Ondertussen in sector 7 slums.
De sidequests allemaal gedaan.
Ik blijf de grapjes wel leuk vinden.
Het win liedje enzovoorts.
Qua muziek hebben ze het leuk gedaan. Heel herkenbaar.
Enige muziek welke ik minder vind zijn die jukebox deuntjes. Is ook vrij hard tijdens een gesprek waarbij de camera daar dan net naast hangt.
Na in het bezit te krijgen had dat van mij wel zachter gemogen. Verder erg netjes qua remake.
Alhoewel... Die monden van npc's. Alsof je naar animal Crackers aan het kijken bent. De monden bewegen raar tegenover de monden van je team zeg maar. Veel minder tijd aan besteed. Dat is jammer. Soms irriteert dat wel tijdens het spel.
De sidequests allemaal gedaan.
Ik blijf de grapjes wel leuk vinden.
Het win liedje enzovoorts.
spoiler:
na gevecht met rude. Gaat zijn telefoon af. Ik waardeer dat wel. Idem voor het breken van zijn zonnebril en dat hij daarna een nieuwe pakt voor het 2e deel van dat gesprek.
Qua muziek hebben ze het leuk gedaan. Heel herkenbaar.
Enige muziek welke ik minder vind zijn die jukebox deuntjes. Is ook vrij hard tijdens een gesprek waarbij de camera daar dan net naast hangt.
Na in het bezit te krijgen had dat van mij wel zachter gemogen. Verder erg netjes qua remake.
Alhoewel... Die monden van npc's. Alsof je naar animal Crackers aan het kijken bent. De monden bewegen raar tegenover de monden van je team zeg maar. Veel minder tijd aan besteed. Dat is jammer. Soms irriteert dat wel tijdens het spel.