The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Ik denk dat men toen nog zoveel als mogelijk dezelfde lichtsterkte als H7 aanhield.
80% van de respondenten wordt weleens verblind volgens de ANWB, maar ik heb het gevoel dat men (terecht) niet afwacht of men daadwerkelijk verblind wordt. Een "hoop licht" wordt dan als verblindend, groot licht beschouwd, terwijl de software er misschien wel voor zorgt dat de daadwerkelijke verblinding uitblijft.
80% van de respondenten wordt weleens verblind volgens de ANWB, maar ik heb het gevoel dat men (terecht) niet afwacht of men daadwerkelijk verblind wordt. Een "hoop licht" wordt dan als verblindend, groot licht beschouwd, terwijl de software er misschien wel voor zorgt dat de daadwerkelijke verblinding uitblijft.
Als bestuurder heb je zelf ook de taak om je voorruit schoon te houden zodat het tegenlicht niet als een malle verstrooid op de ruit.
Ikzelf ben daar fanatiek in. Komt denk ik ook mede door dat ik een lensimplantaat in m'n ogen heb. Door die tweede lens kan er reflectie in het oog ontstaan met halos als gevolg.
Ikzelf ben daar fanatiek in. Komt denk ik ook mede door dat ik een lensimplantaat in m'n ogen heb. Door die tweede lens kan er reflectie in het oog ontstaan met halos als gevolg.
15x330 SW38
Maar na de off-roadrallye heb je dat wel weer teruggebouwd, toch?-tom-562 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 23:38:
Toen een jaar geleden die aftermarket LED lampen fatsoenlijk licht gingen opbrengen heb ik de zwaarste LED lampen er in gezet, dat gaf echt bizar veel licht
KPN is een drieletterwoord
je hebt gelijk, denk dat ik die altijd voor xenon heb aangezien gezien die nog achter een lensje zaten.Boeryepes schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 09:57:
[...]
In 2011 had de CT200h LED als optie. Gold ook voor de Prius rond die tijd. Je zag ze regelmatig en deze waren echt wel ok, geen last van schittering oid.
Nee, de Toyota en Lexus van die tijd gebruikten lenzen zoals met xenon ook moest. De lichtsterkte was toen allang veel sterker dan h7.Lothlórien schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 10:26:
Ik denk dat men toen nog zoveel als mogelijk dezelfde lichtsterkte als H7 aanhield.
Mogelijk dat het afstappen van dergelijke lenzen iets heeft gedaan wat minder goed was.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nee natuurlijk niet, hoe groter je groot licht, hoe betertrabant schreef op maandag 11 maart 2024 @ 22:07:
[...]
Maar na de off-roadrallye heb je dat wel weer teruggebouwd, toch?
Vaak bu'j te bang!
dit hoort niet hier
[ Voor 156% gewijzigd door We Are Borg op 06-02-2025 17:42 ]
reactie op verwijderde reactie
[ Voor 101% gewijzigd door We Are Borg op 06-02-2025 17:42 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse