Demo was top! Enkel de piano minigame heeft 3u geduurd voordat ik perfect zag staan op het scherm. Dan toch liever de Tifa pull-ups van deel 1. Performance mode instelling hielp bij de piano en ik heb het ritme op de 2de tempo geplaatst in plaats van op de traagste. Dit hielp enorm bij mij. Ik hoop dat er niet meer teveel minigames zijn waarvoor je de thumb sticks nodig hebt, want dat viel erg tegen. Op de 1 of ander manier had ik het vaak aan de hand dat ik 2 noten uitvoerde met 1 richting te kiezen, wat dus zorgde voor "miss".
Voor de rest van de demo heb ik deze op 4K 30fps gespeeld. En zijn de graphics subliem. Het enige waar ik dan een opmerking over heb is dat Cloud kan springen op berg gedeeltes, maar dat zit toch nog niet helemaal goed lijkt me. Overall smaakte alles naar meer. Helaas moeten we nog een 2-tal weken wachten. Je kan het eerste deel van de demo nu al spelen. Dan kan je dit gedeelte al skippen als de volledige game er is. Het 2de deel van de demo (Junon gebied) zou 21 februari beschikbaar moeten zijn. Je dient wel deel 1 van de demo eerst te voltooien.
Overigens afhankelijk van als je deel 1 en/of deel 2 van de demo voltooid. Krijg je summon Materia eens dat je de volledige versie van de game begint.
Ik had overigens gedacht dat er een "Dynamic" mode in de game ging zitten waardoor de vijanden zich gingen aanpassen hoe sterk je was (soort van hard mode). Als je weer eerst het volledige verhaal moet voltooien om dit te ontgrendelen, vind ik dit wel jammer. Dus hopelijk zit deze optie wel in de volledige versie van de game.
[
Voor 5% gewijzigd door
cooLopke op 13-02-2024 22:21
]