Acties:
  • +3 Henk 'm!

Nog steeds in early acces op pc en nog niet op console maar ziet er toch wel tof uit. Ben benieuwd wanneer de full game uit komt op consoles.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*O*

[ Voor 195% gewijzigd door justifire op 12-03-2025 06:56 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:36
Deze al gedeeld hier?

Brrrrrr…. Niks voor mij :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:36
EdwardK123 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:52:
Ha all, ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben, maar ik zit er al een hele tijd over na te denken om een nieuwe game console te kopen. Regelmatig check ik dan ook dit Xbox topic en denk ik: wow, wat komt er zoveel moois aan voor Xbox. Al vind ik het met de koerswijziging van Microsoft nu ook lastiger worden. Ik heb nu een PS4, al speel ik daar vrij weinig meer op.

Vroeger heb ik van mijn vroegere spaargeld een OG Xbox gekocht met Halo, Fable, Knights of the Old Republic etc. Wat mij aanspreekt aan Xbox nu zijn de (komende) releases zoals Avowed, Fable, Clockwork Revolution, en uiteraard Game Pass. Een goede vriend van mij heeft echter een PS5, en de Switch 2 wil ik sowieso halen waar er daarnaast dus eigenlijk nog maar ruimte is voor 1 andere console.

Maar met het huidige beleid van Microsoft vraag ik me af of een Xbox console nog wel "handig" is om te kopen aangezien alle 'exclusives' straks ook op PS5 komen. Zelf voel ik echter meer enthousiasme bij een Series X (of S) console, al worden er ook nauwelijks meer disc games voor Xbox verkocht. Zit je daar weer mee..

Kortom, wat zouden jullie aanraden voor een casual gamer?
Maandag van een mede Tweaker zijn complete Xbox Series X set met controllers over kunnen nemen! En nu benieuwd naar met welke games ik de grafische kracht van dit ding kan testen..

Ik ga eens even zitten en uitpluizen hoe die goedkopere Game Pass truuk ook alweer werkt! Heb wel zin om aan wat voor mij hele nieuwe games te beginnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:08

ilm

Men elite controller is gerepareerd. Al bij al een pijnloos proces. Heeft ongeveer 1 week geduurd met de meeste tijd onderweg.

Een verademing om terug een LB en RB knop te hebben. Hopelijk gaat het nu wat langer mee.

Niet zeker of ze gerepareerd hebben of een nieuwe controller gestuurd. De pookjes zijn alleszins de oude, die zaten er in een aparte envelope terug bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
EdwardK123 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 21:42:
[...]

En nu benieuwd naar met welke games ik de grafische kracht van dit ding kan testen..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
Eén van de redenen waarom ik een Series X wilde kopen is om STALKER 2 te spelen, en de Baldur's Gate 3 crossplay, en... Nouja nog wat andere redenen.

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:17:
[Video: No Rest for the Wicked - Official 'The Breach' Game Overview | Wicked Inside Showcase 2]

Nog steeds in early acces op pc en nog niet op console maar ziet er toch wel tof uit. Ben benieuwd wanneer de full game uit komt op consoles.
Mja als er een handheld komt van een 3rd party met xbox branding en daarom niet zozeer je xbox library ondersteunt maar wel gamepass en steam dan kunnen we die wellicht aan het einde van het jaar op een xbox console spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:23:
[...]

Mja als er een handheld komt van een 3rd party met xbox branding en daarom niet zozeer je xbox library ondersteunt maar wel gamepass en steam dan kunnen we die wellicht aan het einde van het jaar op een xbox console spelen :)
Ik heb nu met de ROG ally ook op zich dat ik steam games kan spelen, maar liefst heb ik echt een hybride systeem. Dus dat ik on the fly kan switchen van hardware. Dus vooral lekker op de xbox met tv, maar dan ook soms lekker op de bank beneden met mijn ROG. Het play anywhere concept vind ik dan ook een van de betere QOL verbeteringen van de afgelopen jaren en zie graag dat dat steeds meer en meer uitgebreid wordt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dat Mullet Madjack heel even geprobeerd maar dat is wel een bijzonder spel :P. Dit weekend er eens even goed voor gaan zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:02:
Avowed Patch 1.3.0 is nu beschikbaar!
Gigantische lijst met patchnotes : https://patchcrazy.co.uk/...-1-3-0-notes-on-13-march/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:07:
Dat Mullet Madjack heel even geprobeerd maar dat is wel een bijzonder spel :P. Dit weekend er eens even goed voor gaan zitten.
Hoe jij toch door al die rare games heen gaat…. verbazingwekkend (in de goede zin van het woord)

Ik kan dat echt niet. Die spellen trekken mij nooit.

