Verantwoordelijkheid mislukte pin transactie

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• XLord
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-01 14:00
Maasluip schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 10:20:
[...]

Er worden in het artikel wel meer feiten een beetje verdraaid.
Dat soort dingen vallen je pas echt op als je het echte verhaal kent.
Zo was mijn zoon een paar maanden terug kwijt tijdens het samen mountainbiken en is hij met de hulp van politie teruggevonden, maar de nieuwsartikelen die er over geschreven werden verdraaide bijna alles dat er te verdraaien viel.
Sindsdien lees ik heel veel nieuwsartikelen met een hele grote korrel zout.

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Freee!! schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 15:53:
[...]

Waarschijnlijk wel meer dan een beetje. Aan de andere kant is het wel een waarschuwing voor benzinedieven dat ze er echt achteraan gaan.
Ik denk dat het de tankstation houder helemaal niks uitmaakt. Ik vermoed dat het incassobureau de schuld heeft overgekocht en dus met alle kosten zit.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:02
XLord schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 16:17:
[...]

Dat soort dingen vallen je pas echt op als je het echte verhaal kent.
Zo was mijn zoon een paar maanden terug kwijt tijdens het samen mountainbiken en is hij met de hulp van politie teruggevonden, maar de nieuwsartikelen die er over geschreven werden verdraaide bijna alles dat er te verdraaien viel.
Sindsdien lees ik heel veel nieuwsartikelen met een hele grote korrel zout.
Ik heb dit stukje 4 keer gelezen en pas de laatste keer realiseerde ik me dat ik nergens overheen las en er ook geen woord miste :o

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
42dpi schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 14:42:
[...]

True, had in de feed even de tekst onder de foto aangezien als titel, dus idd titel is nog steeds niet correct.
*Ik heb ze bericht gedaan dat de titel nog al andere zijde van de feiten suggereerd.

*TV oost redactie zegt bedankt voor het doorgeven (uur geleden ) maar tot heden nog niks mee gedaan.
Typische clickbait media, als dat in de titel staat is de sensatie weg natuurlijk. :X

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Wow, dit keer ging het voor mij andersom - ik zag het nieuwsartikel en moest meteen terugdenken... 50 euro tanken en 2 sausijsenbroodjes, niet betaald door pinstoring, kosten overgemaakt... Dat herken ik :)

Fijn dat het goed is gekomen,en mooi dat rechter erin mee gaat.

Artikel waar ik het las:
https://www.oost.nl/nieuw...s-en-wint-in-de-rechtbank

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
99ruud99 schreef op woensdag 24 december 2025 @ 18:58:
Wow, dit keer ging het voor mij andersom - ik zag het nieuwsartikel en moest meteen terugdenken... 50 euro tanken en 2 sausijsenbroodjes, niet betaald door pinstoring, kosten overgemaakt... Dat herken ik :)

Fijn dat het goed is gekomen,en mooi dat rechter erin mee gaat.

Artikel waar ik het las:
https://www.oost.nl/nieuw...s-en-wint-in-de-rechtbank
Nieuwsartikel is ook al voorbij gekomen >:)

• flyingdutchboy
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-01 04:04
Proficiat met je overwinning. Terecht!!

Iets soortgelijk komt bij mij regelmatig voor. Betaling in buitenland in vreemde valuta met een wise debit card. Pin transactie gaat ter plaatse altijd goed. Echter, als het geld na een aantal dagen nog niet "geclaimd" is, wordt ie gecancelled.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het probleem van TS is inmiddels opgelost, maar ik zie hier een aantal eigen, soms ongerelateerde, ervaringen langskomen. Dat is hier niet de bedoeling en mag hier dan ook verder achterwege blijven.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste