Endurance/Sportscar race topic 2024 editie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 20.632 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Morgenvroeg om 7:00 weer verder…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:17

Niellie41

[object Object]

Coldcat schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 23:10:
Ik heb de 24h van de Nürburgring eigenlijk nooit gekeken. Dit is toch wel ECHT racen!

Wat enorm gaaf, wat een ervaring hebben die coureurs.
Bij de onboard zit ik ook altijd van: “oef, dat scheelde niets! … Oef, dat scheelde ook niets! … enz.” :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:28
Het wordt niet eens een 12 uurs race op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 07:33

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Het weer wordt slechter en slechter voor het LeMans raceweekend. Mijn poncho gaat overuren maken.
Wanneer gaan diegenen die gaan richting Le Mans? Ik rij woensdagochtend vroeg om een beetje op tijd op Epinettes te zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door jfeelders op 08-06-2024 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
jfeelders schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 08:24:
Het weer wordt slechter en slechter voor het LeMans raceweekend. Mijn poncho gaat overuren maken.
Wanneer gaan diegenen die gaan richting Le Mans?
Ik ga a.s woensdag tezamen met mijn broer, staan op camping Houx, wel pal naast een toiletgebouw. Was geloof ik het laatste plekje...

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2024 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amiaima
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04:25
Hier vanaf een relatief leeg Beauséjour. Rond het middag uur aangekomen, helaas niet de mogelijkheid om elektriciteit te pakken.

Wie weet waar je ijs kan kopen voor koelen? We hebben de koelkast mee maar op dit moment gevuld met raketjes om de Hertog J te koelen.

Dat het gaat regenen gedurende het race weekend jammer, boeien wel spannend en verdeeldheid op de baan.

Voor de gene die rijden of nog moeten, bon voyage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:52

Harrie

NederVlaming

amiaima schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 16:25:
Hier vanaf een relatief leeg Beauséjour. Rond het middag uur aangekomen, helaas niet de mogelijkheid om elektriciteit te pakken.

Wie weet waar je ijs kan kopen voor koelen? We hebben de koelkast mee maar op dit moment gevuld met raketjes om de Hertog J te koelen.

Dat het gaat regenen gedurende het race weekend jammer, boeien wel spannend en verdeeldheid op de baan.

Voor de gene die rijden of nog moeten, bon voyage.
Hmm, dat is wel balen... Misschien hebben de supermarkten ijs? Nu ben ik wel benieuwd of er ook al iemand op Houx is, die kan bevestigen of er wel of geen stroom is daar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Wellicht van die icepacks kopen? Volgens mij is er een Decathlon in de buurt, die zal vast zoiets wel hebben?

Het lijkt erop dat er op camping Houx inderdaad "gewoon" stroom aanwezig is,
Electric in Houx just as it's always been. There's been some heavy rain rhe last few weeks, the ground is firm but quite damp. You'll have no issue getting tent pegs in.

No searches on the way in for bottles, glasses, stowaways,etc.

For those in Houx, they've added another block for showers/bogs by the entrance.

[ Voor 68% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2024 17:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:08
Richard117 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:22:
Ze hebben de afgelopen jaren geïnvesteerd in het uitbreiden en verbeteren van de electriciteitspalen op Houx. Ik kan mij echt niet voorstellen dat er nu dan geen electriciteit meer zou zijn.

Daarnaast blinkt de ACO al jaren uit in het geven van verkeerde informatie.
Ik ga er daarom gewoon van uit dat er gewoon electriciteit is op Houx.
Inmiddels aanwezig op Houx en ik kan bevestigen dat de electriciteitspalen werken.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerry-c
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 16:00
Wij gaan woensdag rijden. Staan dit jaar op de hippodrome, helaas waren we te laat voor houx.

Wel jammer van de weersverwachting inderdaad.

@amiaima bij de carrefour zou je ijs moeten kunnen halen. Eind van de week moet je daar wel vroeg voor zijn. Wij nemen een koelkast op gas mee en een tafelmodel met generator.
Stroom zou je bij de lichtmasten bij het toiletgebouw kunnen aftakken.

[ Voor 47% gewijzigd door jerry-c op 09-06-2024 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12
Succes voor degene die gaan of al gegaan zijn.
Actie foto's mogen natuurlijk hier geplaatst worden.

Ik ga de start post niet aanpassen dit jaar. Weekje ziek geweest dus even de fut, interesse en tijd er niet voor. Mocht iemand interesse hebben dan laat het weten, dan mag je van mij toegang krijgen tot de start post.
Je kan natuurlijk ook gewoon een post maken en dan pin ik hem even.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik heb de topic start uitgebreid met info voor de race van a.s. weekend, gemaakt aan de hand van een oude post van het specifieke Le Mans topic, er zitten nog wel fouten in, maar het tijdschema zit er in elk geval in en de Nederlandse en Belgische coureurs, met bij welk team ze rijden. Sommige plaatjes moeten nog even gefixed worden, omdat er geen LMGTE Pro en Am meer is bijvoorbeeld. Ik heb momenteel daar dan weer niet echt de tijd voor om daar wat mee te doen. Ik heb het dus in de topic start gezet, zodat iemand anders dat eventueel kan uitbreiden of aanpassen, alle hulp is welkom! :)

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2024 18:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amiaima
We hebben bij de hypermache twee zakken ijs gehaald. Aftakken elec is helaas geen optie.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qnPy0ghLNvLSMcSr76RlViBxBas=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y1nO9bsdcgoVqu7HYGhoWwiQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:38

Coldcat

HODL

Vandaag bij de test geweest! Ik kijk altijd een groot deel van de race, maar nooit de auto's in het echt gezien. Wat enorm gaaf!

Die Ferrari hypercar maakt wel brute geluiden bij het terugschakelen en insturen van de langzame bochten. De Peugeot gaat een beetje die kant op qua geluid, maar in het niets met de Ferrari. Het deed me iets denken aan het geluid van de blown diffusers in de Formule 1. Wordt een soortgelijke techniek door Ferrari gebruikt voor de hypercars? Ik kan er niets over vinden op google en ben erg nieuwsgierig.

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 09-06-2024 23:00 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
amiaima schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:48:
We hebben bij de hypermache twee zakken ijs gehaald. Aftakken elec is helaas geen optie.[Afbeelding]
Je zou zeggen dat die hypercar wel een koelkast een poosje moet kunnen laten draaien, toch? :+ Of stond die niet bij de hypermache? :+

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2024 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amiaima
CH4OS schreef op zondag 9 juni 2024 @ 23:16:
[...]

Je zou zeggen dat die hypercar wel een koelkast een poosje moet kunnen laten draaien, toch? :+ Of stond die niet bij de hypermache? :+
Die zijn we daar niet tegen gekomen maar.... het bier is koud het eten is goed en als ze morgen weer racen wordt het met de dag beter 😉

Het geluid van de Mustangs, AustinMartin en de Lexus wagens is mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
amiaima schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:14:
[...]

Die zijn we daar niet tegen gekomen maar.... het bier is koud het eten is goed en als ze morgen weer racen wordt het met de dag beter 😉

Het geluid van de Mustangs, AustinMartin en de Lexus wagens is mooi.
Als je op Houx staat (net als @Richard117)... Beware, mijn broer @Harrie en ik komen a.s. Woensdag! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ge-flopt
Spotters guide voor Le Mans 2024:
https://www.24h-lemans.co...guide-now-available-58702

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
Voor degene die al op campings staan, is het drassig/modderig of valt het mee? Vertrek morgen voor verblijf op Beausjour.

[ Voor 21% gewijzigd door SgtPoen op 11-06-2024 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:06
SgtPoen schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:11:
Voor degene die al op campings staan, is het drassig/modderig of valt het mee? Vertrek morgen voor verblijf op Beausjour.
Ik ben er zelf niet, maar Epinettes ziet er goed uit. De gasten van Beermountain houden daar een dagelijks weerpraatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amiaima
SgtPoen schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:11:
Nee hoor, we hebben wat spetters gehad maar prima te doen. Goede reis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amiaima
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y-ubECJkb9B8gCFPS-jfUkEuAVA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7aHWRnpzYbggZfLG6asbFPF2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Ik lees net dat Mike Conway niet rijdt:
https://www.dailysportsca...nway-to-miss-le-mans.html

José María López stapt in bij Toyota. Jack Hawksworth vervangt Lopez weer in de AKKODIS ASP Lexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Is dit de O2 wagen die 10 jaar geleden al bij Garage 56 zou rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiaima
ge-flopt schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:56:
[...]

Is dit de O2 wagen die 10 jaar geleden al bij Garage 56 zou rijden?
Alpine waterstof wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Ik verheug mij op het weekend. Dit jaar weer een keer vanaf de bank.
Wat een indrukwekkend veld en dan te bedenken dat er 2 jaar geleden nog maar 2 Toyotas, 1 Alpine en 2 Glickenhaus reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Iemand goede locaties om foto’s te maken van de auto’s? Ben voor de eerste keer live aanwezig. Zijn vandaag gearriveerd op Houx, veel rustiger dan ik had verwacht eigenlijk.

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
pwillemske schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 22:37:
Iemand goede locaties om foto’s te maken van de auto’s? Ben voor de eerste keer live aanwezig. Zijn vandaag gearriveerd op Houx, veel rustiger dan ik had verwacht eigenlijk.
o.a Bij de Dunlop brug en de Esses en op T34 (van bovenaf helemaal rechts op de tribune richting de bocht). Je kijkt dan bovenop de pits en krijgt prachtige foto's van het wegrijden van alle auto's bij de start van de FP's/quali.

2 jaar geleden kon je nog diect vanaf Houx naar de Ford Chicane lopen. Vorig jaar stond daar een Glamping en was dat afgesloten. Mocht dat dit jaar anders zijn, dan is dat ook een mooie plek (ingang pit)

[ Voor 16% gewijzigd door jan390 op 11-06-2024 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Werkt bij jullie de Chromecast functie vanuit de 24 Le Mans / FIA WEC TV app op iOS ook niet?

Alle andere apps zien m’n Chromecast devices gewoon. Maar de FIA WEC app niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
Voor degene die willen is de 1e vrije training vanaf 13:45 te zien op Eurosport 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:14
Ik dacht, ik neem weer een maandje Eurosport Player, zoals normaal, want ik heb dan wel Eurosport 1 en 2, maar dat is echt veel en veel te veel reclame.

Maar nu redirect de Eurosport site me naar HBO Max. Ben beetje bang dat ik dan EN HBO Max EN Euorosport moet afnemen, ipv enkel Eurosport. Ik heb echt totaal geen behoefte aan HBO Max (en al de issues die het heeft).

Is dus meer dan 2x zo duur dan voorheen (10 + 5 = 15 ipv 7 euro), maar er staat ook alleen maar "Eurosport 1 + 2" en wat random zaken bij, dus krijg je dan wel 24 Uur van Le Mans zonder reclame of gewoon E1 + E2 en dus met reclame?

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
josh-hill schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:27:
Ik dacht, ik neem weer een maandje Eurosport Player, zoals normaal, want ik heb dan wel Eurosport 1 en 2, maar dat is echt veel en veel te veel reclame.

Maar nu redirect de Eurosport site me naar HBO Max. Ben beetje bang dat ik dan EN HBO Max EN Euorosport moet afnemen, ipv enkel Eurosport. Ik heb echt totaal geen behoefte aan HBO Max (en al de issues die het heeft).

Is dus meer dan 2x zo duur dan voorheen (10 + 5 = 15 ipv 7 euro), maar er staat ook alleen maar "Eurosport 1 + 2" en wat random zaken bij, dus krijg je dan wel 24 Uur van Le Mans zonder reclame of gewoon E1 + E2 en dus met reclame?
Je hebt gewoon Eurosport 1 en 2 (de standaard TV kanalen) maar daarnaast ook alle premium kanalen die volledig reclamevrij zijn. Ik betaal overigens € 3,99 p/m voor Eurosport Player.

Maar heb dit abonnement al best lang.

/edit: Ah, niet meer voor lang zie ik.

https://help.eurosport.com/nl/Answer/Detail/000004690
Het Eurosport Premium-abonnement stopt

22 juli 2024 is de einddatum voor Eurosport Premium-abonnementen in alle landen en regio’s.

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 12-06-2024 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Nederland:

Eurosport Premium-content verhuist naar HBO Max!

Kijk al je favoriete Eurosport Premium-content én entertainment van HBO Max door de Sports add-on toe te voegen aan een HBO Max-abonnement.

En met elk HBO Max-abonnement kijk je alles van de Olympische Spelen van Parijs 2024.

HBO Max is beschikbaar via een groot aantal aanbieders. Meer informatie over je abonnementsopties vind je bij Aanbieders van HBO Max.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• amiaima
We zitten er klaar voor in de Porsche curves. Nog half uurtje wachten voor het los gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ben er ook klaar voor. Eurosport stream + RLM.

WEC programma vandaag
14:00 - 17:00 - Free Practice 1
19:00 - 20:00 - Qualifying 1
22:00 - 00:00 - Free Practice 2

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Voor wie het RLM commentaar wil syncen met de Eurosport / FIA WEC TV stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Ik heb ooit ergens gelezen dat John Hindhaugh op zijn huis een nieuwe hypotheek afsloot om Radio Le Mans over te nemen, klopt dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 16:11
2006: Hindhaugh neemt officieel de teugels over

Na de race van 2005 gingen de eigenaar van het station, Haymarket Media, en de ACO uit elkaar en dat was een kans voor Hindhaugh. “Er was geld nodig en ik had toevallig net mijn huis verkocht. Dus ging ik vlak voor kerstmis naar Parijs en sloot ik een deal met de ACO”, zegt hij.

Radio Le Mans was nu niet alleen in zijn handen, maar ook in die van zijn vrouw, Eve Hewitt. De twee trouwden net voor de volgende Le Mans – gevolgd door een receptie in de buurt van het circuit, georganiseerd door de burgemeester van Arnage. Sindsdien staan ze aan het roer van de officiële Engelstalige radiodienst van de race en bestaat de crew uit zo’n 15 collega’s.
bron https://nieuws.porsche.nl...augh-de-stem-van-le-mans/

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
@Fox-Racing THX.

Hier is de live timing te vinden:
https://live.fiawec.com/en/

Ik zie de volgende melding van race control voorbij komen:
14:57 CARS 2 - 14 - 24 - 25 - 45 - 50 - 51 - 65 - 88 - 3 MINUTES STOP AND GO PENALTY - NOT RESPECTING RD PENALTY
Betekend dit dat ze die krijgen bij de race, of is dit al tijdens de training (laatste denk ik niet, maar elke tijd op de baan lijkt me lekker)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50

Fuelke

Forza Ferrari

Tijdens deze sessie. Het is vooral om een teken te geven dat je moet opletten bij de drivers briefing. Je mist niet alleen drie minuten, maar ook nog de tijd om binnen te komen en weer buiten te rijden, plus je verliest temperatuur in de banden.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Iemand ergens een live map gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox-Racing

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Bedankt, dat bedoel ik.

Er zijn genoeg wagens die gewoon stil vallen.. Hopelijk zijn het kleine dingen anders komen er denk ik weinig wagens over de finish.

De pit reporters van Radio Le Mans klinken wel heel slecht trouwens, andere daar ook last van?

Andere jaren deed RTL7 toch ook Le Mans? Zie er nu helemaal niets van. O.a. Allard Kalf deed op locatie report werkzaamheden.

[ Voor 43% gewijzigd door ge-flopt op 12-06-2024 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
Naar mijn weten is dat alleen zaterdag/zondag tijdens de Race.

De race zal dan ook op Videoland te zien zijn.

Het “Eurosport” commentaar klonk af en toe ook vreemd (hol)

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
ge-flopt schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:50:
Bedankt, dat bedoel ik.

Er zijn genoeg wagens die gewoon stil vallen.. Hopelijk zijn het kleine dingen anders komen er denk ik weinig wagens over de finish.

De pit reporters van Radio Le Mans klinken wel heel slecht trouwens, andere daar ook last van?

Andere jaren deed RTL7 toch ook Le Mans? Zie er nu helemaal niets van. O.a. Allard Kalf deed op locatie report werkzaamheden.
Ja, zat nogal wat ruis op de lijn bij RLM pitreporters. Leek wel op zenderstoringen. Zullen ze nog wel gefixt krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
ge-flopt schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:50:
Bedankt, dat bedoel ik.

RTL zendt tegenwoordig via Videokand uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
En we zijn weg.
Nu nog open op Europasport 1.
en weer veel drivercams op youtube

[ Voor 71% gewijzigd door jan390 op 12-06-2024 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Rivanov schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:33:
Nederland:

Eurosport Premium-content verhuist naar HBO Max!

Kijk al je favoriete Eurosport Premium-content én entertainment van HBO Max door de Sports add-on toe te voegen aan een HBO Max-abonnement.

En met elk HBO Max-abonnement kijk je alles van de Olympische Spelen van Parijs 2024.

HBO Max is beschikbaar via een groot aantal aanbieders. Meer informatie over je abonnementsopties vind je bij Aanbieders van HBO Max.
Dat gaan ze samenvoegen met DIscovery+, die zenden nu trouwens ook de Le Mans sessies uit, maar dan zonder reclame en met Radio Le Mans commentaar erbij. Ik had al Discovery+ voor andere sporten, even aankijken wat daarmee gaat gebeuren.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:06:
[...]

Dat gaan ze samenvoegen met DIscovery+, die zenden nu trouwens ook de Le Mans sessies uit, maar dan zonder reclame en met Radio Le Mans commentaar erbij. Ik had al Discovery+ voor andere sporten, even aankijken wat daarmee gaat gebeuren.
Discovery+ heeft een feed mét RLM commentaar? Bijzonder. Eurosport Player heeft dat weer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Hier op camping Houx is het ook heerlijk toeven, hoewel er bewolking is, is de zon er ook! Stiekem toch wel genieten met het motorvermogen in de achtergrond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik zie nu dat je geen Discovery+ meer kunt bestellen, dus vergeet mijn eerdere post maar ;) daar heb je dus niets aan.

Ik heb van Discovery+ nog niets gehoord over wanneer het stopt voor mij (ik heb er een abonnement op), dus ik zie wel :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
Daar ben ik ook benieuwd naar.

Heb Discovery+ voor WEC/LeMans
En heb HBO Max.

RichardVos.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik heb net de kwalificatie in Mulsanne gekeken. Ik had de shuttles nog niet eerder gebruikt, maar het werkt wel goed, zeker nu bet nog rustig is. Maar nu is het wel klaar. Ik zat kwart over 3 (vannacht) in de auto, ben vandaag jet circuit over gelopen en wacht nu op shuttle 5 terug naar Porte Est. Zo een biertje en crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:53
De toestroom van zoveel constructeurs is een mooi vooruitzict voor de toekomst. Hopelijk door goede BoP dat het veld een beetje dicht bij elkaar komt. Ik hoop geen herhaling van Group C begin jaren 90 waar de klasse de nek om werd gedraaid omdat de belangen van grote broer F1 in het geding kwamen.

Leuk om de LMP2s ook weer te zien, die miste ik op Spa 6h wel. Ik vind het aantal van 8 voor de hyperpole (gezien de lengte van het circuit + het aantal deelnemers) best weinig als je bekijkt dat er op Spa 10 deelnemers per klasse naar de hyperpole promoveerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Thinlanet schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:55:
De toestroom van zoveel constructeurs is een mooi vooruitzict voor de toekomst. Hopelijk door goede BoP dat het veld een beetje dicht bij elkaar komt. Ik hoop geen herhaling van Group C begin jaren 90 waar de klasse de nek om werd gedraaid omdat de belangen van grote broer F1 in het geding kwamen.

Leuk om de LMP2s ook weer te zien, die miste ik op Spa 6h wel. Ik vind het aantal van 8 voor de hyperpole (gezien de lengte van het circuit + het aantal deelnemers) best weinig als je bekijkt dat er op Spa 10 deelnemers per klasse naar de hyperpole promoveerde
LMP2 is hier alleen maar om het deelnemersveld aan te vullen tot 60 deelnemers, naar ik begrepen heb. Dus geen LMP2 bij de andere races, het veld voor hypercar en GT is simpelweg te groot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik weet niet of LMP2 "alleen maar veldvulling" is hoor. Ze hebben speciaal voor LMP2 15 plekken gereserveerd. Ze hadden ook het veld met alleen Hypercar en GT wagens kunnen vullen.

Het is uit WEC gehaald omdat er inderdaad geen plek meer was door de groei van Hypercar en GT(3). Maar ze moeten de teams ook nog een reden kunnen geven om met de LMP2 wagens te rijden. Als ze niet op Le Mans kunnen rijden, verwacht ik dat het aantal teams in ELMS, IMSA en AsLMS sterk terug loopt.

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 13-06-2024 10:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thinlanet
Niellie41 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 10:29:
Ik weet niet of LMP2 "alleen maar veldvulling" is hoor. Ze hebben speciaal voor LMP2 15 plekken gereserveerd. Ze hadden ook het veld met alleen Hypercar en GT wagens kunnen vullen.

Het is uit WEC gehaald omdat er inderdaad geen plek meer was door de groei van Hypercar en GT(3). Maar ze moeten de teams ook nog een reden kunnen geven om met de LMP2 wagens te rijden. Als ze niet op Le Mans kunnen rijden, verwacht ik dat het aantal teams in ELMS, IMSA en AsLMS sterk terug loopt.
Ook begrijpelijk. LMP2 heeft natuurlijk wel het voordeel dat alle auto's gelijk aan elkaar zijn, maar voor een contructeur natuurlijk minder interessant dan de merk-eigen exposure in Hypercar en LM-GT3 klasse.

Wat mij nog opviel, geen Garage-55 entry dit jaar? Vorig jaar was de Nascar Camaro een kleurrijke toevoeging (knap dat deze 5 sec per ronde sneller was dan het GTE veld). Ik zou wel graag bijv. een SuperGT GT500 wagen willen zien. De garage is natuurlijk bestemd voor nieuwe technieken/formats/publiekstrekker.
In mijn helaas enige bezoek aan Le Mans in 2004 hadden ze volgen mij 2 garages, 1 Nasamax Mazda die op ethanol reed en een Catepillar Lola met een Diesel V12 (ver voordat Audi er promotie in zag). Toen had je overigens ook nog entries als de Panoz Esperante GT1 die in het LM veld mee deed. Een 7 jaar oude entry zal je nu niet meer zo snel zien (als we het over veldvulling hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Thinlanet schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:08:
[...]

Ook begrijpelijk. LMP2 heeft natuurlijk wel het voordeel dat alle auto's gelijk aan elkaar zijn, maar voor een contructeur natuurlijk minder interessant dan de merk-eigen exposure in Hypercar en LM-GT3 klasse.

Wat mij nog opviel, geen Garage-55 entry dit jaar? Vorig jaar was de Nascar Camaro een kleurrijke toevoeging (knap dat deze 5 sec per ronde sneller was dan het GTE veld). Ik zou wel graag bijv. een SuperGT GT500 wagen willen zien. De garage is natuurlijk bestemd voor nieuwe technieken/formats/publiekstrekker.
In mijn helaas enige bezoek aan Le Mans in 2004 hadden ze volgen mij 2 garages, 1 Nasamax Mazda die op ethanol reed en een Catepillar Lola met een Diesel V12 (ver voordat Audi er promotie in zag). Toen had je overigens ook nog entries als de Panoz Esperante GT1 die in het LM veld mee deed. Een 7 jaar oude entry zal je nu niet meer zo snel zien (als we het over veldvulling hebben).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Net in Arnage geweest, daar was ook een parade. Daar zat vooral Amerikaans oud en nieuw spul tussen, maar was ook tof om te zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
Wat ziet die Mustang er toch goed uit!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Het is weer afzien :p

Poste 33 achter Porsche CurvesAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0isM-F9Ibw7fpFXJFvAUzYQ4zFA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oqwmTZwKwG99xY3bXFuqpJ5o.jpg?f=fotoalbum_large

Staan dit jaar op de oude kartbaan, dichterbij mag niet meer helaas (voorgaande jaren zowat tegen het hek aan in de bocht). Wel minder herrie hier 😂

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Je kunt ook via de website van LeMans / WEC toegang krijgen voor alle beelden en live timing dit weekend. Mis je zeker niets met reclames en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Panorama tribune (die pal vóór de Dunlop brug) is afgehuurd door Alpine, mocht je daar dus willen zitten, heb je nu een extra ticket nodig.

Dacht ik meld het even voor de aanwezigen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
Jota is hard bezig om een volledig nieuwe auto op te bouwen na de crash gisteren. Hopelijk gaat het ze lukken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTmwYoZFekMMRZ7wmnlAZbC5uqw=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/HNFd36RN64C0vRc0ZCMzCQ8d.webp?f=fotoalbum_large

Waarschijnlijk gaat de hyperpole iets later van start vanwege deze crash:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8smDxR9om7XXjaC8Pnpx578zYv4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DF4I50K8Jpa2M65ntqIDpEOx.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door jan390 op 13-06-2024 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

jan390 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 19:43:
Jota is hard bezig om een volledig nieuwe auto op te bouwen na de crash gisteren. Hopelijk gaat het ze lukken.

[Afbeelding]

Waarschijnlijk gaat de hyperpole iets later van start vanwege deze crash:
[Afbeelding]
Ja, de vangrail was flink beschadigd, die waren ze eruit aan het snijden en vervangen.

Verwacht te starten om 20u30.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ze mogen daar wel eens bij de Nordschleife stage lopen. Dat repareren moet sneller kunnen, lijkt me. Ik zag bij een shot allerlei losse onderdelen liggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 13-06-2024 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
Niellie41 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 20:09:
Ze mogen daar wel eens bij de Nordschleife stage lopen. Dat repareren moet sneller kunnen, lijkt me.
Dat dacht ik ook na Spa dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

jan390 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 20:14:
[...]

Dat dacht ik ook na Spa dit jaar
Daarom zei ik ook Nordschleife en niet Spa. :+ In België duren wegwerkzaamheden ook altijd super lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Zojuist bevestigd, start Hyperpole is inderdaad om 20:30.

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 13-06-2024 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Niellie41 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 20:14:
Daarom zei ik ook Nordschleife en niet Spa. :+ In België duren wegwerkzaamheden ook altijd super lang.
Jan bedoelt dat hij hetzelfde dacht als wat jij nu zegt, maar dan tijdens de zes uur van Spa, ik gok door die glijder van een Porsche hypercar, zo uit mijn hoofd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Cadillac* :)

Ah zo ja. Had het bericht verkeerd begrepen. Heb nogal slaaptekort (niet door Le Mans)

[ Voor 78% gewijzigd door Niellie41 op 13-06-2024 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Het wegtakelen van de BMW duurt toch ook al lang volgens mij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:52
Zo wat een spannend slot zeg eerst cadillac #2 en daarna nog Porsche #6, ik snap niet waarom cadillac #3 nog een keer ging maar in de pit bleef.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste 15 minuten kunnen kijken en dat is waarschijnlijk alles wat ik mee kan krijgen dit jaar van de 24uur. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Buizerd__NL schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 21:21:
Zo wat een spannend slot zeg eerst cadillac #2 en daarna nog Porsche #6, ik snap niet waarom cadillac #3 nog een keer ging maar in de pit bleef.
Er zat geen meer brandstof in de wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 21:22:
Laatste 15 minuten kunnen kijken en dat is waarschijnlijk alles wat ik mee kan krijgen dit jaar van de 24uur. :/
man, man, man, Jij hebt ook problemen met het stellen van prioriteiten 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amiaima
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_hopHMtW3iZTToDQYxUoZasKmok=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QIhv8sftisIeaQmTv1yDqVzb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
Ik heb tot een uur van de derde vrije training gevolg, toch best wel wat gemist zie ik. Kan niets vinden over Alpine, wat is daar gebeurt? Van Jota kon ik wel het gevolg van de crash zien, zat netjes in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dagg schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 21:53:
Ik heb tot een uur van de derde vrije training gevolg, toch best wel wat gemist zie ik. Kan niets vinden over Alpine, wat is daar gebeurt? Van Jota kon ik wel het gevolg van de crash zien, zat netjes in elkaar.
Alpine staat P6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Lekker scherp van mij, het was de nummer 9 Proton in de reactie van @jan390 waarvan ik dacht dat het de Alpine was. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Dagg schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 21:53:
Via http://fiawec.alkamelsystems.com kun je de uitslagen zien, per sessie, als je die zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
Vermakelijke qualy om te zien. Toch weer Porsche al had ik het Cadillac erg gunt. Ik heb weer wat minder van de FPs mee gekregen. Het leek dat Toyota wel redelijke racepace zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Heerlijk om te zien hoe hard hij pusht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
CH4OS schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 23:51:
[...]
Via http://fiawec.alkamelsystems.com kun je de uitslagen zien, per sessie, als je die zoekt.
Mijn reactie was bedoeld op het waarom de hyperpole was uitgesteld en vroeg mij af wat de schade was niet alleen aan de auto maar ook aan de baan. Op naar morgen, zin in.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vandaag heeft de ACO een aantal dingen gepresenteerd:

2025 kalender voor WEC
Copy/paste van dit seizoen.
21/22 February 2025: Official Prologue (QAT)
28 February 2025: Qatar 1812Km (QAT)
20 April 2025: 6 Hours of Imola (ITA)
10 May 2025: TotalEnergies 6 Hours of Spa-Francorchamps (BEL)
14/15 June 2025: 24 Hours of Le Mans (FRA)
13 July 2025: Rolex 6 Hours of São Paulo (BRA)
7 September 2025: Lone Star Le Mans (USA)
28 September 2025: 6 Hours of Fuji (JPN)
8 November 2025: Bapco Energies 8 Hours of Bahrain (BAH)
De Hypercar reglementen zijn met twee jaar verlengt tot en met 2029
The main headline concerned the homologation cycle for current Hypercar class cars, which has now been extended until the end of the 2029 season. Two additional development performance upgrades, otherwise known as “jokers”, will also be permitted for the 2028 and 2029 seasons.
Ook moeten fabrikanten in Hypercar vanaf volgend jaar minimaal 2 auto's inzetten.
Also confirmed was the so-called ‘two-car’ rule. From the 2025 FIA WEC season onwards each manufacturer represented in the Hypercar category will be required to enter a minimum of two cars. This change has been made, according to the FIA and ACO, “to improve sporting fairness and ensure a level playing field.”

Two-car entries will be mandatory to score points in the FIA Hypercar World Endurance Manufacturers’ Championship, while any additional cars from a given manufacturer will take part in the FIA World Cup for Hypercar Teams, which is currently contested by privately-entered cars.

To accommodate additional entries from manufacturers currently competing with a single car, the maximum grid size has been increased too, from 37 cars this season to 40 for races outside of Le Mans.
De huidige LMP2 wagen blijven tot en met 2027. In 2028 zullen we nieuwe LMP2 auto's zien.
The new LMP2 regulations have been delayed a further two years to 2028, officials from the ACO confirmed on Friday during its annual press conference at Le Mans.

It marks the third delay for the new regulations that were originally due out in 2024, before initially facing a one-year delay before a further year added to the current formula, announced at the end of 2022.

Current LMP2 cars will continue to be eligible in the European and Asian Le Mans Series, at the 24 Hours of Le Mans and in the IMSA WeatherTech SportsCar Championship, the latter series which has currently confirmed eligibility through the end of the 2025 season.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Aston Martin rijdt volgend jaar met 2 Hypercars mee (de Valkyrie!): https://www.24h-lemans.co...the-heart-of-racing-57907

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 14-06-2024 12:35 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jan390
Provisional grid (van achter naar voren):Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cSMUz8rTps2EEr8Th9-e8KZ1i6o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pD8OqAfzl3f0M93ga0153CW3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik ben net terug van de trackwalk. Op mijn stepje ben ik het hele circuit over geweest. Hartstikke leuk om te doen en heel veel fotos gemaakt. Het is toch een soort van heilige grond.
Nu klaarmaken voor 30+uur langs het circuit. Mwt de regen van zondag in het vooruitzicht is het zaak om vroeg een semidroge uitvalsbasis te bemachtigen want ik heb geen tribuneplaats. Ik heb gisteren en vandaag gescout en een goede plek op de hoek van T14 gezien waar ik om 9u morgen meteen naar toe wil. Wat doen jullie?

[ Voor 46% gewijzigd door jfeelders op 14-06-2024 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
jfeelders schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 17:53:
Ik ben net terug van de trackwalk. Op mijn stepje ben ik het hele circuit over geweest. Hartstikke leuk om te doen en heel veel fotos gemaakt. Het is toch een soort van heilige grond.
Ik hoop een electrisch stepje anders was het waarschijnlijk behoorlijk pittig.
Maandag nog een keertje dunnetjes overdoen met de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
jfeelders schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 17:53:
Niks anders dan respect! Wij hadden de puf niet om het rond te lopen (hebben geen step of fiets mee).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Nee, gewoon stepje die ik voor de vorige LeMans in 2021 van mijn zoontje heb geconfisceert. Met grotere wielen als zo'n stuntstep want het moet wel in de MX-5 passen. Veel stukken lopen af dus dan hoef je bijna niets te doen.
Ik heb mijn virige post nog aangevuld voor morgen. Waar gaan jullie zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
jfeelders schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 18:00:
Nee, gewoon stepje die ik voor de vorige LeMans in 2021 van mijn zoontje heb geconfisceert. Met grotere wielen als zo'n stuntstep want het moet wel in de MX-5 passen. Veel stukken lopen af dus dan hoef je bijna niets te doen.
Ik heb mijn virige post nog aangevuld voor morgen. Waar gaan jullie zitten?
Mijn broer en ik op de Goodyear tribune, rang I, dus kijken óver de hekken heen, pal voor de Dunlop chicane.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jan390
Jota 12 is weer opgebouwd en heeft de shakedown achter de rug op het vliegveld

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• amiaima
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pIlkbonOH0vgOi709ITjus2JEZc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FsxHPX1hb7mmUb8IE0menfrg.jpg?f=user_large

En dan wetende dat dit de basis is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Normaal kost het opbouwen 3 weken had ik ergens gelezen. Wat een werk!

Die vangrail lag aardig in de kreukels. Ongelooflijk hoe sterk die wagens zijn.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Zo, goedemorgen. Ik heb mijn stek voor de komende 32 uur voor T14 gevonden. 3 Meter vrije overkapping. Als je je mobiel moet opladen: ik heb mijn zonnepaneeltjes aan het hek hangen. Kom lekker langs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vplML6rlJJ1CkyB-Hco15ewq-Ko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F8SNsJPiMnnHC3IXf6L2p5eY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik dacht dat turn 14 bij tweede Mulsanne chicane was? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
jfeelders schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 08:35:
Zo, goedemorgen. Ik heb mijn stek voor de komende 32 uur voor T14 gevonden. 3 Meter vrije overkapping. Als je je mobiel moet opladen: ik heb mijn zonnepaneeltjes aan het hek hangen. Kom lekker langs.

[Afbeelding]
Mooie stek! Have fun! :)

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.