[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubledeye
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-05 19:00
F1tvpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Turkije is dit seizoen even duur als NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:15

sjaool

Every life should have 9 cats

noo schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:14:
[...]

Inderdaad, Nederland is uitgesloten van de huidige 15% welkomstkorting:

https://www.formula1.com/en/toolbar/tc-2024-intro-offer.html

[...]
Wij kregen F1TV Pro de afgelopen jaren dan ook voor een heel schappelijke abonnementsprijs. Andere landen zijn al jaren veel duurder uit om F1TV Pro te kunnen kijken.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 02:21:
[...]

Wij kregen F1TV Pro de afgelopen jaren dan ook voor een heel schappelijke abonnementsprijs. Andere landen zijn al jaren veel duurder uit om F1TV Pro te kunnen kijken.
Klopt, maar er zijn ook een aantal veel goedkopere landen. India bijvoorbeeld. Daar kost een abonnement 28 euro per jaar. Maar omgerekend in levensstandaard vermoed ik dat dat duurder is dan in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:38
Madman_K schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 21:10:
Zo te zien heeft F1 gisteren een administratieve actie uitgevoerd om de "bug" weg te werken dat er nog 64,99 bij je abbonement stond.
Er staan opeens 2 bestellingen in mn account.

Soort abonnement - Pro Annual
Besteldatum - 15-02-2024
Type - Remove

En
Formula One Digital Management Ltd
N°2, St James's Market London SW1Y 4AH
Soort abonnement - Pro Annual
Type - New

En nu staat bij mijn abbonement de prijs van 94,99
Bij mij staat, nadat ik een paar weken lang mezelf had afgemeld, nadat ik opnieuw aanmeldde weer dit verlengproduct:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mei08AMDs5j8ocbVhP-fdf75yII=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2u0UG9gTBGMqnPlRdcNaqBJN.jpg?f=fotoalbum_large

Het zal toch wel óngelofelijk amateuristisch zijn als zelfs nadat je afmeldt en een paar weken later toch weer verlengt dezelfde doute prijs blijft staan.

Ik wacht rustig op de afschrijving. Als die 95 euro is, boek ik ‘m terug en kijken we dit jaar F1 op een andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:29
Oeoe. Ben benieuwd. Uit de release notes van de F1TV app voor iOS.
An exciting new interactive Weekend Schedule that will become your best friend during an action-packed race weekend by allowing you to easily see what sessions are coming up and allow you to access content straight from the schedule.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:19
Mijne is op 1 februari nog verlengd met de oude prijs, maar als ik nu in de playstore kijk bij mijn abonnementen zie ik het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F6aEYAZJ1MCFVelQ4Lbe4X-ulks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NvxWIad3Q9Y0kSB1SLJh0QWn.jpg?f=fotoalbum_large

Staat alleen niet duidelijk voor wanneer ik akkoord moet gaan, zal wel voor 2025 zijn.

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tha Deo schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 07:17:
[...]

Klopt, maar er zijn ook een aantal veel goedkopere landen. India bijvoorbeeld. Daar kost een abonnement 28 euro per jaar. Maar omgerekend in levensstandaard vermoed ik dat dat duurder is dan in Nederland.
Klopt, de abonnementsprijzen worden aangepast naar de levensstandaard van de mensen in de betreffende landen. F1TV Pro is in die landen een luxe product.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

t14wo schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 08:45:
[...]

Bij mij staat, nadat ik een paar weken lang mezelf had afgemeld, nadat ik opnieuw aanmeldde weer dit verlengproduct:

[Afbeelding]

Het zal toch wel óngelofelijk amateuristisch zijn als zelfs nadat je afmeldt en een paar weken later toch weer verlengt dezelfde doute prijs blijft staan.

Ik wacht rustig op de afschrijving. Als die 95 euro is, boek ik ‘m terug en kijken we dit jaar F1 op een andere manier.
Hier is nu een eigen topic voor: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Memphisto schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:33:
Even een andere vraag..

Ik ben erg tevreden over F1TV pro en zal deze ook na de prijsverhoging gewoon willen blijven gebruiken.

Echter heb ik onlangs een nieuwe Samsung TV gekocht met Tizen als OS en hiervoor bestaat geen native F1TV pro app...

Voor zover ik nu heb begrepen, zal ik een Chromecast aan moeten schaffen... Of zien jullie nog andere opties?
Ik weet zo geen andere methode maar ik kan je de Chromecast met Google TV aanbevelen. Als je die eenmaal hebt kun je de Smart TV functies van je televisie links laten liggen want die worden over een aantal jaar een voor een toch allemaal buiten werking gesteld. De Chromecast met Google TV zal vast een langere ondersteuning hebben en zo niet dan is deze voor een redelijk bedrag eenvoudig te vervangen voor een nieuwe. Ik heb er hier twee en beiden voor ronde de €40/50 aangeschaft tijdens een aanbieding.

Voor mij is de Chromecast met Google TV echt een uitkomst. Sowieso veel sneller dan mijn Ziggo Mediabox en mijn LG Smart TV. Ook het wisselen tussen de apps gaat veel sneller en de vrijheid van het installeren van andere apps (minder legale apps dus) is veel eenvoudiger.

[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 17-02-2024 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:54
Ik gebruik zelf voor dat doel een Shield. Ook omdat die beter met mijn mediacollectie omgaat en ik niets met Chromcasts heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 21:18
Bvanham schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 09:57:
Ik gebruik zelf voor dat doel een Shield. Ook omdat die beter met mijn mediacollectie omgaat en ik niets met Chromcasts heb.
De Shield is zeker de betere mediaspeler. Maar wel ruim dubbel zo duur als een ChromeCast. En de nieuwste Shield is natuurlijk ook alweer 4, 5 jaar oud, en software updates blijven ook al lange tijd steken bij hotfixes. Naast de prijs zijn er dus nog wel wat meer "twijfelgevallen" bij de Shield intussen.

* RobertMe heeft zelf een 2017 model, ook al uit 2017, en was zijn geld zeker dubbel en dwars waard. Maar of ik nu, in 2024, nog een Shield zou kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:24
c-nan schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 00:51:
Turkije is dit seizoen even duur als NL
Tenzij je al een abonnement had. De prijs van actieve Turkse-abonnementen (via de Appstore) is ongewijzigd gebleven. Er zijn mensen die voor iets meer dan een tientje een jaarabonnement hebben.

Volgens mij één van de weinige keren dat een abonnement via de Appstore voordeliger is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:37

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm ik twijfel nu of ik ga verlengen met alleen f1tv of dat ik een jaar viaplay pak.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Mijn abonnement wordt 27 februari verlengt maar de bewuste e-mail met de aankondiging van de prijsverhoging heb ik nog steeds niet ontvangen, best bijzonder als je verplicht bent om de prijsaankondiging vooraf kenbaar te maken. In het accountoverzicht bij F1TV staat ook nog steeds de prijs van €64,99 voor de aankomende periode. Al met al blijf ik het wel bijzonder vinden dat er zoveel onduidelijkheid is en dat er niet een keiharde datum wordt genoemd waarop de nieuwe wijziging ingaat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:55
Wat bedoel je daar mee? Zo lang bestaat het nieuwe topic nog niet. Ik volg dit topic al enige tijd, maar pas vandaag het prijs topic voorbij zien komen. Wellicht is het al eerder gepost. Het staat in ieder geval niet in de topic warning. In mijn ogen is daarom je opmerking niet terecht. Verder helemaal prima om prijsopmerkingen apart te houden. Aan de andere kant, over een paar weken is die discussie voorbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asdfqwerty
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 20:28
Trieste zaak. Krijgen we ook iets terug voor de prijsverhoging, of is het alleen een prijsverhoging? In de e-mail die ik kreeg van f1 stond wel opgesomd wat er allemaal in het pakket zat, maar ik weet niet of dat allemaal nieuwe dingen zijn of dat die er afgelopen jaar al bij zaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:30:
[...]

Wat bedoel je daar mee? Zo lang bestaat het nieuwe topic nog niet. Ik volg dit topic al enige tijd, maar pas vandaag het prijs topic voorbij zien komen. Wellicht is het al eerder gepost. Het staat in ieder geval niet in de topic warning. In mijn ogen is daarom je opmerking niet terecht. Verder helemaal prima om prijsopmerkingen apar te houden. Aan de andere kant, over een paar weken is die discussie voorbij. :)
Voor mij geldt het zelfde. Dus dank voor het (opnieuw) wijzen op dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het is nu dus wachten op de eerste die hier het verlengingsbedrag via F1tv zelf na 20/21feb kan posten. Ben benieuwd.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
asdfqwerty schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:50:
Trieste zaak. Krijgen we ook iets terug voor de prijsverhoging, of is het alleen een prijsverhoging? In de e-mail die ik kreeg van f1 stond wel opgesomd wat er allemaal in het pakket zat, maar ik weet niet of dat allemaal nieuwe dingen zijn of dat die er afgelopen jaar al bij zaten
Niks nieuws. Ze proberen waarschijnlijk inkomsten te genereren nu viaplay aan het instorten is. Die betaalden de hoofdprijs voor TV rechten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:17

Laguna

Connaisseur

RocketKoen schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:17:
[...]

Niks nieuws. Ze proberen waarschijnlijk inkomsten te genereren nu viaplay aan het instorten is. Die betaalden de hoofdprijs voor TV rechten.
Viaplay heeft er natuurlijk zelf voor gekozen om een achterlijk hoog bedrag te bieden voor de rechten. Faillissement zou dan ook gerechtigheid zijn voor die graaiers.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48
Ik had het al in het andere topic gepost. Maar ik kreeg dus dinsdag een mail van Google dat mijn abonnement op 15 maart aanstaande verlengd zou worden voor €64,99. Op woensdag kreeg ik wederom een mail van Google dat de prijs van mijn abonnement gewijzigd wordt op 15 maart 2024 naar €94,99. En op donderdag kreeg ik de bekende mail van Formula 1 dat mijn automatische verlenging is gepauzeerd totdat ik akkoord ga met de prijsverhoging.

Vanwege deze onduidelijke situatie heb ik contact gehad met Google Play Support en zij geven aan dat het toch €94,99 is vanuit F1. Tja. Het is zo. Wel erg jammer dat de communicatie zo verdomd onduidelijk is. Ik had het wat schappelijker gevonden als ze de lopende abonnementen in 2024 nog verlengd hadden voor €64,99 en die volgend jaar omhoog hadden gegooid. Dan had iedereen dezelfde voorwaarden gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De HvE
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-05 17:34
Hier op 8 febr abonnement via Google Play Store voor 65 euro verlengd.
Volgend jaar moet we maar afwachten of F1TV Pro nog beschikbaar is in Nederland.
Diegene die dan de rechten heeft zal niet dezelfde fout maken als Viaplay heeft gedaan.
Maar dat zien we volgend jaar wel weer.

[ Voor 7% gewijzigd door De HvE op 17-02-2024 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

De HvE schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:55:
Hier op 8 febr abonnement via Google Play Store voor 65 euro verlengd.
Volgend jaar moet we maar afwachten of F1TV Pro nog beschikbaar is in Nederland.
Diegene die dan de rechten heeft zal niet dezelfde fout maken als Viaplay heeft gedaan.
Maar dat zien we volgend jaar wel weer.
Ook in de ziggo tijd was er F1TV in NL.
FOM neemt dit ook mee voor nieuwe contracten, in principe zetten ze bij nieuwe contracten in landen altijd dat F1TV ernaast actief mag zijn.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
alex3305 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:03:
Ik had het al in het andere topic gepost. Maar ik kreeg dus dinsdag een mail van Google dat mijn abonnement op 15 maart aanstaande verlengd zou worden voor €64,99. Op woensdag kreeg ik wederom een mail van Google dat de prijs van mijn abonnement gewijzigd wordt op 15 maart 2024 naar €94,99. En op donderdag kreeg ik de bekende mail van Formula 1 dat mijn automatische verlenging is gepauzeerd totdat ik akkoord ga met de prijsverhoging.

Vanwege deze onduidelijke situatie heb ik contact gehad met Google Play Support en zij geven aan dat het toch €94,99 is vanuit F1. Tja. Het is zo. Wel erg jammer dat de communicatie zo verdomd onduidelijk is. Ik had het wat schappelijker gevonden als ze de lopende abonnementen in 2024 nog verlengd hadden voor €64,99 en die volgend jaar omhoog hadden gegooid. Dan had iedereen dezelfde voorwaarden gehad.
Ik had het schappelijker gevonden om als bestaande klant een mindere verhoging te geven. 75-80 ofzo. Middenweg voor het eerste jaar. Maar helaas. Per 17-3 ga ik ook 94.99 betalen. En ja is hoop geld. Maar als je het terugrekent 4.50 per race + alle extras eromheen. Kan ermee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:52

DarkSide

theres no place like ::1

idd. in de basis vind ik de verhoging buiten proporties.
En ze hadden dan eigenlijk geleidelijk de prijs moeten verhogen.

Maar idd per race valt het allemaal wel weer mee.
Straks even "slikken" bij de afschrijving van het bedrag. Maar dan denk k al weer snel vergeten als ik weer geniet van een nieuw seizoen F1.

Verder vind ik de app prima werken en ik kijk verder geen andere sporten (of TV).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vorig jaar was er een aanbieding vlak voor de start van het seizoen. Is dat vaste prik? Of iets eenmaligs geweest?

https://www.formula1.com/...BH6P9bttVWC00PeUc160.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:49

Pierre

Van nature lui!

Ronwiel schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 16:07:
Vorig jaar was er een aanbieding vlak voor de start van het seizoen. Is dat vaste prik? Of iets eenmaligs geweest?

https://www.formula1.com/...BH6P9bttVWC00PeUc160.html
Nederland is uitgesloten van aanbiedingen dit jaar.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elac
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20:13
Staat bij mij vooralsnog op €64,99.
Hoop dat dat zo blijft.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eWQOGiZ4y_aebEde4VHSmOsdKo4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PHJCr4EStyQnDvyOaPUUBpTJ.jpg?f=fotoalbum_large

8* sunpower max5ac 410 enphase iq7A & 13 jinko 420wp enphase iq8+ ; Zappi ; ME LN 3,5kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Elac schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:23:
Staat bij mij vooralsnog op €64,99.
Hoop dat dat zo blijft.
[Afbeelding]
De prijs op de website klopt niet. Druk maar op de upgrade link. Dan zie je de nieuwe prijs.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:58

reaL_G

G

had hem ook lopen via de appstore.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q9x6KQanXQE9rcJfWMZQ2Ok_VyQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7bol3rEG34fem2vioTZH9SCW.jpg?f=fotoalbum_large

gaat hem niet meer worden.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mog schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:30:
[...]

De prijs op de website klopt niet. Druk maar op de upgrade link. Dan zie je de nieuwe prijs.
Ik heb cancel gedaan en daarna renew, stond immers 64.99 bij. Als ze meer in rekening brengen dan laat ik het storneren bij Visa met een screenshot erbij dat er 64.99 bij stond tijdens het verlengen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-05 08:45
Is dit niet een vrij zinloos topic? Het is gewoon €95, er zijn geen aanbiedingen en de discussie omtrent de verhoging lijkt me nu wel gevoerd :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:50
Katseviool schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:14:
Is dit niet een vrij zinloos topic? Het is gewoon €95, er zijn geen aanbiedingen en de discussie omtrent de verhoging lijkt me nu wel gevoerd :)
Zo kun je een hoop topics wel sluiten... "Het is gebeurd, het wordt niet meer teruggedraaid, einde discussie".

Ik vind het oprecht knap dat het jou gelukt is om een nóg nuttelozere bijdrage in het topic te posten _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Het zal 'm in de naam zitten ;)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bovendien klopt het niet. Er zijn diverse mensen die hebben laten weten dat ze in ieder geval via F1TVpro nog steeds verlengd zijn voor E65.

Waarschijnlijk is dit slechts voor de lopende abo's via F1TV pro tot 20/21? februari maar ook dat is nog niet eens zeker.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Wild Chocolate schreef op zondag 18 februari 2024 @ 00:49:
[...]

Zo kun je een hoop topics wel sluiten... "Het is gebeurd, het wordt niet meer teruggedraaid, einde discussie".

Ik vind het oprecht knap dat het jou gelukt is om een nóg nuttelozere bijdrage in het topic te posten _/-\o_
Het is gewoon een vraag en zeker in een topic die volgens de titel gaat om (1) aanbiedingen van F1TV, waarbij sinds deze week duidelijk dat NL is uitgesloten dus dat punt kan van tafel. Dan heb je nog (2) een prijsdiscussie maar na weken zie ik geen nieuwe argumenten of inzichten dus ik vraag me gewoon af of alles nu wel is gezegd. Helemaal met de wetenschap dat Liberty er toch niks mee gaat doen.

Daarbij zijn meeste GoT topics heel anders opgezet en draaien die veel meer op ervaringen, nieuws, tips en inzichten.

Maar prima als jullie hier een digitale klaagmuur maken tegen F1TV.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pejdref
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:29
@Katseviool Het is ontstaan omdat de discussie in het algemene topic niet thuis hoorde, zie ook de modbreak.
Een topic sluiten omdat iemand in de discussie vindt dat de discussie niet meer nodig is lijkt me sowieso raar. Maar als je daarover wil discussiëren dan graag in een apart topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:32
meesje schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 11:30:
[...]

Wat bedoel je daar mee? Zo lang bestaat het nieuwe topic nog niet. Ik volg dit topic al enige tijd, maar pas vandaag het prijs topic voorbij zien komen. Wellicht is het al eerder gepost. Het staat in ieder geval niet in de topic warning. In mijn ogen is daarom je opmerking niet terecht. Verder helemaal prima om prijsopmerkingen apart te houden. Aan de andere kant, over een paar weken is die discussie voorbij. :)
When the flag drops, the bullshit stops....

Laten we het hopen. Dat het prijstopic niet in de topic warning staat is een gemist kans.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
Pejdref schreef op zondag 18 februari 2024 @ 09:10:
@Katseviool Het is ontstaan omdat de discussie in het algemene topic niet thuis hoorde, zie ook de modbreak.
Een topic sluiten omdat iemand in de discussie vindt dat de discussie niet meer nodig is lijkt me sowieso raar. Maar als je daarover wil discussiëren dan graag in een apart topic.
Ik zeg nergens dat het topic gesloten dient te worden, ben ik ook niet om te bepalen. Het was meer een algemene observatie na eerst pagina’s in het algemene topic en nu weer dit topic.

Maar ga vooral lekker verder met discussiëren over alle aanbiedingen en prijsdiscussies omtrent F1TV d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:28
Cartman! schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:18:
[...]

Ik heb cancel gedaan en daarna renew, stond immers 64.99 bij. Als ze meer in rekening brengen dan laat ik het storneren bij Visa met een screenshot erbij dat er 64.99 bij stond tijdens het verlengen.
In hoeverre is een screenshot betrouwbaar? :P

Afbeeldingslocatie: https://torxprojects.com/external/tweakers/f1-subscription-1337.jpg

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
torx schreef op zondag 18 februari 2024 @ 10:27:
[...]

[Afbeelding]
Wel als je ook een transcript hebt van de chat medewerker waarin ze bevestigen dat dit de prijs is. En ik ben niet de enige met dit verhaal en screenshot zoals je weet, anders was dit topic er niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Doe eens niet zo zuur, man. :r Het topic staat nog niet eens in de TW (daar had jij ook gewoon een report voor kunnen maken) en is ook niet echt actief waardoor hij ook niet vaak voorbij komt. Reageer gewoon niet, als je niks te zeggen hebt.

@Pejdref bedankt voor het maken van dat topic ([F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen). :z

[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 18-02-2024 11:42 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 18:46
torx schreef op zondag 18 februari 2024 @ 10:27:
[...]

[Afbeelding]
Nou, deze is niet betrouwbaar ;) . Sinds wanneer heeft februari 31 dagen?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sluit dat andere topic maar gewoon.
Too little, too late.

Daar staan nauwelijks reacties in, mist een goede inleiding en de nuttigste opmerkingen er over staan gewoon in dit topic.
Het gedoe daarover duurt nog een dag of tien en dan is het voor de meesten ook wel klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:49

Pierre

Van nature lui!

Het was voor mij al klaar op het moment dat ik verlengde, in November 2023 dus de "oude" prijs. Volgend jaar vanaf November dus de verhoging ik zal er geen seconde van wakker liggen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-04 07:41
Vandaag is met automatische verlenging in de Apple App Store automatisch € 64,99 afgeschreven van mijn creditcard.

Dit staat op mijn account:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vEXwDuQXYR9tNxIwfjvvK4gB0Cw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5lyrr6y2fRY8uPjLbfnNaCkZ.png?f=fotoalbum_large

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-05 23:31

dr.lowtune

Deugt niet

95 euro hier, heb ‘m geannuleerd. Kan tot 19 maart kijken en kan daarna alsnog wel verlengen of zien of er ergens een aanbieding komt, of andere routes overwegen. Ineens 50% er op vind ik gewoon vreselijk asociaal en ik hoop dat veel mensen het signaal geven dat dat gewoon not-done is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 14:54

greatgonzo

schit-te-rend!

Annuleer dit topic maar..

Ja.. het is nu ontiegelijk duur geworden.. heb je het er voor over? Ok..klaar

Vind je het te duur? Kijk dan even op pepper hoe je via omwegen voor €28 het kan scoren

Vind je €28 te duur? Dan ga je maar op pepper kijken hoe je landen barrières kunt omzeilen

Vind je het te duur en wil je je niet op minder legale wegen begeven.. dan is het ook klaar.

Meer smaken zijn er niet. Einde discussie

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 20:43
@greatgonzo als je het onzin vind, scroll het topic dan gewoon voorbij. In plaats van dit soort reacties te plaatsen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 14:54

greatgonzo

schit-te-rend!

Kan zijn.. maar we verwachten toch een beetje niveau topics hier op GoT, of goede discussie.

En dat is dit gewoon niet..want er valt niets te bespreken

Kortingen komen er niet.. dat is al bekend
Sommige hebben een verleng aanbod gehad, sommige niet. Kun je ook niets aan doen.
Alternatieve methoden worden hier niet geaccepteerd, dus dat wordt ook weg gemod..

Waar wil je dan nog een topic voor houden als dat ook in het algemene topic kan :?

[ Voor 6% gewijzigd door greatgonzo op 18-02-2024 20:12 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ongelooflijk, eerst lopen mensen te zeiken over deze discussie in een topic dat er niet voor bedoeld is en dan is er een apart topic en dan gaan mensen lopen zeiken over het bestaan van het topic }:|

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 20:43
Laguna schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:27:
Ongelooflijk, eerst lopen mensen te zeiken over deze discussie in een topic dat er niet voor bedoeld is en dan is er een apart topic en dan gaan mensen lopen zeiken over het bestaan van het topic }:|
Sommige mensen hebben gewoon niets beters te doen denk ik maar. Dat je klaagt in het algemeen topic snap ik wel. Maar als je specifiek in dit topic komt om te klagen over het topic 8)7

Het is wel bijzonder dat ze hun zaakjes blijkbaar nog niet op orde hebben. Mensen die nog de oude prijs lijken te betalen. Naheffingen via google play store. Heel bijzonder.

Maar niet geheel tegen de historie in. Chromecast support heeft ook meer dan 2 jaar geduurd sinds aankondiging. Ik hou mijn hart vast met hun nieuwe je verbeterde app :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:06

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Het is m.i. vrij simpel: 21 feb gaat het nieuwe tarief in (want de 22e begint het seizoen met de tests in Bahrein). Iedereen waarvan het abonnement vòòr 21/02 afloopt kan verlengen tegen €65. Iedereen die na de 21e komt (zoals ik, bijvoorbeeld) betaalt €95. Zo onduidelijk lijkt me dat niet. Of je het met die prijs eens bent of niet moet je zelf bepalen.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20:21
Ik heb het ook opgezegd. Eerst een mail van verleng nu voor 65€ voor het komende seizoen om een dag later een mail te ontvangen dat er voor komend seizoen toch een kleine prijsstijging is naar 95€. Ze zoeken het maar uit met hun gegraai, zo leren ze deze Nederlander ook weer kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GT-R schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:55:
Ik heb het ook opgezegd. Eerst een mail van verleng nu voor 65€ voor het komende seizoen om een dag later een mail te ontvangen dat er voor komend seizoen toch een kleine prijsstijging is naar 95€. Ze zoeken het maar uit met hun gegraai, zo leren ze deze Nederlander ook weer kennen.
Weet je zeker dat de verhoging niet over 2025 ging? Als je het 2024-seizoen al verlengt hebt voor 65 euro dan zal dat niet aangepast kunnen worden. Of moest jouw jaar nog ingaan voor 2024?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
Laguna schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:27:
Als het dezelfde mensen zijn die zeiken, heb je een goed punt. Zo ver heb ik het niet onderzocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 21:16
meesje schreef op zondag 18 februari 2024 @ 22:59:
Een beetje te veel van het goede de boel opgeschoond. Onderstaande vraag is ook verplaatst. Dit staat los van de prijsdiscussie.

[...]

Zelf overigens vandaag gedaan. Het lukt dus als je nog een actief (maar wel beëindigd) abo hebt. Je krijgt netjes een melding van dat je zelf je F1TV abonnement moet stop zetten als je je Viaplay account koppelt aan je F1TV account.
Waar doe je dit? Mijn huidig F1TV abbo loopt ook tot 27-2. Maar zie geen optie om Viaplay te linken?

/edit: gevonden. Via f1.com/viaplay

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Tl7gP49.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 19-02-2024 06:18 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Waarom staat trouwens dit topic onder Films, tv, muziek en boeken en die van Viaplay onder Sport? Want beide topic's gaan over het streamen van een sport, dan horen ze toch ook beiden in dezelfde categorie te staan of ben ik gek :P @Outerspace

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

In theorie zou die van Viaplay hier horen, daar het meer uitzend dan alleen maar Sport :) Voor dit topic gaat het alleen maar over sport, dus die zal ik moven.

offtopic:
Dit had prima in een TR gepast ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:30
Heeft iemand het onderwerp van de mail met de prijsverhoging? Kan die niet meer terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik heb überhaupt nog geen mail gehad, ook niet in de spam en mijn abonnement verloopt/verlengd over 5 dagen

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:34

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

MailMan schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:46:
Heeft iemand het onderwerp van de mail met de prijsverhoging? Kan die niet meer terugvinden.
Gewoon zoeken op "f1tv"? ;)

Maar bij mij was het onderwerp "Belangrijke informatie over je F1 TV Pro-abonnement"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:03
Wat mij niet helemaal duidelijk is... Heb je bij de Turkse/Indiase route nou ook een VPN nodig om te kijken of zit daar geen geoblock op? Is het puur een 'lokaal' Google/Apple account om het abonnement af te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:02
The_Admin schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:19:
Wat mij niet helemaal duidelijk is... Heb je bij de Turkse/Indiase route nou ook een VPN nodig om te kijken of zit daar geen geoblock op? Is het puur een 'lokaal' Google/Apple account om het abonnement af te sluiten?
Nee geen vpn nodig. Maar het is niet meer af te sluiten daar hebben ze wel een block op gezet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-04 11:19

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Jaarlijkse optie is nu zelfs helemaal weg! 11,90 permaand, hoppa...

Wachten op korting heeft me dus in de kont gebeten :(

[ Voor 29% gewijzigd door JustFogMaxi op 19-02-2024 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 15:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik zie niet eens meer een jaarlijkse betaalmogelijkheid. Alleen 11,99 per maand. Dat komt neer op €142,80 voor een heel jaar 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:17
Ik mag hopen dat ze het e.e.a. aan het aanpassen/overdenken zijn wat betreft de jaarabonnementen en dat deze snel weer af te sluiten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
JustFogMaxi schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:47:
Jaarlijkse optie is nu zelfs helemaal weg! 11,90 permaand, hoppa...

Wachten op korting heeft me dus in de kont gebeten :(
Wellicht nog via de appstores?

[ Voor 26% gewijzigd door TexMex op 19-02-2024 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@JustFogMaxi & @.oisyn waar kijken jullie? De Play Store? Op de website van F1 zie ik gewoon nog het jaarabonnement van €94.99 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Laguna schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:56:
@JustFogMaxi & @.oisyn waar kijken jullie? De Play Store? Op de website van F1 zie ik gewoon nog het jaarabonnement van €94.99 staan.
Op de website.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EQTfEWCvbQ1qjkLzPxqFm5X9Z7c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TeEt8rjOLAV3mWrEFhAR5s7i.png?f=fotoalbum_large

Als ik op "abonneer nu" klik, dan krijg ik een melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RO3KLMZ4Ifst7B8EOqfnt1PgsSg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z4fUSbbLsLXwhMBXnTS0rpwu.png?f=user_large

Dus daar wil ik liever nog niet op klikken (in mijn account staat nog steeds: "daarna per jaar 64,99", dus wellicht vernieuwt het nog automatisch :D). Als ik het met een oud account doe, dan kan ik in het vervolgscherm ook alleen maar per maand kiezen.

[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 19-02-2024 12:01 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-05 17:44
Hier het zelfde. Geen jaarabonnement meer mogelijk. Toch maar eens na ga denken of ik het nog wel wil. Tegenwoordig moet je overal voor betalen als je nog wat wilt zien. Content A staat op Netflix, content B op Disney en C weer op HBO. Kost allemaal wat.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-04 11:19

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Kloever schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:00:
Hier het zelfde. Geen jaarabonnement meer mogelijk. Toch maar eens na ga denken of ik het nog wel wil. Tegenwoordig moet je overal voor betalen als je nog wat wilt zien. Content A staat op Netflix, content B op Disney en C weer op HBO. Kost allemaal wat.
Ik heb geen netflix oid, maar vind het nog veel geld voor 2-3 uurtjes per week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1986520

In BE nu wel een korting….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ByLYxNNWGVY2KM4S785ovm9xEI8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IXtt9FuvIoeGBy1YibJTuqJr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

In Nederland betaal je gewoon de Max Verstappen tax. Smeerpijpelarij!

Op F1 TV net even de funnel ingegaan, maar ook verderop in de registratie kan je niet meer kiezen voor een jaarabonnement. Nasty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

.oisyn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:57:
[...]

Op de website.
[Afbeelding]

Als ik op "abonneer nu" klik, dan krijg ik een melding:
[Afbeelding]

Dus daar wil ik liever nog niet op klikken (in mijn account staat nog steeds: "daarna per jaar 64,99", dus wellicht vernieuwt het nog automatisch :D). Als ik het met een oud account doe, dan kan ik in het vervolgscherm ook alleen maar per maand kiezen.
Hmm ik heb al een account en daar kan ik bij mijn abonnement gewoon mijn huidige jaarabonnement verlengen (had deze eerder geannuleerd). Maar inderdaad als je een nieuwe account aanmaakt dan heb je niet de keuze voor een jaarabonnement. Dus daarmee gaan ze van €64.99 naar €142.80 een prijsverhoging van 120% :|

Ik kan me niet voorstellen dat ze onder de druk van Viaplay zijn gezwicht om de prijzen hier bijna gelijk te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Laguna schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:12:
[...]

Hmm ik heb al een account en daar kan ik bij mijn abonnement gewoon mijn huidige jaarabonnement verlengen (had deze eerder geannuleerd). Maar inderdaad als je een nieuwe account aanmaakt dan heb je niet de keuze voor een jaarabonnement. Dus daarmee gaan ze van €64.99 naar €142.80 een prijsverhoging van 120% :|
Ik heb een nog lopend account (loopt af op 28-2), maar ik zie nog steeds alleen maar per maand. Ik kan ook alleen voor "upgrade" kiezen. Jij hebt jouw abonnement dus al opgezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Laguna schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:12:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat ze onder de druk van Viaplay zijn gezwicht om de prijzen hier bijna gelijk te trekken.
Vooral een zak geld van Viaplay waarschijnlijk...

Het wordt met zo'n maandabonnement overigens wel aantrekkelijker om tijdens het seizoen precies op de juiste momenten het abonnement aan en uit te zetten. Ben je nog goedkoper uit ook (maar wel een gedoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

TexMex schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:17:
[...]

Vooral een zak geld van Viaplay waarschijnlijk...

Het wordt met zo'n maandabonnement overigens wel aantrekkelijker om tijdens het seizoen precies op de juiste momenten het abonnement aan en uit te zetten. Ben je nog goedkoper uit ook (maar wel een gedoe).
Om goedkoper uit te zijn moet je 5 maanden niet kijken. Dan kun je volgens mij niet iedere race live zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

.oisyn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:19:
[...]

Om goedkoper uit te zijn moet je 5 maanden niet kijken. Dan kun je volgens mij niet iedere race live zien.
Als Max Verstappen weer zo'n seizoen heeft kun je de laatste 4 overslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:50

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Mog schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:24:
[...]

Als Max Verstappen weer zo'n seizoen heeft kun je de laatste 4 overslaan :P
Want als Max niet iets kan winnen, is F1 niet leuk? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:28
.oisyn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:19:
[...]

Welke races worden door RTL Deutschland uitgezonden? Wellicht kun je op die manier het zo met elkaar afstemmen, dat je die 5 maanden kunt uitsparen.

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

.oisyn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:15:
[...]

Ik heb een nog lopend account (loopt af op 28-2), maar ik zie nog steeds alleen maar per maand. Ik kan ook alleen voor "upgrade" kiezen. Jij hebt jouw abonnement dus al opgezegd?
Die van mij loopt 19 maart af en had 'm inderdaad geannuleerd, maar heb 'm alsnog kunnen verlengen. Ik kreeg ook geen optie voor een maandabonnement. Ik kijk het nog even aan, wel smerige praktijken en allemaal te danken aan het noodlijdende Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Icephase schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:26:
[...]

Want als Max niet iets kan winnen, is F1 niet leuk? |:(
Vreemde conclusie :?

Als Coureur X 4 races voor het einde WK wordt, dan hoef ik persoonlijk de laatste vier races niet meer te zien. Dat was met Schumacher zo. Dat was met Hamilton zo. Dat was met Verstappen zo. Ik kijk F1 zolang het spannend is. Daarna heb ik echt iets beters te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De discussie of de F1 nog boeiend is op het eind als de winnaar al bekend is lijkt me hier compleet offtopic.
Laguna schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:28:
[...]

Die van mij loopt 19 maart af en had 'm inderdaad geannuleerd, maar heb 'm alsnog kunnen verlengen.
Heb je 'm vandaag verlengd?

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 19-02-2024 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

.oisyn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:31:
[...]

Ja +/- kwartier geleden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 21:18
De discussie of de F1 nog boeiend is op het eind als de winnaar al bekend is lijkt me hier compleet offtopic.
Wellicht kan iemand daar een los topic voor aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hmm, wat is dan wijsheid. Mijn huidige abo opzeggen en dan opnieuw verlegen, of hopen dat hij alsnog automatisch verlengd tegen het vorige bedrag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Mijn jaarabonnement loopt 28 februari af. Die heb ik eind vorig jaar opgezegd. Maar ik kan nu als ik wil nog steeds vernieuwen (1 jaar).
RobertMe schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:34:
[...]

Wellicht kan iemand daar een los topic voor aanmaken?
Haha. Twee topics alsjeblieft. Eentje voor halverwege het seizoen en eentje voor de laatste vier races ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 07:37
28-2 loopt de mijne af, ik ga verder bij viaplay waar een f1 tv pro bij in zit. Nu al geactiveerd.
Viaplay is ruk, maar tezamen is t een beter alternatief.

[ Voor 6% gewijzigd door wvkreg op 19-02-2024 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mog schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:36:
[...]

Mijn jaarabonnement loopt 28 februari af. Die heb ik eind vorig jaar opgezegd. Maar ik kan nu als ik wil nog steeds vernieuwen (1 jaar).
Mijne ook 28-2! Ik zit nu ook in de live chat overigens, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:36:
[...]

Mijne ook 28-2! Ik zit nu ook in de live chat overigens, ben benieuwd.
Toevallig eigenlijk 21-2 maar met die mooie gratis week voor Emilia-Romagna dubbel gepakt door onze vrinden van F1TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Begrijp ik het trouwens goed dat een abonnement afgesloten via de website ook automatisch verlengt? Ik zie dit in mijn abo-scherm:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NBPFB0h2ZFCgV_Ih-YjgZy6Sj-0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5rv67sL63nxg7HYRyfEsHUP3.png?f=user_large

Er staat dus "einddatum abonnement", maar ik zie geen knop voor "hernieuwen" en wel voor "annuleren".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

.oisyn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:42:
Begrijp ik het trouwens goed dat een abonnement afgesloten via de website ook automatisch verlengt? Ik zie dit in mijn abo-scherm:

[Afbeelding]

Er staat dus "einddatum abonnement", maar ik zie geen knop voor "hernieuwen" en wel voor "annuleren".
Dit abo wordt automatisch verlengd,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het resultaat van de live chat is dat het wordt geescaleerd naar de manager en dat ik er nog een mail over krijg. Mijn beklag was vooral dat ik geen optie meer heb voor een jaarbetaling en dat ik echt niet 12x€11,90 ga betalen, zeker niet nadat in de email duidelijk is verteld dat de prijs omhoog ging naar €95, niet naar €142,80

@noo Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@.oisyn de vraag is of het melden gunstig voor je gaat uitpakken. Bij mij stond er eerst €64.99 bovenaan het scherm en dat is nu aangepast naar €94.99, bij bestelgeschiedenis is te zien dat er op 15 februari administratieve acties hebben plaatsgevonden aan de zijde van F1TV (overal staat €0.00). Jij bofte dat er nog het oude tarief bij jou stond en als je dit niet had gemeld misschien het geluk gehad dat je abonnement automatisch voor het oude tarief verlengd zou worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Gelukkig kon ik via Google Play Store nog wel voor een jaar verlengen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Laguna ik realiseer me dat ook, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze nog €65 gaan afschrijven. En hoe dan ook betaal ik liever €95 dan €142 ;).

Het alternatief is dat ik in een pauze even naar België rij (ik werk in Breda) en in de eerste de beste toko met gratis WiFi een abo afsluit in België :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Rivanov schreef op maandag 19 februari 2024 @ 06:15:
[...]

Waar doe je dit? Mijn huidig F1TV abbo loopt ook tot 27-2. Maar zie geen optie om Viaplay te linken?

/edit: gevonden. Via f1.com/viaplay

[Afbeelding]
Sinds wanneer krijg je F1TV Pro gratis bij een abonnement op Viaplay? Dat verklaart wel direct de prijsverhoging van F1TV Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:08
Laguna schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:58:
[...]

Sinds wanneer krijg je F1TV Pro gratis bij een abonnement op Viaplay? Dat verklaart wel direct de prijsverhoging van F1TV Pro.
Sinds januari. Beginnen met lezen in dit topic vanaf pagina ~130. :+
Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Let op:
In dit topic bespreken we de prijsverhoging en mogelijke kortingen van F1TVPRO. De prijs die genoemd is in de portal is niet correct, degene die gemaild is wel.

Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

F1 TV Pro FAQ