| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
Topicstart door: Greatsword |
[Voor 87% gewijzigd door Greatsword op 11-06-2019 12:33]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
| |||||
Topicstart door: Greatsword |
[Voor 87% gewijzigd door Greatsword op 11-06-2019 12:33]
[Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 04-07-2019 20:53]
Twitch | Steam | Origin: TsundereWaffle | Uplay: TsundereWaffle | Battle.net: Waffle#22235
Van wat ik begrijp is het echt alleen Midgar. Ben ook inderdaad benieuwd hoe ze dat gaan uitrekken tot een game die 20 uur toch wel vol kan maken. Maar 2 Bluray discs zouden toch anders doen vermoedenkwdtje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:26:
Ik neem aan dat deze episode zich alleen concentreert op midgard? Of krijgen we toch de volledige game?
Ik zelf vond de eerste 10 uur (oid) niet geweldig, FF7 pakte me pas echt nadat je voor het eerst de worldmap in ging.
Volgens mij werd er in de presentatie benoemd dat de eerste schijf voor Midgar was, over de 2de schijf heb ik verder geen details vernomen.Akaendra schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:31:
[...]
Van wat ik begrijp is het echt alleen Midgar. Ben ook inderdaad benieuwd hoe ze dat gaan uitrekken tot een game die 20 uur toch wel vol kan maken. Maar 2 Bluray discs zouden toch anders doen vermoeden
[Voor 8% gewijzigd door Arunia op 11-06-2019 12:50]
Vind zelf het Midgar gedeelte legendarisch, nog steeds. Er speelt zich daar zoveel af, Avalanche, de huurling missies de reactoren op te blazen, hoe Shin-Ra een hele bovenplaat laat instorten om van Avalanche de bad guy te maken, de slums, herinneringen met Tifa, de ontvoering van Aerith en hoe je erachteraan gaat, crossdressing bij de Don, het mysterieuze van Sephiroth hoe hij in het verhaal komt, het Shin-Ra gebouw en wat zich er afspeelt, het lab en Red XIII en de onstsnapping uit Midgar en meer.kwdtje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:26:
Ik neem aan dat deze episode zich alleen concentreert op midgard? Of krijgen we toch de volledige game?
Ik zelf vond de eerste 10 uur (oid) niet geweldig, FF7 pakte me pas echt nadat je voor het eerst de worldmap in ging.
Het komt in delen, hoeveel weten we niet. Ik hoop op niet meer dan 2. Dus het word niet het hele verhaal deze releaseGreatsword schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:42:
[...]
Volgens mij werd er in de presentatie benoemd dat de eerste schijf voor Midgar was, over de 2de schijf heb ik verder geen details vernomen.
@kwdtje Ik kan me echter niet voorstellen dat ze zolang met de game bezig zijn geweest en dat het dan geen volwaardige remake zal zijn.
@Akaendra 20 uur? Ik verwacht minimaal 30 uur voor de story en dan nog het dubbele aan side missions en Ultimate Weapon farmen;)
[Voor 18% gewijzigd door Mutatie op 11-06-2019 13:33]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Het was toch al bekend gemaakt dat het in 2 delen wordt gesplitst?BlackEyedAngel schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:24:
https://m.ign.com/article...ze-of-full-game-a-e3-2019
During a behind-closed-doors demo at E3 2019 of the upcoming Final Fantasy 7 Remake, producer Yoshinori Kitase confirmed that the physical edition of the first episode in the remake will require two blu-ray discs when it is released on March 3, 2020.
That's largely due to the sheer size of the game. Kitase confirmed that every game, or episode, in this series will be comparable to a full Final Fantasy game. Which means we can likely expect the following installments of the Final Fantasy 7 Remake to also require two blu-ray discs on current-gen hardware.
Considering the first game focuses on Midgar, that means that just the first section of the original Final Fantasy 7 is going to require two discs in the remake – which is insane if you remember the original.
Holy Shit
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Same, en dan met een epische cliffhanger eindigen en nooit verder gaanBlackEyedAngel schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 01:46:
Mijn grootste zorg zover is niet dat de games is opgedeeld in episodes, maar hoelang er mogelijk geacht moet worden per keer..
Die-hard fan of niet, als er elke keer 2 jaar of zo tussen zit is dat niet zo leuk
Hopelijk zijn ze met meer bezig dan alleen het Midgar gedeelte en valt het mee.
* BlackEyedAngel heeft flashbacks naar HL 2 en die episodic fail
Nou mijn hype was kort maar krachtig. Blijkbaar heeft SE zelf nog geen idee hoeveel delen het gaan worden, is de pre productie pas begonnen, verwachten ze geen snellere ontwikkeltijd. Dus mochten het maar 4 delen worden dan lijkt me ergens een rushjob te komen gezien hoe groot enkel Midgar gaat zijn. Dan nog zal het 15+ jaar duren.BlackEyedAngel schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 01:46:
Mijn grootste zorg zover is niet dat de games is opgedeeld in episodes, maar hoelang er mogelijk geacht moet worden per keer..
Die-hard fan of niet, als er elke keer 2 jaar of zo tussen zit is dat niet zo leuk
Hopelijk zijn ze met meer bezig dan alleen het Midgar gedeelte en valt het mee.
* BlackEyedAngel heeft flashbacks naar HL 2 en die episodic fail
Mij spreekt het juist wel aan. Zo kunnen ze het verhaal meer diepgang geven. Ik laat me verassen, tot nu toe ziet de gameplay er top uit.Mutatie schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:28:
[...]
Nou mijn hype was kort maar krachtig. Blijkbaar heeft SE zelf nog geen idee hoeveel delen het gaan worden, is de pre productie pas begonnen, verwachten ze geen snellere ontwikkeltijd. Dus mochten het maar 4 delen worden dan lijkt me ergens een rushjob te komen gezien hoe groot enkel Midgar gaat zijn. Dan nog zal het 15+ jaar duren.
Ik hoopte stiekem dat SE een omslag had gemaakt in hun manier van doen en ontwikkelen, maar met deel 12 en 13 werd het niks meer en alsmaar slechter en slechter.
Enkel Midgar is leuk, en verder kijken kan niet echt want dat gaat minstens 5 jaar duren. Zo enorm gaaf het me dit leek, nu is het leuk voor erbij mocht het echt goed worden.
Wil je over 20 jaar alles opnieuw als een grote game gaan spelen is het niet echt een consequente ervaring zo verdeeld over 3 of meer console generaties. Vraag me dan ook af of er wel continuiteit in zit met zulke kleine stukjes vergroot. Elke game een nieuwe start met levelen e.d.?
De grootste kans is dat dit een nog epischere HL3 wordt
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Het origineel was 3 disks, voornamelijk vanwege het aantal cutscenes. Ik verwacht hier een hoop 4k hdr scenes wat natuurlijk behoorlijk wat plaats in neemtye-roon schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:44:
Dan alleen midgar, op 2 blurays? HOE GROOT GAAT DE REST VAN DE GAME ZIJN?
3 disks voor de hele game. Plus dat waren 700mb cd's in de tijd, nog niet eens dvd. Dit zijn 2 50Gb Blurays voor alleen midgar, een stuk wat in een casual playthrough 5 uur is in het origineel. En waar ze in speedruns in uurtje doorheen zijn.Jay-v schreef op zondag 16 juni 2019 @ 12:33:
[...]
Het origineel was 3 disks, voornamelijk vanwege het aantal cutscenes. Ik verwacht hier een hoop 4k hdr scenes wat natuurlijk behoorlijk wat plaats in neemt.
Dat was dan ook in de tijd van Video-CD'sye-roon schreef op maandag 17 juni 2019 @ 08:08:
[...]
3 disks voor de hele game. Plus dat waren 700mb cd's in de tijd, nog niet eens dvd. Dit zijn 2 50Gb Blurays voor alleen midgar, een stuk wat in een casual playthrough 5 uur is in het origineel. En waar ze in speedruns in uurtje doorheen zijn.
Van 2 blurays mag je echt wel meer dan 5 uur gameplay verwachten. Niet dat het m'n hype verminderd gezien mijn pre-order van de 1st class edition, maar het zijn wel vragen die we moeten stellen. We are nothing if not critics.
Ik ben ook weer even begonnen met het origineel maar ik vind Midgar geweldig, de introducties, de kerk, de slums etc, de sfeer, muziek. Maar iedereen heeft het over 5 uur, ik ben nu 3,5 uur bezig en net pas omgekleed en bij de DonGreatsword schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:06:
@Arunia Gratis?verwacht dat het dan 3 stuks DLC met eventuele seasonpass gaat worden, dat is eenmaal het tijdperk waar we in leven.
Ik ben van het weekend voor de grap weer eens aan het origineel begonnen, Midgar is voor mij ook echt het saaiste (lineaire) stuk, kan niet wachten tot de World Map beschikbaar is, hoop dat de remake wel wat vrijer is aangezien het alleen in Midgar afspeelt.
SE heeft meerdere malen gezegd dat Midgar word opgerekt naar het formaal van een hele FF game. Lijkt me dus dat het nieuwe andere uitgebreidere kijk op het verhaal word. Je zag in de nieuwe trailer al paar dingen anders gaan dan in het origineelye-roon schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:11:
@Greatsword Wat ik zo van de gameplay beelden begrijp is midgar een open world geworden in deze game. Het lijkt er op dat je meer kan doen dan alleen het verhaal zoals het origineel. Zoals de motor cycle chase in het metro stelsel met Jessie achterop(wat overduidelijk een rede is om de remix van Crazy Motorcycle vaker in de game te hebben). Ik denk dus wel dat er het langer is en ze zullen vast sidequests toevoegen en zo. Ben alleen wel benieuwd of ze de world map to scale doen in de volgende delen, plus hoe ze savegame transfer doen, gezien de volgende episodes waarschijnlijk PS5 zijn.
Tja, ze zijn nog bezig met het afronden van het eerste deel en pas net begonnen met het plannen van het volgende deel. Dus reken maar op 5 jaar, ze verwachten geen kortere ontwikkeltijd.. En ze weten zelf nog niet eens hoeveel delen het gaan worden. Dus denk nog maar niet verder dan Midgar. Helaas.w00tstok schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:23:
Persoonlijk denk ik dat ze wel vooruit hebben gewerkt. Dat het episodes worden is jammer, maar verwacht dat ze niet nog eens 5 jaar wachten om de volgende releases te doen. Persoonlijk hoop ik dat het niet langer dan een jaar tussen elke episode word. Zelf teveel FFVII gedaan en op teveel platformen gehaald, ongeacht hoeveel ik er al had. Tis nog veel nachtjes slapen, maar zullen daarna ook veel slapeloze nachten worden.
Dat zou wel een flinke tegenvaller zijn, is dat ergens tijdens een interview besproken?Mutatie schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:24:
[...]
Tja, ze zijn nog bezig met het afronden van het eerste deel en pas net begonnen met het plannen van het volgende deel. Dus reken maar op 5 jaar
Vijf jaar zal het niet duren verwacht ik, maar er is inderdaad wel in een interview verteld dat de plannen voor de volgende episodes nog uitgewerkt moet worden.Greatsword schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 21:43:
[...]
Dat zou wel een flinke tegenvaller zijn, is dat ergens tijdens een interview besproken?
Ja, vond het flink balen, hoorde het in een youtube video die wel betrouwbaar isGreatsword schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 21:43:
[...]
Dat zou wel een flinke tegenvaller zijn, is dat ergens tijdens een interview besproken?
[Voor 10% gewijzigd door Mutatie op 19-06-2019 23:46]
Met afgeronde character models, mocap en battle systems hebben ze iig wel een voorsprong voor de extra delen.Mutatie schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:24:
[...]
Tja, ze zijn nog bezig met het afronden van het eerste deel en pas net begonnen met het plannen van het volgende deel. Dus reken maar op 5 jaar, ze verwachten geen kortere ontwikkeltijd.. En ze weten zelf nog niet eens hoeveel delen het gaan worden. Dus denk nog maar niet verder dan Midgar. Helaas.
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Alleen realtime volgens mij niet helemaal waar. Ze maakte er zelfs een "ATB comment" over bij de presentation. Het is volgens mij een combinatie van de 2 ( correct me if im wrong ). Het is realtime meppen waarmee je de ATB bar vult en dan kan je spells uitvoeren als de bar vol is.Ivysaur schreef op maandag 1 juli 2019 @ 04:50:
@Poops_McGhee Zou er niet te veel op gaan hypen. Mag er dan mooi uit zien, maar de gameplay is real time, ipv turnbased. Ik verwacht meer pewpew-stuff en over de top gedoe dan de originele sfeer van FF VII.
Titel klopt dus nog steeds niet, daardoor een topic gemaakt die nu is weggehaald.Raem schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:25:
Xbox versie is nog niet bevestigd toch?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Gebruikers kunnen zelf geen titels aanpassen. Maak volgende keer een TR aan zodat een mod dit kan doen... Dubbele topics maken is natuurlijk niet de bedoeling.OPSLAGHOND schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:59:
@Greatsword
[...]
Titel klopt dus nog steeds niet, daardoor een topic gemaakt die nu is weggehaald.
Helaas zonde van mijn tijd.
[Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 04-07-2019 21:52]
Als ik dit wist had ik er melding van gemaakt en uiteraard geen nieuw topic gemaakt.Geronimous schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 21:44:
[...]Gebruikers kunnen zelf geen titels aanpassen. Maak volgende keer een TR aan zodat een mod dit kan doen... Dubbele topics maken is natuurlijk niet de bedoeling.
My bad ...Geronimous schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 00:35:
@OPSLAGHOND Uuh, titel is al aangepastOverigens kun je beter de zoekfunctie gebruiken ipv tags om te zoeken naar topics idd
PSN: Sluuz
Ziet er tof uit!
Kijk. Dat vind ik nou eens iets goeds.Raem schreef op zondag 15 september 2019 @ 07:56:
Er komt een classic mode waarin de combat turnbased wordt zoals in het origineel.
https://www.eurogamer.net...combat-like-the-originals
Yes, I actually AM a NPC, but only to you, not to myself.
March 3, 2020Arunia schreef op woensdag 4 december 2019 @ 22:43:
@Stef120 maand of 4? Hij staat toch voor eind januari gepland?
Ben er ook bang voor maar dan vanwege Cyberpunk 2077.Arunia schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 22:18:
Ik ga er wel vanuit dat er nog een uitstel gaat komen. Maar zoals ik hiervoor al heb gezegd, liever later dan afgeraffeld.
Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO
Afhankelijk van je budget en of je nog een half jaartje extra kan wachten kun je ook voor een PS5 gaan. Die speelt ook PS4 games en ben je meteen voorzien van de juiste hardware voor de volgende delen. Ik ga er in ieder geval vanuit dat die niet meer voor de PS4 verschijnen.Deathchant schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:54:
Sterker nog, ik moet een PS4 gaan kopen hiervoor
Al sinds de techdemo van de PS3 in 2005 had ik tegen mezelf gezegd: als hier een remake van komt op de PS3, koop ik een PS3
Nou heb ik sinds 2011 een PS3 die ik gelukkig van een kameraad gekregen heb, en ik heb alleen MK9 gekocht.
Ergens is het wel overkill dat ik nu een PS4 moet gaan kopen (ik ben een PC gamer) alleen voor FF7, maar FF7 is het allervetste spel dat ik ooit heb gespeeld, dus het is geen kwestie van keuze....het moét gewoon
Dat klinkt bijna alsof je vermoedt dat het eerste deel een PS4 game is en de opeenvolgende delen PS5 games (met dus betere graphics). Denk je niet dat mensen die niet naar een PS5 overgaan dan (terecht) klagen over wellicht mindere graphics of minder vloeiende speelbaarheid door lagere FPS wanneer je dan een PS5-deel op een PS4 zou spelen?Raem schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:05:
[...]
Afhankelijk van je budget en of je nog een half jaartje extra kan wachten kun je ook voor een PS5 gaan. Die speelt ook PS4 games en ben je meteen voorzien van de juiste hardware voor de volgende delen. Ik ga er in ieder geval vanuit dat die niet meer voor de PS4 verschijnen.
[Voor 65% gewijzigd door jori040 op 15-01-2020 13:14]
PS5 games kun je niet op de PS4 spelen straks. PS4 wel op PS5.Deathchant schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:06:
[...]
Dat klinkt bijna alsof je vermoedt dat het eerste deel een PS4 game is en de opeenvolgende delen PS5 games (met dus betere graphics). Denk je niet dat mensen die niet naar een PS5 overgaan dan (terecht) klagen over wellicht mindere graphics of minder vloeiende speelbaarheid door lagere FPS wanneer je dan een PS5-deel op een PS4 zou spelen?
[Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 31-01-2020 17:04]
WAUW!JackAvery schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:52:
Nieuwe trailer. Erg spoilerig als je FF7 nog nooit hebt gespeeld btw.
[YouTube: FINAL FANTASY VII REMAKE Theme Song Trailer (Closed Captions)]
[Voor 4% gewijzigd door ScrooLoose op 31-01-2020 17:15]
Smiling as the shit comes down...
Holy ^%&$ Zo vet al die oude personages,scenes en omgevingen in nieuw jasje te zien. Lange tijd niet zo hyped geweest voor een spel.JackAvery schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:52:
Nieuwe trailer. Erg veel spoilers als je FF7 nog nooit hebt gespeeld btw.
Thanks! Ik wilde de trailer nog gaan kijken, maar dan skip ik hem ff. Heb het origineel meerdere keren gespeeld, maar altijd maar tot een bepaald punt omdat de CD daar altijd vastliep. Ken het verhaal wel enigszins dus, maar lang niet alles ervan.JackAvery schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:52:
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
JackAvery schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:52:
[Voor 9% gewijzigd door vhal op 03-02-2020 07:21]
Juist, de overige FF's zijn leuk, maar het verhaal van 7 pakt me het meeste. Het ontbreekt hier nog aan een echte goeie Cloud of Sephiroth bust/figurine o.i.d. Meestal is het wel duur, maar toch een betere deal dan ze los kopen. Zo heb ik bij de MK9 op de PS3 zo'n scorpion/subzero figurine gekregen wat ik dan toch wel leuk vond (voor maar 20 euro meer).Arunia schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:45:
@Deathchant Wij hebben hier de pro gelukkig al staan. Anders werd het de pc versie uiteindelijk.
Maar het irriteert me mateloos dat er niet gewoon een beeld voor die bedragen bij zit ipv een soort actionfigure. Dat is eigenlijk de reden dat ik zowel de Soldier als Sephiroth versie niet hoef.
Mijn vrouw gaf al aan dat ik hem anders gewoon moest halen, maar dat houdt me echt tegen.
FFVII is wel echt mijn favo spel. Niet dat ik hem tig keer heb uitgespeeld en alles volledig heb gehaald, maar blijf alles bij elkaar het een goed verhaal vinden etc.
Op zich vind ik het niet erg als er veel veranderd is, als ze maar niet alle iconische dingen volledig eruit gesloopt hebben. Heel midgar, wat al 40 uur zou duren, zie ik dan eerder als toevoeging, dus dat vind ik niet erg.Arunia schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:15:
@Deathchant ga er maar vanuit dat ze aardig wat veranderd hebben aan FFVII remake.
Van wat ik er van gezien heb, is er heel veel aangepast. Daarnaast is het veel groter omdat ze episodisch te werk gaan en je nu alle Midgar krijgt om door te spelen en dat al 40 uur minimaal is.
[Voor 0% gewijzigd door Deathchant op 17-02-2020 16:37. Reden: Spoiler tag toegevoegd.....voor een spelletje dat 23 jaar oud is.... :/]
Spoilers? (Niet voor mij, maar je weet maar nooit)Deathchant schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:19:
[...]
Op zich vind ik het niet erg als er veel veranderd is, als ze maar niet alle iconische dingen volledig eruit gesloopt hebben.
[Voor 50% gewijzigd door CoeliJoeli op 18-02-2020 09:51]
Twitch.tv/coelijoeli
Is al een tijdje bekend hoor. Naast de base game heb je ook de Deluxe Edition en de 1st Class Edition.Deathchant schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:04:
[...]
169 euro gaan dan idd wel erg ver. Maar ik MOET het spel sowieso hebben. Dus ik koop dan gewoon de meest basic versie. Had gehoopt dat er inmiddels meer bekend was over welke versies/limited editions er gaan komen; ok, het is nog tot april, maar toch
De dingen die je noemt komen in dit deel sowieso nog niet. Deze speelt zich alleen in Midgar af.Deathchant schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:04:
[...]
Ik vraag me af of ze extra's erin gaan gooien. Andere sidequests/mini games, en of ze dat hele chocobo-breeding erin gaan doen, of het verslaan van Emerald en Ruby Weapon ofzoIk heb FF7 inmiddels 7x uitgespeeld en elke keer geprobeerd alles vrij te spelen. Het langste wat ik per keer erin gestoken heb is 97 uur, en toen had ik eigenlijk bijna alles wel. Altijd cool om je all-materia in de triple growth slots te steken en dan in Mideel razendsnel masteren om ze vervolgens voor 1.4 million gill te verkopen
Of je mensen altijd een Hyper geven zodat ze de status Fury krijgen om je limit breaks flink te boosten. En hoe vooral in het begin de All-Cure of All-Lighting materiacombi gewoon zo enorm goed is
En hoe de 4e limit break van Barrett en RedXIII zoveel slechter waren dan de 2e optie van de 3e limitbreak.
Oh man, i'm getting all riled up again
[Voor 40% gewijzigd door Raem op 17-02-2020 15:35]
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details