Zijn niet echt nieuwe games momenteel. Dus beetje op zoek naar New ones die al tijdje geleden zijn uitgekomen..ShadowBumble schreef op zondag 30 juni 2024 @ 11:37:
[...]
Ah top, 102 uur tot ik het had uitgespeeld:) zeker doen ik vond de game fun en het meer dan waard
Juist de heel toffe tutorial voltooid en aangekomen in de grasslands. Nu begint de game echt. Wat een begin...
Hi, ik ben niet bekend met de game maar hou erg van action heavy RPG's. Kan iemand mij vertellen of dit spel;
- Lekker weg speelt
- Makkelijk in te komen is
- Niet al te veel dialoog bevat
- Lekker weg speelt
Ik zou sowieso eerst Remake spelen.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:47:
Hi, ik ben niet bekend met de game maar hou erg van action heavy RPG's. Kan iemand mij vertellen of dit spel;
- Lekker weg speelt
Het is een Final Fantasy game, ga er maar vanuit dat er behoorlijk wat conversatie in zitPiet_Piraat7 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:47:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De game heeft veel nominaties gekregen voor de game awards. Terechte winnaar in sommige catogorieën. Heb dan ook mijn votes uitgebracht 
https://thegameawards.com/nominees/game-of-the-year
https://thegameawards.com/nominees/game-of-the-year
[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 18-11-2024 22:13 ]
Eindelijk aangekondigd voor PC, release op 23 januari! En nu met 30% korting al te koop op Steam.
Aankomende Kerstvakantie FF7 Remake maar eens herspelen en dan in januari door met Rebirth
Aankomende Kerstvakantie FF7 Remake maar eens herspelen en dan in januari door met Rebirth
[ Voor 26% gewijzigd door easygoingfox op 13-12-2024 12:17 ]
Ik kijk nu al op tegen al die releases early 2025 haha veeeels te veel games die uitkomen
hoop wel dat de volgende FF release gewoon gelijk naar PC komt though
Ik moet deel 1 van de remake nog uitspelen. Zat op 60-70% op de PS5, maar ik ben sinds een jaartje PC only. Heb niet echt zin om de hele boel opnieuw te spelen
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Heb er ook zin in, zal een lange reis worden. Iedergeval heb van eerste deel genoten.Wolverine9000 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 17:02:
Juist de heel toffe tutorial voltooid en aangekomen in de grasslands. Nu begint de game echt. Wat een begin...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Heel hoopvol begonnen aan Rebirth een aantal weken terug, maar na ongeveer 35 uur spelen zakt de moed me toch in de schoenen en slaat de verveling enorm toe... Na de Corel Region aangekomen bij Gongaga en ik merk dat ik er gewoon echt géén zin meer in heb. Wéér al die torens afgaan, wéér die Summon Materia kristallen, wéér intel verzamelen... Nou weet ik dat, dat alles optioneel is, maar toch vind ik het zonde dat de meer 'open' spelwereld (voor mij althans) niet interessant genoeg is om daadwerkelijk te gaan exploren en er op dit moment eigenlijk voor zorgt dat ik geen zin meer heb om door te spelen. Zo kom je, buiten de stadjes en dorpjes om echt níemand tegen in de wereld en is er, op de bovengenoemde activiteiten, echt bar weinig te beleven...
Zijn er meer mensen die hier 'last' van hadden/hebben?
Vooralsnog erg jammer, want het begin en die eerste stappen buiten Midgar vond ik magistraal. Wellicht dat ik het over een half jaar nog eens probeer.
Vooralsnog erg jammer, want het begin en die eerste stappen buiten Midgar vond ik magistraal. Wellicht dat ik het over een half jaar nog eens probeer.
Zelfde hier, interesse verloren. Werd mij te eentonig. Over een tijdje weer ff proberen, wil het nog wel uitspelen.urth schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:37:
Heel hoopvol begonnen aan Rebirth een aantal weken terug, maar na ongeveer 35 uur spelen zakt de moed me toch in de schoenen en slaat de verveling enorm toe... Na de Corel Region aangekomen bij Gongaga en ik merk dat ik er gewoon echt géén zin meer in heb. Wéér al die torens afgaan, wéér die Summon Materia kristallen, wéér intel verzamelen... Nou weet ik dat, dat alles optioneel is, maar toch vind ik het zonde dat de meer 'open' spelwereld (voor mij althans) niet interessant genoeg is om daadwerkelijk te gaan exploren en er op dit moment eigenlijk voor zorgt dat ik geen zin meer heb om door te spelen. Zo kom je, buiten de stadjes en dorpjes om echt níemand tegen in de wereld en is er, op de bovengenoemde activiteiten, echt bar weinig te beleven...
Ze hebben het, helaas, té groot willen maken omdat je in de oude versie eigenlijk ook de wereld verder over kon. Dat aspect op een moderne manier te pakken krijgen is moeilijk, ik denk dat wij het daar allemaal wel over eens kunnen zijn. Het verhaal zelf e.d. zit wat mij betreft wel goed in elkaar en op wat geforceerde mini-games na die voor mij wat te lang duren, is het spel okay.urth schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:37:
* ik kijk uit naar mods die Chadly ( & MAI ) eruit slopen
* smijten mini-game met Cait-Sith STUK korter
* makkelijker bepaalde summons krijgen (de manier waarop dat nu gebeurt, trekt mij niet)
Ik moet wel zeggen dat ik het spel al een tijdje niet meer speel, ik wacht wel op de PC-versie.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Was een lange rit eindelijk uitgespeeld na 69 uur. Heb niet alle regions volledig gedaan. Maar wel een aantal, werd me beetje teveel allemaal van het zelfde.
Hopelijl komen ze met nieuwe deel in 2026.
Hopelijl komen ze met nieuwe deel in 2026.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik heb onlangs FF7 Renake uitgespeeld en heb er van genoten. Dus meteen verder gegaan met Rebirth. Maar ik moet er wel even aan wennen hoor. Grafisch lijkt het een stukje minder. Vooral de 3D Hero modellen zien er een stukje minder uit. Maar ik begin er in te komen
Ik heb Final Fantasy VII Rebirth in september jl. uitgespeeld, maar niet 100%. Ik ben op een gegeven moment gestopt met in alle gebieden alles halen.
Ik ga hem zeker nog keer spelen op Hard Mode samen met Remake.
Gaat er iemand morgenavond nog naar FFVII Rebirth Orchestra World Tour in AFAS Live? Ik ben vorig jaar in Ahoy geweest en heb ervan genoten toen, dus ik ga morgen weer.
Gaat er iemand morgenavond nog naar FFVII Rebirth Orchestra World Tour in AFAS Live? Ik ben vorig jaar in Ahoy geweest en heb ervan genoten toen, dus ik ga morgen weer.
Ik wilde er heen maar helaas waren de kaartjes net wat te duur.Zidane007nl schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 15:48:
Ik heb Final Fantasy VII Rebirth in september jl. uitgespeeld, maar niet 100%. Ik ben op een gegeven moment gestopt met in alle gebieden alles halen.
Heel veel plezier en geniet er van! leek mij echt mega gaaf
Beetje late to the party zeg maar want ik had de game wel bij release gekocht
Maar nadat ik in de Grasslands kwam de game opzij gelegd voor langere tijd en toen uiteindelijk gewacht tot de PS5 Pro update uitkwam zodat ik op 60fps quality kon spelen.
Net klaar met de game met 106 uur op de klok. Echt een fantastische ervaring, zelfs al heb ik het origineel nooit gespeeld. Wel veel andere FF's gespeeld. Desondanks toch wel een klein brokje in de keel bij verschillende momenten (zeker op het eind) maar ook gelachen om de soms heel droge humor (Yuffie's self promotion video gevolgd door het gortdroge 'cool' van Cloud
)
De character diepgang en ontwikkeling is voor mij het hoogtepunt van deze remake trilogie, ben zeer benieuwd hoe zaken zich in de laatste game gaan ontvouwen. In de laatste paar chapters gebeurd zoveel dat ik wel moeite had om alles te volgen, maar na het kijken van wat Maximilian Dood videos is me wel meer duidelijk nu, hoewel er natuurlijk veel vraagtekens blijven voor de volgende game.
Prachtige soundtrack ook, Queensblood was verslavend (mogen ze van mij wel als losstaande game uitbrengen!) en veel side missions hadden ook veel cutscenes met lore gelinkt aan de main story.
Als ik dan toch twee minpuntjes moet opnoemen zijn het dat er wat minder open world bloat in mag van mij (wat dat betreft vond ik de lengte en meer focus op linearity van Remake iets fijner) , werd vanaf Gongaga toch wel repeterend. En ze moeten Cait Sith's mechanic voor het gooien van dozen op schakelaars zeker niet terugbrengen, behoorlijk lopen ergeren
Verder niets dan lof, lang geleden dat ik zo erg in een game werd gezogen. TLOU2 was de laatste game waar ik dat bij had.
Net klaar met de game met 106 uur op de klok. Echt een fantastische ervaring, zelfs al heb ik het origineel nooit gespeeld. Wel veel andere FF's gespeeld. Desondanks toch wel een klein brokje in de keel bij verschillende momenten (zeker op het eind) maar ook gelachen om de soms heel droge humor (Yuffie's self promotion video gevolgd door het gortdroge 'cool' van Cloud
De character diepgang en ontwikkeling is voor mij het hoogtepunt van deze remake trilogie, ben zeer benieuwd hoe zaken zich in de laatste game gaan ontvouwen. In de laatste paar chapters gebeurd zoveel dat ik wel moeite had om alles te volgen, maar na het kijken van wat Maximilian Dood videos is me wel meer duidelijk nu, hoewel er natuurlijk veel vraagtekens blijven voor de volgende game.
Prachtige soundtrack ook, Queensblood was verslavend (mogen ze van mij wel als losstaande game uitbrengen!) en veel side missions hadden ook veel cutscenes met lore gelinkt aan de main story.
Als ik dan toch twee minpuntjes moet opnoemen zijn het dat er wat minder open world bloat in mag van mij (wat dat betreft vond ik de lengte en meer focus op linearity van Remake iets fijner) , werd vanaf Gongaga toch wel repeterend. En ze moeten Cait Sith's mechanic voor het gooien van dozen op schakelaars zeker niet terugbrengen, behoorlijk lopen ergeren
Ik zit nu in de Gongaga reactor en moet het tegen die Scarlet opnemen. De eerste boss fight die ik echt niet gedaan krijg. Tifa heeft geen ranged attacks en dus kan ik amper spells casten omdat haar bar niet vol loopt. Alleen met Yuffie kan ik een beetje ranged attacks doen maar als die neer is gaat het heel snel.
Ik wil eigenlijk terug voordat ik de reactor in ga om te grinden / levelen alvorens ik die boss battle ga doen maar volgens mij kan dat niet meer? Mijn eerder save games zijn 20 uur terug dus dat gaan we ook niet doen
Ik wil eigenlijk terug voordat ik de reactor in ga om te grinden / levelen alvorens ik die boss battle ga doen maar volgens mij kan dat niet meer? Mijn eerder save games zijn 20 uur terug dus dat gaan we ook niet doen