Die van mij is onderweg[AllYourGames]
Zijn de "ik moet nog wachten op mijn game"-posts niet een beetje OT?
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Mooie timing haha!scorpie schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:11:
Gisteren eindelijk deel 1 afgerond zodat ik snel kan beginnen met dit deel, ben heel benieuwd!
Ja, was niet heel toevallig hoor!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dat ligt meer aan PostNL.Jwn schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:19:
Maanden geleden bij Gameresource ge-pre-ordered. Ze doen de belofte “maximaal dag voor release verstuurd”.
Gisteren 20:40 hebben ze hem aan PostNL overhandigd. Krijg ik vandaag niet meer in huis, hoor ik van PostNL. Laatste keer dat ik daar iets bestel dus.
Nee, die horen nou eenmaal bij grote releases. Dat is een forumwet.SkyStreaker schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:14:
Zijn de "ik moet nog wachten op mijn game"-posts niet een beetje OT?
Dat verzin je toch ook niet, gaat precies vandaag mijn internetverbinding lopen klooien. Resterende download tijd, 6 uur...
To dare is to do
Dat PostNL niet consequent binnen een dag levert is bekend. Ze hadden hem gewoon een dag eerder op de post moeten doen. Ligt sowieso al een week in een doos daar.FrankoNL schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:36:
[...]
Dat is toch het probleem van PostNL? Hier ook gisteren door gameresource verzonden, bezorgtijd vandaag.
Ja zo werkt het natuurlijk niet. Als ze wel binnen een dag leveren, zoals vandaag bij mij, dan heeft GR voor releasedatum geleverd en krijgen ze gelazer met de uitgever.Jwn schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:08:
[...]
Dat PostNL niet consequent binnen een dag levert is bekend. Ze hadden hem gewoon een dag eerder op de post moeten doen. Ligt sowieso al een week in een doos daar.
Maandje gratis BOL select nemen. Heb je hem vanavond binnen voor 59,99.
Voor zover ik weet doet bol niet meer aan vandaag besteld en vandaag bezorgen. Ik kan het in ieder geval al heel lang niet kiezen.Timothy3000 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:19:
Maandje gratis BOL select nemen. Heb je hem vanavond binnen voor 59,99.
Edit: laat maar, kan nog wel
[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 29-02-2024 10:26 ]
zullen we het modden aan de mods over laten?
[ Voor 66% gewijzigd door BM op 29-02-2024 19:32 ]
Wel hoor. Vorige week nog gebruikt.FrankoNL schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:20:
[...]
Voor zover ik weet doet bol niet meer aan vandaag besteld en vandaag bezorgen. Ik kan het in ieder geval al heel lang niet kiezen.
Edit: laat maar, kan nog wel.
Maar ook daar vaak weer afhankelijk van PostNL. Ook regelmatig voorgekomen dat BOL op tijd verstuurd, maar PostNL de bezorging van de avond naar de volgende dag verplaatst.
Ik zeg, maak van je telefoon een hotspot!Slaapje schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:48:
Dat verzin je toch ook niet, gaat precies vandaag mijn internetverbinding lopen klooien. Resterende download tijd, 6 uur...
Het dorpje Kalm alleen al is indrukwekkend, gemoedelijke sfeer, veel variatie, het detail. Het ademt gewoon, geweldig! Nu al!
[ Voor 18% gewijzigd door SkyStreaker op 29-02-2024 10:41 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Hoort bij een releasedag. Iedereen veel plezier met deze game!Farabi schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:35:
ik kwam even de ervaringen lezen, maar het is onderhand een brievenbus-topic geworden. zullen we het topic niet verder vervuilen?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Hé verdorie! (dit is de gematigde variant zeg maar)
Allyourgames deluxe editie dag vertraging…het zit ook niet mee!
Enige release waar ik al jaren naar uitkijk en dan dit, moet gelukkig werken vandaag, maar heb morgen een vrije dag🥲
Allyourgames deluxe editie dag vertraging…het zit ook niet mee!
Enige release waar ik al jaren naar uitkijk en dan dit, moet gelukkig werken vandaag, maar heb morgen een vrije dag🥲
Is er al bekend wanneer de DF review verschijnt? Alleen de preview is er nog.
Dit is een game waar je geen reviews van hoeft te bekijken. het krijgt sowieso een 8+ of 9. en als oude ff7 fan is dit een must buy dag 1.Timothy3000 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:56:
Is er al bekend wanneer de DF review verschijnt? Alleen de preview is er nog.
vanmiddag lekker spelen na werk, en het hele weekend!
Ben benieuwd naar het technische aspect met de patch.nemesis2212 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:03:
[...]
Dit is een game waar je geen reviews van hoeft te bekijken. het krijgt sowieso een 8+ of 9. en als oude ff7 fan is dit een must buy dag 1.
vanmiddag lekker spelen na werk, en het hele weekend!
Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging
Kut DHL elke keer verhinderd.
Wie gaat er voor Platinum?
https://www.powerpyx.com/...rth-trophy-guide-roadmap/
Nog wat handige guides aangezien er geen official strategy guide is:
Final Fantasy 7 (VII) Rebirth All Collectible Locations Guide
https://www.powerpyx.com/...lectible-locations-guide/
Final Fantasy 7 (VII) Rebirth Walkthrough – All Chapters & Side Quests
https://www.powerpyx.com/...all-chapters-side-quests/
https://www.powerpyx.com/...rth-trophy-guide-roadmap/
Nog wat handige guides aangezien er geen official strategy guide is:
Final Fantasy 7 (VII) Rebirth All Collectible Locations Guide
https://www.powerpyx.com/...lectible-locations-guide/
Final Fantasy 7 (VII) Rebirth Walkthrough – All Chapters & Side Quests
https://www.powerpyx.com/...all-chapters-side-quests/
[ Voor 65% gewijzigd door Greatsword op 29-02-2024 11:36 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Dak kan je bij k*t DHL zomaar verwachten.Wat dat betreft ben ik altijd blij als ik met postNL te maken heb.Jay47 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:29:
Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging
Zou als ik jou was het pakket retour doen en de game vandaag ik de winkel kopen.
Heb de Deluxe editie, die is overal uitverkochtjori040 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:45:
[...]
Dak kan je bij k*t DHL zomaar verwachten.Wat dat betreft ben ik altijd blij als ik met postNL te maken heb.
Zou als ik jou was het pakket retour doen en de game vandaag ik de winkel kopen.
Happy Final Fantasy VII Rebirth launch day!
Mijn CE komt vanmiddag binnen met DPD.
Ik kreeg gisteravond de melding van de Square Enix Store dat deze was verzonden. Stond vannacht in Vilvoorde, België.
Mijn CE komt vanmiddag binnen met DPD.
Ik kreeg gisteravond de melding van de Square Enix Store dat deze was verzonden. Stond vannacht in Vilvoorde, België.
[ Voor 12% gewijzigd door Zidane007nl op 29-02-2024 12:23 ]
Even belangrijk voor de fysieke editie, mocht je dit gemist hebben: https://www.reddit.com/r/..._error_in_physical_discs/
Tldr; verkeerde bedrukking, install-disc is de play-disc en vice versa.
Japan discs
Oops
Japan discs
[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 29-02-2024 13:19 ]
de muziek tijdens de installatie al... kippevel
In de comment staat dat het discs in Japan betreft.SkyStreaker schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:25:
Even belangrijk voor de fysieke editie, mocht je dit gemist hebben: https://www.reddit.com/r/..._error_in_physical_discs/
Eerste paar uur erop gisteren. Heb de demo portie geskipt want die zat nog goed in me hoofd
Elke keer als ik terug duik in de Remakes kan ik er niks aan doen maar komt het gevoel boven hoe ‘oke’ FF16 is vergeleken met deze games. Terwijl 16 juist de main game hoort te zijn
Er zit zo ontzettend veel charme in FF7Remake/rebirth. Elke keer bij de cutscenes heb ik al van wow door hoe het eruit ziet. Maar er is ook ruimte voor iets meer humor af en toe
De cast blijft ook geweldig met allemaal hun eigen verhalen en voelen allemaal belangrijk. Natuurlijk is Cloud de MC maar de rest voelt echt als deel er van..
Over Cloud gesproken blijft het echt een mooi geschreven karakter.. in die drie uren al zitten zoveel lagen in het verhaal.. Voor mij echt 1 van de beste game karakters ooit
Zo maar verder gaan
Enige minpunt voor mij is de pop in in de open wereld. Hadden we maar een ps5 pro
Elke keer als ik terug duik in de Remakes kan ik er niks aan doen maar komt het gevoel boven hoe ‘oke’ FF16 is vergeleken met deze games. Terwijl 16 juist de main game hoort te zijn
Er zit zo ontzettend veel charme in FF7Remake/rebirth. Elke keer bij de cutscenes heb ik al van wow door hoe het eruit ziet. Maar er is ook ruimte voor iets meer humor af en toe
De cast blijft ook geweldig met allemaal hun eigen verhalen en voelen allemaal belangrijk. Natuurlijk is Cloud de MC maar de rest voelt echt als deel er van..
Over Cloud gesproken blijft het echt een mooi geschreven karakter.. in die drie uren al zitten zoveel lagen in het verhaal.. Voor mij echt 1 van de beste game karakters ooit
Zo maar verder gaan
Dan moet je idd even wachten.Is gewoon klote als je ergens naar uitkijkt.Jay47 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:13:
[...]
Heb de Deluxe editie, die is overal uitverkocht
Grr, via Amazon besteld. Helaas verzending vertraagd. (Had toevallig nog een coupon).
Nu maar via de PS Store besteld, morgen een dagje vrij en het hele weekend niets gepland
.
Ben heel benieuwd!
Nu maar via de PS Store besteld, morgen een dagje vrij en het hele weekend niets gepland
Ben heel benieuwd!
Ja of het is gejat, maak ik vaker mee bij DHL met de zelfde status.jori040 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:49:
[...]
Dan moet je idd even wachten.Is gewoon klote als je ergens naar uitkijkt.
Hoop dat je hem snel en netjes krijgt.Jay47 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:07:
[...]
Ja of het is gejat, maak ik vaker mee bij DHL met de zelfde status.
Ik moet deel 1 van de remake nog steeds doorspelen
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Opzich is dat niet heel raar want Officieel is Creative Business Unit 1 (Welke bestaat uit de oorspronkelijke Business Unit 1,3,4 de units die verantwoordelijk waren voor alle "klassiekers") verantwoordelijk voor "main line" games, FF16 is ook gemaakt door Creative Business Unit 3 die oorspronkelijk was opgericht om de MMO FF games te doen.dglavimans schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:39:
Ik kijk nu al uit naar het einde van de dag om lekker te gaan gamen, heb er juist zin in !
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Die van mij is ook binnen hoor ik net van mijn huisgenoot
straks na het werk meteen spelen!
Kan je al vrij snel spelen met achtergrond installatie of moet ik straks nog uren naar een installatie scherm kijken?
Kan je al vrij snel spelen met achtergrond installatie of moet ik straks nog uren naar een installatie scherm kijken?
Ik zou je huisgenoot vragen hem alvast te installeren.
Dit verklaart zo ontzettend veel voor me! Ik dacht dat ik gek was maar in alles voelt voor mij Remake en de eerste uren als ‘de’ mainline Final Fantasy. Alsof de makers echt de karakters zo erg snappenShadowBumble schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:16:
[...]
Opzich is dat niet heel raar want Officieel is Creative Business Unit 1 (Welke bestaat uit de oorspronkelijke Business Unit 1,3,4 de units die verantwoordelijk waren voor alle "klassiekers") verantwoordelijk voor "main line" games, FF16 is ook gemaakt door Creative Business Unit 3 die oorspronkelijk was opgericht om de MMO FF games te doen.
Ik kijk nu al uit naar het einde van de dag om lekker te gaan gamen, heb er juist zin in !
Natuurlijk misschien ook niet helemaal eerlijk. De ene is gebaseerd op wat veel mensen misschien wel de beste game ooit vinden. De ander is ‘gewoon’ een andere titel?
Kan eindelijk nu verder spelen
Intro is genieten.
Hij was hier mooi op tijd binnen.
Hij was hier mooi op tijd binnen.
[ Voor 52% gewijzigd door jori040 op 29-02-2024 15:28 ]
Ik vind het er in performance mode super gaaf uitziet.30fps even geprobeerd maar dat is voor mij geen optie.Farabi schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:30:
hoe zijn de graphics/performance vergeleken met de demo?
Volgens mij is het wel iets beter dan de demo.
Het ligt niet aan mijn monitor, ik zie nogal ghosting. Als iemand dat zou willen checken? Op sommige plekken heb je dubbele grijs/groene stalen deuren, daar zie je dat het best. Als je daar voor staat en je roteert wat heen en weer zie je echt ghosting. Maakt niet uit in welke modus, kan iemand dat checken?jori040 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:31:
[...]
Ik vind het er in performance mode super gaaf uitziet.30fps even geprobeerd maar dat is voor mij geen optie.
Maar jij zag in de demo ook geen issues toch?jori040 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:31:
[...]
Ik vind het er in performance mode super gaaf uitziet.30fps even geprobeerd maar dat is voor mij geen optie.
De demo had sowieso last van wat visuele foutjes.Ben nog niet lang bezig maar het ziet er hier op m'n Sony-Bravia top uit.SkyStreaker schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:37:
[...]
Het ligt niet aan mijn monitor, ik zie nogal ghosting. Als iemand dat zou willen checken? Op sommige plekken heb je dubbele grijs/groene stalen deuren, daar zie je dat het best. Als je daar voor staat en je roteert wat heen en weer zie je echt ghosting. Maakt niet uit in welke modus, kan iemand dat checken?
Ik ga lekker verder spelen.
Moet ook nog goed kijken of het op mijn Bravis gebeurtjori040 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:46:
[...]
De demo had sowieso last van wat visuele foutjes.Ben nog niet lang bezig maar het ziet er hier op m'n Sony-Bravia top uit.
Ik ga lekker verder spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 29-02-2024 15:48 ]
Ik vond de demo er in performance -mode er zeker niet zo slecht uitzien als velen wel vonden.Die lage texture model van een bepaalde steen zag ik ook wel.Timothy3000 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:45:
[...]
Maar jij zag in de demo ook geen issues toch?
Ik had gisterenavond geen zin om aan de demo te beginnen dus ben er net klaar mee.
PostNL is hier helaas vertraagd (zou eerst tussen 1100-1400 worden, maar nu voor 2200)
De demo echter is echt fantastisch, ene klant blij dat ik er nu pas aan ben begonnen
Die Mako kristallen zagen er echt prachtig uit en die brand in het dorpje ook, de muziek was uiteraard de kers op de taart.
Moest wel weer wennen aan de button layout en de combat opties voelen nu nog een beetje chaotisch aan door al die verschillende opties. Hopelijk wordt het niet te veel button mashen straks.
PostNL is hier helaas vertraagd (zou eerst tussen 1100-1400 worden, maar nu voor 2200)
De demo echter is echt fantastisch, ene klant blij dat ik er nu pas aan ben begonnen
Die Mako kristallen zagen er echt prachtig uit en die brand in het dorpje ook, de muziek was uiteraard de kers op de taart.
Moest wel weer wennen aan de button layout en de combat opties voelen nu nog een beetje chaotisch aan door al die verschillende opties. Hopelijk wordt het niet te veel button mashen straks.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Waar ik nog wel niet helemaal uit kom is waarom ik wel bijv. de "Synergy" van Cloud/XIII gedaan krijg, maar niet die van Cloud samen met Aerith. Mis ik iets?
DF Tech Review
Nee ik vind FF16 niet heel veel mooier als deze game.Dit is voor het eerst dat ik niet 100% achter de conclusie van DF sta.Natuurlijk ieder z'n mening.
Nee ik vind FF16 niet heel veel mooier als deze game.Dit is voor het eerst dat ik niet 100% achter de conclusie van DF sta.Natuurlijk ieder z'n mening.
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 01-03-2024 08:58 ]
Via Nedgame vandaag netjes binnen gekregen, de Deluxe Edition
Nu installeren en straks spelen. Kan niet wachten
Ik kan de grafische kwaliteit van FF16 nog niet vergelijken met deze, maar FF16 "one of the best looking games of last year" noemen vind ik wel een sterke uitspraak. Zo goed zag het er (helaas) niet uit. Of er klopt iets niet met mijn PS5
Ik hoop echt niet dat Queens Blood verplicht is voor het halen van bepaalde items/quests. Snap er niks van, nooit een fan van kaartspellen in games.
Final Fantasy een beetje kennende is het optioneel, hoogstens iets makkelijker items krijgen die met iets meer moeite in de omgeving e.d. te krijgen zijn.doomin schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:51:
Ik hoop echt niet dat Queens Blood verplicht is voor het halen van bepaalde items/quests. Snap er niks van, nooit een van van kaartspellen in games.
Maar Jeetje, wat uitgebreid is de eerste zone al! Ze hebben dit. Zo. Goed. Aangepakt. Ik vindt het helemaal niet saai, niet te moeilijk en alles wordt in een rustig tempo uitgelegd en is echt overzichtelijk.
Mad props!
Die Ekon battles waren grafisch wel enorm indrukwekkend.mister_S schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:50:
Ik kan de grafische kwaliteit van FF16 nog niet vergelijken met deze, maar FF16 "one of the best looking games of last year" noemen vind ik wel een sterke uitspraak. Zo goed zag het er (helaas) niet uit. Of er klopt iets niet met mijn PS5
Dat is ook te verwachten uiteraard gezien het gevechten in gesloten ruimtes zijn. Dan kun je alle power in de karakters stoppen.Timothy3000 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:00:
[...]
Die Ekon battles waren grafisch wel enorm indrukwekkend.
Ja, eens. Maar die Ekon fights zijn imo wel het mooiste wat tot dusver op PS5 verschenen is.
De rest was grafisch (en qua gameplay) niet heel bijzonder inderdaad.
De rest was grafisch (en qua gameplay) niet heel bijzonder inderdaad.
Je hoeft er maar drie te doen voor een Trofee.Wie wel meer wil kan uren plezier hebben.doomin schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:51:
Ik hoop echt niet dat Queens Blood verplicht is voor het halen van bepaalde items/quests. Snap er niks van, nooit een fan van kaartspellen in games.
Hoe dan ook is het geen game die op de PS4 mogelijk was.Ik vind hem bv meer next-gen dan Horizon 2.mister_S schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 19:06:
[...]
Dat is ook te verwachten uiteraard gezien het gevechten in gesloten ruimtes zijn. Dan kun je alle power in de karakters stoppen.
En ja die side quests waren zwaar ruk.
Het geluid in die game is 10/10.
Pooooh wat ben ik aan het genieten van dit spel! Eerste zone na Kalm is echt heel tof gemaakt.
Ik speel op mijn 27inch monitor (4k) op graphics mode met VRR aan. Naar mijn idee speelt dit veel soepeler.
Ik speel op mijn 27inch monitor (4k) op graphics mode met VRR aan. Naar mijn idee speelt dit veel soepeler.
Twitch.tv/coelijoeli
Vandaag gekregen van bol.com echter installeert de game tot 57% waarna hij een error geeft en niet verder gaat. Iemand anders dit ook ervaren? Bol zegt dat ik hem moet retourneren maar zou hem toch graag spelen vandaag
Op Budgetgaming staat iemand met dezelfde klacht. Zit weinig anders op dan retourneren denk ik.BasKroeze schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:02:
Vandaag gekregen van bol.com echter installeert de game tot 57% waarna hij een error geeft en niet verder gaat. Iemand anders dit ook ervaren? Bol zegt dat ik hem moet retourneren maar zou hem toch graag spelen vandaag
@BasKroeze
Ik heb precies het zelfde probleem
Ook gekocht bij bol.com en hij blijft mssr hangen bij 57%
Ik stuur hem morgen terug ben er 2 uur me bezig geweest
Zeer teleurgesteld
Ook gekocht bij bol.com en hij blijft mssr hangen bij 57%
Ik stuur hem morgen terug ben er 2 uur me bezig geweest
Zeer teleurgesteld
0Raoul0 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:50:
@BasKroeze
Ook gekocht bij bol.com en hij blijft maar hangen bij 57%
Ik stuur hem morgen terug ben er 2 uur mee bezig geweest
Zeer teleurgesteld
Ja daar was ik al bang voor, zijn er mensen hier die een werkende gekregen hebben van bol.com of zou hun hele batch slecht zijn?
Die van mij komt ook vandaar en kan perfect spelen.BasKroeze schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 23:03:
Ja daar was ik al bang voor, zijn er mensen hier die een werkende gekregen hebben van bol.com of zou hun hele batch slecht zijn?
Je weet toch wel dat er 2 schijfjes zijn hé!BasKroeze schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:02:
Mijne komt ook van Bol en doet het gelukkig prima, hoorde iemand anders ook al over problemen.
Helaas heb ik ook dit probleem, echt balen ik had me erg verheugd om dit weekend lekker te spelen.BasKroeze schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:02:
Ook Bol?hantheman schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 23:36:
[...]
Helaas heb ik ook dit probleem, echt balen ik had me erg verheugd om dit weekend lekker te spelen.
Ja tuurlijk🙃jori040 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 23:22:
[...]
Je weet toch wel dat er 2 schijfjes zijn hé!
Ja, dat ben ik. Vanmiddag naar bol geretourneerd en morgen krijg ik als het goed is een nieuwe binnen. Hopelijk dit keer een 'goede' disc...Timothy3000 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 22:41:
[...]
Op Budgetgaming staat iemand met dezelfde klacht. Zit weinig anders op dan retourneren denk ik.
nou....jori040 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:00:
DF Tech Review
[YouTube: Final Fantasy 7 Rebirth - PlayStation 5 - The FULL Digital Foundry Tech Review]
Nee ik vind FF16 niet heel veel mooier als deze game.Dit is voor het eerst dat is niet 100% achter de conclusie van DF sta.Natuurlijk ieder z'n mening.

dit kan je niet menen. alleen de eikon battles waren next level...maar verder schiet dit er op Quality mode vele nivos voorbij.
Je leest overal wat wisselende verhalen over performance mode. Mensen die zeggen dat het goed speelbaar is en er goed uitziet maar ook mensen die het lelijk en blurry vinden en slecht speelbaar. Weinig touw aan vast te knopen vooralsnog.
Lijkt er wel op dat veel aanraden op 30fps te spelen.
Ik twijfel nog, blijf bang voor motion sickness. Had gehoopt op wat meer duidelijkheid. Game zelf ziet er vet uit.
Ik twijfel nog, blijf bang voor motion sickness. Had gehoopt op wat meer duidelijkheid. Game zelf ziet er vet uit.
Probeer eens om VRR aan te zetten in graphics mode. Voor mij helpt het.Timothy3000 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:16:
Je leest overal wat wisselende verhalen over performance mode. Mensen die zeggen dat het goed speelbaar is en er goed uitziet maar ook mensen die het lelijk en blurry vinden en slecht speelbaar. Weinig touw aan vast te knopen vooralsnog.
Twitch.tv/coelijoeli
En neem aan dat Square een goede reden heeft om bij deze de Unreal engine te gebruiken.NightShadow22 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 01:04:
[...]
nou....![]()
dit kan je niet menen. alleen de eikon battles waren next level...maar verder schiet dit er op Quality mode vele nivos voorbij.
Ik heb hem nog niet binnen / gekocht. Ik wil de game ook alleen in performance spelen.CoeliJoeli schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:45:
[...]
Probeer eens om VRR aan te zetten in graphics mode. Voor mij helpt het.
veel plezier iedereen met de game......when pc launch?

nothing stops this train
In welke zin zou dat helpen? 30 fps is 30 fps toch?CoeliJoeli schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:45:
[...]
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Graphics mode, 4K, HDR en VRR gaat prima op 30fps op mijn Bravia. Maar, je merkt het wel dat het net lukt.CoeliJoeli schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 08:45:
[...]
VRR werkt toch niet met 30fps? Dat is te laag. Ik speel de game ook in 30fps en dat bevalt het beste.
Ik heb geen idee, VRR staat aan
Het oogt 30fps iig.
Voelt 30fps niet erg traag voor een game als deze? Of valt het wat mee?
Ik heb op aanraden van de tweakers.net review hem oik op graphics gezet, ik merk met vrr aan niet zo veel van de lage frame rate. Het is niet storend!
Het is uiteindelijk subjectief natuurlijk, maar het werkt prima. Tot je met veel volumetric smoke te maken krijgt. Zoals bij de intro.
Ben toevallig vrij vandaag.
Aflevering is gister uitgesteld door DHL en vandaag dit : We hebben elkaar gemist, we komen nog een keer langs
Ze zijn niet eens langs geweest, gister hebben ook aflever adres gewijzigd, en er staat ik het heb gedaan.....vuile leugenaars 😡
Aflevering is gister uitgesteld door DHL en vandaag dit : We hebben elkaar gemist, we komen nog een keer langs
Ze zijn niet eens langs geweest, gister hebben ook aflever adres gewijzigd, en er staat ik het heb gedaan.....vuile leugenaars 😡
[ Voor 13% gewijzigd door Jay47 op 01-03-2024 11:53 ]
Dit soort perikelen zorgen er wel voor dat als ik de volgende keer een fysieke editie koop, ik het wel ophaal bij een mediamarkt, nedgame of anderzijds.
Jeetje wat een drama voor jullie zeg. Dat gesodemieter met DHL ken ik, voornamelijk als je bijv. eens 6 hoog woont en toegang tot de binnenruimte is publiekelijk. Gooien het bij de postbussen neer voor Jan en Alleman voor de grijp of inderdaad "gemist" en dat soort lulkoek.
Jeetje wat een drama voor jullie zeg. Dat gesodemieter met DHL ken ik, voornamelijk als je bijv. eens 6 hoog woont en toegang tot de binnenruimte is publiekelijk. Gooien het bij de postbussen neer voor Jan en Alleman voor de grijp of inderdaad "gemist" en dat soort lulkoek.
Nee speelt net als 16 prima .Timothy3000 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:39:
Voelt 30fps niet erg traag voor een game als deze? Of valt het wat mee?
Ja met DHL altijd gezeik, is net wel afgeleverd gelukkig. Maar moet het weer ophalen bij een servicepunt......niet eens in de buurt totaal andere wijk. Terwijl er hier meerdere ophaalpunten zijn....logica snap ik niet. Of de gene werkt stiekem samen met de ophaalpunt, alles daar dumpen en een deel van het geld opstrijken, plus je hebt dan alles bezorgd. Ze krijgen namelijk per bezorgde pakket betaald.
Vrr werkt niet onder de 40fps. Maar de game speelt idd prima op quality.SkyStreaker schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 10:08:
[...]
Graphics mode, 4K, HDR en VRR gaat prima op 30fps op mijn Bravia. Maar, je merkt het wel dat het net lukt.
Daar vond ik het ook niet helemaal passen. Toch iig even proberen.
Heeft iemand anders hier ook last van het niet kunnen installeren van Rebirth?
http://tinyurl.com/5sdar8p
Meerdere mensen in dit tooic waar ie blijft hangen oo 58 procent. Games kwamen bij BOL weg.Ienni1983 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:32:
Heeft iemand anders hier ook last van het niet kunnen installeren van Rebirth?
Dan ga ik even bol.com attenderen dat hij retour komt.Timothy3000 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:33:
[...]
Meerdere mensen in dit tooic waar ie blijft hangen oo 58 procent. Games kwamen bij BOL weg.
Dankjewel voor de reactie.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Is de demo er nog? Dan kan je even testen of je last krijgt van motion sickness of niet.Timothy3000 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 12:31:
[...]
Daar vond ik het ook niet helemaal passen. Toch iig even proberen.
Performance is echt veel te blurry Imo.