw recht op annulering.
Lijkt me dus wel dat het per maand opzegbaar is :)

[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 20-02-2024 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

@Barfman Maar dat is toch ook logisch?
Je abbo wordt niet automatisch naar maandelijks gezet tenzij het abonnement afloopt en er zijn zoals nu geen jaar abonnementen meer beschikbaar in NL.
Althans zo lees ik het.

Echter zegt mijn google play abbo dat ik volgend jaar eind januari gewoon weer een jaar abbo heb, wel tegen de verhoogde €95,- maar toch..

Ik snap er werkelijk helemaal niks meer van.

Ik hoop dat er wat tegen deze vage praktijken gedaan wordt want hier wordt niemand vrolijk van.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrIV
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 82% gewijzigd door Outerspace op 21-02-2024 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
https://www.totaaltv.nl/n...formule-1-uitzendrechten/
Zie kans dat het in 2025 nog bij Viaplay zit.

Ik zie liever dat Olav Mol weer op locatie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:54
omzeilen geoblokkade

[ Voor 90% gewijzigd door Outerspace op 21-02-2024 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:54
Evertt schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:54:

Klinkt mij meer als binnen harken wat je kan in het laatste jaar.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Evertt schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:54:

Met een miljoen klanten – en de verwachting dat dit aantal gedurende het Formule 1-seizoen stabiel blijft door de prijsverhoging van het maandabonnement en het afschaffen van het jaarabonnement bij concurrent F1 TV – verdient Viaplay per jaar 24 miljoen euro meer aan abonnementen. Hierdoor kan Viaplay een bod op de Formule 1-rechten voor Nederland doen dat kan oplopen tot 60 miljoen euro zonder dat de streamingdienst zijn winstgevendheid in Nederland op het spel zet.

Totaal TV stelde gisteren al dat het behouden van de uitzendrechten de belangrijkste reden voor de aankomende prijsverhoging is. En dit wordt nu door Roger Lodewick – CEO van Viaplay Nederland – aan GPblog bevestigd.

Hopelijk zeggen zoveel mogelijk mensen hun Viaplay abonnement op d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:56
breew schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:58:
[...]

Maar in de praktijk kan/(kon iig) je gewoon op 6 apparaten tegelijkertijd kijken.
M'n broers en ik hebben één account. Doorgaans kijken we samen, maar als er één van ons niet bij kan zijn, is het nooit een probleem geweest om beide, of zelfs alle 3, 2-3 streams tegelijkertijd te kijken.

Ik moet overigens zeggen dat ik het businessmodel van F1TV Pro nooit helemaal gesnapt heb. Ze bieden een - in mijn ogen - superieur product aan voor een aanzienlijk lagere prijs dan de partij aan wie de uitzendrechten verkocht zijn. Dat moe(s)t op een moment fout gaan natuurlijk, wanneer de uitzendgerechtigden dat ook gaan begrijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

henri86 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 00:21:
[...]

Ik moet overigens zeggen dat ik het businessmodel van F1TV Pro nooit helemaal gesnapt heb. Ze bieden een - in mijn ogen - superieur product aan voor een aanzienlijk lagere prijs dan de partij aan wie de uitzendrechten verkocht zijn. Dat moe(s)t op een moment fout gaan natuurlijk, wanneer de uitzendgerechtigden dat ook gaan begrijpen.
Ten tijde van Ziggo was dat geen probleem. Het werd pas een probleem toen een partij de uitzendrechten bemachtigde door zwaar te overbieden. Tevens combineerden/combineren Ziggo/Viaplay F1 met andere sporten in hun pakket wat de prijs vanzelfsprekend omhoog drijft, oftewel het was volstrekt logisch dat F1TV goedkoper was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:14
Lekkere communicatie ook.

Is er nu ergens officieel te vinden dat een jaarabonnement dat (automatisch) verlengd wordt nu omgezet wordt in een maandabonnement?

In dat geval ga ik namelijk opzeggen, die van mij loopt tot 27/02.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skarloc
  • Laatst online: 15-07 18:43

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Mijn abonnement is vandaag verlengd voor €64,99 voor een jaar. Volgend jaar wordt dit €94,99. Via Apple Appstore.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VgTJsLNtOcYJs7wjXR_M-bxrX2Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cFkyaMzq2QGSQpuU15g4aVAC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door Skarloc op 21-02-2024 06:55 ]

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
Ik doe dit jaar nergens meer aan mee! Ik verwacht geen spannend seizoen, min of meer dezelfde optocht als vorig jaar, dus ik doe dit jaar niet meer mee. Hetzelfde geldt voor VIAPlay. Daar doe ik zeker niet aan mee. #teduur

Ik heb wel melding gemaakt bij de ACM over eventuele verboden prijsafspraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayz25
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 29-07 17:58
Geoblokkade omzeilen

[ Voor 75% gewijzigd door Outerspace op 22-02-2024 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 27-07 14:31
[Geoblokkade omzeilen

[ Voor 88% gewijzigd door Outerspace op 22-02-2024 23:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
The_Admin schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:45:
[...]

Heb je nog steeds een VPN nodig om te kijken lijkt me? Dus dat is ook weer gedoe, zeker als ze die actief proberen te blocken
Er is volgens mij een EU regel dat wanneer je een abbo hebt in een EU land dit ook moet werken in een ander EU land zonder vpn

F1 (TV) blokkeert bijna alle/ veel VPN servers.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 21-02-2024 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ike. schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:47:
[...]

Er is volgens mij een EU regel dat wanneer je een abbo hebt in een EU land dit ook moet werken in een ander EU land zonder vpn

Alleen via USA niet.

Ben benieuwd hoeveel het kost in België of andere landen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Skarloc schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 06:39:
Mijn abonnement is vandaag verlengd voor €64,99 voor een jaar. Volgend jaar wordt dit €94,99. Via Apple Appstore.
[Afbeelding]
Ik ben benieuwd, mijn abonnement verloopt de 29e en in het account staat ook nog de prijs van 64,99 euro.
Ben benieuwd welk bedrag ze gaan afschrijven en wat er na die datum bij het abonnement komt te staan.

Zou mooi zijn, wanneer ze 'm nog voor 64,99 euro verlengen. Dan zie ik volgend jaar wel wat we gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 27-07 14:31
Ike. schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:47:
[...]

Zitten wel wat mitsen en maren aan volgens mij, iig vroeger. Dat gold geloof ik maar voor x periode en sowieso is het natuurlijk een wassen neus als je op die manier 'misbruik' maakt van die regel en vanuit een ander land een abo afsluit en dan doet alsof je aan het roamen bent. Dus als F1TV ziet dat je uiteindelijk 100% van de tijd uit een ander land kijkt zullen ze wel in hun recht staan dat te blocken. Vraag is of ze zover gaan om dat te detecteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-07 15:27
Gezien de nieuwe realiteit en los van alle emoties is Viaplay dus eigenlijk het meest interessant, dat F1TV account neemt een maatje over. Zijn we beide goedkoper uit dan 95 Euro p.p.

Enige waar ik over twijfel is Viaplay streaming kwaliteit vs F1TV waarbij Viaplay wel meer content heeft en native LG TV app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Katseviool schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:45:
Gezien de nieuwe realiteit en los van alle emoties is Viaplay dus eigenlijk het meest interessant, dat F1TV account neemt een maatje over. Zijn we beide goedkoper uit dan 95 Euro p.p.

Enige waar ik over twijfel is Viaplay streaming kwaliteit vs F1TV waarbij Viaplay wel meer content heeft en native LG TV app.
Hoe werkt dat eigenlijk ? Als je Viaplay neemt krijg je F1TV erbij. Dus één persoon kijkt gewoon viaplay en de ander F1TV :? Staat daar ook iets over in de voorwaarden ?

Klinkt inderdaad als een slimme oplossing ! _/-\o_

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-07 23:15

DDX

Volgens voorwaarden zal het niet mogen.
Maar actief blocken is best lastig, want je wilt op je mobiel kunnen kijken waar je een ip adres van kpn hebt bijvoorbeeld en je laptop heeft ip van ziggo.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-07 15:27
Help!!!! schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:50:
[...]

Hoe werkt dat eigenlijk ? Als je Viaplay neemt krijg je F1TV erbij. Dus één persoon kijkt gewoon viaplay en de ander F1TV :? Staat daar ook iets over in de voorwaarden ?

Klinkt inderdaad als een slimme oplossing.
Volgens hun CEO wel:

Als je een maatje, familielid of collega hebt die ook F1 kijkt dan ben je voor 77 Euro p.p. klaar. Daarbij heeft niet iedereen sterke voorkeur voor Engels commentaar of al die andere features van F1TV.

Evt via dit topic een buddy zoeken :)

[ Voor 28% gewijzigd door Katseviool op 21-02-2024 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Archived:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dUXnie0kpeY3rAOi0ULRnom2iE0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HGKLLhNmt7fZR93GyFtAjxPY.jpg?f=fotoalbum_large

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:36
Evertt schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:23:
[...]

Alleen via USA niet.

Ben benieuwd hoeveel het kost in België of andere landen.
Ter info,
Ben zelf woonachtig in België;
Afgelopen jaar NL abonnement (65 euro, Apple NL), tegelijk kunnen kijken in NL en BE, gedeeld account.

Abonnement automatisch verlengen nu opgezegd want deze zou ook 95 euro worden en een nieuw jaarabonnent gekozen in België via CC. 75 Euro dit jaar.

Toevoeging: bij een nieuw account kost het in België 63,74, 15% korting.

[ Voor 7% gewijzigd door Patrick_ op 21-02-2024 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:07
DDX schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:59:
Volgens voorwaarden zal het niet mogen.
Maar actief blocken is best lastig, want je wilt op je mobiel kunnen kijken waar je een ip adres van kpn hebt bijvoorbeeld en je laptop heeft ip van ziggo.
moet je haast wel onbeperkt data hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-07 23:15

DDX

Katseviool schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:00:
[...]
Evt via dit topic een buddy zoeken :)
Dat je het met een familielid deelt tja mag niet volgens voorwaarden maar lastig te detecteren.
Maar zou er dus geen vraag en aanbod van gaan maken... En al helemaal niet hier op tweakers.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:58
Wat een gedonder met viaplay/f1tv zeg... Nare acties van ze. Nu betaal ik voor iemand anders een ft1v abbo en heb ik er zelf ook 1. Als ik dat omzet naar een viaplay abbo (en die dan deel) zou het qua kosten hetzelfde blijven. Betaal nu 2x70 en dat wordt dan 1x150.

Meh, eigenlijk zou het voor mezelf alleen niet echt meer waard zijn... maar op deze manier ok. Hoewel ik eigenlijk ook viaplay niet wil betalen. Als het delen dus blijft zie ik me nog wel verlengen maar als dat ook tegengegaan gaat worden dan houdt het echt wel een beetje op.
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.

Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

F1 TV Pro FAQ