[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 15:52
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 88% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 11:58 ]

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:56
dnmw2705 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:52:
Ik krijg geen jaar optie meer te zien als ik via https://www.formula1.com/nl-nl/subscribe-to-f1-tv
kijk.
Wel hele hoop Viaplay reclame op die pagina
Inderdaad, zo wordt een jaarlijks Viaplay abbo weer interessant (vanwege DTM er extra bij t.o.v. een maandelijks F1TV-abbo)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-09 10:29
dnmw2705 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:52:
Ik krijg geen jaar optie meer te zien als ik via https://www.formula1.com/nl-nl/subscribe-to-f1-tv
kijk.
Wel hele hoop Viaplay reclame op die pagina
Maandprijs 11,90 euro. Da's voor 10 maanden dus al 119 euro t.o.v. een jaarpijs van 94,99.

Kun je bijna beter een Viaplay jaarabbo nemen voor 12,79 euro p.m. Met dat verschil dat je die niet per maand kunt opzeggen.

Wel een "smerige" truuk van F1 TV dat ze het jaarabbo nu helemaal niet meer aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:22
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
.oisyn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:42:
Begrijp ik het trouwens goed dat een abonnement afgesloten via de website ook automatisch verlengt? Ik zie dit in mijn abo-scherm:

[Afbeelding]

Er staat dus "einddatum abonnement", maar ik zie geen knop voor "hernieuwen" en wel voor "annuleren".
Mijn abo ziet er ook zo uit, nog steeds alsof het verlengd voor 64,99, en geen maandprijs.
Heb er maar een plaatje van gemaakt voor het archief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:14

Laguna

Connaisseur

dehardstyler schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:03:
[...]

Sinds januari. Beginnen met lezen in dit topic vanaf pagina ~130. :+
Blijkbaar al in september bekend gemaakt, had ik even gemist..

nieuws: Nederlandse Viaplay-abonnees krijgen in 2024 toegang tot F1 TV Pro

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 08:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Omzeilen geoblokkade

[ Voor 112% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 11:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Staat ook nij de content schedule. Man man, wat een zeik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MtcZj0WVFXXUToYmR9gLDyjdHgQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Nlrdco6nqiYP8gzgiR3Q9JUm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

De oorzaak van de prijsverhoging van F1TV Pro is dus een deal die ze zijn aangegaan met Viaplay en vervolgens laten ze de abonnees opdraaien voor de kosten om te voorkomen dat Viaplay failliet gaat door hun eigen wanpraktijken.

nieuws: Nederlandse Viaplay-abonnees krijgen in 2024 gratis toegang tot F1 TV Pro

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-09 13:08
Laguna schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:24:
De oorzaak van de prijsverhoging van F1TV Pro is dus een deal die ze zijn aangegaan met Viaplay en vervolgens laten ze de abonnees opdraaien voor de kosten om te voorkomen dat Viaplay failliet gaat door hun eigen wanpraktijken.

nieuws: Nederlandse Viaplay-abonnees krijgen in 2024 toegang tot F1 TV Pro
Dus over een half jaar betalen we voor een bedrijf wat hoogst waarschijnlijk niet meer bestaat in Nederland of de rechten niet meer heeft?

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 101% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Omzeilen geoblokkade

[ Voor 94% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikaB
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21:46
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 87% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Laatst online: 03-09 13:08
Is het abonnement eigenlijk per maand opzegbaar? Zou nu wel moeten gezien we geen jaarabonnement meer kunnen kiezen. Want dan sluit ik de vrijdag voor de eerst race alles af en zeg ik het op als ik een maand weg ben en na de laatste race weer alles opzeggen.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Support chat doet hun best om het niet te begrijpen, hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:22
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 106% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Misschien is de filosofie hierachter wel dat degenen die zeiken over de verhoging naar 95 euro (incl ikzelf dus, voor de duidelijkheid) nu denken "oei, dan heb ik toch maar mazzel met die 95 dus ik laat t er maar bij zitten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Cartman! schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:42:
Misschien is de filosofie hierachter wel dat degenen die zeiken over de verhoging naar 95 euro (incl ikzelf dus, voor de duidelijkheid) nu denken "oei, dan heb ik toch maar mazzel met die 95 dus ik laat t er maar bij zitten".
95 kon ik nog wel vrede mee hebben maar 142 ga ik me toch wel eens bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-09 15:38
.oisyn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:42:
Begrijp ik het trouwens goed dat een abonnement afgesloten via de website ook automatisch verlengt? Ik zie dit in mijn abo-scherm:

[Afbeelding]

Er staat dus "einddatum abonnement", maar ik zie geen knop voor "hernieuwen" en wel voor "annuleren".
Ik heb zojuist op ditzelfde scherm mijn abbo verlengd aangezien er nog €64,99 stond. Vervolgens via de chat om een bevestiging gevraagd. Helaas niet meteen duidelijk antwoord:

Alex, we do apologize for the inconvenience. Thank you for taking the time to raise your issue with us. On this occasion, I will need to escalate your case to my supervisor, in order to obtain further guidance on the best course of action.

We will aim to get in touch again as soon as possible. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:24:
Iets genuanceerder natuurlijk….. Viaplay betasld een enorme bak geld voor de uitzendrechten en wordt tegelijkertijd beconcurreerd door (in essentie) dezelfde partij die ze de rechten heeft verkocht, voor een lagere prijs.

Tikje dom van Viaplay dat ze daar niet eerder wat aan gedaan hebben. In een aantal andere landen wordt F1TV daarom al helemaal niet meer aangeboden. Dat is de andere optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EGM360
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik heb via chat gevraagd waar de yearly subscription optie was.
De chat was overduidelijk vertaald en de medewerker liet mij controleren of het via de website & de app allebei alleen maar de monthly subscriptions liet zien (.......). Nu geëscaleerd naar 'de manager', dus ik zal zo wel een mail krijgen met dat ik maar gewoon moet betalen.
Enshitification is real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Leuk die samenwerking tussen Viaplay en F1TV.. prijsverhoging, niet meer per jaar betalen als ik het allemaal zo opsom! Hopelijk is de jaarlijkse betaling gewoon een foutje op de website en kunnen mensen er straks wel weer gebruik van maken :D

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 19-02-2024 13:53 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

EGM360 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:51:
Ik heb via chat gevraagd waar de yearly subscription optie was.
De chat was overduidelijk vertaald en de medewerker liet mij controleren of het via de website & de app allebei alleen maar de monthly subscriptions liet zien (.......). Nu geëscaleerd naar 'de manager', dus ik zal zo wel een mail krijgen met dat ik maar gewoon moet betalen.
Enshitification is real.
Idd, ik kreeg de vraag welke browser ik gebruikte etc. Uiteindelijk kwam het marketing praatje "Services verbeteren etc..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:49:
[...]

Iets genuanceerder natuurlijk….. Viaplay betasld een enorme bak geld voor de uitzendrechten en wordt tegelijkertijd beconcurreerd door (in essentie) dezelfde partij die ze de rechten heeft verkocht, voor een lagere prijs.

Tikje dom van Viaplay dat ze daar niet eerder wat aan gedaan hebben. In een aantal andere landen wordt F1TV daarom al helemaal niet meer aangeboden. Dat is de andere optie.
Hoezo genuanceerder? Viaplay koos er zelf voor een absurd bedrag neer te leggen voor de uitzendrechten, het is toch niet moeilijk om te bedenken op wie ze die kosten gaan verhalen en nu helpt de FOM hen door de prijs van de enige concurrentie fors te verhogen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om dat niet te doen en Viaplay failliet laten gaan, maar nee ze kiezen ervoor om de aandeelhouders tevreden te stellen over de rug van hun klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:52:
Leuk die samenwerking tussen Viaplay en F1TV.. prijsverhoging, niet meer per jaar betalen als ik het allemaal zo opsom! Hopelijk is de jaarlijkse betaling gewoon een foutje op de website en kunnen mensen er straks wel weer gebruik van maken :D
Het staat hier al officieel aangegeven achter 'Netherlands':
F1 TV Pro and Access is only available as monthly subscription.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Zijn hier nog meer mensen die nog geen mail hebben ontvangen met de prijsverhoging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:56:
[...]

Hoezo genuanceerder? Viaplay koos er zelf voor een absurd bedrag neer te leggen voor de uitzendrechten, het is toch niet moeilijk om te bedenken op wie ze die kosten gaan verhalen en nu helpt de FOM hen door de prijs van de enige concurrentie fors te verhogen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om dat niet te doen en Viaplay failliet laten gaan, maar nee ze kiezen ervoor om de aandeelhouders tevreden te stellen over de rug van hun klanten.
Beetje werelvreemde redenatie natuurlijk… je wil als ontvanger van de zak geld wel dat Viaplay het nog openstaande bedrag gewoon netjes kan betalen. Beide partijen moeten enigszins tevreden blijven.

Viaplay heeft zich gewoon vergist dat ze naast F1TV wel genoeg konden verdienen, dat wordt nu wat makkelijker.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2024 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

TexMex schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:58:
[...]

Het staat hier al officieel aangegeven achter 'Netherlands':
[...]
Dit is wel een hele rare en domme actie van F1TV, ben heel blij dat ik via de Google Play Store nog gewoon een jaar abonnement kon nemen. Wat een dure grap dit, eerst zeggen dat per jaar zoveel duurder word en nu verwijderen? :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:59:
[...]

Beetje werelvreemde redenatie natuurlijk… je wil als ontvanger van de zak geld gewoon wel dat Viaplay het nog openstaande bedrag gewoon netjes kan betalen. Beide partijen moeten enigszins tevreden blijven.
Waarom neem je aan dat dat bedrag nog niet betaald is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:32
G_Dragon schreef op maandag 19 februari 2024 @ 14:01:
[...]

Dit is wel een hele rare en domme actie van F1TV, ben heel blij dat ik via de Google Play Store nog gewoon een jaar abonnement kon nemen. Wat een dure grap dit, eerst zeggen dat per jaar zoveel duurder word en nu verwijderen? :o
Mijn abonnement moet nog verlengd worden. Ik hoop dat dit nog een jaarabonnement wordt, anders is het afgelopen met F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:59
Miki schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:58:
Zijn hier nog meer mensen die nog geen mail hebben ontvangen met de prijsverhoging?
Hier geen mail gehad, renewal date 28 feb, 65 euro. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronniez
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-05 14:17
lekker omgekeerde wereld. ipbv het slechte aanbod te verbeteren gaat ze het beste aanbod zo idioot verkloten dat er straks nog maar 1 keuze overblijft.

@Ziggo koop A.U.B. die rechten terug. doe het desnoods samen met KPN(even samen bvtje oprichten) dan ben je gegarandeerd van concurrent viaplay af en behouden beide partijen marktaandeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:39

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Geografische omzeilingen bespreken is niet toegestaan en een keer is het geklaag en gerant wel klaar over de prijsverhoging.

Ik zie hier geen constructieve discussie uit voortkomen, dus hij gaat op slot.

Tweakers Discord

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zie dat het jaarabonnement op f1tv pro niet meer wordt aangeboden? Wat ik vreemd vind is dat ik een mail had over de prijsverhoging, maar als ik dan inlog en mijn annulering terugdraai staat er nog steeds dat het 65 euro gaat kosten, dat zal niet kloppen zoals hier vaken besproken.. Maar als ik mijn jaarabonnement dat 3-3 vervalt toch door laat lopen, wordt het dan automatisch toch weer een jaarabonnement?

Hoe vaag kun je het maken voor je klanten.

[ Voor 3% gewijzigd door darkdesign op 19-02-2024 15:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

darkdesign schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:09:
Ik zie dat het jaarabonnement op f1tv pro niet meer wordt aangeboden? Wat ik vreemd vind is dat ik een mail had over de prijsverhoging, maar als ik dan inlog en mijn annulering terugdraai staat er nog steeds dat het 65 euro gaat kosten, dat zal niet het geval zijn.. Maar als ik mijn jaarabonnement dat 3-3 vervalt toch door laat lopen, wordt het dan automatisch toch weer een jaarabonnement?

Klopt, dit is helaas werkelijkheid. Geen idee waarom ze dit nu opeens doen nadat ze eerst bekend maakten dat een jaarabonnement duurder zou worden, want er klopt ergens iets niet. Ik hoop dat we snel duidelijkheid gaan krijgen vanuit F1TV Pro zelf of dat er Tweakers zijn die duidelijkheid krijgen na hun contact met de klantenservice en het ons kunnen laten weten.

Gelukkig heb ik een lopend jaarabonnement via de Google Play Store die wel gewoon doorliep voor de oude prijs van €64,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 10:49
Ik zie dat het jaarabonnement op f1tv pro niet meer wordt aangeboden? Wat ik vreemd vind is dat ik een mail had over de prijsverhoging, maar als ik dan inlog en mijn annulering terugdraai staat er nog steeds dat het 65 euro gaat kosten, dat zal niet kloppen zoals hier vaken besproken.. Maar als ik mijn jaarabonnement dat 3-3 vervalt toch door laat lopen, wordt het dan automatisch toch weer een jaarabonnement?

Erg vaag inderdaad. In mijn account staat ook nog 64.99, ingangsdatum 01-03. Ben erg benieuwd wat er straks wordt afgeschreven van mijn creditcard.

Zijn er überhaupt al Tweakers waarbij de 95 euro is afgeschreven?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:45

Spotmatic

Ken sent me

Als stopzetter van een € 51,99 F1TV jaarabo heb ik al een strategie uitgestippeld:

- Viaplay gratis een week uitproberen;
- F1TV account aan Viaplay koppelen;
- Na een week weer opzeggen en kijken hoe snel F1TV is met het stopzetten van het account.

Met een beetje mazzel kan ik zo dus de 1e 2 races gratis kijken (in ieder geval 1). Daarna zien we wel verder.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Spotmatic schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:25:
Als stopzetter van een € 51,99 F1TV jaarabo heb ik al een strategie uitgestippeld:

- Na een week weer opzeggen en kijken hoe snel F1TV is met het stopzetten van het account.

Met een beetje mazzel kan ik zo dus de 1e 2 races gratis kijken (in ieder geval 1). Daarna zien we wel verder.
Met Canal+ -> ESPN Eredivisie was dat instant. Dus ik neem aan dat dat bij F1 TV ook zo is.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:22
Net een mail van Viaplay dat het maandabonnement per 22 mei naar 17,99 per maand gaat ipv de 15.99 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

AudioHome schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:33:
Net een mail van Viaplay dat het maandabonnement per 22 mei naar 17,99 per maand gaat ipv de 15.99 nu.
Lekker al die last minute prijsverhogingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:31
Spotmatic schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:25:

Zie topic waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 17:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Mjah het nieuwe topic is nu weer dichtgegooid :| Dan neem ik aan dat we het hier weer over de prijsverhogingen mogen hebben?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:02
Volgens de support berust het op een foutje en komt de optie voor een jaarabonnement snel weer terug:

"We're very sorry for the inconvenience in your subscription Henri, we are now fixing those issue and rest assured that we will be informing you right away once it has been fixed. You will also receive update and status about your subscription."

G_Dragon schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:11:
[...]

Klopt, dit is helaas werkelijkheid. Geen idee waarom ze dit nu opeens doen nadat ze eerst bekend maakten dat een jaarabonnement duurder zou worden, want er klopt ergens iets niet. Ik hoop dat we snel duidelijkheid gaan krijgen vanuit F1TV Pro zelf of dat er Tweakers zijn die duidelijkheid krijgen na hun contact met de klantenservice en het ons kunnen laten weten.

Gelukkig heb ik een lopend jaarabonnement via de Google Play Store die wel gewoon doorliep voor de oude prijs van €64,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:32
AudioHome schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:33:
Was ik al bang voor en werd al voor gewaarschuwd. Daarom vorige week voor 12,79 afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

henri86 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:00:
Volgens de support berust het op een foutje en komt de optie voor een jaarabonnement snel weer terug:

"We're very sorry for the inconvenience in your subscription Henri, we are now fixing those issue and rest assured that we will be informing you right away once it has been fixed. You will also receive update and status about your subscription."

[...]

[...]
Kijk dat is goed bericht, snelle actie en reactie! _/-\o_
Dat is wel hoe we het van F1TV Pro zijn gewend, ik tenminste wel.
Bedankt dat je het laat weten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:56
Mail van ViaPlay. Over de samenwerking met F1TV Pro en dit…..

Viaplay verandert de prijs van het maandelijkse abonnement
We willen je nu ook alvast op de hoogte brengen dat we per 22 mei de prijs van het maandelijks opzegbare abonnement gaan verhogen van € 15,99 naar €17.99. Bovendien, de optie op een jaarabonnement zal weggehaald worden op 11 maart.

Meer details over de aanstaande prijsverhoging zal volgen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Pendaco schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:59:
[...]

Mjah het nieuwe topic is nu weer dichtgegooid :| Dan neem ik aan dat we het hier weer over de prijsverhogingen mogen hebben?
Neeee?!?! Gisterenavond waren er nog (prijs)berichten naar dat topic verplaatst en nu is het op slot… Ik denk dat de moderators ook even afstemming moeten hebben. :) Degene die het op slot heeft gedaan, is een ander die berichten heeft verplaatst.
Persoonlijk vond ik een afzonderlijk prijs topic niet nodig. Zeker niet gezien er maar twee weken te gaan zijn voor start seizoen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr Magic
G_Dragon schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:01:
[...]

Kijk dat is goed bericht, snelle actie en reactie! _/-\o_
Dat is wel hoe we het van F1TV Pro zijn gewend, ik tenminste wel.
Eerlijk gezegd geloof ik er niks van. Ze hebben het tenslotte ook op hun support site aangepast:

JustFogMaxi in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"

Dus dat moet haast wel een bewuste actie zijn geweest toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Mr Magic schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:06:
[...]

Eerlijk gezegd geloof ik er niks van. Ze hebben het tenslotte ook op hun support site aangepast:

JustFogMaxi in "[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen"

Dus dat moet haast wel een bewuste actie zijn geweest toch?
hmm.. vreemd, daarop kan ik alleen maar ja zeggen.
Ze moeten wel de waarheid blijven vertellen en niet twee verschillende dingen gaan lopen doen, dus even afwachten op het jaarabonnement ook echt weer terugkomt met een dag of dat ze inderdaad mooi weer lopen te spelen. Ik laat me verrassen want meer kunnen we toch even niet, het zou gewoon wel heel dom zijn als ze zo met klanten omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Rivanov schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:05:
Mail van ViaPlay. Over de samenwerking met F1TV Pro en dit…..

Bovendien, de optie op een jaarabonnement zal weggehaald worden op 11 maart.
Dus dat verhaal van de nieuwe directeur van Viaplay die zo goed naar z'n klanten luistert en het jaarabonnement weer terug had gebracht blijkt ook *BS* te zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

De mail met het nieuws over de verhoging kwam op 22 januari. Dus vanaf vrijdag 23 februari gaan we zien of de eerste verlengingen daadwerkelijk €95/jaar zijn. Tot vandaag zijn alle verlengingen in ieder geval nog €65/jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Pffff…. Wat een onrust (niet rottig bedoeld overigens). We zitten in de F1 stress. :)
Eerst de prijsverhoging van F1TV pro. Nu jaarabonnement optie verdwenen, aangekondigde prijsverhoging Viaplay, en ook daar jaarabonnement verdwenen. En dan wordt dit jaar ook nog bekend wie de F1 rechten voor komende seizoenen gaat binnen halen. Ik ben heel erg benieuwd.

[ Voor 7% gewijzigd door meesje op 19-02-2024 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:49
Ik zie wel wat er gebeurd, heb mijn abonnement (let wel, een jaar abonnement) nog steeds aan staan bij F1TV pro. Ik ga er dan ook vanuit dat hij ook voor een jaar wordt verlengd op 27-02-2024, en wel voor de prijs €94,99 die ik via mail hebt gekregen. Als dat niet het geval is, teken ik bezwaar aan.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 15:33
Spotmatic schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:21:
Wat is dat nou weer voor gek*t bij F1TV en Viaplay met de jaar- en maandabonnementen? Weten ze zelf wel waar ze mee bezig zijn?

Anyway: ik laat ze lekker in hun sop gaarkoken en zie tegen de 1e race wel wat ik ga doen. Ik heb geen enkele haast in deze tijden van enorme chaos (shitstorm) bij F1TV, Viaplay en consorten. ;)
Ik neem aan dat jullie dit gerommel bij ogenschijnlijk serieuze bedrijven ook niet erg op prijs stellen...
Als het aan mij ligt krijgen geen van beide "bedrijven" ooit nog één stuiver van me en kijk ik voortaan lekker op eh, "andere" manieren. Dit soort grappen maken me echt zo ontzettend kwaad.

Maarja, we blijven toch F1 fan en er zijn nog meer gezinsleden hier die gewoon zonder gezeik de race willen aanklikken zonder dat het ineens niet werkt oid, dus ik vrees toch dat het dan maar met héél véél tegenzin viaplee wordt. Eens kijken of die inhalige k*tzweden ergens een antwoordnummer hebben waar ik elke maand een drol naartoe kan sturen, heb ik nog een beetje waar voor m'n geld.

All-electric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 16:01
Barfman schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:23:
Ik zie wel wat er gebeurd, heb mijn abonnement (let wel, een jaar abonnement) nog steeds aan staan bij F1TV pro. Ik ga er dan ook vanuit dat hij ook voor een jaar wordt verlengd op 27-02-2024, en wel voor de prijs €94,99 die ik via mail hebt gekregen. Als dat niet het geval is, teken ik bezwaar aan.
Mijne loopt ook de 27ste af. Dit is gewoon een prijsverhoging en zouden ze dan toch ook minimaal 1 maand van te voren aan moeten geven of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Spotmatic schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:21:
Wat is dat nou weer voor gek*t bij F1TV en Viaplay met de jaar- en maandabonnementen? Weten ze zelf wel waar ze mee bezig zijn?

Anyway: ik laat ze lekker in hun sop gaarkoken en zie tegen de 1e race wel wat ik ga doen. Ik heb geen enkele haast in deze tijden van enorme chaos (shitstorm) bij F1TV, Viaplay en consorten. ;)
Ik neem aan dat jullie dit gerommel bij ogenschijnlijk serieuze bedrijven ook niet erg op prijs stellen...
Je kan nog steeds een jaar abonnement nemen op viaPlay hoor https://viaplay.com/checkout/?recommended=viaplay 12 x €12,79 = €38,40 korting :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
RonJ schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:25:
[...]

Als het aan mij ligt krijgen geen van beide "bedrijven" ooit nog één stuiver van me en kijk ik voortaan lekker op eh, "andere" manieren. Dit soort grappen maken me echt zo ontzettend kwaad.

Maarja, we blijven toch F1 fan en er zijn nog meer gezinsleden hier die gewoon zonder gezeik de race willen aanklikken zonder dat het ineens niet werkt oid, dus ik vrees toch dat het dan maar met héél véél tegenzin viaplee wordt. Eens kijken of die k*tzweden ergens een antwoordnummer hebben waar ik elke maand een drol naartoe kan sturen, heb ik nog een beetje waar voor m'n geld.
Mee eens hoor.

Ik hoop eigenlijk dat ze allemaal hun hand weer overspelen door zich te verkijken op de Nederlandse betaal tv-klant. Het probleem is over het algemeen niet eens dat die Nederlandse kijker het niet kan betalen, maar dat die het niet wil betalen. Te veel gezeik, te veel gerommel met de prijzen en men haakt al snel af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 08:50
RonJ schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:25:
[...]

Maarja, we blijven toch F1 fan en er zijn nog meer gezinsleden hier die gewoon zonder gezeik de race willen aanklikken zonder dat het ineens niet werkt oid, dus ik vrees toch dat het dan maar met héél véél tegenzin viaplee wordt. Eens kijken of die k*tzweden ergens een antwoordnummer hebben waar ik elke maand een drol naartoe kan sturen, heb ik nog een beetje waar voor m'n geld.
Ja eens. Ofja ik vind het niet erg om wat te betalen, rond de 50-60 euro per jaar voor een fatsoenlijke (minimaal) 1080P ervaring vind ik prima. Viaplay gaf mij die ervaring niet met hun belabberde kwaliteit.

F1TV geeft ook nog altijd onduidelijke berichtgeving, in de mail wordt 95 euro beschreven en in je account staat 65,- euro. Het zou bevestigd zijn dat verlengen 65,- wordt maar ook dat moet ik nog maar eens eerst zien.

Als het dadelijk echt richting 100 of meer gaat per jaar dan haak ik ook zeker af.

Overigens, zijn hier eigenlijk nog mensen die geprobeerd hebben afgelopen jaar F1TV te delen? Dus met 2 verschillende IP's te kijken? Meen dat dat niet meer ging maar een vriend gaf van de week aan dit wel al jaren te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 01-09 16:01
Geen idee hoeveel het waard is maar volgens de chat wordt mijn abonnement op 27-02-2024 met een jaar voor €95 verlengd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Misschien geld het alleen voor nieuwe abonnees

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Deojuvente
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-03 09:51
Meerdere media melden dat de prijsverhoging van F1 Pro in Nederland te maken heeft met Viaplay's strategie om meer klanten te trekken. Viaplay zou een deal met F1 hebben gesloten die hen in staat stelt de prijs te verhogen.

In België kost F1 Pro €75,- per jaar nu, met kortingen van 15 tot 25% die deze week zijn ingegaan. In Nederland worden deze kortingen echter geblokkeerd. F1 Pro wil hun partner Viaplay niet afvallen en communiceert hierdoor niet transparant over de reden voor de prijsverhoging.

Ik gun Viaplay geen cent meer en overweegt over te stappen op IPTV als F1 Pro de prijs niet verlaagt.

een van de bronen: https://www.totaaltv.nl/n...oedkoper-f1-tvabonnement/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blurk62
  • Laatst online: 00:34
Barfman schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:29:
[...]

Je kan nog steeds een jaar abonnement nemen op viaPlay hoor https://viaplay.com/checkout/?recommended=viaplay 12 x €12,79 = €38,40 korting :-)
Ik zie geen korting hoor. Even rekenen: 12 x €12,79 = €153,48
F1TV Pro vorig jaar (verhoogd naar) €51,99
Verschil: €101,49 8)7

Wie deze prijsverhoging gaat betalen voor het kunnen kijken van F1 verklaar ik hier officieel voor hartstikke gek. Moet ik ruim €100 bijbetalen voor pijltjesgooien en buitenlands balletjetrap? |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
Deojuvente schreef op maandag 19 februari 2024 @ 17:44:
Meerdere media melden dat de prijsverhoging van F1 Pro in Nederland te maken heeft met Viaplay's strategie om meer klanten te trekken. Viaplay zou een deal met F1 hebben gesloten die hen in staat stelt de prijs te verhogen.

In België kost F1 Pro €75,- per jaar nu, met kortingen van 15 tot 25% die deze week zijn ingegaan. In Nederland worden deze kortingen echter geblokkeerd. F1 Pro wil hun partner Viaplay niet afvallen en communiceert hierdoor niet transparant over de reden voor de prijsverhoging.

Ik gun Viaplay geen cent meer en overweegt over te stappen op IPTV als F1 Pro de prijs niet verlaagt.

een van de bronen: https://www.totaaltv.nl/n...oedkoper-f1-tvabonnement/
Of $72,24 in de USA.

Wat ga ik die viaplay nog meer haten zeg.
Eerst de radio rechten in Nederland weg kapen en nu dit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 21:48

DarkSide

theres no place like ::1

Er zijn / waren voor Andere streaming diensten ook al mogelijkheden om via VPN een abbo te nemen in een ander land. En zo (enorme) kosten te besparen.

Ik ben daar persoonlijk niet zo van.
maar van 65- straks naar 143,- is gewoon van de pot gerukt. Even 120% verhoging

En van 95 naar 143 is ook 50% verhoging.
Het wordt gewoon aantrekkelijk om de VPN te gebruiken en account sharing te gaan doen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Blurk62 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 18:21:
[...]

Ik zie geen korting hoor. Even rekenen: 12 x €12,79 = €153,48
F1TV Pro vorig jaar (verhoogd naar) €51,99
Verschil: €101,49 8)7

Wie deze prijsverhoging gaat betalen voor het kunnen kijken van F1 verklaar ik hier officieel voor hartstikke gek. Moet ik ruim €100 bijbetalen voor pijltjesgooien en buitenlands balletjetrap? |:(
Je haalt twee verschillende streaming diensten door elkaar heen, bovendien reageer ik op een bericht dat er geen jaar abonnement was bij viaPlay, wel een beetje opletten graag.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Evertt
Heb geen problemen mee voor f1tv te betalen.
Heb wel moeite dat Viaplay afspraken met F1 pro maakt zodat de abbonement hoger is dan in andere landen.
Viaplay heeft te veel betaalt voor de rechten en hier het bewijs van.

Jammer dat F1 hier ook aan mee werkt.

Maar ik ga toch een abonnement nemen via VPN België en luisteren naar Grand Prix Radio.

Ik hoop dat het weer terug komt bij Ziggo in 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 86% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 12:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 07:29
NotSoSteady schreef op maandag 19 februari 2024 @ 22:19:
[...]

Bij Viaplay ook (Premier League, Bundesliga, PDC darts) en dat voor €12,79.
Maar niet bij F1TV, en daar kun je sinds vandaag nog alleen een maand abo krijgen voor 11,90. Dus VP is maar 1 euro duurder, totdat het in mei duurder wordt en het verschil nog steeds maar 4 euro is. Dus dan ruikt het toch heel erg naar verboden prijsafspraken tussen VP & F1TV waarbij er beklonken is om zoveel mogelijk F1 kijkers naar VP te krijgen door het prijsverschil tot nihil te verminderen (zeker als je meeneemt dat VP dus meer bied en je dus F1TV gratis krijgt, dus je mist letterlijk niks, maar krijgt wel extras als andere sporten en streaming films & series).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Laatst online: 20-08 13:08

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Ik ben benieuwd of ik nog een nieuw jaarabonnement ga krijgen voor F1TV Pro. Heb het lopen via de Apple appstore. Hierin staat nu nog dat het op 21-2-2024 verlengd gaat worden voor €64,99, maar las dat er vanaf vandaag geen jaarabonnementen worden uitgegeven in Nederland. Zou wel ruk zijn als ik het hierdoor op 3 dagen misloop. On verra.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gb3rXjgUTgkSRCAxJyBM00Iz_A4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RelzUqJXdgDkpLG6rGma207d.png?f=fotoalbum_large

Normale prijs via USA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
De meesten hier wonen in Nederland, niet in de USA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb enkele België familieleden.
Stel zij sluiten een abonnement af voor mij, kan ik dan f1tv gewoon zonder vpn kijken in NL?

Want ik merk dat ik met mijn betaalde vpn Proton (als hij op België staat) niets kan bekijken.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
streamnl schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 07:02:
Ik heb enkele België familieleden.
Stel zij sluiten een abonnement af voor mij, kan ik dan f1tv gewoon zonder vpn kijken in NL?

Want ik merk dat ik met mijn betaalde vpn Proton (als hij op België staat) niets kan bekijken.
Helaas heb ik dit ook via een VPN met België werkt niet. Maar VPN met USA werkt wel
Ben bang dat ze VPN adressen geblokkeerd hebben.

Wordt een leuk F1 seizoen met dank aan Viaplay.
Er zullen ook mensen zijn die de F1 nu links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
.

[ Voor 99% gewijzigd door Evertt op 20-02-2024 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-09 23:07
Aangezien ik het plaatje volledig kwijt ben door alle berichten toch de vraag:

Ik heb nu een lopend jaar abonnement op F1TV Pro. Als ik niets doe, behoud ik dan het jaar abonnement voor 94,99?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Holk schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:07:

Ik heb nu een lopend jaar abonnement op F1TV Pro. Als ik niets doe, behoud ik dan het jaar abonnement voor 94,99?
Dat zal niemand met 100% zekerheid kunnen zeggen tenzij toevallig vandaag hun abo verlengd is.

Edit:
De vraag in dezen is dus voornamelijk of je met verlenging op jaar abo blijft. Die €95 lijkt vervolgens (als het een jaar abo blijft) wel een zekerheidje als je de mail hebt gehad dat je €95 gaat betalen.

[ Voor 21% gewijzigd door RobertMe op 20-02-2024 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
RobertMe schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:10:
[...]

Dat zal niemand met 100% zekerheid kunnen zeggen tenzij toevallig vandaag hun abo verlengd is.

Edit:
De vraag in dezen is dus voornamelijk of je met verlenging op jaar abo blijft. Die €95 lijkt vervolgens (als het een jaar abo blijft) wel een zekerheidje als je de mail hebt gehad dat je €95 gaat betalen.
Dat ik 95 euro moet neerleggen had ik al geaccepteerd omdat ik het persoonlijk wel waard vind. Dat het nu met Viaplay gepusht wordt heb ik m’n bedenkingen bij (kartelvorming anyone?) en onnodig.

Vraag is meer of bestaande klanten hun gekochte recht behouden en dat de nieuwe aanbieding alleen gelden voor nieuwe klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:00
Holk schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:07:

Ik kan mijn verlopen abonnement die ik twee jaar terug via de Apple Store had afgelopen via de Apple Store opnieuw activeren voor een jaar voor 94,99.

Bij mijn gegevens op mijn lopende abonnement staat dat deze 1/3/2024 verloopt staat dat de nieuwe prijs 64,99 wordt :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zn2BPK8NlsLQGio7j26n-iI5FKE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fe96Ip878uJiBX7RbHbDnHtW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 16:56

charrel

Cortisol4life..

TinusXIII schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:17:
[...]

Ik kan mijn verlopen abonnement die ik twee jaar terug via de Apple Store had afgelopen via de Apple Store opnieuw activeren voor een jaar voor 94,99.

Bij mijn gegevens op mijn lopende abonnement staat dat deze 1/3/2024 verloopt staat dat de nieuwe prijs 64,99 wordt :?
[Afbeelding]
Dat heb ik hier ook, gewoon aan laten staan. Ik ga het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-09 11:02
[...]

[Afbeelding]
De afgelopen 100+ pagina's met soortgelijke meldingen was niet genoeg?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
Ragnar9999 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:20:
[...]

De afgelopen 100+ pagina's met soortgelijke meldingen was niet genoeg?
Nee

Omdat die 100+ pagina's voor bagger en rants staan en niet door te harken is. Hij geeft netjes antwoordt op mijn vraag en dank daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
[...]

[Afbeelding]
Staat bij mij ook. Alleen als je op upgrade klikt staat zi dat je per maand kan betalen.

Denk dat dit nog niet gewijzigd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 94% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-09 06:44

Zorro

Z

Omzeilen geoblokkade

[ Voor 94% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 12:01 ]

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-09 06:44

Zorro

Z

Slasher schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:43:
[...]

Kerel, ik begrijp de kritiek wel maar je wil niet horen wat ik zeg omdat het je niet uitkomt. Jij wilt horen dat het schofterige bedrijven zijn die de klant probeert te naaien ten koste van aandeelhouders en dat we allemaal voor een appel en een ei Formule 1 moeten kunnen kijken.

Dat kan gewoon niet meer omdat de Formule 1 gewoon commercie pur-sang is, alleen maar meer races, want meer geld, coureurs klagen daarover dat het gewoon niet leuk meer is.

Het zijn luxeproblemen, kan/wil je het niet betalen staat het je vrij om op te zeggen.

Dat het een forse verhoging is ben ik wel met je eens, maar goed de beste manier is om je portemonnee te laten spreken door massaal op te zeggen, maar dat heb ik ook niet veel mensen principieel zien doen. Dan moet je ook niet klagen.

Gewoon mijn mening, niets meer niets minder.
Ik ga wel principieel via India. Ik wilde dat eerst nooit en had er ook geen zin in om dat allemaal te doen, maar dat is nu veranderd. Uit principe.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• RobertMe
greatgonzo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:29:
jeez.. kan het een keer afgelopen zijn met die prijsdiscussie..
Ja, dat kan.

Het was zelfs afgelopen, totdat enerzijds de mods besloten om het nutteloze topic over de prijs te stimuleren, en vervolgens te sluiten, en anderzijds op dezelfde dag F1TV het jaarabo van de website af haalde en ViaPlay aankondigde te stoppen met het jaar abo en een prijsverhoging te doen per mei.

Het zijn dus o.a. de diensten zelf die deze discussie in leven houden door hun ontzettende wanbeleid van slechte communicatie (eerst is de prijsverhoging niet voor bestaande klanten, daarna weer wel, is het jaarabo nu niet meer beschikbaar en komt het dat ook niet meer of is het een "technisch probleem"?) en het in meerdere fases doorvoeren van wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
RobertMe schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:46:
[...]

Ja, dat kan.

Het was zelfs afgelopen, totdat enerzijds de mods besloten om het nutteloze topic over de prijs te stimuleren, en vervolgens te sluiten, en anderzijds op dezelfde dag F1TV het jaarabo van de website af haalde en ViaPlay aankondigde te stoppen met het jaar abo en een prijsverhoging te doen per mei.

Het zijn dus o.a. de diensten zelf die deze discussie in leven houden door hun ontzettende wanbeleid van slechte communicatie (eerst is de prijsverhoging niet voor bestaande klanten, daarna weer wel, is het jaarabo nu niet meer beschikbaar en komt het dat ook niet meer of is het een "technisch probleem"?) en het in meerdere fases doorvoeren van wijzigingen.
Zodra het enigszins op Tweaken begint te lijken gooien de tweakers modjes een topic dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:48
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Omzeilen geoblokkade

[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 20-02-2024 12:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ehh..
Vragen […] om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

*zucht* hoe moeilijk is het nou voor mensen om de regels hieronder te respecteren en de moderators werk te besparen.......
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deojuvente
De 95,- is terug op F1TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-09 16:15
Bij mij niet?

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Laatst online: 22:13

IkWilbert

Het is mij!

Bij mij niet...

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deojuvente
Oohh nu ook noet meer WTF...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 05-09 19:03
https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html

NETHERLANDS - F1 TV Pro and Access is only available as monthly subscription.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Extigo schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:36:
https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html

NETHERLANDS - F1 TV Pro and Access is only available as monthly subscription.
De support van F1TV is echt waardeloos en weten de helft van de tijd niet wat ze zeggen. Als dit waar is dan hebben we dus tweemaal achter elkaar een fikse prijsverhoging ontvangen. Dan wordt het voor mij ook een principekwestie en ga ik opzeggen. Wilde best € 95 per maand jaar gaan betalen maar dit wordt mij te gortig.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.

Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

F1 TV Pro FAQ