Ik speel op een 1080p tv in performance mode en merk echt niks van de blur waar mensen het over hebben wanneer er van graphics naar performance mode geswitched word. En van de beelden die ik gezien heb is er alleen een duidelijk verschil te zien wanneer je stil staat. Zodra je gaat bewegen en vechten is er bijna geen verschil in grafische kwaliteit tussen graphics en performance mode, met als voordeel dat 60fps beter is voor je ogen. En de game ziet er gewoon nog steeds goed uit, zeker voor een open world game waar er altijd concessies gemaakt worden.
Maar goed, dit weekend dus even verder met de demo. Het meeste gespeeld met de standaard party van Cloud, Nanaki en Aerith. Maar ook al die combat tutorials gedaan bij chadley. Daar kwam ik er achter dat ze de "parry" materia nu standaard hebben ingebouwd bij Tifa (en ook Cloud), dat maakt haar combat dus echt zoooooooooooooooooo goed, het is dat je in retail pas de party leader kan kiezen nadat je chapter select hebt unlocked, maar ik ga zeker een tifa main play doen.
Maja, na de "boss" van de demo te hebben verslagen de extra teaser bekeken en werd wel echt emotioneel. Het is dat ik net nieuwe baan heb anders had ik echt vakantie gehad vanaf donderdag. Dit gaat echt een reis worden van jawelste.
Als er alleen een optie was om MAI uit zetten, want hou je bek of zo, ik probeer binnen 1min30 2 mobs te killen.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383