Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:13
Harribo schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:00:
[...]

Nou ik zit nu wel heel even te kijken naar een andere videokaart. Dit is wel mijn soort spel.
Maar wil dan eigenlijk wel 1 waar ik jaren mee vooruit kan en niet veel geld voor betaal (+-250). Kan ik vast door met dromen.
Radeon lijkt mij goedkoper dan nvidia als ik zo rondkijk.
Enfin heb geen haast, kan ook wel maanden wachten.
Nvidia heeft wel dlss wat de levensduur van je kaart wel verlengd. Ligt er ook een beetje aan wat voor soort games je veel speelt.

Maar ik heb met mijn 3070 geen problemen met de huidige games, zeker niet als je games op 1440p draait.

Daar kan je echt nog wel ff mee vooruit als je niet alles op ultra zet bij wijze van (soms een mix van medium/high bij de echte high end games zoals Cyberpunk, en geen raytracing).

Maar die kaart gaat ook niet voor veel minder dan 300 2e hands op marktplaats weg zie ik. Binnenkort brengen ze de 5000 series videokaarten uit, dan verwacht ik dat de prijzen voor de 40 serie, en zodoende ook de 30 serie weer zullen zakken

[ Voor 25% gewijzigd door James Pond op 02-01-2025 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:30
Die rtx 3070 is inmiddels ook al jaren oud.
En met 8gb waar een rx 6700 xt 12 gb heeft. Niet onbelangrijk met dit soort spellen.

Anders misschien gewoon wachten dat de prijzen van de 4070 gaan dalen.
Bedankt in ieder geval.

Edit : ik speel altijd spellen op full HD, 1920. 4k is niet besteed aan mij

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 03-01-2025 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:13
Harribo schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:53:
Die rtx 3070 is inmiddels ook al jaren oud.
En met 8gb waar een rx 6700 xt 12 gb heeft. Niet onbelangrijk met dit soort spellen.

Anders misschien gewoon wachten dat de prijzen van de 4070 gaan dalen.
Bedankt in ieder geval.

Edit : ik speel altijd spellen op full HD, 1920. 4k is niet besteed aan mij
Dat maakt niet uit. Ik haal met een 3070 gewoon 90+ fps in dit spel

En de afgelopen vier jaar zaten mensen ook al ja met 8gb vram red je het niet meer in de nieuwste games, dikke onzin.

Ik heb de kaart gekocht met Cyberpunk, ja daar kan ik niet alles op max zetten, maar dat hoeft ook niet. En Cyberpunk is nog steeds de zwaarste game op de markt (ok misschien Wu Kong maar die is gewoon slecht geoptimaliseerd).

Ik verwacht ook niet dat je in de komende vier jaar echt spellen gaan zien die niet goed draaien met 8gb vram, misschien moet je de textures dan naar medium gaan zetten, maar tot op heden is dat nog niet nodig met 99% van de spellen.

En zeker als je op 1920x1080 speelt, dan ga je niet boven die 8gb vram komen. Met 1440p ook nog niet.

Daarnaast als je niet perse het nieuwste van het nieuwste hoeft, dan is de 3070 echt nog een goede kaart. Doet het ook beter dan bv de PS5 videokaart.

[ Voor 10% gewijzigd door James Pond op 03-01-2025 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:32
44 van de 45 achievement heb ik nu, moet voor die laatste even een nieuwe game doen.

spoiler:
Alleen nog met die appel gooien

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:02
Ik vind die derde open wereld map wel echt de vervelendste van alle drie om hem 100% te halen, al dat water maakt het er niet bepaald makkelijker op :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YS1C_r0enwPyhjWsqgbotcWV478=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RNpkNEz3yrBxEzKvl8wzqBNx.jpg?f=fotoalbum_large

Done 🤩 nu wachten op de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
En op de patch zodat ik ook 1000/1000 krijg. Ingame ben ik al 100% maar 2 achievements unlocken niet :'( (waar devs wel aan schijnen te werken overigens)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Donstil schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 17:19:
[...]

En op de patch zodat ik ook 1000/1000 krijg. Ingame ben ik al 100% maar 2 achievements unlocken niet :'( (waar devs wel aan schijnen te werken overigens)
Welke 2 mis je? Mag rustig achter spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:55

AvK

Ready Set Go

Betrap mezelf erop dat ik na een zeer enthousiast begin toch een beetje begin af te haken. Het spel is goed maar toch pakt het me niet totaal. Game koste 7 tientjes... Maar ja dat kan ik wel leije. Alan Wake speel ik voor de 3e keer regelmatig even. Speel momenteel het oude vertrouwde Doom 3 de BFG versie. Zeer veel plezier van. Ongegeneerd knallen en puzzels oplossen (deuren open maken). Heerlijk! En dat sfeertje in die game. Duister en akelig.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:30:
[...]

Welke 2 mis je? Mag rustig achter spoiler
Alle notities. Daarvoor moet je o.a. die oom fotograferen, alleen er is een bekende bug dat wanneer je eerst naar Irak gaat voor het maken van de foto je bij terugkomst dit niet kunt voltooien.

En als tweede die waar je alle relics moet hebben, die moeten in je tas zitten, stop je die al half in de muur en vind je de laatste dan unlocked de achievement niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
A oke, dat is inderdaad wel 2 aparte, vooral dat met die foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Donstil schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:44:
[...]

Alle notities. Daarvoor moet je o.a. die oom fotograferen, alleen er is een bekende bug dat wanneer je eerst naar Irak gaat voor het maken van de foto je bij terugkomst dit niet kunt voltooien.

En als tweede die waar je alle relics moet hebben, die moeten in je tas zitten, stop je die al half in de muur en vind je de laatste dan unlocked de achievement niet.
En als je ze allemaal weer in je tas stopt? Dus uit de muur haalt?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 00:20:
[...]

En als je ze allemaal weer in je tas stopt? Dus uit de muur haalt?
Dat gaat helaas niet, zodra je de laatste erin stopt gaat
spoiler:
de muur open, en volgt het alternatieve einde.

Als je terug gaat naar die plek zie je wel de iconen op je map maar ze zijn niet meer op te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Donstil schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 00:29:
[...]

Dat gaat helaas niet, zodra je de laatste erin stopt gaat
spoiler:
de muur open, en volgt het alternatieve einde.

Als je terug gaat naar die plek zie je wel de iconen op je map maar ze zijn niet meer op te pakken
Hopelijk fixen ze het in een volgende update!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 00:32:
[...]

Hopelijk fixen ze het in een volgende update!
Ja voor het Uncle Sue probleem komt een fix.

Dat zal hopelijk voor Shadows out of Time ook gelden 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 23:28
G_Dragon schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 14:23:
Ik vind die derde open wereld map wel echt de vervelendste van alle drie om hem 100% te halen, al dat water maakt het er niet bepaald makkelijker op :p
Heb jij ook dat die game daar zwaarder draait? Had het ook in het begin. Andere gebieden draaien vloeiender.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Zo, na een lekkere kerstvakantie weer thuis.. en heb mijn oude pc eens aangezet. De PC ooit gekregen, weet totaal niet of het wat is en ik game nooit. Ben geheel niet geinformeerd. Maar deze game trekt mij enorm..

In de eigenschappen van mijn oude beestje staat nu;
  • AMD Ryzen 3 2200G with Radeon vega graphics
  • Radeon RX 570 Series
  • 24gb geheugen
Nu vind ik 7 tientjes nog wat veel, maar als er een sale komt.. zou het dan een poging waard zijn?
Mijn laatstgespeelde spel is Shadow of the Tomb Raider - en dat werkte eerder absoluut niet, en met het inprikken van de GPU (van vriend gekregen) ging het ineens prima! Weet niet of dat enige referentie biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Heb ook nog een torentje staan zonder voeding met daarin een Intel en Nvidiakaart.. op het moederbord staat 'Windows 7 ready!'. Klinkt niet al te modern... ook 2 stripjes DDr3-geheugen.. Maar ja, zonder voeding geen idee wat het precies is natuurlijk. En of het beter .. acht de kans klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:29
Als ik het zo snel opzoek, heb je minimaal met AMD een

AMD Ryzen 5 3600 @ 3.6 GHz or better
AMD Radeon RX 6600 8 GB

Dus ik denk dat je het net niet kan spelen op de minimum specs, wellicht dat een xbox series S is iets?.
Je ben niet echt een gamer, zo heel af en toe een spelletje is leuk. Op vraag en Aanbod gaan ze al weg voor 200 euro(Nieuw vanaf 267).
Er zal misschien ook een leuk multi platform spelletje op de xbox zijn. die je met partner / vrienden etc eens kan spelen samen).

Er is ook nog een nieuwe Tomb Raider in de maak, die kan je dan ook op de xbox spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Carlos0_0 op 05-01-2025 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Blomminator schreef op zondag 5 januari 2025 @ 11:46:
Heb ook nog een torentje staan zonder voeding met daarin een Intel en Nvidiakaart.. op het moederbord staat 'Windows 7 ready!'. Klinkt niet al te modern... ook 2 stripjes DDr3-geheugen.. Maar ja, zonder voeding geen idee wat het precies is natuurlijk. En of het beter .. acht de kans klein.
Hoogstwaarschijnlijk nog ouder dan de AMD dan, wellicht dat er op de zijkant van de kaart staat wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik kijk op dit plaatje voor de sys req
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gsGC16rHnIgzIKuSyT9iq0LuhCI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A5UNG0Wz8RGRc8ZsA2Ygxq8c.jpg?f=fotoalbum_large
Wil nog eens een geschikte videokaart kopen

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 05-01-2025 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Carlos0_0 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 11:49:
Er is ook nog een nieuwe Tomb Raider in de maak, die kan je dan ook op de xbox spelen.
Oh dat heb ik gemist! Thnx. Die speel ik mijn hele leven al, alle spellen gespeeld :) Zal eens kijken waar en wanneer...

Volgens mij is deze indiana jones gewoon ook een soort tombraider? Of zit er veel verschil tussen?

Edit :
In ieder geval komt er 14 feb 2025 ook een tombraider remake pack uit

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 05-01-2025 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Harribo schreef op zondag 5 januari 2025 @ 12:23:
[...]

Oh dat heb ik gemist! Thnx. Die speel ik mijn hele leven al, alle spellen gespeeld :) Zal eens kijken waar en wanneer...

Volgens mij is deze indiana jones gewoon ook een soort tombraider? Of zit er veel verschil tussen?
Er is nog niet heel veel over bekend, geen trailers of screenshots echt ofzo. Maar wel officieel aangekondigd dat het in de maak is.
Maar goed dat is al weer uit 2022, dus 3 jaar terug zowat. hopelijk dat we dan binnenkort hier wat van te zien krijgen :).

Indiana Jones is ook een soort Tomb Raider ja, net als Uncharted van Sony uiteindelijk ook weer is.
Alleen ze hebben alle 3 net even iets unieks weer, het is niet helemaal hetzelfde. Maar wel eenzelfde soort spel.

[ Voor 15% gewijzigd door Carlos0_0 op 05-01-2025 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Leuk wanneer je 5 Cog Wheels laat zitten en niet meer weet waar, dus weer alle locaties af moest gaan zonder een icoon op de map om alle 10 weer te krijgen O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op zondag 5 januari 2025 @ 12:29:
Leuk wanneer je 5 Cog Wheels laat zitten en niet meer weet waar, dus weer alle locaties af moest gaan zonder een icoon op de map om alle 10 weer te krijgen O-)
Youtube filmpje ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Nee doe ik niet aan, vind het dan een soort van cheaten :p. Heb gelukkig de missende 5 alweer gevonden doordat mijn geheugen mij niet in de steek liet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op zondag 5 januari 2025 @ 12:31:
[...]

Nee doe ik niet aan, vind het dan een soort van cheaten :p. Heb gelukkig de missende 5 alweer gevonden doordat mijn geheugen mij niet in de steek liet :)
Dat kan dat doe ik wel altijd, na het uitspelen van een spel voor de collectebles.
Zeker als het niet aan gegeven staat, ik wil eventueel een level nog wel iets doorwandelen. Maar anders ben ik een half jaar met een spel bezig nee bedankt, haha :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Carlos0_0 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 12:27:
[...]

Er is nog niet heel veel over bekend, geen trailers of screenshots echt ofzo. Maar wel officieel aangekondigd dat het in de maak is.
Maar goed dat is al weer uit 2022, dus 3 jaar terug zowat. hopelijk dat we dan binnenkort hier wat van te zien krijgen :).
<off topic >
Klinkt niet echt hoopvol voor een nieuw tombraider spel. Ik zou er niet op gaan wachten.
We zullen het moeten doen met een remake van tombraider 4-6 die 14 feb dit jaar uitkomt.
Remake van tombraider 1-3 is er ook maar dat spel is zwaar verouderd. Ze doen volgens mij niets bijzonders in een remake behalve het aanpassen van het originele spel op nieuwere systemen, graphics zien er oa belabberd uit, besturing slecht etc . Makkelijk geld kloppen natuurlijk.
<end off topic >

Ik focus mij wel tzt op het spelen van deze indiana jones.
Ik vond trouwens Uncharted weer niet veel aan. Mij te weinig (uitdagende) puzzels, teveel verhaal en cut scènes.
Hoop dat deze indiana jones wel veel puzzels bevat.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 05-01-2025 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Carlos0_0 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 12:35:
[...]

Dat kan dat doe ik wel altijd, na het uitspelen van een spel voor de collectebles.
Zeker als het niet aan gegeven staat, ik wil eventueel een level nog wel iets doorwandelen. Maar anders ben ik een half jaar met een spel bezig nee bedankt, haha :P.
Juist in dit spel word je letterlijk alles voorgekauwd, alleen ik had het mezelf even wat moeilijker gemaakt :p. Dan komt het even op je geheugen aan en die liet mij gelukkig niet in de steek haha :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:23
Echt een fantastische game dit. Lekker speuren, lekker puzzelen, wat stealthy bad guys inclusief stoel kapot rammen. Doe mij maar meer van dit soort games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik heb best vaak dat de checklist niet klopt met het aantal dat je moet verzamelen. Net bijvoorbeeld in gebied twee alle medicijnflesjes verzamelt en de game geeft een streep door verzamel alle flesjes, maar de map geeft er dan wel 1 aan.

Dit ook met bijvoorbeeld documents in sidemissies. Ik heb ze dan alle twee maar de map geeft het icoontje nog aan.

Hoort dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Timothy3000 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 21:48:
Ik heb best vaak dat de checklist niet klopt met het aantal dat je moet verzamelen. Net bijvoorbeeld in gebied twee alle medicijnflesjes verzamelt en de game geeft een streep door verzamel alle flesjes, maar de map geeft er dan wel 1 aan.

Dit ook met bijvoorbeeld documents in sidemissies. Ik heb ze dan alle twee maar de map geeft het icoontje nog aan.

Hoort dit zo?
Ja dat had ik ook wel een keer gehad. Alles afgevinkt maar wel een icon op de map. Zolang de checklist ze heeft afgevinkt gaat het goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zondag 5 januari 2025 @ 21:57:
[...]

Ja dat had ik ook wel een keer gehad. Alles afgevinkt maar wel een icon op de map. Zolang de checklist ze heeft afgevinkt gaat het goed denk ik.
Wat zonet maf was was dat ik 24 flesjes had verzameld, er een streep door de collectibles stond, maar er nog 1 was en die was er ook echt. 24/24 veranderde in 25/25, nog steeds met dezelfde streep erdoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Timothy3000 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:00:
[...]

Wat zonet maf was was dat ik 24 flesjes had verzameld, er een streep door de collectibles stond, maar er nog 1 was en die was er ook echt. 24/24 veranderde in 25/25, nog steeds met dezelfde streep erdoor.
Hm dat is vreemd :) Want er zitten idd 25 bottles in Giza.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Gisteren het spel uitgespeeld, nu alleen nog even de laatste achievements zien te halen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
jaaoie17 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 01:54:
[...]
Heb jij ook dat die game daar zwaarder draait? Had het ook in het begin. Andere gebieden draaien vloeiender.
Ik merkte ook wel zeker verschil in Siam.
Nu had ik al af en toe last van een vastlopertje hier en daar (telkens bij snelle camera-bewegingen of tijdens cutscenes op momenten dat de camera wisselde), maar een groot probleem was het niet en verder liep alles prima op Supreme.

In Siam was het echter elke 10-15 minuten wel raak. En met het auto-save systeem behoorlijk frustrerend ook. Heb het een tijdje maar in de lelijke safe-mode geprobeerd maar dat bleek ook maar amper te helpen...

Behoorlijk aan het eind eindelijk de oplossing gevonden: Cinematic mode uitgeschakeld. Mijn scherm is ultra-wide op 3440*1440 dus met de cinematic modus heb je het dan mooi beeldvullend. Nadat ik deze uitzette het laatste stukje dus met zwarte balken links en rechts gespeeld maar alles bleef het weer perfect doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:29
Toffe game om te spelen. Leuke puzzeltjes en speuren naar collectables. Het stealth aspect is prima uitgewerkt en de combat voelt lekker aan. De levels zijn groot en ik kan daar echt uren in rondstruinen. Net Vaticaan grotendeels afgerond en in Gizeh de eerste tombes verkend.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Na veel moeite had dan eindelijk alles verzameld voor het alternatief eind, heb hem ook gezien maar de achievement kwam niet naar voren. Al vrij snel kwam ik erachter dat er iets mis is gegaan bij het spel zelf met registreren, zie de foto maar..

De muur is naar beneden terwijl ik nog een laatste puzzelstukje vasthou en ik kan ook niet meer van missies veranderen in the vatican. Hij blijft hangen op 10/10 van alle acients relics..

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KbfVq4HegSS08OozZ7Ye00b45Dg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xScaTEqrzoYVObAVTINDyC9Q.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 07-01-2025 08:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb hem inmiddels uitgespeeld en op 100%. Lekkere game zeg. Af en toe wat frustratie omdat er nog wel eens wat icoontjes op de kaart blijven staan van collectibles die je al hebt, maar desalniettemin... Prachtgame, erg goed verhaal. Vond het einde en zeker de allerlaatste sequence voordat de credits rollen alleen grafisch niet zo sterk als het leeuwendeel van de game.

Nog wel een gave screenshot van de allerlaatste puzzel;

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l167cnW433pURaHMyX3X1xCXJ58=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DOlevhRuXbrAWI1N9bPsKdFY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Trouwens ook een shout-out naar de zijmissies in deze game. Met name de fieldworkactiviteiten zijn praktisch net zo uitgebreid als het hoofdverhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 09-01-2025 13:19 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 6 januari 2025 @ 22:28:
Na veel moeite had dan eindelijk alles verzameld voor het alternatief eind, heb hem ook gezien maar de achievement kwam niet naar voren. Al vrij snel kwam ik erachter dat er iets mis is gegaan bij het spel zelf met registreren, zie de foto maar..

De muur is naar beneden terwijl ik nog een laatste puzzelstukje vasthou en ik kan ook niet meer van missies veranderen in the vatican. Hij blijft hangen op 10/10 van alle acients relics..

spoiler:
Je kunt in het hoofdmenu 3 save games terug, even de laatste laden voor je de muur open maakt.
Dan alle relics eruit, alle relics moeten in je tas zitten voor de achievement, dan hoort hij te komen.

Het alternative einde zelf heeft geen achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Donstil schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 23:51:
[...]

Je kunt in het hoofdmenu 3 save games terug, even de laatste laden voor je de muur open maakt.
Dan alle relics eruit, alle relics moeten in je tas zitten voor de achievement, dan hoort hij te komen.

Het alternative einde zelf heeft geen achievement.
Echt? Dan ga ik dit even testen, wist niet eens dat je saves terug kon :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja dat zijn geen dingen waar ik over zou liegen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Donstil schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:44:
[...]

Ja dat zijn geen dingen waar ik over zou liegen :+
Haha was meer als verbazing :P
Ik kom erop terug, want ben heel nieuwsgierig of ik nog een save heb waarmee ik zover terug kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:54:
[...]

Ik kom erop terug, want ben heel nieuwsgierig of ik nog een save heb waarmee ik zover terug kan :D
Nou ik had hem dus helaas niet. Kwam er uren later pas achter dat de relic achievement bugged is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:48

ilm

G_Dragon schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:54:
[...]

Je mag mijn save hebben. Ik had geen zin in de collectables :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Donstil schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:42:
[...]

Nou ik had hem dus helaas niet. Kwam er uren later pas achter dat de relic achievement bugged is.
Ik heb het getest maar helaas het probleem blijft... elke keer als ik die laatste relic in The Vatican oppak blijft mijn missie 9/10 zeggen en kan ik ook niet meer een andere missie actief maken,
spoiler:
wel kan ik gewoon de deur voor het geheime einde openen..

[ Voor 1% gewijzigd door BM op 13-01-2025 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Denk even om de spoiler tags please. Nog niet iedereen is al zo ver in de game.

[ Voor 68% gewijzigd door Timothy3000 op 12-01-2025 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:53:
[...]

Ik heb het getest maar helaas het probleem blijft... elke keer als ik die laatste relic in The Vatican oppak blijft mijn missie 9/10 zeggen en kan ik ook niet meer een andere missie actief maken, wel kan ik gewoon de deur voor het geheime einde openen..
Ah sad, dan moet je ook op de patch wachten ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Donstil schreef op zondag 12 januari 2025 @ 23:40:
[...]

Ah sad, dan moet je ook op de patch wachten ben ik bang.
Ja helaas wel, was in ieder geval wel het proberen waard. Bedankt voor de tip, want ik moest zelfs nu nog zoeken waar je een save terugkom :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor degene die niet alle notes te pakken krijgen, stel je komt er 1 of 2 tekort.

spoiler:
Ga in Vatican naar The Jesus Sacred Wounds Puzzle en maak foto's van het beeld voor hints, deze tellen het aantal notes op, hierdoor heb ik mijn missende note kunnen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larry_flynt
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:31
Leuk spel! Wel irritante bug gehad.

Gina stond in het Vatican in een kelder om mij te schreeuwen, maar ik stond er al naast. Ze registreerde mij niet. Dus maar een save file terug gepakt. Was gewoon 4 uur kwijt... Jammer dat je niet zelf kan saven.
Gisteren moest ik afsluiten, maar daardoor ook 10 minuten spelen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
4 uur kwijt? Ik heb nergens meegemaakt dat de game binnen 4 uur niet ergens een autosave deed.

Speel je zo langzaam of zit je op sommige locaties uren van de graphics te genieten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

larry_flynt schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 10:33:
Leuk spel! Wel irritante bug gehad.

Gina stond in het Vatican in een kelder om mij te schreeuwen, maar ik stond er al naast. Ze registreerde mij niet. Dus maar een save file terug gepakt. Was gewoon 4 uur kwijt... Jammer dat je niet zelf kan saven.
Gisteren moest ik afsluiten, maar daardoor ook 10 minuten spelen kwijt.
Ik had ook een bug dat die Gina telkens aan het schreeuwen was, alsof ze pijn had na geraakt te zijn. Mega irritant. Gelukkig was ik al aan het eind, dus heb het maar voor lief genomen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 14:18:
44 van de 45 achievement heb ik nu, moet voor die laatste even een nieuwe game doen.

spoiler:
Alleen nog met die appel gooien
Daar hoef je geen nieuwe game voor te starten,
spoiler:
genoeg appels in Vaticaanstad die je kan pakken en gooien!

Zojuist de laatste achievement gehaald en de game nu ook op 100% met alle achievements, inderdaad het laatste wat ik moest doen was nog een hint foto om de laatste achievement ook te krijgen, bij mij had ik alle foto's al bij de Jesus-puzzle in de fontijn, heb zelf een foto gemaakt op het schip in Himalaya.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SgsMxySVkjPsSz9p23-PZU1q2jA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qHJx3dH5cbZgmUw8ohQuzxQx.jpg?f=user_large

Nog wat tips:
- Als je in een gebied een laatste notitie of item oppakt, zorg er dan even voor dat je even doorloopt naar een ander gebied om een Save te triggeren, ik heb een aantal keer terug moeten gaan naar gebieden nadat ik alles had gedaan, revisit naar andere locatie en er dan later achter kwam dat ik die vorige locatie toch niet 100% had, huh... :?

- Sommige items zijn niet zichtbaar op de map als ze in een dungeon liggen, je moet dan soms eerst die dungeon in gaan voordat ze daar, op de dungeon map verschijnen

- Er is 1 notitie waar je, als ik het internet mag geloven, niet later naar terug kan lopen. dit is in het Himalaya level, de eerste notitie.
spoiler:
Ligt op het schip nadat je er net bent opgeklommen. daar kan je een notitie pakken in een ruimte waarna je ergens voorbij een gele buis moet die je met z'n tweeen optilt om er doorheen te glippen, als je terug traveled naar deze locatie spawn je aan de andere kant en kan je dus niet teruglopen om die note te pakken. hij is bijna niet te missen, maar als je 'm toch mist....

- Zoals hierboven besproken, zorg ervoor dat je de 49 ancient relics hebt voordat je ze in de muur gaat steken op het eind (Iraq). In andere levels zitten ook zulke puzzels maar dan krijg je automatisch je relics terug eruit.
spoiler:
de 50e relic krijg je na de final encounter, zorg dus dat je ze alle 50 in je tasje hebt voor de achievement voordat je ze in de muur stopt

- Laatste gevecht in de 3e boxing ring is best pittig, ik heb zelf eerst alle skills en abilities unlocked met de boekjes voordat ik de 3 boxing locaties ging afwerken. In Sukhothai kwam ik geld tekort voor de boekjes (1200+700), heb meerdere keren wat rondjes moeten maken langs de kampen om wat geld bij elkaar te sprokkelen.

- Geld is niet gedeeld over de locaties, elke locatie heeft eigen valuta.

- Zoals hierboven besproken, zorg dat je de kleine cogwheels pakt na elke puzzel en in je inventory stopt, zijn er totaal 10. bij de eerste puzzel krijg je er 3 die je mee kan pakken.

[ Voor 93% gewijzigd door gise op 15-01-2025 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Erg van genoten. Helaas niet alle achievements omdat een aantal relics bugged zijn. Die liggen er niet, alleen een zwevend icoontje. Oh well.

Alsnog een dikke 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larry_flynt
M!chel schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 11:49:
4 uur kwijt? Ik heb nergens meegemaakt dat de game binnen 4 uur niet ergens een autosave deed.

Speel je zo langzaam of zit je op sommige locaties uren van de graphics te genieten?
Nee was echt flink stuk kwijt... Vier uur is overdreven, maar zeker anderhalf uur. Vond het ook vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larry_flynt
Net terug naar Marshall College gegaan en laatste note gepakt. Reis ik terug naar Himalaya registreert het spel de laatste note niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

larry_flynt schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 21:53:
Net terug naar Marshall College gegaan en laatste note gepakt. Reis ik terug naar Himalaya registreert het spel de laatste note niet...
Wat ze beter hadden moeten doen is dat ze elke collectible apart saven. Nu saved die volgens mij collectibles pas bij een autosave. Dus als je snel een collectible pakt en fast traveled ben je hem kwijt volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 21:57:
[...]

Wat ze beter hadden moeten doen is dat ze elke collectible apart saven. Nu saved die volgens mij collectibles pas bij een autosave. Dus als je snel een collectible pakt en fast traveled ben je hem kwijt volgens mij.
Yes, vandaar dat ik het hierboven ook in m’n lijstje aan tips heb geschreven. Pak je een notitie op een locatie, zeker als dit je laatste daar is? Even doorlopen naar ander gebiedje om een autosave te triggeren anders registreert hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larry_flynt
gise schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 00:14:
[...]

Yes, vandaar dat ik het hierboven ook in m’n lijstje aan tips heb geschreven. Pak je een notitie op een locatie, zeker als dit je laatste daar is? Even doorlopen naar ander gebiedje om een autosave te triggeren anders registreert hij het niet.
Maar Marshall College heeft geen ander gebiedje volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
larry_flynt schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:28:
[...]

Ik weet niet zeker, je kan even rondje boven en beneden lopen.. en anders die notitie als allerlaatste pakken voor de achievement?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
larry_flynt schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 07:28:
[...]

Klopt, ik moest echt minuten lopen voor het hoedje in beeld kwam, was er gelukkig aan het begin van de game al achter gekomen dat het zo werkte maar een save mogelijkheid had fijner geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chielp
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
Gisteravond het verhaal uitgespeeld, wat een geweldig avontuur!

Nu bezig met de gemiste relics maar dat voelt ineens zo heel alleen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yoC6M5JDGso4mM3vypFIU_dM5FI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tofz12jtmb7mNYy6xsS6DlFA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Top, zoals te verwachten natuurlijk een patch om DLSS4 toe te voegen, hij stond immers op de lijst ondersteunde games bij de NVIDIA 5090 presentatie. Reden om de game straks weer eens te starten en wat sidequests te doen.

Maar heel eerlijk dacht ik toen er hier weer posts geplaatst waren... joepie er is meer bekend over de Giant DLC. Naja nog maar even geduld, wat in het vat zit verzuurt niet...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:43
Hm ik zit een beetje in een dipje met het spel. Begint erg leuk en ik werd er helemaal in op gezogen, maar nu ik het stuk in Thailand bijna klaar heb merk ik toch dat het wat veel van hetzelfde is en gaat de lol er een beetje af. Nog even doorbijten dan maar want ik wil wel het einde zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Piet_Piraat7 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:01:
Hm ik zit een beetje in een dipje met het spel. Begint erg leuk en ik werd er helemaal in op gezogen, maar nu ik het stuk in Thailand bijna klaar heb merk ik toch dat het wat veel van hetzelfde is en gaat de lol er een beetje af. Nog even doorbijten dan maar want ik wil wel het einde zien.
Ik heb echt exact dezelfde ervaring en zit op hetzelfde punt. Siam is denk ik (en hoop ik) bijna klaar. Dat ellendige varen met dat bootje helpt ook niet mee. Ik sla de fieldworks al over om het verhaal zo snel mogelijk af te maken 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 03-02-2025 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hulleman schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:06:
[...]

Ik heb echt exact dezelfde ervaring en zit op hetzelfde punt. Siam is denk ik (en hoop ik) bijna klaar. Dat ellendige varen met dat bootje helpt ook niet mee. Ik sla de fieldworks al over om het verhaal zo snel mogelijk af te maken 8)7
Grappig :) misschien is het het bootje varen inderdaad. Maar het vele klimmen en springen in de tempel hielp ook niet mee. Vond het saai, frustrerend en sloom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:01:
Ik vond persoonlijk Thailand wel leuk maar dan met de grote uitzondering dat je overal heen moet varen (of fast travelen). De tempel en puzzels zelf vond ik wel geinig.

Al vond ik wel dat de game de sterkste "open wereld" gelijk aan het begin heeft. Egypte en Thailand pakte mij toch niet hetzelfde als het Vaticaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Donstil schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:40:
[...]

Ik vond persoonlijk Thailand wel leuk maar dan met de grote uitzondering dat je overal heen moet varen (of fast travelen). De tempel en puzzels zelf vond ik wel geinig.

Al vond ik wel dat de game de sterkste "open wereld" gelijk aan het begin heeft. Egypte en Thailand pakte mij toch niet hetzelfde als het Vaticaan.
Eens, vaticaan had ook de leukste en voor mij de meest herkenbare mysteries.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
De combat in dit spel is soms zo knullig slecht. Het maakt mij weinig uit want combat gaat de game helemaal niet om, maar toch. In een van de latere secties in het spel moest ik een groot kamp doorkruisen en ergens bovenop klimmen. Ik ren langs iedereen op, hele kamp in rep en roer en klim snel omhoog. Daar komen de nazi's 1 voor 1 omhoog geklommen en WHAPPA met mijn zweep mep ik ze allemaal naar beneden :') netjes om de beurt. Tot men na 8 lijken is vergeten wat er allemaal gebeurd en de missie weer verder gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:32:
Daar komen de nazi's 1 voor 1 omhoog geklommen en WHAPPA met mijn zweep mep ik ze allemaal naar beneden :') netjes om de beurt. Tot men na 8 lijken is vergeten wat er allemaal gebeurd en de missie weer verder gaat.
Beetje de standaard AI zoals dat in elke game is :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:10
Net ook maar eens in de huid van Indy gekropen... (de archeoloog, niet mijn hond, die ook Indy heet :+)
En... wow! Het zal niemand hier verbazen, maar ik heb echt met grote ogen naar mijn scherm zitten te kijken. Blij ook dat ik HDR nog even aangezet had, want meestal laat ik het uitstaan op de PC. Deze game maakt er echter echt goed gebruik van geloof ik. Ontzettend mooie graphics en wat een detail in de omgevingen. Ik heb zo'n 2,5 uur gespeeld en ben nu net bij Antonio aangekomen, wat denk ik nogal traag is maar de game nodigt ontzettend uit om alles rustig te verkennen. De universiteit zag er al zo geweldig uit, met ook echt allemaal unieke objecten die tentoon gesteld staan en met kloppende teksten er bij (niet gewoon 200 keer de drie zelfde boeken zoals je in oudere games vaak zag). Rome ziet er ook echt ontzettend goed uit zeg, toen ik eenmaal wat hoger kwam en buiten de muren kon kijken met die bruggetjes... Geweldig.

Het loopt ook erg goed op mijn 5800X3D en 7900XT. Heb hem op 4k met maar een paar settings een beetje omlaag gezet en vervolgens met de target framerate gespeeld. Op 60 draait hij over het algemeen op 100% resolutie (ook mooi die stats die dat zo goed tonen), maar heb hem op 80 fps gezet wat ik net fijner vind. Dan zit hij meer rond de 75% resolutie scaling, maar ik zie het er niet aan af. Werkt erg goed!

Blij dat ik deze game niet verder in mijn backlog weg heb laten kwijnen :)

Gamertag: FinrazielNL

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:50
Vandaag eindelijk willen starten op de xsx om samen met mijn vrouw Indiana Jones door te gaan spelen.
Hangen tijdens het opstarten, hangen al in de eerste missie. Alle mogelijkheden geprobeerd, maar echt iedere keer zelfde uitkomst.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Arunia schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 16:58:
Vandaag eindelijk willen starten op de xsx om samen met mijn vrouw Indiana Jones door te gaan spelen.
Hangen tijdens het opstarten, hangen al in de eerste missie. Alle mogelijkheden geprobeerd, maar echt iedere keer zelfde uitkomst.
Wat bedoel je precies? Dat de game crasht? Volledig opnieuw installeren + save game verwijderen?

• Arunia
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 17:00:
[...]

Wat bedoel je precies? Dat de game crasht? Volledig opnieuw installeren + save game verwijderen?
Hij hangt en gaat naar de xbox desktop zeg maar.
Soms al in het hoofdmenu.
Heb het spel verwijderd, save game ook. Ander account gebruikt. Soft factory reset.
Maar probleem blijft.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Arunia schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 17:03:
[...]

Hij hangt en gaat naar de xbox desktop zeg maar.
Soms al in het hoofdmenu.
Heb het spel verwijderd, save game ook. Ander account gebruikt. Soft factory reset.
Maar probleem blijft.
Hmm dat is wel erg raar.

Weet je heel zeker dat je je save game hebt gedelete. Ook de save game in de cloud? Want als je dat niet doet dan download die alsnog misschien een corrupte save.

Ik kom dit tegen:
The Real Problem: The issue isn't with the game files or the Xbox system itself. It's caused by a corrupt save file. Since the game doesn't launch to a main menu (it attempts to load directly into the last save), it gets stuck on the corrupted save and crashes every time.

Het deleten van de save game moet je kiezen, delete everywhere.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-02-2025 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 17:16:
[...]

Hmm dat is wel erg raar.

Weet je heel zeker dat je je save game hebt gedelete. Ook de save game in de cloud? Want als je dat niet doet dan download die alsnog misschien een corrupte save.

Ik kom dit tegen:
The Real Problem: The issue isn't with the game files or the Xbox system itself. It's caused by a corrupt save file. Since the game doesn't launch to a main menu (it attempts to load directly into the last save), it gets stuck on the corrupted save and crashes every time.

Het deleten van de save game moet je kiezen, delete everywhere.
Volgens mij heb ik hem overal verwijderd omdat het spel geen save meer weergeeft. Maar wellicht vergis ik me hierin.

Met cloud play kwam die save wel op. Maar zou het vreemd vinden dat het probleem hiermee wel op komt wanneer je die save gewoon overschrijft. Heb hem nu helemaal verwijderd en maar weer het spel opnieuw installeren. We gaan het zien.

Nope, helemaal niet. Draait en ineens tijdens een filmpje zo lijkt het, hangt het spel weer.
Snap er geen hout van. Je kunt ook niet de disc checken verder. Dus geen idee hoe ik kan kijken of de console goed is.

[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 20-02-2025 18:23 ]

• Donstil
  • Niet online
1,39 GB op de Series X, niet echt een grote update.

Edit: Find all Ancient Relic Bug is opgelost. Die achievement kwam toen ik naar Iraq ging.

En na wat rond hobbelen en de laatste foto popte ook die laatste achievement. Dus nu eindelijk op 100%. Op naar de DLC

[ Voor 99% gewijzigd door Donstil op 20-02-2025 20:35 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Arunia schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 17:19:
[...]

Volgens mij heb ik hem overal verwijderd omdat het spel geen save meer weergeeft. Maar wellicht vergis ik me hierin.

Met cloud play kwam die save wel op. Maar zou het vreemd vinden dat het probleem hiermee wel op komt wanneer je die save gewoon overschrijft. Heb hem nu helemaal verwijderd en maar weer het spel opnieuw installeren. We gaan het zien.

Nope, helemaal niet. Draait en ineens tijdens een filmpje zo lijkt het, hangt het spel weer.
Snap er geen hout van. Je kunt ook niet de disc checken verder. Dus geen idee hoe ik kan kijken of de console goed is.
Dan heb ik weinig tips meer helaas. Ben wel benieuwd of je er ook last van hebt als je hem zou spelen via gamepass dus zonder disc.

• Arunia
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 20:35:
[...]

Dan heb ik weinig tips meer helaas. Ben wel benieuwd of je er ook last van hebt als je hem zou spelen via gamepass dus zonder disc.
Ah sorry, dit is via game pass. Ik ga Starfield nog eens proberen. Anders maar contact met Xbox support opnemen om te kijken. Ergens ben ik bang dat de ssd in de xbox stuk is.

Ben wel blij met de ideen overigens. Je zoekt je toch het schompes naar oplossingen en dingen om te testen.

• G_Dragon
@Donstil Ik heb vandaag weet even geprobeerd nadat er wat updates zijn uitgekomen sinds mijn laatste poging maar helaas ze hebben het nog steeds niet opgelost. Denk dat ik het ook maar loslaat :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 21:25:
@Donstil Ik heb vandaag weet even geprobeerd nadat er wat updates zijn uitgekomen sinds mijn laatste poging maar helaas ze hebben het nog steeds niet opgelost. Denk dat ik het ook maar loslaat :p
De daadwerkelijke update kwam bij mij pas begin van de avond, daarvoor was het 1.3.1.

Dus dat zou je nog even kunnen controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamermax
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 11-03 18:48
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:32:
De combat in dit spel is soms zo knullig slecht. Het maakt mij weinig uit want combat gaat de game helemaal niet om, maar toch. In een van de latere secties in het spel moest ik een groot kamp doorkruisen en ergens bovenop klimmen. Ik ren langs iedereen op, hele kamp in rep en roer en klim snel omhoog. Daar komen de nazi's 1 voor 1 omhoog geklommen en WHAPPA met mijn zweep mep ik ze allemaal naar beneden :') netjes om de beurt. Tot men na 8 lijken is vergeten wat er allemaal gebeurd en de missie weer verder gaat.
Welke versie heb je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
PC, Game Pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamermax
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 11-03 18:48
Welke video kaart heb je? Kijk misschien eens bij je video-opties?

Mijn computer is oud en niet snel. Ik heb maar "classic" PC Indiana Jones spelen. :P

Ik vind het Emperor's Tomb en Infernal Machine is heel leuk.

[ Voor 17% gewijzigd door gamermax op 11-03-2025 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
gamermax schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 17:19:
[...]

Welke video kaart heb je? Kijk misschien eens bij je video-opties?
Ik snap je niet? Mijn quote ging over de intelligentie van de vijanden, niet over het grafische aspect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Binnenkort wordt ook eindelijk de PS5-versie gelanceerd! Zeker een game die ik met de tijd ga spelen, denk niet direct met zulke prijzen: 80 euro of 110 euro. Heb niet voor niets eens discversie gekocht, dus ik wacht wel op een leuke(re) deal...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik heb hem al in de pre order zitten, heb verder toch niet veel te spelen l.
Was laatste tijd bezig met de gta 3/vice city en nu dan adreas de devine edities(voor het eerst de oude GTA’s zonder cheats haha), dus eens wat nieuws zie ik wel zitten weer :).

Heb vast nog wel iets te spelen, maar heb hier meer zin in :).

[ Voor 8% gewijzigd door Carlos0_0 op 27-03-2025 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:42
Ik heb hem ook in de pre order, en dan de normale editie want €110 vind ik wel te gek en het hoesje van de premium is erg lelijk qua ontwerp :p

Heel veel zin in. Alleen gek dat deze outfit er geloof ik niet in zit. Waar ie geen leren jas draagt maar gewoon zijn khaki overhemd, zoals in Raiders in Egypte. Volgens mij draagt ie in deze game gewoon leer in Egypte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:10
D. Ninjai schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 08:16:
Ik heb hem ook in de pre order, en dan de normale editie want €110 vind ik wel te gek en het hoesje van de premium is erg lelijk qua ontwerp :p

Heel veel zin in. Alleen gek dat deze outfit er geloof ik niet in zit. Waar ie geen leren jas draagt maar gewoon zijn khaki overhemd, zoals in Raiders in Egypte. Volgens mij draagt ie in deze game gewoon leer in Egypte?
Groot deel van de tijd loop je toch niet in je eigen kleren rond dus veel maakt het imho niet uit :) (ik weet eerlijk gezegd niet eens meer hoe zijn eigen kleding er uit zag, alleen dat hij dan zijn hoed op heeft natuurlijk :+)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

CLB schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 23:02:
Binnenkort wordt ook eindelijk de PS5-versie gelanceerd! Zeker een game die ik met de tijd ga spelen, denk niet direct met zulke prijzen: 80 euro of 110 euro. Heb niet voor niets eens discversie gekocht, dus ik wacht wel op een leuke(re) deal...
Groot gelijk, met de lente en zomer in aantocht is even wachten prima. Zo'n game als dit is een prima winteravond spel dus tegen die tijd even een leuke Black Friday of kerstdeal meepakken is niks mis mee

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb nu eindelijk een fatsoenlijke videokaart gekocht, rtx 3070.
Nu heb ik voor het eerst dit spel kunnen spelen.

Het ziet er heel mooi en degelijk uit allemaal alleen ik geloof niet dat dit mijn spel is. Ik heb meer het idee dat ik, met de vele cutscenes, aan een film mee doe waarbij ik af en toe zelf rondloop en op een knop mag drukken.

Dan speel ik liever fallout waarbij je volledige vrijheid hebt en veel om je heen interactief is

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 01-04-2025 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgRmhAbtn0diYzNbkOS6Ypo_Has=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iac7xGk0VEvQ7Of8O1NTPdjp.jpg?f=fotoalbum_large
We’ve whipped up an update for #IndianaJones and the Great Circle with new Adventure Books, fan-requested features, and more!

Read the full patch notes: here

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 11-04-2025 08:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Eindelijk die transmission bug opgelost.. oOo

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Eindelijk de tijd gevonden om aan deze game te beginnen. Heb er nu zo'n twee uurtjes op zitten en loop op het plein van het Vaticaan. Dit spel (PC) is echt extreem mooi op Surpreme. Vooral de belichting is echt ongekend realistisch.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 25-05 20:55
Is er een topic voor ps5? Zou de game wel willen aanschaffen na wat gameplay te zien, ziet er leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20:15
Jovinho99 schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:09:
Is er een topic voor ps5? Zou de game wel willen aanschaffen na wat gameplay te zien, ziet er leuk uit!
Ps5 zou hier prima aan gelinkt kunnen worden. Is volgens mij destijds niet gedaan omdat hij pas later op PS is uitgekomen. @G_Dragon of @Linksquest : is dat aan te passen in de titel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Jovinho99 schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:09:
Ht87 schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:20:
[...]

Ps5 zou hier prima aan gelinkt kunnen worden. Is volgens mij destijds niet gedaan omdat hij pas later op PS is uitgekomen. @G_Dragon of @Linksquest : is dat aan te passen in de titel?
Aangepast en verzoek ingediend voor wijziging!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste