Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
EasyChefque schreef op maandag 8 september 2025 @ 07:48:
Ik ben zelf altijd aan het twijfelen of ik Indiana Jones zal halen of niet. Maar nu de DLC beschikbaar is kriebelt het toch wel. Veel mensen vergelijken het met Uncharted, maar ik heb het idee dat dit niet zo'n snelle gameplay heeft als Uncharted toch?
(weet overigens ook niet of ik deze vraag in dit topic kan stellen)
Zwart wit gezien is Uncharted een combinatie tussen Indiana Jones en Tomb Raider. Op gameplay gebied vind ik hooguit de puzzels er wat van weghebben, maar de rest van de gameplay totaal niet. Tenslotte is Uncharted Third-Person en Indiana Jones voornamelijk First-Person, alleen bepaalde momenten word het third person.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:49

vliegnerd

Nintendo fan.

Het parcoursen / klimmen / klauteren in Indiana Jones voelt wel heel erg als uncharted. Zoals bijvoorbeeld dat enorme klim set piece aan het begin van de DLC met het beeld bovenin.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EasyChefque
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 11:22
Linksquest schreef op maandag 8 september 2025 @ 08:09:
[...]

Zwart wit gezien is Uncharted een combinatie tussen Indiana Jones en Tomb Raider. Op gameplay gebied vind ik hooguit de puzzels er wat van weghebben, maar de rest van de gameplay totaal niet. Tenslotte is Uncharted Third-Person en Indiana Jones voornamelijk First-Person, alleen bepaalde momenten word het third person.
Ja ik hou er wel van als er goede puzzels in games zitten. (Zoals voorheen inderdaad een Uncharted).
Recent heb ik nog Resident Evil 3 uitgespeeld. De puzzles die daarin zitten zijn niet eens puzzles te noemen. Niveau in die game is een beetje zo van: "Als je een brein hebt, is het al voldoende" zegmaar.

Ben benieuwd, misschien bij de volgende steam sale dan toch maar eens kijken voor Indiana Jones dan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik vind het persoonlijk wel fijn aan Indy dat het wat meer puzzelen en sluipen is en wat minder moorden. Uncharted (1/2/3) toen wel met plezier gespeeld maar als ik er nu aan terugdenk ben je wel heel veel aan het schieten continu.

Die balans is bij Indy veel beter wat mij betreft.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08:50
EasyChefque schreef op maandag 8 september 2025 @ 07:48:
Ik ben zelf altijd aan het twijfelen of ik Indiana Jones zal halen of niet. Maar nu de DLC beschikbaar is kriebelt het toch wel. Veel mensen vergelijken het met Uncharted, maar ik heb het idee dat dit niet zo'n snelle gameplay heeft als Uncharted toch?
(weet overigens ook niet of ik deze vraag in dit topic kan stellen)
Ook een groot verschil in Indiana Jones kan je ouderwets met je handen vechten, zelf nooit een wapen afgevuurd. Terwijl met Uncharted voornamelijk schieten zover ik mij herinner.

Weet niet of je de films ook leuk vindt, maar qua verhaal heeft het deze opzet ook wel.

Zelf blijft Indiana Jones and the Fate of Atlantis voor mij het leukst betreft het verhaal.(oldskool point and click)

Trouwens beide games met veel plezier gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EasyChefque
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 11:22
Dagarkin schreef op maandag 8 september 2025 @ 08:53:
[...]

Ook een groot verschil in Indiana Jones kan je ouderwets met je handen vechten, zelf nooit een wapen afgevuurd. Terwijl met Uncharted voornamelijk schieten zover ik mij herinner.

Weet niet of je de films ook leuk vindt, maar qua verhaal heeft het deze opzet ook wel.

Zelf blijft Indiana Jones and the Fate of Atlantis voor mij het leukst betreft het verhaal.(oldskool point and click)

Trouwens beide games met veel plezier gespeeld.
Ben nooit de grootste Indiana Jones fan geweest, heb wel Raiders of The Lost Ark gezien, maar de verdere films niet echt. De reden waarom ik de game zou willen spelen is voornamelijk de positieve geluiden en het grafische gedeelte van de game wat er fantastisch uitziet wat ik tot nu toe heb gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

EasyChefque schreef op maandag 8 september 2025 @ 08:58:
[...]

Ben nooit de grootste Indiana Jones fan geweest, heb wel Raiders of The Lost Ark gezien, maar de verdere films niet echt. De reden waarom ik de game zou willen spelen is voornamelijk de positieve geluiden en het grafische gedeelte van de game wat er fantastisch uitziet wat ik tot nu toe heb gezien.
Heb de films nooit echt gezien, maar ik vond de game echt de moeite waard. Kan hem zeker wel aanraden.
Ben zelf ook benieuwd naar de DLC, daar heb ik nog niet veel van gezien. Als die net zo goed is als de base game dan ga ik die ook zeker spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Eigenlijk vergeten te posten maar ik ben er inmiddels ook doorheen.
Vond de setting toch wat minder, nu snap ik dat het DLC is maar ik had gezien de vorige omgevingen toch wel iets meer verwacht, los daarvan wel genoten van de puzzels enz.

Nu moet ik alleen nog 1 note vinden, zie ze op de kaart niet dus ik zal een handleiding van internet moeten vergelijken met wat ik wel gevonden heb 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste