Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Mede-auteur:
  • Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:16

Linksquest

[Multi] Indiana Jones and the Great Circle
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0LfdafZVMk0ARdySsbcd_O-QDq0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H6Dou9sXWk1NaUBfgimC60DY.png?f=user_large

Ontwikkelaar: MachineGames
Uitgever: Bethesda Softworks
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALCt2y1r6Ja_k4YdrKrTkbPfBCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPOiExsxdP4Mybu9PF74m-eMG0o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large Playstation 5, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large Windows / Steam Deck
Release-datum: 9-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWGOgoLAg8wFiHs2j8usCQn05OU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/momCkWpcgAVuwAekSWk5YDKp.png?f=user_large

Net als in de films staat de archeoloog Indiana Jones oog in oog met de nazi's. Zo komen er in de gameplay onthulling beelden voorbij van zijn tegenstanders terwijl Indy de gehele wereld over reist. Zo komt hij langs set pieces als New York, Vaticaanstad, het Himalayagebergte, de eeuwenoude stad Sukhotai en Japan. Verder is in de beelden te zien dat Indy het gevecht aan gaat met zijn zweep, vuisten en vuurwapens.

De game speelt zich af tussen de iconische films Raiders of the Lost Ark en The Last Crusade, wat onder fans de meest geliefde films uit de reeks zijn.

Over het spel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pOH5rjLxYdZPCrxKdmm48BrLLnY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5d3Gt23Qntq7AQ1nQht8NXqo.png?f=user_large

Jij bent Indiana Jones
Beleef het avontuur als Indy in een spannend verhaal vol verkenning, meeslepende actie en intrigerende puzzels. Als de briljante archeoloog - beroemd om zijn scherpe intellect, sluwe vindingrijkheid en kenmerkende humor - reis je de wereld rond in een race tegen vijandelijke troepen om de geheimen van een van de grootste mysteries aller tijden te ontdekken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7LhhHglK3UebkPx178z0fGp_HJI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mitd3I4Fq6jE46C8LRteIRld.png?f=user_large

Een wereld vol mysterie wacht op je
Reis van de zalen van Marshall College naar het hart van het Vaticaan, de piramides van Egypte, de verzonken tempels van Sukhothai en verder. Wanneer een inbraak in het holst van de nacht uitloopt op een confrontatie met een mysterieuze kolossale man, moet je op zoek naar het wereldschokkende geheim achter de diefstal van een schijnbaar onbelangrijk artefact. Sluit nieuwe allianties en neem het op tegen bekende vijanden. Ga de strijd aan met intrigerende personages, gebruik sluwheid en verstand om eeuwenoude raadsels op te lossen en overleef intense scènes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ad1loNXvWjFzfIiDFY1tG9yIpg4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8RF6C4dNcTIXynAgq9db6hjG.png?f=user_large

Zweepkrakende actie
Indiana's kenmerkende zweep blijft het hart van zijn uitrusting en kan worden gebruikt om vijanden af te leiden, te ontwapenen en aan te vallen. Maar de zweep is niet alleen een wapen, het is Indy's meest waardevolle hulpmiddel om door de omgeving te navigeren. Zwaai over nietsvermoedende patrouilles en beklim muren terwijl je je een weg baant door een opvallende wereld. Combineer stealth-infiltratie, mêleegevechten en vuurgevechten om de vijandelijke dreiging te bestrijden en het mysterie te ontrafelen.

Edities

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8lTINAfQhcr9DsAFP3_SylJ71eo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OXjbkss9XEY3CIN9jsZEC5Jk.png?f=user_large

Standaard editie (ook in Game Pass):
  • Pre-order nu of speel op Game Pass en ontvang het The Last Crusade-pakket met de Travelling Suit Outfit en Lion Tamer Whip, zoals te zien in The Last Crusade.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c1vtoGHs6CtdbpPHjMbeX9Xt5G4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0oyj0c1rUoI6PIA2nk299v3V.jpg?f=user_large

Premium Edition
  • Basisspel (digitale code)
  • Tot 3 dagen vroege toegang**
  • Indiana Jones en de Grote Cirkel: The Order of Giants Story-DLC†
  • Digitaal kunstboek
  • Temple of Doom™-outfit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2vzqqlKvd6uerr3rk-0yKTK-K4I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rhz1UMArpyzFGTnQznCW43yE.png?f=user_large

Premium Upgrade
  • Tot 3 dagen vroege toegang†
  • Indiana Jones en de Grote Cirkel: The Order of Giants Story-DLC‡
  • Digitaal kunstboek
  • Temple of Doom™-outfit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7GEGWSPWRorV0B7Vgj2SXUaQc-s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BzHjPo3Z1dNKA47EA6Oy9yXk.jpg?f=user_large

Collector's Edition
  • Allmaker Relic Replica met spelcode (digitale premiumeditie)
  • The Great Circle 30 cm wereldbol met verborgen opbergruimte
  • Nieuw avonturendagboek
  • Jumbo SteelBook®-hoes
  • Tot 3 dagen vroege toegang**
  • Indiana Jones en de Grote Cirkel: The Order of Giants Story-DLC†
  • Digitaal kunstboek
  • Temple of Doom™-outfit
Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_pYCeUobcdGtk1LXfUDxFyjGqLQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n05pOzkzegKNnQTSxcyk6dEA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s8gpi85emsJL398BxDsHfvCdXfY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mJ09LW7OAhSKpCJAKLaSgxzY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e1Rp_uwmmBVjEoMtU6SOGdsk-e4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qhqEU55dHyvwgkI8CaaAAbM2.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lYF0xA8km4LPGzs1ugrdhyy7oo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wES9BWoYa8LfQ3Q3gFOMEJ5U.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O8d1Hw8vdSJu7gJuEFluM0FGO1A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dYx9m2dISGIRpSsHomjyTMMP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jN9713bjkuKnHhUvJrZv807cwN4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0W5ORgH85s256OxT3p1Q0cY3.jpg?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een berichtje..
^ Naar boven ^

[ Voor 85% gewijzigd door G_Dragon op 14-05-2025 12:55 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08:30
Zag er tof uit. Gedurfd dat ze voor first person zijn gegaan. Daarmee is het toch onderscheidend van Uncharted, daar was ik bang voor.
Ik hoop dat het een tof en immersive avontuur wordt met uitdagende puzzels en een goed verhaal. En géén Call of Duty: Indiana Jones. Want die vibes had de gameplay ook wel een beetje.

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-05 15:18
Gebruiken ze hier nu idTech of Unreal engine ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 23:40
Erg benieuwd hoor! Ook hoe dit op de series s gaat zijn? Zou er dan toch een upgrade hier in huis komen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-05 17:28
Wat is dit nu? Een potentieel interesante Xbox/PC only game? Zin in! Ziet er erg goed uit, ben benieuwd naar de gameplay, ik zie wat 3rd person en 1st person door elkaar, wel uniek om een dergelijke game 1st person te hebben, ben benieuwd naar de klim en klouter gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
O hier heb ik zo zin in, mooie exclusieve game die Xbox nodig heeft, maar van de andere kant ook echt iedereen die Indiana Jones leuk vind moet kunnen spelen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Pure nostalgie :)

[ Voor 32% gewijzigd door XWB op 18-01-2024 23:31 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wolfenstein zonder PC-Principal BJ ? If yes then thank you.

Han shot first, like it should be, hoop ik dan. Vond de nieuwe Wolfensteins niet INDY genoeg wat persoonlijkheid betreft nl. BJ hoort tussen Indy/Han en Hannibal van The A team in te zitten imho. (verder waren het wel leuke spellen mbt schieten en tactiek)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Veel mensen vinden die first-person view maar niets als ik het zo op het web lees.Persoonlijk is dat voor mij juist een pluspunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
jori040 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 23:28:
Veel mensen vinden die first-person view maar niets als ik het zo op het web lees.Persoonlijk is dat voor mij juist een pluspunt.
Niet? Ik vind het persoonlijk ook een groot pluspunt, hoopte er al op voordat we de gameplay zagen :). Vanuit first-person kan je een verhaal zoveel beter vertellen en de speler het gevoel geven dat hij/zij we echt helemaal in zit :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:18

Polariteit

Fietsende fotografeur

Cool, ziet er tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
G_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 23:48:
[...]

Niet? Ik vind het persoonlijk ook een groot pluspunt, hoopte er al op voordat we de gameplay zagen :). Vanuit first-person kan je een verhaal zoveel beter vertellen en de speler het gevoel geven dat hij/zij we echt helemaal in zit :D
Precies.
Heb zelf zo iets van we hebben Tombraider en Uncharted al die allles in third-person doen.Dit is de game waar ik het meest naar uitkijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Nu echt hopen dat de gameplay goed in elkaar steekt. Een goede en sterke first party game op het platform is best wenselijk momenteel.
Misschien heb ik het gemist, maar waar in de tijd speelt het zich af? Tussen film 1 en 2 ongeveer?
Edit: laat maar, het staat gewoon in de TS haha

[ Voor 10% gewijzigd door Ht87 op 19-01-2024 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:55
Mooi dat er een topic voor is, na het zien van de gameplay trailer ben ik wel nieuwsgierig geworden. En blij dat deze ook naar PC komt.

[ Voor 14% gewijzigd door Poulske op 19-01-2024 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

Hoop dat de game niets is. Dan mis ik niets op mijn PS5 ;-)

nee serieus. Hoorde net toevallig vanochtend van deze game.
Indy is altijd tof. En als er een nieuwe game komt dan ben je toch benieuwd.
Ziet er goed uit. En dit zou dan de eerste game kunnen zijn waar ik denk "had ik maar een xbox"

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
DarkSide schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 08:44:

Ziet er goed uit. En dit zou dan de eerste game kunnen zijn waar ik denk "had ik maar een xbox"
Misschien werkt het straks wel aardig met het gamestreamen dat bij Gamepass ultimate zit? Dan heb je alleen een paar maanden abonnement nodig.
Of toch een series s op de kop tikken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-05 19:51
G_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 23:48:
[...]

Ik ben sowieso fan van 3rd person, maar vooral bij Indiana Jones vind ik dat eigenlijk noodzakelijk. Bij heel veel FPS ben je een wat meer anoniem personage, terwijl Indiana Jones legendarisch is dus ik wel hem ook zien. Nu ben ik bang dat je het gevoel een beetje mist dat je als Indy speelt en niet als een random dude zeg maar.

Overigens heb ik geen Xbox of PC die deze game aan zou kunnen dus ik wacht wel geduldig af wat de reviews zeggen wanneer het spel uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
JP_Frost schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:53:
[...]

Ik ben sowieso fan van 3rd person, maar vooral bij Indiana Jones vind ik dat eigenlijk noodzakelijk. Bij heel veel FPS ben je een wat meer anoniem personage, terwijl Indiana Jones legendarisch is dus ik wel hem ook zien. Nu ben ik bang dat je het gevoel een beetje mist dat je als Indy speelt en niet als een random dude zeg maar.

Overigens heb ik geen Xbox of PC die deze game aan zou kunnen dus ik wacht wel geduldig af wat de reviews zeggen wanneer het spel uitkomt.
Bij de Wolfenstein games[die van MachineGames ] heb je tijdens dat je in first-person bent veel dialogen dus dan komt de binding met het personage ten goede.Todd Howard heeft niet voor niets MachineGames als de juiste ontwikkelaat uitgekozen.

The New Order:Als je begint met deze te checken dan zal je zien hoe goed de personages worden neergezet.

Dit is bizar: De jongens van Gamekings[eind van de week live] zien niets van Nazi in de Indy trailer :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Laatst online: 27-05 21:15
jori040 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 19:24:
[...]

Bij de Wolfenstein games[die van MachineGames ] heb je tijdens dat je in first-person bent veel dialogen dus dan komt de binding met het personage ten goede.Todd Howard heeft niet voor niets MachineGames als de juiste ontwikkelaat uitgekozen.

The New Order:Als je begint met deze te checken dan zal je zien hoe goed de personages worden neergezet.

Dit is bizar: De jongens van Gamekings[eind van de week live] zien niets van Nazi in de Indy trailer :?
Volgens mij bedoelen op het ontbreken van nazi symbolen zoals hakenkruis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Palindrome schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:35:
[...]

Volgens mij bedoelen op het ontbreken van nazi symbolen zoals hakenkruis?
Dat ander zwart kruis zit er in.

Verder zijn er nog genoeg dingen in de trailer die duidelijk maken dat we met de Nazi te maken hebben.Dat het er niet heel dik dik bovenop ligt is goed gedaan door de studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:28
DarkSide schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 08:44:

Ja ik ook toen ik er van hoorde, gaat Microsoft nu eindelijk het licht eens zien(En wat toffe story games uitbrengen).
Maar na het zien van de trailer heb ik een beetje mixed gevoel, vind toch de first person view ook niet heel geweldig.

Ik wacht wel eens wat reviews af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

ik kijk sowieso reviews af. Heb geen haast om een game te kopen.
Hoef niets te preorderen of op day 1 te spelen.

Maar kans is klein dat er hier een xbox komt....
Heb een switch en ps5. Kans dat er een swich2 of PS5 pro komt (als de geruchten waar zijn) is een stuk hoger.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Carlos0_0 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 17:47:
[...]

Ja ik ook toen ik er van hoorde, gaat Microsoft nu eindelijk het licht eens zien(En wat toffe story games uitbrengen).
Maar na het zien van de trailer heb ik een beetje mixed gevoel, vind toch de first person view ook niet heel geweldig.

Ik wacht wel eens wat reviews af :).
Die first person view maakt het in dit genre nu juist uniek.En sowieso hadden we kunnen bedenken dat het first person zou zijn want dat is bij de Bethesda games meestal het geval.

Ik vind het tof dat deze game wel in het genre van Uncharted/Tombraider valt maar toch heel erg zijn eigen ding doet.

En gezien ik alles van MachinesGames gespeeld heb denk ik dat deze game in goede handen bij hen is.

Was het een third-person game geweest dan was dat voor mij op dat vlak een afknapper geweest.

Verder vind ik de game er visueel super goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
jori040 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 18:16:
[...]

Die first person view maakt het in dit genre nu juist uniek.En sowieso hadden we kunnen bedenken dat het first person zou zijn want dat is bij de Bethesda games meestal het geval.

Ik vind het tof dat deze game wel in het genre van Uncharted/Tombraider valt maar toch heel erg zijn eigen ding doet.

En gezien ik alles van MachinesGames gespeeld heb denk ik dat deze game in goede handen bij hen is.

Was het een third-person game geweest dan was dat voor mij op dat vlak een afknapper geweest.

Verder vind ik de game er visueel super goed uitzien.
Ik vraag me af of het niet teveel een beperking geeft. In trailer zag ik al zo'n moment dat je dan in vuisgevecht bent met een nazi terwijl er op de achtergrond nog 3 staan af te wachten. Hebben die soldaten geen pistolen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Palindrome schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 19:49:
[...]

Ik vraag me af of het niet teveel een beperking geeft. In trailer zag ik al zo'n moment dat je dan in vuisgevecht bent met een nazi terwijl er op de achtergrond nog 3 staan af te wachten. Hebben die soldaten geen pistolen?
Heb jij ooit slimme vijanden in een Indy film gezien ? ;)
Ik neem aan dat de game nu in een fase zite waar de puntje op de i gezet worden dus daar kan ik je nu geen goed antwoord op geven.

In Tom Raider en Uncharted lijken vijanden soms ook geen ogen te hebben.Sowieso is de Ai in dit type game denk niet het belangrijkste.

Omdat het niet third-person is willen mensen nu heel graag minputen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
jori040 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 21:59:
[...]

Heb jij ooit slimme vijanden in een Indy film gezien ? ;)
Ik neem aan dat de game nu in een fase zite waar de puntje op de i gezet worden dus daar kan ik je nu geen goed antwoord op geven.

In Tom Raider en Uncharted lijken vijanden soms ook geen ogen te hebben.Sowieso is de Ai in dit type game denk niet het belangrijkste.

Omdat het niet third-person is willen mensen nu heel graag minputen zien.
Ik probeerde gewoon voor te stellen hoe de game daadwerkelijke speelt. En zon rijtje Nazis 1 voor 1 op een rijtje neerhoeken is vrij beperkt. Ik vermoed ook dat de combat dan ook vrij beperkt gaat zijn.

Het is geen FPS, denk dat eerder aan Mirrors edge, vrij beperkte combat maar de nadruk lag daar dan ook niet op.

[ Voor 16% gewijzigd door Palindrome op 21-01-2024 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Palindrome schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 22:07:
[...]

Ik probeerde gewoon voor te stellen hoe de game daadwerkelijke speelt. En zon rijtje Nazis 1 voor 1 op een rijtje neerhoeken is vrij beperkt. Ik vermoed ook dat de combat dan ook vrij beperkt gaat zijn.

Het is geen FPS, denk dat eerder aan Mitros edge, vrij beperkte combat maar de nadruk lag daar dan ook niet op.
Als je de laatste Wolfenstein[niet die co-op game] games speelt dat weet je ongeveer wat je van de studio kan verwachten.Zelf zie ik de hand van de ontwikkelaar heel erg goed terug in deze Indy game[trailer] en daarom heb ik ook zo'n vertrouwen in de game.

Dit gaat een first-person action-adventure game zijn.

De komende maanden krijgen we vast meer te zien joh.De trailer is super goed en dat is voor nu genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
jori040 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 22:25:
[...]

Als je de laatste Wolfenstein[niet die co-op game] games speelt dat weet je ongeveer wat je van de studio kan verwachten.Zelf zie ik de hand van de ontwikkelaar heel erg goed terug in deze Indy game[trailer] en daarom heb ik ook zo'n vertrouwen in de game.

Dit gaat een first-person action-adventure game zijn.

De komende maanden krijgen we vast meer te zien joh.De trailer is super goed en dat is voor nu genoeg.
Ja maar daar gaat dus de vergelijking wat mank, want in Wolfenstein knal je lekker alles overhoop met diverse wapens. Indiana Jones is niet zo van het schieten maar wel van fysieke schermutselingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Palindrome schreef op zondag 21 januari 2024 @ 00:28:
[...]

Ja maar daar gaat dus de vergelijking wat mank, want in Wolfenstein knal je lekker alles overhoop met diverse wapens. Indiana Jones is niet zo van het schieten maar wel van fysieke schermutselingen.
Ik zeg in mijn vorige post dat dit een action-adventure game gaat zijn.Dan nog kan je wat trekjes van de Wolfenstein games er uit halen.

[Als je die games gaat spelen]
Je kan een idee van de first-person mechanics krijgen.Zeker in The Old Blood zit best wat stealth.
Die schiet scene met dat vliegtuig zou zo uit Wolfenstein hebben kunnen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
jori040 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 09:26:
[...]

Die schiet scene met dat vliegtuig zou zo uit Wolfenstein hebben kunnen komen ;)
Of COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Geen idee want die games speel ik niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Ik heb de Xbox Games Showcase 2024 inmiddels 3x gekeken, en ik moet zeggen ik vind hem erg leuk uit zien en heb nu al zo veel zin om deze game te spelen. Hoe denken jullie erover?

[ Voor 69% gewijzigd door Linksquest op 14-06-2024 20:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ht87
Ik was m een klein beetje vergeten, maar ben erg nieuwsgierig! Vooral hoe het ‘voelt’ om in first person acties te doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
Ja dat ook, want ik zou juist eerder hebben verwacht dat deze game third person zou worden, maar ben erg benieuwd hoe het gaat spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ja ziet er zeker wel grappig uit, was ook al effe vergeten ondertussen.
Hopelijk komt die volgend jaar ofzo nog eens na de ps5, en anders zal ik hem eens een keer op steam spelen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• doobieters
  • Laatst online: 25-05 23:51

Release 9 december

Er komt een Indiana Jones and the Great Circle™: Digital Premium Upgrade

INCLUDES:
• Up to 3-Day Early Access†
• Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants Story DLC‡
• Digital Artbook
• Temple of Doom™ Outfit

Pre-order now or Play on Game Pass* to receive The Last Crusade™ Pack with the Traveling Suit Outfit and Lion Tamer Whip, as seen in The Last Crusade™.

Er komt ook een CE:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Z2UzoGFf-6sZmDxsW0XUA_Kiic=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jNIpA8XRbLYnVMXwQYebmeRx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Ik denk dat ik de digitale premium pack en naderhand misschien de game nog fysiek los koop voor de verzameling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:32
doobieters schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 12:08:
[YouTube: Gamescom Date Reveal Trailer - Indiana Jones and the Great Circle]

Release 9 december

Er komt een Indiana Jones and the Great Circle™: Digital Premium Upgrade

INCLUDES:
• Up to 3-Day Early Access†
• Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants Story DLC‡
• Digital Artbook
• Temple of Doom™ Outfit

Pre-order now or Play on Game Pass* to receive The Last Crusade™ Pack with the Traveling Suit Outfit and Lion Tamer Whip, as seen in The Last Crusade™.

Er komt ook een CE:

[Afbeelding]
Die trailer ziet er toch goed uit zeg! Bedankt voor het posten _/-\o_
Dat wordt lekker gamen in december op Gamepass!

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Ik ben erg benieuwd ook, de films en de oude point and click games zorgen er altijd voor dat ik in de verhalen gezogen wordt. Hopelijk is t verhaal in deze game ook erg sterk (a la date of Atlantis bijvoorbeeld). Dat wordt gamen in de kerstvakantie iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik ben benieuwd ik wacht op de ps5 versie, kan ik eerst rustig afwachten wat het spel doet op de pc en xbox :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

oeh nice. gemist dat die naar ps kwam.
Geen XB hier. En de pc is eigenljk alleen voor FS2020.
Dacht eerst misschien toch maar oppikken voor de PC.

Maar dit soort games speel ik liever op console in de kamer.
Nog genoeg games te spelen. Dus april is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
DarkSide schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 18:42:
oeh nice. gemist dat die naar ps kwam.
Geen XB hier. En de pc is eigenljk alleen voor FS2020.
Dacht eerst misschien toch maar oppikken voor de PC.

Maar dit soort games speel ik liever op console in de kamer.
Nog genoeg games te spelen. Dus april is prima.
Zo denk ik er ook over, maar kun je de desktop niet aan je tv koppelen? En dan het spel met controler spelen. Dan voelt het alsof je het op een console speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

ales kan :-)

Maar de werkkamer fungeert ook prima als flghtsim kamer.

Voor nu iig geen behoefte om games op de PC te spelen (op FS na).
Ondanks dat er een goede game pc staat, vind k console verder prima.
Hoef k ook niet te sjouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Voor de mensen die de collectors edition willen, hij is nu bij bol.com voor €199,99 te reserveren. Ik kon het niet laten en heb deze gereserveerd.

https://www.bol.com/nl/nl...276492/?s2a=#productTitle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Linksquest schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 19:05:
Voor de mensen die de collectors edition willen, hij is nu bij bol.com voor €199,99 te reserveren. Ik kon het niet laten en heb deze gereserveerd.

https://www.bol.com/nl/nl...276492/?s2a=#productTitle
Helaas alleen voor Xbox.. :/ De pc-versie kan ik alleen bij Bethesda vinden en daar is ie uitverkocht (op de USA-site is ie wel nog beschikbaar maar die verzenden niet naar NL).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamermax
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 11-03 18:48
Wat is de beste mini spel van Indiana Jones? :)

[ Voor 45% gewijzigd door gamermax op 26-08-2024 00:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
gamermax schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 23:51:
Ik snap je vraag niet helemaal, maar als je toegankelijk bedoelt dan kun je LEGO Indiana Jones opstarten.. zelf kijk ik nu een letsplay op youtube van The Emperors Tomb.

Heel tof! Vat de sfeer goed van de originele trilogie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ht87
gamermax schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 23:51:
De point en click games van heel vroeger zijn ook nog altijd erg sterk qua verhaal en puzzels. Waren toptitels destijds met goede voice acting. Ik herhaal mezelf vaak deze weken merk ik maar the fate of Atlantis is erg tof! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Voor Steam (PC) kun je bij CDkeys terecht voor mooie prijzen:

Standard edition = €55.19

Premium edition = €77.49

Voor de Xbox kun je bij Kinguin een goedkopere key kopen met kortingscode AKS12:

https://www.kinguin.net/c...xbox-series-x-s-pc-cd-key

Betreft de standard editie of premium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:51
doobieters schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 17:20:
[...]

Ik snap je vraag niet helemaal, maar als je toegankelijk bedoelt dan kun je LEGO Indiana Jones opstarten.. zelf kijk ik nu een letsplay op youtube van The Emperors Tomb.

Emperors Tomb was een dijk van een game op de eerste Xbox. Heerlijke vuistgevechten inclusief combo’s, iemand vastgrijpen en dan erop losmeppen. Ook kon je met je zweep makkelijk iemands wapen ontfutselen en met je zweep een vijand naar je toe trekken en afmaken met je vuist. Het was op en top Indy.

Begrijp niet dat Jurjen schreef dat er nog geen echte goede Indy games zijn geweest. Fate of Atlantis is een oude goudmijn maar op third person gebied was Emperors Tomb voor mij een solide 8 in die tijd.

Daarna zou Staff of Kings komen voor de PS3/X360 waarvan prachtige screenshots online kwamen, maar helaas brachten ze uiteindelijk een mindere versie uit voor de Wii en PS2. Was het niet waard om te proberen.

The Great Circle is voor mij wel een day one purchase, moet helaas geduld hebben tot ie er is voor de PS5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Weten jullie al voor welke editie jullie gaan?

Zelf heb ik de Premium Edition in de pre-order gezet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamermax
doobieters schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 17:20:
[...]

Ik weet niet, ik dacht dat LEGO Indiana Jones een oud mobiel spel was?

Het is goed van de original trilogie, maar ik kijk op youtube, ik vinden de klassik heel mooi :)

[ Voor 9% gewijzigd door gamermax op 31-08-2024 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamermax
D. Ninjai schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:30:
[...]

Emperors Tomb was een dijk van een game op de eerste Xbox. Heerlijke vuistgevechten inclusief combo’s, iemand vastgrijpen en dan erop losmeppen. Ook kon je met je zweep makkelijk iemands wapen ontfutselen en met je zweep een vijand naar je toe trekken en afmaken met je vuist. Het was op en top Indy.

Begrijp niet dat Jurjen schreef dat er nog geen echte goede Indy games zijn geweest. Fate of Atlantis is een oude goudmijn maar op third person gebied was Emperors Tomb voor mij een solide 8 in die tijd.

Daarna zou Staff of Kings komen voor de PS3/X360 waarvan prachtige screenshots online kwamen, maar helaas brachten ze uiteindelijk een mindere versie uit voor de Wii en PS2. Was het niet waard om te proberen.

The Great Circle is voor mij wel een day one purchase, moet helaas geduld hebben tot ie er is voor de PS5.
Ik heb geen Xbox versie. Ik heb de pc-versie gevonden voor Emperors Tomb hier.

https://www.gog.com/en/ga...nes_and_the_emperors_tomb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
gamermax schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:18:
[...]

Ik heb geen Xbox versie. Ik heb de pc-versie gevonden voor Emperors Tomb hier.

https://www.gog.com/en/ga...nes_and_the_emperors_tomb
Zo he voor 2 euro wil ik dat spel nog wel proberen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:32
14 minuten gameplay deep dive.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
Nieuwe trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Kan niet wachten tot die uit is op de ps5 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Ik ben erg benieuwd naar de performance op de series s. T schijnt dat die ook een 60fps modus krijgt, maar op welke resolutie zou dat zijn?
Ik hoop dan stiekem toch op een 30fps modus met betere graphics, ik ben driekwart van m’n leven toch niet anders gewend :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
De release tijden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qz_ugRXVXWTlTP7PqRxeypCY93s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KgFoPO2p3stk9re5OlhiD1n9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Ht87 schreef op maandag 2 december 2024 @ 22:51:
Ik ben erg benieuwd naar de performance op de series s. T schijnt dat die ook een 60fps modus krijgt, maar op welke resolutie zou dat zijn?
Ik hoop dan stiekem toch op een 30fps modus met betere graphics, ik ben driekwart van m’n leven toch niet anders gewend :p
1440p/60 is iedereen tevreden. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Oh, dus hij komt niet 6 december uit. Maar 9 december.

Fuck toch eens off met die early access bullshit, vooral voor single player games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Op zich is die 9 december wel vrij duidelijk gecommuniceerd, maar ben t wel eens dat die early access altijd dubbel voelt. Je betaalt extra voor een veredelde bèta-test ;)
Ach voor mij maakt t allemaal minder uit, ik heb toch pas tijd in de kerstvakantie om er echt in te duiken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Gezien de reviews net voor de early access online komen durf ik nu de early access nog niet digitaal te kopen.Met een beetje pech zit je met een game te kijken die bij release nog vol bugs zit.

Ook bij een top studio zoals Machinegames kan dat gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
De systeemeisen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbYB9er-WsU2rx_99UXW1r0CE9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MUEihTSTfCQcDE7dUFIcmt4p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Mensen die net als mij Xbox Game Pass hebben en (nog) niet de Premium upgrade genomen, die kunnen 2 Add-Ons gratis claimen, tenminste ik kon ze alvast installeren en er werd niet om een betaling gevraagd, het gaat om deze 2 Add-Ons.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kXnvHppKnQ5CMWVIqoNfOu637Zo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/xikg5OHDSBrHgWmy5Wa047ej.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Iemand die de collector's edition heeft besteld al een verzendbevestiging gehad :?
Vandaag dus de verzendbevestiging gekregen..

[ Voor 24% gewijzigd door FlipFluitketel op 05-12-2024 19:34 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uYlGrxQUxweW9QVDH_pGL8PuaTM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dDsuEoRtFBVzBXAkB02gsEnf.jpg?f=fotoalbum_large

Indiana Jones and the Great Circle | Reviews
  • 5/5 - VGC
  • 5/5 - Eurogamer
  • 5/5 - GamesRadar
  • 9.5 - GamingTrend
  • 9 - IGN
  • 9 - Gamespot
  • 9 - Shacknews
  • 9 - GamingBolt
  • 8 - Game Rant
  • 7.5 - CGM
  • 7 - Noisy Pixel
  • 6 - Pure Xbox
  • 4.5/5 - Windows Central
  • 4/5 - TheGamer
  • 3.5/5 - PCMag
  • MC: 85
  • OC: 86

[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 06-12-2024 07:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040
@G_Dragon
Heel netjes.

Zie dat hij hier in NL ook hoge cijfers krijgt.

PU review: https://pu.nl/artikelen/r...s-x-review-in-en-in-indy/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:23
Net begonnen tot nu toe vermaak ik me
Er prima mee .
Game op de series x .

[ Voor 17% gewijzigd door Beaudog op 06-12-2024 07:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
jori040 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:19:
@G_Dragon
Heel netjes.

Zie dat hij hier in NL ook hoge cijfers krijgt.

PU review: https://pu.nl/artikelen/r...s-x-review-in-en-in-indy/
Mooie review idd!
Benieuwd of tweakers er ook eentje heeft straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ziet er goed uit. Paar reviews gezien. En valt wel in mijn straatje.
Blij dat deze ook naar PS komt. Dus nog even geduld hebben. Maar deze gaat er zeker komen hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Ht87 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:45:
[...]

Mooie review idd!
Benieuwd of tweakers er ook eentje heeft straks!
Ben ook we benieuwd naar die review.

Mooi dat de technische staat op dag 1 ook goed is.Wat dat betreft stelt die id-Tech enigine[DOOM] nooit teleur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Zin in! Nog paar daagjes wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Vanavond lekker aan de slag!!
jori040 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:57:
[...]

Ben ook we benieuwd naar die review.

Mooi dat de technische staat op dag 1 ook goed is.Wat dat betreft stelt die id-Tech enigine[DOOM] nooit teleur.
Aan de ene kant klopt dat, aan de andere kant is raytracing pas maandag beschikbaar.

Het is toch wel extreem treurig dat als je betaalt voor de PREMIUM versie, je een slechtere versie speelt dan wat er maandag beschikbaar is.
On December 9th, Full Ray Tracing will further upgrade Indiana Jones and the Great Circle on PC. Also known as Path Tracing, Full Ray Tracing is a demanding but highly accurate way to render light and its effect on a scene, used by visual effects artists to create film and TV graphics that are indistinguishable from reality. Until the arrival of GeForce RTX GPUs with RT Cores, and the AI-powered acceleration of NVIDIA DLSS, full ray tracing in real-time video games was impossible.

Following the release of the update, shadows, reflections, and global illumination will all be accurately rendered in Indiana Jones and the Great Circle using Full Ray Tracing, elevating image quality.

[ Voor 52% gewijzigd door James Pond op 06-12-2024 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Goeie (eerste) reviews wel. Had er al een tijdje zin in maar nu helemaal 😀

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Spelen die zo langzaam dat ze als enige nog geen volledige review hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:05
Kan ik vandaag spelen met Premium upgrade op GamePass. Of moet ik de volledige premium edition kopen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:17

justifire

Shut up and squat !!

James Pond schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:46:
Aan de ene kant klopt dat, aan de andere kant is raytracing pas maandag beschikbaar.

Het is toch wel extreem treurig dat als je betaalt voor de PREMIUM versie, je een slechtere versie speelt dan wat er maandag beschikbaar is.

[...]
Vermoed dat ze dit doen om niet een internet vol zeurende comments over de tegenvallende performance te hebben voor release.
Nu heeft iedereen gewoon een goed lopende versie met diengevolge lovende reviews over de gameplay.
Raytracing trekt nu eenmaal bij 99% van de spelers een negatieve wissel op de performance (Stalker 2 anyone?)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:14

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:25:
Kan ik vandaag spelen met Premium upgrade op GamePass. Of moet ik de volledige premium edition kopen.
De Premium Upgrade is voldoende, ik ben hem al aan het spelen.

Waar is de Tweakers review btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
TheVMaster schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:28:
[...]

De Premium Upgrade is voldoende, ik ben hem al aan het spelen.

Waar is de Tweakers review btw?
Top. Koop ik het nu ook.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:43:
Spelen die zo langzaam dat ze als enige nog geen volledige review hebben? :P
Of uitgebreider natuurlijk, bij GK “reviewen” ze vaak met zijn tweeën en als je dan maar 1 code krijgt is moet je voor de tweede reviewer wachten op de daadwerkelijke release.

Ik vind dat overigens zelf wel fijn altijd, een review is toch vooral een mening en als die dan op twee meningen gebaseerd is balanceert dat zichzelf vaak wat beter uit.

[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 06-12-2024 13:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
PC versie loopt perfect.

CPU: 9800x3D
GPU: RTX 4080
RAM: 32GB G-Skill Trident Neo G5 6000Mhz CL30

Display Mode: Borderless Window
Graphics Quality: Supreme
Resolution: 2560 x 1440
Upscaling: Native TAA
Frame Generation: Off
Resolution Scaling: Off
V-Sync: Off
In-game FPS limit: 141

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Early access digitaal gekocht.Zin in! :)

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 06-12-2024 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Als ik niet midden in S.T.A.L.K.E.R 2 zat dan had ik die early acces misschien gehaald, maar ben eerst nog wel 20 uur zoet met S.T.A.L.K.E.R 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:32:
PC versie loopt perfect.

CPU: 9800x3D
GPU: RTX 4080
RAM: 32GB G-Skill Trident Neo G5 6000Mhz CL30

Display Mode: Borderless Window
Graphics Quality: Supreme
Resolution: 2560 x 1440
Upscaling: Native TAA
Frame Generation: Off
Resolution Scaling: Off
V-Sync: Off
In-game FPS limit: 141
Idem 1440p alles max settings & Raw
5700X3D - 6900XT
~170fps met "AMD FMF2 - Fluit Motion Frames 2" aan. ofwel raw 85fps

Altijd vervelendste nadeel van SP games zijn die fight scenes met de klavieren (vuisten)
Vele respawns nadat het echt lukt. Geef gewoon een gun haha..
Voor rest "ééns" een SP game met wel een goed verhaal tot zo ver en niet de standaard ect.
Maar is voor iedereen anders uiteraard.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-05 20:25
Klopt het dat je een gewone gamepass kunt activeren ( dus niet de ultimate) en dan kunt upgraden naar de premiumversie? Of kan dit alleen met gamepass ultimate?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:14:
Als ik niet midden in S.T.A.L.K.E.R 2 zat dan had ik die early acces misschien gehaald, maar ben eerst nog wel 20 uur zoet met S.T.A.L.K.E.R 2 :P
Als ik niet middenin CoD zat dan had ik nu ook Stalker2 gespeeld :P

Wat een keuze hebben we ineens. En allemaal in mijn straatje ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:36:
[...]

Als ik niet middenin CoD zat dan had ik nu ook Stalker2 gespeeld :P

Wat een keuze hebben we ineens. En allemaal in mijn straatje ook nog eens.
Haha nog echt ook! Heb je die campaign nog steeds niet uit? :p ik mag niks zeggen want heb nog maar 3 missies gedaan en werd toen afgeleid door andere spellen :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
Ik ga er vanavond samen met de vrouw hier aan beginnen, net de Premium upgrade aangeschaft, had nog genoeg reward punten, hoefde maar €4,99 bij te leggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CJdebl2boNzWUI5kWgbSo8RnxNs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/78tkK9mHAHgrdrv6adKq2xpm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:29:
[...]

Haha nog echt ook! Heb je die campaign nog steeds niet uit? :p ik mag niks zeggen want heb nog maar 3 missies gedaan en werd toen afgeleid door andere spellen :p
Haha nee. Ik ben bij de tweede echte missie gestrand, wil nog wel eens verder gaan want deze SP sprak mij best aan.

Wel 200 uur in de Multiplayer gestoken overigens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De game komt met DLSS 3.7.20.0
Met DLSS Swapper kun je 'm updaten naar 3.8.10.0 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8kq0SQWLiYeqSJQgFCjAj9RNqyI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hfgKSF6QB0k1VjfYQnlJY7hw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Van de week de download van 131GB aangezet. Start je de game, krijg ik de melding Er is iets mis gegaan terwijl de download voortgang op 100%. Of ik nog een keer alles wil downloaden. Gelukkig 1Gbit lijn dus kon de samenvatting van Newcastle vs Liverpool even kijken.

Maar wat ziet deze game er goed uit zeg. Echt wel Uncharted 4 vibes alleen fan 1st person.

Hebben jullie op de Xbox Series X nog eat met de brightness gedaan bij HDR instellingen?
Ik zit hier nog op een "oude" LG C9 4k OLED tv uit 2019.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:52
Ik heb niks veranderd aan instellingen behalve motion blur uitzetten. Ziet er gelijk goed uit wat mij betreft.

En verder is dit voorlopig het gaafste spel dat ik dit jaar gespeeld heb (of Space Marine 2).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nog even deze gekeken. Ik mep alles en iedereen nu neer maar zal toch wat voorzichtiger moeten gaan doen. Handige tips die je tijdens de intro niet worden verteld, althans niet alles

XBL: MRE Inc

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste