Gisteren dit spel op de PS uitgespeeld. Af en toe wat side missions gedaan en vervolgens weer de focus op de main. Prima adventure game en me totaal niet gestoord aan 1st person view. Game is op zich uitstekend en door het Indy sausje wat er wordt overgegoten, is het voor een fan van de films nog meer genieten. Ik zal zelfs meer zeggen.... het verhaal in deze game is verdorie beter dan de verhalen van de laatste films.
Echter heeft de game toch paar minpuntjes :
- Heel af en toe had ik last van stuttering, je loopt bv door een gebied, autosave kickt in en de game begint kort te schokken.
- Hier en daar wat kleine bugs tegengekomen.... soms zat ik in een scene te schieten tegen Nazis en kon ik ineens niet meer schieten ... de crosshair ging niet meer "naar boven"
- Vliegtuigscene was infeite de enige echte spectaculaire, had er graag zo een 2-3 gehad. Motorscene zoals in Last Crusade had ook wel fijne geweest... Daarover gesproken :
- Je kan met geen enkel voertuig rijden
- In bepaalde gebieden kan je fast travellen maar dit zijn afstanden welke je soms makkelijk te voet kan doen en je mss 1 minuutje uitsparen... Bv in Gizeh.... Waarom daar fast travel... geef Indy een paard of een kameel ?!
- Game staat AMPER op de disc ?! Ok ik kan best snappen dat je wat kleine updates moet downloaden maar je koopt een physical en moet nog 123GB(!) downloaden ?! Zoiets kan niet wat mij betreft!
Ondanks dit alles ... zeer zeker van genoten! Maar wat een prijskaartje ... 80 euro... pfff
[
Voor 4% gewijzigd door
Rebbelx op 19-08-2025 07:26
]