Super! Weet niet hoeveel mensen hier gaan spelen op de ps5😀G_Dragon schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:38:
[...]
[...]
Aangepast en verzoek ingediend voor wijziging!
Ik heb de pre order, en kan ook 2 dagen ofzo eerder spelen(Ga het alleen niet doenJovinho99 schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:39:
[...]
Super! Weet niet hoeveel mensen hier gaan spelen op de ps5😀
Hier ga ik zeker Indiana Jones'en op de PS5, wel over een paar maandjes...
Weinig tijd, ik speel nu nog Uncharted wat prima is en de prijs mag wel wat dalen wat mij betreft
Weinig tijd, ik speel nu nog Uncharted wat prima is en de prijs mag wel wat dalen wat mij betreft
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 12:25
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Iemand heeft als het goed is, al aangepast, mocht er nog iets niet goed zijn, laat maar weten.Ht87 schreef op zondag 13 april 2025 @ 22:20:
[...]
Ps5 zou hier prima aan gelinkt kunnen worden. Is volgens mij destijds niet gedaan omdat hij pas later op PS is uitgekomen. @G_Dragon of @Linksquest : is dat aan te passen in de titel?
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Oeh ik krijg het spel een dag te vroeg. Dacht dat ie donderdag zou uitkomen maar krijg hem morgen al op de mat, en heb niet de premium.
Superveel zin in. Ben nog bezig met AC Shadows maar dit kan prima tussendoor.
Kan het tussendoor? Ben ook bezig met AC maar zal niet lukken omD. Ninjai schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 10:42:
Oeh ik krijg het spel een dag te vroeg. Dacht dat ie donderdag zou uitkomen maar krijg hem morgen al op de mat, en heb niet de premium.
Uit te spelen voor donderdag 😅
Ik heb de premium bij bol besteld maar nog geen bericht over verzending.D. Ninjai schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 10:42:
Dat is wel zuur want je hoorde hem al gisteren te kunnen spelen. Beetje jammer dat Bol hier niet van wist.Crusader1978 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 13:12:
[...]
Ik heb de premium bij bol besteld maar nog geen bericht over verzending.
Ik heb hem inmiddels binnen en ga er zo mee aan de slag.
:strip_exif()/f/image/R9X9hjB2EPyNe9r79du5QeE4.png?f=user_large)
[ Voor 19% gewijzigd door D. Ninjai op 16-04-2025 14:43 ]
Op PS5 wel echt een plaatje, bizar dat ie gewoon standaard op 60fps loopt met deze graphics.
Heerlijk spel
Heerlijk spel
Normale PS5 of Pro-variant?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Op de normale PS5 is ie in ieder geval ontzettend mooi en botersoepel.
NormaalCLB schreef op woensdag 16 april 2025 @ 20:59:
Normale PS5 of Pro-variant?
Tof om te horen!
Wel jammer dat de digitale versie pas om 02:00 uur beschikbaar is. Ik begin toch te twijfelen of ik de game niet gewoon moet gaan streamen met de GamePass op de tv of h’m toch maar voor de volle pond ga halen voor de PS5 Pro. Game is vrij kort toch ?
Niet echt, als je echt puur en alleen de main quests doet doe je er 15 uur over. Met side missions is dat al 25 uur. Wil je alles doen ben je 40 uur bezig ongeveer.Nol_NL schreef op woensdag 16 april 2025 @ 23:26:
Wel jammer dat de digitale versie pas om 02:00 uur beschikbaar is. Ik begin toch te twijfelen of ik de game niet gewoon moet gaan streamen met de GamePass op de tv of h’m toch maar voor de volle pond ga halen voor de PS5 Pro. Game is vrij kort toch ?
Oké… Ik ben ook een langzame speler, dus dan ben ik er waarschijnlijk nog iets langer mee bezig. Heb h’m inmiddels toch ook maar uit psn store gehaald. Irritant zegDaan0s schreef op woensdag 16 april 2025 @ 23:34:
[...]
Niet echt, als je echt puur en alleen de main quests doet doe je er 15 uur over. Met side missions is dat al 25 uur. Wil je alles doen ben je 40 uur bezig ongeveer.

Ben ook eens begonnen, had de pre order maar was nog met gta san adreas bezig.
Het ziet er leuk en mooi uit, maar man man wat is dat vechten dramatisch zeg haha :P(Of ieder geval effe wennen).
Ben nu net bij stuk je 1 gast tegen komt, en je ziet dan hoe je moet vechten.
Het ziet er leuk en mooi uit, maar man man wat is dat vechten dramatisch zeg haha :P(Of ieder geval effe wennen).
[ Voor 5% gewijzigd door Carlos0_0 op 19-04-2025 17:48 ]
Combat is niet wennen, het is gewoon super brak.Carlos0_0 schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 17:36:
Ben ook eens begonnen, had de pre order maar was nog met gta san adreas bezig.
Eens, combat is echt het zwakste punt van de game. Lekker op easy zodat je door kunt met verkennen
Gamertag: FinrazielNL
Ik zal het eens bekijken, tot nu toe is het prima gelukt nog wel.
Maar misschien dat ik het dus wel uiteindelijk van normal naar easy zet
Maar misschien dat ik het dus wel uiteindelijk van normal naar easy zet
Vind je? Als je een beetje goed timed, stamina in de gaten houdt en je blok gebruikt op het juiste moment kun je best gericht rake klappen op het smoelwerk van je tegenstander uitdelen. Een soort uppercut op iemands kin plaatsen is best lekker als die daarmee knock out gaat. Het is inderdaad ff wennen, maar ik vind dat het best goed werkt in deze game. Indy is ook maar een simpele professor natuurlijk 😉 Ook wat skills unlocken met de boeken die je vindt zodat je ook je zweep nuttig kan gebruiken.Finraziel schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 23:39:
Eens, combat is echt het zwakste punt van de game. Lekker op easy zodat je door kunt met verkennen
Het is wel een heerlijke game om te spelen 😊
I pitty the fools who took my game-station.....
Het helpt vast ook niet mee dat ik in games nul timing gevoel heb, het lukt me ook nooit om met enige betrouwbaarheid te parryen, in welke game dan ook.Ulti23 schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 01:54:
[...]
Vind je? Als je een beetje goed timed, stamina in de gaten houdt en je blok gebruikt op het juiste moment kun je best gericht rake klappen op het smoelwerk van je tegenstander uitdelen. Een soort uppercut op iemands kin plaatsen is best lekker als die daarmee knock out gaat. Het is inderdaad ff wennen, maar ik vind dat het best goed werkt in deze game. Indy is ook maar een simpele professor natuurlijk 😉 Ook wat skills unlocken met de boeken die je vindt zodat je ook je zweep nuttig kan gebruiken.
Het is wel een heerlijke game om te spelen 😊
Toevallig net dark souls remastered de laatste achievement gehaald, maar daar speel ik ook met greatshields om alles te tanken. Parryen of zelfs alles proberen te dodgen gaat altijd mis. In Indy kwam ik in het begin nog weg met gewoon voluit aanvallen maar later moet je echt meer dat timing gevoel hebben geloof ik wat mij dus niet lukt. Dus misschien niet helemaal eerlijk om te zeggen dat de combat zwak is, maar het lijkt wat minder opties te bieden voor wie zoals ik echt niet goed is in dat timing based vechten (buiten dus up easy spelen).
- Linksquest
Ik vond de combat niet zo verkeerd, niet het beste dat ben ik met je eens, maar zeker niet slecht. Ik ben zelfs een keer gewoon 25 man achter elkaar in elkaar gemept en ook neer geschoten, omdat ze maar bleven komen.Finraziel schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 23:39:
Net Indiana Jones 100% uitgespeeld, god wat ben ik toch blij met Youtube.
Zeker die laatste puzzel pfff, dat is echt niet te doen als je geen VWO/ Gymnasium heb gestuurd haha
.
Je kreeg een filmpje erna hint naar een deel 2 ofzo, of heb ik iets gemist ?
O ineens kan ik weer naar Gizeh, zijn weer een paar Fieldworks die ik kan zoeken
.
edit:
Schijnbaar heb ik een bekende bug,
https://www.reddit.com/r/...atue_photo_bug/?rdt=56787
Bij mij staat die camera ook hoog in de lucht, iemand dit weten op te lossen?. Schijnbaar is die bug er al sinds het spel op de Xbox uit is en ik heb hem nu op de ps5(Schijnbaar geen prio om mensen het spel 100% te laten uitspelen).
Zeker die laatste puzzel pfff, dat is echt niet te doen als je geen VWO/ Gymnasium heb gestuurd haha
Je kreeg een filmpje erna hint naar een deel 2 ofzo, of heb ik iets gemist ?
O ineens kan ik weer naar Gizeh, zijn weer een paar Fieldworks die ik kan zoeken
edit:
Schijnbaar heb ik een bekende bug,
https://www.reddit.com/r/...atue_photo_bug/?rdt=56787
Bij mij staat die camera ook hoog in de lucht, iemand dit weten op te lossen?. Schijnbaar is die bug er al sinds het spel op de Xbox uit is en ik heb hem nu op de ps5(Schijnbaar geen prio om mensen het spel 100% te laten uitspelen).
[ Voor 51% gewijzigd door Carlos0_0 op 11-05-2025 10:41 ]
- Linksquest
Voor de mensen die een Steam Deck hebben, Indiana Jones is nu Steam Deck verified.
Ben zwaar onder de indruk hoe goed ze deze game hebben gemaakt. Het is heel makkelijk om een kloon te maken van Uncharted en Tomb Raider, en persoonlijk vond ik Emperor’s Tomb de beste Indy game, maar dit overtreft wel mijn verwachtingen.
Alsof je in een film speelt en het geeft mij een echte avonturiersgevoel. Dichterbij Indy kom je gewoon niet, heel knap. Je hoort wel ‘Troy’ in de stem maar de vibe van Ford zit er zeker in.
Enige minpunt vind ik dat de puzzels van die kistjes echt steeds meer naar beginnen te worden. Voel me soms gewoon dom terwijl ik echt mijn best doe
Alsof je in een film speelt en het geeft mij een echte avonturiersgevoel. Dichterbij Indy kom je gewoon niet, heel knap. Je hoort wel ‘Troy’ in de stem maar de vibe van Ford zit er zeker in.
Enige minpunt vind ik dat de puzzels van die kistjes echt steeds meer naar beginnen te worden. Voel me soms gewoon dom terwijl ik echt mijn best doe
[ Voor 10% gewijzigd door D. Ninjai op 26-05-2025 21:37 ]
Lang leve de guides op o.a. Youtube.. Ik schaam me er niet meer voor om er gebruik van te maken als het me te lang duurt allemaal om een puzzel op te lossen of ergens te komen.. Met deze game ook een paar keer gedaan.. Ik ga daar geen uren meer aan verspillen om er zelf achter te komen en heb de game inmiddels op 100%..D. Ninjai schreef op maandag 26 mei 2025 @ 21:36:
Precies sowieso nooit voor geschaamd, als ik ergens niet uit kom gewoon opzoeken.Inflatable schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 18:40:
[...]
Lang leve de guides op o.a. Youtube.. Ik schaam me er niet meer voor om er gebruik van te maken als het me te lang duurt allemaal om een puzzel op te lossen of ergens te komen.. Met deze game ook een paar keer gedaan.. Ik ga daar geen uren meer aan verspillen om er zelf achter te komen en heb de game inmiddels op 100%..
Ik ga geen uren ergens aan verspillen, snap ik het niet dan snap ik het niet klaar. Dan zoek ik het wel op hoe het moet
Als je de Premium editie tweedehands koopt, heb je dan straks toegang tot de dlc The order of giants? Of zit er een code bij het spel die dan hoogstwaarschijnlijk al gebruikt? Iemand een idee?
- Linksquest
Er zit een aparte code in die je toegang geeft tot alle Premium extra's, dus als je hem 2de hans koopt, heb je gewoon de normale game helaas.Slingert schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:29:
Als je de Premium editie tweedehands koopt, heb je dan straks toegang tot de dlc The order of giants? Of zit er een code bij het spel die dan hoogstwaarschijnlijk al gebruikt? Iemand een idee?
Duidelijk! Thanx voor het antwoord.Linksquest schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 15:55:
[...]
Er zit een aparte code in die je toegang geeft tot alle Premium extra's, dus als je hem 2de hans koopt, heb je gewoon de normale game helaas.
- Linksquest
Voor de mensen die het gemist hebben, The Order of Giants DLC voor Indiana Jones and the Great Circle is aangekondigd, deze verschijnt op 4 september voor pc, PlayStation 5- en Xbox Series-consoles.
De uitbreiding maakt deel uit van de Premium Edition van het spel, maar ook van de Collector's Edition en de Collector's Bundle. Eigenaars met de standaardgame dienen het Premium Upgrade-pakket te kopen voordat ze de uitbreiding kunnen spelen. Dit pakket kost 35 euro en bevat ook enkele andere in-game extra's.
De uitbreiding maakt deel uit van de Premium Edition van het spel, maar ook van de Collector's Edition en de Collector's Bundle. Eigenaars met de standaardgame dienen het Premium Upgrade-pakket te kopen voordat ze de uitbreiding kunnen spelen. Dit pakket kost 35 euro en bevat ook enkele andere in-game extra's.
Overigens in de PS store nu voor 29.99 euro tot 19 juniLinksquest schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 17:40:
Voor de mensen die het gemist hebben, The Order of Giants DLC voor Indiana Jones and the Great Circle is aangekondigd, deze verschijnt op 4 september voor pc, PlayStation 5- en Xbox Series-consoles.
[YouTube: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants - Official DLC Reveal | Xbox Games Showcase]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Toch heb ik het idee dat deze game echt heel erg, maar dan ook heel erg gepromoot is. De superlatieven van de reviewers waren niet tekort. Het was allemaal echt heeeeel geweldig. En inderdaad. De opening scene, letterlijk van de film gekopieerd, was zeer spannend en zeer goed gedaan. Prachtige beelden en je voelde je letterlijk Indy. Ik vermoed ook dat de makers bewust zeer hoge kwaliteit beelden hebben gebruikt voor die eerste scene. Die goed geschaald waren en speelbaar op veel 'oude' video kaarten. Domweg omdat die scenes 'hard' in de game zitten. Na die scenes werd het algauw een gewone game alla Uncharted. Met normale kwaliteit beelden waarop mijn toch niet heel beroerde videokaart tot het minimum afgeschaald werd. Ben na 3 uur spelen afgehaakt. Toch jammer van die 80 Euro. En gezien de grootte van dit topic zijn er meer mensen die het vinden tegen vallen.
My 2 cents.
My 2 cents.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Iedereen is extra lovend omdat het weer eens wat nieuws is. Is het te vergelijken met Uncharted/Tomb Raider, op een paar punten wel. Er zijn echter meer dan genoeg zaken in dit spel die het voor mij althans juist heel uniek en verfrissend maakte. Een van de weinige spellen waar ik dagelijks naar uit kon kijken om verder te gaan. Ik vind het echter wel een van de beste, dan niet de beste game van het afgelopen jaar. En de kwaliteit die afschaald? Die volg ik niet hoor. Dit spel is prachtig in elkaar gezet van begin tot einde. Dat oordeel kun je echt niet maken met 3 uur speeltijd. Zwaar is hij zeker, maar de belichting is echt next level en ja dat kost resources.AvK schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 20:44:
Toch heb ik het idee dat deze game echt heel erg, maar dan ook heel erg gepromoot is. De superlatieven van de reviewers waren niet tekort. Het was allemaal echt heeeeel geweldig. En inderdaad. De opening scene, letterlijk van de film gekopieerd, was zeer spannend en zeer goed gedaan. Prachtige beelden en je voelde je letterlijk Indy. Ik vermoed ook dat de makers bewust zeer hoge kwaliteit beelden hebben gebruikt voor die eerste scene. Die goed geschaald waren en speelbaar op veel 'oude' video kaarten. Domweg omdat die scenes 'hard' in de game zitten. Na die scenes werd het algauw een gewone game alla Uncharted. Met normale kwaliteit beelden waarop mijn toch niet heel beroerde videokaart tot het minimum afgeschaald werd. Ben na 3 uur spelen afgehaakt. Toch jammer van die 80 Euro. En gezien de grootte van dit topic zijn er meer mensen die het vinden tegen vallen.
My 2 cents.
DLC is hartstikke leuk maar geef ons ook deze outfit:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ES3AAa8AzfRywyLvrbphv5pd.jpg?f=user_large)
Beetje in een leren jas lopen in bloedhete landen als Egypte en Thailand
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ES3AAa8AzfRywyLvrbphv5pd.jpg?f=user_large)
Beetje in een leren jas lopen in bloedhete landen als Egypte en Thailand
Hmm raar, deze game ligt zo ver van Uncharted af qua gameplay verder. Uncharted is echt gigantisch actievol met shootouts etc, Indiana Jones totaal niet. Daar gaat t om infiltreren en sneaken.AvK schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 20:44:
My 2 cents.
Vond het zelf echt een heerlijk spel. Soms miste ik de actie wel een beetje maar verder met veel plezier uitgespeeld. Grafisch ook echt heel mooi, bizar dat dit gewoon op 60fps op mijn PS5 speelde
De IDTech engine is echt underrated, imo veel beter geoptimaliseerd dan UE5 met al die microstutters.Daan0s schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 07:09:
[...]
Hmm raar, deze game ligt zo ver van Uncharted af qua gameplay verder. Uncharted is echt gigantisch actievol met shootouts etc, Indiana Jones totaal niet. Daar gaat t om infiltreren en sneaken.
Vond het zelf echt een heerlijk spel. Soms miste ik de actie wel een beetje maar verder met veel plezier uitgespeeld. Grafisch ook echt heel mooi, bizar dat dit gewoon op 60fps op mijn PS5 speelde
Doom TDA bijvoorbeeld draait ook top op consoles.
Volgens mij zit ik nu in de laatste wereld. Vond Thailand echt fantastisch om te spelen. Enige punt van kritiek is wel de soundtrack. Je hoort bijna nooit de Indiana Jones theme, oftewel de Raiders March. Zoveel momenten had ie van mij op mogen komen dan maar blijft het bij een vergeetachtig deuntje.
Dan ben je aan het rennen voor je leven uit het tempel en dan ben je er bijna, dan is het wel even lekker als je opgepompt wordt door het typische deuntje.
Dan ben je aan het rennen voor je leven uit het tempel en dan ben je er bijna, dan is het wel even lekker als je opgepompt wordt door het typische deuntje.
Indy is echt cool. Ik heb de N64 spel en het spel is niet makkelijke 😀
Ja; ik vind dat ook heel jammer. Vrees dat het iets licentie-achtigs is, maar volgens mij onderschatten ze echt hoeveel sfeer dit had toegevoegd aan de game. Goede gamemuziek (idem bij films) kan echt van iets redelijks iets goeds maken, dus dit is wel gemiste kans idd. Want dan was iets goed denk ik op momenten echt episch geworden.D. Ninjai schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:02:
youtube.com/@hisrep
Alles Indiana Jones spelen is mooiD. Ninjai schreef op maandag 16 juni 2025 @ 12:02:
Volgens mij zit ik nu in de laatste wereld. Vond Thailand echt fantastisch om te spelen. Enige punt van kritiek is wel de soundtrack. Je hoort bijna nooit de Indiana Jones theme, oftewel de Raiders March. Zoveel momenten had ie van mij op mogen komen dan maar blijft het bij een vergeetachtig deuntje.
"That damn music follows me everywhere"DeNachtwacht schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 17:39:
[...]
Ja; ik vind dat ook heel jammer. Vrees dat het iets licentie-achtigs is, maar volgens mij onderschatten ze echt hoeveel sfeer dit had toegevoegd aan de game. Goede gamemuziek (idem bij films) kan echt van iets redelijks iets goeds maken, dus dit is wel gemiste kans idd. Want dan was iets goed denk ik op momenten echt episch geworden.
-Harrison Ford.
YouTube: Indiana Jones and the Great Circle Credits theme (Raiders March)
Best een vermakelijke game, ik speel het rustig aan omdat ik zoveel mogelijk wil ontdekken maar ook omdat ik niet zoveel tijd heb in de avonden. Zit nog in het Vaticaan, sluip heel veel en in het begin was ik daar wel erg voorzichtig in tot ik merkte dat ik wel heel dichtbij een vijand kan komen voordat ze me opmerken. Soms echt lachwekkend, maar goed dus weinig gevechten gehad en gezien sommige reacties hier ga ik denk ik toch wat meer knokken met de nazi's.
Ik zou lekker sluipen, maakt het een stuk makkelijk voor je.
Ik zou uiteindelijk niet te lang gaan ontdekken, want je speelt ook dingen vrij in andere werelden(Waar voor je weer terug moet reizen).
Ik zou uiteindelijk niet te lang gaan ontdekken, want je speelt ook dingen vrij in andere werelden(Waar voor je weer terug moet reizen).
Precies, en over het algemeen geldt toch wel dat je gevechten eigenlijk altijd verliest op lange termijn. Je wil het in principe slim doen met af en toe wat collateral damage zegmaar, maar zodra alle alarmbellen afgaan is het meestal toch vooral snel wegwezen.
youtube.com/@hisrep
Aha dank jullie wel! En de mogelijkheid dat ik ook toch weer terug moet reizen had ik niet aan gedacht. Thanks!
Ik ben nu een tijdje aan het spelen. Vond het spel eerst weinig aan maar ben nu bij de fontein in Vaticaanstad aangekomen. Puzzel opgelost.
Begin nu het spel echt te waarderen. In het begin was het wat rondlopen, praten en niet heel speciaal vond ik. Je moet het spel echt verder spelen denk ik, dan wordt het toffer.
Ben ook zo blij dat combat in dit spel geen grote rol speelt. Juist het sneaken, infiltreren en ontdekken, dat is pas leuk. Er zijn al genoeg stomme schiet- en vechtspellen
Begin nu het spel echt te waarderen. In het begin was het wat rondlopen, praten en niet heel speciaal vond ik. Je moet het spel echt verder spelen denk ik, dan wordt het toffer.
Ben ook zo blij dat combat in dit spel geen grote rol speelt. Juist het sneaken, infiltreren en ontdekken, dat is pas leuk. Er zijn al genoeg stomme schiet- en vechtspellen
Ja je moet even een beetje doorspelen, dan krijg je wat meer vrijheid. En moet je wat meer gaan ontdekken.Harribo schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 12:24:
Ik ben nu een tijdje aan het spelen. Vond het spel eerst weinig aan maar ben nu bij de fontein in Vaticaanstad aangekomen. Puzzel opgelost.
En inderdaad het is eens heerlijk verfrissend geen combat, of tenminste dat het totaal niet hoeft(En het eens anders kan).
Ben erg benieuwd naar de DLC die in september uitkomt.
Benieuwd naar de scope van de DLC en of die meer weg heeft van het Vaticaan of van Sukohtai. Beide speelden toch best wel wat anders. Ik hoop een beetje op het Vaticaan
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit spel vorige week in de sale gekocht en ben gelijk verslaafd, het voelt zo compleet aan qua details en de gehele wereld waar je in rond loopt, en dan in combinatie met de setting en de puzzels ben ik blij dat ik de game digitaal had gekocht
Gisteren dit spel op de PS uitgespeeld. Af en toe wat side missions gedaan en vervolgens weer de focus op de main. Prima adventure game en me totaal niet gestoord aan 1st person view. Game is op zich uitstekend en door het Indy sausje wat er wordt overgegoten, is het voor een fan van de films nog meer genieten. Ik zal zelfs meer zeggen.... het verhaal in deze game is verdorie beter dan de verhalen van de laatste films.
Echter heeft de game toch paar minpuntjes :
- Heel af en toe had ik last van stuttering, je loopt bv door een gebied, autosave kickt in en de game begint kort te schokken.
- Hier en daar wat kleine bugs tegengekomen.... soms zat ik in een scene te schieten tegen Nazis en kon ik ineens niet meer schieten ... de crosshair ging niet meer "naar boven"
- Vliegtuigscene was infeite de enige echte spectaculaire, had er graag zo een 2-3 gehad. Motorscene zoals in Last Crusade had ook wel fijne geweest... Daarover gesproken :
- Je kan met geen enkel voertuig rijden
- In bepaalde gebieden kan je fast travellen maar dit zijn afstanden welke je soms makkelijk te voet kan doen en je mss 1 minuutje uitsparen... Bv in Gizeh.... Waarom daar fast travel... geef Indy een paard of een kameel ?!
- Game staat AMPER op de disc ?! Ok ik kan best snappen dat je wat kleine updates moet downloaden maar je koopt een physical en moet nog 123GB(!) downloaden ?! Zoiets kan niet wat mij betreft!
Ondanks dit alles ... zeer zeker van genoten! Maar wat een prijskaartje ... 80 euro... pfff
Echter heeft de game toch paar minpuntjes :
- Heel af en toe had ik last van stuttering, je loopt bv door een gebied, autosave kickt in en de game begint kort te schokken.
- Hier en daar wat kleine bugs tegengekomen.... soms zat ik in een scene te schieten tegen Nazis en kon ik ineens niet meer schieten ... de crosshair ging niet meer "naar boven"
- Vliegtuigscene was infeite de enige echte spectaculaire, had er graag zo een 2-3 gehad. Motorscene zoals in Last Crusade had ook wel fijne geweest... Daarover gesproken :
- Je kan met geen enkel voertuig rijden
- In bepaalde gebieden kan je fast travellen maar dit zijn afstanden welke je soms makkelijk te voet kan doen en je mss 1 minuutje uitsparen... Bv in Gizeh.... Waarom daar fast travel... geef Indy een paard of een kameel ?!
- Game staat AMPER op de disc ?! Ok ik kan best snappen dat je wat kleine updates moet downloaden maar je koopt een physical en moet nog 123GB(!) downloaden ?! Zoiets kan niet wat mij betreft!
Ondanks dit alles ... zeer zeker van genoten! Maar wat een prijskaartje ... 80 euro... pfff
[ Voor 4% gewijzigd door Rebbelx op 19-08-2025 07:26 ]
Ik ben aan het wachten op een acceptabele prijs voor de fysieke editie.s0kkie schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:44:
Dit spel vorige week in de sale gekocht en ben gelijk verslaafd, het voelt zo compleet aan qua details en de gehele wereld waar je in rond loopt, en dan in combinatie met de setting en de puzzels ben ik blij dat ik de game digitaal had gekocht
Erg leuk om de meesten zo enthousiast te zien!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
- Linksquest
Heb wel zin in de DLC, en mooie datum, voor mij eerst Gears of War, daarna deze DLC en daarna meteen mooi door met Silent Hill F
Ik heb net even het begin topic aangevuld met alle nieuwe info, zoals Switch 2 bij systemen en wat informatie over de DLC.
Ik heb net even het begin topic aangevuld met alle nieuwe info, zoals Switch 2 bij systemen en wat informatie over de DLC.
Ik vind de combat niks aan. Liefst zou ik het uitzetten maar dat kan niet?
Ook is het helaas niet handig om geweren te gebruiken, want dan wordt elke nazi wakker en komen ze op je af. Beetje nutteloos dat ze dan in het spel zitten lijkt mij.
Ook is het helaas niet handig om geweren te gebruiken, want dan wordt elke nazi wakker en komen ze op je af. Beetje nutteloos dat ze dan in het spel zitten lijkt mij.
Er is amper combat in dit spel, je moet lekker sluipen.
Ook in elke wereld vind je een bepaald pak, als je die aan doet val je veel minder op.
Ook in elke wereld vind je een bepaald pak, als je die aan doet val je veel minder op.
Ik vond de combat ook niet fijn, op een of andere manier heeft het nooit geklikt voor mij. In het begin van de game kom je weg met gewoon button mashen maar later in de game werd ik echt afgemaakt tot ik de difficulty gewoon flink omlaag schroefde zodat ook gewoon door kon met waar de game veel beter in is, puzzels en je geweldige omgevingen laten verkennen.
Na 3 uur ben ik gestopt. Vond het er geweldig uitzien maar toch niet mijn spel. Jammer van die 80? Euro.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Fysieke variant gekocht? Dan weer van de hand doen?
DLC ziet er leuk uit. Toch hoop ik dat het verhaal element de overhand blijft houden. Niet het visuele
Hoe ver ben je gekomen? Ik vond het spel ook heel weinig aan totdat ik een heel stuk verder in het Vaticaan kwam, toen begon het pas voor mij te leven. (bij de grote fontein met puzzels)AvK schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 22:31:
Na 3 uur ben ik gestopt. Vond het er geweldig uitzien maar toch niet mijn spel. Jammer van die 80? Euro.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 21-08-2025 06:27 ]
Ergens halverwege het Vaticaan denk ik. Misschien komende winter probeer ik het weer.Harribo schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 06:26:
[...]
Hoe ver ben je gekomen? Ik vond het spel ook heel weinig aan totdat ik een heel stuk verder in het Vaticaan kwam, toen begon het pas voor mij te leven. (bij de grote fontein met puzzels)
zou toch proberen het Vaticaan af te ronden, dan heb je nl pas een goed idee naar mijn mening.AvK schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:11:
[...]
Ergens halverwege het Vaticaan denk ik. Misschien komende winter probeer ik het weer.
Ik vond het eerste gedeelte ook enorm saai, ik dacht hoe kunnen mensen dit nu een fantastisch spel vinden?
Nou, ik heb even de tijd genomen de ancient artifacts te voltooien, was wel flink wat rondzoeken her en der want ik had er toch nog best wat laten liggen. Maar mocht het iets doen voor de DLC binnenkort dan heb ik in ieder geval alles unlocked.
Ben benieuwd, ik heb er wel zin in
Ben benieuwd, ik heb er wel zin in
youtube.com/@hisrep
Ja ik ook! Was toch wel mijn game van vorig jaar, ga deze DLC dan ook zeker weer op 100% zetten
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
@Donstil en ik maar puzzelen om die laatste paar achievements om alles 100% in Rome te unlocken. Totdat ik dacht, o wacht er komt nog aardig wat Rome content volgende week erbij dus die triggeren nog even niet 
Wel beetje slordig dat die er nu al in staan, maar dat wordt volgende week vast netjes gefikst
Wel beetje slordig dat die er nu al in staan, maar dat wordt volgende week vast netjes gefikst
youtube.com/@hisrep
Ooh echt, haha dat is ook wat.DeNachtwacht schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 13:12:
@Donstil en ik maar puzzelen om die laatste paar achievements om alles 100% in Rome te unlocken. Totdat ik dacht, o wacht er komt nog aardig wat Rome content volgende week erbij dus die triggeren nog even niet
Toen ik hem speelde uiteraard nog niet, maar goed om te zien dat er idd nieuwe zooi te inlokken is
Ik kan me niet voorstellen dat de collectibles / achievements voor de dlc al live zijn.DeNachtwacht schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 13:12:
Op de site zijn in ieder geval de achievements niet live.
In steam mis ik nu diverse achievements die nergens te vinden zijn. Collect a mithraic artifact, collect all mithraic artifacts, learn all abilities from adventure books in Rome, collect 25 journal notes in Rome en Collect all Journal notes in Rome.
Aangezien die DLC ook de Mithras cultuur in Rome behelst, ga ik er dus vanuit dat dat de reden is dat ze er staan voor de DLC. Ik heb iig ingame echt alles in Rome al gehaald, en deze achievements nog niet.
Aangezien die DLC ook de Mithras cultuur in Rome behelst, ga ik er dus vanuit dat dat de reden is dat ze er staan voor de DLC. Ik heb iig ingame echt alles in Rome al gehaald, en deze achievements nog niet.
youtube.com/@hisrep
Ah de steam achievements.DeNachtwacht schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:13:
In steam mis ik nu diverse achievements die nergens te vinden zijn. Collect a mithraic artifact, collect all mithraic artifacts, learn all abilities from adventure books in Rome, collect 25 journal notes in Rome en Collect all Journal notes in Rome.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-08-2025 14:57 ]
Nou heb mijn eerste uurtje erop zitten. Erg lekker weer om terug te zijn met de puzzles etc.
Wel had ik gedacht dat het echt een heel nieuw gebied zou zijn, misschien komt dat nog maar vooralsnog ben ik nu
Wel had ik gedacht dat het echt een heel nieuw gebied zou zijn, misschien komt dat nog maar vooralsnog ben ik nu
spoiler:
Ik zit niet zo heel diep in de godsdienst lore dus kwam ergens even niet uit. Dacht ik zal chatGPT eens vragen. Maak foto’s van de notities die ik al had, zegt GPtonder de villa
spoiler:
😀
Je moet de poppetjes in de muur op Rome en Antioch stoppen
O ja verrek de update is uit haha, nou ja eerst Mafia the Old Country nog eens op Hard uitspelen(Daarna begin ik wel aan de dlc
).
Ik had ook gedacht er echt een heel nieuw gebied zou komen, dat niet dus jammer. Maar goed mag de pret niet drukken
.
Ik had ook gedacht er echt een heel nieuw gebied zou komen, dat niet dus jammer. Maar goed mag de pret niet drukken
Ja ik ga express geen reviews lezen (en als iemand het hier weet dan ook graag in spoilers), dus misschien heb ik het volledig fout hoor.Carlos0_0 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:29:
O ja verrek de update is uit haha, nou ja eerst Mafia the Old Country nog eens op Hard uitspelen(Daarna begin ik wel aan de dlc).
Ik had ook gedacht er echt een heel nieuw gebied zou komen, dat niet dus jammer. Maar goed mag de pret niet drukken.
Ik speel in ieder geval lekker door.
Ik had hem gisteren voor de update nog even gespeeld om weer wat te wennen aan de controls. Maar ik zat er weer meteen helemaal in. Maar nog even kijken wanneer ik de DLC echt ga oppakken. Zit nu in Hollow Knight dit weekend denk ikDonstil schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:24:
Nou heb mijn eerste uurtje erop zitten. Erg lekker weer om terug te zijn met de puzzles etc.
Wel had ik gedacht dat het echt een heel nieuw gebied zou zijn, misschien komt dat nog maar vooralsnog ben ik nuspoiler:Ik zit niet zo heel diep in de godsdienst lore dus kwam ergens even niet uit. Dacht ik zal chatGPT eens vragen. Maak foto’s van de notities die ik al had, zegt GPtonder de villaspoiler:😀Je moet de poppetjes in de muur op Rome en Antioch stoppen
Ik heb geen gamepass of xbox, heb hem op de ps5 gekocht.Donstil schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:38:
Hij was overigens €17,99 als je Gamepass hebt. Had persoonlijk wel verwacht dat hij daar direct op zou komen, maar goed los daarvan een prima prijsje.
Volgens mij is die voor mij gratis, aangezien ik de deluxe versie van de game had gekocht.
Ja klopt daar zit hij wel bij idd!Carlos0_0 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:51:
[...]
Ik heb geen gamepass of xbox, heb hem op de ps5 gekocht.
Volgens mij is die voor mij gratis, aangezien ik de deluxe versie van de game had gekocht.
Ja ook getwijfeld tussen Silk Song en deze dlc alleen Silk Song duurde toch al zo lang daar kon nog wel wat bij.uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:49:
[...]
Ik had hem gisteren voor de update nog even gespeeld om weer wat te wennen aan de controls. Maar ik zat er weer meteen helemaal in. Maar nog even kijken wanneer ik de DLC echt ga oppakken. Zit nu in Hollow Knight dit weekend denk ik
Van mij mogen ze elk half jaar zo’n dlc uitbrengen
.
Vind de basis in deze game echt geslaagd. Geen overbodige en overdreven actie. Lekker ontdekken met prima puzzels. Droge Indy humor. Top
Vind de basis in deze game echt geslaagd. Geen overbodige en overdreven actie. Lekker ontdekken met prima puzzels. Droge Indy humor. Top
Ja van mij ook, ik zit er weer helemaal in.uchiha tijntje schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 11:47:
Van mij mogen ze elk half jaar zo’n dlc uitbrengen.
Hoop dat ze naast DLC ook echt met een tweede deel bezig zijn
En dat was de DLC
, helaas unlocked de laatste achievement niet. Ik mis schijnbaar een note die bugged is. Ze zetten de traditie wel voort. 
Bekend probleem want meer mensen hebben er last van. Hopelijk fixen ze dat snel.
Het is een foto van headless crusader. Las een tip om altijd foto’s van ook de hints te maken.
Bekend probleem want meer mensen hebben er last van. Hopelijk fixen ze dat snel.
Het is een foto van headless crusader. Las een tip om altijd foto’s van ook de hints te maken.
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-09-2025 15:45 ]
Ik heb ook iets in het origineel zonder dlc dat niet unlocked, even geen idee zo wat dit is(Meerdere hebben hier last van).uchiha tijntje schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 15:43:
En dat was de DLC, helaas unlocked de laatste achievement niet. Ik mis schijnbaar een note die bugged is. Ze zetten de traditie wel voort.
Ik denk niet dat ze dit zullen fixen, deze bug zat er al bij de pc/ xbox release in volgens mij.
Aaah daar gaan we weer. Uiteindelijk hadden ze het op de Xbox wel zodanig gefixed dat ik die op 100% heb kunnen zetten. Hoop nu weer.uchiha tijntje schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 15:43:
En dat was de DLC, helaas unlocked de laatste achievement niet. Ik mis schijnbaar een note die bugged is. Ze zetten de traditie wel voort.
Hoelang ben je bezig geweest?
Ik ben ook gestart vanavond, heerlijk weer meteen, ben nu de eerste puzzels door (zal niet teveel spoileren). Eigenlijk had ik mezelf beloofd te starten bij regen en koud weer, maar ik kon me niet inhouden. Het wordt alweer vroeg donker zullen we maar zeggen
youtube.com/@hisrep
Hmm, denk een uurtje of 7-8? Ben wel van elk hoekje uitkammenDonstil schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 22:18:
[...]
Aaah daar gaan we weer. Uiteindelijk hadden ze het op de Xbox wel zodanig gefixed dat ik die op 100% heb kunnen zetten. Hoop nu weer.
Hoelang ben je bezig geweest?
O jee, is het maar zo kort? Had wel gehoopt dat je toch snel weer 20-30 uur zoet was minimaal
youtube.com/@hisrep
Met een DLC? Gewoon heel traag lopenDeNachtwacht schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 22:51:
O jee, is het maar zo kort? Had wel gehoopt dat je toch snel weer 20-30 uur zoet was minimaal
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-09-2025 23:23 ]
Nja eigenlijk wel ja, als je de prijs ziet.. ik hou altijd de" euro per uur" regel aan als mooie vuistregel wat een game waard is, en liefst natuurlijk fors erboven maar je kan niet altijd zes gooien ;-). Had toch wel gehoopt dat die €20 ten minste 20 uur gameplay op zou leveren.
youtube.com/@hisrep
Ah oké, ja dan valt dat tegen. Maar dat is echt een hele stomme regel vind ik persoonlijk maar okéDeNachtwacht schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 23:25:
Nja eigenlijk wel ja, als je de prijs ziet.. ik hou altijd de" euro per uur" regel aan als mooie vuistregel wat een game waard is, en liefst natuurlijk fors erboven maar je kan niet altijd zes gooien ;-). Had toch wel gehoopt dat die €20 ten minste 20 uur gameplay op zou leveren.
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-09-2025 23:42 ]
Ben je dan niet een keer zat van een game? Heb alle achievements gehaald in 38 uur geloof ik, maar op het laatst is het vinden van notes etc meer een verplichting dan dat ik het leuk vind. Vraag me sowieso af welke games er voldoen aan jouw 'mooie' vuistregel.DeNachtwacht schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 23:25:
[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 07-09-2025 00:03 ]
Nou ja, dat is niet zo moeilijk toch... Games met meer replayability of die meer op een gameplay loop leunen dan op een redelijk lineair verhaal. Multiplayer games natuurlijk, of grote rpg's zijn voorbeelden waar je vaak makkelijk over de aankoopprijs in uren heen kan gaan.NotSoSteady schreef op zondag 7 september 2025 @ 00:02:
[...]
Ben je dan niet een keer zat van een game? Heb alle achievements gehaald in 38 uur geloof ik, maar op het laatst is het vinden van notes etc meer een verplichting dan dat ik het leuk vind. Vraag me sowieso af welke games er voldoen aan jouw 'mooie' vuistregel.
Maar ja een game die eigenlijk een meer bijna filmische ervaring geeft als deze is dat inderdaad minder op van toepassing. Zelf heb ik volgens de Xbox app zo'n 30 uur over de game gedaan en eerlijk gezegd vond ik dat al iets te lang want op het laatst begon ik echt genoeg van de game te krijgen en wou ik het verhaal gewoon af maken. Ik ben ook niet meer terug gegaan voor collectibles of achievements.
De dlc heb ik ook niet gekocht mede om die reden, hoewel mijn gamepass ook verlopen is dus ik zou sowieso of die ook weer moeten verlengen of de base game alsnog kopen.
Maar ik heb vroeger ook meer die euro per uur regel aangehouden... Dat was echter meer uit de tijd dat ik gewoon niet zoveel geld had om games te kopen. Ik kocht games alleen in dikke sales en keek daarbij inderdaad naar de verwachte speelduur als richtlijn van wanneer een game het waard zou zijn. Nog steeds koop ik zelden games tegen de volle prijs, maar dat komt tegenwoordig ook vooral door het enorme aanbod aan games waardoor het ook nergens voor nodig is. Waarom zou ik 70 euro betalen voor een nieuwe game als ik nog tientallen games in mijn backlog heb en ik de game ook volgend jaar kan spelen voor twee tientjes of zo.
Ik kan niet voor Nachtwacht spreken natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat het gamepass model veel budget gamers zoals ik meer naar nieuwere releases trekt. Wellicht dat daar dan een disconnect optreedt met dlc want een game als Indy hadden ze dan nooit voor de volle prijs gekocht, maar de dlc zit niet in gamepass en daar komt de prijs dan ineens wel om de hoek kijken. Qua speelduur is het helemaal niet gek... 30 uur voor 70 euro, nu 8 uur extra voor 20.
@Finraziel precies dat. Bovendien vind ik de toon hier wel een beetje belerend alsof ik een christelijke doctrine aankondig ofzo. Het gaat om een vuistregeltje waar met een goed verhaal zoals Indiana prima vanaf te wijken is en dat doe ik ook regelmatig. En idd zijn er zat games te vinden waarbij het echt heel makkelijk is om eraan te voldoen, denk aan multiplayer spellen idd of een strategiegame. Het is alleen idd een handig vuistregeltje om bij dit soort games pas op de plaats te doen en pas te kopen als er een sale is, want idd als je nog genoeg te spelen hebt, waarom zou je het dan tegen de volle mep kopen. Ik game ook helemaal niet meer zoveel om alles op de releasedatum meteen te willen hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door DeNachtwacht op 07-09-2025 09:55 ]
youtube.com/@hisrep
20 euro voor 8 uur speelduur is heel netjes. Toen ik las dat hij kort was dacht ik dat jullie twee uurtjes oid bedoelden.
En de laatste achievement toch gehaald. Miste blijkbaar toch wel een collectible.
Op naar hopelijk een volgende dlc volgend jaar. Maar denk dat Machinegames zich nu gaan focussen op de volgende Wolfenstein.
En @DeNachtwacht, iedereen moet doen wat die zelf wil natuurlijk. Enige wat ik denk als ik dat hoor is dat je gewoon heel veel goede games mist die slechts een uurtje of 5 duren, maar wel iets van 15 tot 25 euro zijn.
En @DeNachtwacht, iedereen moet doen wat die zelf wil natuurlijk. Enige wat ik denk als ik dat hoor is dat je gewoon heel veel goede games mist die slechts een uurtje of 5 duren, maar wel iets van 15 tot 25 euro zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-09-2025 09:57 ]
Dan heb je ook wel echt alles gedaan en gevonden. Ik heb redelijk rustig gespeeld en ook zoveel mogelijk extra dingen gezocht en ik was er met 4 uur doorheen. Vond het overigens wel de moeite waard, leuke puzzels. Wel jammer dat echt veel plaatsvindt in het riool, maar verder plezier gehad.Timothy3000 schreef op zondag 7 september 2025 @ 09:35:
20 euro voor 8 uur speelduur is heel netjes. Toen ik las dat hij kort was dacht ik dat jullie twee uurtjes oid bedoelden.
Ooh dat hoop ik niet, Wolfenstein was juist helemaal niet voor mij.uchiha tijntje schreef op zondag 7 september 2025 @ 09:55:
En de laatste achievement toch gehaald. Miste blijkbaar toch wel een collectible.Op naar hopelijk een volgende dlc volgend jaar. Maar denk dat Machinegames zich nu gaan focussen op de volgende Wolfenstein.
- Linksquest
Ik ben gister avond ook aan de DLC begonnen, moest even weer in komen met de besturing. Ik heb nu 1 uurtje gespeeld, en tot nu toe bevalt de DLC goed.
Ik ben zelf altijd aan het twijfelen of ik Indiana Jones zal halen of niet. Maar nu de DLC beschikbaar is kriebelt het toch wel. Veel mensen vergelijken het met Uncharted, maar ik heb het idee dat dit niet zo'n snelle gameplay heeft als Uncharted toch?
(weet overigens ook niet of ik deze vraag in dit topic kan stellen)
(weet overigens ook niet of ik deze vraag in dit topic kan stellen)