Ze hebben ons een releasedatum gegeven van Aniimo , Yes! Alleen ben zeer verrast dat het spel dit jaar nog uitkomt, beetje ongelukkig met Grand Theft Auto VI :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 09:21:
Ze hebben ons een releasedatum gegeven van Aniimo , Yes! Alleen ben zeer verrast dat het spel dit jaar nog uitkomt, beetje ongelukkig met Grand Theft Auto VI :p

[X]
Er zal vast wat animo voor zijn xD

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Admin Softe Goederen
Alleen ben zeer verrast dat het spel dit jaar nog uitkomt, beetje ongelukkig met Grand Theft Auto VI :p
Werkelijk? GTA staat gepland voor ruim 2 maanden later. Hoe lang rondom de release zouden ze games niet meer moeten releasen? Als iedereen zo denkt komen er dit jaar helemaal geen games meer uit.

Plus dat ik me ten zeerste af vraag of dit soort games echt 'last' hebben van GTA

Xbox
Even the dark has a silver lining

[X]
Nintendo lawsuit in 3... 2... 1...

Gamertag: FinrazielNL

Pagina: 1 ... 139 140 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Alles met betrekking de beschikbaarheid en levertijden van de Xbox Series X|S: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties