We zien in ieder geval Mountain & River Chocobo's

Ik heb vroegah eens een guide geschreven voor het fokken van verschillende chocobo's....Ik weet wat voor tedious werk dit is:
- je moet chocobo's uit verschillende regio's vangen waarvan er 1 female en 1 male moet zijn en het moet ook nog een "good" en "great" chocobo zijn
- je moet ze dure voeding geven, dus je hebt VEEL gil nodig.
- tussentijds moet je ze naar tenminste A-class (liefste S-class) racen in de Gold Saucer
- je moet de juiste nut vinden (carob nut) en dan paren en dan hopen voor een river of mountain chocobo
- als dat gelukt is, dan moet je x-gevechten gedaan hebben (ik geloof 25 of 50)
- dan moet je die 2 chocobo's opnieuw laten paren, en dan maar hopen dat je zowel de andere chocobo (river of mountain) krijgt én dan ook een andere gender ervan hebt, want deze 2 moet je dan weer paren tot een zwarte (mountain+river) chocobo.
- dan moet je de river + mountain chocobo weer voeren (veeeeeel gil) en beiden naar S-class racen.
- dan moet je die 2 laten paren (weer met Carob Nut) en dan krijg je een RiverMountain chocobo (zwart)
- dan moet je weer veel voeren en naar S-klasse racen
- dan moet je een "wonderful" chocobo gaan vangen in een specifieke regio en die moet dan ook van de andere gender zijn.
- die weer tot S-class racen
- die laten paren met de zwarte (met Zeio Nut) en hopelijk krijg je dan een mannelijke Golden chocobo (die heeft betere stats dan de vrouwelijke).
Dus qua nostaligie hoop ik dat dit fokken er terug in zit, maar tegelijkertijd hoop ik dat het een stuk makkelijker wordt en niet zo vreselijk tedious. Ik ben nu op een leeftijd dat ik wel een beetje klaar ben met langdradigheid.
Ik zag overigens in het filmpje iedereen behalve Cid terugkomen, of heb ik niet goed gekeken? Je hebt namelijk de Tiny Bronco nodig om in Rocket Town te komen, maar wellicht slaan ze die stap over en kun je al eerder met Mountain/River chocobo's deze stap maken.
Damn, ik ben weer hyped up merk ik. Ik had het eerste deel al meteen gepreordered terwijl ik niet eens een PS4 had

Kep het uiteindelijk gespeeld op een geleende PS4 Pro

En nu dus hetzelfde: game gepreordered en niet eens een PS5

Ik zal toch maar een PS5 moeten gaan kopen merk ik