4 augustus de aankondiging!
Deze gaat hier zeker komen. Heb ook een 8bitdo voor op de PC en ben heel erg te spreken erover. Zo’n fijne controller.
Welke heb je voor de pc? Ben er ook nog naar eentje op zoek.PdeBie schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 22:59:
[...]
Deze gaat hier zeker komen. Heb ook een 8bitdo voor op de PC en ben heel erg te spreken erover. Zo’n fijne controller.
Deze gebruik ik op de pc:Chrosser schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 02:05:
[...]
Welke heb je voor de pc? Ben er ook nog naar eentje op zoek.
[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 03-08-2025 18:57 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Shut up and squat !!
PdeBie schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 22:59:
[...]
[ Voor 60% gewijzigd door justifire op 04-08-2025 18:39 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wat vind je er beter/fijner aan dan de XBOX controller?PdeBie schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 22:59:
[...]
De joysticks! Die van de Xbox zijn goed, maar die van de 8BitDo voelen zoveel beter.Exocet schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 09:40:
[...]
Wat vind je er beter/fijner aan dan de XBOX controller?
[ Voor 8% gewijzigd door PdeBie op 04-08-2025 11:59 ]
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mooie controller, klopt het dat hij niet te koop is bij de Nederlandse webshops? en Amazon dan de veiligste keuze is als je deze wil bestellen/ importeren?justifire schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 09:32:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.amazon.com/8B...ing-Console/dp/B0FHQ6P7TQ
Celebrating 40 years of Rare with 8BitDo’s first 2.4G wireless Xbox controller. Officially licensed by Xbox and Rare Ltd.
Ultra Compatibility. Connect to your Xbox or Windows PC via wireless 2.4G or wired USB, or your Apple or Android devices via Bluetooth.
Hall Effect Joysticks and Hall Effect triggers
Impulse trigger and vibration (only on Xbox and Windows)
2 Pro back paddle buttons. Golden Metal Tactile D-pad. 3.5mm audio jack. 3 custom profiles. Support 8BitDo Ultimate Software X.
Integrated Charging Dock - A seamlessly integrated charging dock keeps your controller always charged and ready to play. Automatically reconnects when removed from the dock.
[YouTube: 8BitDo Ultimate 3-mode Controller for Xbox - Rare 40th Anniversary Edition]
Shut up and squat !!
Vooralsnog wel.MetalSonic schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:59:
[...]
Mooie controller, klopt het dat hij niet te koop is bij de Nederlandse webshops? en Amazon dan de veiligste keuze is als je deze wil bestellen/ importeren?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gamertag: FinrazielNL
Als er 1 droeftoeter is in youtube gaming land, dan is het die vent wel.DeJurist schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 23:14:
Met een slag om de arm, maar als ik dit zo hoor, lijkt de volgende generatie consoles voor mij opnieuw Xbox te worden.
[YouTube: REVEALED PS6 Orion VS Next Xbox Magnus Console Hardware LEAKS | Price & Release Date]
Ken die vent niet, maar het gaat om de informatie in het filmpje en dat blijkt dus wel te kloppen. De nieuwe Xbox wordt weer een krachtmonster.FrankoNL schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 00:04:
[...]
Als er 1 droeftoeter is in youtube gaming land, dan is het die vent wel.
[ Voor 5% gewijzigd door DeJurist op 05-08-2025 03:27 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
[ Voor 101% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2025 08:53 ]
De Series X is ook krachtiger dan de PS5. Merken we echt helemaal niks van. Het zal elkaar niet zo heel veel ontlopen. En dan nog, het gaat om de games. Voor mij is Sony daar veel beter in de Microsoft, al is het vanuit beide kampen wat dat betreft tot nu toe best een karige generatie.DeJurist schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 03:27:
[...]
Ken die vent niet, maar het gaat om de informatie in het filmpje en dat blijkt dus wel te kloppen. De nieuwe Xbox wordt weer een krachtmonster.
https://www.techradar.com...-race-isnt-going-anywhere
[ Voor 34% gewijzigd door Hulleman op 05-08-2025 08:30 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ben geen mod maar je link was bij mij ook dood dus heb hem even opgezocht voor jeuchiha tijntje schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 05:48:
[X]
Misschien dat ik hem nog wel een keer ga spelen met commentary mode. Je vliegt er toch zo doorheen
Hmmm. Kan een mod die embed fixen? Ik heb geen idee wat er fout gaat.
Senua’s Saga: Hellblade II Enhanced includes:
— Ninja Theory (@NinjaTheory) 25 juni 2025
🎞 60 FPS performance mode
📸 Updated photo mode
🗣 Developer commentary
⚔ Dark Rot challenge mode
Coming August 12 to PlayStation 5, Xbox Series X|S, Xbox on PC, Game Pass and Steam.
Pre-order on PlayStation now:… pic.twitter.com/a1rhvMwLsl
Dank. Het was echter een andere. De essentie was wel hetzelfde, maar die andere had kort filmpje in de tweethifigamefreak schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:11:
[...]
Ben geen mod maar je link was bij mij ook dood dus heb hem even opgezocht voor je![]()
[Embed]
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2025 09:21 ]
Ik denk dat het prijspeil van de consoles sowieso wel blijft stijgen. Zie de PS5 Pro en toch ook wel de Switch 2.Hulleman schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:16:
[...]
De Series X is ook krachtiger dan de PS5. Merken we echt helemaal niks van. Het zal elkaar niet zo heel veel ontlopen. En dan nog, het gaat om de games. Voor mij is Sony daar veel beter in de Microsoft, al is het vanuit beide kampen wat dat betreft tot nu toe best een karige generatie.
Kan me niet voorstellen dat de next-gen Xbox een GPU op nvidia 5080 niveau gaat krijgen, tenzij de console € 800 - € 1.000 gaat kosten. Dat wordt in dat item ook als prijs aangehaald. De PS6 zou € 500 gaan kosten. Met zo'n prijsverschil verkoopt Microsoft nog minder consoles dan ze nu al doen. Zo'n verschil zou me verbazen, maar we gaan het zien over een paar jaar.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Wat mij betreft niks mis met het spelen op de makkelijkste moeilijkheidsgraad. Zo heb ik Doom 2016, Eternal en TDA ook uitgespeeld. Mijn backlog is te groot om telkens dezelfde levels te blijven spelen. Heb ik ook niet meer zo'n lol in als vroeger. Wil gewoon de story doorlopen hebben. Ik speel echter wel de Call of Duty campaigns het liefst op Veteran, maar dat is gewoon meer tijd nemen, en in cover duiken. Dat werkt bij Doom nietMetalSonic schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:56:
Ik word ouder. Ik ben gek op mijn Xbox Series X. Door werk en andere verplichtingen kan ik bij lange na niet meer zoveel spelen als vroeger. Net weer eens Doom 2016 (speelt heerlijk vloeiend en ziet er heerlijk uit) opgestart, in de "demon world/ hel" maar over één klein stukje uiteindelijk bijna 3 kwartier gedaan en eigenlijk best moe ervan whahah... Difficulty normal........
Ik denk dat als ik elke dag weer heel vaak Doom speel dat ik dan wel weer beter ga spelen maar door de combinatie van slechts tijd voor een sessie af en toe en oud is het nog best pittig. Dat zij dan maar zo
Gedeelte van mij accepteert de "pijn" van het steeds "dood gaan" als de voldoening daarna dan weer groot is maar eerlijk is eerlijk als ik gisteren nog 1 of 2 keer vaker was dood gegaan had ik de difficulty wellicht wat naar beneden bijgesteld.kevlar01 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:27:
[...]
Wat mij betreft niks mis met het spelen op de makkelijkste moeilijkheidsgraad. Zo heb ik Doom 2016, Eternal en TDA ook uitgespeeld. Mijn backlog is te groot om telkens dezelfde levels te blijven spelen. Heb ik ook niet meer zo'n lol in als vroeger. Wil gewoon de story doorlopen hebben. Ik speel echter wel de Call of Duty campaigns het liefst op Veteran, maar dat is gewoon meer tijd nemen, en in cover duiken. Dat werkt bij Doom niet
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2025 12:35 ]
Ik ook ben ik banguchiha tijntje schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:35:
Toevallig kwam ik net dit artikeltje tegen:
https://www.eurogamer.net...zan-devs-reckon-you-would
Would you rather stop playing a game than lower the difficulty? The First Berserker: Khazan devs reckon you would
"At launch, we set our intended standard experience as 'Normal' and added a more accessible option labeled 'Easy'," wrote Lee. "We figured that if players found the game too difficult, they'd simply switch to Easy. But when we looked at the data, we saw that many players just quit the game without ever changing the difficulty."
Per Lee and the team's research, there was a simple reason for this: he believes players feel like "[they'd] rather quit with dignity than drop it down to Easy
Lee continues: "Some also said that if the default had been called 'Hard' instead, they would've felt okay about switching down to 'Normal'." Again, this demonstrates player ego more than anything else - did Neople's decision to call its difficulty modes 'Normal' and 'Easy' affect player retention? It would seem so.
Ik denk dat ik wel in de groep val die liever het spel weglegt dan dat ik toegeef aan een easy difficulty
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2025 15:04 ]
AC Mirage is een mooie game, heb me er goed mee vermaakt. Een aanrader als je een wat kortere AC ervaring wilt die ook meer lijkt op de oudere entries in de serie.
Shut up and squat !!
Don’t give up skeleton! \[T]/uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:35:
Toevallig kwam ik net dit artikeltje tegen:
https://www.eurogamer.net...zan-devs-reckon-you-would
Would you rather stop playing a game than lower the difficulty? The First Berserker: Khazan devs reckon you would
"At launch, we set our intended standard experience as 'Normal' and added a more accessible option labeled 'Easy'," wrote Lee. "We figured that if players found the game too difficult, they'd simply switch to Easy. But when we looked at the data, we saw that many players just quit the game without ever changing the difficulty."
Per Lee and the team's research, there was a simple reason for this: he believes players feel like "[they'd] rather quit with dignity than drop it down to Easy
Lee continues: "Some also said that if the default had been called 'Hard' instead, they would've felt okay about switching down to 'Normal'." Again, this demonstrates player ego more than anything else - did Neople's decision to call its difficulty modes 'Normal' and 'Easy' affect player retention? It would seem so.
Ik denk dat ik wel in de groep val die liever het spel weglegt dan dat ik toegeef aan een easy difficulty
Shut up and squat !!
Daar speel je zulke spellen toch ook voor ?giantgiantus schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:39:
[...]
Ik ook ben ik bangEigenlijk best gek, het is niet dat je het spelletje speelt voor iemand anders.
Shut up and squat !!
[ Voor 198% gewijzigd door justifire op 05-08-2025 20:33 ]
Shut up and squat !!
Ik speel games om te ontspannen en bij voorkeur altijd de normale stand als basis. Als ik mij echter te vaak erger aan het niet verder kunnen komen, zonder zicht op snelle verbetering door bijvoorbeeld een guide, dan stop ik en dat is zonde. Dus dan pas ik als het kan de moeilijkheidsgraads 1 niveau naar beneden, vaak bij rpg's of met veel eindbazen. Wat dat betreft is het al een vooruitgang dat je tegenwoordig tijdens het spelen zelf de moeilijkheidsgraad kan aanpassen. Vroegah moest je gewoon een nieuwe save file startengiantgiantus schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:39:
[...]
Ik ook ben ik bangEigenlijk best gek, het is niet dat je het spelletje speelt voor iemand anders.
Ziet er wel interessant uit en krijg prima reviews. Benieuwd wanneer we eens een rustige maand krijgen dit jaar zodat ik wat bij kan spelen
Om de een of andere reden oogt de gameplay (voor mij) al vanaf de 1e trailer alsof die game minimaal 10 jaar oud is. Word er nog niet perse heel enthousiast van eigenlijkuchiha tijntje schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 03:13:
[Video: Mafia: The Old Country - Official 'The Family Code: Vehicles & Villas' Gameplay Trailer]
Las dat de game uurtje of 10/13 uur duurt. Komt de 8e uit.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat zal zoiets zijn ja. Kleine game, kost ook maar € 42,95uchiha tijntje schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 03:13:
[Video: Mafia: The Old Country - Official 'The Family Code: Vehicles & Villas' Gameplay Trailer]
Las dat de game uurtje of 10/13 uur duurt. Komt de 8e uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 06-08-2025 09:31 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Shut up and squat !!
Shut up and squat !!
Ik mag doe slisbek niet zo, maar net als vorige generatie was deze man spot on met voorspellingen.DeJurist schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 23:14:
Met een slag om de arm, maar als ik dit zo hoor, lijkt de volgende generatie consoles voor mij opnieuw Xbox te worden.