Wat dat betreft ben ik (op de hoeveelheid die ik game na dan) meer een mainstream gamer. Soms zit er wel iets “anders” tussen (denk aan Carrion bijvoorbeeld), maar voor de rest speel ik echt de bekendere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm

ilm

G_Dragon schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:40:
[...]

Whoop whoop PowerWash Simulator 2 oOo
Ik vraag me af welke verbeteringen ze aan het concept of de gameplay hebben gemaakt. Ik kan me dat moeilijk voorstellen. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
PdeBie schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 21:34:
[...]

Hoe jij toch door al die rare games heen gaat…. verbazingwekkend (in de goede zin van het woord)

Ik kan dat echt niet. Die spellen trekken mij nooit.

Wat dat betreft ben ik (op de hoeveelheid die ik game na dan) meer een mainstream gamer. Soms zit er wel iets “anders” tussen (denk aan Carrion bijvoorbeeld), maar voor de rest speel ik echt de bekendere games.
Hoe meer “gamey” een game is hoe meer het mij aanstaat vaak. :) Ik hou van games met een soort trial en error element. Cuphead, Trials, Neon White, soulslike games. De standaard “blockbusters” zijn niet altijd even goed aan mij besteed. Maar ik speel ook wel gewoon erg veel verschillende type games inderdaad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je was me net voor, wilde op verzenden drukken en zag hem komen. Heb er wel zin in, Silent Hill 2 remake me goed mee vermaakt, ook de Short Message me goed mee vermaakt. Gelukkig komt deze ook naar de Xbox.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Veel trailers van nieuwe games de laatste tijd! :Y

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is weer vrijdag, en dat betekend dat het weer tijd is voor een nieuwe, this week on Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even die gratis trial van Unknown 9 Awakening geprobeerd maar daar was ik na een uur wel weer flauw van, wat slecht zeg! Die bewegingen van je karakter zijn heel houterig, grafisch ziet het wel heel goed uit.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:26:
Even die gratis trial van Unknown 9 Awakening geprobeerd maar daar was ik na een uur wel weer flauw van, wat slecht zeg! Die bewegingen van je karakter zijn heel houterig, grafisch ziet het wel heel goed uit.
Ja ik had het inderdaad gelezen, stond met de Black Friday ernaar te kijken, en toen zo iets van, ik wacht wel totdat hij een keer op Game Pass verschijnt, nu dit weekend geen tijd voor de free play days, maar als hij er een keer volledig op staat, wil ik hem toch een kans geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
Ben hem nu ook aan het installeren. Kijken hoe lang ik het vol houd ;) :+

—edit—

De tandjes wat een moeilijk spel! Speel nu op hard, maar langer dan 40 seconden red ik nog niet :D

[ Voor 15% gewijzigd door PdeBie op 14-03-2025 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Elke keer dat ik mijn Series X uitzet en opnieuw opstart, moet ik opnieuw inloggen met mijn Microsoft account / wachtwoord of een PIN. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EdwardK123 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 10:58:
Elke keer dat ik mijn Series X uitzet en opnieuw opstart, moet ik opnieuw inloggen met mijn Microsoft account / wachtwoord of een PIN. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten?
Heb je misschien een instelling niet goed staan? Kun je hier eventueel iets mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
Linksquest schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 11:02:
[...]

Heb je misschien een instelling niet goed staan? Kun je hier eventueel iets mee?

[YouTube: How to Turn ON or OFF Instant Sign IN on Xbox Series X Account (Auto Login)]
Zo, eindelijk gefixt. Danku Link!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Wat is op dit moment de beste deal voor een x-series? Alles wat ik zo zie zit rond de 525-530 euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
En de nieuwe games van deze week:

https://www.trueachieveme...s/new-xbox-games-march-17

Met assassins creed shadow als de grootste release. Ben benieuwd hoe Immortals 33 speelt in early acces. Denk dat zo’n game wel echt baat heeft bij een early acces waarin ze veel naar feedback kunnen luisteren en daar ook actie op kunnen inspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niks voor mij deze week! Eerst maar verder met Avowed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 16 maart 2025 @ 11:37:

Met assassins creed shadow als de grootste release. Ben benieuwd hoe Immortals 33 speelt in early acces. Denk dat zo’n game wel echt baat heeft bij een early acces waarin ze veel naar feedback kunnen luisteren en daar ook actie op kunnen inspelen.
Assassin's Creed Shadows, let's go! oOo oOo oOo

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 16 maart 2025 @ 11:37:

Na vier betas zouden ze toch wel genoeg feedback moeten hebben ? 8)7
Blijkbaar niet… ik pak hem wel weer op zodra hij over gaat naar full release.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
een bijzondere verassing, ik vermaak mij er prima mee :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zondag 16 maart 2025 @ 18:31:
[...]

een bijzondere verassing, ik vermaak mij er prima mee :)
Ja ik ook wel :) Ben nu bezig met de laatste twee levels op hard. Best wel pittig moet ik zeggen…

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• EdwardK123
Even een kleine bijdrage aan dit topic nu ik mijn Series X bijna een week heb. Wat een ding!

Ik heb Elden Ring nu op verschillende platformen gespeeld (laptop, PS4, Series X) en de Series X heeft echt een verschil in performance en graphics. Bij de uitverkoop bij Game Mania ook 2 Xbox One games gekocht (Divinity 2 Original Sin voor de co-op, Kingdom Hearts 3 voor de nieuwsgierigheid) en ook die draaien als een zonnetje. Komend weekend zal ik eens de Game Pass truuk toe gaan passen, want ik wil het beestje wel eens testen met STALKER 2.

Wat leuk is, is de nostalgiefactor. Ik heb nu gratis Too Human gedownload die ik vroeger graag op de 360 wilde hebben maar het er nooit van kwam. Daarbij kijk ik ook uit naar mijn oude Original Xbox games weer eens te spelen.

En wat een verademing zijn de laadtijden en Quick Resume zeg. Ik kom van een PS4 en zelfs als dat de Series X opnieuw opgestart wordt, kan ik direct weer verder met waar ik was gebleven.

Al met al blij met deze aankoop voor de voor mij casual game activiteiten waar ik de komende jaren nog veel plezier aan ga beleven.

Ik kijk vooral uit naar het spelen van:
- STALKER 2
- Lords of the Fallen
- De Fable games voor nostalgie
- Sea of Stars
- Clair Obscur: Expedition 33
- Gears of War serie - nooit gespeeld. Daar nu eindelijk eens de kans voor.

Laatste edit:
Het brengt voor nu een beetje het plezier in gamen terug en om dat op mijn eigen tempo weer te verkennen is fijn :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wk1HXAbpI936SBSyEcKcCu2pLz4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tg365gpS6yiPkZlAEiX4rMVT.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_g2sX5rvf1MT3DjgJJRYSFBYEA=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BjcDJF3DKD6DWdUf1uFnHQO0.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 32% gewijzigd door EdwardK123 op 17-03-2025 10:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
EdwardK123 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 09:40:
Even een kleine bijdrage aan dit topic nu ik mijn Series X bijna een week heb. Wat een ding!

Ik heb Elden Ring nu op verschillende platformen gespeeld (laptop, PS4, Series X) en de Series X heeft echt een verschil in performance en graphics. Bij de uitverkoop bij Game Mania ook 2 Xbox One games gekocht (Divinity 2 Original Sin voor de co-op, Kingdom Hearts 3 voor de nieuwsgierigheid) en ook die draaien als een zonnetje. Komend weekend zal ik eens de Game Pass truuk toe gaan passen, want ik wil het beestje wel eens testen met STALKER 2.

Wat leuk is, is de nostalgiefactor. Ik heb nu gratis Too Human gedownload die ik vroeger graag op de 360 wilde hebben maar het er nooit van kwam. Daarbij kijk ik ook uit naar mijn oude Original Xbox games weer eens te spelen.

En wat een verademing zijn de laadtijden en Quick Resume zeg. Ik kom van een PS4 en zelfs als dat de Series X opnieuw opgestart wordt, kan ik direct weer verder met waar ik was gebleven.

Al met al blij met deze aankoop voor de voor mij casual game activiteiten waar ik de komende jaren nog veel plezier aan ga beleven.

- STALKER 2
- Lords of the Fallen
- Sea of Stars

Laatste edit:
Het brengt voor nu een beetje het plezier in gamen terug en om dat op mijn eigen tempo weer te verkennen is fijn :D
Quick Resume is idd een geniale functie. Het werkt niet in 100% van de gevallen soepel, maar in mijn ervaring wel bijna altijd. Ook als je een game bij wijze van spreken maanden niet hebt opgepakt (mits je in de tussentijd niet 6 - of iets in die richting - andere games hebt gespeeld, want QR werkt niet op een oneindig aantal games tegelijkertijd).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 19:37
Veel plezier en we zijn uiteraard benieuwd hoe al die games je bevallen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

- STALKER 2
- Lords of the Fallen
- Sea of Stars

Laatste edit:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als je het over nostalgie hebt en game pass mocht afsluiten, kan ik Ninja Gaiden 2 Black van harte aanraden!
Voor mooie graphics en bakken met actie op het scherm zou ik Warhammer 40.000 : Space Marine 2 adviseren (helaas niet in game-pass)
Lords of the Fallen uit jouw lijstje is een rammer en ook meteen een mooi stukje UE5 graphics spierbal rollerij :9
S.T.A.L.K.E.R.2 -> Sfeer _/-\o_
Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12:42

OFV

Zijn er mensen die ervaring hebben met koptelefoon gebruik via de controller en dit van de een op de andere dag niet meer werkt? Alles aan instellingen gecontroleerd, koptelefoon gecontroleerd.. maar nog steeds geen geluid. Kan het zo zijn dat die ingang wat kwetsbaar is en kapot is bij deze controller? Bekend iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12:42

OFV

Inmiddels ben ik erachter dat de koptelefoon ingang gevoelig en bij gebruik door kinderen er niet beter op geworden is. Inmiddels weer werkend maar je hoort gekraak bij op en neer bewegen. Heeft waarschijnlijk een opdonder gehad. Of meerdere. Hard sparen dan kunnen ze voor een bluetooth gaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@OFV Ik heb in de tijd van de Xbox One eentje gehad, die ging toen niet via de 3,5M maar via de oplaat poort, was een officiële van Microsoft toen. De poort was na 2 maanden al defect, maar moet zeggen Microsoft heeft dat netjes gefixt. Ik ben sinds dien overgestapt naar een draadloze.

Afhankelijk van wat je er allemaal in wilt hebben, zijn er al hele leuke opties voor niet al te veel geld. Ik heb zelf nog altijd de Turtle Beach Stealth 600 Gen 1, en nog altijd tevreden over. Die was toen ik hem kocht iets van €80,00, in de sale gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat morgen om 17:15 live! Nog een paar dagen en dan mogen we zelf eindelijk met Shadows aan de slag oOo

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sEBtSSR0u29VwIQHcnUH7GG_KSc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CdZKFiNSIxv7Gfgtr71JcDWM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nXrp2ZuAN-Q8uSJhFzTpTLfdHbc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XfBLLXQzlj63zgkP3OHmuuuI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c1TUG_XXRk5kTvsgUcc9Zex-auM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2EfnXlCjcpKCo8Z09uC1XczG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door G_Dragon op 18-03-2025 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EdwardK123 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 15:04:
[...]

The Lost Vikings op de Series X :D
Ja vet he, die Blizzard collection bestaat uit The Lost Vikings, Rock ‘n Roll Racing en Blackthorne. Heb zelf The Lost Vikings op de Super Nintendo grijs gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat zegt mij helemaal niets. Was dit ooit heel bekend? :) Zie dat die oorspronkelijk uit 1995 komt.

Verder gisteren Mullet Madjack uitgespeeld. Was tof maar wel soms frustrerend! Het is een soort "rogue like achtige game" waarbij je 10 levels moet doorlopen voordat je een checkpoint tegenkomt. Hoevaak ik in level 9.5 de fout in ging... Maarja dat maakte het uiteindelijk des te leuker als je het wel haalde. Best wel een leuke aanrader voor tussendoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog 9 minuten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Ben benieuwd naar welke games jullie uitkijken om te spelen op de Xbox dit jaar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
EdwardK123 schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 07:20:
Ben benieuwd naar welke games jullie uitkijken om te spelen op de Xbox dit jaar!
Dat zijn er best wel wat en ze komen eigenlijk al best wel snel uit.

-Khazan The first berserker. Deze komt volgende week uit.
-South of Midnight. Die komt begin april uit.
-Clair Obscure, Expedition 33. Die komt eind april uit.
-Doom The Dark Ages. Die komt begin mei uit.
-Tony Hawk Pro Skater 3-4. Die komt in juli uit.
-Metal Gear Solid Delta (remake van 3, die komt in augustus uit).
-Hades 2. Hopelijk komt die dit jaar naar de consoles in full release.

En dan zijn er vast nog wel veel kleinere games die tussendoor uitkomen :) Dus genoeg te spelen de komende maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik hoop persoonlijk dat het spel zelf ook naar alleen current gen gaat konen, want last gen word deze huidige generatie sowieso erg lang nog ondersteund bij spellen, langer dan ik me kan herinneren van de Xbox 360 / Xbox One tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:28:
[...]

Dat zijn er best wel wat en ze komen eigenlijk al best wel snel uit.

-Khazan The first berserker. Deze komt volgende week uit.
-South of Midnight. Die komt begin april uit.
-Clair Obscure, Expedition 33. Die komt eind april uit.
-Doom The Dark Ages. Die komt begin mei uit.
-Tony Hawk Pro Skater 3-4. Die komt in juli uit.
-Metal Gear Solid Delta (remake van 3, die komt in augustus uit).
-Hades 2. Hopelijk komt die dit jaar naar de consoles in full release.

En dan zijn er vast nog wel veel kleinere games die tussendoor uitkomen :) Dus genoeg te spelen de komende maanden.
Ninja Gaiden 4 niet in de lijst :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 12:16:
[...]

Ninja Gaiden 4 niet in de lijst :?
Ben niet zo’n hack en slasher :). Maar ik laat me ter zijner tijd graag overtuigen.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-03-2025 12:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de mensen die het topic niet volgen, mooie reviews!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4H0-HcIcUZzElyHIHSNMCfct_w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dgUnLewMvcjwUms5PFKu8DrP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

G_Dragon schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:57:
[Twitter] Ik hoop persoonlijk dat het spel zelf ook naar alleen current gen gaat konen, want last gen word deze huidige generatie sowieso erg lang nog ondersteund bij spellen, langer dan ik me kan herinneren van de Xbox 360 / Xbox One tijd.
Ik ook, ik vind de graphics er al jaren erg flets en mat uitzien, ook al zitten er telkens verbeteringen in. Zou het liever zien dat ze grafisch meer worden zoals Gran Turismo of Forza.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:02
Er was gisteren natuurlijk ook weer nieuwe aanbiedingen: https://www.trueachieveme...ale-roundup-march-18-2025

Veel Call Of Duty in de aanbieding, en o.a. Avatar, Hitman en Life is Strange (zowel oud als nieuw).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
Voor wie het niet weet je kan je xbox X naar New Zealand zetten en dan kan je Assassin's creed shadows al spelen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:33

@uchiha tijntje Kende je deze game al? Ziet er best leuk uit! :) Komt ook op de Xbox uit.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die ziet er idd leuk uit :) Zulke 3D Collectathons worden er helaas niet veel meer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 21:49:
[...]

Die ziet er idd leuk uit :) Zulke 3D Collectathons worden er helaas niet veel meer gemaakt.
Er komt een remake van Croc aan :p maar dat heb je zelf al eerder gepost

[ Voor 20% gewijzigd door Wom op 19-03-2025 21:58 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 21:54:
[...]

Er komt een remake van Croc aan :p maar dat heb je zelf al eerder gepost
Haha ja maar dat is echt pure nostalgie want als ik hem niet had gespeeld en de trailer zou bekijken, dan zou ik niet snappen dat iemand die nog gaat spelen :P

——

Vandaag wat 33 Immortals gespeeld. Met een groepje tot een gigantische eindbaas gekomen maar helaas het niet gehaald. Op een of andere manier was de hele vloer een grote AOE waar geen ontkomen aan was volgens mij :P

Zit wel een toffe gameplay loop in.

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-03-2025 23:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
Tof ik mis dat genre. Dank voor de tip :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen idee of dit hier thuishoort, heb nooit van deze show gehoord en ook mijn mede gamers niet. Daarom post ik het voor de zekerheid toch maar even, want blijkbaar is er een live show van iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:50:
Geen idee of dit hier thuishoort, heb nooit van deze show gehoord en ook mijn mede gamers niet. Daarom post ik het voor de zekerheid toch maar even, want blijkbaar is er een live show van iets?

[YouTube: Future Games Show: Spring Showcase 2025]
Heb hier ook niets van mee gekregen :?
Wat een vette games komen er voorbij! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 22:16:
[...]

Heb hier ook niets van mee gekregen :?
Wat een vette games komen er voorbij! :9
Haha ik vond het heeeel slecht wat er voorbij kwam :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[ Voor 54% gewijzigd door G_Dragon op 20-03-2025 22:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:03
Het idee van Kingmakers lijkt me wel leuk. Met een truck en/of automatisch geweer naar de middeleeuwen om een hoop soldaten neer te maaien. Mss niet echt een uitdaging op die manier maar denk best origineel?

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mochten de geruchten waar blijken te zijn dan zou Silksong niet al te lang meer op zich laten wachten (juni).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EdwardK123
Painkiller is natuurlijk ook wel een beetje een gouwe ouwe! Ziet er tof uit. En met de Co-op ook heel gaaf lijkt me.
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 12:49:
[Embed]

Mochten de geruchten waar blijken te zijn dan zou Silksong niet al te lang meer op zich laten wachten (juni).
Het zou toch wat zijn! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is vrijdag en dat betekend een nieuwe This week on Xbox. Fijn weekend allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 18:41:
Mooie reviewscores voor Atomfall gemiddeld tussen de 8 en 9 !
Ik ga hem zeker proberen maar hij komt op dezelfde dag uit als Khazan, dus hij zal toch ff moeten wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Het enige wat ik nog mis in de Xbox App is om de store te zien, aankopen te doen en je wishlist te bekijken.

Of.... Mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EdwardK123 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 09:21:
Het enige wat ik nog mis in de Xbox App is om de store te zien, aankopen te doen en je wishlist te bekijken.

Of.... Mis ik iets?
Klopt. Heeft volgens mij te maken met het feit dat je via in app aankopen nog wat moet afdragen aan Apple / Google en dat ze daarom dit niet aanbieden. Maar ik kan het fout hebben :) Wat je in ieder geval wel kan doen is via de app de game downloaden die je zou willen kopen en zodra je je Xbox opstart staat die geïnstalleerd en kun je het spel aanschaffen.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-03-2025 09:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EdwardK123
uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 09:25:
[...]

Klopt. Heeft volgens mij te maken met het feit dat je via in app aankopen nog wat moet afdragen aan Apple / Google en dat ze daarom dit niet aanbieden. Maar ik kan het fout hebben :) Wat je in ieder geval wel kan doen is via de app de game downloaden die je zou willen kopen en zodra je je Xbox opstart staat die geïnstalleerd en kun je het spel aanschaffen.
Ja daar ben ik achter gekomen! Heerlijk. Sinds gisteren Game Pass geactiveerd, en nu bij een vriend dus een aantal games staan thuis te wachten.

Dat vind ik dan wel weer heerlijk aan deze nieuwere console generaties - het op afstand browsen, installeren, soms gamen. Al mis ik het ook wel soms om na een review gelezen te hebben in je favo game magazine naar de dichtstbijzijnde Free Record Shop/Dixons te lopen, het spel te kopen en bijna van enthousiasme uit elkaar barsten om het te spelen thuis.

Ah well, ik ben hierbij officieel oud 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ooh, ik had het idee dat we pas de 27e konden beginnen maar met die deluxe is het al de 24e :). Maandag gaan we dan maar van start! Denk wel dat ik overnieuw begin en niet de save van de demo meeneem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Minecraft gaat een grafische update krijgen :)

Nu met video;

[ Voor 54% gewijzigd door G_Dragon op 23-03-2025 13:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

G_Dragon schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 19:20:
Minecraft gaat een grafische update krijgen :)
Zo dan dat is een hele grote verandering idd. Directe concurrent worden van de f1 games. Gewaagd. :+

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm

ilm

v8power67 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 19:45:
[...]

Zo dan dat is een hele grote verandering idd. Directe concurrent worden van de f1 games. Gewaagd. :+
:) klipbord foutje
Pagina: 1 ... 83 ... 105 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties