Omzeilen geoblokkade
[ Voor 96% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 12:03 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 12:03 ]
Ja dat snap ik dan zit je voor een heel seizoen toch op ongeveer 900 euro.Seroczynski schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:44:
[...]
Wilde best € 95 per maand gaan betalen maar dit wordt mij te gortig.
[ Voor 6% gewijzigd door Turralyon op 20-02-2024 10:52 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
[ Voor 8% gewijzigd door RonJ op 20-02-2024 11:56 ]
All-electric.
Mooie vondst!RonJ schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:29:
Met dank aan de commentsectie op de frontpageheb ik zojuist nog voor 94,95/jr een F1TV abo kunnen afsluiten. Dit werkt iig op iOS, google kan ik niet bevestigen.
Ik heb eerst het F1TV Access maandabonnement afgesloten via de F1TV iOS app. Deze betalen met apple pay. Vervolgens ga je uit de app en naar je iCloud Subscriptions onder instellingen. Daar klik je op "see all plans" onder deze subscription en dan kan je hem (nog) omzetten naar het jaarabo voor 94,95. Daarna moet je in de app onder je profiel nog ff op "restore purchase" klikken en dan staat ie er als F1TV Pro jaarabo in!
Nog steeds duur natuurlijk, maar deze prijs was al aangekondigd en kan ik mee leven. Dit 100x liever dan ook maar 1 euro aan viaplay overmaken, die mogen zsm failliet.
Muha, gelukt. Idd mooie vondst, thanks (ook al is het 30 euro duurder dan vorige jaar). Ik betaal GEEN CENT aan Viaplay.RonJ schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:29:
Met dank aan de commentsectie op de frontpageheb ik zojuist nog voor 94,95/jr een F1TV abo kunnen afsluiten. Dit werkt iig op iOS, google kan ik niet bevestigen.
Ik heb eerst het F1TV Access maandabonnement afgesloten via de F1TV iOS app. Deze betalen met apple pay. Vervolgens ga je uit de app en naar je iCloud Subscriptions onder instellingen. Daar klik je op "see all plans" onder deze subscription en dan kan je hem (nog) omzetten naar het jaarabo voor 94,95. Daarna moet je in de app onder je profiel nog ff op "restore purchase" klikken en dan staat ie er als F1TV Pro jaarabo in!
Nog steeds duur natuurlijk, maar deze prijs was al aangekondigd en kan ik mee leven. Dit 100x liever dan ook maar 1 euro aan viaplay overmaken, die mogen zsm failliet.
we only make way for the man who boldly pushes past us
Bij mij staat in mijn iCloud account dat er morgen verlengd wordt voor €64,99. Wanneer ik bij beschikbare abonnementen kijk staat daar ook nog het jaarabonnement maar dan voor €95,- Ben benieuwd wat er morgen afgeschreven gaat worden…..RonJ schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:29:
ik ookSkarloc schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:41:
[...]
Bij mij staat in mijn iCloud account dat er morgen verlengd wordt voor €64,99. Wanneer ik bij beschikbare abonnementen kijk staat daar ook nog het jaarabonnement maar dan voor €95,- Ben benieuwd wat er morgen afgeschreven gaat worden…..
Toevallig vandaag definitief op mijn creditcardafschrift. Bij mij is er 65 euro afgeschreven voor het komende jaar. Denk/Hoop?? Ik heb nog geluk het komende jaar... Volgend jaar zien we dan wel weer.Skarloc schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 11:41:
[...]
Bij mij staat in mijn iCloud account dat er morgen verlengd wordt voor €64,99. Wanneer ik bij beschikbare abonnementen kijk staat daar ook nog het jaarabonnement maar dan voor €95,- Ben benieuwd wat er morgen afgeschreven gaat worden…..
[ Voor 33% gewijzigd door Tjidory op 20-02-2024 12:27 ]
[ Voor 7% gewijzigd door asing op 20-02-2024 12:32 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik heb mijn abo opgezegd, dat loopt af op 24-2.abalone schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:39:
Misschien dat de 12,- per maand alleen voor nieuwe abbonnees is? Wel onduidelijk allemaal zo.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het jaarabonnement duurt een jaar, het maandabonnement een maand.asing schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 12:48:
[...]
Ik kan overigens nergens vinden of dat maandelijks opzegbaar is.
This still works (as of 20-02-2024 09:00) for new subscribers. In iOS, subscribe to the monthly TV Access (€3,99) through the F1TV app. Go to the Subscriptions settings in iOS. Click on the F1TV subscription and “See All Plans”. Select the annual plan. You may need to logout and login to the F1TV app for the change to show up.
It takes one to know one...
Maar dan ben je dus 1 maand + 1 jaar kwijt (dus 1 extra maand)? Je kunt het jaarabo pas nemen nadat het eerste maandabo is afgelopen, toch? Dat had ik namelijk, ik kon op dezelfde dag niet meer wijzigen van 1 maand naar 1 jaar.Dubbeldrank schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:05:
Net geprobeerd en het werkt
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Dekkertje op 20-02-2024 13:19 ]
1 Maand voor Access (3,99). Geen idee of die nog apart afgeschreven wordt na het direct erna upgraden van de subscription bij Apple, anders is dat wat het is. Liever naar de FOM (hoewel die hier natuurlijk net zo fout bezig zijn) dan naar Viaplay.Dekkertje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:15:
[...]
Maar dan ben je dus 1 maand + 1 jaar kwijt (dus 1 extra maand)? Je kunt het jaarabo pas nemen nadat het eerste maandabo is afgelopen, toch? Dat had ik namelijk, ik kon op dezelfde dag niet meer wijzigen van 1 maand naar 1 jaar.
[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 20:29 . Reden: Naamverbastering eruit gehaald ]
All-electric.
Niet dat ik kan zien. Ik zo lang als het er is een F1TV Pro abonnement gehad, afgelopen december zou dat verlengd worden maar de CC was verlopen en de aankoop heb ik laten verlopen. Dit met het idee dat er in februari toch wel weer de 25% aanbieding zou komen. Dat dit zou gebeuren had ik niet zien aankomen, anders had ik wel voor 65 Euro laten verlengen in december.Dekkertje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:15:
[...]
Maar dan ben je dus 1 maand + 1 jaar kwijt (dus 1 extra maand)? Je kunt het jaarabo pas nemen nadat het eerste maandabo is afgelopen, toch? Dat had ik namelijk.
Waarschijnlijk wel, heb het vanochtend op deze manier ingesteld en mijn jaarabonnement gaat inderdaad op 20 maart 2024 in, na afloop van dit eerste maandabonnement.Dekkertje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:15:
[...]
Maar dan ben je dus 1 maand + 1 jaar kwijt (dus 1 extra maand)? Je kunt het jaarabo pas nemen nadat het eerste maandabo is afgelopen, toch? Dat had ik namelijk, ik kon op dezelfde dag niet meer wijzigen van 1 maand naar 1 jaar.
[ Voor 16% gewijzigd door jack zomer op 20-02-2024 14:23 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
goed idee. meteen gedaan. geen moeiteSpotmatic schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:52:
Dan kun je het net zo goed per seconde uitrekenen.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV
2.50 per maand verschil. Je maakt er zo wel een heel dramatisch verhaal van.MarcelGo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:03:
Blijf het bijzonder vinden dat er allerlei argumenten bijgehaald worden dat het allemaal wel meevalt, ik kan niet in een ander zijn portemonnee kijken...daarbij is het nu dus per definitie een sport geworden voor mensen met een inkomen boven het minimum.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik doe regelmatig iets bij de voedselbank en 2.5 euro is echt geld voor die mensen hoor.toolkist schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:41:
[...]
2.50 per maand verschil. Je maakt er zo wel een heel dramatisch verhaal van.
duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV
Gevalletje FOMO, werkt vaak goed in dit soort situaties. En dat weten partijen als FOM en Viaplay ook. Laten we hopen dat de gemiddelde kijker het niet meer slikt, anders komt er volgend jaar weer 15% bij.MarcelGo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:03:
Blijf het bijzonder vinden dat er allerlei argumenten bijgehaald worden dat het allemaal wel meevalt, ik kan niet in een ander zijn portemonnee kijken...daarbij is het nu dus per definitie een sport geworden voor mensen met een inkomen boven het minimum.
Ik ga van €51 naar waarschijnlijk €142,80. Ik weet niet hoe jij rekent, maar dat is €7,65 per maand verschil en bijna 3x zoveel als dat ik eerst betaalde.toolkist schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:41:
[...]
2.50 per maand verschil. Je maakt er zo wel een heel dramatisch verhaal van.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik kan je wel mijn reden geven. Ik kijk al een aantal jaar veel goedkoper dan toen het nog bij Ziggo zat. Bij Ziggo was dat namelijk 14.99 per maand.Laguna schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:52:
Vanwaar hebben bepaalde mensen de behoefte om de prijsverhogingen te relativeren? Als alles duurder wordt en je salaris blijft hetzelfde hou je simpelweg minder geld over voor andere zaken. Indien er een legitieme reden is om de prijzen te verhogen prima, maar aandeelhouders spekken valt daar mijns inziens niet onder.
[ Voor 98% gewijzigd door Lieuwe15 op 20-02-2024 18:08 ]
Waar baseer je op dat F1TV te goedkoop was? Je vergelijkt immers appels met peren (enkel F1 abo vs betaalzenders met tal van sporten).wes- schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:12:
[...]
F1TV was te goedkoop en de prijs die ze nu hanteren is gewoon de normale prijs. Sterker nog, 11.90 is nog steeds goedkoper dan 14.99.
Dus jij als harde werker met hetzelfde salaris van 3 jaar geleden (hoe dan) houdt nog steeds meer over.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
wes- schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:12:
[...]
Dus jij als harde werker met hetzelfde salaris van 3 jaar geleden (hoe dan) houdt nog steeds meer over.
All-electric.
Ik baseer dat op alleen F1 kijken, Ziggo had hier maar 1 pakket voor, dat je daardoor ook toegang hebt voor andere sporten is voor mij niet relevant. De enige manier om toen F1 te kijken was om 14.99 per maand te betalen. (of Ziggo klant te zijn)Laguna schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:20:
[...]
Waar baseer je op dat dit te goedkoop was? Je vergelijkt immers appels met peren (enkel F1 abo vs betaalzenders met tal van sporten).
Klopt ik kan niet in andermans financiën kijken, maar 14.99 is nog steeds duurder dan 11.90 dus het is nog steeds goedkoper dan wat ik 3 jaar geleden moest ophoesten.RonJ schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:23:
[...]
offtopic:
Want F1TV is het enige dat in prijs gestegen is? Ik weet natuurlijk niet wat jij aan inflatiecorrecties op je salaris krijgt, maar bij de meeste mensen is dat lang niet genoeg om alle prijsstijgingen op te vangen hoor. Die zijn er alleen maar op achteruit gegaan de laatste jaren.
[ Voor 39% gewijzigd door wes- op 20-02-2024 17:31 ]
van 65 naar 95?.oisyn schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:52:
[...]
Ik ga van €51 naar waarschijnlijk €142,80. Ik weet niet hoe jij rekent, maar dat is €7,65 per maand verschil en bijna 3x zoveel als dat ik eerst betaalde.
Iemand die van een minimum inkomen en voedselbank rond moet komen geeft zeer waarschijnlijk al geen 65 uit aan een sport die je ook gratis als samenvatting kunt zien. Zo wel dan heeft die persoon hele vreemde prioriteiten.MarcelGo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:20:
[...]
Ik doe regelmatig iets bij de voedselbank en 2.5 euro is echt geld voor die mensen hoor.
De 51 euro was een tijdelijke actie. En dat is ook zo gecommuniceerd. Dus dat is ook niet helemaal eerlijk vergelijken..oisyn schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:52:
[...]
Ik ga van €51 naar waarschijnlijk €142,80. Ik weet niet hoe jij rekent, maar dat is €7,65 per maand verschil en bijna 3x zoveel als dat ik eerst betaalde.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dat het voor jou niet relevant is, is voor de vergelijking niet relevant. Het blijven gewoon verschillende producten met daardoor verschillende prijzen. Tevens heb ik nog geen argument gehoord waarom F1TV te goedkoop zou zijn geweest.wes- schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:27:
[...]
Ik baseer dat op alleen F1 kijken, Ziggo had hier maar 1 pakket voor, dat je daardoor ook toegang hebt voor andere sporten is voor mij niet relevant. De enige manier om toen F1 te kijken was om 14.99 per maand te betalen. (of Ziggo klant te zijn)
Je plaat heeft nu wel een enorme kras en je hebt je punt nu wel een keer of 20 gemaaktLaguna schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:52:
Vanwaar hebben bepaalde mensen de behoefte om de prijsverhogingen te relativeren? Als alles duurder wordt en je salaris blijft hetzelfde hou je simpelweg minder geld over voor andere zaken. Indien er een legitieme reden is om de prijzen te verhogen prima, maar aandeelhouders spekken valt daar mijns inziens niet onder.
Je bent nu aan het discusseren om te discusseren maar het feit is dat de goedkoopste manier om nu F1 te kijken je 11.90 kost en 3 jaar geleden was dat 14.99.Laguna schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:43:
[...]
Dat het voor jou niet relevant is, is voor de vergelijking niet relevant. Het blijven gewoon verschillende producten met daardoor verschillende prijzen. Tevens heb ik nog geen argument gehoord waarom F1TV te goedkoop zou zijn geweest.
Zoals het er nu voor staat is een jaar abo van 95 niet meer af te sluiten, alleen nog 11,90 per maand.
Het was het jaar ervoor ook een tijdelijke actie. Het is natuurlijk een aanname, maar ik zag geen reden om het niet voor de derde keer te kunnen herhalen.Mog schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 17:38:
[...]
De 51 euro was een tijdelijke actie. En dat is ook zo gecommuniceerd. Dus dat is ook niet helemaal eerlijk vergelijken.
[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 20-02-2024 18:33 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
F1TV bestond 3 jaar geleden toch ook al?wes- schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:28:
[...]
Je bent nu aan het discusseren om te discusseren maar het feit is dat de goedkoopste manier om nu F1 te kijken je 11.90 kost en 3 jaar geleden was dat 14.99.
Volgens mij wel maar was het toen redelijk drama met betrouwbaarheid van de stream tov een televisiekanaal.
Even verder terugspoelen. F1TV is al van 2017 of 2018. Sinds sowieso 2020 geen problemen meer gehad (ok, 1 race vorig seizoen).wes- schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:39:
[...]
Volgens mij wel maar was het toen redelijk drama met betrouwbaarheid van de stream tov een televisiekanaal.
[ Voor 14% gewijzigd door RobertMe op 20-02-2024 18:41 ]
Sterker nog, je jaarabo wordt automatisch omgezet naar een maandabo..oisyn schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:30:
[...]
Zoals het er nu voor staat is een jaar abo van 95 niet meer af te sluiten, alleen nog 11,90 per maand.
Goed om te vermelden: zodra een huidig jaarabonnement van F1 TV Pro afloopt, wordt het vanaf nu automatisch een maandelijks opzegbaar abonnement tegen het nieuwe tarief.
Wait what....Frappuccino schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:41:
[...]
Sterker nog, je jaarabo wordt automatisch omgezet naar een maandabo.
Bron
[...]
Vaak bu'j te bang!
[ Voor 8% gewijzigd door Humma Kavula op 20-02-2024 19:33 ]
Op basis hiervan heb ik dus nu 1 jaar viaplay aangeschaft en F1tv pro opgezegd. Viaplay is op jaarbasis nu 11 euro duurder, dus dat is voor mij geen dealbraker.Frappuccino schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:41:
[...]
Bron
[...]
Hoe betrouwbaar is deze info? Ik heb eind januari de e-mail gekregen van F1 dat de prijs voor mij omhoog gaat naar 94.99 voor een jaarabonnement. Het zou wel heel erg raar zijn als ze daar nu ook al weer van terug moeten komen. Ik wacht het wel af, mijn abonnement loopt op 1 maart af dus we gaan het zien.Frappuccino schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:41:
[...]
Bron
[...]
AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB
Dan wordt dit mijn laatste jaar dat ik nog F1 kijk buiten samenvattingen en races op open kanalen. Het geld verdienen begint er veel te dik op te liggen. Jaarabo verdwijnt op de dag dat VP een prijsverhoging aankondigt om de rechten binnen te kunnen halen. Blijkbaar moet VP de nieuwe rechten ook binnenhalen omdat dat zo lekker makkelijk is voor FOM zodat de rechten in Scandinavië ook meteen verkocht zijn.Frappuccino schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:41:
[...]
Bron
[...]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Top, bedankt voor het delen. Zojuist ook voor een jaar F1 TV Pro afgesloten.rammes schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:14:
Via Apple /iOS kun je nog een jaar abbo afsluiten. Zojuist nog voor iemand gedaan.
[Afbeelding]
Viaplay krijgt gewoon een aandeel van dat abonnementsgeld, hoor. Stemmen met je centen kun je het echt niet noemen.Sjaak_Trekhaak schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 20:17:
Gelukkig is er nog een keuze, hopelijk helpt het stemmen met de centen nog wat mee.
Jazeker is deze te delen. Ik deel hem met 1 ander en je kunt 6 apparaten toevoegen aan 1 account.MrIV schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:52:
Weet iemand of een F1 TV pro account nu wel of niet te delen is? Hoor er wisselende verhalen over.
Echter; officieel (zie algemene voorwaarden) mag je maar op 1 apparaat tegelijk de livestream kijken. Terugkijken kan/mag wel op alle apparaten voor zo ver ik weet.Dingdong schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:55:
[...]
Jazeker is deze te delen. Ik deel hem met 1 ander en je kunt 6 apparaten toevoegen aan 1 account.
[ Voor 19% gewijzigd door breew op 20-02-2024 21:59 ]
Afgelopen jaar was dit geen enkel probleem maar of dat komend jaar ook weer kan weet niemand.MrIV schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:52:
Weet iemand of een F1 TV pro account nu wel of niet te delen is? Hoor er wisselende verhalen over.
We gaan de gok maar wagen. Mocht het niet kunnen dan is een maandabonnement de oplossing, mits deze ook maandelijks opzegbaar is. Krijg ik niet zo snel gevonden in de algemene voorwaarden.Cartman! schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:00:
[...]
Afgelopen jaar was dit geen enkel probleem maar of dat komend jaar ook weer kan weet niemand.
Oeps, draai vaak een onboard op de tablet en een normale stream op de tv.. stoute ikbreew schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:58:
[...]
Echter; officieel (zie algemene voorwaarden) mag je maar op 1 apparaat tegelijk de livestream kijken. Terugkijken kan/mag wel op alle apparaten voor zo ver ik weet.
Geen idee of het gecontroleerd wordt, maar aangezien alle streamingdiensten de duimschroeven aandraaien vwb account delen, zal het zomaar gedaan kunnen zijn.
Huh? Een maandabonnement dat niet maandelijks opzegbaar is, is geen maandabonnement. Toch? Mocht je 12 maanden moeten afsluiten en maandelijks betalen is het toch een jaarabonnement?MrIV schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:04:
[...]
We gaan de gok maar wagen. Mocht het niet kunnen dan is een maandabonnement de oplossing, mits deze ook maandelijks opzegbaar is. Krijg ik niet zo snel gevonden in de algemene voorwaarden.
Haha ja daar heb je een punt.... Het is al laat. Ik raak ook in de war van die constructies tegenwoordig. Vroegah keek je gewoon naar RTL 4 met Ruudje en Olav.... Lekker makkelijk.Incognitum schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:08:
[...]
Huh? Een maandabonnement dat niet maandelijks opzegbaar is, is geen maandabonnement. Toch? Mocht je 12 maanden moeten afsluiten en maandelijks betalen is het toch een jaarabonnement?
Wordt met de dag vreemder en aparter met F1TV. Gelukkig bestaan er tegenwoordig goede alternatieven a €60 per jaar.
Dat houd dan in dat je automatisch verlengd wordt door de laatste mail die je hebt gekregen met de prijsverhoging naar 94,99 euro, ze mogen dan niet je abonnement vorm veranderen naar maandelijks lijkt me.I’ve received an email about a price increase. Is there anything I need to do?
No. Your price increase will take place during your next billing / renewal date. You can find out when your next renewal date is by checking the email or logging into your account and viewing ‘My Subscription’.
Nu hou je een semantische discussie over hoe iemand het hier in het topic noemt. Op de site staat dat je per maand betaalt. Als ik een jaarabonnement bij een mobiele provider afsluit, dan betaal ik ook per maand, maar is het nog steeds een jaarabonnement.Incognitum schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:08:
[...]
Huh? Een maandabonnement dat niet maandelijks opzegbaar is, is geen maandabonnement. Toch? Mocht je 12 maanden moeten afsluiten en maandelijks betalen is het toch een jaarabonnement?
Lijkt me dus wel dat het per maand opzegbaar is7.1 Tenzij u uw abonnement annuleert in overeenstemming met onderstaande clausule 8.1, gebeurt het volgende in geval van:
(a) een jaarabonnement: uw abonnement wordt één jaar na uw aankoop automatisch verlengd, en de betaalmethode die u hebt gebruikt op het moment van uw eerste aankoop van de Diensten zal dienovereenkomstig in rekening worden gebracht op het moment dat het abonnement verlengd moet worden; of
(b) een maandabonnement: uw abonnement wordt elke maand automatisch verlengd, en de betaalmethode die u hebt gebruikt op het moment van uw eerste aankoop van de Diensten zal dienovereenkomstig elke maand in rekening worden gebracht op de overeenkomstige datum van uw eerste aankoop.
7.2 Wanneer u een jaarabonnement hebt aangeschaft, zullen wij u uiterlijk 30 dagen voorafgaand aan de verlenging van uw abonnement een e-mail sturen om u eraan te herinneren dat uw abonnement automatisch wordt verlengd.
7.3 U kunt uw jaar- of maandabonnement opzeggen door ons een redelijke kennisgeving te sturen voordat uw maand- of jaarabonnement wordt verlengd. Wanneer u uw abonnement opzegt, blijft u toegang hebben tot de betreffende Diensten tot aan het einde van de maand of het jaar (voor zover van toepassing) waarvoor u hebt betaald. U krijgt geen restitutie voor een dergelijke annulering, tenzij u annuleert op grond van onderstaande clausule 8.2.
7.4 U hebt tot 14 dagen na de aankoopdatum het recht om uw aankoop van een Dienst te annuleren en een volledige terugbetaling te ontvangen zonder dat u een reden hoeft op te geven, behalve wanneer u: (a) een Dienst hebt geactiveerd en ermee hebt ingestemd dat u op dat moment afstand deed van uw recht op annulering; of (b) een Dienst hebt gekocht en ermee hebt ingestemd dat u op dat moment afstand deed van uw recht op annulering.
[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 20-02-2024 22:36 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Outerspace op 21-02-2024 08:17 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Outerspace op 21-02-2024 08:18 ]
Klinkt mij meer als binnen harken wat je kan in het laatste jaar.Evertt schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:54:
https://www.totaaltv.nl/n...formule-1-uitzendrechten/
Zie kans dat het in 2025 nog bij Viaplay zit.
Ik zie liever dat Olav Mol weer op locatie is.
Met een miljoen klanten – en de verwachting dat dit aantal gedurende het Formule 1-seizoen stabiel blijft door de prijsverhoging van het maandabonnement en het afschaffen van het jaarabonnement bij concurrent F1 TV – verdient Viaplay per jaar 24 miljoen euro meer aan abonnementen. Hierdoor kan Viaplay een bod op de Formule 1-rechten voor Nederland doen dat kan oplopen tot 60 miljoen euro zonder dat de streamingdienst zijn winstgevendheid in Nederland op het spel zet.Evertt schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 22:54:
https://www.totaaltv.nl/n...formule-1-uitzendrechten/
Zie kans dat het in 2025 nog bij Viaplay zit.
Ik zie liever dat Olav Mol weer op locatie is.
Maar in de praktijk kan/(kon iig) je gewoon op 6 apparaten tegelijkertijd kijken.breew schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:58:
[...]
Echter; officieel (zie algemene voorwaarden) mag je maar op 1 apparaat tegelijk de livestream kijken. Terugkijken kan/mag wel op alle apparaten voor zo ver ik weet.
Geen idee of het gecontroleerd wordt, maar aangezien alle streamingdiensten de duimschroeven aandraaien vwb account delen, zal het zomaar gedaan kunnen zijn.
Ten tijde van Ziggo was dat geen probleem. Het werd pas een probleem toen een partij de uitzendrechten bemachtigde door zwaar te overbieden. Tevens combineerden/combineren Ziggo/Viaplay F1 met andere sporten in hun pakket wat de prijs vanzelfsprekend omhoog drijft, oftewel het was volstrekt logisch dat F1TV goedkoper was.henri86 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 00:21:
[...]
Ik moet overigens zeggen dat ik het businessmodel van F1TV Pro nooit helemaal gesnapt heb. Ze bieden een - in mijn ogen - superieur product aan voor een aanzienlijk lagere prijs dan de partij aan wie de uitzendrechten verkocht zijn. Dat moe(s)t op een moment fout gaan natuurlijk, wanneer de uitzendgerechtigden dat ook gaan begrijpen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 59% gewijzigd door Skarloc op 21-02-2024 06:55 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Outerspace op 22-02-2024 23:10 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Outerspace op 22-02-2024 23:10 ]
Er is volgens mij een EU regel dat wanneer je een abbo hebt in een EU land dit ook moet werken in een ander EU land zonder vpnThe_Admin schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:45:
[...]
Heb je nog steeds een VPN nodig om te kijken lijkt me? Dus dat is ook weer gedoe, zeker als ze die actief proberen te blocken
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 21-02-2024 08:50 ]
Alleen via USA niet.Ike. schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:47:
[...]
Er is volgens mij een EU regel dat wanneer je een abbo hebt in een EU land dit ook moet werken in een ander EU land zonder vpn
F1 (TV) blokkeert bijna alle/ veel VPN servers.
Ik ben benieuwd, mijn abonnement verloopt de 29e en in het account staat ook nog de prijs van 64,99 euro.Skarloc schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 06:39:
Mijn abonnement is vandaag verlengd voor €64,99 voor een jaar. Volgend jaar wordt dit €94,99. Via Apple Appstore.
[Afbeelding]
Zitten wel wat mitsen en maren aan volgens mij, iig vroeger. Dat gold geloof ik maar voor x periode en sowieso is het natuurlijk een wassen neus als je op die manier 'misbruik' maakt van die regel en vanuit een ander land een abo afsluit en dan doet alsof je aan het roamen bent. Dus als F1TV ziet dat je uiteindelijk 100% van de tijd uit een ander land kijkt zullen ze wel in hun recht staan dat te blocken. Vraag is of ze zover gaan om dat te detecterenIke. schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:47:
[...]
Er is volgens mij een EU regel dat wanneer je een abbo hebt in een EU land dit ook moet werken in een ander EU land zonder vpn
F1 (TV) blokkeert bijna alle/ veel VPN servers.
Hoe werkt dat eigenlijk ? Als je Viaplay neemt krijg je F1TV erbij. Dus één persoon kijkt gewoon viaplay en de ander F1TVKatseviool schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:45:
Gezien de nieuwe realiteit en los van alle emoties is Viaplay dus eigenlijk het meest interessant, dat F1TV account neemt een maatje over. Zijn we beide goedkoper uit dan 95 Euro p.p.
Enige waar ik over twijfel is Viaplay streaming kwaliteit vs F1TV waarbij Viaplay wel meer content heeft en native LG TV app.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Volgens hun CEO wel:Help!!!! schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:50:
[...]
Hoe werkt dat eigenlijk ? Als je Viaplay neemt krijg je F1TV erbij. Dus één persoon kijkt gewoon viaplay en de ander F1TVStaat daar ook iets over in de voorwaarden ?
Klinkt inderdaad als een slimme oplossing.
Hi @010_Rutger bedankt voor je feedback. Ter verduidelijking:
— Roger Lodewick (@RogerLodewick) 26 januari 2024
- Een Viaplay abo geeft toegang tot viaplay én F1 TV Pro.
- Je kunt gelijktijdig dezelfde F1-stream kijken op twee verschillende IP-adressen als het ene apparaat gebruik maakt van Viaplay en het andere van F1 TV Pro
[ Voor 28% gewijzigd door Katseviool op 21-02-2024 10:07 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ter info,Evertt schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:23:
[...]
Alleen via USA niet.
Ben benieuwd hoeveel het kost in België of andere landen.
[ Voor 7% gewijzigd door Patrick_ op 21-02-2024 10:24 ]
moet je haast wel onbeperkt data hebbenDDX schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:59:
Volgens voorwaarden zal het niet mogen.
Maar actief blocken is best lastig, want je wilt op je mobiel kunnen kijken waar je een ip adres van kpn hebt bijvoorbeeld en je laptop heeft ip van ziggo.
Dat je het met een familielid deelt tja mag niet volgens voorwaarden maar lastig te detecteren.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq