Daar hoef je geen nieuwe game voor te starten,
spoiler:genoeg appels in Vaticaanstad die je kan pakken en gooien!
Zojuist de laatste achievement gehaald en de game nu ook op 100% met alle achievements, inderdaad het laatste wat ik moest doen was nog een hint foto om de laatste achievement ook te krijgen, bij mij had ik alle foto's al bij de Jesus-puzzle in de fontijn, heb zelf een foto gemaakt op het schip in Himalaya.
Nog wat tips:
- Als je in een gebied een laatste notitie of item oppakt, zorg er dan even voor dat je even doorloopt naar een ander gebied om een Save te triggeren, ik heb een aantal keer terug moeten gaan naar gebieden nadat ik alles had gedaan, revisit naar andere locatie en er dan later achter kwam dat ik die vorige locatie toch niet 100% had, huh...
- Sommige items zijn niet zichtbaar op de map als ze in een dungeon liggen, je moet dan soms eerst die dungeon in gaan voordat ze daar, op de dungeon map verschijnen
- Er is 1 notitie waar je, als ik het internet mag geloven, niet later naar terug kan lopen. dit is in het Himalaya level, de eerste notitie.
spoiler:Ligt op het schip nadat je er net bent opgeklommen. daar kan je een notitie pakken in een ruimte waarna je ergens voorbij een gele buis moet die je met z'n tweeen optilt om er doorheen te glippen, als je terug traveled naar deze locatie spawn je aan de andere kant en kan je dus niet teruglopen om die note te pakken. hij is bijna niet te missen, maar als je 'm toch mist....
- Zoals hierboven besproken, zorg ervoor dat je de 49 ancient relics hebt voordat je ze in de muur gaat steken op het eind (Iraq). In andere levels zitten ook zulke puzzels maar dan krijg je automatisch je relics terug eruit.
spoiler:de 50e relic krijg je na de final encounter, zorg dus dat je ze alle 50 in je tasje hebt voor de achievement voordat je ze in de muur stopt
- Laatste gevecht in de 3e boxing ring is best pittig, ik heb zelf eerst alle skills en abilities unlocked met de boekjes voordat ik de 3 boxing locaties ging afwerken. In Sukhothai kwam ik geld tekort voor de boekjes (1200+700), heb meerdere keren wat rondjes moeten maken langs de kampen om wat geld bij elkaar te sprokkelen.
- Geld is niet gedeeld over de locaties, elke locatie heeft eigen valuta.
- Zoals hierboven besproken, zorg dat je de kleine cogwheels pakt na elke puzzel en in je inventory stopt, zijn er totaal 10. bij de eerste puzzel krijg je er 3 die je mee kan pakken.
[
Voor 93% gewijzigd door
gise op 15-01-2025 16:17
]