[YouTube: REVEALED PS6 Orion VS Next Xbox Magnus Console Hardware LEAKS | Price & Release Date]
Make it all yours.
— Xbox (@Xbox) 6 augustus 2025
Xbox Design Lab is back: https://t.co/SYyflkFRNq pic.twitter.com/2f3YxOXmzM
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-08-2025 16:43 ]
Zelfs als het €1000 zou kosten, zou ik het nog steeds kopen. Een console waar je jaren plezier van hebt weegt voor mij veel zwaarder dan elke twee jaar een nieuwe smartphone aanschaffen, een no-brainer.drakiesoft schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 15:44:
[...]
Ik mag doe slisbek niet zo, maar net als vorige generatie was deze man spot on met voorspellingen.
Zo te zien wordt de Xbox een console monster terwijl. Playstation voor betaalbare mindere specs gaat. Even zien of de fanbase dan net zo hard roept dat de lagere spec console de ontwikkeling van games tegenhoud net zoals ze met de series S deden. Ben benieuwd of de next gen een pc hybride wordt en welke third party dat apparaat dan gaat uitbrengen in 2026. Dan moeten we weer kiezen of direct kopen of wachten op de Microsoft versie in 2027. Zal vast niet goedkoop worden, maar ja het speelt dan pc games en dus ook de Sony games ook. Dan hoef je dus geen pc en playstation meer te kopen, ben je toch weer goedkoper uit.
Dat de Series S ontwikkeling van games tegen houdt was ook gewoon onzin, maar goed dat is hoe ik er persoonlijk tegen aan kijkdrakiesoft schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 15:44:
[...]
Ik mag doe slisbek niet zo, maar net als vorige generatie was deze man spot on met voorspellingen.
Zo te zien wordt de Xbox een console monster terwijl. Playstation voor betaalbare mindere specs gaat. Even zien of de fanbase dan net zo hard roept dat de lagere spec console de ontwikkeling van games tegenhoud net zoals ze met de series S deden. Ben benieuwd of de next gen een pc hybride wordt en welke third party dat apparaat dan gaat uitbrengen in 2026. Dan moeten we weer kiezen of direct kopen of wachten op de Microsoft versie in 2027. Zal vast niet goedkoop worden, maar ja het speelt dan pc games en dus ook de Sony games ook. Dan hoef je dus geen pc en playstation meer te kopen, ben je toch weer goedkoper uit.
Shut up and squat !!
Shut up and squat !!
Ik hoop vooral dat we de aankomende generatie wel meer toppers krijgen. Het blijft persoonlijk maar voor mij valt deze generatie enorm tegen.drakiesoft schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 15:44:
[...]
PSN ID Binloading_nl
Omdat ze geld willen verdienen aan kekke koptelefoons en licenties voor koptelefoon verbindingen.R.G schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 23:32:
vdomme waarom ondersteunt geen anno 2023-2026 apparaat geen native bluetooth..
Ik kan dus geen dure bluetooth headset standaard koppelen aan een xbox...
Hierbij moet xbox echt een keer overnadenken.
Whatever you do, do it well.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
BREAKING: Xbox is canceling Contraband, announced in 2021 from Avalanche Studios (Just Cause), after four years of radio silence, sources tell Bloomberg News. This news arrives weeks after a mass layoff in which Xbox canceled several other big titles.
— Jason Schreier (@jasonschreier.bsky.social) 7 augustus 2025
Introducing the definitive re-release of Heretic + Hexen, the legendary dark fantasy FPS.
— Bethesda (@bethesda) 7 augustus 2025
🧙♂️ Featuring new content, community published mods, online multiplayer up to 16 players with cross-play, and up to 120hz in 4K.
Available now on all platforms!https://t.co/xHnCEyvekG pic.twitter.com/IgFxOkajl9
[ Voor 72% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-08-2025 21:34 ]
wauw een leuke verassing!
nothing stops this train
[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-08-2025 23:09 ]
Shut up and squat !!
Wel even wennen om een lock-on systeem te zien in een Ninja Gaiden game.
Shut up and squat !!
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Shut up and squat !!
Shut up and squat !!
After five years of driving the Diablo franchise forward with four big launches, it's time for me to step away from Blizzard/Microsoft, sword in hand, and see what's next. The teams are set up for success, with an exciting slate of releases ahead. I'm incredibly proud of what… pic.twitter.com/Fsh4gjmgVl
— Rod Fergusson (@RodFergusson) 8 augustus 2025
Wat moet je daarhmeedoen?
Ermee stoppen.R.G schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 01:02:
[...]
Ik vind het zo buggy heb hele maand het gedaan met De rewards.
Vandaag wat ik ook deed hij pakte jewel game niet en play a game on Xbox 15 minutes ik heb het 4x gedaan Xbox detect het niet en nu week bonus weg!!.
Wat een troep is het soms ook. Wat nu Dan?
De rewards hebben de laatste tijd idd vaak bugs.R.G schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 01:02:
[...]
Wat moet je daarhmeedoen?
Ook verzorgen Enzo?
Hoe fix jij die rewards?
Vandaag wat ik ook deed hij pakte jewel game niet en play a game on Xbox 15 minutes ik heb het 4x gedaan Xbox detect het niet en nu week bonus weg!!.
De wekelijkse consolebonus telt bij 5 van de 7 dagen dus die moet je gewoon kunnen halen deze week. Hier zijn de punten met vertraging gekomen, dus alles klopt weer.Darow schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 06:57:
[...]
De rewards hebben de laatste tijd idd vaak bugs.
Ik heb vannacht echter de rewards gekregen van gisteren.
Je kunt altijd contact opnemen met support. Deze zijn heel coulant met vergoedingen. Twee weken terug was hij ook bugged. Vervolgens 1300 punten gekregen voor het missen van mijn rewards voor 1 dag. https://rewards.bing.com/support
Klopt maar de gamepass wekelijkse streak niet. Op dit moment lijken de rewards wederom niet te werken.Deezers schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 07:10:
[...]
De wekelijkse consolebonus telt bij 5 van de 7 dagen dus die moet je gewoon kunnen halen deze week. Hier zijn de punten met vertraging gekomen, dus alles klopt weer.
[ Voor 7% gewijzigd door Darow op 09-08-2025 10:56 ]
Oh wow ja klopt heb het nu gekregen topDarow schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 06:57:
[...]
De rewards hebben de laatste tijd idd vaak bugs.
Ik heb vannacht echter de rewards gekregen van gisteren.
Je kunt altijd contact opnemen met support. Deze zijn heel coulant met vergoedingen. Twee weken terug was hij ook bugged. Vervolgens 1300 punten gekregen voor het missen van mijn rewards voor 1 dag. https://rewards.bing.com/support
KloptEdwardK123 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 12:55:
Iemand de Battlefield 6 Open Bèta al even gespeeld? Vanochtend 2 potjes gedaan, moet zeggen dat het erg lekker speelt op de Xbox met Performance mode 🙂
Niet verkeerd, alleen niet een collectors Edition die ik interessant vind 🙈 heb de game al sinds 21 mei in de reservering staan, €41,95 inclusief verzendkosten bij coolshopdrakiesoft schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:16:
[...]
Gave collectors edition kan je hier krijgen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
We hebben op tweakers een subforum wat voor een groot deel bedoeld is voor dit soort vragen. Ik vermoed dat je daar een flink stuk wijzer kunt wordenFluffybeast schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:01:
Met Battlefield 6 en GTA in het vooruitzicht alsook andere games, en het feit dat ik mijn televisie nu moet delen met een partner ben ik eens op zoek naar een monitor voor mijn Xbox series x.
Iemand aanraders? Ik heb al wat rondgekeken en ook hier de best buys en reviews bekeken doch zie door het bos de bomen niet meer…
Misschien iemand van jullie die eentje kunnen aanbevelen? Zal voornamelijk voor shooters zijn. Snelle responstijd en budget tot max 350eur gewenst
Indien hier niet gepast laat maar gerust weten, maar is dus echt specifiek voor mijn XBOX console
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Top bedanktBM schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 22:27:
[...]
We hebben op tweakers een subforum wat voor een groot deel bedoeld is voor dit soort vragen. Ik vermoed dat je daar een flink stuk wijzer kunt worden- - > Videokaarten en beeldschermen
Maar als iemand hier wat zinnigs te melden heeft kan dat natuurlijk ook
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-08-2025 12:24 ]
Shut up and squat !!
Echoes of the End ziet er interessant uituchiha tijntje schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:10:
En de games van volgende week:
https://www.trueachieveme...-xbox-games-august-8-2025
Met viewfinder als must have voor mij:
[Video: Viewfinder - Accolades Trailer | Coming to Xbox August 12]
En misschien voor couch coop spelers met de partner of kinderen.
[Video: Lost Twins 2 Release Date Trailer]
En voor de TMNT / tactical turn based game liefhebbers:
[Video: Teenage Mutant Ninja Turtles: Tactical Takedown - XBOX AND NINTENDO SWITCH REVEAL TRAILER]
9 kings lijkt mij interessant! Roguelike kingdom builder. Bijzondere combi!uchiha tijntje schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:10:
En de games van volgende week:
https://www.trueachieveme...-xbox-games-august-8-2025
Met viewfinder als must have voor mij:
[Video: Viewfinder - Accolades Trailer | Coming to Xbox August 12]
En misschien voor couch coop spelers met de partner of kinderen.
[Video: Lost Twins 2 Release Date Trailer]
En voor de TMNT / tactical turn based game liefhebbers:
[Video: Teenage Mutant Ninja Turtles: Tactical Takedown - XBOX AND NINTENDO SWITCH REVEAL TRAILER]
[ Voor 3% gewijzigd door PdeBie op 10-08-2025 15:48 ]
Heb je al eens rondgekeken bij coolblue.Fluffybeast schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:01:
Met Battlefield 6 en GTA in het vooruitzicht alsook andere games, en het feit dat ik mijn televisie nu moet delen met een partner ben ik eens op zoek naar een monitor voor mijn Xbox series x.
Iemand aanraders? Ik heb al wat rondgekeken en ook hier de best buys en reviews bekeken doch zie door het bos de bomen niet meer…
Misschien iemand van jullie die eentje kunnen aanbevelen? Zal voornamelijk voor shooters zijn. Snelle responstijd en budget tot max 350eur gewenst
Indien hier niet gepast laat maar gerust weten, maar is dus echt specifiek voor mijn XBOX console
Jazeker. En bol, krefel, mediamarkt etc.Triple Stars schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 21:16:
[...]
Heb je al eens rondgekeken bij coolblue.
https://www.coolblue.be/n...E_&sorteren=laagste-prijs
Ook gedaan, maar heb m'n reward points omgezet naar €100 aan cadeau kaarten, dus echt geld heeft het me niet gekost.On_E schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:14:
Gvd ga ik nu toch weer een Battlefield pre-orderen
XBL: theArthurrrr
Shut up and squat !!
Ik zou mij er wat verder in verdiepen en een goede OLED monitor aanschaffen.Fluffybeast schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 10:49:
[...]
Jazeker. En bol, krefel, mediamarkt etc.
Nu ik heb eens via pricewatch gekeken en wat filters geselecteerd.
[Afbeelding]
Deze 5 komen er uit. Dus zal vermoedelijk eentje van deze worden.
Al had ik ook de Samsung LS27DG702EUXEN (G7) en de LG UltraGear 27GR83Q-B op het oog.
Ik vermoed, gezien ik enkel mijn Xbox series x zal aansluiten ik vooral nood heb aan : Max 120hz refresh, HDMI 2,1 aansluiting en gezien ik voor FPS speel ik max snelheid van 1ms nodig heb. Liefst ook 4K beeld.
Ook even getwijfeld omtrent oled maar het prijskaartje is dan vanzelfsprekend veel hogerjustifire schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 13:12:
[...]
Ik zou mij er wat verder in verdiepen en een goede OLED monitor aanschaffen.
Zelf geen behoefte aan dus kan geen specifiek model aanraden maar hier kom je gegarandeerd verder : https://www.reddit.com/r/OLED_Gaming/s/WK3qerCZbf
Als je filters op oled, 4k en beetje acceptable snelheid zet, zit je rond de duizend euro. Ik heb voor minder een 55' LG C3 55 inch gehaald.Fluffybeast schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 14:22:
[...]
Ook even getwijfeld omtrent oled maar het prijskaartje is dan vanzelfsprekend veel hoger
Shut up and squat !!
Dan zou ik voor de Samsung LS27DG702EUXEN gaan. is 4kFluffybeast schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 10:49:
[...]
Jazeker. En bol, krefel, mediamarkt etc.
Nu ik heb eens via pricewatch gekeken en wat filters geselecteerd.
[Afbeelding]
Deze 5 komen er uit. Dus zal vermoedelijk eentje van deze worden.
Al had ik ook de Samsung LS27DG702EUXEN (G7) en de LG UltraGear 27GR83Q-B op het oog.
Ik vermoed, gezien ik enkel mijn Xbox series x zal aansluiten ik vooral nood heb aan : Max 120hz refresh, HDMI 2,1 aansluiting en gezien ik voor FPS speel ik max snelheid van 1ms nodig heb. Liefst ook 4K beeld.
Shut up and squat !!
Ah weer een Wukong aftreksel op UE5. Gaat op 640p draaien op de PS5 en series X, helemaal super
Nee die hoef je niet te verzorgen, het is een hulpje die meer materialen kan tillen en waarmee jij je sneller door de wereld kan verplaatsen. Wat handig is bij het bouwen van een basis of het ontdekken van de wereld;R.G schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 01:02:
[...]
Wat moet je daar meedoen?
Ook verzorgen Enzo?
Geen idee wat er misgaat bij jou, ik start elke dag mijn bing app op en doe alles wat er te doen is (kost me maximaal 5 min) en daarna start ik de Xbox app even op voor de dagelijkse rewards. Daarna ga ik aan de slag met die uitdaging dat je 15 minuten 4 / 8 spellen moet spelen elke maand, probeer wel af te wisselen tussen spellen want ik merk inderdaad ook dat hij niet elk spel wil registreren, maar gelukkig kan je gewoon door Game Pass een spel via Xbox Cloud opstarten en 15 minuten laten draaien.Hoe fix jij die rewards?
Shut up and squat !!
Gaaf kan je de mount ook gebruiken als aanvallen en hulpje in gevecht?G_Dragon schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:41:
[...]
Nee die hoef je niet te verzorgen, het is een hulpje die meer materialen kan tillen en waarmee jij je sneller door de wereld kan verplaatsen. Wat handig is bij het bouwen van een basis of het ontdekken van de wereld;
[Afbeelding]
[...]
Geen idee wat er misgaat bij jou, ik start elke dag mijn bing app op en doe alles wat er te doen is (kost me maximaal 5 min) en daarna start ik de Xbox app even op voor de dagelijkse rewards. Daarna ga ik aan de slag met die uitdaging dat je 15 minuten 4 / 8 spellen moet spelen elke maand, probeer wel af te wisselen tussen spellen want ik merk inderdaad ook dat hij niet elk spel wil registreren, maar gelukkig kan je gewoon door Game Pass een spel via Xbox Cloud opstarten en 15 minuten laten draaien.
Ik ben voor deze maand inmiddels weer klaar![]()
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door R.G op 12-08-2025 16:09 ]
Shut up and squat !!
[ Voor 37% gewijzigd door justifire op 12-08-2025 18:14 ]
Vrienden van mij zien dat ook zo, ik snap je punt. Maar ik kan toch makkelijk 140 euro per jaar verdienen. Zijn voor mij twee spellen. Het is ook een beetje sport geworden moet ik bekennen.Exactor it schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 16:45:
Zijn die rewards niet hopeloos inefficient? Ik Kan me niet voorstellen dat ik in Bing nutteloze zoekopdrachten ga zitten intikken voor stuivers per uur. In die tijd kun je namelijk ook descenders next spelen!
Dit, zit je er eenmaal in... Je kan zo'n 12.000 punten per maand verdienen, precies genoeg voor 1 maand GPU. Moet je wel elke dag 50x zoeken via web en app, games spelen op je Xbox/pc en een Gamepass game aanslingen 15 minuten elke dag (kan op achtergrond). Is dat je tijd niet waard, dan moet je gewoon regulier een abonnement afsluitenmobygo76 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:30:
[...]
Vrienden van mij zien dat ook zo, ik snap je punt. Maar ik kan toch makkelijk 140 euro per jaar verdienen. Zijn voor mij twee spellen. Het is ook een beetje sport geworden moet ik bekennen.
[ Voor 6% gewijzigd door Deezers op 12-08-2025 21:33 ]
Shut up and squat !!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq