https://www.xbox.com/en-U...o-2033-redux/BPPTRQZRJ341
Metro 2033 Redux is gratis te claimen voor Xbox
Hij heeft het denk ik over de hardware kant van MS Xbox. Iets waar fans meer om geven dan MS zelf zo lijkt het iig de laatste tijdgiantgiantus schreef op zondag 25 mei 2025 @ 22:14:
[...]
Volgens mij gaat het fantastisch met Xbox toch? Eindelijk goed scorende games die ook heel goed verkopen op PlayStation en Nintendo. En probeerde laatst game pass op LG tv, was eigenlijk ook best goed.
Shut up and squat !!
Dat meen je niet ?!kevlar01 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 00:28:
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Whatever you do, do it well.
Oeh dan doe ik dat na werk nog even!kevlar01 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 00:28:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nouja, ik heb het idee dat het al een tijdje dood aan het bloeden is. Totaal geen marketing of aanwezigheid in de echte wereld. Ik ben benieuwd of de gemiddelde jeugd wel van het bestaan van de Xbox af weet.. Ik hoop op een verandering bij de aankondiging van een next gen Xbox, maar met alle games die op de PS te krijgen zijn weet ik helaas niet eens meer of mijn hoop gegrond is. Ik vind het best onzekere tijden voor de hardware van de Xbox. Software zit het wel goedRossi46 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 22:07:
[...]
Als dat echt zo is, dan is toch wel bijzonder heftig. Op deze manier bloedt het vanzelf dood...
[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 26-05-2025 08:58 ]
Als de geruchten kloppen komt er nog een Xbox handheld device ala Switch/PS Portal. Die zal met Cloud gaming en het 'alles is een Xbox' principe wel wat games kunnen afspelen. Maar de nieuwe Doom en Fable in 4K lijkt lastig te worden of ze moeten zoals vroeger echte 'handheld only' games gaan maken om de handheld echt exclusief in de markt te zetten, niet enkel als je Xbox bibliotheek on the go.. Maar of er in de toekomst nog een 'normale' nieuwe console komt is inderdaad de vraag. Qua hardware sales zal iedereen het afraden maar ja we kunnen niet in de portemonnee van Microsoft kijken. De enige logische manier is een soort Switch dus met dock en handheld. Maar in principe kan de X ook nog wel een paar jaar mee en er zijn genoeg games op Gamepass om er nog jaren mee te gamen...Steven030 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 08:58:
[...]
Nouja, ik heb het idee dat het al een tijdje dood aan het bloeden is. Totaal geen marketing of aanwezigheid in de echte wereld. Ik ben benieuwd of de gemiddelde jeugd wel van het bestaan van de Xbox af weet.. Ik hoop op een verandering bij de aankondiging van een next gen Xbox, maar met alle games die op de PS te krijgen zijn weet ik helaas niet eens meer of mijn hoop gegrond is. Ik vind het best onzekere tijden voor de hardware van de Xbox. Software zit het wel goed
Ook uitgespeeld afgelopen weekend. Was mijn eerste Doom die ik heb uitgespeeld. Binnenkort maar eens beginnen met de eerdere delen. Nu eerst op expeditie 33. Ook een indrukwekkende game.uchiha tijntje schreef op zondag 25 mei 2025 @ 23:53:
En dat was Doom The Dark Ages.Ik heb geen enkel, maar dan ook geen enkel idee waar het verhaal over ging anders dan dat Doomguy pissed off en badass is. Maar de gameplay loop kon me erg bekoren. De wijzigingen tov Eternal bevielen me wel. Op Ultra Nightmare was het beetje zweten maar wel leuke uitdaging. En long live the shotgun!
Volgens mij nog 2 collectibles en 3 challenges en dan is die compleet. Wel is er 1 achievement bugged helaas. Hopelijk wordt die snel gefixt.
Klaar voor wat minder stressvolle games deze week
Waarom 4k? Dat lukt inderdaad niet mobiel, maar 720p-1080p is zat op een handheld. En de huidige Asus ROG Ally draait Doom the dark ages al op 60+ fps (na wat settings aanpassen).Deezers schreef op maandag 26 mei 2025 @ 09:16:
[...]
Als de geruchten kloppen komt er nog een Xbox handheld device ala Switch/PS Portal. Die zal met Cloud gaming en het 'alles is een Xbox' principe wel wat games kunnen afspelen. Maar de nieuwe Doom en Fable in 4K lijkt lastig te worden of ze moeten zoals vroeger echte 'handheld only' games gaan maken om de handheld echt exclusief in de markt te zetten, niet enkel als je Xbox bibliotheek on the go..
Gamertag: FinrazielNL
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 27-05-2025 08:33 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar dat kan je nu ook al, al vergt dat wat tweaking. Je moet Explorer.exe uitzetten in de startups (registry aanpassing) en vervangen of door een ander launcher of bv de steam launcher. Je pc start dan op zonder desktop etc., maar rechtstreeks naar je app. Wil je toch weer je Windows dan ctrl shift esc, onder bestand nieuwe taak uitvoeren om Explorer.exe te starten.Finraziel schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 07:12:
[...]
Waarom 4k? Dat lukt inderdaad niet mobiel, maar 720p-1080p is zat op een handheld. En de huidige Asus ROG Ally draait Doom the dark ages al op 60+ fps (na wat settings aanpassen).
Ik hoop nog steeds dat ze echter de schermen gewoon heel hard aan Windows aan het werken zijn om een game mode te maken die zo goed is dat ze gewoon een pc als volgende generatie console kunnen verkopen waarbij je als je dat niet wil nooit uit game mode hoeft te gaan, nooit de desktop te zien, alles met controller kan doen... Maar als je het wel wil wel alles kunt wat een normale Windows pc kan en ook toegang hebt tot andere stores zoals Steam en Epic. En natuurlijk die game mode niet exclusief voor Microsoft hardware maar ook voor zelfbouw.
Ik denk dat als ze dat echt voor elkaar krijgen dat ze nog wel eens een echte winnaar op handen kunnen hebben en ook flink het gras voor de voeten van Valve (en Linux gaming in het algemeen) weg kunnen maaien. Linux gaming / steam os is nog steeds niche, maar met 6 miljoen verkochte steam decks, de Lenovo Legion go s die nu ook uit komt met steam os en dat je steam os nu ook zelf op andere AMD handhelds kunt installeren begint het wel een steeds grotere speler te worden. Als Microsoft niks doet om handheld/controller gamers meer welkom te maken in Windows dan zou er op een gegeven moment toch eindelijk wel eens een omslagpunt kunnen komen.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik heb er toevallig afgelopen weekend nog gebruik van gemaakt omdat iemand StarWars Battlefront 2 met mij wou spelen en ik geen zin had om te wachten, maar zelfs bekabeld aangesloten op 1 Gigabit internet wist hij hem niet gewoon scherp 4k te behouden. Erg jammer, maar wel echt een super handige en toffe feature!MazeWing schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 15:20:
Ik heb nu een paar keer gebruik gemaakt van de cloud diensten van mijn gamepass ultimate, maar vond de kwaliteit echt om te janken. Zeer lage bitrate, lage resolutie, blokkerig en tot overmaat van ramp ook nog eens de series s versies.
En nee, het ligt niet aan mijn netwerkverbinding want ook met een 1gbit bedrade verbinding is het slecht. En dat het WEL kan laat NVIDIA zien met hun geforce now.
Als de “toekomst” dus is dat ieder apparaat in feite een Xbox is middels cloud dan zie ik het maar somber in….
Ja ik heb dezelfde ervaring, maar gebruik op mijn SD en Quest 3 XBplay en dan kan je de kwaliteit aardig opkrikken (1080/bandwith). Op de 1 of andere manier gebruikt de standaard app niet de maximale settings en dat komt wel overeen met mijn idee dat de kwaliteit achteruit was gegaan vanaf het best goede begin.MazeWing schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 15:20:
Ik heb nu een paar keer gebruik gemaakt van de cloud diensten van mijn gamepass ultimate, maar vond de kwaliteit echt om te janken. Zeer lage bitrate, lage resolutie, blokkerig en tot overmaat van ramp ook nog eens de series s versies.
En nee, het ligt niet aan mijn netwerkverbinding want ook met een 1gbit bedrade verbinding is het slecht. En dat het WEL kan laat NVIDIA zien met hun geforce now.
Als de “toekomst” dus is dat ieder apparaat in feite een Xbox is middels cloud dan zie ik het maar somber in….
Seriously.... (gow 2 mp sux)
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-05-2025 16:18 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 27-05-2025 19:26 ]
Ziet er veel belovend uit, maar twijfel nog wel. Jij?
Dit vind ik dus ook echt onbegrijpelijk. Zelfs Google Stadia was destijds een stuk beter en die tijd ligt al wel eventjes achter ons.MazeWing schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 15:20:
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Shut up and squat !!
Ziet er naar mijn idee juist absoluut niet veelbelovend uit 😅G_Dragon schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:42:
[...]
Ziet er veel belovend uit, maar twijfel nog wel. Jij?
Shut up and squat !!
Eindelijk een medestander
Elect a clown, expect a circus.
Mja, ik heb bij Microsoft wel vaker het idee dat ze heel erg goed kunnen zijn in waar ze de focus op hebben, maar er zijn veel meer dingen die onbegrijpelijk slecht gaan omdat het bedrijf veel te groot is en er veel te veel kleiner afdelinkjes zijn waar niemand echt weet wat er nou precies gebeurt... Om het al maar helemaal niet te hebben over wat er buiten de VS gebeurt wat bij streaming natuurlijk ook nog een issue kan zijn.Rossi46 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:07:
[...]
Dit vind ik dus ook echt onbegrijpelijk. Zelfs Google Stadia was destijds een stuk beter en die tijd ligt al wel eventjes achter ons.
Ik krijg er een beetje hetzelfde gevoel bij als sommige Xbox exclusives die de afgelopen jaren tegenvielen. Daar kun je je haast niet voorstellen dat ze bij Xbox niet door hadden dat het een inferieure game zou zijn (Redfull is daarvan natuurlijk het beste voorbeeld).
Gamertag: FinrazielNL
Probeer een reset te doen van de console. Dat zou het moeten verhelpen. Heb ik ook al gehad.Farabi schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:25:
Ik heb een paar dagen mijn xbox series x niet aangehad. Nu valt de verbinding weer continue weg met de controller. Heb al een paar keer ge-resynced maar tevergeefs.
Hoe bedoel je? Fabrieksinstellingen?Antigo schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:40:
[...]
Probeer een reset te doen van de console. Dat zou het moeten verhelpen. Heb ik ook al gehad.
Shut up and squat !!
Powerknop op de xbox vijf seconden ingedrukt houden (tot je een geluidje hoort)
Al gedaan allemaal. Maar ik krijg nooit een geluid als ik 5 sec of langer indruk. Jij wel?justifire schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 06:44:
[...]
Powerknop op de xbox vijf seconden ingedrukt houden (tot je een geluidje hoort)
Controller op de laatste firmware staan ? (Settings->accesoires->controller->update)
[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 28-05-2025 09:16 ]
Shut up and squat !!
Ja, een soort pingeltje “pla-pliep” of zoiets 🤣Farabi schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:47:
[...]
Al gedaan allemaal. Maar ik krijg nooit een geluid als ik 5 sec of langer indruk. Jij wel?
ik kon gisteren niet gamen. de controller viel om de 10 sec. weg. ik heb deze gisteren nacht volledig opgeladen. dat schijnt soms ook de oplossing kunnen zijn.
https://www.eurogamer.net...ted-effort-against-studiojustifire schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:08:
[...]
Ziet er naar mijn idee juist absoluut niet veelbelovend uit 😅
/f/image/DOeJfjSJZkSf3nQawl93HtH0.png?f=fotoalbum_large)
Dan weet je dat het echt een slecht spel gaat worden, als developers dit soort dingen gaan beweren....uchiha tijntje schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:30:
[...]
https://www.eurogamer.net...ted-effort-against-studio
Want het zal niet aan de game liggen….
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Tja, dat hele artikel kan ook zomaar door AI geschreven zijn.. er staan zoveel dingen in dat er uiteindelijk wel wat van waar zal zijn. Ik heb net een X gekocht dus zie het inderdaad als een refresh. Ik heb nog genoeg te spelen deze generatie en al die AI functies heb ik (voorlopig) geen interesse in. Zolang er maar gewoon goede games blijven komen ben ik tevreden. Hooguit nog een handheld erbij, als die niet al te veel gaat kosten.drakiesoft schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 18:27:
Stukje next gen voorspelling. Veel AI geneuzel, als dat maar niet de nieuwe "TV" van Don Matrick wordt.
Nee hoor, ik hoor niets hier. Wil jij even proberen?justifire schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:13:
[...]
Ja, een soort pingeltje “pla-pliep” of zoiets 🤣
[ Voor 14% gewijzigd door Farabi op 28-05-2025 19:09 ]
Ik lees alleen maar AI geneuzel. Volgens mij klopt er niks van en gaat het ook niet waarmaken wat er allemaal genoemd word, maar ik ken de site verder niet.drakiesoft schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 18:27:
Stukje next gen voorspelling. Veel AI geneuzel, als dat maar niet de nieuwe "TV" van Don Matrick wordt.
Als de oplossing maar werkt. Als je hdmi kabel problemen oplevert kun je altijd nog je controller wisselen.Farabi schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 19:33:
Disconnecting van mijn controller opgelost. Ik zat op reddit te lezen en mensen kwamen met de meest onlogische oplossingen.
Dus ik moest een onlogische patroon vinden. Ik had vorige week een andere hdmi kabel in de xbox gedaan. Net weer verwisseld, en het probleem is verholpen.
Bij Stadia had ik waar ik ook speelde (tv, laptop of telefoon) nooit problemen met lag of andere zaken. Bij Microsoft is t goed kunnen cloudgamen voor mij juist heel erg afhankelijk van waar ik op speel. Op m’n Samsung tv is t niet te doen, op de laptop meer dan prima. Zelfde verbinding, beide onbedraad en alleen op de 5ghz verbinding. Toch gek hoe dat kan.Rossi46 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:07:
[...]
Dit vind ik dus ook echt onbegrijpelijk. Zelfs Google Stadia was destijds een stuk beter en die tijd ligt al wel eventjes achter ons.
Ik krijg er een beetje hetzelfde gevoel bij als sommige Xbox exclusives die de afgelopen jaren tegenvielen. Daar kun je je haast niet voorstellen dat ze bij Xbox niet door hadden dat het een inferieure game zou zijn (Redfull is daarvan natuurlijk het beste voorbeeld).
Dat is ook mijn ervaring. De apparaten met wat "zwakkere" specs, zoals tv's en goedkope telefoons/tablet werken niet goed, maar het spul met de betere hardware werkt uitstekend.Ht87 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 20:15:
[...]
Bij Stadia had ik waar ik ook speelde (tv, laptop of telefoon) nooit problemen met lag of andere zaken. Bij Microsoft is t goed kunnen cloudgamen voor mij juist heel erg afhankelijk van waar ik op speel. Op m’n Samsung tv is t niet te doen, op de laptop meer dan prima. Zelfde verbinding, beide onbedraad en alleen op de 5ghz verbinding. Toch gek hoe dat kan.
#10YearsofTheWitcher3 and one more patch! 🎉
— The Witcher (@thewitcher) 30 mei 2025
We will introduce cross-platform mod support for PC, PlayStation 5, and Xbox Series X|S later this year. For the first time, creating, sharing, and enjoying mods for The Witcher 3: Wild Hunt will be easier and more accessible than… pic.twitter.com/qiSh9nqd8i
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Denk een social media hack. En anders iedereen Xbox tokens kopen!
[ Voor 146% gewijzigd door Raem op 30-05-2025 22:30 ]
Microsoft's official Xbox Instagram account has been hacked to promote a fake Xbox token 😬 pic.twitter.com/N8LPbDF7MX
— Tom Warren (@tomwarren) 30 mei 2025
Shut up and squat !!
Jawel, ik deel mijn spellen met mijn bonus vader. Hij kan mijn gekochte spellen spelen en gebruik maken van mijn Game Pass Ultimate abbonement waarvan we de kosten ook delen, ik kan ook zijn gekochte spellen spelen. Wij kunnen zelfs hetzelfde spel tegelijk spelen en hun wonen 25km verderop.eenhoorntje schreef op zondag 1 juni 2025 @ 09:13:
Hoe zit het ook alweer met games delen.
Xbox Series X hier, met 1 account mert games van mijn vrouw, 1 met gamepass em games van mij. Allebeide kids hebben ook een account.
Nou is er een extra xbox in huis. Maar je kan dan niet tegelijk dezelfde game spelen toch?
Ja maximaal 5 keer per jaar, maar als het eenmaal goed ingesteld staat wissel je het toch nooit meer of de Xbox moet stuk gaan. Ik kan bijna alle DLC delen met mijn bonus vader, maar de premium upgrade van Forza Horizon 5 niet dus het is per spel wel verschillend. Maar heel vaak komt het gelukkig niet voor dat ik een dlc niet heb kunnen deleneenhoorntje schreef op zondag 1 juni 2025 @ 10:12:
@G_Dragon Bedankt voor de uitlef. Hoe zit dat dan met exclusieve dlc van sommige games? De nieuwe Fantasy Life heeft op de huidige home xbox de exclusieve content. Bij het inloggen op de andere niet. Zal het straks eens uitvoeren. Kan het max 5 keer wisselen zag ik
Shut up and squat !!
Niet gespeeld.uchiha tijntje schreef op zondag 1 juni 2025 @ 10:11:
Daarnaast komen Symphonia en Crypt Custiodian in Gamepass. Twee games die totaal aan mijn aandacht zijn ontsnapt toen ze origineel uitkwamen. Iemand hier die een van deze games heeft gespeeld?
Werkt helemaal primaG_Dragon schreef op zondag 1 juni 2025 @ 12:15:
[...]
Ja maximaal 5 keer per jaar, maar als het eenmaal goed ingesteld staat wissel je het toch nooit meer of de Xbox moet stuk gaan. Ik kan bijna alle DLC delen met mijn bonus vader, maar de premium upgrade van Forza Horizon 5 niet dus het is per spel wel verschillend. Maar heel vaak komt het gelukkig niet voor dat ik een dlc niet heb kunnen delen
Is het echt ofRaem schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 22:29:
[Afbeelding]Denk een social media hack. En anders iedereen Xbox tokens kopen!
Shut up and squat !!
Delisting betekent niets meer dan niet meer verkrijgbaar (zoals een stenen winkel die geen voorraad meer krijgt) dus lijkt mij sterk dat je het spel niet meer kan downloaden. Dat zou wel echt erg zijn als dat het geval is. Op Steam heb ik best wel wat delisted games, maar die zijn allemaal nog te downloaden.R.G schreef op zondag 1 juni 2025 @ 14:16:
[...]
Trouwens overlord 1 is de game delisted?
Ik zie her niet meer bij owned games?
Hebben ze nu een game afgepakt?
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 02-06-2025 18:26 ]
Shut up and squat !!
Kan jik de game vinden?Beakzz schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:25:
[...]
Delisting betekent niets meer dan niet meer verkrijgbaar (zoals een stenen winkel die geen voorraad meer krijgt) dus lijkt mij sterk dat je het spel niet meer kan downloaden. Dat zou wel echt erg zijn als dat het geval is. Op Steam heb ik best wel wat delisted games, maar die zijn allemaal nog te downloaden.
En op de Xbox hetzelfde met bv Forza Horizon 4.
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-06-2025 07:41 ]
Bijzonder via de android app kan Ik het ook vinden en installeren idd.. maar via Xbox zelf nietFinraziel schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 06:27:
[...]
In de Android app kan ik de game in ieder geval gewoon vinden en ook remote installeren lijkt het.
[Afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door PdeBie op 03-06-2025 09:29 ]
AAA bedrijven gaan steeds meer voor bewezen concepten en minder risico’s dus sluiten ze “alles” waar ze geen potentiële megawinsten in zien of als de studio een minder succesvolle game heeft uitgebracht.Deezers schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:16:
Ik lees overal dat 2025 een topjaar is voor games, maar ondertussen sluit de een na de andere gamestudio. Komende jaren mindere jaren dan?
Als je alle verhaalelementen wil meekrijgen is een achievement guide Wel handig. Want er zitten soms rare afhankelijkheden in. Ik heb dat overigens niet gebruikt. Heb echt heel veel runs gedaan waardoor het uiteindelijk goed kwam qua verhaal.PdeBie schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:28:
Hades uitgespeeld!
Althans...tot net na de aftiteling. Nu de missies nog doen na de aftiteling en uiteraard op hogere heat's spelen.
Het sluiten van studio's is natuurlijk al enige jaren in gang gezet. De AAA games zijn tegenwoordig gewoon meer een risico dan een pre aan het worden voor publishers.Deezers schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:16:
Ik lees overal dat 2025 een topjaar is voor games, maar ondertussen sluit de een na de andere gamestudio. Komende jaren mindere jaren dan?
Ik ga niet voor 1000g, maar het hele verhaal wil ik wel weten. Zit zelf overigens ook al op 100+ runs. Er waren speelmomenten dat ik gewoon simpelweg niet de juiste boons voorgeschoteld kreeg of dat ik zelf gewoon enorm zat te prutsenExactor it schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 09:59:
[...]
Als je alle verhaalelementen wil meekrijgen is een achievement guide Wel handig. Want er zitten soms rare afhankelijkheden in. Ik heb dat overigens niet gebruikt. Heb echt heel veel runs gedaan waardoor het uiteindelijk goed kwam qua verhaal.
Dan heb je pech want de 1000gs haal je vanzelf als je alle verhaal wil zien.PdeBie schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:01:
[...]
Ik ga niet voor 1000g, maar het hele verhaal wil ik wel weten. Zit zelf overigens ook al op 100+ runs. Er waren speelmomenten dat ik gewoon simpelweg niet de juiste boons voorgeschoteld kreeg of dat ik zelf gewoon enorm zat te prutsen
Hoezo? Sommige achievements zijn niet nodig voor het verhaal toch?Exactor it schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 12:13:
[...]
Dan heb je pech want de 1000gs haal je vanzelf als je alle verhaal wil zien.
Ik hoop dat ze een beetje de Indiana Jones toer op gaan zoals Machinegames heeft gedaan.
Kan ze beide wel vinden in de store op de Xbox, maar niet kopen of installeren: not currently available.R.G schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:48:
[...]
Bijzonder via de android app kan Ik het ook vinden en installeren idd.. maar via Xbox zelf niet
Bij owned games en full library zie ik het niet...
Vreemd kan iemand confirm?
Ik hoop eigenlijk meer de kant op van Hitman. En dan doel ik met name op de stealth kant en infiltratie en wat minder lineair zoals Indiana Jones (ook een topspel op zichzelf overigens) maar 100 manieren om door een level te gaan. IOI zal hier ongetwijfeld iets tofs van kunnen maken, veel potentie.uchiha tijntje schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:06:
[...]
Ik hoop dat ze een beetje de Indiana Jones toer op gaan zoals Machinegames heeft gedaan.
Een dertien in 1 dozijn shooter zit niemand echt op te wachten denk ik. James Bond is voor voor mij avontuur, intrige, spionage en af en toe een goede shootout op een epische plek.
[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 03-06-2025 14:53 ]
Op de Tweakers frontpage staat dit in het artikel:
Of de redactie heeft slecht onderzoek gedaan en komt het wel gewoon naar alle consoles (lees XBox en PS) of Nintendo heeft een dealtje gesloten.De game komt in ieder geval uit op de Nintendo Switch 2, vermoedelijk ook op andere consoles.
XBL: MRE Inc
Zou wel tof zijn idd.Ht87 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 14:52:
[...]
Ik hoop eigenlijk meer de kant op van Hitman. En dan doel ik met name op de stealth kant en infiltratie en wat minder lineair zoals Indiana Jones (ook een topspel op zichzelf overigens) maar 100 manieren om door een level te gaan. IOI zal hier ongetwijfeld iets tofs van kunnen maken, veel potentie.
XBL: MRE Inc
Uiteraard komt het naar moderne consoles. Tot dusver is daarvan alleen bekend dat de Switch 2 daaronder valt omdat de game tijdens de Nintendo Direct van 2 april werd genoemd.MRE-Inc schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:11:
[...]
Of de redactie heeft slecht onderzoek gedaan en komt het wel gewoon naar alle consoles (lees XBox en PS) of Nintendo heeft een dealtje gesloten.
[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 03-06-2025 15:57 ]
Gaaf!G_Dragon schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:52:
[YouTube: The Witcher 4 - Cinematic Trailer | State of Unreal 2025]
[YouTube: The Witcher 4 Gameplay Tech Demo Unreal Engine 5]
Holy sh*t gaan we dan nu eindelijk grote stappen zetten op gebied van grafisch? Dit is een geweldige sprong
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Oh ja. Ik doe zo volautomatisch achievements erbij als het kan dat ik vergeten was dat er een paar voor 'ingewikkelde dingen' waren. Ik geloof dat ik nog tientallen runs moest doen voor verhaal toen ik allang klaar was met de zestien heat achievement.PdeBie schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:40:
[...]
Hoezo? Sommige achievements zijn niet nodig voor het verhaal toch?
Skelly’s Last Lamentations bijvoorbeeld of Haste of Hermes.
Shut up and squat !!
Er is in ieder geval door project red bevestigd dat de tech demo op 4K 60 fps + raytracing draait en dat wat we in de trailer zien is opgenomen van een standaard PS5uchiha tijntje schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 16:44:
Ziet er goed uit, maar als ik de term tech demo’s lees kruipt er altijd wel een gevoel van…. Hoe reëel is dit.Het kan zijn dat er geen enkel “gamesysteem” actief is waardoor alle power, zowel cpu als gpu voor de graphics kan worden ingezet.
16 heat? Damn! Hoogste wat ik nu gehaald heb is 3.Exactor it schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:01:
[...]
Oh ja. Ik doe zo volautomatisch achievements erbij als het kan dat ik vergeten was dat er een paar voor 'ingewikkelde dingen' waren. Ik geloof dat ik nog tientallen runs moest doen voor verhaal toen ik allang klaar was met de zestien heat achievement.
Dan heb je nog wat leuke en chaotische runs te gaanPdeBie schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:35:
[...]
16 heat? Damn! Hoogste wat ik nu gehaald heb is 3.
Je wordt steeds behendiger in dodge en slimmer qua boon keuze als het goed is.PdeBie schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:35:
[...]
16 heat? Damn! Hoogste wat ik nu gehaald heb is 3.
[ Voor 34% gewijzigd door Deezers op 03-06-2025 20:12 ]
justifire schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:07:
[...]
Er is in ieder geval door project red bevestigd dat de tech demo op 4K 60 fps + raytracing draait en dat wat we in de trailer zien is opgenomen van een standaard PS5
Veelbelovend, maar wat als er een monster met een aantal mobs allemaal random zooi op het scherm tovert ? 🤔
Update: CD Projekt Red has confirmed to VGC that what was shown at the State of Unreal presentation today was a tech demo set in The Witcher 4 world, "but not The Witcher 4 itself".https://t.co/MhLGtlBHh4 https://t.co/e5X80fdPMW
— VGC (@VGC_News) 3 juni 2025
We have been warned by players today that our Xbox Game Pass release, on Xbox platforms, contains a bug which is easy to encounter and crashes the game in a specific room. 😬
— Symphonia - Sunny Peak 🌄 (@symphonia_game) 3 juni 2025
Thank you for reporting it to us, we'll make sure to fix it as soon as possible with our partners ! 🙏
Shut up and squat !!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq