Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn eerste stapjes kunnen zetten in de game en wat is het genieten. Heerlijke gameplay. Dit zijn toch wel de soort platform games waar ik van houd, op je gemak een wereld uitkammen met goede gameplay.
Probeer dit maar te spelen zonder een glimlach.
Vanavond weer verder. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nadat ik halverwege de PS3 cycle mijn PlayStation had verkocht zag ik met Astro Bot eindelijk na 15 jaar weer eens een reden om een PlayStation in huis te halen.

Een game die me hopelijk doet terug denken aan de tijd van de PS1 waar gewoon fun en gameplay voorop stond. Iets wat Sony sinds het grote succes van hun third person verhalende IP’s in de PS3 era daarna in mijn optiek helaas heeft verloren.

Ben benieuwd of het mijn verwachtingen kan waar maken want het is de “duurste game” die ik ooit heb gekocht :P Want heb zo op het oog geen andere exclusives die ik zou willen spelen, met uitzondering van wellicht nog Sackboy.

Platformers for life dus! Mochten mensen door Astro Bot ineens in aanraking komen met het platformgenre, want het lijkt alsof Astro Bot het genre ineens heeft uitgevonden als ik social media zo lees de afgelopen dagen :), dan kan ik ook de volgende games aanraden, zowel 2D als 3D:
  • Psychonauts 2
  • Crash Bandicoot 4
  • Spyro reignited trilogy
  • Promenade
  • Cuphead (ik schaar het maar even onder platform game want het is gewoon een van de tofste games ooit :p)
  • Kia and the five pirates of Mara
  • Marsupilami Hoobadventure
  • A hat in time
  • A Short Hike
  • The Artful escape
  • Yooka Laylee and the impossible lair

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:55
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:56:
Nadat ik halverwege de PS3 cycle mijn PlayStation had verkocht zag ik met Astro Bot eindelijk na 15 jaar weer eens een reden om een PlayStation in huis te halen.

Een game die me hopelijk doet terug denken aan de tijd van de PS1 waar gewoon fun en gameplay voorop stond. Iets wat Sony sinds het grote succes van hun third person verhalende IP’s in de PS3 era daarna in mijn optiek helaas heeft verloren.

Ben benieuwd of het mijn verwachtingen kan waar maken want het is de “duurste game” die ik ooit heb gekocht :P Want heb zo op het oog geen andere exclusives die ik zou willen spelen, met uitzondering van wellicht nog Sackboy.

Platformers for life dus! Mochten mensen door Astro Bot ineens in aanraking komen met het platformgenre, want het lijkt alsof Astro Bot het genre ineens heeft uitgevonden als ik social media zo lees de afgelopen dagen :), dan kan ik ook de volgende games aanraden, zowel 2D als 3D:
  • Psychonauts 2
  • Crash Bandicoot 4
  • Promenade
  • Cuphead (ik schaar het maar even onder platform game want het is gewoon een van de tofste games ooit :p)
  • A hat in time
  • A Short Hike
  • The Artful escape
Probeer in ieder geval returnal. Alleen maar gameplay en voor mij nog steeds by far het beste wat er op de nieuwe generatie is uitgekomen (samen met elden ring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:56:

• Psychonauts 2
  • Crash Bandicoot 4
  • Promenade
  • A hat in time
  • A Short Hike
  • The Artful escape
Zeker eerst even Astro's Playroom doen die meekomt met de console, leuke opwarmer!

Ratchet and Clank is ook zeer de moeite waard en als je Media Molecule kon waarderen ten tijde van hun LBP era dan zou ik zeker Dreams even downloaden. Ze hebben daar vorig jaar Tren gereleased, dat is echt het leukste wat ze in jaren hebben gemaakt maar helaas behoorlijk onder de radar gevlogen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Haha ik zal de tips onthouden. Kunnen op de stapel van games die aan bod komen als mijn backlog gaat krimpen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:13:
Haha ik zal de tips onthouden. Kunnen op de stapel van games die aan bod komen als mijn backlog gaat krimpen. :)
Returnal bovenaan leggen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:10
Bor schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:43:
[...]

Dank voor de waarschuwing. Dat vind ik echt te weinig voor een premium prijs. Ik wacht wel op een prijsdaling of 2e hands aanbod.
Kwaliteit > kwantiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Liever langer durende kwaliteit en replay waarde dan premium betalen voor maar 15 uur plezier.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bor schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:18:
[...]

Liever langer durende kwaliteit en replay waarde dan premium betalen voor maar 15 uur plezier.
Helaas bestaat dat bijna niet. En worden games volgestopt met filler content, saaie quests en vraagtekentjes om af te werken. Maar heb je tenminste wel een game van 50 uur.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:53
Raem schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:26:
[...]

Helaas bestaat dat bijna niet. En worden games volgestopt met filler content, saaie quests en vraagtekentjes om af te werken. Maar heb je tenminste wel een game van 50 uur.
Er zit natuurlijk nog veel tussen 15 en 50 uur ;)

of dat het geld waard is is moeilijk voor iemand te bepalen maar feit blijft dat 15 uur gewoon erg kort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
whyz schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:06:
[Afbeelding]

Hier kan ik dan niet zo goed tegen als verzamelaar van controllers.

Alles moet eco verpakt worden, dus in plaats van een doos krijg je dan leveringen in een papierzak. :'(
Bwa

Hier een minuscuul deukje :P

Maar snap niet waarom bol het in een papierzak stuurt... 8)7
Kan zo wel erg makkelijk beschadigd raken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JXmJPYfnFIryL0Rq1MhlgOWY2A8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XX8NhY7M5wXC3hs64l2RlIZo.jpg?f=fotoalbum_large

Nu de game nog.. -O-

**** vertraging bij postNL.
Bol had het gewoon met de controller samen kunnen sturen. Deden ze vroeger geloof ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
schumi1986 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:43:
[...]

Er zit natuurlijk nog veel tussen 15 en 50 uur ;)

of dat het geld waard is is moeilijk voor iemand te bepalen maar feit blijft dat 15 uur gewoon erg kort is.
15u is helemaal niet kort. Dat was gewoon een gemiddelde lengte voordat al die games met onnodige opvulling richting de 30 a 40 uur gingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Bor schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 17:18:
[...]

Die replaywaarde haal je er met de time trials imo meer dan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Timothy3000 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 18:12:
[...]

15u is helemaal niet kort. Dat was gewoon een gemiddelde lengte voordat al die games met onnodige opvulling richting de 30 a 40 uur gingen.
Dat is wat de gemiddelde gamer van nu van een game verwacht. Dat hebben ontwikkelaars niet zelf bedacht.

Games worden steeds duurder (logisch) maar de jongere gamer wil daar wel iets voor terug zien en is steeds kritischer. Een game van 15uur is voor een titel op de PlayStation gewoon kort.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Timothy3000
schumi1986 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 18:45:
[...]

Dat is wat de gemiddelde gamer van nu van een game verwacht. Dat hebben ontwikkelaars niet zelf bedacht.

Games worden steeds duurder (logisch) maar de jongere gamer wil daar wel iets voor terug zien en is steeds kritischer. Een game van 15uur is voor een titel op de PlayStation gewoon kort.
Nee, dat is gewoon een normale speelduur. Spiderman en Ratchet waren even lang. Als mensen nu deze game niet halen omdat ze hem "te kort" vinden zitten we over een tijdje met alleen maar games vol opvolcrap en saaie filler content.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
Voor mij persoonlijk is 20uur de sweatspot.
Kijk bijv naar een Alan Wake 2;

20 uur durende campaign. Van begin tot eind gewoon top notch. Nergens repetatief of filler content.

Ik heb dat liever dan een 100 uur durende RPG... waar je visjes moet gaan vangen omdat je poes honger heeft ofzo... Zelfs een Stellar Blade (één van mijn favoriete games van dit jaar) werd voor mij na 40 uur erg repetatief. Uiteindelijk heb ik er wel 65 uur gameplay uitgehaald. Maar dat hadden er van mij ook best 30 uur mogen zijn.

Maar goed, zal voor iedereen verschillende zijn. Ieder zijn dingetje toch ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
[...]

Ja en door die verwachting speel ik tegenwoordig allemaal ellenlange games waarbij er geen nieuwigheid meer te bespeuren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Timothy3000 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 18:54:
[...]

Nee, dat is gewoon een normale speelduur. Spiderman en Ratchet waren even lang. Als mensen nu deze game niet halen omdat ze hem "te kort" vinden zitten we over een tijdje met alleen maar games vol opvolcrap en saaie filler content.
Games als Spider-Man en Ratchet zijn nog wat moeilijker te maken door de difficulty aan te passen om ze de speelduur te verlengen maar een game als Astro Bot wandel je zo doorheen.

Astro bot zal vast een geweldige game zijn maar ik zie dit niet een verkoopsucces worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
schumi1986 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:04:
[...]

Games als Spider-Man en Ratchet zijn nog wat moeilijker te maken door de difficulty aan te passen om ze de speelduur te verlengen maar een game als Astro Bot wandel je zo doorheen.

Astro bot zal vast een geweldige game zijn maar ik zie dit niet een verkoopsucces worden.
Nee, en dat is toch zonde voor een geweldige game. Jammer dat gamers dit niet belonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Timothy3000 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:05:
[...]

Nee, en dat is toch zonde voor een geweldige game. Jammer dat gamers dit niet belonen.
Ben ik helemaal met je eens hoor.

Ik knal zo naar de MM om de controller en het spel op te halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang ik er over ga doen zie ik wel. Hoor teveel verschillende tijden. Ik doe er meestal wat langer over. In totaal 20/25 uur is voor mij een sweet spot met dit soort games.

Hier kunnen we niet eindeloos over discussiëren: Ik ben enorm aan het genieten hier. Als dit niet mijn favoriete platform game gaat worden op de PS5 weet ik het ook niet meer. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:59
schumi1986 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:04:
[...]
een game als Astro Bot wandel je zo doorheen.
Wat een zure opmerking. Dan ga je toch lekker Assassin's Creed spelen of zo.

Het is een pareltje, ik kijk m’n ogen uit.

Ik heb in lange tijd niet zoveel lol van een game gehad.

En er komt nog gratis DLC aan.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

En daarom krijg je veel van die generieke games, want dat is wat de gamers verwachten en lopen de ontwikkelaars weinig risico.

Ik ben in ieder geval blij dat Sony na lange tijd weer eens met iets anders komt dan hun meeste games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:16:
[...]

Wat een zure opmerking. Dan ga je toch lekker Assassin's Creed spelen of zo.

Het is een pareltje, ik kijk m’n ogen uit.

Ik heb in lange tijd niet zoveel lol van een game gehad.

En er komt nog gratis DLC aan.
Ik bedoel daar alleen mee te zeggen dat de speelduur bij een game als Astro bot niet makkelijk zelf te verlengen is.

Bij een game als Spider-Man met ongeveer dezelfde speelduur kun je de moeilijkheidsgraad hoger zetten om zo zelf te bepalen hoe lang je bezig wilt zijn.

Verder ben ik niet heel zuur hoor, ik kijk ook uit naar de game en de controller :)

Hetzelfde als de platformers bij Nintendo, ze zijn gewoon allemaal veel te makkelijk (maar wel geniaal)

[ Voor 13% gewijzigd door schumi1986 op 06-09-2024 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik denk dat een beetje doorgewinterde platform gamer er wel erg makkelijk door heen gaat. Het is niet moeilijk. Denk dat de uitdaging gaat liggen in time trials zoals ook bij het eerste deel het geval was denk ik? Hoop in ieder geval dat het nog wel wat uitdagender gaat worden. :)

Maar los daarvan. Erg leuke en vrolijke game. Ben er alleen nog niet over uit waarom men deze game zoveel meer credits geeft als andere platformers zoals een Crash en Psychonauts, maar wie weet wordt dat in de komende werelden duidelijk. :)

Wat ik wel irritant vind is dat je af en toe je controller moet bewegen vanwege de motion controls. Met dat soort zaken heb ik helemaal niets :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
schumi1986 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:20:
[...]

Ik bedoel daar alleen mee te zeggen dat de speelduur bij een game als Astro bot niet makkelijk zelf te verlengen is.

Bij een game als Spider-Man met ongeveer dezelfde speelduur kun je de moeilijkheidsgraad hoger zetten om zo zelf te bepalen hoe lang je bezig wilt zijn.

Verder ben ik niet heel zuur hoor, ik kijk ook uit naar de game en de controller :)

Hetzelfde als de platformers bij Nintendo, ze zijn gewoon allemaal veel te makkelijk (maar wel geniaal)
Oh ja dat ben ik zeker met je eens. Ik kan ook niet ontkennen dat het een korte game is. Ratchet en Spider-Man heb ik nog op NG+ gespeeld. En de time trails ga ik denk ik maar 1x doen, want ik vind het altijd bizar dat andere zoveel sneller zijn dan ik.
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:30:

Wat ik wel irritant vind is dat je af en toe je controller moet bewegen vanwege de motion controls. Met dat soort zaken heb ik helemaal niets :P
Kan je uitzetten in de settings. Heb ik ook gedaan, met de controller zwaaien is ook niks voor mij.

[ Voor 18% gewijzigd door ZesBarkiePK op 06-09-2024 19:39 ]

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@uchiha tijntje Nu je een Playstation hebt kun je mooi nog eens de uitdaging aangaan en voor Crash 4 alle trophies halen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Raem schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:37:
@uchiha tijntje Nu je een Playstation hebt kun je mooi nog eens de uitdaging aangaan en voor Crash 4 alle trophies halen. :P

Dit zijn mijn ideale platformspellen :P Wat heeft die “platinum” mij veel tijd gekost zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:00
Bij Gamekings vinden ze het een leuke game... voor kinderen. Wel mooi, maar te gemakkelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
Een makkelijke game staat niet meteen gelijk aan een game voor kinderen. Het is wel weer tekenend voor Gamekings dat ze er zeer oppervlakkig naar kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Zapato schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:43:
Bij Gamekings vinden ze het een leuke game... voor kinderen. Wel mooi, maar te gemakkelijk.
Wat ik heb meegekregen is dat het makkelijk is om de platinum te halen en om uit te spelen.

Maar ingame alles op 100% halen. Schijnt een stuk moeilijker te zijn. En zo kun je de speelduur ook flink uitrekken.
Mijn exemplaar komt pas morgen en heb ook geen reviews gechecked. Maar heb dit meegekregen via reddit enzo. Dus wat er van klopt weet ik niet.

Ben zelf geen die-hard completionist ofzo. Maar ik ga wel proberen om alles op 100% te halen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
kazuka schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:04:
[...]

Zeker eerst even Astro's Playroom doen die meekomt met de console, leuke opwarmer!

Ratchet and Clank is ook zeer de moeite waard en als je Media Molecule kon waarderen ten tijde van hun LBP era dan zou ik zeker Dreams even downloaden. Ze hebben daar vorig jaar Tren gereleased, dat is echt het leukste wat ze in jaren hebben gemaakt maar helaas behoorlijk onder de radar gevlogen:

[YouTube: Dreams - Tren Trailer | PS4 Games]
Die Tren ziet er leuk uit, maar ik zie nergens waar ik hem kan kopen, digitaal of fysiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:30:
Ik denk dat een beetje doorgewinterde platform gamer er wel erg makkelijk door heen gaat. Het is niet moeilijk. Denk dat de uitdaging gaat liggen in time trials zoals ook bij het eerste deel het geval was denk ik? Hoop in ieder geval dat het nog wel wat uitdagender gaat worden. :)

Maar los daarvan. Erg leuke en vrolijke game. Ben er alleen nog niet over uit waarom men deze game zoveel meer credits geeft als andere platformers zoals een Crash en Psychonauts, maar wie weet wordt dat in de komende werelden duidelijk. :)

Je hoeft je controller niet echt te bewegen in dit spel, tenminste ik heb nu 1ste wereld klaar.
Enige waar controller bewoog was vliegen na de wereld(Als je er aan 1 begint), en toen ik in de trophy ruimte of hoe het ook heet iets in elkaar moest timmeren.

Goed moet de andere werelden nog doen, maar heb dus nog amper de motion functie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ZesBarkiePK schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:37:
[...]

Oh ja dat ben ik zeker met je eens. Ik kan ook niet ontkennen dat het een korte game is. Ratchet en Spider-Man heb ik nog op NG+ gespeeld. En de time trails ga ik denk ik maar 1x doen, want ik vind het altijd bizar dat andere zoveel sneller zijn dan ik.

[...]

Kan je uitzetten in de settings. Heb ik ook gedaan, met de controller zwaaien is ook niks voor mij.
In de settings ingame of de settings van de PlayStation zelf… want dat klimmen ben ik nu al beu als ik iedere keer naar links of rechts moet “leunen” :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05:27
Zapato schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:51:
[...]

Die Tren ziet er leuk uit, maar ik zie nergens waar ik hem kan kopen, digitaal of fysiek.
Tren zit in Dreams van Media Molecule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
MathieuT schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:56:
[...]

Tren zit in Dreams van Media Molecule.
Bedankt, morgen eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan Astro ook niet moeilijk noemen tot nu toe. En dat maakt mij niets uit want ik vind de verschillende gameplay elementen leuk en afwisselend. Op het puntje van de bank zitten zweten heb ik toch niet zoveel mee. :P
Dit is een heerlijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:18
schumi1986 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:20:
[...]

Zijn er dan zoveel mensen die singleplayer games opnieuw spelen? Er zijn zoveel games te spelen dat er altijd wat nieuws is ipv veel te herspelen in mijn geval.

15u is prima als de kwaliteit top is, kijk tegenwoordig vaak op howlongtobeat hoelang de basis game duurt voor ik eraan begin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 20:40:
[...]

Zijn er dan zoveel mensen die singleplayer games opnieuw spelen? Er zijn zoveel games te spelen dat er altijd wat nieuws is ipv veel te herspelen in mijn geval.

15u is prima als de kwaliteit top is, kijk tegenwoordig vaak op howlongtobeat hoelang de basis game duurt voor ik eraan begin.
Ik zit nu aan de 4e keer The Last of Us I en II. Beetje verslaafd. Detroit: Become Human ook paar keer gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 20:40:
[...]

Probleem is ook al komt er zoveel uit, er moet wel lets voor je tussen zitten.
Ik heb nu nog tot oktober duurste ps plus pakket, ik zou niet weten wat ik er van moet spelen(Doe ik dus ook niet meer upgraden van deze).
Ik heb ook best wel wat er van al wel gespeeld, maar ook genoeg niet. en genoeg wat mij ook niks lijkt dus probeer ik het niet eens.
Sommige vinden heel makkelijk snel iets vermakelijk al, bij mij is dat niet zo.

Ik ben nu ook Uncharted Nathan Drake collectie opnieuw aan spelen, nu dan wel op hard modes(En de laatste collecties aan halen die ik niet had).
Hierna dan nog een keer Uncharted Legacies of thieves collectie(Of te wel deel 4 + dlc), het zijn geweldige spellen al een aantal keer gespeeld
Maar toch vind ik leuk ze nog eens een keer gespeeld te hebben.

Alleen ja nu is astro, Epic Micky, en Harry Potter Quidditch er, dus nu wordt het wel weer een beetje kiezen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Zapato schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 20:48:
[...]

Ik zit nu aan de 4e keer The Last of Us I en II. Beetje verslaafd. Detroit: Become Human ook paar keer gespeeld.
Nu noem je ook een game ;)
Er zijn wel wat games die herspeelbaar zijn zoals maar het meeste naar mijn idee niet of je moet echt teveel game tijd hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Timothy3000 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 18:12:
[...]

Mwah, I beg to differ. RPG's bewijzen single handed al het tegendeel. 15 uur is echt aan de korte kant in mijn ogen. Ik ken spellen waar je makkelijk een veelvoud hiervan in kan stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Timothy3000 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 18:54:
[...]

Onzin natuurlijk. Meer levels, competative mogelijkheden e.a. zijn voorbeelden hoe er meer gameplay en gametijd toegevoegd kan worden. "vol opvulcrap en saaie fillercontent" is een onzinnige generalisatie gebaseerd op puur je eigen verwachting wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Bor schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 21:08:
[...]

Mwah, I beg to differ. RPG's bewijzen single handed al het tegendeel. 15 uur is echt aan de korte kant in mijn ogen. Ik ken spellen waar je makkelijk een veelvoud hiervan in kan stoppen.
RPG is dan ook een heel ander genre als astrobot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 21:12:
[...]

RPG is dan ook een heel ander genre als astrobot..
Dat maakt toch niet uit? We hebben het hier over spellen in het algemeen wat mij betreft. De discussie gaat namelijk over de verwachte speelduur (how long to beat) vs de premium prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Weet iemand hoe ik voor Astro het geluidsniveau van de controller lager kan zetten? Ik heb twee katten op de bank en die ergeren zich kapot.

Gevonden, kan gewoon in de geluidsinstellingen van de PS5. Stukje beter nu.

[ Voor 23% gewijzigd door ZesBarkiePK op 06-09-2024 21:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Bor schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 21:08:
[...]

De meeste RPG's staan juist bekend om hun fetch quests en filler content....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Bor schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 21:11:
[...]
Onzin natuurlijk. Meer levels, competative mogelijkheden e.a. zijn voorbeelden hoe er meer gameplay en gametijd toegevoegd kan worden. "vol opvulcrap en saaie fillercontent" is een onzinnige generalisatie gebaseerd op puur je eigen verwachting wat mij betreft.
Deze game heeft competitieve mogelijkheden. Er komen time trials aan.

Heb jij een paar voorbeelden van recente AAA games van 30 plus uur zonder fillercontent als fetch quests e.d.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je kunt een game toch ook later nog een keer spelen? Haal je er op die manier meer uur uit als je dat perse wilt.
En als je dat nooit doet koop je de game fysiek en zet je hem na het uitspelen op Marktplaats. Ben je nog minder geld kwijt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:34

DikkeBMW

Live '25

Astrobot nu een uurtje gespeeld en lauter positief! Geweldig gemaakt, heerlijke controls. Soepel en mooi. Liever een korte topgame dan een lange matige game.

Trouwens, ben ik de enige die direct aan Super Mario Galaxy moet denken? Schip kapot, planeten, delen verzamelen, op je ruimteship tussen de werelden gaan.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bor schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 21:14:
[...]

Dat maakt toch niet uit? We hebben het hier over spellen in het algemeen wat mij betreft. De discussie gaat namelijk over de verwachte speelduur (how long to beat) vs de premium prijs.
Heb je dan een soort algemene euro / per uur ratio wat je acceptabel vindt? Bijvoorbeeld 2 euro per uur.

Dus een game kost 60 euro, minimaal 30 uur.
Maar een game van 30 euro mag al naar 15.

——-

Zelf stop ik maar even. Heb bijna drie van de vijf werelden klaar… anders kan ik de PS5 morgen alweer terugbrengen :+

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-09-2024 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 22:23:
[...]

Heb je dan een soort algemene euro / per uur ratio wat je acceptabel vindt? Bijvoorbeeld 2 euro per uur.

Dus een game kost 60 euro, minimaal 30 uur.
Maar een game van 30 euro mag al naar 15.

——-

Zelf stop ik maar even. Heb bijna drie van de vijf werelden klaar… anders kan ik de PS5 morgen alweer terugbrengen :+
Eerst Returnal spelen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Star Trucker is nu aan de beurt. Weet zo’n vreemde game ala Powerwash Simulator of Mudrunner waarbij de tijd sneller gaat dan je doorhebt terwijl je niet veel bijzonders aan het doen bent :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 22:32:
[...]

Star Trucker is nu aan de beurt. Weet zo’n vreemde game ala Powerwash Simulator of Mudrunner waarbij de tijd sneller gaat dan je doorhebt terwijl je niet veel bijzonders aan het doen bent :P
Heb je van de PS4 trouwens niks gespeeld? Dan zijn Nioh 1 en 2 (hebben beide een PS5 upgrade gekregen) volgens mij ook wel wat voor jou. En Bloodborne als je de 30fps niet erg vindt. En Rise of the Ronin op de PS5 misschien?

Verder Tearaway Unfolded. Ik heb zelf alleen de Vita versie gespeeld, maar de PS4 port moet ook gewoon goed zijn. En Knack 2 vond ik eigenlijk ook best een leuke game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Raem schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 22:40:
[...]

Heb je van de PS4 trouwens niks gespeeld? Dan zijn Nioh 1 en 2 (hebben beide een PS5 upgrade gekregen) volgens mij ook wel wat voor jou. En Bloodborne als je de 30fps niet erg vindt. En Rise of the Ronin op de PS5 misschien?

Verder Tearaway Unfolded. Ik heb zelf alleen de Vita versie gespeeld, maar de PS4 port moet ook gewoon goed zijn. En Knack 2 vond ik eigenlijk ook best een leuke game.
Nioh vind ik net wat teveel hack and slash tov de From games. Heb destijds best wel wat gameplay bekeken omdat ik het in eerste instantie wel interessant vond.

Bloodborne was eigenlijk samen met The Last Guardian (rip team Ico) de enige games op de PS4 waarvan ik achteraf had gewild dat ik hem had gespeeld. :) Maar een Souls like op 30 gaat hem niet worden, hoewel het me voor andere type games niet zoveel uitmaakt. Ik las trouwens dat ze erg ver waren met een Bloodborne emulator op de PC :). Als Sony nu eens daar wat geld tegen aan gooit ipv een remake van bijvoorbeeld Until Dawn.

Maar wellicht had je er nog geen erg in… ik heb geen gebrek aan games :P Maar tips zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Timothy3000 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 21:26:
[...]

De meeste RPG's staan juist bekend om hun fetch quests en filler content....
Nee hoor. Je bent geen liefhebber van langere games; dat is duidelijk, maar ik lees hier echt enkel generalisaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timothy3000
Bor schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 23:38:
[...]

Nee hoor. Je bent geen liefhebber van langere games; dat is duidelijk, maar ik lees hier echt enkel generalisaties.
Kom eens met een lijst met voorbeelden van lange games en lange rpg's zonder filler content.

Ik ben dol op lange games en met name (j)rpg's maar (en er zijn wat uitzonderingen) het merendeel van die games heeft een gigantisch lange speelduur door fetch quests e.d.

Ik vind het gewoon tamelijk bizar dat een geweldige en goed ontvangen game die 15u duurt en die binnenkort time trials krijgt wordt afgeserveerd als te duur wegens "te kort". Deze game is echt de volle 60 euro waard.

[ Voor 38% gewijzigd door Timothy3000 op 07-09-2024 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Timothy3000 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 07:39:
[...]

Kom eens met een lijst met voorbeelden van lange games en lange rpg's zonder filler content.

Ik ben dol op lange games en met name (j)rpg's maar (en er zijn wat uitzonderingen) het merendeel van die games heeft een gigantisch lange speelduur door fetch quests e.d.

Ik vind het gewoon tamelijk bizar dat een geweldige en goed ontvangen game die 15u duurt en die binnenkort time trials krijgt wordt afgeserveerd als te duur wegens "te kort". Deze game is echt de volle 60 euro waard.
Zit de time trials mode er niet standaard in? Dat begrijp ik niet van dit soort games. Als ik een game eenmaal heb uitgespeeld grijp ik er niet snel naar terug. Hetzelfde gebeurd vaak met new game plus modi die vaak pas enkele maanden na release worden geupdate. Is het om tweede hands verkoop te beperken ofzo…

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 18:33
Bor schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 23:38:
[...]

Maar is alle games louter op speelduur niet ook een generalisatie?

Alle gametypen hebben een eigen ideale speelduur. Heeft gewoon met de verhaal ontwikkeling en gameplay complexiteit te maken. Een 2d brawler wordt bijvoorbeeld veel sneller repetitief. 1-3 uur is daar bv de ideale speelduur. Daar kan nog wat sidecontent bij, maar zeker niet voor tientallen uren. Maar je kan deze games prima oppakken voor ff een gamesessie en halen zo wat replayability.

Platformers beetje hetzelfde, dat is simpele gameplay zonder al teveel verhaal. Dat moet ook niet te lang duren anders wordt het gewoon saai. Daar kan je met sidecontent nog extra speeltijd toevoegen. Als ik snel op howlongtobeat kijk dan is 10-20 uur de standaard. Met alle content komen zelfs de beste mario games niet boven de 35 uur. Die verkopen zelden voor minder dan €60 en we kunnen niet zeggen dat mario games slecht verkopen. Om crash 4 als extreemste voorbeeld te nemen, die game staat voor 90 uur als completionist. Maar 0.2% van de mensen die de game heeft gespeeld heeft daadwerkelijk die trophy gehaald. Waarom zoveel content toevoegen als niemand het speelt.

Mijn ervaring is dat er maar weinig mensen (lees niemand) in mijn überhaupt kijkt naar de duur van de game, maar puur naar lijkt het mij leuk. Voor de een is dat een rpg van 100 uur en voor de ander een leuke platformer. En de een is bereid om €70 euro voor een korte game te betalen en de ander is nog niet een bereid om €20 euro voor een ubi rpg te betalen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

cold_as_ijs schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 09:43:
[...]

Om crash 4 als extreemste voorbeeld te nemen, die game staat voor 90 uur als completionist. Maar 0.2% van de mensen die de game heeft gespeeld heeft daadwerkelijk die trophy gehaald. Waarom zoveel content toevoegen als niemand het speelt.
Crash 4 heeft op zich niet zoveel extra “overbodige” content. Maar wel veel uitdaging in de vorm van time trials en andere challenges in bestaande levels. Iets wat wel fijn is vind ik om platformers wat langer interessant te houden voor de liefhebbers. Daarom wel jammer om te horen dat time trials er nog niet in zit. :)

Maar om een platform game normaal uit te spelen is 10 tot 15 uur meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:28
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater:Benieuwd of deze nog dit jaar uitkomt.Tijdens TGS zal Konami denk wel met een datum komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 18:33
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 09:10:
[...]

Zit de time trials mode er niet standaard in? Dat begrijp ik niet van dit soort games. Als ik een game eenmaal heb uitgespeeld grijp ik er niet snel naar terug. Hetzelfde gebeurd vaak met new game plus modi die vaak pas enkele maanden na release worden geupdate. Is het om tweede hands verkoop te beperken ofzo…
Kijk daarom is het juist onverstandig om games op release dag te willen spelen :D.
Je krijgt tegenwoordig de beste ervaring en content als je de game later speelt. Bijkomend voordeel is dat de games ook goedkoper zijn ;).
Die tactiek werkt het best met genoeg backlog.

Ik heb Astrobot overigens gewoon gepreordered, was al vrij snel duidelijk dat het een goede game ging worden op basis van de previews en de 2 voorgangers waren ook gewoon top qua creativiteit en de laatste ook qua graphics. Als de game goed scoort in de verkopen dan is dat hopelijk een stimulans voor Sony om wat meer variatie uit te brengen in hun games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
cold_as_ijs schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 13:02:
[...]

Kijk daarom is het juist onverstandig om games op release dag te willen spelen :D.
Je krijgt tegenwoordig de beste ervaring en content als je de game later speelt. Bijkomend voordeel is dat de games ook goedkoper zijn ;).
Die tactiek werkt het best met genoeg backlog.
Je moet dan wel een backlog hebben, en die heb ik over het algemeen nooit ;).
Het is dat ik nu Astro Bot, Harry Potter Quidditch, Epic Micky wil spelen, maar dit komt nooit voor dat ik al 3 spellen heb die ik wil spelen.
Ik heb over algemeen, maar 1 spel. en dan moet ik maar wachten op een volgende die mij leuk lijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Blijft wel erg jammer dat de makers van Astro Bot het VR gedeelte helemaal naast zich neer hebben gelegd, dat is waar het ooit mee begon. PSVR kan wel een opkikker gebruiken :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
schumi1986 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 13:13:
Blijft wel erg jammer dat de makers van Astro Bot het VR gedeelte helemaal naast zich neer hebben gelegd, dat is waar het ooit mee begon. PSVR kan wel een opkikker gebruiken :p
Nou ik vind het wel leuk dat ze van VR zijn afgestapt, scheelt mij weer anders een VR kopen :+ .

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort reacties voegen niets toe. Gebruik de topic report-knop.
- Mog

[ Voor 92% gewijzigd door Mog op 08-09-2024 11:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Zo'n apart topic voor een platformgame is imo inderdaad overkill.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

whyz schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 14:06:
[Afbeelding]

Hier kan ik dan niet zo goed tegen als verzamelaar van controllers.

Alles moet eco verpakt worden, dus in plaats van een doos krijg je dan leveringen in een papierzak. :'(
Hier hetzelfde. Oplossing die bol.com biedt is ook waardeloos. Stuur maar terug... Maar een nieuwe hebben ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Verwijderd schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 15:49:
[...]

Hier hetzelfde. Oplossing die bol.com biedt is ook waardeloos. Stuur maar terug... Maar een nieuwe hebben ze niet meer.
Zoek je er nog 1? Stuur me dan even een PM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 15:36:
Zo'n apart topic voor een platformgame is imo inderdaad overkill.
Wel? Het is toch lang geleden dat het zoveel over een game gegaan is hier. Uiteraard gun ik iedereen veel plezier met Astro Bot, maar wat is het probleem om in een apart topic over die game te praten? Ik snap het probleem niet zo. Ik speel nu Outlaws… of ik nu hier of in het Outlaws-topic over de game praat, dat boeit me echt geen reet.

Laat trouwens duidelijk zijn dat ik me er niet aan stoor of iets dergelijks (ik scroll gewoon lekker verder), maar ik kan me voorstellen dat anderen die door dit topic scrollen het gevoel hebben in het Astro Bot-topic te zijn beland en dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Het is of dat of er wordt hier niet gepost. Je moet het in het PS5 topic prima over PS5 games kunnen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:34

DikkeBMW

Live '25

uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 11:14:
[...]

Crash 4 heeft op zich niet zoveel extra “overbodige” content. Maar wel veel uitdaging in de vorm van time trials en andere challenges in bestaande levels. Iets wat wel fijn is vind ik om platformers wat langer interessant te houden voor de liefhebbers. Daarom wel jammer om te horen dat time trials er nog niet in zit. :)

Maar om een platform game normaal uit te spelen is 10 tot 15 uur meer dan prima.
Trouwens, als jij nog toffe platformers zoekt. Guacamelee! Echt een briljante game. Cartoon combat (mexicaanse Luchador stijl) en goede platform. Een van mijn favo's :)

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
jori040 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 11:22:
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater:Benieuwd of deze nog dit jaar uitkomt.Tijdens TGS zal Konami denk wel met een datum komen.
Silent Hill 2 in okt
MGS Delta in nov

Zou mooi zijn toch.

Volgens geruchten komt MGS nog uit in 2024. Als dit het geval is, zal er idd een releasedate rondom TGS bekend worden gemaakt.

Heb dit jaar alleen Astro Bot en Stellar Blade gekocht. Voor mij best een mager jaartje.

Maar Konami kan daar nog verandering in brengen. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Sefaex schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 18:27:
[...]

Silent Hill 2 in okt
MGS Delta in nov

Zou mooi zijn toch.

Volgens geruchten komt MGS nog uit in 2024. Als dit het geval is, zal er idd een releasedate rondom TGS bekend worden gemaakt.

Heb dit jaar alleen Astro Bot en Stellar Blade gekocht. Voor mij best een mager jaartje.

Maar Konami kan daar nog verandering in brengen. :9
Dat scenario van jou zou heel fijn zijn. :)
Er is maar een reden waarom ik denk dat het dit jaar niet gaat gebeuren.In wezen gaat Konami in een korte periode concurreren met eigen titels.

Dat we tijdens TGS een harde datum krijgen lijkt idd me zo goed als zeker.

Voor mij waren er dit jaar ook wel een paar tegenvallers.

Astro maakt nu alles goed! :)

Lego Horizon Adventures:Hier kijk ik ook nog naar uit.

TGS gaat sowieso heel interessant worden:
- Sony gaat veel aandacht aan Death Stranding 2 geven
- Tja en de PS5-Pro gaat Sony daar laten zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
niet op de man reageren aub, snap je reactie wel maar dit voegt niks toe

[ Voor 87% gewijzigd door Linksquest op 08-09-2024 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

DikkeBMW schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 17:43:
[...]

Trouwens, als jij nog toffe platformers zoekt. Guacamelee! Echt een briljante game. Cartoon combat (mexicaanse Luchador stijl) en goede platform. Een van mijn favo's :)
Beide volledig uitgespeeld. Erg leuke games inderdaad. Die had ik uiteraard ook mee moeten nemen in mijn overzicht :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
hoort hier niet thuis, het gaat hier over games en niet over beleid

[ Voor 81% gewijzigd door Linksquest op 08-09-2024 12:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

hoort hier niet thuis, het gaat hier over games en niet over beleid

[ Voor 82% gewijzigd door Linksquest op 08-09-2024 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 16:44:
[...]

Zoek je er nog 1? Stuur me dan even een PM.
Tof aanbod man! Maar heb inmiddels online er nog 1 kunnen vinden. Hopen dat die wel goed bezorgd wordt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 19:45:
[...]

Beide volledig uitgespeeld. Erg leuke games inderdaad. Die had ik uiteraard ook mee moeten nemen in mijn overzicht :P
Sackboy is echt mijn favoriet op de ps5. Enorm goed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
De laatste Sackboy en R&C Rift apart zijn wel must haves als je platform games je ding zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Astrobot is een easy goty voor mij. Heerlijke gameplay, prachtige graphics en de liefde voor games spat ervanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Wat heeft PlayStation toch een verschrikkelijke klantenservice. Ik zie dat ineens 72 euro voor PlayStation Plus is afgeschreven omdat ik ooit nog die jaarabonnementen met black Friday korting had afgesloten. Eigen fout, had ik maar automatisch verlengen moeten uitschakelen.

Restitutie en annuleren aanvragen gaat waarschijnlijk niet lukken. Geen idee, want je mag ze alleen MAILEN tijdens werktijden. Maar eigenlijk wil ik gewoon op zijn minst de automatische verlenging voor volgend jaar uitzetten. Dit wordt onmogelijk moeilijk gemaakt. Upgraden kan overal, maar annuleren moet via webbrowser en als ik dan op “abonnement” klik word ik doorgelinkt naar de app waar je weer alleen kan upgraden enzo….. Iemand een idee hoe dit moet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

reaL_G

G

Steven030 schreef op zondag 8 september 2024 @ 10:03:
Wat heeft PlayStation toch een verschrikkelijke klantenservice. Ik zie dat ineens 72 euro voor PlayStation Plus is afgeschreven omdat ik ooit nog die jaarabonnementen met black Friday korting had afgesloten. Eigen fout, had ik maar automatisch verlengen moeten uitschakelen.

Restitutie en annuleren aanvragen gaat waarschijnlijk niet lukken. Geen idee, want je mag ze alleen MAILEN tijdens werktijden. Maar eigenlijk wil ik gewoon op zijn minst de automatische verlenging voor volgend jaar uitzetten. Dit wordt onmogelijk moeilijk gemaakt. Upgraden kan overal, maar annuleren moet via webbrowser en als ik dan op “abonnement” klik word ik doorgelinkt naar de app waar je weer alleen kan upgraden enzo….. Iemand een idee hoe dit moet?
Ik heb gewoon refund gehad voor automatische verlenging (na aantal gestackte jaren).
Let wel, dit moet binnen bepaalde termijn worden aangevraagd.
Het is een vinkje bij je betalinginstelingen/ betalingsmethode in de app

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Als ik vanuit de app naar "Abonnementsbeheer" ga en dan "Abonnementsinstellingen" heb ik de optie om mijn huidige abonnement te annuleren. Die eindigt dan per einde looptijd. Dat zou voldoende moeten zijn toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
@Raem @reaL_G My god, hoe kan ik dat nou niet gezien hebben. Excuus, en dank jullie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op zondag 8 september 2024 @ 09:58:
Astrobot is een easy goty voor mij. Heerlijke gameplay, prachtige graphics en de liefde voor games spat ervanaf.
Dit kan ook zomaar mijn GotY worden. Een echte game die gewoon voor veel plezier zorgt. Je merkt aan alles dat de makers weten waar ze mee bezig zijn. Bovendien precies het soort platform game waar ik van houd. Crash Bandicoot vind ik bijvoorbeeld weer niet leuk.

In dit verder vrij magere Sony jaar qua game releases is deze zeer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online

Dan doe je het toch op een device waar je de app niet heb, je heb toch wel een laptop, desktop, tablet of zonder playstation app ?.
Het gebeurt met zoveel bedrijven je ergens op drukt in de browser, ze ineens de app openen als die beschikbaar is.

Het is relatief simpel via de browser te doen, zo moeilijk is het niet.
En het kan schijnbaar ook via de app zoals @Raem uitlegd.

[ Voor 5% gewijzigd door Carlos0_0 op 08-09-2024 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op zondag 8 september 2024 @ 11:29:
[...]

Dan doe je het toch op een device waar je de app niet heb, je heb toch wel een laptop, desktop, tablet of zonder playstation app ?.
Nog makkelijker is dan om de website in een incognitotabblad te openen. Dan wordt een app niet geopend ook al heb je die geinstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 16:08
Raem schreef op zondag 8 september 2024 @ 11:42:
[...]

Nog makkelijker is dan om de website in een incognitotabblad te openen. Dan wordt een app niet geopend ook al heb je die geinstalleerd.
Je kunt ook openen in nieuw tabblad gebruiken, of (tijdelijk) het openen van links in een specifieke app uitschakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoort hier niet thuis

[ Voor 87% gewijzigd door Linksquest op 08-09-2024 12:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Zapato schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:54:
Misschien tijd voor een astrobot topic?
Aparte topics is eigenlijk alleen handig als je games hebt waar veel spoilers in kunnen zitten en het daarom niet direct in een console topic te bespreken, maar dit geld niet voor elke game en hier kan heel goed over Astro Bot gesproken worden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6uai9mPVSBal8kx1ncwxmKORNng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YyC0sNN47u1ibQSOH3j7AZBj.jpg?f=fotoalbum_large

Heb hem ook binnen, dochter zal hem voornamelijk gaan gebruiken 🙈

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
opnieuw hoort dit niet hier thuis

[ Voor 91% gewijzigd door Linksquest op 08-09-2024 13:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wereld 2 boss inmiddels neer in Astro Bot dus bijna klaar met wereld 2. Ook weer een boss die leuk is gedaan. Nog genoeg te doen dus, heel benieuwd hoe lang ik er totaal over ga doen.
Dat het geen slechte game ging worden wisten we wel maar voor mij is ie nog beter dan waar ik op hoopte.

Als Sony goed inziet waar dit succes vandaan komt kan het een mooie toekomst worden voor PlayStation. Na Concord en de eerste beelden van Fairgame$ gezien te hebben begon ik behoorlijk te twijfelen aan de huidige Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Heel het Concord scenario zie ik als een grote plus!
Ik zie het niet gebeuren dan ze nu nog een pure MP gaan maken.In heel het MP-shooter genre zijn al grote spelers.

Killzone:Dan hadden ze een SP+MP gehad.Heel het concept Killzone staat al dus je kunt in wezen vrij vlot de game gaan produceren.

En zelfs ik die niet veel met MP heeft doet dan zelfs nog wel een potje Killzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Concord exemplaren zie ik op marktplaats voor €100 staan.
Betalen mensen dat echt voor die game?

Omdat het niet meer speelbaar is ofzo ? Gekkenhuis!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op zondag 8 september 2024 @ 13:45:
Wereld 2 boss inmiddels neer in Astro Bot dus bijna klaar met wereld 2. Ook weer een boss die leuk is gedaan. Nog genoeg te doen dus, heel benieuwd hoe lang ik er totaal over ga doen.
Dat het geen slechte game ging worden wisten we wel maar voor mij is ie nog beter dan waar ik op hoopte.

Als Sony goed inziet waar dit succes vandaan komt kan het een mooie toekomst worden voor PlayStation. Na Concord en de eerste beelden van Fairgame$ gezien te hebben begon ik behoorlijk te twijfelen aan de huidige Sony.
Met dit soort games zullen ze financieel gezien niet de klappers maken die ze nodig hebben. Ook een game als Ratchet and Clank Rift Apart heeft niet bijzonder veel verkocht tov hun overige IP’s terwijl dat een game was die in een veel betere tijd uitkwam (corona). Elke publisher is gewoonweg op zoek naar het kip met het goude ei die maar blijft leggen. Dat krijg je simpelweg niet met dit soort games. Die zoektocht zullen ze gewoon door blijven zetten, al dan niet in afgeslankte vorm en de enige type game zijn live service games.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2024 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sefaex schreef op zondag 8 september 2024 @ 14:34:
Concord exemplaren zie ik op marktplaats voor €100 staan.
Betalen mensen dat echt voor die game?

Omdat het niet meer speelbaar is ofzo ? Gekkenhuis!!
Concord is offline gehaald en wordt ook niet meer verkocht. Kan dus zomaar een 'zeldzaam' item worden. Ik zou er zelf nog geen cent voor betalen, maar zo werkt dat wel vaak in het wereldje van collectors.
Pagina: 1 ... 34 ... 117 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties