Endurance/Sportscar race topic 2024 editie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 20.631 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:10

Niellie41

[object Object]

We gaan weer beginnen!

Zo te zien mogen ze nu well burn outs maken bij het vertrekken uit de pits. Geen idee of dit vorig jaar ook al was. Dit was voorheen altijd verboden, maar zal waarschijnlijk toegstaan zijn omdat ze geen bandenwarmers meer hebben.

[ Voor 38% gewijzigd door Niellie41 op 29-02-2024 09:34 ]

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:52
Toch jammer dat de vrije trainingen allen via Live timing gaat en niet wordt uitgezonden. Ik had graag wat beelden willen zien van de auto's.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Buizerd__NL schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:30:
Toch jammer dat de vrije trainingen allen via Live timing gaat en niet wordt uitgezonden. Ik had graag wat beelden willen zien van de auto's.
VT3 wordt live (en gratis op YouTube) uitgezonden. :) Zaterdag zijn er uren zat om naar de auto's te kijken. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 29-02-2024 11:33 ]

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:14
Hebben jullie ervaringen met WEC op Videoland kijken? Ik heb sinds kort Videoland en zag dat ze de race gaan uitzenden, maar kan nog niets vinden in de app. Komt dit pas als de stream wordt gestart?

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Tosemime schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:18:
Hebben jullie ervaringen met WEC op Videoland kijken? Ik heb sinds kort Videoland en zag dat ze de race gaan uitzenden, maar kan nog niets vinden in de app. Komt dit pas als de stream wordt gestart?
Volgens https://www.fiawec.com/en/race/show/4861 is er nu ook niets? Of wil je FP1 terug kijken of iets dergelijks?

Ik ben overigens wel benieuwd hoe de race er aan toe gaat: de eerste race van het nieuwe seizoen en meteen een nieuw circuit.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 29-02-2024 12:42 ]

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:14
CH4OS schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:41:
[...]

Volgens https://www.fiawec.com/en/race/show/4861 is er nu ook niets? Of wil je FP1 terug kijken of iets dergelijks?

Ik ben overigens wel benieuwd hoe de race er aan toe gaat: de eerste race van het nieuwe seizoen en meteen een nieuw circuit.
Mijn vraag was niet helemaal duidelijk, ik bedoel voor de race dit weekend

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

FP3 begint nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12
Ik zat daarnet de kwalificatie te kijken en zag de Lexus klaar staan om de sessie aan te vangen. Ik vond het mooi om het uitgebreide GT3 veld te zien starten. Ik "schrok" alleen toen ik de Lexus in deze livery over de baan zag gaan: Wat ziet die auto eruit als een WTCC/TCR wagen zo.
De Lexus in IMSA met dat zwart en geel ziet er wat imposanter uit als die in het WEC.

IMSA:
Afbeeldingslocatie: https://www.imsa.com/wp-content/uploads/sites/32/2022/02/09/2022_Lexus_Partner_810x546_7.jpg
WEC
Afbeeldingslocatie: https://www.dailysportscar.com/wp-content/uploads/2023/12/Akkodis-ASP-Team-2024-Lexus-RC-F-GT3a-2.jpg
Chevrolet WTCC
Afbeeldingslocatie: https://images.alphacoders.com/281/thumb-1920-281623.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:38
Ja IMSA ziet er net als vaak bij de SuperGT een stuk beter uit, wat speelser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas01
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:00
Ik had bijna gemist dat WEC dit weekend weer is, bedankt voor de herinneringen allemaal :) wat een prachtige auto's zitten er weer in. Nu nog een manier vinden om het te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Andreas01 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:40:
Ik had bijna gemist dat WEC dit weekend weer is, bedankt voor de herinneringen allemaal :) wat een prachtige auto's zitten er weer in. Nu nog een manier vinden om het te kijken...
Er zijn meerdere mogelijkheden:
Videoland
Eurosport/Discovery+
WEC TV abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Spannend momentje voor de #6 waarbij ze een extra stop moesten maken om een startnummer op de auto te plakken. Ze misten die na contact op de baan.

Verder een mooie race! Ik heb op meerdere momenten ingeschakeld en er is altijd wel actie op de baan. Geen idee of er safety cars zijn geweest.

[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 02-03-2024 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:06
Niellie41 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 18:47:
Spannend momentje voor de #6 waarbij ze een extra stop moesten maken om een startnummer op de auto te plakken. Ze misten die na contact op de baan.
Maar is dat genoeg? Volgens mij moeten het verlichte paneel (wat weg is) er ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
jan390 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 18:50:
Maar is dat genoeg? Volgens mij moeten het verlichte paneel (wat weg is) er ook zijn.
Het gehele paneel mag niet te vies worden (moet voldoende leesbaar blijven) en moet werken inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

jan390 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 18:50:
[...]

Vraag ik me nu ook af. De baan is in principe voldoende verlicht en de ander kant was ook “donker”. We gaan het zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 02-03-2024 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Peugeot doet bijna een Toyotaatje😭
Wat zuur voor hen! Eindelijk hadden ze tempo om mee te doen.

[ Voor 47% gewijzigd door Niellie41 op 02-03-2024 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:41
Dat wordt een eins-zwei-drei für Porsche…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Jota 2e! Een privé team kan met de fabrikanten mee. Heel netjes van ze.

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 02-03-2024 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas01
Echt heel erg zonde van de Peugeot, hoe verschrikkelijk om zo tegen het eind te gaan... en natuurlijk heel erg netjes voor Porsche. Zelf een beetje teleurgesteld in Ferrari :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Niellie41 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 18:54:
Peugeot doet bijna een Toyotaatje😭
Wat zuur voor hen! Eindelijk hadden ze tempo om mee te doen.
Serieus? Stilvallen in de laatste ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

CH4OS schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 19:38:
[...]

Serieus? Stilvallen in de laatste ronde?
Zoiets. Ze lagen 2e en 2(?) ronden voor het eind stopt de auto er mee. :/ Gelukkig kon die hem nog resetten maar het podium was natuurlijk al gevlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
Niellie41 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 19:45:
[...]

Zoiets. Ze lagen 2e en 2(?) ronden voor het eind stopt de auto er mee. :/ Gelukkig kon die hem nog resetten maar het podium was natuurlijk al gevlogen.
Hij kon hem resetten, maar heeft de finish niet gehaald helaas!
Ik dacht dat RLM zei dat Vergne hem geparkeerd had, maar blijkbaar wel de lijn gehaald.
Blijkbaar Fuel issue:
https://sportscar365.com/...ost-peugeot-qatar-podium/

[ Voor 22% gewijzigd door Ryur op 02-03-2024 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Niellie41 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 19:45:
Ah, dus:

Le Mans - Laatste ronde als je eerste rijdt (Toyota, 2016)
Qatar - Twee ronden voor het einde als je tweede rijdt (Peugeot, 2024)

Ben benieuwd welk circuit dan 'drie ronden voor het einde, wanneer je derde rijdt' wordt... 😅😅😅

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2024 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
CH4OS schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 20:31:
[...]
Ah, dus:

Le Mans - Laatste ronde als je eerste rijdt (Toyota, 2016)
Qatar - Twee ronden voor het einde als je tweede rijdt (Peugeot, 2024)

Ben benieuwd welk circuit dan 'drie ronden voor het einde, wanneer je derde rijdt' wordt... 😅😅😅
Nog 1 voor Le Mans. Team 41/WRT 2021. Ook aan de leiding in LMP2 en ze vallen stil in de laatste ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
jan390 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 21:08:
Nog 1 voor Le Mans. Team 41/WRT 2021. Ook aan de leiding in LMP2 en ze vallen stil in de laatste ronde
Het lijkt haast wel een vloek... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiaima
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04:25
Peugeot gediskwalificeerd door gebruik te maken van ERS onder 150km/h om alsnog over de lijn te komen, rijder Jean-Eric Vergne. Kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas01
amiaima schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:49:
Peugeot gediskwalificeerd door gebruik te maken van ERS onder 150km/h om alsnog over de lijn te komen, rijder Jean-Eric Vergne. Kansloos
Ongelooflijk jammer weer... Wat voor gedachte zit achter die regel?

Edit: ik zie online dat ze niet genoeg brandstof meer hadden tegen het eind. Dat is natuurlijk wel een (stomme) fout aan de kant van Peugeot...

[ Voor 19% gewijzigd door Andreas01 op 03-03-2024 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiaima
Ja, wat voor consequenties heeft het contractueel bij een dnf of dis naar rijders of eventueel.... etc..

Het blijft ongelofelijk triest dat het dit team overkomt maar het hoort erbij. Op naar de volgende race, kan niet wachten 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Andreas01 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:16:
Ongelooflijk jammer weer... Wat voor gedachte zit achter die regel?
De gedachte achter de regel is te zorgen dat de 4WD auto's geen al te veel voordeel behalen bij het gebruik van ERS (bij langzamere bochten).

Wellicht is de regel iets aangepast door de jaren heen, maar dat is wat ik opmaak uit een motorsport.com artikel, dat de verschillen tussen LMP1 en Hypercar uitlegt:
Hybrid power cannot be deployed when the cars are travelling at under 120km/h, a move designed to remove any advantage of four-wheel-drive in slower-speed corners. The deployment minimum is set at 150km/h in wet conditions, categorised by when a car not running on slick tyres.

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 03-03-2024 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas01
amiaima schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:16:
Ja, wat voor consequenties heeft het contractueel bij een dnf of dis naar rijders of eventueel.... etc..

Het blijft ongelofelijk triest dat het dit team overkomt maar het hoort erbij. Op naar de volgende race, kan niet wachten 😀
Ik denk dat dit wel weer mooi laat zien hoe je pas bent gefinisht nadat je daadwerkelijk langs die geblokte vlag bent gekomen...
CH4OS schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:30:
[...]
De gedachte achter de regel is te zorgen dat de 4WD auto's geen al te veel voordeel behalen bij het gebruik van ERS (bij langzamere bochten).

Wellicht is de regel iets aangepast door de jaren heen, maar dat is wat ik opmaak uit een motorsport.com artikel, dat de verschillen tussen LMP1 en Hypercar uitlegt:

[...]
Bedankt, handig om te weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Over technische diskwalificaties gesproken: in 2017 had Rebellion Racing (LMP2) problemen met de startmotor. Daarom hadden ze een gat in het bodywork gemaakt om de auto te kunnen starten na elke pit stop. Ze finishte de race 3e (overall!) en wonnen de klasse.

Naderhand werden ze gediskwalificeerd voor "modifying homologated bodywork and using during the race."
“The Stewards received, following the race, a report and video from the Technical Delegate, that clearly show a hole that has been fashioned by the competitor in the right-hand side of the engine cover.

“The competitor admitted that this was the case and that the hole was made in a second set of bodywork, which was fitted during a pit stop so that the competitor could access the starter motor without having to remove the rear bodywork and wing section and the remove the engine cover each time they stopped to hit the solenoid of the starter motor which was malfunctioning”
https://www.dailysportsca...ed-rusinov-penalised.html

Dat was ook een zure, maar ja het zijn de regels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Cadillac en Chip Ganassi Racing gaan na dit jaar uit elkaar.

Wat betekent dit voor de Hypercar en GTP wagens in WEC en IMSA?
Gelukkig niet zo veel. AXR neemt het stokje over als fabrieksteam en gaat van één naar twee auto's. In WEC is Cadillac op zoek naar een nieuw team dat de wagen voor hen kan beheren.
There are real unknowns concerning the direction Cadillac will take. Two things are clear though, it remains fully committed to succeeding in both the FIA WEC and IMSA and is prepared to make bold decisions to fulfil its ambitions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Niellie41 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:10:
Cadillac en Chip Ganassi Racing gaan na dit jaar uit elkaar.

Wat betekent dit voor de Hypercar en GTP wagens in WEC en IMSA?
Gelukkig niet zo veel. AXR neemt het stokje over als fabrieksteam en gaat van één naar twee auto's. In WEC is Cadillac op zoek naar een nieuw team dat de wagen voor hen kan beheren.
Zou het wellicht voorbereidingen op F1 kunnen zijn wat Cadillac in 2028 zou willen doen met Andretti?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De race zal morgen ook via YouTube te kijken zijn! IMSA maakt de (internationale) IMSA.tv stream ook beschikbaar op YouTube.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GIuPXr-WkAIpM8W.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Niellie41 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 19:56:
De race zal morgen ook via YouTube te kijken zijn! IMSA maakt de (internationale) IMSA.tv stream ook beschikbaar op YouTube.

[Afbeelding]

[YouTube: LIVE! Mobil 1 Twelve Hours of Sebring presented by Cadillac, Sebring International Raceway, Florida]
Nice, ik wist alleen niet dat deze race al zo snel zou zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50

Fuelke

Forza Ferrari

Sebring is altijd half maart geweest.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Fuelke schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 21:01:
Sebring is altijd half maart geweest.
Ah, ik moet bekennen, ik heb niet zoveel met de races in America/IMSA. Sinds een paar jaar kijk ik dan ook De 24h van Daytona, maar voor de rest volg ik het niet zoveel als jullie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

CH4OS schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 21:22:
[...]

Ah, ik moet bekennen, ik heb niet zoveel met de races in America/IMSA. Sinds een paar jaar kijk ik dan ook De 24h van Daytona, maar voor de rest volg ik het niet zoveel als jullie...
Geen endurance racen maar ik kan je de MX5 Cup aanbevelen. Altijd erg close racen. Gisteren weer een foto finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
Niellie41 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 19:56:

[Afbeelding]

[YouTube: LIVE! Mobil 1 Twelve Hours of Sebring presented by Cadillac, Sebring International Raceway, Florida]
Alleen erg jammer dat de laatste 32 minuten van de race er niet in zitten … heb de gehele race via YT bekeken, behalve dat laatste stukje … helaas ook nergens terug te kijken :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:38
Theetjuh schreef op zondag 17 maart 2024 @ 12:23:
[...]

Alleen erg jammer dat de laatste 32 minuten van de race er niet in zitten … heb de gehele race via YT bekeken, behalve dat laatste stukje … helaas ook nergens terug te kijken :'(
Hij werd op Ziggo sport Racing uitgezonden. Daar is hij dan als het goed is ook terug te kijken via de Ziggo App, als je daar klant bent.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
Wild Chocolate schreef op zondag 17 maart 2024 @ 21:34:
[...]

Hij werd op Ziggo sport Racing uitgezonden. Daar is hij dan als het goed is ook terug te kijken via de Ziggo App, als je daar klant bent.
Nope, alleen NPO nog maar, al jaren geen tv abbo meer .. behalve voor Dakar of LeMans nog wel eens gedaan via NLziet ofzo, thanks anyway ;)

Maar ik zag net dat hij opnieuw is geupload naar YT op het IMSA kanaal in 2 delen van +/- 6 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50

Fuelke

Forza Ferrari

Theetjuh schreef op zondag 17 maart 2024 @ 12:23:
[...]

Dit is met de 12 uur limiet van YT. Had je bij de Bathurst 12H ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Fuelke op 17-03-2024 22:41 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:38
Theetjuh schreef op zondag 17 maart 2024 @ 22:40:
[...]

Nope, alleen NPO nog maar, al jaren geen tv abbo meer .. behalve voor Dakar of LeMans nog wel eens gedaan via NLziet ofzo, thanks anyway ;)

Maar ik zag net dat hij opnieuw is geupload naar YT op het IMSA kanaal in 2 delen van +/- 6 uur.
Aah, goed dat het alsnog in orde is gekomen. Heb ik wel voor Jan Lul in de tussentijd mijn opname van de laatste anderhalf uur naar de Cloud zitten pushen ;)

Maar dan hoef ik in ieder geval geen auteursrechtschending te plegen O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Wild Chocolate op 17-03-2024 22:43 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Daar is de nieuwe Peugeot, met achtervleugel. Meer details zijn hier te vinden:
dailysportscar
Sportscar365

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xKJO1RWZhPd-pipZ-HmDM8GqYHo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U84Zv6S4xhuaekNN14JnBVFa.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bj-Xwy_YxtEte11Q-m4uqOJhEwA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jOyhVczSbTfDkLQecRHgaDXx.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 25-03-2024 11:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
De livery ziet er eigenlijk ook best cool uit!

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/mgl/YXRAGKj0/s1200/peugeot-totalenergies-peugeot-.webp
Afbeeldingslocatie: https://cdn-5.motorsport.com/images/mgl/254WVLD0/s1200/peugeot-totalenergies-peugeot-.webp
Afbeeldingslocatie: https://cdn-4.motorsport.com/images/mgl/6b7BrZe0/s1200/peugeot-totalenergies-peugeot-.webp

Bron: https://www.motorsport.co...-with-rear-wing/10591609/

[ Voor 83% gewijzigd door CH4OS op 25-03-2024 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Niellie41 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 11:06:
Daar is de nieuwe Peugeot, met achtervleugel. Meer details zijn hier te vinden:
dailysportscar
Sportscar365

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wel mooi, dan kunnen ze tenminste ook in het IMSA meedoen in de toekomst :P

Die hadden volgens mij een 'mandatory rear wing' in de reglementen staan.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:08
YakuzA schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:00:
[...]

Volgens mij is/was het probleem vooral dat Peugeot geen auto's verkoopt in de USA en daardoor niet toegelaten werd door IMSA. Vandaar dat er geruchten waren dat Stellantis de 9x8 dan in IMSA als Dodge of Alfa Romeo zou homologeren.

Ergens vind ik het wel jammer dat Peugeot nu een vleugel heeft. Na een goede 1,5 jaar hebben ze aangetoond dat het concept op sommige circuits (Qatar is het beste voorbeeld) goed werkt, maar op andere circuits werkt het absoluut niet. Met een achtervleugel hebben ze niet meer die extreme uitschieters en zijn de prestatie over een heel seizoen gezien waarschijnlijk stabieler. Maar ook saaier, ik hou wel van variatie en gewaagde ideeën.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
YakuzA schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:00:
[...]

Een dergelijke regel zou wel raar zijn; de LMDh regels waren immers dusdanig opgezet dat de auto's zowel in IMSA als WEC kunnen rijden. Met een dergelijke regel zou je dus een auto uitsluiten in IMSA, dat druist een beetje in tegen de bedoeling van de regels/afspraken.

Ook heeft de Peugeot 9X8 in elk geval gereden op Sebring; https://www.motorsportmag...r-lags-rivals-at-sebring/

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 26-03-2024 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

CH4OS schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:21:
[...]
Een dergelijke regel zou wel raar zijn; de LMDh regels waren immers dusdanig opgezet dat de auto's zowel in IMSA als WEC kunnen rijden. Met een dergelijke regel zou je dus een auto uitsluiten in IMSA, dat druist een beetje in tegen de bedoeling van de regels/afspraken.

Ook heeft de Peugeot 9X8 in elk geval gereden op Sebring; https://www.motorsportmag...r-lags-rivals-at-sebring/
De Peugeot is volgens de LMH reglementen gebouwd (net als Ferrari en Toyota) en geen LMDh (zoals Cadillac, Alpine, Porsche).

En Peugeot heeft inderdaad op Sebring gereden, maar dat was in de WEC race en niet IMSA. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 26-03-2024 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Livery doet me een beetje denken aan Rebellion. Maar hopelijk dat ze nu een beetje mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Niellie41 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:39:
De Peugeot is volgens de LMH reglementen gebouwd (net als Ferrari en Toyota) en geen LMDh (zoals Cadillac, Alpine, Porsche).

En Peugeot heeft inderdaad op Sebring gereden, maar dat was in de WEC race en niet IMSA. :)
Scherp, ik dacht even dat het een IMSA race was, want USA track, hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

ge-flopt schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:43:
Livery doet me een beetje denken aan Rebellion. Maar hopelijk dat ze nu een beetje mee kunnen.
Of de kleuren van ByKolles. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik vind het er wel flitsend uit zien, beter dan het donkergrijze wat ze hadden... :$

Wat ik mij even afvroeg mbt Le Mans strakjes in Juni, is er op camping Houx nu wel of geen stroom? IN het overzicht voor de kaarten/campingplaatsen stond dat geen enkele camping meer stroom zal hebben?

[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 26-03-2024 10:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ge-flopt
Panis heeft zijn wagen ook laten zien:
Afbeeldingslocatie: https://www.dailysportscar.com/wp-content/uploads/2024/03/Panis-Racing-Oreca-07-LMP2-2024-ELMS-Livery-3.jpg
Marc VDS doet ook mee als sponsor
https://www.dailysportsca...cing-livery-revealed.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verdroidnogaan2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-09 01:11
Nadat ik alle info van mede-Tweakers op de eerste pagina van dit topic over de WEC-uitzendgemachtigden heb doorgelezen, heb ik gekozen voor een Eurosport maandabonnement tbv €6,99 per maand.
Dit lijkt me de beste en goedkoopste mogelijkheid om alles live te volgen - alhoewel het ondanks al jullie informatie nog steeds niet 100% duidelijk voor me is wie/wat/waar precies.... :$
Zowel Ziggo als Eurosport zelf hebben nauwelijks tot geen exacte info over de precieze uitzendingen.

Het is wel jammer dat ik via mijn 'TV Complete Next' Ziggo-abo niet naar mijn betaal-Eurosport kanaal kan kijken zonder extra zenders aan te schaffen. ;(
Of mis ik iets?

EDIT:
Ik zie trouwens nergens info over de 'Fanatec GT World Challenge' (Europe e.a.) https://www.gt-world-challenge-europe.com/ en bijv. https://www.intercontinentalgtchallenge.com
Weet iemand meer over uitzendingen hiervan?

[ Voor 26% gewijzigd door verdroidnogaan2 op 26-03-2024 14:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

verdroidnogaan2 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 14:16:
EDIT:
Ik zie trouwens nergens info over de 'Fanatec GT World Challenge' (Europe e.a.) https://www.gt-world-challenge-europe.com/ en bijv. https://www.intercontinentalgtchallenge.com
Deze zijn gratis op YouTube van GTWorld (van de SRO) te zien.

Voor de races van WEC, kan je het beste op de site van de WEC zelf kijken. Rond het race weekend staat op de home pagina wanneer de race is.

[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 26-03-2024 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Laatst online: 13:52
verdroidnogaan2 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 14:16:
Nadat ik alle info van mede-Tweakers op de eerste pagina van dit topic over de WEC-uitzendgemachtigden heb doorgelezen, heb ik gekozen voor een Eurosport maandabonnement tbv €6,99 per maand.
Dit lijkt me de beste en goedkoopste mogelijkheid om alles live te volgen - alhoewel het ondanks al jullie informatie nog steeds niet 100% duidelijk voor me is wie/wat/waar precies.... :$
Zowel Ziggo als Eurosport zelf hebben nauwelijks tot geen exacte info over de precieze uitzendingen.

Het is wel jammer dat ik via mijn 'TV Complete Next' Ziggo-abo niet naar mijn betaal-Eurosport kanaal kan kijken zonder extra zenders aan te schaffen. ;(
Of mis ik iets?

EDIT:
Ziggo heeft Eurosport 1 en 2 in de basis pakket toch?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verdroidnogaan2
Eurosport 1 is gratis bij Ziggo, maar voor kanaal Eurosport 2 moet je het pakket 'Extra zenders' nemen.
En wat er op kanaal 2 [niet] wordt uitgezonden is onduidelijk. Dat weten de medewerkers zelf niet eens, zoals ik merkte toen ik daarover belde. (Ziggo zou er nog op antwoorden, maar ik heb niets meer gehoord.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

verdroidnogaan2 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 15:02:
Eurosport 1 is gratis bij Ziggo, maar voor kanaal Eurosport 2 moet je het pakket 'Extra zenders' nemen.
En wat er op kanaal 2 [niet] wordt uitgezonden is onduidelijk. Dat weten de medewerkers zelf niet eens, zoals ik merkte toen ik daarover belde. (Ziggo zou er nog op antwoorden, maar ik heb niets meer gehoord.)
Eurosport Player/discovery+ heeft (internet) streams die moet je via de Eurosport of discovery+ app kijken. Dit zijn geen aparte TV kanalen zoals Eurosport 1 en 2.

Ik heb zelf geen Ziggo en heb geen idee hoe hun TV box werkt, maar het klinkt alsof je gewoon via de app moet kijken.

Het bericht verkeerd begrepen. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 26-03-2024 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verdroidnogaan2
Dank @Niellie41 maar Discovery+ vind ik niet aantrekkelijk. Ik heb gekozen voor het Eurosport-abonnement, omdat ik dan behalve WEC ook live wielrennen, golf e.d. kan zien.

Helaas is er geen Eurosport app (meer).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verdroidnogaan2
Niellie41 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 15:17:
[...]
Het bericht verkeerd begrepen. :P
'kZie er weinig verkeerds aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

verdroidnogaan2 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 15:21:
Dank @Niellie41 maar Discovery+ vind ik niet aantrekkelijk. Ik heb gekozen voor het Eurosport-abonnement, omdat ik dan behalve WEC ook live wielrennen, golf e.d. kan zien.

Helaas is er geen Eurosport app (meer).
De grap is dat discovery+ gewoon hetzelfde is als Eurosport Player. Het sport gedeelte is gewoon dezelfde dingen als Eurosport, maar dan nog met UFC erbij (denk ik?).

Ik heb ook geen interesse in de content van Discovery en kijk graag naar WEC en wielrennen. Discovery + sport is toch één euro per maand goedkoper (5,99) dan de Eurosport Player (6,99) met alleen sport. En het is dezelfde bron. :? Daarom heb ik voor d+ gekozen.

Straks heb je nog dat discovery+ en HBO Max samen gaan in HBO Max. De sport wordt dan een optionele module in HBO Max. Er nog niets bekend voor de prijs hiervan. Ik ben benieuwd wat ze hier gaan doen en vooral voor de mensen met de 'levenslange' 50% introductie korting van HBO Max.

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 26-03-2024 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verdroidnogaan2
Dank voor het nóg ingewikkelder maken! ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Welcome bij (endurance) sportscar racen, waar alles (onnodig) ingewikkeld wordt gemaakt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verdroidnogaan2
Voor de geïnteresseerden:

Er is ook nog de Hankook 24h Series "Long distance racing championship for GT and Touring cars" https://www.24hseries.com
Kalender https://www.24hseries.com/races (met nog 4 races te gaan)

Live te zien op https://www.youtube.com/@24HSeries
en zie https://www.24hseries.com/where-to-watch-the-24h-series

[ Voor 22% gewijzigd door verdroidnogaan2 op 26-03-2024 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Renger van der Zande heeft met z'n team (Chip Ganassi/Cadillac) zojuist gewonnen in Long Beach, was blijkbaar live op Ziggo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
Was wel een mooie race, heb helaas het begin gemist omdat Youtube geen notificatie stuurde … grrr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
CH4OS schreef op zondag 21 april 2024 @ 00:18:
Renger van der Zande heeft met z'n team (Chip Ganassi/Cadillac) zojuist gewonnen in Long Beach, was blijkbaar live op Ziggo...
IMSA is ook live op YouTube. ;)
En IMSA.tv natuurlijk

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 21-04-2024 09:56 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:29
Zijn er hier die een actief (jaar) abonnement hebben op FIA WEC TV?

Via de brower op desktop kan ik de active race volgen in Imola, maar wanneer ik het via hun app wil doen crasht deze van zodra de stream start.

2 verschillende iOS devices, laatste updates, Fia Wec app release van 3 dagen geleden (reeds opnieuw geinstalleerd), enz..

En vanuit de App is het nu eenmaal het gemakkelijkst streamen naar Chromecast.

Soms iemand? Want hulp krijgen via hun site / twitter account.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
peterf schreef op zondag 21 april 2024 @ 14:27:

Via de brower op desktop kan ik de active race volgen in Imola, maar wanneer ik het via hun app wil doen crasht deze van zodra de stream start.

2 verschillende iOS devices, laatste updates, Fia Wec app release van 3 dagen geleden (reeds opnieuw geinstalleerd), enz..

Geen probleem hier in de iOS app.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
peterf schreef op zondag 21 april 2024 @ 14:27:

Ik had dit issue ook, na Pihole tijdelijk uit te zetten, de stream te starten en daarna Pihole weer aan, werkte het :D

Ik merkte alleen wel dat ik niet kon casten op m’n iPad, maar wel met m’n iPhone, nog geen idee wat dat nou precies is :?

[ Voor 7% gewijzigd door Theetjuh op 21-04-2024 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:29
Ik had dit issue ook, na Pihole tijdelijk uit te zetten, de stream te starten en daarna Pihole weer aan, werkte het :D
Na paar uur begon ik de denken, en vergelijkbaar. Heb hier NextDNS op de router actief. Heb uiteindelijke *.bitmovin.com in mijn uitzonderingslijst gesmeten, en 't werkte.
Ik merkte alleen wel dat ik niet kon casten op m’n iPad, maar wel met m’n iPhone, nog geen idee wat dat nou precies is :?
Via Chrome browser op MacBook had ik slechte resultaten. En op de iPad geen cast icon gevonden.

Issue's waar ik vorig seizoen geen last van heb. Toch nog dubbel checken tegen Francorchamps / Le Mans, dat wil ik niet missen.

Dank, Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
peterf schreef op zondag 21 april 2024 @ 21:57:
Via Chrome browser op MacBook had ik slechte resultaten. En op de iPad geen cast icon gevonden.

Issue's waar ik vorig seizoen geen last van heb. Toch nog dubbel checken tegen Francorchamps / Le Mans, dat wil ik niet missen.

Dank, Peter
De ontwikkeling van de app staat natuurlijk ook niet stil, onderhuids kunnen best nog dingen sneller veranderen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
Interessante Quali bij de Hypercar. Er is gelukkig weer competitie.
Ook super gedaan van Sarah Bovy/Iron Dames. Wel een enorme crash van #92.

Voor diegene die morgen ook gaan, er worden 90000 man verwacht en er zijn wegwerkzaamheden in Francorchamps zelf.

Edit: Ferrari is zijn Pole kwijt. De wagen was te licht

[ Voor 28% gewijzigd door jan390 op 11-05-2024 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
Ik las vanmorgen het nieuws idd, vandaar die 5 tiende dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:23

Amphiebietje

In de blubber

Rode vlag in de 6H van Spa. Een van de Cadillacs keihard de muur in na met een GT3 in aanraking te zijn gekomen (die ook out is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 16:07
Matige inhaalactie van Bamber, laten we hopen dat hij oké is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 09:50
Galael kon ook geen kant op daar, Cadillac was te gretig.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
En we gaan gewoon die 6h vol maken, erg netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Theetjuh schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 19:05:
En we gaan gewoon die 6h vol maken, erg netjes!
Afaik is dat alléén met de 24h van Le Mans niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Maarten_E schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:18:
Galael kon ook geen kant op daar, Cadillac was te gretig.
In de herhaling zou ik het niet gretig noemen, Bamber maakte een inschattingsfout mbt de lengte van de auto's.

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 12-05-2024 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Nu de 24 uur van Le Mans 2024 steeds dichterbij komt (en de volgende WEC race is...), vroeg ik mij af of er intussen meer bekend is over de campings aldaar? In november (toen de ticketverkoop startte) zou camping Houx namelijk geen stroom hebben volgens het overzicht toen, terwijl de camping wel altijd juist stroom had? :? Weet iemand waarom dit veranderd is (als de stroom inderdaad weg is)?

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 20-05-2024 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiaima
Geen idee hoe het op Houx is geregeld. Wij gaan dit jaar weer naar Beausejour en nemen een cee spliter mee. Dat doen veel gebruikers op de camping en tappen stroom af. Voor de zekerheid hebben we ook nog een aggregaatje en een ups er tussen voor de koelkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
amiaima schreef op maandag 20 mei 2024 @ 19:14:
Geen idee hoe het op Houx is geregeld. Wij gaan dit jaar weer naar Beausejour en nemen een cee spliter mee. Dat doen veel gebruikers op de camping en tappen stroom af. Voor de zekerheid hebben we ook nog een aggregaatje en een ups er tussen voor de koelkast.
In 2019 toen ik ook op Houx stond, was het ook zo geregeld met de CEE splitters inderdaad. maar in het overzicht stond nu dus dat er geen stroom is, dus we zullen dan waarschijnlijk ook maar naar een klein aggregaatje moeten kijken vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amiaima
Er is altijd wel stroom voor verlichting bij de douche en toiletten waar vanaf getapt kan worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:08
Ze hebben de afgelopen jaren geïnvesteerd in het uitbreiden en verbeteren van de electriciteitspalen op Houx. Ik kan mij echt niet voorstellen dat er nu dan geen electriciteit meer zou zijn.

Daarnaast blinkt de ACO al jaren uit in het geven van verkeerde informatie.
Ik ga er daarom gewoon van uit dat er gewoon electriciteit is op Houx.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 07:33

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

De weektoegangskaart en kaart voor Epinettes zijn intussen binnen gekomen en ik krijg er steeds meer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
jfeelders schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 06:45:
De weektoegangskaart en kaart voor Epinettes zijn intussen binnen gekomen en ik krijg er steeds meer zin in!
Come to think of it, dat heeft dan wel even geduurd denk ik? Toen mijn broer en ik bestelden in November, hadden we de kaarten een 2 weken later of zo al binnen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 07:33

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik had deze via Lycian Events uit het Verenigd Koninkrijk. Ik had in eerste instantie ook een weekkaart via de officiële ticket sale en daar was de digitale ticket direct voorhanden. Die ticket heb ik uiteindelijk weer via de officiële resale verkocht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dit weekend is de 24 uur van de Nürburgring.

Q2 is nu bezig. Op het moment van schrijven nog 1 uur en 50 minuten te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Het blijft mij altijd verbazen hoe populair het is. Ze stonden maandagochtend al in de file voor de camping(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
jan390 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 18:46:
Het blijft mij altijd verbazen hoe populair het is. Ze stonden maandagochtend al in de file voor de camping(s).
Het is ook een van de mooiste races van het jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het is dan ook meer dan een race. Het is meer een festival voor autosport liefhebbers. Ze zitten er al heel de week en bouwen ook eigen tribunes van hout of steigers. Het is geweldig om te zien en mee te maken.

Ik ben eens in 2015 geweest en was dat was het eerste jaar van Glickenhaus. Ze hadden problemen met de auto en werkten met man en macht om de auto nog voor de finish de baan op te sturen. 10-5 minuten voor tijd reden ze de pits weer uit en iedereen op de tribune (en die zaten vol) begon te applaudisseren. Niet alleen de fans maar ook monteurs van andere teams door heel de pitsstraat. Leuk om te zien hoe ze met elkaar meeleven

[ Voor 101% gewijzigd door Niellie41 op 31-05-2024 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
De race zelf:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jan390
Op de een of andere manier zit ik hierbij toch altijd naar de Duitser te kijken.
Leaderbord
Deelnemers
GPS locaties

Op Youtube veel live onboards.

Huidige leider pff: Sheldon van der Linde wordt aangetikt en is klaar. Teammaat Robin Frijns hoeft niet meer te rijden
De nieuwe leider

[ Voor 13% gewijzigd door jan390 op 01-06-2024 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:24

Coldcat

HODL

Ik heb de 24h van de Nürburgring eigenlijk nooit gekeken. Dit is toch wel ECHT racen!

Wat enorm gaaf, wat een ervaring hebben die coureurs.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Rode vlag. Zal vanwege de mist zijn.
Mooi moment om mijn slaap te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
Ik dacht er net zo over idd

IMSA Detroit was ook aardig wat drama, zie IMSA YT kanaal mocht je het niet live hebben gezien.

[ Voor 64% gewijzigd door Theetjuh op 01-06-2024 23:31 ]

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.