• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:02
MRE-Inc schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:15:
[...]

Ja dat weet ik. Dat kon in 2013 ook en heb via DE mijn XBox One toen gehaald. Sterker nog, destijds had MS een distributie centrum ergens in de omgeving van Eindhoven. In de track en trace die je toen kreeg, zag je gewoon dat ze vanuit NL geleverd werden.

Het gaat mij echter om het signaal wat je hier mee naar je gebruikers stuurt. Het komt een beetje over op de de vinger waarvan er rechts en links nog 2 zitten.
Mooie tijden waren dat idd, Xbox one Forza bundel :) ach ik maak mij er niet druk om het is gewoon makkelijk te bestellen voor diegene die zich een beetje verdiept (de echte fan dus) en wordt gewoon vanuit NL geleverd idd.

Edit : niet makkelijk te bestellen dus, blijkbaar binnen no time uitverkocht.

[ Voor 5% gewijzigd door schumi1986 op 27-08-2026 16:21 ]

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb het ook bij Microsoft Duitsland geprobeerd maar was binnen seconden weg, geen kans gehad.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:34

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

schumi1986 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:18:
[...]

Mooie tijden waren dat idd, Xbox one Forza bundel :) ach ik maak mij er niet druk om het is gewoon makkelijk te bestellen voor diegene die zich een beetje verdiept (de echte fan dus) en wordt gewoon vanuit NL geleverd idd.

Edit : niet makkelijk te bestellen dus, blijkbaar binnen no time uitverkocht.
Druk maken is het niet. Het is meer dat MS dezelfde fouten blijft maken wat ik verbazingwekkend vind en dat valt mij dus op.

Ik lees dat er 25.000 van die groene limited edition consoles worden gemaakt. Het zou MS sieren als ze gewoon voor elk land waar ze online actief zijn de bestelpagina daarvan online gooien ipv alleen DE, FR, UK en IT in Europa. Al was het maar alleen om weer wat goodwill te kweken. Maar blijkbaar komt dat niet in ze op. Het is niet zo dat MS het zo fantastisch doe met haar Xbox produkten in de EU. Zo typisch Microsoft weer dit.

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:50:
[...]

Druk maken is het niet. Het is meer dat MS dezelfde fouten blijft maken wat ik verbazingwekkend vind en dat valt mij dus op.

Ik lees dat er 25.000 van die groene limited edition consoles worden gemaakt. Het zou MS sieren als ze gewoon voor elk land waar ze online actief zijn de bestelpagina daarvan online gooien ipv alleen DE, FR, UK en IT in Europa. Al was het maar alleen om weer wat goodwill te kweken. Maar blijkbaar komt dat niet in ze op. Het is niet zo dat MS het zo fantastisch doe met haar Xbox produkten in de EU. Zo typisch Microsoft weer dit.
Asha neemt geeneens de moeite om haar neus te laten zien op Gamescom, terwijl ze in LA met gratis Series X consoles liep te strooien, dat is Xbox buiten de US….

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:17
MRE-Inc schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:50:
[...]

Ik vermoed dat we niks zullen zien, hier in Europa. Erg jammer.

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:17
Ik zou die Xbox nog wel vanuit UK kunnen binnenhengelen, maar denk dat het de moeite niet waard is. Plus ongelofelijk hoge kosten.
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 11:55:
Iemand die hier ook gaat starten aan Resonance, a plague tale? Ik hoor er wisselende verhalen over. Ik ga hem denk ik vanavond proberen. Begreep dat je een uurtje of 12 nodig hebt voor de story. Volgens mij zijn die altijd wel vermakelijk. De combat vond ik in alle filmpjes redelijk clunky overkomen dus daar verwacht ik niet heel veel van.
Blij dat ik heb kunnen oefenen met Mortal Shell 😱

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:33

ilm

justifire schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 20:07:
[...]

Blij dat ik heb kunnen oefenen met Mortal Shell 😱
Heb enkel maar goeds gelezen. Ik volg dan ook maar enkele kanalen. Kijk ernaar uit om te beginnen, zal weekje moeten wachten.
Pagina: 1 ... 141 142 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Alles met betrekking de beschikbaarheid en levertijden van de Xbox Series X|S: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties