Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
cooLopke schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:59:
Ik vraag me soms wel af of dat Final Fantasy VII Rebirth wel echt populair is. Het krijgt een award voor het meest naar uitgekeken spel in 2024. Maar als je hier dan het forum hebt zie je niet meer dan 4 tabbladen van reacties. Maarja misschien komt het nog van het moment de game gereleased is?
Denk wel populair, Deluxe preorder is uitverkocht bij veel winkels.
Ik kijk er zelf naar uit, ben ik zeker de rest van het jaar zoet mee 🙂
Derde deel zal vast in 2026 komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jay47 op 17-02-2024 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Ik vraag me soms wel af of dat Final Fantasy VII Rebirth wel echt populair is. Het krijgt een award voor het meest naar uitgekeken spel in 2024. Maar als je hier dan het forum hebt zie je niet meer dan 4 tabbladen van reacties. Maarja misschien komt het nog van het moment de game gereleased is?
Het is idd erg rustig.
Wel lees is ik regelmatig dat mensen de demo skippen en wachten tot de release.Volgens mij kwam het bij FF16 ook pas laat op gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:39

Kwam deze tegen, ik ben benieuwd waar Rebirth zou eindigen :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik hoop snel op de pc versie! ik zou bijna een ps5 halen enkel voor deze game :z

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 21:52:
[...]

Het is idd erg rustig.
Wel lees is ik regelmatig dat mensen de demo skippen en wachten tot de release.Volgens mij kwam het bij FF16 ook pas laat op gang.
Ik heb de demo maar heel kort gespeeld en daar heb ik geen spijt van aangezien er een patch zou komen die performance mode gaat verbeteren deze week. Had ook geen zin om helemaal in de game gezogen te worden om vervolgens het eind te bereiken. :P
De game gaat sowieso in huis komen maar of het day 1 is weet ik nog niet. Genieten gaat toch gebeuren ongeacht datum. :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Er is een update voor de demo.De visuals in performance-mode worden aangepakt en er is nieuwe content.
Ergens in de middag ga ik het checken.

Morgen de 22e komen de reviews online.

UPDATE
Nieuwe content een stuk gespeeld :) Ik ben zo overtuigd dat ik op release alles vanaf 0 wil gaan spelen.
Deze game gaat een geweldige ervaring worden. :)

[ Voor 30% gewijzigd door jori040 op 21-02-2024 16:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Lees best wel wat berichten dat mensen meer hadden verwacht van de Visual fix maar als ik voor mezelf spreek was ik al zeer tervreden me de 1e code.Het ontwerp van de game is zo goed dat ik op moment meer prioriteit stel aan een fijne framerate dan scherpe visuals.

Is er hier iemsnd die echt een boost in de visuals[Performance-mode] heeft gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Vandaag is de Elden Ring DLC trailer gedropt, ben stiekem blij dat hij pas in Juni uitkomt anders had dit gevolgen gehad voor mijn Final Fantasy Rebirth weekend ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Demo deel 2 gespeeld.

Holy shit, wat een content.

Dit gaat meesterlijk worden. Fysieke editie meteen besteld.

Edit: ik merk op dat ik eindelijk (of heb ik het nooit geprobeerd?) de items kan roteren in mijn inventory. Nice!

[ Voor 34% gewijzigd door SkyStreaker op 21-02-2024 19:04 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Een fysieke editie heb ik hier vrij goedkoop gevonden, helaas al nadat ik gisteren besteld had :') Maar eventueel voor mensen met interesse: link

Edit: staat ook in de pricewatch, oh echt he :+

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 22-02-2024 13:25 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jetzt geht los:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CmzJ5nX39gZCxLvLTDDoQEDHszc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j8MX29oJimJRyp4v0MUODt1q.png?f=fotoalbum_large

Ik moet eerst Intermission nog even uitspelen tussen het Helldivers geweld door. Waarom heeft een dag maar 24 uur? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Pfff. Dit is niet normaal. Ik wilde wachten op de PC versie. Maar ik vrees dat ik me niet in kan houden.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Mog schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:20:
Pfff. Dit is niet normaal. Ik wilde wachten op de PC versie. Maar ik vrees dat ik me niet in kan houden.
Met zo’n Nickname en Avatar verwacht ik niets anders dan Day Ones ;)

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:30
Technisch wel een zootje blijkbaar. Viel te verwachten na de demo maar alsnog jammer.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

https://www.theverge.com/...h-remake-save-file-aerith

Jammer, want ik had mijn chars en materia al best wat geupleveled...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Dit vind ik best jammer en zwaar overdreven. Het is wat wazig en her en der wat low res textures. Maar men doet alsof het een Redfall of Gollum is. De game voelt rocksolid, smooth, geweldig mooi en nergens lees ik issues over bugs oid.

Als men hierdoor de game al laat liggen zeg..

En ondanks dat het "technisch een zooitje is" scoort het maximaal. Kan je nagaan hoe ongelooflijk goed het dus is :P

• Timothy3000
Mutatie schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:28:
[...]
Dit vind ik best jammer en zwaar overdreven. Het is wat wazig en her en der wat low res textures. Maar men doet alsof het een Redfall of Gollum is.
PU spreekt van een slechte technische staat. Pop in, lage textures, blurry, shimmering, slechte motion blur.

Ik keek enorm naar deze game uit maar ga deze niet kunnen spelen zonder motion sickness. Flink balen.

Ik hoop écht op een goeie day one patch.

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
Hier is een methode om de game er goed uit te laten zien in performance mode, door de PS5 op 1440P te zetten en de upscaler van je tv te gebruiken.

YouTube: How To Make Final Fantasy 7 Rebirth Demo Look Amazing On A 4K TV In ...

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:21
Middelmatige looks en/of performance is wel een traditie bij zulke dev studios, ik had ook niet anders verwacht. Lijkt wel een geweldige spel te worden :)

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:37:
[...]

PU spreekt van een slechte technische staat. Pop in, lage textures, blurry, shimmering, slechte motion blur.

Ik keek enorm naar deze game uit maar ga deze niet kunnen spelen zonder motion sickness. Flink balen.

Ik hoop écht op een goeie day one patch.
Het enige wat ik vervelend zou gaan vinden is inderdaad de pop-in, juist met dat DirectStorage verhaal en een teringsnelle NVMe, zou dit geen excuus moeten hebben. Dat er wat shimmering in zit of wat low-res assets (een handjevol in een wereld van duizenden), daar kijk ik doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 23:12
Ik heb alleen hiervoor een PS5 gehaald gisteren; zijn nu mooi in de aanbieding.

| Losing my religion |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
tzeunis schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:36:
[...]

Ik heb alleen hiervoor een PS5 gehaald gisteren; zijn nu mooi in de aanbieding.
ja ik zag dat de prijs wel beter is, maar blijft een hoop geld natuurlijk, en zeker voor 1 game.
ik game niet heel veel, iig niet genoeg om een extra console aan te schaffen. heb vroeger wel altijd bij launch direct console gehaald zoals switch en ps4 maar tegenwoordig spendeer ik geld uit aan een nieuwe ander hobby :)

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 22-02-2024 19:43 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 15:38

s0kkie

Cowabunga

Ik vond het tweede deel van de demo minder leuk dan de eerste. Het ziet er allemaal super mooi uit, de wereld lijkt heel groot en de dingen dat je kan doen zijn uitgebreid.
Maar toch werd ik best geirriteerd van de laatste boss battle, er is niet echt een fijne tactiek voor vliegende monsters :/ (behalve Spells).
Toch blijf ik hyped voor deze game, ik kan niet wachten op de 29e, maar toch had ik na het tweede stuk een minder hyped gevoel dan bij de eerste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sacnoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-12-2024
s0kkie schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:38:
Ik vond het tweede deel van de demo minder leuk dan de eerste. Het ziet er allemaal super mooi uit, de wereld lijkt heel groot en de dingen dat je kan doen zijn uitgebreid.
Maar toch werd ik best geirriteerd van de laatste boss battle, er is niet echt een fijne tactiek voor vliegende monsters :/ (behalve Spells).
Toch blijf ik hyped voor deze game, ik kan niet wachten op de 29e, maar toch had ik na het tweede stuk een minder hyped gevoel dan bij de eerste.
Die Boss was wel tricky inderdaad, vooral omdat in het eerste deel van demo cloud en Tifa naar vliegende vijanden toesprongen. Nu grotendeels door Barrett laten opknappen, maar van de andere teamleden vullen de atb meters nauwelijks omdat ze er niet bijkunnen. Hopelijk is dit in de volledige versie anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
s0kkie schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:38:
Aerith kan vanop afstand aanvallen (Arcane Ward gebruiken => binnen de Ward doen spells bij 1 ATB charge 2x de spell) + Barrett. Maar ik geef je gelijk die vijand was wel pittig vooral om te pressuren. Assess Materia zorgt ervoor om te zien hoe de vijanden kunnen pressuren om een bovenhand te krijgen in het gevecht, maar bij deze was het wel moeilijk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Greatsword schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:32:
[...]

Met zo’n Nickname en Avatar verwacht ik niets anders dan Day Ones ;)
T/m deel 13 de grootste fan ever. Maar 15 was echt niets. VII: Remake alweer een stuk beter, maar erg linear. Deze schijnt meer open world te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Voor iemand dit nog nooit een FF game gespeeld heeft tot nu toe. Is deze goed om mee te starten ? Moet je infeite FF 7 Remake eerst spelen of kan je meteen met Rebirth aan de slag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Rebbelx schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:58:
Voor iemand dit nog nooit een FF game gespeeld heeft tot nu toe. Is deze goed om mee te starten ? Moet je infeite FF 7 Remake eerst spelen of kan je meteen met Rebirth aan de slag ?
Er zit een recap video in FF7: Rebirth en deze is ook op YouTube te bekijken (uiteraard vol spoilers van VII deel 1). En dat is qua verhaal volgens mij voldoende om met Rebirth te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Er word iddt een recap voor het vehaal gegeven maar gezien het combat systeem veel om het lijf heeft lijkt het mij beter om met remake te beginnen.Die game is sowieso fun om te spelen + je kan hem nu voor een mooie prijs scoren.

Crisis Core: Final Fantasy VII: Heb je tijd over dan is het ook nog leuk om deze te spelen.

Met FF remake starten is in wezen goed genoeg.Met Rebirth beginnen lijkt me geen goed idee.

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 23-02-2024 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Mog schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:28:
[...]

T/m deel 13 de grootste fan ever. Maar 15 was echt niets. VII: Remake alweer een stuk beter, maar erg linear. Deze schijnt meer open world te zijn.
In 15 doet Square wat dingen die niet 100% werken maar is verder wel oke.FF13 en die andere twee games die daar bij horen zie ik als bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09:30
Begin met deel 9, daarna 8 > 10 > 12 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
jellybrah schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:16:
[...]

Begin met deel 9, daarna 8 > 10 > 12 ;)
Maar dat vroeg de gene niet..... 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Het is een opzichzelfstaande game maar wat mij betreft is het wel echt een must, dan krijg je sowieso al wat binding met de characters en het verhaal, grote kans dat tegen de tijd dat je Remake hebt uitgespeeld rebirth tweedehands ook al weer voor leuke prijs te verkrijgen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Jay47 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:06:
[...]

Maar dat vroeg de gene niet..... 🤣
Nee maar dit is toch een veel beter idee jongu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Ik heb de demo eens opgestart en heb me prima vermaakt, maar als je in de open world bent en naar de laatste boss gaat “terror of the deep” merk ik hoe verschrikkelijk clunky de combat voor mij voelt. Ik lijk er echt geen reet van te snappen. Word continu aangevallen en driekwart is niet te dodgen. Mijn aanvallen zijn verschrikkelijk slap en er gebeuren 20 dingen tegelijkertijd. Beleef er bij die boss echt 0,0% plezier aan. Een fucking vliegende vis die amper te raken is met normale aanvallen om mijn ATB aan te vullen. Doe ik iets fout? Ik speel echt 90% van de games op hard en heb er vaak niet enorm veel moeite mee maar deze combat klikt echt voor geen meter. Zelfs op normal wordt ik volledig afgemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
swoutr schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:41:
Ik heb de demo eens opgestart en heb me prima vermaakt, maar als je in de open world bent en naar de laatste boss gaat “terror of the deep” merk ik hoe verschrikkelijk clunky de combat voor mij voelt. Ik lijk er echt geen reet van te snappen. Word continu aangevallen en driekwart is niet te dodgen. Mijn aanvallen zijn verschrikkelijk slap en er gebeuren 20 dingen tegelijkertijd. Beleef er bij die boss echt 0,0% plezier aan. Een fucking vliegende vis die amper te raken is met normale aanvallen om mijn ATB aan te vullen. Doe ik iets fout? Ik speel echt 90% van de games op hard en heb er vaak niet enorm veel moeite mee maar deze combat klikt echt voor geen meter. Zelfs op normal wordt ik volledig afgemaakt.
Misschien klikt het niet met je. Maar dit battlesystem is werkelijk geniaal en werkt echt geweldig. Leer het te spelen, leer constant te switchen met de characters en leer de skills want de gameplay is echt zooo veel fun! Barret en Aerith zijn ranged en Cloud kan aerial combat doen door rondje te drukken en dan vierkantje even vast houden, atb met hen vullen is dus geen probleem. Met Red en Tifa weet ik het nog niet zo goed. Je krijgt echt wel control. Die boss had ik zonder moeite neer, beetje te makkelijk vergeleken met de scorpion in de Remake demo.

Als je alle intel verzameld krijg je een vr battle tegen Phoenix. Je kan uit 4 difficulties kiezen. Op full force sloeg ik nog geen deuk in een pakje boter. Dusdanig moeilijk dat ik me af vraag of het wel te doen is. Tot nu toe maar 3 pogingen gedaan, maar damn.

Ik hou niet echt van moeilijke games maar Remake heb ik meerdere keren op hard doorgespeeld om het zo leuk en fijn speelt.

[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 24-02-2024 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Mog schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:28:
[...]

15 vond ik echt te gek. Wat vond je er niet leuk aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Timothy3000 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 19:28:
[...]

15 was een grote development hell en dat druipt er van alle kanten vanaf. Battlesystem is leeg en waardeloos, het verhaal is een grote puinhoop en gefragmenteerd. Qua inhoud, sidequests totaal waardeloos, wat fetchquests en hunts. Je ziet en voelt aan alles dat er grote plannen waren met de wereld maar er zo veel geschrapt en leeg is.

Het vissen was wel geweldig!

16 was dan wel veel beter qua verhaal, gameplay maar daar ontbrak nog meer inhoud dan 15. Na 16 snakte ik naar een goede jrpg en Octopath Traveller 2 werd dan ook mijn meest gespeelde game vorig jaar.

Rebirth lijkt eindelijk weer een echte FF zoals we sinds 10 (of mss 12) niet meer gezien hebben ook al is het een trilogie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik vond vooral de party in FF15 geweldig. Heb me er goed mee vermaakt.

FF16 was op het verhaal na inderdaad op vrijwel alle fronten matig. Grootste tegenvaller van 2023.

Benieuwd naar Rebirth maar twijfel nog of ik hem volgende week al koop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Timothy3000 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 19:39:
Ik vond vooral de party in FF15 geweldig. Heb me er goed mee vermaakt.

FF16 was op het verhaal na inderdaad op vrijwel alle fronten matig. Grootste tegenvaller van 2023.

Benieuwd naar Rebirth maar twijfel nog of ik hem volgende week al koop.
Smaken verschillen natuurlijk, de karakters hadden wel wat. Maar het had wel heel erg boyband feels. De game had zn momenten ook wel.15 vond ik dan wel weer beter dan 13. Maar ook weer niet te vergelijken met 16, die is echt te anders.

16 is een apart geval en het zal me niets verbazen als het op de duur bekend gaat zijn als een miskende titel. Het was wel echt een game met all time hoogste hoogtepunten, een ijzersterk verhaal met eigen smoel.
Maar qua gear, sidequests en exploration best wel waardeloos. Als je de game doorspeeld zonder sidequests e.d. is het toch best een heel bijzondere game.

Anyway, ik had de FF serie nogal opgegeven na 15. Maar Remake en Rebirth laat zien dat ze het nog wel in zich hebben..nog 5 lange dagen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Timothy3000 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 19:28:
[...]

Ik ben sowieso meer fan van het turnbased gevechtssysteem. 15 was de eerste die dat helemaal losliet. Ik kon lastig wennen aan het nieuwe systeem. Van eerdere FF's vond ik de diversiteit van de party altijd zo leuk, maar in FF15 is de party net een Roemeense boy band. Ik voelde met niemand een connectie. En een auto als vervoersmiddel vond ik ook totaal niet passen in een FF. En dan begon FF15 ook nog met Stand By Me. Nee, het voelde gewoon niet als FF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Tales of Arise kan ik nog wel aanraden voor die lange dagen wachten nog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
Mutatie schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 19:51:

16 is een apart geval en het zal me niets verbazen als het op de duur bekend gaat zijn als een miskende titel. Het was wel echt een game met all time hoogste hoogtepunten, een ijzersterk verhaal met eigen smoel.
Maar qua gear, sidequests en exploration best wel waardeloos. Als je de game doorspeeld zonder sidequests e.d. is het toch best een heel bijzondere game.
Daar zit het probleem ook. Rpg elementen, gameplay elementen, rare game, hunts, geheime story content (dat soms tot wel 40% extra gameplay kan bevatten). Als dat mist, dan is er toch geen videogame over? Dan kun je beter een ff 16 animated movie maken. Open wereld tropes kunnen mij allang niet meer boeien. FF is bij mij na 12 niet meer relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Wat ziet de game er poor uit! Vreselijk low resolution in performance modus.... als dat niet gefixed is bij release wacht ik wel tot de pc release.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 10:25
De demo heb ik dan ook in quality mode gespeeld. Het is even wennen aan 30 fps, maar het is te doen. Voor performance gebruiken ze FSR2 upscaling en dat maakt het zo lelijk. Ontwikkelaars misbruiken het volgens de heren van Digital Foundry.https://youtu.be/xvF87oMepJE?si=xm5ccHeZF_VIo7GG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
bRuud83 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:43:
De demo heb ik dan ook in quality mode gespeeld. Het is even wennen aan 30 fps, maar het is te doen. Voor performance gebruiken ze FSR2 upscaling en dat maakt het zo lelijk. Ontwikkelaars misbruiken het volgens de heren van Digital Foundry.https://youtu.be/xvF87oMepJE?si=xm5ccHeZF_VIo7GG
30fps is voor mij geen optie meer , dan laat ik m persoonlijk nog liever liggen. Heel jammer dat de performance modus niet gewoon goed en mooi is.... zoals ff7remake

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Frez schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:13:
[...]

30fps is voor mij geen optie meer , dan laat ik m persoonlijk nog liever liggen. Heel jammer dat de performance modus niet gewoon goed en mooi is.... zoals ff7remake
Die PS5-pro mag van mij komen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-09 22:38

CoeliJoeli

Gamer

Iemand toevallig VRR getest met de Rebirth demo?

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik speel op een 1080p tv in performance mode en merk echt niks van de blur waar mensen het over hebben wanneer er van graphics naar performance mode geswitched word. En van de beelden die ik gezien heb is er alleen een duidelijk verschil te zien wanneer je stil staat. Zodra je gaat bewegen en vechten is er bijna geen verschil in grafische kwaliteit tussen graphics en performance mode, met als voordeel dat 60fps beter is voor je ogen. En de game ziet er gewoon nog steeds goed uit, zeker voor een open world game waar er altijd concessies gemaakt worden.

Maar goed, dit weekend dus even verder met de demo. Het meeste gespeeld met de standaard party van Cloud, Nanaki en Aerith. Maar ook al die combat tutorials gedaan bij chadley. Daar kwam ik er achter dat ze de "parry" materia nu standaard hebben ingebouwd bij Tifa (en ook Cloud), dat maakt haar combat dus echt zoooooooooooooooooo goed, het is dat je in retail pas de party leader kan kiezen nadat je chapter select hebt unlocked, maar ik ga zeker een tifa main play doen.

Maja, na de "boss" van de demo te hebben verslagen de extra teaser bekeken en werd wel echt emotioneel. Het is dat ik net nieuwe baan heb anders had ik echt vakantie gehad vanaf donderdag. Dit gaat echt een reis worden van jawelste.

Als er alleen een optie was om MAI uit zetten, want hou je bek of zo, ik probeer binnen 1min30 2 mobs te killen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Frez schreef op zondag 25 februari 2024 @ 12:35:
Wat ziet de game er poor uit! Vreselijk low resolution in performance modus.... als dat niet gefixed is bij release wacht ik wel tot de pc release.
dat gevoel had ik zelfs bij graphic-mode. de spellen voorheen zagen er beter uit. maar wilde niet teveel zeggen omdat het om een demo ging, maar ben bang...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wel leuk dat Falcon helemaal hyper-enthousiast is over FF7Re2 - hoor je inderdaad niet vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
SkyStreaker schreef op maandag 26 februari 2024 @ 20:20:
Wel leuk dat Falcon helemaal hyper-enthousiast is over FF7Re2 - hoor je inderdaad niet vaak...

[YouTube: Final Fantasy VII Rebirth - Before You Buy]
Hoe kan dat nou, volgens reacties hier is het een technisch onspeelbare puinhoop >:)

Anywho, nog 3 laaaange dagen. Ik heb een lang weekend vrij dus kom maar op!!

Ik hoop alleen dat ik tijdens m'n playthrough nergens spoilers ga tegenkomen, helemaal niet over you know who and what will happen.

Zijn er hier ook mensen die Phoenix in de demo op full force hebben verslagen?
ye-roon schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:16:

Als er alleen een optie was om MAI uit zetten, want hou je bek of zo, ik probeer binnen 1min30 2 mobs te killen.
Ik heb nog niet naar de opties gekeken maar dat is wel irritant ja :X

[ Voor 17% gewijzigd door Mutatie op 26-02-2024 21:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Mutatie schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:43:
[...]

Hoe kan dat nou, volgens reacties hier is het een technisch onspeelbare puinhoop >:)

Anywho, nog 3 laaaange dagen. Ik heb een lang weekend vrij dus kom maar op!!

Ik hoop alleen dat ik tijdens m'n playthrough nergens spoilers ga tegenkomen, helemaal niet over you know who and what will happen.

Zijn er hier ook mensen die Phoenix in de demo op full force hebben verslagen?
Ach ja, schijnbaar is graphics het enige waarom sommige mensen een game spelen. Ik weet niet of die mensen een andere open world game gespeeld hebben die paar jaar geleden game of the year was, kleine game genaamd elden ring. Anyway, die elden ring game heeft ook niet top notch high end graphics, maar is wel een van de beste games ooit. Van wat ik heb gezien van Rebirth ziet er beter uit dan elden ring en van wat ik gespeeld heb in de demo ga ik er heel veel plezier aan beleven :) (context: ik heb de platinum van elden ring, super goed spel)

Heb phoenix gewoon op super zwak gedaan. Had geen zin in fullforce, want wilde ook remake nog(een keer) uitspelen voor die tijd (gister gedaan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ye-roon schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 07:28:
[...]

Ach ja, schijnbaar is graphics het enige waarom sommige mensen een game spelen. Ik weet niet of die mensen een andere open world game gespeeld hebben die paar jaar geleden game of the year was, kleine game genaamd elden ring. Anyway, die elden ring game heeft ook niet top notch high end graphics, maar is wel een van de beste games ooit. Van wat ik heb gezien van Rebirth ziet er beter uit dan elden ring en van wat ik gespeeld heb in de demo ga ik er heel veel plezier aan beleven :) (context: ik heb de platinum van elden ring, super goed spel)

Heb phoenix gewoon op super zwak gedaan. Had geen zin in fullforce, want wilde ook remake nog(een keer) uitspelen voor die tijd (gister gedaan).
Eens hoor de graphics die de game heeft zijn eigelijk de enige minpunten die genoemd worden. Ik ga vanavond even het laatstje stukje van de demo doen en dan lekker van het weekend ff gamen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
Ondanks dat de game technisch niet perfect is kan ik niet wachten tot de release. De gameplay is gewoon fantastisch en ik ben benieuwd waar het verhaal heen gaat. Final Fantasy 7: Remake lijkt grafisch beter en oogt scherper. Ik denk dat mensen meer hadden verwacht van de PS5 en dat men daarom daar over "zeuren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Er zal ongetwijfeld een "day 0"-patch komen en dan mag die MAI van mij ook uit, of 1x haar verhaaltje doen en niet telkens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 22:15
Ik heb er zo onwijs de pest in dat mn PS5 nog voor reparatie ligt.
2 weken terug opgestuurd.
Stom van mezelf is wel dat ik de kappen niet meegestuurd had omdat het niet pastte in de doos.... Deze heb ik vrijdag ook op de post gedaan, anders geen reparatie aldus Sony.

Vanmorgen nog einde van een speedrun old skool ffvii bekeken.
Man kom maar door hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Stef120 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:12:
Ik heb er zo onwijs de pest in dat mn PS5 nog voor reparatie ligt.
2 weken terug opgestuurd.
Stom van mezelf is wel dat ik de kappen niet meegestuurd had omdat het niet pastte in de doos.... Deze heb ik vrijdag ook op de post gedaan, anders geen reparatie aldus Sony.

Vanmorgen nog einde van een speedrun bekeken.
Man kom maar door hoor!
Koop je toch een andere, V&A en Marktplaats staan er vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Enige waar ik nog over twijfel is in welke taal ik ga spelen. Ik leer japans en het is een japanse game. Maar ik weet ook dat de engelse localisation heel goed is.

Voor FF7Remake heb ik de eerste playthrough in het engels gedaan en daarna de hardmode run op japans en eigenlijk niet meer terug gezet.

Voor Rebirth was ik eerste hetzelfde van plan, echter de stem van Red XIII in het engels vind ik niet passen bij het character. De andere stemmen zijn echt heel goed, maar toen de demo begon met Red als de verteller in het engels had ik nog net geen cringe neigingen.

Aan de andere kant, ik weet dat zodra ik de game op japans zet, het nooit meer terug zet naar engels.

Anyway, wat is jullie plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
ye-roon schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:02:
Enige waar ik nog over twijfel is in welke taal ik ga spelen. Ik leer japans en het is een japanse game. Maar ik weet ook dat de engelse localisation heel goed is.

Voor FF7Remake heb ik de eerste playthrough in het engels gedaan en daarna de hardmode run op japans en eigenlijk niet meer terug gezet.

Voor Rebirth was ik eerste hetzelfde van plan, echter de stem van Red XIII in het engels vind ik niet passen bij het character. De andere stemmen zijn echt heel goed, maar toen de demo begon met Red als de verteller in het engels had ik nog net geen cringe neigingen.

Aan de andere kant, ik weet dat zodra ik de game op japans zet, het nooit meer terug zet naar engels.

Ik zal hem in het Engels spelen. Ik neig inderdaad ook naar Japans, maar de cast doet het echt super goed in het engels. Plus het leidt ook wat minder af als er bevoorbeeld dialoog is tijdens het spelen in de overworld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 22:15
Greatsword schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:42:
[...]

Koop je toch een andere, V&A en Marktplaats staan er vol mee.
Nee joh.
Dat weekje extra wachten red ik wel.
Hij word gerepareerd zodra de kappen ook binnen zijn bij service centrum (kost me alleen extra tijd)

Moet alleen spoilers dodgen komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
ye-roon schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:02:

Engels natuurlijk. Het origineel was engelse tekst dus engels stemmen in mn hoofd. En de engelse voice actors konden niet beter passen, perfect gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

De voorlopige prognose is dat ik morgen pas vanaf 20:00 kan spelen. Want amazon bezorgtijden. Wat aan de ene kant vervelend is, aan de andere kant heel handig want ik ben voor de hele dag op een boot voor werk. Al had ik gisteren toch wel de pre-release jitters en eigenlijk geen zin in andere dingen en mezelf teveel aan het hypen. Maar komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
Iemand hem al gespot in de winkel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Cryostorm schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:49:
Iemand hem al gespot in de winkel?
Helaas nog niet toevallig net wel gekeken, toch wel pijnlijk tegen zo'n grote teller aan te staren die tergend langzaam afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Vanaf hoelaat is hij eigenlijk digitaal beschikbaar, NL-tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SkyStreaker schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:26:
Vanaf hoelaat is hij eigenlijk digitaal beschikbaar, NL-tijd?
Volgens de teller middernacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:43
Zijn er mensen die bij BOL besteld hebben en reeds een verzendingsbevestiging hebben ontvangen?

Bij mij staat al 2 maanden
Bezorging
Wordt nu verpakt | Wordt zo snel mogelijk verstuurd

En als je nu een nieuwe besteld zou hij zogezegd morgen tussen 8u-20u er zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
DrMacabr3 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:39:
Zijn er mensen die bij BOL besteld hebben en reeds een verzendingsbevestiging hebben ontvangen?

Bezorging

Ik heb een pre order staan bij Game Resource. Ook nog niet verstuurd. Even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dops
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-02-2024
Iemand die bij square enix heeft besteld en die al verstuurd is? Mijn CE staat al weken op awaiting fullfillment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
DrMacabr3 schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 11:39:

Bezorging

Same here ;)
Status zal in de loop van de dag wel veranderen. Hopelijk werkt de post mee en is hij er dan gewoon morgen ergens. Anders pech hebben en ongeduldig wachten/hopen dat hij er vrijdag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
Sepiroth schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:12:
[...]

Same here ;)
Status zal in de loop van de dag wel veranderen. Hopelijk werkt de post mee en is hij er dan gewoon morgen ergens. Anders pech hebben en ongeduldig wachten/hopen dat hij er vrijdag is.
Wel vandaar de vraag, als het Bpost is kan ik de hele dag verlof nemen en al spelen, die komen erg vroeg langs.
Als het PostNL is kan ik nog een dagje gaan werken ipv verlof nemen. Was puur praktisch vraagje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Was van plan om hem morgenochtend gelijk bij de Intertoys te halen hier maar ze hebben hem blijkbaar niet 8)7

Daarom net ook maar via Bol besteld, heb SELECT dus kreeg 5,- korting. Vervolgens voor 60,- cadeaubonnen besteld met 4% CashbackXL korting dus uiteindelijk 57,59 afgetikt.

Nu hopen dat hij morgen rond het middag uur wordt bezorgd en dan begin ik vanavond of morgenochtend alvast aan de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomin
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 18:26
Greatsword schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:55:
Was van plan om hem morgenochtend gelijk bij de Intertoys te halen hier maar ze hebben hem blijkbaar niet 8)7

Daarom net ook maar via Bol besteld, heb SELECT dus kreeg 5,- korting. Vervolgens voor 60,- cadeaubonnen besteld met 4% CashbackXL korting dus uiteindelijk 57,59 afgetikt.

Nu hopen dat hij morgen rond het middag uur wordt bezorgd en dan begin ik vanavond of morgenochtend alvast aan de demo.
Mooie prijs dit! Stuk lager dan de adviesprijs. Heb hem nu ook via bol besteld.

Als je de demo speelt neemt hij dan je save game mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryostorm
doomin schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:27:
[...]

Nee helaas niet. Het eerste stuk is een flash back en het tweede een deel van de open world waar je al wat higher level bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
doomin schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:27:
[...]

hier 8% korting op BOL bonnen bij samenaankoop, en tijdelijk select voor de korting.
Belgen kunnen ook spaarzaam zijn :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Cryostorm schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:32:
[...]

Nee helaas niet. Het eerste stuk is een flash back en het tweede een deel van de open world waar je al wat higher level bent.
Het eerste stuk is het begin van de game. Als je dat in de demo hebt gespeeld kan je het in de full game overslaan.

Edit: of het echt het begin is weet ik niet zeker, maar de flashback kan je overslaan in de full game als je die dus in de demo hebt gespeeld.

[ Voor 16% gewijzigd door Mutatie op 28-02-2024 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryostorm
Mutatie schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:45:
[...]

Het eerste stuk is het begin van de game. Als je dat in de demo hebt gespeeld kan je het in de full game overslaan.
Ja klopt je kan verder na de flashback, maar als je flink gegrind hebt in het Junon stuk kan je dat niet meenemen. En ook niet je save if that makes sense :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Cryostorm schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:47:
[...]

Ja klopt je kan verder na de flashback, maar als je flink gegrind hebt in het Junon stuk kan je dat niet meenemen. En ook niet je save if that makes sense :+
Ja zo inderdaad. nja dat je de progressie in het Junon deel niet meeneemt lijkt me wel logisch. Net zoals de FFXVI demo, het is een aangepast stuk dat anders is dan in de game zelf.

Ik heb de flashback demo nu 2x gedaan, in Junon alles gedaan op Phoenix in full force na. En morgen doe ik alles gewoon weer opnieuw want: _/-\o_

Ik heb hem bij de gameshop besteld, deluxe morgen ophalen. Absoluut geen zin in mogelijke vertragingen bij de post. Is het al morgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
dops schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:09:
Iemand die bij square enix heeft besteld en die al verstuurd is? Mijn CE staat al weken op awaiting fullfillment :(
Staat bij mij ook nog steeds in status In afwachting van verwerking.

Ik heb wel eerder vandaag een e-mail gehad van Square Enix:
Dear Customer,

We understand that you are eagerly awaiting your FINAL FANTASY VII REBIRTH pre-order and would like an update on your order’s shipping status.

We always aim to ship orders so that they arrive on the official release date, and your order will be shipped with this in mind. Once your order has been shipped, you will receive an email confirmation that will include tracking details.

Your order is currently on track to be shipped out for arrival on release day, however delays may still occur during the delivery process. Unfortunately, these are outside of our control, and we urge you to check your tracking details for any updates on the delivery itself.

If you have any other questions, please do not hesitate to contact us again and we will be more than happy to assist.

Kind Regards,
The Square Enix Customer Support Centre team
Waarschijnlijk omdat ik contact had opgenomen met Square Enix omdat ik mijn bestelling niet kon vinden. Ik zat blijkbaar op de North American store te kijken ... |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cryostorm
Mutatie schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:54:
[...]

Ja zo inderdaad. nja dat je de progressie in het Junon deel niet meeneemt lijkt me wel logisch. Net zoals de FFXVI demo, het is een aangepast stuk dat anders is dan in de game zelf.

Ik heb de flashback demo nu 2x gedaan, in Junon alles gedaan op Phoenix in full force na. En morgen doe ik alles gewoon weer opnieuw want: _/-\o_

Ik heb hem bij de gameshop besteld, deluxe morgen ophalen. Absoluut geen zin in mogelijke vertragingen bij de post. Is het al morgen??
Ik ga vannacht aan de slag. Ik heb beide delen van de demo 1 keer gespeeld, het Junon gedeelte echt doorheen geblazen. Ik bewaar de volle ervaring voor vannacht en morgen. Kan niet wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
T&T in de mail… kan niet wachten! Gelukkig moet ik deel 2 nog van de demo doen. Ga ik zo mee beginnen.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Uiteindelijk toch maar de digitale versie gekocht... Het is mij de 15 euro (dit heb ik nooit begrepen waarom de digitale versie duurder is) op zich waard, want dan kán ik dus lekker even om middernacht spelen XD

Edit: ik probeer te zien of er ook een "Day 0"-patch komt, maar lijkt erop van niet?

[ Voor 17% gewijzigd door SkyStreaker op 28-02-2024 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
Inmiddels heb ik ook een bevestiging gehad voor verzending. Via PostNL dus ik ben benieuwd of het morgen binnenkomt en anders van het weekend er even goed voor zitten na een potje Helldivers 2. Het wordt een druk weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
Yes, besteld bij BOL en net bevestiging gehad van de bezorging via Bpost, dus wrs morgenvroeg al :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
SkyStreaker schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:35:
Uiteindelijk toch maar de digitale versie gekocht... dan kán ik dus lekker even om middernacht spelen XD
Dacht dat je daarvoor meestal een Australisch PSN account voor nodig had ivm de tijdzones, maar hij wordt dus om middernacht gereleased onze tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A10XoQbWZu4b4_vKoseYLGL4kgo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OQpYIQo5w32rllO66ajls4A2.jpg?f=fotoalbum_large

Toch wel inderdaad "even" 145+ GB.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Weer op het punt aangekomen dat ik gewoon een PS5 wil kopen voor 1 game 8)7
Maargoed, wachten gewoon weer rustig tot die naar pc komt..

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Let's gooooooooo

Edit: intro is een live render en op kwaliteit wat choppy, beter maar even op performance zetten mensen, gok ik zo.

Edit 2: Doe maar wel :)

Demo skip:
spoiler:
Skippen kan nadat je als Cloud de insectoids hebt verslagen op Mt. Nibel na de introcredits

[ Voor 117% gewijzigd door SkyStreaker op 29-02-2024 00:40 ]

• Jay47
SkyStreaker schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:35:
Uiteindelijk toch maar de digitale versie gekocht... Het is mij de 15 euro (dit heb ik nooit begrepen waarom de digitale versie duurder is) op zich waard, want dan kán ik dus lekker even om middernacht spelen XD

Edit: ik probeer te zien of er ook een "Day 0"-patch komt, maar lijkt erop van niet?
Simpel, Sony concurreert niet met winkels, ze hebben een overeenkomst. Digi games zakken nooit snel in prijs. Daarom beter voor Disc gaan, digitale game moet je dan toch weer downloaden. Tegenwoordig staat haast niks meer op de Disc.

• Jay47
Trouwens weet iemand of de Deluxe editie door de brievenbus past? De mijne komt met DHL......laat ik nou net aan het werk zijn. Plus af en toe raken ze mijn pakketje zogenaamd kwijt, die jatten ze gewoon 😡

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

wel echt helemaal weggeblazen pohhhh.

• Jwn
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-12-2024

Jwn

Maanden geleden bij Gameresource ge-pre-ordered. Ze doen de belofte “maximaal dag voor release verstuurd”.

Gisteren 20:40 hebben ze hem aan PostNL overhandigd. Krijg ik vandaag niet meer in huis, hoor ik van PostNL. Laatste keer dat ik daar iets bestel dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:46
Jwn schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:19:
Maanden geleden bij Gameresource ge-pre-ordered. Ze doen de belofte “maximaal dag voor release verstuurd”.

Gisteren 20:40 hebben ze hem aan PostNL overhandigd. Krijg ik vandaag niet meer in huis, hoor ik van PostNL. Laatste keer dat ik daar iets bestel dus.
Ja, want dit ligt echt aan GameResource en totaal niet aan het incapabele PostNL...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:06
Jwn schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:19:

Dat is toch het probleem van PostNL? Hier ook gisteren door gameresource verzonden, bezorgtijd vandaag.

• Timothy3000
Ik moet ook nog een week wachten (niet Gameresource). Vind dat niet heel erg, kan ik mooi de userreviews even afwachten. Twijfel sowieso nog of ik de game al ga spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Timothy3000 op 29-02-2024 09:01 ]

• bRuud83
Mijn bestelling was pas rond 16:00 verstuurd door Gameresource, ik had van te voren nog een berichtje gestuurd naar ze of het pakket vandaag verstuurd werd. Paar minuten daarna toevallig een zendbevestiging gehad. Vandaag bezorgd volgens PostNL. Blijkbaar heb ik mazzel.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Paar maanden geleden de Twin Pack gekocht, ik dacht 80,- voor de prijs van 2 games.. nouja prima, let's go met de nostalgische gevoelens!

Gisteren eindelijk deel 1 afgerond zodat ik snel kan beginnen met dit deel, ben heel benieuwd!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste